Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02302 Шетел филологиясы в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Шетел филологиясының заманауи ғылыми-теориялық парадигмалары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге тіл білімінің теориялық мәселелерін шешу үшін қазіргі уақытта заманауи лингвистика мен лингводидактиканың парадигмалары болып табылатын негізгі лингвистикалық ғылыми бағыттар, теориялар мен идеялар бойынша құралдарды беру болып табылады.

    Семестр 1
  • Лингвистика теориясының салыстырмалы-тарихи эволюциялық дамуы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – студенттерде табиғи тілдердің құрылымы мен қызметін, олардың пайда болуы, дамуы мен типологиясын жүйелі түсіну білігін қалыптастыру. Пән студенттерді ғылыми парадигмалардың тарихи шарттылығымен және олардың лингвистикалық теориялардың ғылымға дейінгі кезеңнен бастап 21 ғасырға дейінгі өзгерісіне тигізген әсерімен таныстырады.

    Семестр 2
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Практиканың соңында студенттер оқу мақсаттарын анықтайды, оқу мақсаттарына сәйкес оқу материалдарын дайындайды; оқу процесі үшін ақпараттық ортаның әлеуетін пайдаланады, оңтайлы оқыту және тәрбиелеу әдістерін, нысандары мен құралдарын, сонымен қатар заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде таным мен ынтымақтастыққа деген қызығушылықты ынталандыратын АКТ, оның ішінде электрондық оқытуды пайдалана отырып, сабақтар мен сабақтар топтамасын жүргізеді.

    Семестр 5
  • Шет тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 12

    Аталған курс ауызша және жазбаша тілдің практикалық дағдылары мен біліктерін жетілдіруге және негізгі үйренетін тілді жалпы, лингвистикалық және елтану бойынша ой-өрісті кеңейту құралы ретінде қолдануға бағытталған. Курстың негізгі мақсаты – оқытылатын тақырыптар аясында тілдік, сөйлеу және мәдениетаралық жағдай дағдыларын қолдану, кәсіби коммуникацияға жақын шет тілдік ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін оқыту болып табылады.

    Семестр 5
  • Екінші шет тілі
    Несиелер: 13

    Аталған курс шетел қоғамында байланысқа түскен кезде түрлі тұрмыстық, мәдени қызмет салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін негізгі меңгерілетін тілді үйренуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты – оқытылатын лингвокультурологиялық тақырыптар аясында мәтіндерді талдау, шет тіліндегі ауызша және жазбаша байланыс мәдениетін және пәннің тілдік нормаларын үйрету болып табылады.

    Семестр 5
  • Лингвистика теориясының когнитивтік-концептологиялық негізі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерді шетелдік және отандық когнитивтік лингвистиканың тарихы, бағыттары және негізгі ұғымдарымен таныстыру. Курстың пәні: а) когнитивтік лингвистиканың негізгі теориялық аспектілерін, оның пәнаралық когнитивтік ғылымдағы орнын, тіл мен сананың өзара байланысы мәселелерін, тілдің көмегімен білімді менталды бейнелеу әдістерін зерттеу; б) когнитивтік семантикамен – әлемді концептуалдау және категориялаумен, концепт, концепт саласы, стереотип, санат, прототип, бейнелі сұлба және т.б. ұғымдармен танысу; в) әлемнің тілдік бейнесінің мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Кәсіби-коммуникативтік практикум
    Несиелер: 12

    Практикум кәсіби, тұлға аралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу міндеттерін шешу үшін студент-филологтардың сөйлеу мәдениеті мен шет тілдік сөйлеу қарым-қатынасын қамтитын кәсіби-коммуникативтік жағдай аясында коммуникативтік дағдыларды жетілдіруге бағытталған. Курс түрлі дереккөздер мен анықтамалық әдебиетті қолдану жұмысы жүргізілетін түрлі коммуникативтік жағдайлардан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Академиялық мақсаттарға арналған тіл
    Несиелер: 5

    Аталған курс болашақ шет тілі филологының тілдік даярлаудағы басым бағыттарының бірі болып табылады. Курстың мақсаты – лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамыту мен жетілдіруге бағытталған ғылыми мәтіндер мен коммуникативтік тапсырмалардың негізінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын қалыптастыру, аннотация, қысқаша мазмұн жазу және түсіндіруді қамтитын тілдік және акалемиялық біліктерді пысықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ/орыс тілі
    Несиелер: 3

    Пән қазақ (орыс) тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамытады; қазақ (орыс) тіліндегі шет тілі филологтарын даярлау бойынша терминдерді оқытады және аталған білім беру бағдарламасы бойынша кәсіби-бағытталған тілдік және лингвомәдени негізді қамтамасыз етеді. Пән Қазақстан Республикасының мемлекеттік және коммерциялық құрылымдарында іс-қағаздарды жүргізу үшін қазақ (орыс) тілін терең меңгеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және жеке даму
    Несиелер: 5

    Пән оқытылатын тұлғалардың әлеуметтік көшбасшылық пен бәсекеге қабілетті ортада көшбасшы позициясын іске асырудың мәні туралы көзқарасын қалыптастыра отырып, жеке және көшбасшы қасиеттерін, анти-коррупциалық мәдениет негіздері, экология, өмір тіршілік қауіпсіздігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандандырылған шет тілі
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты – сөйлеу тақырыбы бойынша арнайы-кәсіби сала аясында кәсіби-маңызды терминологияға негізделе отырып, негізгі үйренетін тілді меңгеру болып табылады, курс лингво-дидактикалық ақпаратты талдау, лингводидактика классиктерінің еңбектерін зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәтін мен дискурс
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – дискурс пен дискурс теориясы (қарапайым және прагма-функционалдық) ерекшеліктерінің жанрлары және құжаттардың түпнұсқа жанрлары бойынша, сонымен қатар ауызша есеп, сыртқы және ішкі тіл нысандары компоненттері бойынша ақпарат береді. Курс әлемнің концептуалдық бейнесінің мағынасын және т.б. түсіну үшін негіз ретіндегі контенттік-интенттік талдауды пысықтауды қарастырады, студенттер дискурсты талдау үшін үлгі алады, мәселе бойынша талқылау жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 7

    Курс тілдік дағдылар мен сөйлеу біліктерін кейінгі жетілдіру бойынша жұмысты қарастырады. Курстың негізгі мақсаты – шет тіліндегі мәтінді интерпретациялау және түрлі тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми салалардағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін дискурсивті тақырыптарды талдау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдік білім беру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Аталған курс еліміздің мектептері мен колледждерінде шет тілін оқыту бойынша міндеттерді шешуге бағытталған шет тілдік білім беру әдістемесінің негіздерін үйретеді. Курстың мақсаты – сабақты жүргізу үшін әдістемелер жиынтығын қамтамасыз ету болып табылады: кейс және инновациялық технологиялар бойынша тапсырмалар беріледі, студенттер сабақ бойынша жоспарлардың, сабақты талдау мен құжаттарды толтырудың үлгілерін алады, сонымен қатар оқушылардың білімін бағалау құралдарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Баспа ісі
    Несиелер: 9

    Курс студенттердің заманауи филологиялық тұжырымдар тұрғысынан медиамәтіндерді филологиялық талдаудың негізгі әдістерін меңгеруіне бағытталған. Курс барысында студенттер түрлі медиамәтіндерді редакторлық түзету бойынша негізгі тәсілдерді және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін өз мәтіндерін жазу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Диплом-алды тәжірибе
    Несиелер: 8

    Диплом алдындағы тәжірибе кезінде студенттер шет тілдік білім беру бойынша әдістеме, педагогика және психология сабақтарында алған әдістерді қолданады; өткен сабақтарды талдайды, дипломдық жұмыста қолдану үшін тәжірибелі жұмыс атқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Үйренетін тілдің сөздік құрамы
    Несиелер: 4

    Аталған курс шет тілін кәсіби аспектіде меңгеру бойынша халықаралық талаптарға сәйкес студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуға; үйренетін шет тілінің академиялық дағдыларымен, оның ішінде тиісті деңгейдің сөздік қорына негізделген коммуникация, тиісті деңгейде оқу және тыңдау дағдыларымен таныстыруға бағытталған. Курстың соңында студенттер ресми хатты жазу, ресми құжаттар құрылымы, сонымен қатар іскерлік салада қолданылатын ерекше сөз қорын пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика мен психология негіздері
    Несиелер: 3

    Аталған курс болашақ мұғалімді мектепте оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін шешу мақсатында өзара әрекеттесу үшін педагогикалық қызметке даярлауға бағытталған. Курс педагогикалық және психологиялық ғылымның жалпы теориялық негіздерін және олардың теориясы мен технологиясын, оқу-тәрбиелеу процесінде қолданылатын оқыту және тәрбиелеу заңдылықтарын қолданудағы жаңа тәсілдерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілі (А1)
    Несиелер: 3

    Бұл курс тілді бастапқы деңгейде меңгеруге бағытталған. Білім берудің мақсаты оқытылатын тіл елінің этнолингвомәдени құндылықтарын үйренуге және мәдениетаралық түсіністік пен таным жағдайында шет тілін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 4

    Практика кезінде студент ақпаратты алу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу мақсатында компьютер мен интернетті қолданады, сонымен қатар кәсіби қызметте қарым-қатынасқа түсу және бірлесіп қатысу дағдыларын алады. Педагогика және шет тілінің әдістемесі бойынша жұмысты орындайды, заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде onlinе режиміндегі әдістерді, құндылықтарды және инклюзивті білім беру сенімдерін оқыту және тәрбиелеудің жаңа құралдарын, нысандары мен әдістерін қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи әдебиеттану
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы әдебиеттанудың даму динамикасы мен логикасы туралы біртұтас көрініс қалыптастыру, заманауи әдебиеттану әдістемесіндегі ауыспалы процестердің мәнін ашу, заманауи әдебиеттанудағы жетекші ғылыми мектептердің негізгі теориялық ережелерімен таныстыру, олардың өзара әсерін түсіндіру және алынған білімді кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қызметті цифрландыру
    Несиелер: 3

    Бағдарлама шетел филологиясының кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдануға бағытталған (мәтін корпустарымен жұмыс істеу, түзету, машиналық аударма). Филология ғылымының жетістіктері туралы ақпаратты қамтитын мәтіндік бірліктерді және сайттарды жасау жоспарланған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Аталған курс студенттердің негізгі үйренетін тіл саласындағы коммуникативтік құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер қарым-қатынастың әдеп формулаларын меңгереді, негізгі үйренетін тілде тыңдалым, ауызекі сөйлеу, оқылым және жазылым дағдыларын жаттықтырады, студенттердің жетістіктерін бағалау бойынша бейіндік даярлау міндеттерін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тіл жүйесінің құрылымдық-деңгейлік стратификациясы
    Несиелер: 10

    Курстың негізгі мақсаты – студенттерді фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құрылымдармен байланысты өзекті лингвистикалық мәселелермен, сонымен қатар оларды шешуде қолданылатын заманауи әдістермен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курс негізгі үйренетін тілдің тарихи дамуын, оның ғасырлар бойы өзгерген фонетикалық, грамматикалық және лексикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс филологияны адами білім саласы ретінде қарастыратын заманауи көзқарастармен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі II
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге негізгі үйренетін тілдерінде әлеуметтік және академиялық байланыс дағдыларын жақсартуға көмектеседі. Осы курста студенттер сөздік қорын кеңейтеді, тез сөйлеу дағдысын жақсартады, ауызекі ағылшын тілін табиғи түрде меңгеру дағдысын дамытады, сөздерді айту және грамматика дағдыларын жетілдіреді, сонымен қатар сөйлеу қызметінің түрлерімен жұмыс істеу, үйренетін тілде кәсіби түрде тыңдау және оқу біліктерін бекітеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медиа мәтіндерді өңдеу
    Несиелер: 9

    Мәтінді коммуникацияның ерекше нысаны ретінде зерттеуге негізделе отырып, курс түрлі функционалдық жанрдағы медиамәтіндерді жазу, аннотация құру, кәсіби түрде түзету және өзгерту бойынша білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіл мен сөйлеу стилистикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – студенттерді үйренетін тілдің стилистикалық жүйесімен, оның қызмет етуімен, стилистикалық талдау принциптері және әдістерімен, тілдің стилистикалық құралдарының лингвистикалық сипатымен таныстыру; осы құралдардың функционалдық мүмкіндіктерін анықтау; заманауи ағылшын тілінің функционалдық стильдерінің өзіндік белгілерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Заманауи әдебиеттанудың функционалдық-стильдік жанрлар мен нысандары және олардың сипаттамалары
    Несиелер: 5

    Аталған курс әдебиеттанудың функционалдық-стильдік жанрлары мен нысандарының өзіндік ерекшеліктерін терең зерттеуге, әдеби сынау саласында алынған жүйелі білімге негізделе отырып, көркем шығармаларды талдау барысында түрлі стилистикалық тәсілдерді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениетаралық коммуникация және іскерлік дискурс
    Несиелер: 6

    Аталған курстың мақсаты – студенттердің мәдениетаралық ынтымақтастық жағдайында табысты іскерлік коммуникация жүргізуге қажетті әдістер мен құралдарды алуы. Сонымен қатар, курс барысында студенттер іскерлік дискурс жағдайында іскерлік коммуникация жүргізудің негізгі стратегиялары мен әдістерімен танысады (келіссөздер, шарт жасасу және т.б.)

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 4

    Аталған курс Батыс Еуропа мен Америкадағы VI ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі негізгі әдебиет үрдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер Орта ғасырлық, Ренессанс, Классицизм, Ағартушылық дәуір әдебиетімен, сонымен қатар XIX ғасырдың соңында романтизмнен Реализмге, Натурализмге, ХХ ғасыр Модернизмі мен Постмодернизмі тәжірибелеріне өту мәселелерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тілтанудың лингвотеориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Курс студенттерді әлемдегі тілдердің әртүрлілігімен және олардың тарихи дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстырады, сонымен қатар болашақ шет тілі филологын даярлауда ең маңызды курс болып табылады. Оқыту курсы контрастивті лингвистиканың теориялық мәселелерін қарастырады, тіл туралы ғылым ретіндегі лингвистика негіздерін, тарихын, оның ғылыми әдістемесі мен терминологиясының қалыптасу ерекшеліктерін, лингвистика мен терминдер жүйесінің негізгі ұғымдарының жүйесін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON9

    мәдениетаралық ынтымақтастық жағдайында тиімді іскерлік коммуникация жүргізудің негізгі стратегиялары мен әдістерін меңгерген.

  • Код ON15

    мәтіндік корпуспен жұмыс істеуге және өңдеуде кәсіби қызметті заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдануды жүзеге асырады.

  • Код ON10

    әдебиеттанудың теориялық базасын меңгере отырып, әдеби талдаудың түрлі когнитивтік әдістерін қолдану барысында сыни түрде ұғынуды және түсінуді, компрессияны, ортақ және әртүрлі белгілерін анықтауды, көркем шығармаларды концептуалдық түрде талдайды.

  • Код ON8

    түрлі мәтін мен дискурстың негізгі ерекшеліктерін анықтауда мәтін мен дискурсты филологиялық талдау әдістерін меңгереді.

  • Код ON3

    заманауи лингвистикалық ілім мен практикалық білік жиынтығын анықтау барысында нақты тілдік материалды лингвистикалық тұрғыдан талдау үшін, негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөз құраушы құбылыстар мен үйренетін шет тілінің функционалдық әртүрлі заңдылықтарын қамтитын лингвистикалық көзқарас жүйесін меңгереді;

  • Код ON11

    түрлі мәтіндерді жазу, түзету және қысқаша мазмұн жазу бойынша негізгі дағдыларды меңгерген.

  • Код ON5

    жеке, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу мінез-құлқы бағдарламасын тіл нормаларына, қарым-қатынас мәдениеті мен ерекшеліктеріне сәйкес құрастырады.

  • Код ON2

    негізгі үйренетін тілде ауызша және жазбаша коммуникация түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON7

    cтилистикалық тәсілдердің негізгі жіктелуін, мағыналардың мәнерлі құралдары мен түрлерін мәтіндерді стилистикалық және функционалдық талдауда қолданады.

  • Код ON1

    негізгі үйренетін тіл мен әдебиет, коммуникация теориясы және мәтіннің интерпретациясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдар бойынша білімін көрсете отырып, мақсаттар мен жағдайларға сәйкес шет тілдік коммуникация жүргізеді

  • Код ON13

    білім беру процесіндегі жалпы оқыту және тәрбиелеу принциптері мен заңдылықтарын қолдана отырып, педагогика, психология және әдістеме саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды пайдаланады

  • Код ON4

    үйренетін тіл материалдарына қатысты классикалық және заманауи тіл білінің негізгі әдістерін, үйренетін тіл материалын салыстырмалы талдау әдістерін, талдау және тілдік фактілерді бағалау дағдыларын меңгереді.

  • Код ON6

    қажетті нақты нәтижеге қол жеткізу мақсатымен алынған ақпаратты сыни тұрғыдан өңдей отырып, кәсіби ақпараттың, лингвистикалық және анықтамалық әдебиеттің ауқымды көлемімен жұмыс істейді,

  • Код ON14

    азаматтық жауапкершілікті және қоғам мен мемлекеттің дамуындағы құқықтық мәдениетті сезіне отырып, кәсіби міндеттерді шешуде көшбасшылық қасиеттерінің маңыздылығын түсінеді.

  • Код ON12

    медиамәтіндерді филологиялық тұрғыдан талдай отырып, баспа басылымдарында жариялау үщін өзінің жеке медиамәтіндерін жазау үшін редактордың негізгі мәтінмен жұмыс әдістерін меңгереді

Top