Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07121 Робототехникалық жүйелер в АЭжБУ

  • Математика 1
    Несиелер: 5

    Функциялардың сандық тізбектері мен шектерін, бір айнымалы функцияның туындысы, анықталмаған, анықталған интеграл, комплекс сан мен комплекс функцияның геометриялық қосымшалары, бірнеше айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есебі, экстремумы, қатарлар теориясы, дифференциалдық теңдеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электроника негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттерді негізгі түрлерімен таныстыруды қарастырады электрондық техниканың заманауи элементтері, студенттер негізгі түрлерін үйренеді жартылай өткізгіш құрылғылар, олардың ерекшеліктері, сипаттамалары, қосу схемалары. Сонымен сонымен қатар, Микроэлектрониканың негізгі ұғымдарымен, интегралды схемалардың пассивті және белсенді элементтерін дайындау және параметрлері. Аналогтық және цифрлық электрониканың негізгі құрылғылары да зерттелуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика 2
    Несиелер: 5

    Курс арнайы пәндерді саналы және тереңдетіп оқытуға және қолданбалы есептерді шешу бойынша өзіндік тәжірибелік жұмыс дағдыларын алуға дайындықтан өтеді. Бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері, бірнеше айнымалы функциялардың экстремумы, қатарлар теориясы, Дифференциалдық теңдеулер және олардың қосымшалары, сонымен қатар қолданбалы есептерді шешу үшін компьютер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Механика заңдарын игеру, физика, термодинамика; электр және магнетизм; Максвелл теңдеулері; тербелістер мен толқындар физикасы; кванттық физика және атом физикасы; қатты дене физикасы; Атом ядросы және физика-математикалық және техникалық бейіндегі басқа пәндерді меңгеру үшін қажетті элементар бөлшектер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автоматика есептерінде С++ бағдарламалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау технологиясының негізгі түсініктері мен кезеңдері. Мәліметтердің күрделі түрлері: массивтер, жазбалар, жиындар мен файлдар. Массивтерді сұрыптау әдістері. Матрицаны өңдеу. С++ тіліндегі функциялар және функция параметрлері. Көрсеткіштер. Құрылымдар мен бірлестіктер. Үйіндімен жұмыс жасау. Мәліметтердің динамикалық құрылымы. Файлдармен жұмыс. C++ класстары. Тұқым қуалаушылық және полиморфизм. С++ тілінде автоматтандыру есептерін бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналогты құрылғылардың сұлбатехникасы мен элементтері
    Несиелер: 5

    Негізгі жартылай өткізгіш аспаптардың, ОЭ және ОК бар күшейткіштердің сипаттамалары мен қасиеттері, операциялық күшейткіштің негізгі параметрлері, операциялық күшейткіштерге негізделген сызықтық және сызықты емес тізбектер, гираторлар, гармоникалық және релаксация тербелістерінің генераторлары, өтемдік кернеу тұрақтандырғыштары, белсенді сүзгілер, негізгі сандық тізбектер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Метрология, стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Студент үшін курстың негізгі міндеті: теориялық және қолданбалы Метрологияның негіздерін, стандарттау және сертификаттау негіздерін білу және осы білімді электронды құралдар өндірісінің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде метрологиялық қамтамасыз ету мәселелерін шешуде қолдана білу. Курсты игеру нәтижесінде студенттер өлшеу жүргізуге, өлшеу құралдарын дұрыс таңдауға, өлшеу нәтижесінің қателіктерін есептеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік математика жүйелері
    Несиелер: 5

    Жүйелік және қолданбалы бағдарламалау, математикалық, ақпараттық және имитациялық модельдер саласында алгоритмдік және бағдарламалық шешімдерді әзірлеу, Ғаламдық желілердің ақпараттық ресурстарын құру, білім беру тестілеу және жүйелер мен құралдардың стандарттар мен бастапқы талаптарға сәйкестігін тексеру құралдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тереңдетілген физика
    Несиелер: 3

    студенттерді қазіргі заманғы физика мен классикалық физика теорияларын, физиканың негізгі заңдарын, физиканың әр саласындағы теориялық және тәжірибелік машықтану есептерін шешу әдістерін, өзіндігінен іздену қабілеттерін арттыру; - студенттердің физикалық әлемнің заманауи бейнесін түсінуін және ғылыми әлемдік көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электр тізбектерінің теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің электр тізбектері саласындағы теориялық және практикалық білімдерінің жиынтығын қалыптастыру және студенттердің электр тізбектерін талдау мен эксперименттік зерттеудің негізгі дағдыларын дамыту болып табылады. Алынған теориялық білім практикалық және зертханалық сабақтарда әмбебап зертханалық стендтер негізінде және EWB, MathCad бағдарламалық өнімдерінің көмегімен бекітіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Баспа платаларын жобалау
    Несиелер: 5

    Пәнде әзірлеудің графикалық ортасы негізінде электрондық баспа платаларын жобалаудың негізгі тәсілдері қарастырылады. Графикалық жобалаудың төрт негізгі кезеңі қарастырылады: электронды компоненттерді құру, Принципті электр сұлбасын құру, берілген параметрлермен баспа платасын құру, параметрлерді және бақылау қателерін тексеру. Қазіргі баспа платаларында қолданылатын негізгі элементтер мен микросхемалар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Робототехника мен мехатрониканың негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу электр энергиясын электромеханикалық түрлендіргіштер теориясының негіздерін; электромеханикалық түрлендіргіштердің физикалық процестерін, құрылысы мен орындалуын, электр машиналарының теориясы, құрылысы мен орындалу негіздерін; электромеханикалық түрлендіргіштердің жұмыс қасиеттерін, сипаттамалары мен пайдалану қасиеттерін зерделеуден тұрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Теориялық механика
    Несиелер: 5

    Білім алушылар жалпы инженерлік даярлықтың негізін кеңейтіп, көптеген жалпы инженерлік пәндер білім беру мамандығы бойынша негізделген механиканың теориялық негіздерін игеру. Бұл пән студенттік инженерлік ойлауды қалыптастыру үшін қажет. Пәннің мақсаты сыртқы қозғалыстың, геометриялық қозғалыс түрлерін және қозғалыстың белгілі бір түрлерін тудыратын факторлардың әсерін ескере отырып, қатты денелердің тепе-теңдік заңдарына, нүктелер мен қатты бөлшектердің қозғалысына қатысты негізгі ережелерді зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Lab VIEW-да аспатарды модельдеудің негіздері
    Несиелер: 5

    G тілінде жазу бағдарламалар негіздері LabVIEW графикалық бағдарламалау ортасында зерттеледі. Зертханалық жұмыс виртуалды құрылғыны құрай-тын негізгі элементтер мен құрылымдарды, дерек-терді талдау алгоритмдерін және мамандан-дырылған пайдаланушы интерфейстерін зерттеуге арналған. Оқудың нәтижесі студенттің виртуалды құралдарды жасау және имитациялау дағдыла-рына ие болу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автоматтық басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылар автоматты автоматты басқару мен реттеу жүйелерінің құрылымдық сұлбаларын құру әдістері; басқарудың негізгі заңдары мен жүйенің статикалық және динамикалық сипаттамаларын талдау; автоматтандыру жүйесінің элементтері мен түйіндерінің беріліс функциялары; жүйелер тұрақтылығының есептеу тәсілдері; жиілік және түбірлерді тарату тәсілдері арқылы жүйелерді синтездеу. Математикалық модельдерді құру, динамика теңдеулерін түрлендіру, тұрақтылық пен динамикалық қасиеттерді зерттеу, басқару заңдылықтарын, бақылау құрылғыларын синтездеу әдістерінің негіздері, сондай-ақ MATLAB пакетінің көмегімен практикалық есептерді шешу жолдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық схемотехника және компьютер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің интегралдық технология негізінде жасалған негізгі құрылғыларды, тораптарды, негізгі элементтер мен заманауи компьютерлік техниканың архитектурасын құру мен жұмыс істеуінің теориялық негіздерін игеруге бағытталған. Пән компьютерлік техниканың техникалық жағдайын бағалау, аналогты және сандық схемалардың параметрлерін есептеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аддитивті технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты аддитивті технологияларды пайдалана отырып, бұйымдарды әзірлеу, жобалау және дайындау саласында білім алушыларда қазіргі заманғы инженерлік құзыреттілікті қалыптастыру. Міндеттері: заманауи өндіріс технологиялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; 3Д-принтерлер мен тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану негіздеріне үйрету; үш өлшемді модельдеу негіздеріне үйрету; конструкторлық және инженерлік дағдыларды дамыту; техникалық шығармашылық ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Материалдардың кедергісі
    Несиелер: 5

    біртекті, изотропты орта ұғымдарын қоса алғанда, МДТТ бойынша негізгі базалық білім алу; деформацияның сызықтық және бұрыштық сипаттамалары, қалыпты және жанама кернеулер; деформацияның серпімді және пластикалық аймағындағы материалдың мінез-құлық ерекшеліктері, Құрылымдық материалдардың механикалық қасиеттерін түсіну. Гуктың физикалық Заңын, сызықтық серпімді дененің және идеалды серпімді дененің жобалық модельдерінің негізгі қасиеттері мен қолданылу аймағын ассимиляциялау. Сен-Венан принципінің мағынасын түсіну, күштердің Тәуелсіздік принципі; өзектердің кернеулі-деформацияланған күйін талдау кезіндегі жазық қималар гипотезалары; өзектерді беріктікке емес, созылу, бұралу, иілу кезіндегі қаттылыққа, Сығылған өзектерді тұрақтылыққа есептеу және циклдік өзгеретін кернеу мен динамикалық жүктеме кезіндегі өзектердің жұмыс ерекшеліктерін ескеру әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автоматты басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар автоматты басқару жүйелерін модельдеу әдістері мен қағидаттарын; үлгілік буындардың уақыт және жиілік сипаттамаларын зерделейді; автоматты басқарудың сызықтық, сызықты емес және дискретті жүйелерін модельдеу және зерттеу мәселелерін қарайды. Математикалық модельдерді құру, динамика теңдеулерін түрлендіру, тұрақтылық пен динамикалық қасиеттерді зерттеу, басқару заңдылықтарын, бақылау құрылғыларын синтездеу әдістерінің негіздері, сондай-ақ MATLAB пакетінің көмегімен практикалық есептерді шешу жолдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника
    Несиелер: 5

    Әртүрлі ақпаратты өңдеу құралдарын, автоматтандыру жүйелерін, телекоммуникациялар мен өлшеулерді іске асыру үшін негіз болып табылатын сандық элементтердің, түйіндер мен құрылғылардың, микросхемалар тізбегін жобалау мәселелері қаралды. Зертханалық жұмыстар Degem System, Eletronic Workbench, Proteus программалық орталықтарының кешенінде орындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Робототехникадағы жетектер мен қуат көздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-автоматтандырылған электр жетегі және электронды құрылғылардың қуат көздерін дамыту саласындағы заманауи теориялық білімді зерттеу. Курстың міндеттері: электр жетектерін автоматты басқару жүйесін құру және математикалық сипаттау принциптерін білу; автоматтандырылған электр жетектеріне қойылатын негізгі талаптарды және оларды қанағаттандыру тәсілдерін білу; электр жетектерін релелік-контакторлық және логикалық басқару және олардың негізінде электр жетектерін автоматты басқару жүйесін құру принциптерін білу; Автоматтандырылған электржетек жүйесін жобалау кезінде алған білімдерін қолдана білу; электрмен қоректендірудің әртүрлі көздерін құру және жұмыс істеу принциптерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микропроцессорлық басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    AVR сериялы микроконтроллерлердің архитектурасы, техникалық сипаттамалары, функционалдығы және жұмыс режимдері зерттеледі. Зертханалық жұмыстар Релелік басқару бағдарламаларын, дисплейді, қозғалтқышты, жарықдиодты шамдарды және Arduino микроконтроллерінің жад микробағдарламасын жасауға арналған. Оқу нәтижесі ретінде-студенттің сандық термометр, манометр, жүрек соғу жиілігін бақылау, бағдаршам, ақылды үй және т. б. технологияларды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Робототехникадағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    берілген әдістемелер бойынша қолданыстағы макеттерде, мехатронды және Роботты жүйелердің үлгілерінде эксперименттер жүргізу және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен техникалық құралдарды қолдана отырып нәтижелерді өңдеу қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Робототехникадағы сенсорлық жүйелер
    Несиелер: 5

    Роботтардың сенсорлық жүйелері олардың ақпараттық-өлшеу жүйелерінің негізгі бөлігін құрайды, олардың мақсаты қоршаған ортадағы объектілер мен процестердің жағдайы туралы және осы ақпаратты қажет ететін роботтың өзі туралы ақпарат қалыптастыру және беру болып табылады. Датчиктердің жалпы классификациясынан робототехникада кең таралған механикалық шамалардың сенсорлары көбірек қарастырылады: қозғалыс, жылдамдық және үдеу сенсорлары, сондай-ақ күш пен қысым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Датчиктер мен түрлендіргіштер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – құрылыстың принциптерін меңгеру, қолданудың сипаттамалары және сенсорларды электрлік емес мөлшерге қосу үшін негізгі тізбектерді ұйымдастыру. Пәнді оқудың негізгі міндеттері өлшеу құралдарымен жұмыс істеу, өлшеу экспериментін орнату және жүргізу, оның нәтижелерін өңдеу және ұсыну бойынша практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Датчиктің сигналдарын талдау әдістерін зерттеу бойынша теориялық білімді тереңдету және нығайту үшін «Заманауи өлшеу құралдары, трансмиссия және сенсорлар» стендін пайдаланыңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аспаптар мен жүйелердің сенімділігі
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды жүйелердің сенімділік көрсет-кіштерін есептеу әдістерімен, сенімділік теориясы-ның жалпы қағидаларымен таныстыру. Сенімділік теориясы-объектілердің жұмыс тиімділігін қам-тамасыз ету әдістері әзірленетін және оқытылатын ғылыми пән. Білім алушыларды аспап жасаудағы аспаптар мен жүйелердің пайдалану сенімділігінің жалпы заңдылықтарымен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Механизмдер мен машиналар теориясы
    Несиелер: 5

    ТММ мақсаты-типтік механизмдер мен олардың жүйелерін талдау және синтездеу. ТММ міндеттері: - жекелеген технологиялық операцияларды толық автоматтандырылған өндірістің бірыңғай тізбегіне байланыстыратын робототехникалық жүйелерді құру; - машиналар мен басқару компьютерлерінің бірлескен жұмысын зерттеу, автоматтандырылған өндірістің жұмыс істеуі үшін қажетті алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу; - Роботтар, манипуляторлар, адымдайтын және басқа да машиналар мен жүйелер механизмдерінің әртүрлі схемаларын құрылымдық, кинематикалық, динамикалық талдау және синтездеу әдістерін жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Автоматтандырылған электр жетектері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - студенттердің бойында қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру; заманауи автоматтандырылған электр жетегі. Пәннің міндеттері: электр жетектерінің қозғалысын талдау, олардың негізгі параметрлері мен сипаттамаларын анықтау, жұмыстың энергетикалық көрсеткіштерін бағалау, қозғалтқышты таңдау бойынша Қарапайым есептеулерді дербес орындауға үйрету; электр жетектеріне қарапайым зертханалық сынақтарды дербес жүргізуге үйрету; студентті электр жетегін басқарудың тұйық жүйелерін синтездеу әдістемесімен таныстыру; тұрақты және ауыспалы токтың кеңінен қолданылатын электр жетектерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Робототехникадағы автоматтандырылған жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    Механикалық және электронды жүйелерді қамтитын робототехникалық жүйелерді құру тұрғысынан роботтарды жобалау мәселелерін қамтитын пән. Пән робототехникалық құрылғыны құрудың негізгі кезеңдері туралы түсінік береді. Пәннің мақсаты: техникалық тапсырмаға сәйкес және жобалауды автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып, мехатроника және робототехниканың аппараттық және бағдарламалық құралдарын жасау және енгізу саласындағы жобалау-конструкторлық қызметті білу; заманауи аспаптық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, мехатроника және робототехника құралдары мен жүйелерін құру саласындағы жобалау-технологиялық қызмет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интеллектуалды жүйелер және нейрондық желілер
    Несиелер: 5

    Студенттерді зияткерлік aқпараттық жүйелер мен технологияларды пайдалану саласындағы проблемалармен таныстыру, Білімді өңдеу жүйелерінің құрылысы мен жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдастырушылық - әдістемелік мәселелерін жариялау, жобалау бойынша практикалық жұмыстардың дағдыларын үйрету. Ақпаратты өңдеу үшін нейрондық желілік технологияларды пайдаланудың теориялық және практикалық білімдері мен дағдыларын алу. Жасанды нейрондық желілер мысалында жасанды интеллект әдістерін жүзеге асырудың ақпараттық негіздерін, теориялық және техникалық құралдарын көрсетіңіз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Робототехникадағы Web технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты студенттердің World Wide Web желісінің жұмыс істеуін ұйымдастыру туралы білімін және роботтарды қашықтықтан басқаруға арналған веб-қосымшаларды жобалау мен енгізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мақсаттары: заманауи веб-технологияларды ескере отырып, байланыстың желілік хаттамаларын пайдаланудағы білім мен практикалық дағдыларды тереңдету; робототехникадағы нақты міндеттерге арналған веб-сайттар мен веб-қосымшаларды жобалаудың және әзірлеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану; технологиялық процестерді қашықтықтан басқаруды және басқаруды ұйымдастыру және қою үшін веб-құралдардың мүмкіндіктерін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ұшқышсыз ұшу аппараттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ұшу аппараттарын басқару жүйелерін талдау және синтездеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. ҰҰА автоматтандырылған басқару жүйесі ҰҰА пайдалану процесінде адам факторын барынша азайтуға бағытталған. Оқу барысында студенттер ПҰА-ларын автоматтандырылған басқару жүйелерін құру және әзірлеу принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мехатрондық жүйелерді монтаждау, баптау және пайдалану
    Несиелер: 5

    Cтуденттер өндірістік мехатрондық модульдер мен роботтандырылған ұяшықтарды іске қосу-баптаудың негізгі кезеңдерін меңгереді, жабдықтың ұсақ ақауларын, аппараттық және бағдарламалық қателерді жоюды үйренеді. Курстың мазмұны: мехатронды және робототехникалық жүйелерді монтаждау кезеңдері мен ережелері. Мехатронды модульдерді баптау. Жүйелердегі бағдарламалық қателерді іздеу және жою. Өнеркәсіптік роботтандырылған ұяшықты баптау және пайдалануға қосу. Роботталған ұяшықтың ақаулықтарын диагностикалау және жою.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мехатрондық жүйелердің электрондық құрылғылары
    Несиелер: 5

    Берілген материал білім алушылардың қалыптасуына бағытталған. мехатрондық және робототехникалық жүйелерді басқару жүйелерін құру үшін негізді құрайтын Күштік және ақпараттық арналардың электрондық құрылғыларын құру принциптері. Күштік жартылай өткізгіш аспаптар мен әлсіз тогы Микроэлектрониканың жұмыс принциптері баяндалған. Жұмыс режимдерін есептеу және күштік жартылай өткізгіш аспаптарды таңдау негіздемелері келтірілген, оларды және өнеркәсіптік және арнайы мақсаттағы электронды құрылғыларда микроэлектроника құрылғыларын қорғаудың қажеттілігі мен ерекшелігі көрсетілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ЖБП ЖОО компонентінің модулі (Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір қауіпсіздігі, экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері)
    Несиелер: 5

    Студенттің мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар туралы білім алуына көмектесетін оқу курсы қазіргі заманғы дүниетанымдық мәселелердің мәнін, олардың қайнар көздері мен теориялық шешімдерін, сонымен қатар адамдар қызметінің мақсаттарын, құралдары мен сипатын анықтайтын принциптер мен идеалдарды түсінуге мүмкіндік береді. Технологиялық процестердің қоршаған ортаға, ластану түрлері мен көздеріне, тазалау әдістері мен әдістеріне, өндірістің және санитарлық қорғау аймағының экологиялық қауіп-қатерін санаттарға, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайлардың параметрлері мен сипаттамаларына, олардың салдарын болжауына, шығындардың санын және құрылымын анықтау әдістерінің әсерін зерделейді Заманауи экономиканың тұжырымдамаларын, ҚР экономикасының дамудың түбегейлі жаңа траекториясына көшуін зерттеу. Бәсекеге қабылетті өнім шығарып, өткізу үшін кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру. Басқарушылық міндеттерді шешу үшін негізгі ынталандыру, көсбасшылық теорияларын зерттеу. Персоналды басқарудың заманауи технологияларын меңгеру. Инновациялық дамудың негізгі модельдерін, іске асыру әдістерін, кәсіпорындардың инновациялық белсенділігі мен бәсекеге қабілеттілігінің өзара байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Робототехникадағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 3

    робототехникалық жүйелердегі зияткерлік басқарудың әдістері мен құралдарымен танысу; техникалық тапсырмаларды әзірлеу, архитектураларды жобалау және алгоритмдік және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу бойынша тәртіптік құзыреттерді игеру құралдарын Автоматтандыру және зияткерлік робототехникалық жүйелер негізіндегі технологиялық процестер мен өндірістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Ғылыми зерттеу негіздері және академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Пән - бұл академиялық жазбада мәліметтерді ұсыну принциптері мен әдістерін игеру үшін қажет теориялық материалдар мен практикалық мысалдар кешені. Ғылыми мақалалар мен ғылыми еңбектер жазу әрекеттерінің алгоритміне ерекше назар аударылады. Мақсат пен міндеттерді қою, зерттеу әдістерін сипаттау, статистикалық ақпаратты, графиктер мен диаграммаларды сипаттау, зерттеу қорытындыларын тұжырымдау, ғылыми әдебиеттерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме жасау және басқалары сияқты дағдылар қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Құқықтық және этикалық нормалар білімінің негіздерін меңгеру және оларды кәсіби қызметте қолдана білу. Интеллектуалдық, мәдени, физикалық, кәсіби өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдірудің перспективалық бағыттарын өз бетінше құрып, енгізе алады.

  • Код ON2

    Эскиздер мен принциптік схемалар бойынша тәжірибелік үлгілерді монтаждау және баптау қабілеті. Технологиялық және тестілік бағдарламаларды құрастыра және түзете алады, өлшеу және басқару жүйелері мен кешендерін диагностикалайды, сынақ бағдарламаларын іске асыра алады.

  • Код ON3

    Математикалық, физикалық және басқа да ғылыми жаратылыс бойынша базалық білімін, сондай-ақ электроинженерлік міндеттерді шешу үшін электротехниканың теориялық негіздері, электрлі тізбектер мен электромагниттік өрісті пәнаралық тұрғыда көрсету және қолдану.

  • Код ON4

    Электротехникалық өлшеу құралдарын, автоматты басқару жүйелерін, электрондық аспаптардың сипаттамаларын, релелік қорғау және микро-процессорлық кешендер автоматикасының күрделі құрылғылар базасындағы жоғарғы және өте жоғарғы кернеулі электр беру желілерін қорғаудың негізгі және резервтік түрлерін дұрыс есептеу және таңдау.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы компьютерлік, ақпараттық технологияларды, электроникадағы сандық техника және бағдарламамен қамтамасыз етуді қолдана білу, компьютерлік желілерде жұмыс істеу қабілетін көрсету.

  • Код ON6

    Электрондық аппаратураның күрделі функционалдық тораптарын пайдалану құжаттамасына сәйкес техникалық жай-күйін бағалау және монтаждау, робототехникалық жүйелердің күрделі функционалдық тораптарын құрастыру және монтаждау үшін мамандандырылған жабдықты пайдалану қабілеті.

  • Код ON7

    Техникалық қызмет көрсету мерзімінде жұмсалатын қосалқы бөлшектер, құрал-саймандар, керек-жарақтар мен материалдар жиынтықтарының ведомостарын, электрондық аппаратураның жөндеу ведомостары мен рекламациялық актілерін жасау, электрондық аппаратураның жұмысқа қабілетті жай-күйін қамтамасыз ету және қалпына келтіру бойынша профилактикалық және жөндеу жұмыстарын жүргізуді жоспарлау қабілеті. Пайдалану кезінде туындаған ақауларды диагностикалау және жою үшін жабдықты пайдалану, электрондық аппаратураның тораптары мен элементтерін ауыстыру, кейіннен электрондық аппаратураның жұмыс істеуін тексеру.

  • Код ON8

    Аппаратураның техникалық жай-күйін диагностикалау және бағалау және электрондық аппаратураға техникалық қызмет көрсету жөніндегі пайдалану құжаттамасына сәйкес монтаждау қабілеті. Электрондық аппаратураны бақылау және баптау үшін өлшеу жабдығы мен өлшеу құралдарын пайдалану.

  • Код ON9

    Ғылыми-зерттеу ақпаратын жинау, талдау және жүйелеуді, патенттік іздестіруді жүргізу, роботтандырылған жүйелерді жобалаудың мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау, сондай-ақ робототехникалық жүйелерді, кешендер мен жүйелерді жобалауға арналған техникалық тапсырманы, талаптар мен шарттарды әзірлеу қабілеті.

  • Код ON10

    Электрондық жүйелер мен кешендердің бөлшектерін, тораптарын және құрылғыларын есептеу және жобалау үшін бастапқы деректерді жинау және талдау, жобалардың алдын ала техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізу қабілеті. Электрондық жүйелер мен кешендерді әзірлеу бойынша қабылданған шешімдердің қажетті экономикалық есептері мен техникалық-экономикалық негіздемелерін жүргізеді. Жобаланатын робототехникалық жүйенің техникалық шарттары мен тапсырмаларын келісу.

Top