Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07102 Автоматтандыру және басқару в ХИТУ

Пәндер

  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Пәннің мақсаты білім алушыда алгоритмдерді әзірлеудің, жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалаудың практикалық дағдыларын, базалық рәсімдік-бағдарланған алгоритмдік тілде есептер алгоритмизациясының негіздерін және бағдарламалау технологияларын зерделеуді, қолданбалы бағдарламалар көмегімен инженерлік есептерді шешу дағдыларын, сондай-ақ пәндік сала есептерін шешу үшін Алгоритмдеу және бағдарламалар жазу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика I

    Пәннің мақсаты-студенттердің математикалық аппарат туралы білімдерін қалыптастыру, қолданбалы практикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектеседі. Пән студенттерде заманауи математика туралы түсінік пен математиканың негізгі заңдылықтарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде білім алушы математикалық логика негіздерін, әлеуметтік Жалпы ғылыми салада математикалық логика заңдарын қолдану саласын кеңейту қабілетін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәннің мақсаты студенттерде таңдалған білім беру бағдарламасына сәйкес смарт технологиялар туралы базалық идеяны қалыптастыру, студенттерге инновациялық технологияларды қоса алғанда, радиотехникалық, энергетикалық және автоматтандырылған технологиялардың қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы жүйелі түсінік беру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент тапсырманы орындауды ұйымдастыруда теориялық және практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика II

    Пәннің мақсаты-студентте жоғары математика бөлімдерінің заңдары мен теорияларының негізгі ұғымдарын қалыптастыру, сонымен қатар нақты процестердің нақты практикалық мәселелерін шешу үшін зерттелген әдістер мен әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика I

    Пәннің мақсаты негізгі заңдар мен теориялар, физика принциптері, физикалық зерттеу әдістері бойынша алынған теориялық және практикалық дағдыларды қолдану, сонымен қатар эксперимент жүргізу, өлшеу құралдарымен жұмыс істеу, нәтижелерді өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты студенттік ортада Мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат ұғымын және осы терминнің ерекшеліктерін анықтайтын негізгі ұғымдарды анықтау болып табылады. Оқу нәтижесінде студент рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиеге бағытталған шараларды іске асыруға, сыбайлас жемқорлықтың алдын алу үшін рухани-адамгершілік тетіктерді қолдануға, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін жетілдіру бойынша тетіктерді ұсынуға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метрология және өлшеулер

    Пәннің мақсаты студенттерде метрология және өлшеу саласындағы білімнің минимумын қалыптастыру болып табылады, бұл жас маманға одан әрі жетілдіруге, халықаралық, аймақтық және ұлттық деңгейлерде техникалық шешімдер қабылдауға, сондай-ақ өлшеу құралдарының қателіктерін, өлшеу арналарының жиынтық қателіктерін есептеу кезінде курстың әдістері мен практикалық негіздерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік жүйелер мен желілер негіздері

    Пәннің мақсаты студенттерде желілік хаттамалар,желілер архитектурасы, технология және қосымшалар, компьютерлік желілер, OSI және TCP/IP, Ethernet, Token Ring, FDDI бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар компьютерлік желілер, жергілікті желілерді модельдеу, жүйелер мен желілерді автоматтандыру және басқару саласында теориялық және практикалық құзыреттерге ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Блокчейн технологиялары

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ұйым қызметін басқару, жоспарлау және дамыту, оның ішінде жобаларды әзірлеу, енгізу және басқару процестерінің нәтижелілігін арттыру үшін заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар блокчейн технологиясын пайдалану ерекшеліктері туралы білім алады, криптовалюталарды инвестициялау үшін неғұрлым қолайлы таңдау дағдыларына ие болады, сондай-ақ таратылған тізілімдер негізінде ақпараттық жүйелерді құрудың жаңа тәсілдерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Электротехниканың теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты-сызықтық электр тізбектеріндегі тұрақты процестерді зерттеу және тұрақты, синусоидальды және синусоидальды емес ток тізбектерін талдау әдістерін игеру, сызықтық және бейсызықты электр және магниттік тізбектер теориясы, сонымен қатар электромагниттік өріс теориясы, электромагниттік тізбектер мен өрістерді талдау және модельдеу әдістерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы тұрақты және ауыспалы токтың желілік және бейсызық тізбектерін модельдеуге, тұрақты және ауыспалы токтың электр тізбектеріндегі өтпелі процестердің параметрлерін есептеуге, электр тізбегі учаскелеріндегі кернеулерді, токтарды, қуаттарды эксперименттік түрде айқындауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика II

    Пәннің мақсаты студенттердің механика, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, кванттық және ядролық физика, статистикалық физика және термодинамика туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Термодинамика, электр және магнетизм, Электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі негіздерін, заттың магниттік қасиеттерін, Максвелл теориясының негіздерін, оптикалық аспаптарды және оларды технологиялық өндірістерде, Атом және ядролық физикада қолдануды зерттеу. Пәнді оқу кезінде қазіргі физиканың ең әмбебап әдістеріне, заңдары мен модельдеріне баса назар аударылады, қоршаған әлемді танудың ұтымды әдісінің ерекшелігі көрсетіледі, студенттер арасында негізгі және пәндік құзіреттіліктерді қалыптастыруға, сонымен қатар жалпы физикалық дүниетаным мен физикалық ойлауды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты-экология туралы ғылыми пән ретінде идеяны және оның табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қолдаудағы рөлін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде білім алушы тіршілік қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау, экожүйелер мен қоғамның орнықты даму стратегиялары, өндірісті экологияландыру және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әдістер мен бағдарламаларды әзірлеуді және іске асыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты студенттерге кәсіби саладағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім беру болып табылады. Нәтижесінде студент концептуалды-терминологиялық аппаратты, ғылымның теориялық және эмпирикалық негіздерін, әдіснама негіздерін, қазіргі ғылымның негізгі функцияларын, ғылыми зерттеулердің кезеңдерін меңгереді, бұл заман талабына сай ғылыми жұмыс бойынша есептерді сәйкес орындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты студенттерге жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен технологияларын үйрету, сондай-ақ олардың AI-қосымшаларын әзірлеуде және оларды IT-жобаларға біріктіруде практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты аяқтағаннан кейін студент жасанды интеллектті құру мен пайдаланудың негізгі тәсілдерін түсінеді, it-нің әртүрлі салаларында AI шешімдерін әзірлеп, жүзеге асыра алады, олардың өнімділігі мен тиімділігін талдап, оңтайландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы механика

    Пәннің мақсаты студенттерде механизмдер мен машиналар теориясының негіздері, Материалдардың кедергісі бойынша теориялық білімді, технологиялық машиналар мен энергетикалық жабдықтарда кеңінен қолданылатын жалпы мақсаттағы бөлшектер мен тораптарды есептеу және құрастыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерде өндірістік-технологиялық, ұйымдастыру-басқару және жобалау-конструкторлық қызмет дағдыларын қалыптастырады. Пән қатты дененің статикасын (геометриялық), нүктенің, жүйенің және абсолютті қатты дененің кинематикасын, нүктенің, жүйенің және қатты дененің динамикасын, Аналитикалық механика негіздерін, механиканың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын зерттейді. Оқу нәтижесінде студент алған білімдерін заманауи білім беру және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, Механиканың қарапайым мәселелерін шешуге қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік

    Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпкерлікті жүргізудің теориялық және практикалық негіздерін зерделеу негізінде белгілі бір бизнес-орта нарығындағы көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, білім алушыларда кәсіпкерлік қызметтің рөлі туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы кәсіпкерлік қызметті жүргізу теориясы мен практикасын, кәсіпкерлік қызметті және оның объектілерін мемлекеттік реттеу негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жоба

    Курстың мақсаты – мотивацияны дамыту және білім алушының ғылыми-зерттеу, жобалық қызметіне дайындық. Курс барысында студенттер ғылыми таным әдіснамасын, ғылыми зерттеу әдістерін, презентация өнерін, ғылыми топта жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін меңгереді. Білім алушы мен ғылыми жетекшінің бірлескен жұмысына, оқу процесінде студенттердің өзіндік жұмысына ерекше назар аударылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өзінің шығармашылық жобаларын әзірлеуге және практикада іске асыруға, кешенді тапсырманы орындау кезінде командада жұмыс істеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұлтты есептеу инфрақұрылымы

    Пәннің мақсаты-студенттер арасында бұлтты технологиялар туралы, есептеу ресурстарына кең және ыңғайлы желілік қол жетімділікті қамтамасыз етудің заманауи құралы және виртуализация технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Курсты аяқтағаннан кейін студент бұлтты технологияның негізгі ұғымдары, бұлтты жүйелерге арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу, бұлтты бағдарламалау әдістерін қолдану, кәсіпорындардың ақпараттық жүйелеріне арналған бұлтты есептеу архитектурасы мен қызметтерін білу туралы білімге ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Деректер қорын жобалау

    Пәннің мақсаты - мәліметтер базасын құру принциптері мен құрамын, әдістерін зерттеу, белгілі бір пәндік сала үшін формализацияланған міндетке сәйкес мәліметтер базасының логикалық құрылымын әзірлеу және іске асыру бойынша практикалық дағдыларды дамыту, қазіргі заманғы ДҚБЖ сипаттамалары, мәліметтер базасын ұйымдастырудың заманауи технологиялары, мәліметтер базасын жобалау (инфологиялық жобалау және ER-модель). Оқыту нәтижесінде студент мәліметтер базасын құруға және мәліметтер базасын жобалауға қатыса алады, деректердің дәйектілігі мен тұтастығын, мәліметтер базасының құрылымын жобалау құралдарын қамтамасыз етеді, пән терминологиясын қолданады, мәліметтер базасының түрін және оны құру әдісін таңдайды, реляциялық мәліметтер базасын жобалайды, дерекқорды басқару жүйелерінің бірінде жұмыс істейді, SQL тілін қолданады. деректер базасынан мәліметтерді бағдарламалық алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электроника

    Пәннің мақсаты-электр тізбектері мен өтпелі кезеңдерді, төрт терминалды, электр сүзгілері мен бөлінген параметрлері бар тізбектерді, сондай-ақ тұрақты токтардағы сызықты емес тізбектерді есептеу әдістерін зерттеу. Алынған дағдылар студентке бөлінген параметрлері бар желілік электр тізбектеріндегі белгіленген режимдерді зерттеуге, төрт терминалдар теориясын, "К"типті электр сүзгілерін қолдануға мүмкіндік береді., электронды құрылғыларды, негізгі жартылай өткізгіш құрылғылардың, күшейткіштердің сипаттамаларын есептеу және жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Пәннің мақсаты студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Коммуникативтік құзыреттілік құрамында интегративті негізде лингвистикалық (тілдік), дискурсивті (сөйлеу) құзыреттер қалыптасады. Курс сөйлеу әрекетінің барлық түрлеріндегі коммуникативтік дағдыларға қойылатын талаптарда нақтыланады: сөйлеу, тыңдау, оқу және студенттің кәсіби қызметімен байланысты жазу. Практикалық курс бағдарламада болашақ маманның кәсіби қызмет аясында ауызша және жазбаша сөйлеуді түсінуге мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады. Серіктестің, осы деңгейдегі мәтін авторларының коммуникативті ниеттерін, шет тілінің даму заңдылықтарын түсінудің тұжырымдамалық негіздерін жүйелеуді зерттеу, стилистикалық бірегейлікті зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару және өлшеу құралдары

    Пәннің мақсаты автоматика құралдары мен жүйелерін реттеу, баптау және тәжірибелік тексеру бойынша студенттердің білімін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент Температураны, қысымды және қысымның айырымын, Шығысты, деңгейді өлшеу және бақылау үшін әртүрлі кәсіпорындарда қолданылатын бақылау-өлшеу аспаптарын құру принциптері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алады, соның ішінде интеллектуалды датчиктер, олардың номенклатурасы мен қосу сұлбалары, әртүрлі кәсіпорындардың технологиялық процестерін бақылау және басқару үшін Бақылау-өлшеу аспаптарын таңдау. Алынған білімді студент автоматтандырылған басқару жүйелерін жобалау және пайдалану кезінде одан әрі пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматика құрылғылары мен элементтері

    Пәннің мақсаты автоматика құрылғыларының жұмыс істеу принципі мен құрылғыларын, реттеу принциптерін зерттеу, технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән физикалық шамалардың бастапқы түрлендіргіштері, күшейткіштер мен түрлендіргіштер, автоматика элементтері мен құрылғылары, автоматты басқару жүйелері элементтерінің сенімділігі, автоматты басқару жүйелері элементтерінің сенімділігі мен теориясының негізгі ережелері, өндірісті автоматтандыру саласындағы жетістіктер, технологиялық процестерді автоматтандыру кезінде қолданылатын элементтер мен автоматика құрылғыларына негізделген құрылымдар мен схемалық шешімдер туралы маңызды бөлімдерді қамтиды, олардың жұмыс принципі және пайдалану шарттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жоба

    Курстың мақсаты – мотивацияны дамыту және білім алушының ғылыми-зерттеу, жобалық қызметіне дайындық. Курс барысында студенттер ғылыми таным әдіснамасын, ғылыми зерттеу әдістерін, презентация өнерін, ғылыми топта жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін меңгереді. Білім алушы мен ғылыми жетекшінің бірлескен жұмысына, оқу процесінде студенттердің өзіндік жұмысына ерекше назар аударылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өзінің шығармашылық жобаларын әзірлеуге және практикада іске асыруға, кешенді тапсырманы орындау кезінде командада жұмыс істеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықты автоматты басқару жүйесі

    Пәннің мақсаты-автоматты басқару теориясы бойынша терең білімі бар технологиялық процестерді автоматтандыру саласындағы мамандарды даярлау. Пән Автоматты реттеудің сызықтық жүйелері теориясының негіздерін, математикалық сипаттау әдістерін, автоматты басқару жүйелерінің негізгі принциптері мен схемаларын; САР типтік буындарын; буындар мен жүйелердің уақытша және жиілік сипаттамаларын; сызықтық САР сапасын бағалаудың тікелей және жанама әдістерін; сызықтық САР қасиеттерін жақсарту әдістері мен құралдарын; автоматты реттеудің сызықтық жүйелерінің синтезін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар автоматтандыру жүйелерін жобалаудың заманауи құралдарын пайдалана отырып, қолмен және автоматтандырылған жобалаудың практикалық дағдыларын алады.Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар автоматтандыру жүйелерін жобалаудың заманауи құралдарын пайдалана отырып, қолмен және автоматтандырылған жобалаудың практикалық дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тиімді басқару жүйелері

    Пәннің мақсаты студенттердің оңтайлы және бейімделген автоматты басқарудың физикалық мәні бойынша, оңтайлы автоматты басқарудың математикалық теориясы бойынша білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент берілген оңтайлы параметрлермен басқару теориясы саласындағы есептерді шешу тәжірибесінде қолдану бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алады, бағдарламалық пакеттерді моделдеу, оңтайлы басқару әдістері мен критерилерін анықтау. Алынған білімді студент әрі қарай басқарудың автоматтандырылған жүйелерін зерттеу, жобалау және пайдалану кезінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық процестер мен өндірісті автоматтандыру

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру бойынша білім мен дағдылардың негіздерін қалыптастыру, оларды функционалдық құрылғылар мен бақылау жүйелерін құру, технологиялық объектілер мен жүйелерді реттеу және басқару әдістерін игеру, студенттердің объектілерді зерттеудің инженерлік әдістері, басқару алгоритмдері мен бағдарламалары бойынша дағдыларды игеру, олардың компьютерде жұмыс істеу қабілетін тексеру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар технологиялық процестермен интеграцияланған және бөлінген жүйелердің техникалық құралдарының кешенін практикалық қолдану дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық схемотехника

    Пәннің мақсаты цифрлық құрылғылардың схемотехникасы саласында білім мен дағдыларды игеру және тереңдету, цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлық жүйелер саласында базалық дайындықты қалыптастыру, электрондық құрылғылардың құрылысы мен схемотехникасы қағидаттарын зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижелері: курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: схемотехникалық жобалаудың негізгі әдістері, сандық (аналогтық) микросхемалар; мультиплексорлар мен демультиплексорлардың жұмыс істеу принциптері, сандық құрылғылардың заманауи схемотехникасы, оның параметрлері, сипаттамалары, қолдану ерекшеліктері, сандық схемалар мен микроэлектрондық құрылғылардың схемотехникалық жобалау негіздері; істей алу керек: сандық құрылғыларды әзірлеу үшін электроника мен наноэлектрониканың заманауи элементтік базасын таңдау, негіздеу және қолдану; сандық құрылғылардың физикалық параметрлерін өлшеу және талдау; сандық құрылғылардың заманауи элементтік базасын пайдалану дағдыларын меңгеру сандық құрылғыларды дамытуға арналған электроника және наноэлектроника.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жүйелер

    Пәннің мақсаты жүйелік деңгейде бағдарламалау саласында білім алушының құзыреттілігін және жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламаларды іске асыру қағидаттарын қалыптастыру, С++ тілінде дайындалған бастапқы бағдарламаларды трансляциялау қағидаттарымен танысу және тиімді жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үшін алынған білімді қолдану болып табылады. Оқу нәтижесінде студент, компьютердің құрылысы мен архитектурасы негіздері бойынша алған білімді қолдана отырып, операциялық жүйелердің нақты конфигурацияларын баптауға, бағдарламаларды әзірлеуге, UNIX операциялық жүйесінде жүйелік қоңырауларды қолдана отырып, бағдарламаны модуль деңгейінде күйге келтіруге және тестілеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару объектілерін моделдеу және идентификациялау

    Пәннің мақсаты автоматтандыру объектілерін модельдеу және сәйкестендірудің әртүрлі әдістері мен алгоритмдерін, сондай-ақ күрделі технологиялық жүйелердің математикалық модельдерін құру әдістерін зерттеу болып табылады. Пән студенттерде басқару объектілерінің математикалық модельдерін құрудың, оларды ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді қолданумен зерттеудің, математикалық модельдерді құрудың негізгі әдістерін қолданудың, зерттеулер жүргізуде модельдеу әдістерін қолданудың, динамикалық жүйелерді оңтайландыру, жобалау мен пайдаланудың, сәйкестендіру алгоритмдерін қолданудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаланатын логикалық контроллерлер

    Пәннің мақсаты студенттердің электр техникалық кешендерінің негізгі техникалық құралдарын құру және жұмыс істеуі үшін заманауи бағдарламалық-логикалық контроллерлерді (PLC) қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер PLC құрылымын, архитектурасын, компоненттік модульдерін, әртүрлі өңделген сигналдардың түрлерін зерттейді, PLC бағдарламалау үшін бұрын зерттелген негізгі бағдарламалау тілдерін қолданады. Оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі өндірушілер жасаған PLC-тің әртүрлі түрлеріне арналған қосымшаларды әзірлеу, логикалық контроллерлерді бағдарламалау, перифериялық құрылғыларды қосу және байланыс интерфейстерін конфигурациялау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпарат теориясы

    Пәннің мақсаты-ақпарат теориясының теориялық негіздерін, ақпаратты жинау, беру және өңдеу әдістері мен құралдарын негіздеу, түпкілікті объектідегі ақпарат мөлшерін анықтау, деректерді сығу үшін стохастикалық заңдылықтарды қолдану: Шеннон-Фано коды, Хаффман коды, арифметикалық код, ақпарат тұжырымдамасына комбинаторлық көзқарас,ақпарат ұғымына ықтималды көзқарас, ақпаратты беру мен түрлендірудің заманауи технологиялары бойынша практикалық дағдыларды меңгерген. Оқуды аяқтағаннан кейін студент ақпаратты ұсынудың түрлері мен нысандары, ақпаратты кодтау және декодтау принциптері, ОЖ дамуының қазіргі тенденциялары, ақпарат теориясының негіздері, ақпаратты тиімді және шуылға төзімді кодтау әдістері, сигналдарды аналогты-цифрлық түрлендіру әдістері, цифрлық деректерді сығу әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді; хабарламалардағы ақпарат мөлшерін есептеңіз, сандық деректерді кодтаңыз, ақпаратты қолданыңыз зерттеу және қолданбалы қызметте ақпаратты кодтау және декодтау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Визуальды бағдарламалау тілдері

    Пәннің мақсаты-Python бағдарламалау тілі арқылы мәліметтерді ұсынуды үйрену, Jupyter интерактивті ортасында деректерді жинау, өңдеу, визуализация және талдау туралы түсініктерді үйрену. Көрнекі бағдарламалау тілдері объектілі-бағытталған бағдарламалау тұжырымдамалары мен принциптерін зерттеуге, дерексіз ойлауды дамытуға және болашақ маманның кәсіби дағдыларын дамытуға, деректерді талдау, деректерді жинау және деректерді құрылымдау құралдарын қолдана отырып, жоба құрылымын жасауға бағытталған. Оқу аяқталғаннан кейін студенттер мыналарды білуі керек: деректерді талдауға арналған Python кітапханалары. Деректерді талдау терминдері мен терминологиясы. Деректерді талдау әдістері. Деректерді талдау бойынша математикалық түсініктердің негізі. Деректерді талдаудың дұрыс әдісін жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 3D бөлшектерін және дронды басқаруды әзірлеу

    Пәннің мақсаты студенттің практикалық дағдыларын фотограмметриялық бағдарламалық өнімдермен қалыптастыру болып табылады, онда дроннан суреттерді тігуге ғана емес, сонымен қатар дәл 2D және 3D карталарын жасауға болады. Студенттер AutoCAD Civil 3D, CREDO, Digitals, Micromine, K-mine, Surpac, Geovia түрлі салалық өнімдеріне экспорттауға болатын әртүрлі деректер түрлерімен жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пневмоавтоматтандыру және гидроавтоматтандыру

    Пәннің мақсаты студенттерге әртүрлі өнеркәсіпте қолданылатын автоматика элементтерімен жабдықталған пневможетектер мен гидрожетектер, гидроаппаратуралар, гидромашиналар бойынша, олардың тағайындалуы, құрылғысы, олардың әрекет ету принципі, сонымен қатар жіктелуі бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент гидро - және пневможетектерді таңдау және есептеу, параметрлерді анықтау бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алады, гидравликалық және пневможетек жүйелерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін басшылыққа алады. Алынған білімді студент әрі қарай басқарудың автоматтандырылған жүйелерін зерттеу, жобалау және пайдалану кезінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Пәннің мақсаты білім алушыда өзінің кәсіби қызметінде электрониканың, өлшеу және есептеу техникасының, ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, қолданбалы бағдарламалардың көмегімен растрлық және векторлық бейнелерді жасау және редакциялау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Стандарттар талаптарына жауап беретін сызбаларды, схемаларды, мәтіндік техникалық құжаттарды зерделеу. Техникалық сызбаларды құрудың теориялық негізі, нақты инженерлік бұйымдардың графикалық модельдері. Оқыту нәтижесінде студент Сызба геометрия, инженерлік графика элементтерін қолдана отырып, инженерлік жобаларды орындай алады, графикалық, сызба материалдарын орындау мен редакциялаудың заманауи бағдарламалық құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді сандық өңдеу

    Пәннің мақсаты студентте сигналдарды сандық түрге айналдыру, сандық сигналдарды өңдеу, ақпараттық-өлшеу кешендерінде сигналдарды цифрлық өңдеуді қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде студент сигналдарды өңдеудің сандық құрылғыларын компьютерлік модельдеу құралдарына ие, сигналдарды сандық өңдеу жүйелерін енгізу үшін бағдарламалық қосымшаларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оңтайландыру және операцияларды зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты студенттерді инженерлік есептерді шешу үшін оңтайландыру теориясы бойынша оқыту; операцияларды математикалық модельдеудің принциптері мен әдістері туралы түсінік беру; операцияларды зерттеу мәселелерінің негізгі түрлерімен және оларды практикалық қолдану үшін шешу әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар оңтайландырудың бір критерийлік және көп критерийлік есептерін шешуде баламаларды талдауды қолданудың теориялық және практикалық дағдыларын; кәсіби есептерді шешуде математикалық модельдерді құру әдістерін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер және желілер

    Пәннің мақсаты-ақпараттық жүйелердің негізгі түсініктері мен даму тенденцияларын зерттеу, Ақпараттық жүйелер мен желілерді құрудың теориялық негіздерін игеру, осы пән саласының міндеттерін жүзеге асыру үшін практикалық дағдыларды дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студент ақпараттық үдерістер, компьютерді бағдарламалық қамтамасыз ету, Ақпараттық жүйелер мен желілерді құру және жұмыс істеу негіздері бойынша білімдерін көрсете алады, ИҚК енгізе алады, ақпараттық желілерді жобалау әдістерін қолдана алады, кең ауқымды міндеттерді шешу үшін Ethernet технологиясы негізінде жергілікті есептеу желілерін есептей және жобалай алады, инфокоммуникациялық жүйелер мен желілерді құру және сүйемелдеу технологияларын меңгере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жоба

    Курстың мақсаты – мотивацияны дамыту және білім алушының ғылыми-зерттеу, жобалық қызметіне дайындық. Курс барысында студенттер ғылыми таным әдіснамасын, ғылыми зерттеу әдістерін, презентация өнерін, ғылыми топта жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін меңгереді. Білім алушы мен ғылыми жетекшінің бірлескен жұмысына, оқу процесінде студенттердің өзіндік жұмысына ерекше назар аударылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өзінің шығармашылық жобаларын әзірлеуге және практикада іске асыруға, кешенді тапсырманы орындау кезінде командада жұмыс істеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейсызықты автоматты басқару жүйелері

    Пәннің мақсаты-автоматты басқару теориясы бойынша терең білімі бар технологиялық процестерді автоматтандыру саласындағы мамандарды даярлау. Пән сызықтық емес жүйелер теориясының негіздерін, математикалық сипаттау және модельдеу әдістерін, сызықтық емес жүйелер түрлерін, периодтық режимдер мен өтпелі процестердің тұрақтылығын зерттеу әдістерін зерттейді. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер сызықтық емес жүйелердің негізгі ерекшеліктері туралы түсінікке ие болады, оларды сызықтық автоматты басқару жүйелерінен ажыратады, сызықтық емес жүйелердің жалпы қасиеттерін талдау үшін математикалық әдістерді қолдана алады, сызықтық емес автоматты басқару жүйелерін талдау және синтездеу әдістерін қолдана алады, дискретті жүйелердің тұрақтылығы мен сапасын талдау бойынша есептеу жұмыстарын жүргізеді, сызықтық емес автоматты басқару жүйелерін есептеу және жобалау және сызықтық емес автоматты басқару жүйелерін жасау кезінде техникалық автоматтандыру құралдарын таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Локомотивтік және манипуляциялық роботтардың математикалық модельдері

    Пәннің мақсаты білім алушының қозғалысын зерттеу үшін робототехникалық жүйелерді компьютерлік модельдеуде қолданылатын локомотивтік және манипуляциялық роботтардың және ілеспе математикалық аппараттың математикалық модельдерін қалыптастыру және зерттеу әдістері туралы практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар механикалық, робототехникалық және мехатрондық жүйелердің қозғалысын басқару теориясының әдістерін қолданудың теориялық және практикалық дағдыларына ие болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару есептеу машиналары

    Пәннің мақсаты-кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру, Кәсіби пәндерді оқу процесінде және одан әрі кәсіби қызметте компьютерлік технологиялар мен желілерді қолдану бойынша алған білімдерін, дағдылары мен дағдыларын пайдалану, заманауи компьютерлік коммуникациялардың негіздерімен және олардың даму тенденцияларымен танысу. Пән автоматтандырудағы бағдарламалаудың қазіргі деңгейі мен даму перспективаларын, автоматтандырудағы бағдарламалауды және бағдарламаланатын логикалық контроллерлердің жұмыс принциптерін зерттеуге, дерексіз ойлауды дамытуға және әзірлеушілердің кәсіби дағдыларын дамытуға, жоба құрылымын әзірлеуге, контроллерлерді қолдана отырып жобаны іске асыру дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқу аяқталғаннан кейін студенттер бағдарламалау, контроллерлерді конфигурациялау, қарапайым және туынды айнымалыларды құру бойынша негізгі дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сала бойынша бизнес-жоспарлау

    Курс қолданбалы бағдарламалық құралдарды, оның ішінде бизнес-жоспарлардың құрылымдары мен функцияларын пайдалана отырып, салалар бойынша биз-нес-жоспарлаудың мәнін; инве-сторлардың бизнес-жоспарларды әзірлеуге қойылатын талапта-рын; бизнес-жоспарлау әдістеме-лерін зерделеуге бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар бизнес-жоспар және басқа да Фирмаішілік жоспарлар әзірлей алады, негізгілерін оқи, талдай және түсіндіре алады кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаны әзірлеудің аспаптық құралдары

    Пәннің мақсаты аспаптық бағдарламалық жасақтаманы құрудың теориялық негіздерін зерттеу, аспаптық бағдарламалық жасақтаманы қолдану бағытын, құрамын, әдістері мен құралдарын анықтау болып табылады. Студенттер Ақпараттық жүйелерді әзірлеу кезінде заманауи CASE технологияларын қолдану дағдыларын игереді. Оқу нәтижесінде студент бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процесінің негізгі принциптері, құру принциптері, құрылымы және Windows технологиясын құруды қолдайтын құрал-саймандармен жұмыс істеу әдістері туралы терең білімді көрсете алады; аспаптық бағдарламалық құралдарды пайдалану; бағдарламалық құралдарды әзірлеу; бағдарламалық өнімді әзірлеу құралдарын таңдау кезінде салыстырмалы талдау жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жылжымалы доңғалақты роботтардың қозғалысын басқару

    Пәннің мақсаты-робототехникалық жүйелерді компьютерлік модельдеуде олардың қозғалысын зерттеу және мобильді роботтардың траекториясын жоспарлау үшін қолданылатын доңғалақты роботтар мен ілеспе математикалық аппараттардың математикалық модельдерін қалыптастыру және зерттеу әдістерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар робототехникалық жүйелердің модельдерін модельдеудің әртүрлі деңгейлерінде – инвариантты, координаталық және бағдарламалық тұрғыдан талдай алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару жүйеcіндегі есептеу техникасын пайдалану

    Пәннің мақсаты студенттің технологиялық процестерді автоматтандырудың техникалық міндеттерін шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән компьютерлер архитектурасының, есептеу жүйелері мен желілерінің қазіргі жағдайы мен даму тенденциясын, архитектураны және микропроцессорлық құралдардың мүмкіндіктерін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Автоматтандыру және басқару жүйелерінің жекелеген блоктары мен құрылғыларын есептеу және жобалау дағдыларына ие болады және техникалық тапсырмаға сәйкес Автоматтандыру және басқару жүйелерін жобалау үшін автоматика, өлшеу және есептеу техникасының стандартты құралдарын таңдайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника және робототехникалық жүйелер

    Пәннің мақсаты жасанды интеллект пен нейрондық желілерді қолдана отырып робототехникалық жүйелерді жобалау болып табылады. Оқыту нәтижесінде студент жасанды интеллект пен нейрондық желілерді қолдана отырып, роботтандырылған жүйелер үшін жылжымалы механизмдердің модельдерін жобалауға, оларды құрастыруға және пайдалануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру жүйелерін жобалау

    Пәннің мақсаты студенттерде автоматтандыру жүйелерін әзірлеу және жобалау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Әр түрлі мақсаттағы автоматтандыру жүйелерін жобалау принциптерін, түпкілікті жобалау тұжырымдамасының негіздерін; автоматтандырудың оңтайлы жүйелерін жобалау кезінде энергия мен басқа да көздерді ұтымды пайдалану міндеттерін; автоматтандыру жобаларының құрамын, көлемін, мазмұнын және жобалау ережелерін, өнеркәсіптік немесе азаматтық құрылыстардың автоматтандырылған жүйесін жобалау кезеңдерін айқындайтын жобалау құжаттамасына қойылатын нормативтік талаптарды зерделейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер Автоматтандыру және басқару жүйелерін жобалау үшін қолданыстағы стандарттар мен техникалық шарттарды қолданудың практикалық дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған жүйелерінде электр жетегі

    Пәннің мақсаты студенттердің қазіргі ғылыми-техникалық прогрестегі электр жетегінің маңыздылығы туралы білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы автоматтандырылған электр жетегін басқарудың принципті схемаларын әзірлейді, берілген технологиялық талаптарға сәйкес өнеркәсіптік тетіктің электр жетегін басқару жүйесін жобалай алады, қуатты есептеуді жүргізуге және үлгілік өнеркәсіптік тетіктердің электр жетегінің түрін таңдайды, электр қозғалтқыштарының айналу жылдамдығын реттеудің әртүрлі тәсілдері кезінде электр жетегінің энергетикалық көрсеткіштерін талдай алады, жүктеме сипатына байланысты электр жетегін басқарудың оңтайлы заңын ұсынуға қабілетті болады, кәсіби қызметінде әртүрлі аналитикалық әдістерді қолдана отырып, өзекті ақпаратты талдай отырып, шешімдер қабылдау және олардың салдарын бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық жүйелердің диагностикасы және сенімділігі

    Пәннің мақсаты техникалық жүйелердің диагностикасының және сенімділігін жоғарылату бойынша негізгі ұғымдары мен әдістері бойынша студенттердің білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент басқару объектісін жобалау және пайдалану кезінде автоматтандырылған жүйелер мен бағдарламалық-техникалық құралдардың сенімділігін арттыру әдістері, ақауларды диагностикалау әдістері, пайда болған ақауды іздеу алгоритмдерін құру әдістері, басқарудың автоматтандырылған жүйелері мен бағдарламалық-техникалық құралдардың жұмыс істеу қабілеттілігі шарттары мен дәрежесі бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алады. Алынған білімді студент болашақта кәсіпорындарда автоматтандырылған басқару жүйелерінің энергоаудитін жүргізу кезінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жоба

    Курстың мақсаты – мотивацияны дамыту және білім алушының ғылыми-зерттеу, жобалық қызметіне дайындық. Курс барысында студенттер ғылыми таным әдіснамасын, ғылыми зерттеу әдістерін, презентация өнерін, ғылыми топта жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін меңгереді. Білім алушы мен ғылыми жетекшінің бірлескен жұмысына, оқу процесінде студенттердің өзіндік жұмысына ерекше назар аударылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өзінің шығармашылық жобаларын әзірлеуге және практикада іске асыруға, кешенді тапсырманы орындау кезінде командада жұмыс істеуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Курс студенттердің әртүрлі қызмет салаларындағы жобалар-ды басқару әдіснамасы туралы білімдерін қалыптастыруға және жобаларды орындау саласына жаңа ақпараттық технологияларды енгізу үшін жағдай жасауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар жобаларды басқару саласындағы халықаралық стандарттарға сәйкес өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдерінде жобаларды басқару әдістерін, басқару мәселелерін шешудің практикалық тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздік

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өнеркәсіптік өндірістерді қамтамасыз етуде, еңбек жағдайларын жақсарту және қауіпсіз жұмысты ұйымдастыру бойынша инженерлік шешімдер қабылдауда теориялық және практикалық білім алу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы өндірістерді қамтамасыз етуде теориялық және практикалық білім алады, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша инженерлік шешімдер алады, ҚР заңнамасы негізінде технологиялық және механикалық жабдықтармен қауіпсіз жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін практикалық дағдыларды қолдана отырып, метрология саласындағы нормативтік талаптарды ескере отырып, автоматтандырылған басқару жүйелерінің техникалық құралдарын монтаждау, баптау, пайдалану және сервистік қызмет көрсету бойынша инженерлік жобаларды шешу
  • өндірістік процестерді автоматтандырудың микропроцессорлық жүйелері үшін заманауи алгоритмдік және бағдарламалық жасақтаманы қолдану
  • кәсіпорындарда автоматтандыру жүйелері мен кешендерін пайдалану кезінде еңбекті қорғау, экология және өнеркәсіптік қауіпсіздік ережелері мен нормаларын сақтау
  • процестерді автоматты түрде басқару үшін жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып логикалық контроллерлерді бағдарламалау
  • инвестициялық жобалауда, бизнес-жоспарлауда, жобаларды басқаруда қолданылатын ұтымды шешімдері бар кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметін, бизнес-жоспарларын, инвестициялық жобаларын жоспарлау
  • заманауи бағдарламалық өнімдер мен математикалық модельдерді қолдана отырып, өндірістік процестерді автоматтандыру және роботтандыру жүйелеріне салыстырмалы талдау және бағалау жүргізу
  • автоматты басқару жүйелерін, роботтық жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын, мәліметтер базасын, ақпараттық және өндірістік желілерді әзірлеуді және пайдалануды жүзеге асыру
  • ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімді көрсету
  • өнеркәсіптің әртүрлі салаларындағы технологиялық процестерді автоматтандырылған басқару жүйелерінің функционалдық схемаларын құру әдістерін анықтау
Top