Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының математика бойынша оқу жетістіктерінің сыртқы бағалауы (PISA, SAT,SET, ЕНТ)
    Несиелер: 5

    Математикадағы оқу жетістіктерінің нәтижелерін бағалау бірнеше маңызды функцияларды орындайды: білім беру сапасын басқару мақсатында деректердің объективті көрінісін алуға көмектесетін кері байланыс функциясы; нақты мысалдар мен ішкі бағалау критерийлерінің мазмұны арқылы одан әрі нәтижелерді жоспарлау үшін білім беру процесін бағдарлау функциясы. Бұл курста біз әр түрлі сыртқы бағалауды қарастырамыз және нақты мәселелерді шешеміз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта білім беру жүйесінде жаңартылған білім мазмұнын оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұны мұғалімдердің жаңа білім беруге және практика жүзінде қолдануға деген ұмтылысындағы педагогикалық шеберлігін жетілдіреді. Сондықтан, әрбір оқушыны таным процесіне тарту, жеке дара қасиеттерді дұрыс бағытқа бағыттау және жаңа білімді өз бетінше өндіруге бағыт беру, сыни тұрғыда ойлау, жан-жақты даму және функционалдық сауаттылық үшін негіз беру - негізгі міндеттер болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҰБТ есептерін тиімді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Ұлттық бірыңғай тестілеуді жүзеге асыру тәжірибесі дайындықтың нәтижелі болуы керектігін көрсетті. Курста ұлттық бірыңғай тестілеудің нақты міндеттерін және оларды тез әрі тиімді шешу жолдарын қарастырылады. ҰБТ есептерін шешу әдістемесі мектеп математика оқулықтарында ұсынылып отырған дәстүрлі шешімдерден түбегейлі ерекшеленуі мүмкін, бұл әрбір берілген есепке жұмсалатын уақытты үнемдеу қажеттілігіне байланысты туындап отыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебраның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жаңа нәтижелерді талқылауды және әрі қарайғы зерттеулердің міндеттерін қоюды, алгебра мен сандар теориясы бойынша ғылыми және қолданбалы зерттеулердің дәстүрлі және жаңа бағыттарын одан әрі дамыту бойынша жұмысқа тартуды және ғылыми ақпарат алмасу деңгейін арттыруды зерттейді. Пәннің мақсаты-магистранттарды ғылыми зерттеулерге қатысуға тарту және жас ғалымдардың қазіргі зерттеулерін талқылауға мүмкіндік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарды ғылыми жұмысқа үйрету, олардың сипаттамасын жасау және орындалған жұмыстар туралы диссертация қорғау. Ғылыми ақпаратты өңдеу және жинақтау. Пәнді оқуға деген ынтаны күшейту және ақпаратты қабылдау мен өңдеудің заманауи техникалық құралдары мен технологияларын меңгеру дағдыларын дамыту. Университетте математиканы оқу кезінде сәтті қолданыла алатын оқытудың интерактивті формалары мен әдістерін таңдау қабілеттері мен дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммутативтік алгебра
    Несиелер: 5

    Бұл курста алгебралық геометрияның негізгі құралдарының бірі болып табылатын коммутативті алгебра оқытылады. Орталық орынды қарапайым идеал және коммутативті сақина ұғымы алады. Ол бір уақытта арифметикадағы жай сандар мен алгебралық геометриядағы нүктелердің абстракциясы ретінде қызмет етеді. Белгілі бір нүктенің маңындағы жағдайды талдау үшін геометрияда қабылданған әдіс алгебралық аналогқа ие: бұл қарапайым идеалға қатысты сақинаны локализациялаудың маңызды процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттарда – алгебралық білім беру шеңберінде – математика саласында және басқа салаларда жұмысқа орналасу үшін бірқатар тиісті жалпы дағдыларды дамыту. Барлық магистранттарға алгебра мен сандар теориясының негізгі аспектілері бойынша кең білім беру және соңғы оқу жылы үшін таңдаған пәндерін білу мен түсінудің жоғары деңгейін қамтамасыз ету. Алгебра және сандар теориясы бойынша ақпаратты жалпылау арқылы түсіндіруді бағалау және дағдылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Статистикалық модельдеу және талдау
    Несиелер: 5

    Курс барысында оқытылады: парадигма және математикалық модельдеу, статистиканың негізгі міндеттері. Математикалық модельдерді құру тәсілдері, дисперсиялық және факторлық талдау, математикалық және стохастикалық, эргодикалық модельдердің келісім критерийлері, эксперименттік есептерді өңдеудегі ең кіші квадраттар әдісін қолдану, математикалық модельдер мен есептерді өңдеу кезіндегі корреляциялық және регрессиялық талдау элементтері, әлемдік деңгейдегі зерттеулердің негізі болып табылатын қолдау ортасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курста белгілі бір тұжырымдар, әртүрлі процестер мен құбылыстардың заңдылықтарын алу үшін математикалық әдістерді қолдану арқылы ақпаратты өңдеу мен бағалаудың негізгі түсініктері мен әдістерін зерттеледі. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін сапалы өңдеудің әртүрлі сәтті әдістері бар, мысалы, масштабтау, саралау, тіркеу және модельдеу әдісі, олардың әрқайсысы зерттелетін объектілердің ерекшеліктерін, нормадан ауытқуын, санын немесе сапасын анықтауға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО математикалық талдауды оқытудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-математикалық талдаудың терең практикалық білімдерін қолдану, функционалдық қатарлардың жинақтығы бойынша орторекурсивті және ортогональды жіктелуінің тұрақтылығы бойынша нәтижелер алу. Геометрияға, механикаға, физикаға интегралдық есептеулерді қолдану; тұрақты мүшелері бар шексіз қатарлар; үш және бірнеше интегралдар; математикалық талдауда кездесетін шектердің түрлері; Чезаро-Фейер әдісі бойынша Фурье қатарларын жинақтау; жалпыланған туынды құралдар туралы қосымша ұсыныстар сияқты мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геометрия курсындағы салу есептері
    Несиелер: 5

    Салу есептерінің міндеттері-сызғыш пен циркульдың көмегімен ғана салынған геометриялық объектінің иллюстрациясы. Мұндай мәселелерді шеше білу геометрия туралы білім деңгейін және оқу материалын игеру тереңдігін көрсетеді. Салу есептерінің әдістемесін оқыту барысында логикалық және кеңістіктік ойлау, білім алушылардың геометриялық түйсігі дамиды. Магистранттардың сызу дағдыларын дамытуға ықпал ететін зерттеу мен талдауға ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО математикалық талдауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математикалық білім беру жүйесінде математикалық талдау негіз болып табылады, себебі жоғары математиканың көптеген мәселелерін шешу және зерттеу үшін осы курстың әдістері қолданылады. Бұл пәнде біз математикалық талдауды оқыту әдістемесін қарастырамыз, қазіргі өндірістегі математикалық талдаудың рөлімен танысамыз, анықтамалар мен негізгі теоремалар туралы толық түсінік береміз. Сондай-ақ математикалық талдаудың белгілі бір тараулары терең зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу үшін алгебра мен сандар теориясының, математикалық логиканың, геометрияның, математикалық талдаудың теориялық негіздерін білу қажет. Курста біз жиын ұғымы, функция және функцияны зерттеу, нақты сандар жиынтығы, функцияның шегі, функцияның туындысы, интеграл, бірнеше интеграл, қисық сызықты интеграл, геометрия аксиомалары, кездейсоқ шама және математикалық логиканың негізгі ұғымдары сияқты мәселелерді қарастырамыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Профильдік мектептерде математика бойынша элективті курстарды әзірлеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептердегі элективті математика курстары терең және мақсатты оқытуға ықпал ететіні анық. Курсты әзірлеудің ерекшелігі-білім алушылардың білімін сыртқы бағалауға негізделген математиканы игерудің соңғы тенденцияларына сәйкес келу, әрі қарай болашақта таңдалатын мамандықтың бағытын анықтау болып табылады. Элективті курстар бейіндік оқыту жүйесінде мектептің жоғары сыныптарында ғана емес, орта сыныптарда да маңызды рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім технологиясы мен мазмұнын жаңартудың қазіргі тенденциясы
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұны заманауи білім беру және практика тұрғыда қолдану мақсатында мұғалімдердің педагогикалық өнерін жаңғыртады. Негізгі міндеті-әр оқушыны таным процесіне тарта отырып, жеке дара қасиеттерді дұрыс бағытқа бағыттай алу және жаңа білімді өз бетінше өндіруге бағыт беру, сыни ойлау, жан-жақты даму және функционалды сауаттылық үшін негіз беру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика пәні бойынша білім алушылардың зерттеу қызметі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заман жағдайында зерттеу қызметі магистранттардың диссертациялық жұмысымен жұмыс жасаудағы танымдық қызметінің басым түрі болып табылады.Курстың мақсаты: магистранттардың зерттеу қабілеттерін дамыту, математикалық есептерді зерттеуге және талдауға қызығушылығын арттыру. Зерттеу қызметін жүргізуде туындайтын қиындықтар: математикалық мәселені анықтау, зерттеудің өзектілігі мен оны жүргізудің маңыздылығын болжау, гипотеза шығару және зерттеу барысын жоспарлау, мақсаттар мен міндеттер қою.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы математикалық талдаудың қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Математикалық талдауды зерттеудің маңызды кезеңдерінің бірі-білімді үздіксіз тереңдету. Бұл пәнді игеру алгебралық жүйені, метрикалық кеңістікті, әмбебап алгебраның негіздерін, нақты айнымалы функцияның теориясын, сандық жүйелерді, комплекс айнымалы функцияның теориясын, матрица теориясын одан әрі зерттеу үшін қажет. Бұл оқу процесінде және ғылыми-зерттеу қызметінде одан әрі қолдану үшін теориялық базаны қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытуда AКТ қолдану
    Несиелер: 5

    АКТ-ны қолдану білім алушылардың пәнге қызығушылығын шығармашылыққа және тапсырманың стандартты емес берілуі арқылы оятуға мүмкіндік береді. Сондықтан білім алушылардың қызығушылықтары мен заманауи трендтерге сәйкес уәждемесін арттыру мақсатында АКТ түрлерін үздіксіз жаңартып отыру қажет болады. АКТ қолдану кейде оқулық бере алмайтын мүмкіндіктерді береді, мысалы, кеңістіктегі геометриялық фигураларды модельдеу және оның жан-жақсы көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нақты талдау
    Несиелер: 5

    Нақты талдау-математикалық талдау мен функционалды талдау арасындағы байланысты орнатады. Пән метрикалық кеңістіктер мен метрикалық кеңістіктердегі функцияның үздіксіздігін, жиынтық теориясы мен жиынтық қуатын, Лебег өлшемі мен интегралын, Иордан өлшемін, функцияның өлшемі мен конвергенциясын, Риман интегралын және Лебег интегралымен салыстыруды, Фубини теоремасын зерттегісі келетін және математикаға деген қызығушылығы бар магистранттар үшін қызықты болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттардың бұл пәнді оқу қажеттілігі математикамен пән аралық және ғылыми байланыстардың бар болу қажеттілігінен туындап отыр. Осы мәселелерге байланысты прогресс тенденциялары мен қазіргі заманғы ғылымның табиғаты зерттеледі. Кең мағынада зерттеудің мәні ғылымның қалыптасуы мен дамуына әсер ететін принциптерді, идеяларды, жаратылыстанудың рөлін, әдіснамалық, дүниетанымдық, әлеуметтік, эпистемологиялық және басқа да факторларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика бойынша вариативті курстарды құру әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты математиканың мектеп курсы бойынша кәсіби құзыреттілікті, шығармашылық белсенділікті арттыру және тиісті элективті курстар құру, сонымен қатар, дарынды балалармен жұмыс бойынша құзыреттілікті арттыру (даралау және саралау, әрекеттік тәсіл, балалардың инновациялар мен шығармашылыққа деген ұмтылысын қалыптастыру) болып табылады. Математикалық белсенділікке тән және адамның қазіргі қоғамдағы өміріне қажетті ойлау сапасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдылық зандылықтар және статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән статистикалық мәліметтерді өңдеу үшін вариациялық қатарлар мен олардың сипаттамалары туралы өз білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді. Бағдарламада статистикалық гипотезалар және олардың практикалық сенімділік принциптері, дисперсиялық талдау, корреляциялық қатынас және корреляция индексі, айнымалылардың өзара байланысын бағалау және бірнеше регрессия теңдеуінің маңыздылығын тексеру, уақыт қатарлары мен болжау, уақыт қатарларын аналитикалық түзету (кездейсоқ емес компонентті таңдау) зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беру сапасын арттыру мақсатында жұмыстың жаңа және интерактивті қағидаттарын енгізу, статистикалық және логикалық ойлауды дамыту арқылы ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесін қайта қарау қажет. Пән ықтималдық теориясын оқытудың өзектілігін, математиканың осы бөлімінің әртүрлі қызмет салаларында қолданылуы мен қосымшаларын дәйекті түрде ашады, кең ауқымды дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шағын жинақталған мектепте математиканы оқыту
    Несиелер: 5

    Байланысы бар пәндермен қиылысатын математикалық мәселелер туралы түсінік қалыптастырады. Бұл іргелі математиканың кең спектрін және байланысты ғылымдарда математиканы қолдану әдістерін білуге мүмкіндік береді. Маманның математикалық сөздігін қалыптастырады. Ғылыми ұғымдарды және осы ұғымдардың математикалық әдістерді қолдана отырып зерттелетін объектілердегі құбылыстармен байланысын білу қажет. Зерттеу дағдыларын жан-жақты және теңгерімді дамытуды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика бойынша оқыту электрондық басылымдарды және интернет-ресурстарды әзірлеу және қолдану
    Несиелер: 5

    Бүгінгі таңда оқытуда интернет-ресурстарды қолдану қажеттілігі өзекті болып отыр. Дәстүрлі түрде интернет-ресурстар тізіміне электронды оқулықтар, білім беру базалары мен сайттары, электронды каталогтар, онлайн зертханалар, бейне дәрістер, тренажерлер және графикалық редакторлар кіреді. Курстың мақсаты математика және оның әртүрлі бағыттары бойынша ақпараттың көп бөлігін қамтитын ұқсас ресурстарды әзірлеу және пайдалану және математиканы оқып, қызығушылық танытқандар үшін пайдалы болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың көп тілдік ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Бірнеше тілдің белсенді тасымалдаушысы-коммуникативті тұлға. Көптілділікті дамыту кәсіби өсуді, ой-өрісін кеңейтуді және математиканы оқыту әдіснамасын іздестірудегі жаңа мүмкіндіктерді көздейді. Көптілді оқыту бағдарламасының мақсаты кемінде үш тілді меңгерген бәсекеге қабілетті ұрпақты қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің жаңа моделін құруды жобалайды. Мектептерде, орта және жоғары оқу орындарында пәндерді әртүрлі тілдерде оқыту технологиясы, әдістемесі және теориясы прогрестің маңызды факторы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім беру саласында адамға ақпарат ағынында білімді сүзуге, қажетті ақпаратты алуға және игеруге үйрету қажет. Курс барысында қарастырылатын ең өзекті оқыту технологиялары: жобалық технология, ақпараттық-коммуникациялық технология, сыни ойлауды дамыту технологиясы, дамытушылық оқыту технологиясы, ойын технологиялары, проблемалық оқыту технологиясы, модульдік технология, кейс-технология, педагогикалық ынтымақтастық, игтеграцияланған оқыту технологиясы, деңгейлік саралау технологиясы, дәстүрлі технологиялар, топтық технологиялар болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазудың мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-академиялық адалдық, ғылыми аргументация қағидаларын зерттеу. Магистранттарға жазбаша қарым-қатынастың заманауи нормаларын ескере отырып, академиялық мәтін құруға, өңдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істеуге және өз көзқарастарын негіздеуге үйрету. Академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істеу, кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл пән заманауи технологияларды қолдану негізінде компьютерде күрделі математикалық есептерді модельдеуге мүмкіндік береді. Математикалық әдістердің қолданбалы аспектісінің мәнін ашу және математикалық әдістердің қолданбалы сипатындағы мәселелерді шешу біліктерін қалыптастыру. Магистранттарда болашақта кәсіби және қоғамдық міндеттерді табысты шешу үшін қажетті математикалық мәдениетті, қолданбалы математика, математикалық модельдеу және өздігінен білім алуға ынталандыру саласындағы жалпы білім мен іскерлікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде эксперименттік - зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін қорытындылау.

  • Код ON6

    Теориялық және ғылыми-практикалық математикалық есептерді шешу үшін мамандық бойынша іргелі пәндер саласындағы проблемалардың ғылыми мәнін анықтау.

  • Код ON3

    Математиканың фактілеріне, теорияларына және ғылыми нәтижелеріне сүйене отырып, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын көрсете отырып, өз көзқарасын қорғау, қолданбалы есептердің жұмыс істеу тиімділігін талдау.

  • Код ON4

    Қазақ, орыс және шет тілдерінде өз ұстанымын дәлелдеу, математиканың өзекті тақырыптарын талқылауда, ғылыми мақалалар жазуда кәсіби шет тілін пайдалану.

  • Код ON5

    Математиканың әртүрлі салаларындағы мәселелерді зерттеу, ақпараттық технологияларды өз зерттеулерінің нәтижелерін түсіну, өңдеу және көрсету үшін қолдану.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON7

    Оқушылар мен студенттердің оқу, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру бойынша математик-мұғалімдердің озық тәжірибесін меңгеру.

  • Код ON8

    Математиканы оқытуда, бақылаулар мен эксперименттер нәтижелерін теориялық талдауда сандық білім беру ресурстары мен компьютерлік технологияларды қолдану.

7M01501 7M01501-Математика (ғылыми-педагогикалық бағыт))
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top