Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01302 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қызылорда "Болашақ" университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пән жалпы ғылыми лексика, кәсіби қызметте еркін пайдалану, сондай-ақ жеке сөздік-ғылыми Маманданудың минимумын қалыптастыру есебінен шет тілі бойынша білім алушылардың белсенді сөздік қорын кеңейту әдістерін қарастырады. Мақсаты: шет тілінде ауызша және жазбаша түрде ғылыми қарым-қатынас негіздерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім беруде кәсіби құзырлы маман ретінде өз пәнін жетік білетін, оқушының шығармашылығы мен дарындылығына жағдай жасай алатын, тұлғалық-ізгілік бағыттылығы жоғары, педагогикалық шеберлік пен өзінің іс-қимылын жүйелілікпен атқаруға қабілетті маман дайындаудың теориялық негіздері мен технологиясын қарастырады. Мақсаты: елдің қоғамдық, экономикалық және саяси өміріне белсенді қатысуға дайын құзыретті тұлғаны қалыптастыруға жәрдемдесу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пән магистранттардың кәсіби ғылыми-зерттеу ойлауының қалыптасуын қамтамасыз ететін, олардың негізгі кәсіби міндеттері, оларды шешу тәсілдері туралы нақты түсінігін қалыптастыруды көздейді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру жолдарын қарастырады. Мақсаты: магистранттарды зерттеуді жоспарлауға, зерттеудің әдіснамалық негіздерін білуге, зерттеуге қойылатын талаптарды білуге, зерттеу деректерін өңдеу әдістерін білуге үйрету, зерттеуді жоспарлау кезінде зерттеу әдістерін практикалық қолдану дағдыларын үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі білім берудегі педагогикалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттардың ғылыми құзіреттілігін қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Оқу барысында магистранттар білім беру практикасын талдайды, бар қиындықтарды анықтайды, оқытушымен бірге зерттеу тақырыбын анықтайды, мұғалімнің ғылыми-зерттеу қызметінің мақсатын белгілейді, педагогика саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің мәліметтер базасымен танысады, олардың материалдарын қолдана отырып, қызығушылық тудыратын тақырыпты әзірлейді, баяндама немесе мақала тезистерін дайындайды. Курстың мақсаты: оқытушы мен ғылыми қызметкердің ғылыми-зерттеу қызметінің мәні мен негізгі элементтері туралы түсінік беру, білім беру, оқыту, тәрбиелеу, педагогикалық процесс, оқу іс-әрекетінің негізгі сипаттамалары туралы түсінік беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім мен ғылымдағы педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім мен ғылымдағы педагогикалық технологиялармен, озық ғылыми педагогикалық жетістіктерімен, жаңа құрылымдарымен таныстырылады, оқыту мен тәрбиелеу мазмұнын ұйымдастыруды бақылаудың шетелдік тәсілдері мен құралдарын меңгеру жолдары түсіндіріледі. Мақсаты: білім беру қызметінің субъектісі ретінде баланың танымдық және рухани қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған жаңа білім беру парадигмасы туралы білімді дағдыландыру, шығармашылық мүдделер негізінде білімге құндылық бағдарын қалыптастыру, жан-жақты дамыған, шығармашылық тұлғаны қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш оқытуда тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш оқытуда тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату әдістемесімен таныстырады. Тәжірибенің шығармашылық жаңалығы, педагогтың жаңашыл бастамаларын қарастыра отырып, тәжірибе жинақтау арқылы жоғары нәтижелерге қол жеткізу жолдарын айқындайды. Мақсаты: жан-жақты дамыған, қазіргі заманғы тұлғаны қалыптастыруға және дамытуға жәрдемдесуде жұмыстың инновациялық түрлерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, мектепке дейінгі жастағы жеке тұлғаны жан-жақты дамытуға белсенді және жауапты педагогтер жұмысының инновациялық нысандарын қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән қазіргі ұйымдағы адам ресурстарын басқару заңдылықтарын, персоналды басқарудың озық технологиялары мен әдістерін білу негізінде өндіріс тиімділігін арттыру мәселелерін шешудегі психологиялық құзыреттілік негіздерін қарастыратын психологиялық ғылымның бір саласы ретінде басқару психологиясы туралы түсінік береді. Мақсаты: басқару психологиясының жалпы теориялық аспектілері, басқару субъектісінің психологиясы және басқару қызметі туралы білім беру, көшбасшы қызметіндегі әлеуметтік-психологиялық мәселелерді бөліп көрсету және оларды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру мониторингі
    Несиелер: 5

    Білім берудің аттестациялық, басқарушылық қырларын, мониторингті ұйымдастырудың жолдары мен оның нәтижелерін бағалау талаптарын анықтай отырып, білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесінің ерекшеліктерін, идеяларын, өзекті мәселелерін қарастырады. Мақсаты: әртүрлі елдердегі білім беру саласындағы білім беру реформалары мен үрдістерінің қазіргі жай-күйін, білім беру саласындағы мониторинг және сараптама жүйесін салыстыру қабілетін дағдыландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Бұл пән басқарудың практикалық мазмұнының мәселелерін жан-жақты ашады, басқару туралы білім кешенін қалыптастырады, басқару қызметінің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару жүйелерін талдаудың және оларды жобалаудың нақты дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды менеджмент теориясы мен практикасы саласында терең біліммен қамтамасыз ету болып табылады, бұл оларға нарықтық экономика жағдайында басқарушылық қызметпен тиімді айналысуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 4

    Пән риториканың мәнін, риторика өнеріне кіріспе, педагогикалық практикада көпшілік алдында сөйлеуді қолдану, риторика тарихы, қазіргі риторикадағы сөйлеу түрлері, риториканың сапалық ерекшеліктері, риториканың логикамен байланысы, риторикаға қойылатын талаптар. Пәннің мақсаты: кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыру, магистранттарды шешендік өнер, Іскерлік сөйлеу негіздерін, тиімді қарым-қатынас тәсілдерін табысты меңгеруге дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу орындарында дербес әдістемелерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін түсіндіре отырып, жоғары оқу орындарында дербес әдістемелік пәндерді оқыту барысында туындайтын оқу-танымдық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу үшін қажет болатын білім, білік және дағдылар жүйесін қарастырады. Мақсаты: жоғары оқу орнындағы дербес әдістемелік пәндерді оқыту технологиясы бойынша магистранттардың теориялық білімі мен практикалық дағдысын қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Бастауыш білім беруде инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерін, сонымен қатар педагогикалық және жеке әдістемелік пәндерді оқыту негіздерін қолдану.

  • Код ON3

    Жинақталған тәжірибені сыни тұрғыдан бағалау және қайта қарастыру, кәсіби және әлеуметтік қызметті, игерілген ғылыми әдістер мен қызмет әдістерін талдау

  • Код ON2

    Басқару шешімдерін қабылдау, олардың ықтимал салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті алу.

  • Код ON4

    Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды талдау және сауатты құру.

  • Код ON5

    Психологиялық-педагогикалық зерттеудің сапалық және сандық әдістері арқылы әртүрлі жастағы оқушылардың дамуын, қарым-қатынасын, іс-әрекетін диагностикалау мен талдауды жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Қазіргі білім беру парадигмасы контекстінде педагогика ғылымын дамытудың жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын қолдану

  • Код ON7

    Стандартты емес жағдайларда оперативті басқарушылық және педагогикалық шешімдер қабылдау кезінде топта жұмыс істеу қабілетін көрсетіп, шығармашылық және логикалық ойлау қабілетін көрсету

  • Код ON8

    Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздерін және қазіргі педагогика ғылымының даму тенденцияларын, инновациялық, ғылыми жобалардың маңызын негіздеу.

  • Код ON9

    Персоналды басқарудың формалары мен әдістерін дамыту бойынша білімдерін біріктіру, эксперименттік зерттеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін таңдау.

Top