Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында табысты мансапқа бағытталған, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетіне, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттілігі мен дағдыларына ие; кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын; ғылыми-зерттеу дағдысын иемденіп, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыруға қабілетті; ғылыми-зерттеу; педагогика және оқыту саласында қажетті білім мен тәжірибе алу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Жарнамалық және маркетингтік коммуникацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жарнамалық процесті басқару, жарнамалық науқанды құру, өндіру және өткізу дағдыларын игеруге бағытталған. Пәнді оқытудың міндеттері тиімді жарнамалық өнімді, жарнамалық науқанды құру мен іске асыруды басқару тетіктері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылады. Қазіргі техногендік өркениеттің дағдарыс проблемаларына және әлемнің ғылыми көрінісін өзгертудің жаһандық тенденцияларына, ғылыми рационалдылықтың түрлеріне, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесіне ерекше назар аударылады. Бағдарлама ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде пайда болатын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдауға және ғылымның тарихи даму үрдістері туралы түсінік алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымының өзекті мәселелері; педагогикалық іс-әрекеттің мәні; жоғары білім педагогикасының негіздері; педагогика ғылымының әдістемесі; дидактика; білім мазмұны; жаңа білім беру технологиялары; оқу үрдісі; оқыту мен тәрбиенің дидактикалық ұғымдары; білім беруді басқару; NIR және NIRS.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым зерттеуінің ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Курс ғылымның дамуы мен қызмет ету процестерін және оның қазіргі қоғамдағы рөлін түсіну үшін қажет; Ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін зерттеу қызметінде қолдану мүмкіндігі контексінде меңгеру үшін; жеке зерттеу жұмыстарын тиімді ұйымдастыру дағдыларын алу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    «Шет тілі (кәсіби)» пәні тілдік емес мамандықтардың магистранттарына арналған. Курсты оқып-үйрену тек білімді байытуға және мамандық бойынша ғылыми көзқарастың кеңеюіне, қарым-қатынас процестерін тереңірек меңгеруге ғана емес, сонымен қатар магистранттарға болашақ кәсіби қызметте қажетті практикалық дағдыларды алу мүмкіндігін береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән стратегиялық маркетингтің заманауи әдістері мен принциптерін және жүйелік түсінігін қалыптастырады. Магистранттар саланы/нарықты маркетингтік талдау дағдыларын, маркетингтік аудитті құру және жүргізу дағдыларын меңгереді, маркетингтік шешімдерді қабылдаудың әрбір деңгейі үшін маркетингтің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Оқу пәні студенттердің әлеуметтік жүйе мен кәсіптік қызмет саласы ретінде басқарудың психологиялық мазмұны туралы білімдерін меңгеруге бағытталған. Басқарудың тиімділігін талдау және болжау, басқару қатынастары мен шешімдерін оңтайландыру, басқарушылық қызметтің психологиясы, басқару коммуникациясы және қақтығыстар, жоғары білім беру үдерісіндегі басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті әлеуметтік-психологиялық білімдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері және деректерді талдау
    Несиелер: 3

    Курс ғылымның қызмет ету және даму заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру үшін қажет; ғылыми саланы дамыту мен реттеудегі мемлекеттің рөлі туралы; ғылыми саланың қоғамның басқа салаларымен өзара әрекеттесуі туралы; қазіргі қоғамның әр саласын дамытудағы ғылымның рөлі туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хаттағы академиялық стиль
    Несиелер: 4

    Академиялық жазу идеяны ұсыну және оны кейінірек талқылау үшін қолданылады. Тілдің (сөйлеудің) ғылыми стилі, кез-келген сияқты, оны тілдің (сөйлеудің) басқа функционалдық аспектілерінен ерекшелейтін бірқатар ерекшеліктерге, стиль қалыптастырушы факторларға ие. Дәлдік, анықтық, қисындылық сияқты қасиеттер тек ғылыми сөйлеудің ерекшелігі емес. Сөйлеудің ғылыми стилінде қоқысты бөліп көрсету әдеттегі: табиғи-ғылыми, ғылыми-техникалық, ғылыми-гуманитарлық. Тілдік құралдарды таңдау қызмет ету, ұсыну (ауызша немесе жазбаша), жанрға байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық хат негіздері
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми стильдің грамматикалық сипаттамасын жазбаша зерттеуге негізделген; магистранттың ғылыми жұмысына (ғылыми мақала, тезис, баяндама, аударма, реферат, аннотация) байланысты жазбаша хабарламаларды дайындауды, халықаралық ынтымақтастықтың әр түрлі формалары бойынша ресми құжаттама дағдыларын дамытуды, түсіндірме және қос тілдік сөздіктермен, сонымен қатар анықтамалықтармен жұмыс істеуді қамтиды. мамандығы бойынша.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықты талдау
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша теориялық даярлықпен қамтамасыз етеді; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесін зерттеу; Маркетингтік талдау жүргізу және маркетингтік шешімдерді қабылдау мәселелеріне жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Курс маркетингтік талдау жүргізу принциптері мен әдіснамасын білуді қалыптастырады; маркетингтік ақпаратты өңдеу әдістемесіне үйретеді; маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу бойынша теориялық дайындықты қамтамасыз етеді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компанияның қазіргі заманғы нарықтағы маркетингтік қызметін талдау
    Несиелер: 5

    Пән бизнес-талдау және оны жүргізуді ұйымдастыру туралы білімді қалыптастырады; ақпараттық және экономикалық-құқықтық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің міндеттерін шешуге ықпал етеді; сапалы бизнес-талдау жүргізу үшін қажетті маркетингтік ақпараттың құрамын таңдай алады. Магистранттар теңдестірілген басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдауға ұшырайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулердің әдісі мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән теориялық білімді жүйелейді және тереңдетеді, маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу тәсілдері мен тәсілдерін білуді тереңдетеді; зерттеу бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын, ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін дамытады; нәтижелерді талдайды. Басқарушылық шешімдерді негіздеу және қабылдау үшін кәсіби дәлелдеу дағдылары алынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика-экономикалық процестерді статистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Математика-экономикалық процестерді статистикалық талдау пәні магистранттарға экономикалық тәуекелдер дәрежесін бағалаудың математикалық әдістерін пайдалану дағдыларын игеруге, салалық және өңірлік тәуекелдерді басқаруға, тәуекел жағдайларын болжауға, тәуекелдің рұқсат етілген шектерін анықтай алуға, тәуекелдерді басқару бойынша іс-қимылдардың неғұрлым қолайлы нұсқасын таңдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы білім берудің әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 4

    Пән жоспары университетте оқу үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны оқу процесін жобалау технологиясына негізделген. Университетте оқытудың тиімді әдістерін, формаларын және технологияларын оңтайлы таңдауға жағдайларды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингте сандық талдау әдістері
    Несиелер: 4

    Маркетингтік зерттеулерде қолданалатын негізгі сандық және статистикалық әдістерді баяндау. Бұл зерттеудің нәтижелері практикалық мақсатта және белгісіздік шартында шешім қабылдаудің тәуекелділік дәрежесін төмендеуді қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау
    Несиелер: 4

    Оқу пәні келіп түскен ақпаратты талдау және түсіну дағдыларын қалыптастыруға және осы шешім қабылдау процестеріне, пайымдауларды қалыптастыруға және өз пікірлерін қорғауға бағытталған. Пәннің негізінде оқу процесін ұйымдастырудың үш сатысының базалық моделіне негізделген оқыту әдістері мен стратегияларының жүйесі жатыр:"шақыру – ұғыну – пайымдау"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Банктік қызметтер нарығындағы маркетингтік қызмет
    Несиелер: 5

    Пән банк өнімдері (қызметтері) нарығында қолданылатын қазіргі заманғы маркетингтік тұжырымдамаларды игеруге мүмкіндік береді; банк саласындағы қазіргі заманғы банк маркетингі және инновациялық маркетингтік технологиялар туралы білімді тереңдетеді; банк өнімдері (қызметтері) нарығында Маркетингтік Шешімдер қабылдау кезінде құзыреттіліктің практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қызмет аясы мен салаларындағы маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі қызмет салалары мен салаларында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін ашуға мүмкіндік береді; пән магистранттарда қазіргі жағдайда әр түрлі қызмет салалары мен салаларында маркетингтің стратегиясы мен тактикасының тиімді үйлесімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру қызметтері нарығын маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Пән негізгі ұғымдарды қарастырады және басқарудың негізгі кезеңдерін анықтайды. Білім беру қызметтері мен маркетингтік қызмет нарығы туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады. Алынған дағдылар ұйымның айналасын зерделеуге, маркетингтік зерттеулер жүргізу арқылы нарықтық мүмкіндіктерді айқындауға; білім беру қызметтерін әзірлеу және ілгерілету кезінде ұйым бағдарланатын нысаналы нарықтарды таңдауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тауарлар мен қызметтерді брендтеу
    Несиелер: 5

    Пән брендтерді құру және басқару бойынша іс-әрекетке кәсіби көзқарас жасайды ; брендтердің типтерін және олардың компанияның маркалық портфеліндегі әр түрлі рөлдерін зерттейді; брендинг теориясы мен құралдары; тауарлар мен қызметтердің брендингі саласындағы ұғымдарды, терминдерді және тұжырымдамаларды меңгеру арқылы кәсіби қарым-қатынас тілін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржы қызметтері нарығындағы маркетингтік қызмет
    Несиелер: 5

    Пән қаржы нарығындағы қазіргі заманғы маркетингтің теориясымен тәжірибе саласында білімді қалыптастырады. Қаржы нарығын және оның маркетингтік ортасын талдайды. Маркетингтік зерттеу жүргізуге арналған және қаржы қызметтерінің маркетингін басқарады. Қаржы нарықтарында ұйымдарды бөлу саясатын қарастырады қаржы нарықтарындағы ұйымдардың коммуникациялық саясатын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаһандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән халықаралық компаниялар маркетингі теориясын, әлемдік тауар нарықтарында бәсекелестік позицияларды қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған олардың маркетингтік қызметінің тәжірибесін игеруді үйренеді. Халықаралық компаниялардың сыртқы және ішкі ортасында, функциялар жүйесінде және пайдаланылатын стратегиялар жиынтығында өзгерістер талданады; Компанияның стратегиясы мен Халықаралық маркетинг нысандарының өзара байланысы зерттеледі. Халықаралық маркетингтің жаһандану үдерістерін тереңдетуге және жеделдетуге әсері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән брендинг саласындағы теориялық білімді жүйелендіреді және тереңдетеді, в негізгі құзыреттіліктерін дамытады, брендтер портфелін құру және басқару бойынша кәсіби дағдыларды өңдейді; b -to-c және b-to-C нарықтары үшін брендтер құрудың принциптері мен технологияларымен, негізгі модельдермен және бренд капиталын бағалау критерийлерін түсінумен таныстырады; бренд-имиджді позициялау және үлгілеу тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларын үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістік-техникалық мақсаттағы өнімдердің маркетинг-микс нарығын зерттеу
    Несиелер: 5

    Пән өндірістік-техникалық мақсаттағы өнім нарығының маркетинг-микс зерттеулерінің ерекшелігі туралы білімді тереңдетеді. Пән маркетингтік қоспаны зерттеу және өнеркәсіптік тауарлар нарығының қажеттіліктерін анықтау, кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу және коммерциялық жетістікке жету қабілеттерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетингтің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән өнеркәсіптік нарықтағы маркетингтің ерекшеліктерін зерттейді, маркетингтік қызмет процесінде өнеркәсіптік нарық субъектілері арасындағы қатынастар талданады, өнеркәсіптік нарықта маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктері, өнім стратегиясын әзірлеу, баға белгілеу, өнеркәсіптік тауарларды тарату және жылжыту стратегиялары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жылжымайтын мүлік нарығының маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән жылжымайтын мүлік нарығында өнімдерді жылжытуға байланысты білім мен дағдыларды қалыптастырады: коммерциялық жылжымайтын мүлікті жылжыту бағдарламасын әзірлейді; коммерциялық жылжымайтын мүліктің жалдау төлемдерінің мөлшерлемесін қалыптастыру тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON9

    Алдыңғы қатарлы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кешенді маркетингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді және стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеу кезінде олардың нәтижелерін негізгі ресурс ретінде қолданады

  • Код ON8

    Өнеркәсіптік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен үрдістерді, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығында Маркетингтік Шешімдер қабылдау үшін пайдаланылатын тәсілдер мен әдістерді пайдаланады, өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметін айқындайтын қолданбалы маркетинг проблемаларын талдайды.

  • Код ON2

    Әлеуметтік қарым-қатынас, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша түрде біріктіреді

  • Код ON3

    Ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті, оның ішінде сыни ойлау технологияларын пайдалана отырып жоспарлайды және жүзеге асырады

  • Код ON4

    Академиялық жазу, эксперименттік деректерді математикалық өңдеу және статистикалық талдау білімдері мен дағдыларын көрсетеді

  • Код ON7

    Экономиканың түрлі салаларында маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді бағалайды және маркетингтік технологиялардың әлемдік тәжірибесін отандық нарық жағдайларына бейімдей алады, сондай-ақ жаһандану жағдайында маркетингтік қызметті жүзеге асыра алады

  • Код ON6

    Тауарларды, брендтерді құруға, өнімдер мен қызметтерді жылжытуды ұйымдастыруға, тұтынушылармен, жеткізушілермен түпнұсқа және шығармашылық тәсіл негізінде қарым-қатынасты қалыптастыруға қабілетті

  • Код ON5

    Маркетингтік стратегияларды әзірлеу, бизнес-идеяларды қалыптастыру және тауарлар мен қызметтерді жылжытуды ұйымдастыру саласында дамып келе жатқан білім мен іскерлікті көрсетеді; стандартты емес кәсіби шешімдер қабылдауға қабілетті

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеудің құрылымын, кезеңдері мен әдістерін, дәлелді ойлау ерекшеліктерін, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын анықтайды

  • Код ON10

    Маркетинг саласындағы ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметінде білімді өз бетінше интеграциялай, жүйелендіре, өзектендіре алады және оларды кәсіби деңгейде қолдана алады.

Top