Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08303 Орман ресурстары және аңшылықтану в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту және жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру, ормандарды көп мақсатты тұрақты және сарқылмайтын пайдалану, аңшылық шаруашылығын басқару және жүргізу, аң өсіру және аң өсіру перспективалары, ормандарды түгендеу, орман шаруашылығында ақпараттық технологияларды қолдану жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру саласында сұранысқа ие мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B079 Орман шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B083 Орман шаруашылығы
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Пән таксономиялық (жүйелі) бірліктерді, вирустарды, бактерияларды, жалпы сипаттама беруді (құрылысы, қоректенуі, көбеюі, маңызы); саңырауқұлақтардың негізгі экологиялық топтарын, жіктеу принциптерін, таксономиялық (жүйелі) бірліктерді, вирустарды, бактерияларды, жалпы сипаттамасын (құрылысы, қоректенуі, көбеюі, маңызы), жинаудың, сақтаудың және сақтаудың әртүрлі әдістерін зерттейді, балдырларды зерттеу, таралуы және экономикалық маңызы, нағыз саңырауқұлақтар, лихенизацияланған саңырауқұлақтар, биосфераның тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңызын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орман ботаникасы
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігін, ағаш және шөпті өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысын, өсімдіктердің көбею тәсілдерін, систематикасын, экологиясын, геоботаникасын, өсімдіктердің фитогеографиясын, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістерін, өсімдіктердің қазіргі заманғы систематикасының таксономиялық санаттарын, өсімдіктер әлемі мен табиғи байлықтарды пайдалануға ұтымды көзқарасты, өсімдіктердің тіршілік формаларын, өсімдіктердің өсуі мен дамуындағы фенологиялық бақылауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктердің систематикасын, морфологиясын, физиологиясын, географиясын, жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің негізгі өкілдерінің онтогенезі мен экологиясының заңдылықтарын, жіктелуін, архегониалды өсімдіктерді, мүктер бөлімін, плауоидті және папоротникті, папоротниктер бөлімін, жабық тұқымдылар класын немесе гүлді өсімдіктерді, магнолиидтер, розидтер, астеридтер, таксономиялық топтардың филогениясын, жоғары сатыдағы өсімдіктердің систематикасының заңдылықтарын, ашық тұқымдыларды өсімдіктердің онтогенезінің ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән орман шаруашылығының даму тарихын, орман шаруашылығын жүргізу концепциясын, орманды пайдалану, орман орналастыру және басқару жүйесін, мамандықтың тәжірибелік маңызын, кәсіби-еңбекке тәрбиелеуді, кәсіби қызметтегі жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын, орман ісі саласындағы нормативтік құжаттарды, мемлекеттің ағашқа деген қажеттілігін қамтамасыз етуді, орта құраушы, су қорғау, орман қорғау, санитарлық-гигиеналық, қоршаған ортаны қорғау, орманның рекреациялық функциялары, орман саласының қазіргі мәселелері, шет елдердің тәжірибе жүйесі мен перспективті даму жолдарын оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орман энтомологиясы
    Несиелер: 5

    Пән жәндіктердің даму фазаларын; ағаш-бұта, сәндік өсімдіктерден болатын зақымдануларды; жемістер мен тұқымдардың зиянкестерін; питомниктердің тамыр зиянкестерін; қылқан және жапырақ кеміргіш зиянкестерді; діңдік және техникалық зиянкестерді; күресу шараларын, орманды қорғаудың әдістері мен техникалық құралдарын; орман зиянкестерінің ошақтарының таралу және даму жағдайларын; энтомофагтарды және зиянды орман жәндіктерін; орман зиянкестерінің түрлерін зерделейді, ағаштардың зақымдану түрлерін; дайындалған сүрекдіңдердегі зиянкестерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орман биометриясы
    Несиелер: 3

    Пән орман шаруашылығында сандық эксперименттер жүргізу әдістерін, орманды түгендеуді, зерттелетін объектілердің заңдылықтарының тенденцияларын және эксперименттердің, бақылаулардың, тәжірибелердің нәтижелерін, вариациялық статистиканы, корреляциялық және дисперсиялық талдауды, орман объектілерін қалыптастырудағы заңдылықтарды модельдеу, статистикалық модельдерді практикалық қолдану, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтары, регрессиялық модельдердің сенімділігінің параметрлері мен критерийлері, орман алқаптарының өсу және өнімділік барысы модельдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жануарлар биологиясы
    Несиелер: 5

    Пән құстар мен жануарлардың түрлік құрамын, құстар мен сүтқоректілерді қорғаудың, өсімін молайту жөніндегі практикалық іс-шараларды, олардың маңызын, систематикасын, анатомиясын, морфологиясын, физиологиясын, табиғаты мен қоректену әдістерін, көбеюі мен динамикасын зерттейді, молшылық, аймақтық қосмекенділерге шолу және бауырымен жорғалаушылар, аңшылық құстарды ұтымды пайдалану, заманауи әдістерге сүйене отырып, жыртқыш жануарлардың, кеміргіштердің, суда жүзетін құстардың, таулы және далалық аңдардың санын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы энтомологиясы
    Несиелер: 5

    Пән жәндіктердің жалпы құрылымын, морфологиясын, биологиясын, экологиясын, жәндіктердің жүйеленуін, жәндіктердің түрлерін, жәндіктердің сыртқы және ішкі құрылымын, даму кезеңдерін, жәндіктердің қоректену түрлерін, анықтауыштарды, бастың сегменттік құрамын және бас капсуласының шығу тегін, кеуде бөлімінің мамандануын, аяқ-қолдардың құрылысын, аяқтардың түрлерін, жәндіктердің әртүрлі отрядтарындағы қанаттардың құрылымдық ерекшеліктерін, жәндіктердің құрсақ бөлімі, жәндіктердің қазіргі классификациясының негіздерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік орман патологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Пән барлаушылық және егжей-тегжейлі орман патологиялық зерттеу әдістерін; ағаштар жай-күйінің санатын және екпелердің орнықтылығын; орман карантинін, топырақтың тамыр зиянкестерімен қоныстануын зерттеп-қарауды; зиянкестер ошақтарын; қылқан жапырақты кеміргіш жәндіктер ошақтарында қадағалау және зерттеп-қарау әдістерін; феромонды қадағалауды; ормандар жай-күйінің өзгеру серпінін; қашықтықтан бақылау деректерін талдауды; дақылдар зақымдануының орташа балын айқындауды; ауытқуларды уақтылы анықтауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    Пән сандық графиканы, есептеуіш геометрия мен геометриялық модельдеу алгоритмдерін, қисық пен бетті құрастыруды; растрлық графиканы; негізгі графикалық сызықтарды, шеңберді, эллипсті салуды; сызбаларды орындауды және оқуды; параллель проекциялардың қасиеттерін; айналу беті мен денесін; аксонометриялық проекцияларды жіктеуді; бөлшектер формаларының геометриялық негіздерін; ғимараттар типтері мен оларды жобалау сатыларын; жұмыс сызбалар; дизайн сызбалары; нақты объектіні модельдеу ретінде жобалауды зерттейды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік геодезия
    Несиелер: 3

    Пән топографиялық карталар мен жоспарларды зерделейді; өлшеуіш аспаптар: теодолит, эклиметр, экер, жарықты алыстан өлшеу, нивелир; жергілікті жердің геодезиялық өлшеулері мен түсірілімдері; геометриялық модельдеу; компьютерлік графиканың бағдарламалық құралдары; конструкторлық-технологиялық құжаттама; техникалық құжаттаманы әзірлеу және ресімдеу әдістері мен құралдары, теодолиттік түсірілімдер, геодезиялық өлшеулердің дәлдігін бағалау, нивелирлік, бөлу жұмыстары, құрылыс кезіндегі құрылымдардың геометриялық параметрлері, ұзындығы мен аудандарын өлшеуды зерттейды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орнитология
    Несиелер: 5

    Пән систематиканы, шығу тегін, биологиялық әртүрлілікті, анатомиясын, морфологиясын, физиологиясын, биологиясын, экологиясын, онтогенез заңдылықтарын, зиянды құстардың санын, аңшылық-кәсіпшілік құстарды пайдалануды, құстардың табиғаттағы және орман шаруашылығындағы маңызын, құстардың қамақта өмір сүруін бақылауды, құстардың географиялық таралуын және қорғалуын, құстардың таудағы өмірге бейімделуін, құстардың тау өміріне бейімделуін, құстардың тау өмірінде ұя салуын, ұшу түрлерін, маусымдық циклдер мен күнделікті ырғақтардың заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дендрология
    Несиелер: 5

    Пән ағаш өсімдіктерінің анатомиялық құрылысын, қылқан жапырақты өсімдіктердің морфологиялық-анатомиялық ерекшеліктерін, әр түрлі тұқымдас өсімдіктердің вегетативтік және генеративтік органдарының құрылысын, географиялық таралуын және шаруашылықта пайдаланылуын, ағаш-бұта өсімдіктерінің экологиялық ерекшеліктерін, орман және орманды дала аймақтарының орман құраушы негізгі түрлердің сипаттамасын, формалық әртүрлілігін, ағаштар мен бұталардың декоративтік және биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың композициясын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 3

    Пән әртүрлі дәрежедегі географиялық кешендердегі табиғи компоненттердің құбылыстарын, процестерін; геоақпараттық жүйелердің түрлерін, құрылымын және функцияларын; бағдарламалық құралдарды; цифрлық негіз жасау тәсілдерін; растрлық қабатты байлау және векторлау; материалдарды визуализациялау және жариялау; күрделілігі әртүрлі геологиялық карталарды; жергілікті жердің аспаптық және аэроғарыштық түсірілімдерін; стационарлық бақылауларды; ақпараттық қауіпсіздік талаптарын; сақтау тәсілдерін зерттейді, ақпаратты өңдеуді зерттейды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман пирологиясы
    Несиелер: 5

    Пән орман өрттерінің пайда болу, таралу және жай күй жағдайларын; орман өрттерінің классификациясын мен белгілерін зерделейді; орман шаруашылығы кәсіпорындарының мамандандырылған орман өрт сөндіру бөлімшелері; орман өрттерін сөндіру әдістері, тәсілдері; жанатын орман материалдарының динамикасын жинақтау; постпирогенді ормандарды қалпына келтіру шарттары; жанудың алдын алу, орман өрттерін болжау, өртке қарсы іс-шаралар ұйымдастыруды; өрт зардаптарынан қорғау жөніндегі шараларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығындағы аэроғарыштық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән таксациялық, өлшемдік дешифрлеу әдістерін; орман карталарын жасауды; ормандардың дешифрлеу белгілерінің жүйесін; далалық, аэровизуалды, камералдық дешифрлеуді; орман экожүйелеріне техногендік әсер етуді; пирологиялық мониторингті; орман карталарын жасауды, Аэро-космофототүсіруді; ұшу аппараттарын олардың типтерін, түрлерін; ландшафтық жоспарлау принциптерін; табиғи және антропогендік түзілімдерді зерделейді; сүрекдіңнің құрамын дешифрлеуді; ағаш түрлерінің спектрлік шағылысу қабілеті; орман фототондарын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығы жұмыстарын механикаландыру
    Несиелер: 5

    Пән техниканы пайдалануды, ақаулықты табуды және жоюды; орманды қалпына келтіруге және орман өсіруге, ағаш отырғызуға, күтіп-баптауға, кеспеағаш жұмыстарына, күзетуге арналған машиналарды; ормандарды зиянкестерден, аурулардан, өрттен қорғауға арналған жабдықтарды; бүрлерді дайындауға, тұқымдарды өңдеуге арналған машиналар мен жабдықтарды; бау-бақша, плантаждық, бұта-батпақты соқалардың құрылысын; ланцет табандарының конструкциялық параметрлерін зерделейді; тасымалданатын мотор құралдары, автомобильдер мен тракторлардың электр жабдықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығындағы машиналар жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән техникалық құралдарды пайдалану әдістерін және орман шаруашылығында машиналар жүйесін ұтымды пайдалану тәсілдерін, машиналарды, механизмдер мен мамандандырылған жабдықтарды пайдалану жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыруды; орман шаруашылығында машиналар жүйелері тиімділігінің технологиялық жүйелерін, еңбекті ұйымдастыруды және техникалық-экономикалық есептеулерін; өндірістің аяқталған циклі бар технологиялық процестерді; техникалық құралдардың технологиялық кешендерін және өндіріске арналған машиналарды зерделейді орман екпелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығындағы цифрландыру
    Несиелер: 5

    Пән орман ресурстарын басқарудың автоматтандырылған жүйесін, цифрлық инфрақұрылымды дамытуды; автоматтандырылған жұмыс орнын; өндірістік, өңірлік деңгейдегі жүйелерді, дербес компьютерлердің техникалық құралдары мен бағдарламалық қамтамасыз етілуін; цифрлық кеңістіктік ақпаратты алу және өңдеу әдістерін; орман пайдалану процестерін тәуелсіз бақылауды; ағашты лазерлік сканерлеуді; қашықтықтан зондтауды; пилотсыз ұшу аппараттарын; цифрлық ортаны; инфокоммуникациялық және webтехнологияларды зерделейді; орман екпелерін бағалау үшін мультиспектралды спутниктік суреттерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман тұқым ісі
    Несиелер: 5

    Пән ағаш және бұта өсімдіктерінің тұқымдарын, негізгі ағаш және бұта түрлерінің биологиялық ерекшеліктерін, мемлекетаралық стандарттарды, паспорттауды, болжау әдістерін, тұқым шығымдылығын есепке алуды, дайындау тәсілдерін, сақтау, себуге дайындау қағидаларын, орман тұқымдарының сапасын бақылауды, тұқымдарды аудандастыруды, тұрақты орман тұқымы базасын құруды, орман тұқымы плантацияларын, аса маңызды жемістердің пісетін және жиналатын уақытын зерделейді тұқымды, жапырақты және қылқан жапырақты түрлердің бүрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Машина паркін пайдалану
    Несиелер: 5

    Пән ауыл және орман шаруашылығында машина-трактор паркін ұтымды пайдалануды; агрегаттарды жинақтауды; дала жұмыстарын ұйымдастыру тәсілін таңдауды; агрегаттардың пайдалы әсер коэффициентін арттыру жолдарын, күш қондырғыларын барынша жылдық өндіруді; машина-трактор паркіндегі техникалық сервисті; ауыл шаруашылығы кәсіпорнының машина-трактор паркінің құрамын жобалауды және жобаланатын машиналарды есептеуді зерттейді; машиналарға техникалық қызмет көрсету және диагностикалауды қамтамасыз етуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пән орман құрамдастарын, сүрекдіңнің белгілерін және олардың шығу тегін, ормандарды молықтыру, орманды қалпына келтіру, ормандардың өнімділігін арттыру жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргізуді, ағаш кесу тәсілдерін, ормандарды күзету мен қорғауды, орманды күтіп-баптау, орман қорының құрылымын, орман шаруашылығы іс-шараларын, экологиялық функцияларды сақтауды, орман өңдеу технологиясын, машиналарға қойылатын орман шаруашылығы талаптарын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман топырақтану
    Несиелер: 5

    Пән топырақтың қасиеттерін, құрамын, жіктелуін; топырақ түзілуін; топырақ-географиялық аудандастыруды; топырақ құнарлылығын; топырақты зерттеу әдістерін; ормандағы азот пен күл элементтерінің айналымын, орман топырақтарының төсемі мен қарашірігін, орман топырақтарындағы жылу, ылғал, ауа және жарық режимін; ағаш кесудің, орман өрттерінің топырақ қасиеттеріне әсерін; мал жаюды зерделейді; орман шаруашылығында топырақ тыңайтқышы; сіңіру қабілеті топырақтың қышқылдығын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аэролесомелиорация
    Несиелер: 5

    Пән еркін атмосферадағы физикалық процестерді, құбылыстарды; суару жүйесін, оның элементтерін, суару тәсілдерін; агроорман-мелиорациялық іс-шараларды жобалауды; аумақты топырақ-ирригациялық аудандастыруды; гидротехникалық жұмыстарды; Органикалық заттардың синтезі мен ыдырауының біртұтастық Заңын; эрозияға ұшыраған топырақтарда тыңайтқыштарды пайдалануды; дәнді-булы, дәнді-дақылдық ауыспалы егістерді; құмдарды ормандандыру мен бекітуді; орман белдеулерінің қар реттейтін әсерін зерттейді; ағаштар мен бұталардың қарым-қатынас факторын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық мелиорация
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктердің минералдық қоректенуін оңтайландыру тәсілдерін; топырақтың агрохимиялық қасиеттерін; тыңайтқыштардың дозаларын, оларды ауыспалы егісте енгізу тәсілдерін; фитоценоздардағы қоректік заттардың теңгерімін; Өсімдіктердің қоректену элементтерін шығаруды анықтауды; Өсімдіктердің қоректену жағдайларын оңтайландыруды; химиялық мелиорациялық жұмыстарды; әктеу, гипстеу, Қышқылдандыру; химиялық элементтердің айналымы мен теңгерімін басқаруды; өсу факторларын реттеуді; инактивацияны зерделейді. ауыр металдардың жылжымалы формалары, олардың өсімдіктерге түсуін азайтуды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жер ресурстары
    Несиелер: 5

    Пән топырақ түзілу факторларын; жер ресурстарын басқару принциптерін; жер ресурстарын жіктеуді; пайдалану ерекшелігін, кеңістікті саралауды; құрылымның өзгеру себептерін; жер учаскелері туралы ақпаратты жүйелеуді, өңдеуді және есепке алуды; жерге орналастыруды, жерді межелеуді; табиғи ортаны сақтауды; нормативтік-құқықтық базаны; әлем топырағы географиясының заңдылықтарын, олардың қасиеттерін, генезисін, шаруашылық қызметінің сипатын зерттейді пайдалану, өнімділік әлеуеті; әлемдік топырақ сыныптамасы; топырақ жамылғысын пайдалануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман питомниктері
    Несиелер: 5

    Пән отырғызылатын екпелердің түрлерін; және негізгі агротехникалық тәсілдерді; ағаш орман екпелерінің негізгі түрлерінің жүйелілігін; әртүрлі сүректі және сәндік өсімдіктер үшін оңтайлы жағдайларды; себу функциясы мен құрылымын және аналық бөлімшесінің құрылымын; тыңайтқыштар мен гербицидтерді қолдануды; отырғызылатын материалды шығару қажеттілігін; питомниктің топырақ картасын; арамшөптермен күресу шараларының технологияларын зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Пән орман белдеулерінің құрылымын; егістікті қорғайтын орман өсіруді; суарылмайтын жерлердегі орман белдеулерін; тау баурайларының ормандануын, құмдарды шаруашылықта пайдалануды; жайылымдық қорғаныштық орман белдеулерін; топырақтың эрозиясы мен дефляциясын; орман мелиоративтік екпелердің көпфункционалды оң рөлін зерделейді; орман белдеулерінің өзара байланысты жүйесін зерделейді; жел эрозиясын бағалау; табиғи ландшафттардың бұзылуы, қалпына келуі, қайта құрылуы және сақталуы; биологиялық іс-шаралар жердің тозуына қарсы күресуді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман өсімдік ресурстарын бағалау және есепке алу
    Несиелер: 5

    Пән ағаш және бумаго-целлюлоза өсімдіктерінің морфологиясын, түрлерінің әртүрлілігін, географиялық таралуын, жапырақты және қылқан жапырақты тұқымдылардың сөл ағызуын: шикізат базасын, сөл ағызу экологиясын, шайыр кен орындарын пайдалануды; тамыр жүйелерін есепке алуды және пайдалануды; орман дәрілік өсімдіктерін, орман тағамдық өсімдіктерін, қорларды сипаттауды, жіктеуді, мәнін, бағалауды; кешенді бағалауды; өнімді орман ресурстарын қорғау, әлеуметтік-экономикалық функциялары; шикізатты пайдаланудың орындылығы, тұтынудың экономикалық тиімділігін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жануарлар мен құстардың аурулары
    Несиелер: 5

    Пән жұқпалы, инвазиялық ауруларды зерттейді; жануарлар мен құстардың аурулары бойынша алдын алу шараларын жоспарлау; жануарлар мен құстарды клиникалық зерттеу әдістерін қолдану; нақты диагноз қою; тиімді, уақтылы емдеуді тағайындау; аурудың азықтандыру, ұстау, пайда болу, көріну жағдайларын талдау; маймылдардың, аюлардың, қабандардың, жабайы мысықтардың, қасқырлардың анатомиялық ерекшеліктері, түрлері; жыртқыш құстар, аралар, терісі бағалы аңдар, экзотикалық жануарлар, кәсіпшілік балықтар ауруларының физиологиялық деректерін зерттейды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман таксациясы
    Несиелер: 5

    Пән орман екпелері мен орман өнімдерін таксациялау тәсілдерін, орманды сортиментациялауды; жекелеген ағаштардың өсуін анықтау әдістерін; кесілген ағаштарды таксациялауды, діңдер көлемінің ағымдағы өсімін; ярустың сүрекдіңін; орман инвентаризациясын; орман өлшеу аспаптарын, құрал-саймандарды; сынақ алаңдарын салуды; кеспеағаштарды материалдық-ақшалай бағалауды; іріктеп, есептеп шығаруды зерделейді. эмпирикалық материалдарды камералдық өңдеу; алқаағаштардың қорын нысаналы мақсаты бойынша есепке алуды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
    Несиелер: 5

    Пән материалдық емес мәдени мұраны, табиғи мұраны; әлемдік құндылықты, тұтастық, сақтау өлшемдерін; Мәдени мұра ескерткіштерін қорғаудың мемлекеттік режимін; тірі жүйелердің орнықтылық факторын; ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы заңды; табиғат қорғау іс-шараларын жоспарлауды, ұйымдастыруды; буферлік аймақтарды; ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды басқару әдістерін зерделейді; қорықтар, биосфералық қорықтар қызметінің тиімділігін талдау, қорықтар, табиғи парктер, табиғи ескерткіштер, ұлттық парктер, дендрологиялық парктер, ботаникалық бақтарды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақты бағалау
    Несиелер: 5

    Пән бонитет балдарын есептеуді; жекелеген дақылдар бойынша бағалау шкалаларын; жерді бағалаудағы топырақ комбинацияларын; сараланған рентаны, топырақ құнарлылығын перспективалық бағалауды; гранулометриялық құрамды, топырақтың қатты фазасының тығыздығын, топырақтың негіздермен қанықтылығын; топырақ бейінінің морфологиялық қасиеттерін; топырақ карталарын, картограммаларды; жер мониторингінің технологияларын; ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы топырақтарын бонитирлеудің қазіргі заманғы тәсілдерін зерделейді. топырақты сапалы және экономикалық бағалауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орманды қорғау
    Несиелер: 5

    Пән орман қорғаудың орман шаруашылығы әдістерін; ормандардың экологиялық жай-күйінің радио көрсеткіштерін есепке алуды, бағалауды; экологиялық нормативтік базаны; экожүйенің жай-күйінің өзгеру болжамын; заңнама талаптарын сақтауды; орман өсімдіктерін қорғау жөніндегі іс-шараларды әзірлеуді; орманның биологиялық, химиялық, физикалық қорғалуын; экологиялық заңнаманы, белгіленген нысан бойынша радиоэкологиялық есеп жасауды; шаруашылық қызметтің қоршаған ортаға әсер ету түрлерін зерделейді. санитарлық-сауықтыру іс-шараларын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биотехния және жабайы жануарларды өсіру
    Несиелер: 5

    Пән биотехникалық іс-шараларды жоспарлауды ұтымды пайдалану, жүргізу тарихын, қызметін; олжалаудың тәсілдері мен құралдарын қолдануды; аң-құс өсірудің қазіргі заманғы әдістерін қолдануды; аң-құс өсірудегі асыл тұқымдық жұмысты; аң-құс өсіру, будандастыру әдістерін; зоотехникалық есепті, аң-құс өсіру мен аң-құс өсіруде қолданылатын белгіні; аң-құс өсіру мен аң-құс өсіруде қолданылатын мекендеу жағдайларын және аң-құс ұстау тәсілдерін зерделейді; қыстайтын жерлерді ұйымдастыруды зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман фитопатологиясы
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі ауру түрлеріндегі патологиялық өзгерістердің сипатын; патогенді организмдерді; инфекциялық және инфекциялық емес сипаттағы негізгі ауруларды диагностикалау әдістерін; ультрамикроскопиялық тірі ақуыз заттарынан туындаған вирустық ауруларды; гипертрофияның, метаплазияның, дегенерацияның клиникалық көрінісін; шырышпен емдеу, шайырмен емдеу этиологиясын; базидиомицеттердің споралануын; жетілмеген саңырауқұлақтарды; фитопатогенді бактериялардың түрлерін; хлороз, этиолизация симптомдарын; өскіндердің өлуін емдеу мен қабықтың күйіп қалуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғатты ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Пән табиғатты ұтымды пайдаланудың түрлерін, нысандарын, әдістерін, ерекшелігін; орман пайдаланудың отандық, шетелдік тәжірибесін; орман өнімінің ысырабын болдырмайтын іс-шараларды, орман екпелерінің өнімділігін арттыруды; орман шаруашылығын жүргізуді; жаһандық, өңірлік, жергілікті табиғат пайдалануды; минералдық-шикізаттық, орман пайдалануды; табиғи, табиғи-антропогендік процестерді реттеуді; табиғи ортаның теріс өзгеруін; орман екпелерінің өнімділігін арттыруды зерделейді. динамикалық тепе-теңдік; табиғаттың жергілікті түрленуі; тұтас геожүйе, нақты әлеуметтік-экологиялық-экономикалық жағдайды есепке алуды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман орналастыру
    Несиелер: 5

    Пән орман ресурстарының сандық және сапалық сипаттамаларын анықтауды; МЕМСТ-тардың, қаңқалардың мазмұнын; орман бағалау, орман шаруашылығы көрсеткіштерін регламенттейтін нормативтерді; пайдалану, қорғау, резервтік ормандарды, орман учаскелерін жобалауды; топографиялық-геодезиялық жұмыстар мен арнайы картографиялауды орындауды; орман шаруашылығын құру, орман пайдалану модельдерін зерделейді; нақты өңірдегі орман шаруашылығын оңтайландыруды қамтамасыз ету; орман қоры жерлерінде орман орналастыруды жүргізу, сондай-ақ орман-саябақ аймақтары мен жасыл аймақтарды жобалауды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман екпелері
    Несиелер: 5

    Пән орман дақылдарын және қорғаныштық екпелерді жобалауды, құруды, өсіруді; орман дақылдарын техникалық қабылдауды және түгендеуді; орман дақылдары үшін ағаш және бұта түрлерінің түр-түрін қалыптастыруды; орман дақылдарын құрудың агротехникасын; орман дақылдары отырғызылатын материалдарды өсіруді; әртүрлі мақсаттағы жоғары өнімді, төзімді орман екпелерін өсіруді; Топырақты өңдеуді, тыңайтқыштарды қолдануды; дақылдарға күтім жасауды зерделейді; плантациялық орман өсіру; орман өсіру аудандастыру және орман типологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қорық ісі
    Несиелер: 5

    Пән әлемдегі қорық қорының санаттарын, жүйелерін, құрылымын; перспективалы ерекше қорғалатын аумақтарды; іргелі экологиялық заңдарды; қорықтар қызметін басқару мен талдауды; табиғат пайдалануды экологияландыруды; қорық объектілерінің жобаларын әзірлеуді және ресімдеуді; биосфералық қорықтың моделін; Су шаруашылығы кешені үшін қорық ісінің мәнін; ұлттық және халықаралық маңызы бар қорықтарды сақтауды; әлемдегі қорық ісінің проблемаларын зерделейді, аймақты зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафттық дизайн
    Несиелер: 5

    Пән ландшафтық сәулет объектілерін жобалау әдістерін, өсімдіктерден композициялар жасауды; шағын сәулет нысандарын, жоспарлауды, стилистиканы, аймақтарға бөлуді, эскиздер жасауды; ормандардың табиғи аумақтық кешендерін; морфологиялық ландшафттанудың даму тарихын; ландшафтық зерттеулер әдістерін; ландшафтты, адамды қоршаған ашық кеңістікті ұйымдастыруды; қоғамдық орындарды абаттандыруды; учаскенің ландшафтық жобасын әзірлеуді; жеке ландшафтық зерттеу әдістерін зерделейді әр түрлі аумақтарға арналған ландшафттық жобалар; геопластика, ландшафттың ландшафтын визуализациялау әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша пайдалану
    Несиелер: 5

    Пән жанама пайдалану түрлерін; күнделікті пайдаланылатын өнімдерді, екінші кезектегі ресурстарды; жидектерді, жайылымдық алқаптарды дайындау, қайта өңдеу тәсілдерін; шөп шабу, бал ара ұяларын өсіру, саңырауқұлақтар жинау, сақтау, тасымалдау; дәрілік шөптердің сапасын бағалауды; мал азығын өңдеуді зерделейді; орман-химия шикізатын пайдалану; жидектерді, саңырауқұлақтарды, дәрілік өсімдіктерді, ағаш шырындарын өнеркәсіптік дайындау; жанама орман пайдалану ережелерінің сақталуын бақылауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның ұлттық табиғи парктері мен қорықтары
    Несиелер: 5

    Пән ұлттық табиғи парктердің қызметін зерделейді; биоалуантүрлілікті дамыту және сақтау жөніндегі іс-шаралар кешені; зиянды фаунаның санын бақылау жөніндегі шараларды жоспарлау; сирек кездесетін жануарларды, құстар мен өсімдіктерді сақтау; қоршаған ландшафттың эстетикалық қадір-қасиеті; табиғатты қорғау қызметі; ұлттық парктерді ұйымдастыруға деген көзқарастардың ғылыми, прагматикалық, эстетикалық болжамы; табиғи кешендер және негізгі қорғау объектілері; қоршаған ортаны қорғау объектілері тарихи-мәдени мұра; экологиялық туризм.ді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орманды пайдалану
    Несиелер: 5

    Пән орманды пайдаланудың әртүрлі кезеңінде рұқсат етілген көлемін есептеу әдістерін; орман пайдалану қарқындылығының орман ресурстарының, орманның экожүйелік қызметтерінің сапасына әсерін; ормандардың нысаналы мақсатына қарай орман пайдалануды ұйымдастыру ерекшеліктерін; орман пайдаланудың жай-күйін, даму перспективаларын; ағаш дайындау, ағаш өңдеу өндірістерінің технологиялық процестерін ұйымдастыруды, қамтамасыз етуді; ағаш дайындаудың қазіргі заманғы машиналарын, тетіктерін; орман пайдаланудың талаптарын зерделейді, Қазақстан Республикасының орман заңнамасын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гүл өсіру және жылыжай ісі
    Несиелер: 5

    Пән гүлді-сәндік өсімдіктердің құрылысын; қоршаған орта факторларының әсерін; технологиялық процестерді механикаландыруды; гүлді экспозицияларды жасауды, безендіруді; заманауи гүл өсіру, көгалдандыру техникасын, технологиясын; бау-бақша дақылдарын, сәндік гүл дақылдарын өсіру технологиясын; гүлді-сәндік өсімдіктердің алуан түрлілігін; биологиялық тұрақты гүл композицияларын; көбейту тәсілдерін, гүл өсіру әдістерін зерттейді қорғалған, ашық жерде; гүл өсімдіктерінің тұқым шаруашылығы; гүлге күтім жасау; жылыжай гүл өсіру; көгалдандырудағы гүлдердің орнын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елді мекендерді көгалдандыру
    Несиелер: 5

    Пән екпелерді құру және пайдалану әдістерін, тәсілдерін және түрлерін; жобалау технологияларын; екпелерді қалыптастыру жөніндегі агротехникалық іс-шараларды; рекреациялық орнықтылықты; жүйелердің эстетикалық, санитарлық-гигиеналық және функционалдық сапасын; жасыл құрылыс аумақтарын инженерлік және агротехникалық дайындауды; сыртқы ортаны қалыптастырудағы жасыл екпелердің рөлін; елді мекендерді көгалдандыру жөніндегі аумақтарды жобалауды; жасыл екпелерді пайдалануды зерделейді елді мекендер жағдайында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жануарлар мен құстарды қорғау
    Несиелер: 5

    Пән жануарлар топтарының үйлесімділігін, тіршілік ету ортасына бейімділігін, қоректенуін және тіршілік циклінің кезеңдік құбылыстарын; жануарлар мен құстарды аулау факторларын; пайдалы фаунаны қорғау жөніндегі іс-шараларды; орман жануарлары мен құстарының мекендеу ортасын; жануарлар дүниесін қорғаудың, өсімін молайтудың және ұтымды пайдаланудың мәнін; орман жануарлары мен құстары санының таралуы мен өзгеру себептерін зерделейді. табиғи компоненттерге антропогендік әсерді бағалауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аралау өндірісінің технологиясы мен жабдығы
    Несиелер: 5

    Пән шикізаттың, кесілген материалдар мен дайындамалардың мөлшерлік-сапалық сипаттамасын; шыбықтар мен бөренелер нысандарының Имитациялық, математикалық модельдерін жасауды; көлемдерін айқындауды; ағашта спора түзуші ақауларды таратуды; аралау өнімдерінің жіктелуін; мөлшері мен сапасы бойынша талаптарды; Ағаш өңдеу өндірістерінің жұмысын ұйымдастыруды; ағаш дайындау, орман тасымалдау және ағаш өңдеу өндірістерінің әдістерін; технологиялық процестерді жобалауды; Ағаш өңдеу өндірістерінің тетіктерін зерделейді.; ағаш өнеркәсібінің қазіргі құрамын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі жағдайда аңшылық шаруашылығын жүргізу
    Несиелер: 5

    Пән аңшылық шаруашылықтарының жіктелуін; кәсіпшілік және спорт шаруашылықтарының ерекшеліктерін; жалпы және тауарлық өнімді; аңшылық шаруашылықтарының қорықшылық қызметі туралы; экологиялық баланс пен табиғи ресурстарды сақтауды; аң аулаудың жекелеген түрлерін жүргізуді ұйымдастыруды; аралас аң аулау тәсілдерін; интурохот пен балық аулауды дамытуды; аң аулау саласындағы заңнамалық актілерді, аңшылық техникасын зерделейді, есеп жұмыстарындағы және аң аулаудың әртүрлі түрлеріндегі қауіпсіздікты зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман тауартануы
    Несиелер: 5

    Пән материалдар сапасының жіктелуін және стандартталуын зерделейді; МЕМСТ-қа сәйкес тауарларды есепке алу, бақылау, бағалау әдістері; ақаулардың пайда болу себептері, олардың сүрек сапасына әсері; сүрек түрін, қадір-қасиетін, кемшіліктерін айқындау; сүректің, қабығының термиялық ыдырауы; гидролиз және ашытқы өндірісі; сүректі спираль бойынша кесу; сүректі талшықтар бойымен бөлу; сүректі қайта өңдеу; целлюлоза мен ағаш массасын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік орман ресурстары
    Несиелер: 5

    Пән әлем елдерінің орман табиғи ресурстарымен ресурстармен қамтамасыз етілуін; табиғи ресурстармен байланысты трансшекаралық проблемаларды; әлем елдерінің орман ресурстарын орналастыру принциптерін; арнайы географиялық карталарды; елдердің географиялық ерекшеліктерін; таусылатын және сарқылмайтын, алмастырылатын және алмастырылмайтын, бастапқы және қайталама, қарапайым және интегралдық табиғи ресурстарды; ресурстардың шоғырлану тығыздығын; ресурстардың үйлесімін; ресурстардың қолжетімділігін; ресурстық циклдар; ықтимал табиғи осалдық; ақпараттық-талдау анықтамаларын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман метеорологиясы
    Несиелер: 3

    Пән атмосфераның құрамын, құрылымын, қасиеттерін; ауа райы құраушы факторларды; метеорологиялық бақылауларды зерттеу және ұйымдастыру әдістерін; жер беті мен атмосфераның радиациялық, жылу режимін қалыптастыруды; орман шаруашылығы үшін климатты бағалау әдістерін; далалық метеорологиялық аспаптарды; климат пен микроклиматтың өзгеруі мен ауытқуын; желдің жылдамдығы мен бағытын; жауын-шашынның мөлшері мен қарқындылығын; олардың ауа райы жағдайларын зерттейді кешенді агроклиматтық көрсеткіштерді есептеуды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Рекреациялық ресурстар және туризм
    Несиелер: 5

    Пән рекреациялық қызмет түрлерін; рекреациялық игеруді; туристік ресурсты; табиғи рекреациялық ресурстарды экономикалық бағалауды; Ландшафттардың эстетикасын бағалауды; демалысты ұйымдастырудың гидрологиялық жағдайларын; аумақтың туристік-рекреациялық әлеуетін; аумақтық рекреациялық жүйелерді; рекреациялық-сауықтыру саласын; туристік табиғат пайдаланудың түрлерін; табиғи кешендерге түсетін жүктемелерді және оларды айқындау әдістемесін; өзара іс-қимыл кеңістігін; туристік кешендерге арналған әлеуетті зерделейді. рекреациялық даму-туризм; рекреациялық аудан құрылысы және аудандастыруды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпшілік аңдар мен құстардың экологиясы
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпшілік түрлерінің құрылысын, физиологиясын, мінез-құлқын және экологиясын; кәсіпшілік жануарлардың экологиялық ерекшеліктерінің түрлерін; аңшылық кәсіпшілік аңдар мен құстар өкілдерінің зоогеографиялық таралуын; маусымдық аңшылық іс-шараларын; экологияның қазіргі заманғы әдістерін; тәуліктік биоритмдерді, кәсіпшілік жануарлардың тіршілік әрекеті мен өсімін молайтудағы маусымдық құбылыстарды; аңшылық кәсіпшілік жануарларды қорғау және өсімін молайту саласындағы заңнамалық базаны; жабайы аңдарды жасанды өсіруді зерделейдіде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интурохот ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән шетелдік туристтердің аңшылық пен балық аулауды дамытудағы; аңшылықтанудағы шетелдік тәжірибені; аңшылық кәсіпшілік аңдар мен құстардың өкілдерін зоогеографиялық таратуды; жануарлар дүниесін ғылыми зерттеуді, өсімін молайтуды және пайдалануды; олжалардың әртүрлі топтарын бағалауды; ауланған жануарларды қысқы және жазғы кезеңдерде сақтауды және тасымалдауды; жаралануларды жансыздандыру; аңшылық туризмді дамыту; аңшылық олжаларын бастапқы өңдеуді және препараттауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аңшылықтағы инспекторлық қызмет
    Несиелер: 5

    Пән аңшылық алқаптарды пайдалануды жоспарлауды және ұйымдастыруды зерделейді; жоспарлау бақылау ұтымды пайдалануды қолдау; маусымдық аңшылық іс-шараларын жүргізуді бақылау; алқаптардың биологиялық қасиеттерін сақтау әдістері; пайдалану есептері және шаруашылықтың түрлік бағытын айқындау; аумақтың өткізу қабілетін айқындау; объектінің аңшылық шаруашылығы картасын жасау; ылғалдандыру шарттары мен режимі; ормандар мен батпақтарды құрғатуды регламенттеу; жем-шөп алқаптарын салу;орман алқаптарын күзет және шаруашылық іс-шараларын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағашты гидротермиялық өңдеу және қорғау
    Несиелер: 5

    Пән ағаштың жылу қасиеттерін зерттейді; ағашты гидротермиялық өңдеудің технологиялық процесі; термиялық өңдеу процестері; кептіру, сіңдіру технологиясы; қоршаған орта параметрлері және ағаш қасиеттерінің көрсеткіштері; бақылау-өлшеу жабдықтары; термиялық өңдеу қондырғыларын жобалау; камерада ағашты ылғал-жылу өңдеу және кондиционерлеу ұзақтығы; қатарды толтыру коэффициентінің мәні; кептіру цехтарын жобалау; ағашты қорғау құралдары; есептеу ағашты жылыту және еріту процестерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ормандардың радиациялық мониторингі
    Несиелер: 3

    Пән радиоактивті сәулеленуді; радиоактивті ластану аймақтарын; орман өсімдіктерінің радионуклидтердің жиналуын зерттейді және эдафиялық факторлар; радионуклидтердің орманның тамақ өнімдерінде жинақталуы; радиоактивті сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуі; радиоактивті сәулеленудің қарқындылық деңгейі мен қауіптілік дәрежесі; орманның радиациялық экологиясы саласындағы зерттеу әдістері; радионуклидтердің орман жануарларымен жинақталуы; орман биогеоценоздарының негізгі компоненттеріндегі радионуклидтер қорларын бағалауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аңшылық-кәсіпшілік биоресурстар
    Несиелер: 5

    Пән аңшылық-кәсіпшілік биоресурстарды; өндірістік-технологиялық биологиялық жұмыстарды; кәсіпшілік жануарлардың санын есепке алу әдістемесін; бор ойынын зерделеу әдістерін; әртүрлі кластағы жер үсті омыртқалылардың мекендеу орындарын; әртүрлі кіші аймақтар шегіндегі жыл мезгілдерінің климаттық ерекшеліктерін; аңшылық-кәсіпшілік қорларды есепке алуды ұйымдастыруды; бағалы кәсіпшілік-аңшылық жануарлар санының мониторингін; әртүрлі кластар өкілдерінің шектеулі таралуын зерделейді; саны, динамикасы, ресурстардың жай-күйіне әсер ететін факторларды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағаш өңдеу технологиясы және тауартану
    Несиелер: 5

    Пән аралау өндірісінің технологиясын; аралау өніміне арналған бөренелерді пішу теориясын; аралау шикізатын ұтымды және кешенді пайдалануды; аралау материалдарын, сүргіленген аралау материалдарын алу технологиясын; ағаш ыдыстарды өндіруді; технологиялық процестерді бақылауды; ақпараттық-автоматтандырылған жүйелердің құралдарын; ақаулардың пайда болу себептерін талдауды; өнімді шығару кезіндегі ақауларды; талшықты жартылай фабрикаттарды алудың технологиялық процестерін басқаруды; қағаз және қағаз өндіру картон, ағаш талшықты тақталар; ағаш-химия өнімдерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағаш кесу технологиясы және ағаштану
    Несиелер: 5

    Пән қылқан жапырақты және жапырақты ағаш түрлерінің сүрегінің қасиеттерін зерттейді; орман учаскелерін бөлуді жобалау және жүзеге асыру; таксация жүргізу; сүректің жылу шығару және бу шығару қабілеті; сүректің текстурасы, талшықтылығы, суреті және жылтырлығы; сүректің үлес салмағы мен көлемдік салмағы; сүректің кеуектілігі; кесу және қабықтау уақыты; сүректің қалыпсыз бояуы; паразиттік ақаулар; жоспарлау және ағаш дайындау жұмыстарын бақылауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аңшылық ресурстарды пайдалануды нормалау
    Несиелер: 5

    Пән аңшылық жануарлардың таралымдарын басқаруды; аңшылық алқаптардың табиғи өнімділігін; ұйымдық-экономикалық және биологиялық ерекшеліктерді; аңшылық жануарлардың ресурстарын ұтымды пайдалану жүйесін; аңшылардың мүдделерін; жануарларды бақыланатын аңшылық алып қоюды; популяцияның жылдық өсімін арттыруды; орман, аңшылық және ауыл шаруашылығы мүдделерінің үйлесімін зерделейді; өнімнің ең көп мөлшерін алу; биологиялық және шаруашылық өсімінің мөлшері; аңшылық фаунаның серпінділігі және кәсіпшілік нормасын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман шаруашылығында радиоэкологиялық нормалау
    Несиелер: 3

    Пән орман қорғаудың орман шаруашылығы әдістерін; ормандардың радиоэкологиялық жай-күйінің көрсеткіштерін есепке алуды, бағалауды; экологиялық нормативтік базаны; экожүйенің жай-күйінің өзгеру болжамын; заңнама талаптарын сақтауды; орман өсімдіктерін қорғау жөніндегі іс-шараларды әзірлеуді; орманның биологиялық, химиялық, физикалық қорғалуын; экологиялық заңнаманы, белгіленген нысан бойынша радиоэкологиялық есеп жасауды; шаруашылық қызметтің қоршаған ортаға әсер ету түрлерін зерделейді, санитарлық-сауықтыру іс-шараларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп экономикасы
    Несиелер: 5

    Пән орман шаруашылығы саласының инвестициялық-орман қызметін; кәсіпорындарға салық салуды; экономикалық санаттарды, агроөнеркәсіптік кешен салаларының экономикасын; заңнамалық және құқықтық актілерді және жаңа экономикалық жағдайларды; нарықтағы тұтынушылар топтары арасында тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің жоспарланған көлемін бөлуді; кадрларды, еңбек өнімділігін; өнімнің номенклатурасын, түржиынын және сапасын; жөндеуге жарамдылық, тоқтаусыз жұмыс істеу көрсеткіштерін, стандарттау және біріздендіру көрсеткіштерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорындағы (орман кешеніндегі) экономика және басқару)
    Несиелер: 5

    Пән орман саласында салық салу әдістерін; жобалардың экономикалық тиімділігін анықтау әдіснамасын; кәсіпорын ресурстарын пайдалануды; эргономикалық Көрсеткіштерді; өндірістік қуаттардың теңгерімін, орташа жылдық өндірістік қуатты; тарифтік-біліктілік анықтамалықты; калькуляция әдістерін; сұранысты, шығындарды бағалауды; мерзімді жеңілдіктер стратегиясын; кәсіпорындағы негізгі қорларды басқаруды; технологиялық карталарды, олардың өндірісті ұйымдастырудағы рөлін зерделейді; өндірістік процесті басқару; басқарудағы инновацияларды жіктеуді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман заңнамасы
    Несиелер: 5

    Пән нормативтік құқықтық актілер жиынтығын зерделейді; орман қатынастарын реттеу; Орман Кодексі - орман заңнамасы жүйесінің орталық актісі; ормандарды пайдалану және қорғау жөніндегі қатынастарды реттеу; әртүрлі санаттағы жерлерде өсетін ормандар; орман қоры жерлерін пайдалану; мемлекеттік орман бақылауы; орман декларациясын ресімдеу; ормандарды басқару әдістері; мемлекеттік орман бақылауы; жоғары санаттағы ормандарды сақтаудың экологиялық құндылықты зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман экономикасы
    Несиелер: 5

    Пән нарықтық экономика жүйесінде орман өнеркәсібінің өндірістік қорларын пайдалану мен экономикалық тиімділігін; орман өсірудің өндірістік циклын; орман шаруашылығын қаржыландыруды; индикативтік жоспарлаудың принциптері мен әдістерін; еңбек ресурстары мен еңбек өнімділігін; қызметкерлердің еңбегіне ақы төлеуді; еңбекті техникалық нормалауды; бағалар мен баға белгілеуді; жобаланатын орман шаруашылығы іс-шараларының техникалық-экономикалық негіздемесін; өндіріс шығындарын, пайда мен мемлекеттік орман шаруашылығы мекемелерінің экономикалық, әлеуметтік дамуын зерттейды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орманды баскару
    Несиелер: 5

    Пән орман шаруашылығын басқаруды және дамытуды жоспарлауды; орманды басқару органдарының құрылымын; шаруашылық қызметті болжауды; орманның өнімділігі мен пайдалы функцияларын; орманды пайдаланудың рұқсат етілген мөлшерін есептеуді; жер-мүлік қатынастарын; жылжымайтын мүлік объектілерін кадастрлық бағалау мен тіркеуді; жер мониторингін; бағалы табиғи объектілерді сақтауды; орман ортасын сақтауды; шаруашылық қызметті жүргізу кезіндегі орман серпінін зерделейді; ормандарды пайдалануды құқықтық реттеуді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімді, коммуникативтік дағдыларды көрсету, қоғам дамуының қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON2

    Геодезиялық аспаптармен өлшеулерді орындау және оларды математикалық өңдеуді жүргізу; ГАЖ базалық тұжырымдамаларын, кеңістіктік деректерді құрудың, ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру; геометриялық модельдеуді, қисық және бетті құрастыруды орындау. ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, орман шаруашылығындағы процестер мен құбылыстарды болжаудың цифрлық модельдерін әзірлеу; орман өрттерінің туындау жағдайларын, орман өрт сөндіру қызметтерінің жұмыс регламентін меңгеру; аэроғарыштық әдістерді пайдалана отырып, ақпаратты дешифрлеу жүргізу.

  • Код ON3

    Жануарлар мен құстардың систематикасында, анатомиясында, морфологиясында, физиологиясында, онтогенезінің заңдылықтарында бағдарлануы; қазіргі заманғы әдістер негізінде аңшылық-кәсіпшілік құстарды ұтымды пайдалану; орман жануарларының санын реттеу, биотехникалық іс - шаралар жүргізу; жыртқыш аңдарды, кеміргіштерді, суда жүзетін құстарды есепке алу жұмыстарын, бор және далалық ойынды есепке алуды ұйымдастыру және жүргізу; өсімдіктер мен жануарлардан алынатын, саңырауқұлақ, бұтақ жемшөптерінің есебін жүргізу; аңшылық тіркелген, орман, дала, батпақ, тау алқаптарына бағалау және бағалау жүргізу, аңшылық алқаптарды есепке алу бойынша есеп жасау.

  • Код ON4

    Орман құру процесін пайдалану және ағаш кесу мен орманды қалпына келтірудің әртүрлі түрлерін жобалау; орман тұқымдарының шығымдылығын болжау және егістік сапасын анықтау; тұтастай алғанда өсімдіктердің және олардың жекелеген органдарының құрылысына морфологиялық талдау жүргізу; орман екпелері мен жекелеген ағаштардың биометриялық сипаттамаларын анықтау.

  • Код ON5

    Орман және ауыл шаруашылығында машиналарды, машина-трактор паркін және технологиялық процестерді пайдалану; агрегаттардың пайдалы әсер коэффициентін арттыру, күш қондырғыларын өндіру жолдарын пайдалану; ағаш кесуге арналған бөренелерді кесу теориясын пайдалану; шыбықтардың, бөренелердің нысандарын және олардың көлемін анықтау әдістерін қолдану; термиялық өңдеу процестері мен олардың технологияларын қолдану; МЕМСТ-қа сәйкес Орман тауарларын жіктеу мен стандарттауды қолдану;ағаш дайындау өндірісіндегі ресурс үнемдеу технологияларын айқындау.

  • Код ON6

    Питомниктерде әр түрлі отырғызу материалдарын өсіру технологиялары мен тәсілдерін қолдану; орман экпелерді отырғызу материалын өсіру; ауыл шаруашылығы дақылдары зиянкестерінің зияндылығын анықтау; ормандардың орман патологиялық жай-күйі және себеп факторына жедел әсер ету туралы ақпаратты талдау; орман зиянкестерінің түрлік тиістілігін анықтау; зиянкестер мен аурулардан қорғаудың биологиялық, химиялық, физикалық, орман шаруашылығы әдістерін қолдану; фитопатологиялық зерттеулер жүргізу; қоныс аударатын аңдар мен құстардың ауруларын диагностикалау және кері қайтару және олардың орман шаруашылығы мен медицинадағы маңызы.

  • Код ON7

    Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды басқару; жануарлар мен құстарды қорғау үшін, браконьерлікпен, қаңғыбас иттермен, зиянды аңдар мен құстармен күресте іс-шаралар жүргізу; Қазақстанның ұлттық табиғи парктері мен қорықтары қызметінің тиімділігін талдау; көгалдандыру объектілерінің жобаларын әзірлеу және ресімдеу; гүл, оранжереялық ағаштарды, бұталарды және сәндік өсімдіктерді өсіру бойынша іс-шаралар кешенін қолдану; ормандардың табиғи аумақтық кешендерін, ландшафтық зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON8

    Топырақ құнарлылығының деңгейін, олардың орман дақылдары талаптарына сәйкестігін анықтау; жер мониторингі және топырақты бағалау әдістемесін, технологиясын пайдалану; Жер ресурстарын қорғау, басқару әдістерін меңгеру; Топырақ эрозиясы мен дефляциясының түрлерін анықтау; жердің мелиорациялық жай-күйін бақылау және жақсарту; суару жүйелерін пайдалану кезінде топырақтың тұздануына қарсы күрес жүргізу; ормандардың радиоэкологиялық жай-күйін бағалау; табиғи ортадағы ластаушы заттардың құрамына фондық мониторинг қолдану; желдің жылдамдығы мен бағытын, топырақтың, ауаның және өсімдіктің температурасын өлшеу.

  • Код ON9

    Алқаағаштардың таксациялық сипаттамасын құру; ормандардың жай-күйі туралы ақпаратты талдау және пайдалану; қорықтар, саябақтар, резерваттар аумағында табиғат қорғау іс-шараларын жоспарлау; кеспеағаш жұмыстарының технологиялық процестерін қолдану; табиғатты қорғаудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тұжырымдамаларын қолдану; жанама пайдаланудың әртүрлі түрлерін алу; экономикалық тұрақты орман басқаруды ұйымдастыру.

  • Код ON10

    Аңшылық шаруашылықтарының жіктемесін қолдану: кәсіпшілік және спорт; интурохот пен балық аулаудың дамуын басқару; аңшылық және орман кодексі саласындағы негізгі заңнамалық актілерді білу; маусымдық аңшылық іс-шараларын өткізу кезінде өндіру туралы деректер, есеп жұмыстарының нәтижелерін пайдалану; кәсіптік аңдар мен құстардың биологиясының, таралуының ерекшеліктерін меңгеру; аңшылық кәсіпшілік аңдар мен құстар өкілдерінің зоогеографиялық таралуының ерекшеліктерін қолдану; аң аулау және аңшылық ресурстарын сақтау саласындағы міндетті талаптардың бұзылғаны анықталған кезде іс-қимыл алгоритмін пайдалану.

  • Код ON11

    Әлемнің орман ресурстарын бағалау; бальнеологиялық және балшықпен емдеу рекреациялық ресурстарын бағалау; орман орналастыру құжаттарын меңгеру; негізгі өндірістік қорларды және оларды пайдаланудың экономикалық тиімділігін басқару; сала құрылымын меңгеру, тауар нарықтарындағы бәсекелестікті, монополияға қарсы заңнаманы және саладағы шоғырлануды бағалау; ел экономикасындағы орман кешенінің рөлін түсіну, орман заңнамасын басшылыққа алу.

Top