Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01601 Тарих в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Отандық тарихтың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән отандық тарихтың іргелі теориялық және әдіснамалық мәселелерін, Қазақстан тарихының деректану мен тарихнамасының негізгі мәселелерін, саяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени даму ерекшеліктерін, қазақстандық және шетелдік ғалымдардың түрлі деректері мен зерттеулерін талдау негізінде мемлекеттіліктің қалыптасу және кезеңделу проблемаларын зерттеуге бағытталған. Осы курс шеңберінде Қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихының негізгі мәселерінің тұжырымдамалық қайта ойластыру проблемалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Курсты оқу білім алушылардың академиялық сауаттылық деңгейін арттыруға, академиялық мәтіндерді құрастырудың қазақстандық және халықаралық нормаларын меңгеруге, тарихи мәселелер бойынша ғылыми-зерттеу және сыни жұмыстарды жазудың қағидалары мен тәсілдерімен танысуға бағытталған. Пән академиялық жазу техникасына талдау жасауды, проблемалық-бағдарланған зерттеу жұмыстарын, ғылыми шолуларды, жүргізілетін ғылыми зерттеулердің тақырыбы бойынша аннотацияларды жазу дағдыларын кәсіби тарихи қоғамдастықтың жалпы қабылдаған нормаларын ескере отырып, дамытуды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми тарихи зерттеу әдістері туралы шындықты тану көзқарасын және гуманитарлық білімді қалыптастырады. Курс білім алушылардың ғылыми-зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі ережелерін, қағидаттары мен заңдылықтарын меңгеруін, ғылыми жұмысты ұйымдастыру кезінде ресурстарды тиімді пайдалануды, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру, жаңа зерттеу парадигмаларын практикада қолдану, оларды зерттеу процесіне енгізу біліктері мен дағдыларын қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында тарихты оқытудың жаңа технологиялық және әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән тарихты оқытудағы жаңа технологиялар мәселелерін, қазіргі білім беру кеңістігінде болып жатқан инновациялық процестердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс білім алушылардың тарихи пәндерді оқыту әдістемесі саласында білім алуына, әдістемелік технологиялардың тиімділігін және ерекшелігін айқындау, инновациялық әдістемелік технологияларды әзірлеу біліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән теориялық біліммен қатар білім алушылармен оқытушылық қызмет пен әдістемелік жұмыстың практикалық дағдыларын алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару үдерісі және білім беру жүйесіндегі басқаруды шешу жолдары
    Несиелер: 5

    Пән білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу үшін білім беру саласындағы оқу процесін басқаруды ұйымдастыру қағидаттарын, факторларын, шарттарын, технологияларын зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде білім беру ұйымының ерекшелігін, жіктелуін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың негізгі қағидаттарын, басқарушылық шешімді жүзеге асыру процесін ақпараттық және коммуникативтік қолдауды іске асырудың негізгі әдістерін ескере отырып, басқарушылық шешімдерді қабылдау процесінің ерекшеліктері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қашықтықтан білім беру процесіндегі цифрлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән білім беру кеңістігіндегі цифрлық технологиялар ұғымын, мәнін, функцияларын, оларды қашықтықтан оқытудың білім беру қызметінде пайдаланудың артықшылықтары мен мүмкіндіктерін; цифрлық құралдармен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістерін; білім беруді цифрландырудың қазіргі заманғы үрдістерін; цифрлық құралдарды пайдалану қағидаттарын, білім беру қызметінде цифрлық технологияларды пайдалану сапасын бағалау өлшемшарттарын қарастырады. Білім алушылардың теориялық білім алуын, цифрлық технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдегі шет елдер тарихнамасының негізгі мәселесі
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми әдебиеттерді тарихнамалық талдаудың теориялық негіздері, тарихи әдебиеттерді талдай білу туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу аясында әлем тарихының түрлі кезеңдеріндегі өзекті мәселелер, шетел тарихнамасындағы бағыттар мен мектептердің қалыптасуы мен дамуы, шетел тарихшыларының теориялық-әдіснамалық көзқарастары, өткен және қазіргі заманның тарихи тұжырымдамаларының мәні мен мазмұны, тарих ғылымының әдіснамасын дамытудың негізгі бағыттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі тарихнамадағы өркениеттік теория
    Несиелер: 5

    Пән өркениеттік идеялар эволюциясының мәні мен кезеңдерін, өркениеттер теориясының әртүрлі формаларын зерттеуге, өркениеттік тәсіл принциптерін, оның күшті және әлсіз жақтарын, әлемнің көпполярлығы туралы тұжырымдаманы талдауға бағытталған. Курс әлемдік өркениеттер тарихының негізгі категориялық аппаратын, оның кезеңделуін, өркениеттердің негізгі тарихи түрлерін және әртүрлі мәдениеттердің ерекшеліктерін, өркениеттердің өмір сүру принципін, әлемдік өркениет процесінің даму бағыттарын зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем тарихының іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік тарихтың іргелі мәселелеріне жаңа көзқарастарды қарастырады, әлемдік тарихтың кезеңделуі, модернизация теориясы және постиндустриалды қоғам, Батыс пен Шығыс елдерінің қазіргі заманғы қоғамдық-саяси даму мәселелері, қазіргі заманғы пәнаралық зерттеулер тұрғысынан қазіргі тарихи танымның жалпы ерекшеліктерін талдайды. Әлем тарихының іргелі мәселелерін білу батыс және шығыс қоғамдарының қазіргі жағдайы мен одан әрі даму перспективаларын түсіну үшін қажетті алғышарт болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON8

    Мамандарды жоғары оқу орнынан кейінгі даярлау деңгейінде оқыту процесінде дүниежүзілік және отандық тарихтың іргелі мәселелері туралы білімді қолдану.

  • Код ON5

    Ғылыми-зерттеу, эксперименталды-зерттеу қызметтерін жоспарлау және іске асыру .

  • Код ON10

    Білім мазмұнын меңгеру деңгейін бағалау, білім ортасын зерттеу.

  • Код ON9

    Білім үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Гуманитарлық ғылымның өзекті методологиялық және философиялық проблемаларын білетіндігін көрсету.

  • Код ON2

    Кәсіби қоғамдастықпен және білім беру жүйесіндегі барлық мүдделі тараптармен қарым-қатынасты жүзеге асыру.

  • Код ON3

    Теориялық және практикалық білімді білім беру және басқару саласында қолдана білу.

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қазіргі заманғы пәнаралық байланыстар негізінде қорытындылау және сараптау қабілеттілігін іске асыру.

  • Код ON4

    Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау және ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау .

  • Код ON6

    Тарихи зерттеулерді ғылыми практикада іске асыру барысында қазіргі ғылыми әдіс-тәсілдерді қолдану.

8D01601 Тарих
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01601 Тарих педагогін даярлау
Докторантура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01601 Тарих-Қазақстанның қазіргі әлеуметтік тарихы
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01601 Тарих
Докторантура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01601 Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top