8D01601 Тарих в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлемдік және отандық тарихтың саласы бойынша тарихи және пәнаралық зерттеулердің методологиясын, тәжірибелік дағдыларды меңгерген, сонымен бірге оларды аналитикалық, ғылыми-зерттеу, әкімшілік басқару қызметінде және оқытуда іске асыра алатын мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
-
Отандық тарихтың іргелі мәселелері
Несиелер: 5Пән отандық тарихтың іргелі теориялық және әдіснамалық мәселелерін, Қазақстан тарихының деректану мен тарихнамасының негізгі мәселелерін, саяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени даму ерекшеліктерін, қазақстандық және шетелдік ғалымдардың түрлі деректері мен зерттеулерін талдау негізінде мемлекеттіліктің қалыптасу және кезеңделу проблемаларын зерттеуге бағытталған. Осы курс шеңберінде Қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихының негізгі мәселерінің тұжырымдамалық қайта ойластыру проблемалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 5Курсты оқу білім алушылардың академиялық сауаттылық деңгейін арттыруға, академиялық мәтіндерді құрастырудың қазақстандық және халықаралық нормаларын меңгеруге, тарихи мәселелер бойынша ғылыми-зерттеу және сыни жұмыстарды жазудың қағидалары мен тәсілдерімен танысуға бағытталған. Пән академиялық жазу техникасына талдау жасауды, проблемалық-бағдарланған зерттеу жұмыстарын, ғылыми шолуларды, жүргізілетін ғылыми зерттеулердің тақырыбы бойынша аннотацияларды жазу дағдыларын кәсіби тарихи қоғамдастықтың жалпы қабылдаған нормаларын ескере отырып, дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пән ғылыми тарихи зерттеу әдістері туралы шындықты тану көзқарасын және гуманитарлық білімді қалыптастырады. Курс білім алушылардың ғылыми-зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі ережелерін, қағидаттары мен заңдылықтарын меңгеруін, ғылыми жұмысты ұйымдастыру кезінде ресурстарды тиімді пайдалануды, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру, жаңа зерттеу парадигмаларын практикада қолдану, оларды зерттеу процесіне енгізу біліктері мен дағдыларын қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары оқу орнында тарихты оқытудың жаңа технологиялық және әдістемелік мәселелері
Несиелер: 5Пән тарихты оқытудағы жаңа технологиялар мәселелерін, қазіргі білім беру кеңістігінде болып жатқан инновациялық процестердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс білім алушылардың тарихи пәндерді оқыту әдістемесі саласында білім алуына, әдістемелік технологиялардың тиімділігін және ерекшелігін айқындау, инновациялық әдістемелік технологияларды әзірлеу біліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән теориялық біліммен қатар білім алушылармен оқытушылық қызмет пен әдістемелік жұмыстың практикалық дағдыларын алуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару үдерісі және білім беру жүйесіндегі басқаруды шешу жолдары
Несиелер: 5Пән білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу үшін білім беру саласындағы оқу процесін басқаруды ұйымдастыру қағидаттарын, факторларын, шарттарын, технологияларын зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде білім беру ұйымының ерекшелігін, жіктелуін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың негізгі қағидаттарын, басқарушылық шешімді жүзеге асыру процесін ақпараттық және коммуникативтік қолдауды іске асырудың негізгі әдістерін ескере отырып, басқарушылық шешімдерді қабылдау процесінің ерекшеліктері зерделенеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қашықтықтан білім беру процесіндегі цифрлік технологиялар
Несиелер: 5Пән білім беру кеңістігіндегі цифрлық технологиялар ұғымын, мәнін, функцияларын, оларды қашықтықтан оқытудың білім беру қызметінде пайдаланудың артықшылықтары мен мүмкіндіктерін; цифрлық құралдармен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістерін; білім беруді цифрландырудың қазіргі заманғы үрдістерін; цифрлық құралдарды пайдалану қағидаттарын, білім беру қызметінде цифрлық технологияларды пайдалану сапасын бағалау өлшемшарттарын қарастырады. Білім алушылардың теориялық білім алуын, цифрлық технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруды көздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әлемдегі шет елдер тарихнамасының негізгі мәселесі
Несиелер: 5Курс ғылыми әдебиеттерді тарихнамалық талдаудың теориялық негіздері, тарихи әдебиеттерді талдай білу туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу аясында әлем тарихының түрлі кезеңдеріндегі өзекті мәселелер, шетел тарихнамасындағы бағыттар мен мектептердің қалыптасуы мен дамуы, шетел тарихшыларының теориялық-әдіснамалық көзқарастары, өткен және қазіргі заманның тарихи тұжырымдамаларының мәні мен мазмұны, тарих ғылымының әдіснамасын дамытудың негізгі бағыттары қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі тарихнамадағы өркениеттік теория
Несиелер: 5Пән өркениеттік идеялар эволюциясының мәні мен кезеңдерін, өркениеттер теориясының әртүрлі формаларын зерттеуге, өркениеттік тәсіл принциптерін, оның күшті және әлсіз жақтарын, әлемнің көпполярлығы туралы тұжырымдаманы талдауға бағытталған. Курс әлемдік өркениеттер тарихының негізгі категориялық аппаратын, оның кезеңделуін, өркениеттердің негізгі тарихи түрлерін және әртүрлі мәдениеттердің ерекшеліктерін, өркениеттердің өмір сүру принципін, әлемдік өркениет процесінің даму бағыттарын зерттеуді қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әлем тарихының іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас
Несиелер: 5Курс әлемдік тарихтың іргелі мәселелеріне жаңа көзқарастарды қарастырады, әлемдік тарихтың кезеңделуі, модернизация теориясы және постиндустриалды қоғам, Батыс пен Шығыс елдерінің қазіргі заманғы қоғамдық-саяси даму мәселелері, қазіргі заманғы пәнаралық зерттеулер тұрғысынан қазіргі тарихи танымның жалпы ерекшеліктерін талдайды. Әлем тарихының іргелі мәселелерін білу батыс және шығыс қоғамдарының қазіргі жағдайы мен одан әрі даму перспективаларын түсіну үшін қажетті алғышарт болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON8
Мамандарды жоғары оқу орнынан кейінгі даярлау деңгейінде оқыту процесінде дүниежүзілік және отандық тарихтың іргелі мәселелері туралы білімді қолдану.
-
Код ON5
Ғылыми-зерттеу, эксперименталды-зерттеу қызметтерін жоспарлау және іске асыру .
-
Код ON10
Білім мазмұнын меңгеру деңгейін бағалау, білім ортасын зерттеу.
-
Код ON9
Білім үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
-
Код ON1
Гуманитарлық ғылымның өзекті методологиялық және философиялық проблемаларын білетіндігін көрсету.
-
Код ON2
Кәсіби қоғамдастықпен және білім беру жүйесіндегі барлық мүдделі тараптармен қарым-қатынасты жүзеге асыру.
-
Код ON3
Теориялық және практикалық білімді білім беру және басқару саласында қолдана білу.
-
Код ON7
Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қазіргі заманғы пәнаралық байланыстар негізінде қорытындылау және сараптау қабілеттілігін іске асыру.
-
Код ON4
Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау және ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау .
-
Код ON6
Тарихи зерттеулерді ғылыми практикада іске асыру барысында қазіргі ғылыми әдіс-тәсілдерді қолдану.
8D01601 Тарих
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01601 Тарих педагогін даярлау
ДокторантураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша8D01601 Тарих-Қазақстанның қазіргі әлеуметтік тарихы
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01601 Тарих
ДокторантураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01601 Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D016 Тарих педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша