Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Көркем шығармашылық
    Несиелер: 5

    Көркем шығармашылықтың басым мақсаты-тұлғанын рухани-адамгершілік дамуы, яғни оның бойында шынайы адамгершілік, мейірімділік және әлемді қабылдаудағы мәдени құндылық идеяларына сәйкес келетін қасиеттерді қалыптастыру. Курстың мақсаты мен міндеттері: көркем шығармашылық құралдарымен үйлесімді дамыту; студенттерге өздерін көрсетуге, шығармашылықпен ашуға мүмкіндік беру; көркем шығармашылықта жетістікке жетуге көмектесетін табиғи бейімділіктер мен қабілеттерді дамыту; өнер туындыларын көруге, түсінуге және талдауға үйрету; терминдерді дұрыс қолдануға үйрету, өнер шеберлерінің тәжірибесінде қолданылатын ұғымдардың анықтамаларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінің тарихы, теориясы
    Несиелер: 5

    Курстын мақсаты студенттерге мәдени-демалыс қызметінің тарихы мен теориясы бойынша қажетті білім беру, болашақ маманның гуманистік кәсіби және тұлғалық ұстанымын қалыптастыруға ықпал ету, оның интеллектуалдық, шығармашылық және коммуникативті қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фортепиано
    Несиелер: 3

    Аспапты сауатты меңгеру. Шығарманы талдай білу, есту бойынша ойнау, аккомпанементті таңдау, парақтан оқу, гамма, аккорд, арпеджио ойнау, мәтінді тез және сауатты шешу, ансамбльде ойнау, түрлі дәуірдегі композиторлардың шығармаларын мәнерлі және сипатында орындау, би мен хореографиялық жаттығуларды сүйемелдей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дауыс қою
    Несиелер: 3

    Орындаудың академиялық тәсілін дамыту үшін вокалды-педагогикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Ән аппаратын және вокалдық техниканың негіздерін білу. Вокалды орындау мәдениеті. Жеке және ансамбль әні. Балалардың дауыстарының даму ерекшеліктерін және оларды әр түрлі жастағы қорғау әдістерін білу. Дауыс шығарудың әдістемесі, технологиясы. шығармашылық қызметте дауысты кәсіби пайдалану үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл техникасы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу техникасын қалыптастыру, әдеби материалды таңдау. Көркем шығармадағы оқырманның жұмыс кезеңдерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сценарий шеберлігінің негізі
    Несиелер: 6

    Студенттер классикалық және заманауи драматургияның теориялық негіздерін, сонымен қатар шығармашылық жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті іскерліктерді меңгереді. Студенттерге көпшілік іс-шара сценарийінің мәні, негізгі компоненттері, ерекшелігі және онымен жұмыс істеу кезеңдері мен әдістері туралы қажетті теориялық білімнің минимумын беру; театрланған мәдени-демалыс іс-шараларының нақты сценарийлерін шығармашылық, сыни тұрғыдан қабылдау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна тілі бойынша тренинг
    Несиелер: 5

    Сөйлесу. Актер мен әдеби сөз өнеріндегі етістіктің кейбір ерекшеліктері мен жалпы принциптері. Сөйлеу техникасы мен айтылу жылдамдығы. Сөйлеу аппараттарының физиологиясы туралы қысқаша ақпарат. Орфоэпия. Дикция. Сөйлеу аппаратын дыбысқа дайындау. Аралас диафрагматикалық тыныс алуды меңгеру. Ауызша әрекет. Сөзбен сөйлеу қабілетін тәрбиелеу. Өлең мәтіні мен техникасы бойынша шығармашылық жұмыс. Логикалық талдау мәтіні. Көркем сөз сахналық сөйлеу техникасын жетілдірудің құралы ретінде. Өнер сөзіндегі режиссура, шығармашылық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Операторлық шеберліктің негізі
    Несиелер: 5

    Студенттердің операторлық шеберлік негіздерін меңгеруі. Оператор түсінігі. Операторлық шеберліктің негізі.Студенттерді аудиовизуалды өнер үшін визуалды бейнелерді қалыптастыруға үйрету, көркемдік бейнелеу құралдары мен әдістерін игеру сценарий-әдеби негізді аудиовизуалды шығармаға айналдыру; фильмді жасаушылардың бірі ретінде оператордың практикалық жұмысының теориялық білімі мен дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореография
    Несиелер: 5

    Көркем және адамгершілік тәрбие беру. Рухани күштерді ашу. Көркем талғам мен сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Өз денеңнің сұлулығы мен күшін тану, физикалық дамыту. Оқушының музыкамен, халық фольклорымен, әлемдік балет театрының тарихымен және дамуымен жанасуында кәсіби дағдыларын меңгеру. Хореография әліппесі. Акробатика. Құлау түрлері. Тасу. Жонглирлеу. Психофизикалық аппаратты дамытуға арналған жаттығулар. Қозғалыс пен сөйлеуді ұйымдастыру. Қаңылтыр. Мимика. Көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникативті мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушының коммуникативтік құзыреттілік деңгейін арттыру, болашақ кәсіби қызметке тән түрлі мәтіндерді қабылдау, талдау, құру және айту дағдыларын жетілдіру үшін оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ырғақ
    Несиелер: 5

    Студенттер әр түрлі дәуірлердің бал хореографиясының көркемдік мұрасын, оның типтік заңдылықтарын және олардың негізгі элементтерін берік меңгеруді үйренеді. Халық билерінің пайда болу тарихы. Машинада классикалық, халықтық сахна билеу жаттығулары. Залдың ортасында жаттығу жаттығулары. Қол жаттығулары. Тарихи тұрмыстық, халықтық, балл билері және би этюдтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актерлық шеберліктің негізі
    Несиелер: 5

    Актерлердің ішкі техникасының элементтерімен танысу. К.С.Станиславскийдің ілімі. Пьеса кейіпкерінің және жануарлар әлемінің әрекеттерін, ойлары мен сезімдерін сезіну қабілеті. Таныстыру және тәжірибе мектебінің өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореография тарихы
    Несиелер: 3

    Білім алушыға хореографияның даму эволюциясы, оның ағымдарынан бастап, бүгінгі күнге дейін, хореография тарихын игеру туралы білімінің тұтас жүйесін қалыптастыру. Студенттерге хореографиядағы сезімдерді білдірудің әртүрлі түрлері: пантомима, қимыл, мимика, дене пластикасы үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    "Өнер тарихы" курсы студенттерді өнердің тарихи морфологиясымен, бейнелеу өнерінің эстетикалық және семантикалық ерекшеліктерімен таныстырады. Осы пәнді оқу барысында студенттер бастапқы қоғамнан бастап, ХХ ғасырға дейінгі шетел және отандық өнердің даму тарихы мен көркемдік үрдісінің ерекшелігі туралы негізгі теориялық ережелермен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эстрадалық орындаушылық
    Несиелер: 3

    Студенттерді эстрадалық әнге үйрету оларды әлемдік музыкалық мәдениеттің негіздеріне баулуға, музыкалық-эстетикалық талғамның дамуына, орындаушылық вокалдық қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұқаралық мерекелер мен қойылымдар драматургиясы
    Несиелер: 5

    Студентке драма түсінігі мен драматуругия дамуының кезеңдерінің ерекшеліктерін оқыту . Драмалық шығарманың және драматургиялық композицияның негізгі элементтерін зерттеу үйрету. Көпшілік мереке драматургиясы және театрландырылған концерт сценарийінің жазу ерекшеліктерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ансамбль
    Несиелер: 3

    Білім алушы ансамбль арқылы шеберлігін және ансамбльдің жұмыс әдістерін меңгереді. "Ансамбль"пәні оқи отырып білім алушы музыкалық ой-өрісін кеңейтуге, орындаудың дыбыстық мәдениетін қалыптастыруға, білім алушылардың есту қабілетінің өзін-өзі бақылауына тәрбиелеуге, парақтан нота оқу дағдыларын дамытуға және бекітуге мүмкіндік береді. Ансамбльде ойнау дағдыларын үйрету кезінде, ең алдымен, өзіңізді тыңдау және серіктесті тыңдау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттерге бос уақыт түсінігін, драматургия және МТЖ сценарийінің негіздері, драманың құрамын, режиссерлік жұмыстың теориялық ілімін оқыту. Студенттерге практикалық оқыту негізінде бұқаралық көркемдік шараларды ұйымдастыруға және мәнерлі құралдары рәсімдеуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі әдістемелік жетекшінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер әдістемелік басшылықтың заманауи тәжірибесін қарастыруда аналитикалық тәсілдің дағдыларын игереді, Мәдени- тынығу жұмысы әдістемесін жетілдіру, озық тәжірибені енгізу бағдарламаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Имиджеология
    Несиелер: 6

    Пәнді оқыту мақсатымагистранттарға нарықтық экономика жағдайында кәсіби мінез-құлықтың жаңа моделдерін меңгерту болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: - кәсіби имидж түрлерін, іскерлік имиджіндегі символиканың ролі, коммуникативтік имиджін қалыптастыру технологиясын, іскерлік этикетті сақтау технологиясы және ережелерін, озық мінез-құлық стратегиясын қалыптастыру технологиялары туралы түсінікті қалыптастыру. Студенттер бұл пәнді оқып бітіргеннен кейін - Мәдени мекемелерге жетекшілік етуге қажетті білім, имидж, біліктіліктерді меңгереді; - Мәдениет мекемесін, ұжымын басқарудың мәдениетін игереді; - алған білімдерін тәжірибеде қолдану біліктерін қалытастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханадағы МТЖ
    Несиелер: 3

    Студенттердің бос уақытында кітапхана жұмысын ұйымдастыру және дайындау алгоритмін меңгеруі. МТЖ-дағы көпшілік, топтық және жеке кітапхана нысандары. Кітапханадағы ықтимал оқырмандардың мәдени-демалыс жұмыстарының түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыт педагогикасы
    Несиелер: 3

    " Бос уақыт педагогикасы" пәнің игеру тәрбие жұмысын жүргізуге икемді білімгерлерге кәсіби мотивацияны орнықтыруына оны әрі қарай дамытуға, әлеуметтік педагог, өзін-өзі тану мұғалімін дайындауға қатысты басқа да пәндерді оқып-үйренуге, өзбетінше ғылыми зерттеу және тәжірибелік жұмыстарды таңдай білуге септігін тигізеді. Пәннің мақсаты - педагогикалық бос уақыт іс-әрекет технологиялық жүйесінің сан қырлы және жан-жақтылығын анықтау, негізгі әдістері мен технологияларын игеру, тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, болашақ әлеуметтік педагог, өзін-өзі тану және коммуникативті, ұйымдастырушылык, рефлексивті мәдениетін дамытуға мүмкіндік туғызу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МТЖ халықтық дәстүрлер
    Несиелер: 5

    "Мәдени-демалыс жұмыстарының халықтық дәстүрлері" пәнін оқу барысында студенттер дәстүрлер ұғымын, тарихы мен түрлерін біледі. Пән МТЖ-ның негізгі басым бағытын анықтайды, оның өзіндік ерекшеліктерін көрсетеді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды білу керек, сценарий жазу кезінде салт-жораларды қолдана отырып, іс-шараларды ұйымдастыру керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар мерекесі
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың балалар мерекесін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын, ойын іс-әрекетін ұйымдастыруда теориялық және практикалық дағдыларды, балалар кештерін ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы жарнама
    Несиелер: 3

    Жарнама ұғымы. Жарнама тарихы. Түрлері және оларды қолдану әдістемесі. Мәдени-демалыс мекемелерінде жарнамаларды қолдану әдістері.Жарнаманың түрлері мен функциялары. Қызмет көрсету саласындағы жарнамалық қызмет. Қызметтердің тауар ретіндегі сипаттамасы. Жарнамалық қызметтің тиімділігін арттыру бойынша ақпарат пен ұсыныстарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МТЖ-ғы мұражай қызметі
    Несиелер: 3

    Студенттерге мұражайдағы мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру және дайындау алгоритмін оқыту. Мұражайдың қоғамдағы рухани өміріндегі орны мен рөлін зерттеу . Мұражайлар жұмысындағы ұйымжастырылылатын мәдени шаралардың басты бағыттарымен олардың міндеттері мен функцияларының жіктелуін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МТЖ туризмі
    Несиелер: 6

    Студенттерге мәдени-демалыс жұмысын дамытудағы туризм түсінігі мен түрлерін оқыту және бос уақытты тиімді ұйымдастырудағы туризм менеджеріне қажетті практикалық дағдыларды меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МТЖ әдістемелік қамту
    Несиелер: 5

    Студенттерді оқытуды әдістемелік қамтамасыз етудің түсінігі, мәні және мақсаты, міндеттері мен функциялары зерттеледі. Студенттер әдістемелік жұмысты ұйымдастыруды жоспарлай отырып, әдістемелік кабинеттерді безендіруге және жабдықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аула клубтары жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушы аула клубтарының түсінігі мен түрлерін білуі керек. Аула клубтарына баратын балалар мен жасөспірімдердің сауығуы мен демалысын ұйымдастыру, белсенді демалыс формасы арқылы балалардың коммуникативтік дағдыларын игеру, әлеуметтік мінез-құлықтың оң тәжірибесін қалыптастыру. Балаларды жазғы уақытта бос уақытын тиімді ұйымдастыруға үйрету. Ойын алаңдарында, көшелерде, қала аулаларында ұйымдастырылмаған балалар мен жасөспірімдердің белсенді демалысын ұйымдастыру, әр адамның шығармашылық әлеуетін барынша ашуға және дамытуға жағдай жасау. Балалар ұжымында қарым-қатынас дағдыларын, балалардың оң мүдделерін, олардың алдын алу мақсатында пайдалы қызметін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыттағы кітапхана жұмысы
    Несиелер: 3

    Студенттердің бос уақытында кітапхана жұмысын ұйымдастыру және дайындау алгоритмін меңгеруі. КДР-дағы көпшілік, топтық және жеке кітапхана нысандары. Кітапханадағы ықтимал оқырмандардың мәдени-демалыс жұмыстарының түрлері..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу
    Несиелер: 5

    Іс-шараны ұйымдастыруда студенттердің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру. Іс-шара: ұғымдар мен технология. Іс-шаралардың жіктелуі. Іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу технологиясы. Тұрақты іс-шаралар. Тұрақты емес іс-шаралар. Көрмесі. Презентация. Конференция өтті. Жаппай іс-шара. Фестивалі. Корпоративтік іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Костюм тарихы
    Несиелер: 6

    Әр түрлі халықтардың, әр кезеңдегі киімдерімен таныстыру. Олардың ерекшеліктеріне тоқталу. Тарихи костюмдерді би нөмірлерін, балеттерді, спектакльдерді сахналық көркемдеу элементы ретінде қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңа ақпарттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Жаңа ақпараттық технологияларды дайындау және ұйымдастыру алгоритмін меңгерген студенттер. Жаңа ақпараттық технологиялар туралы ақпарат. Жаңа АТ ұғымын практикалық және теориялық тұрғыдан қарастыруға болады. Практикалық көзқарас-бұл ақпаратты айналдыру мен өңдеудің автоматтандырылған процестерінің жиынтығы, белгілі бір пәндік аймаққа байланысты осы процестердің сипаттамалары. Теориялық тұрғыдан алғанда, жаңа it-бұл ақпараттық айналым мен өңдеудің автоматтандырылған процестерін әзірлеу және қолдану мәселелерін зерттейтін ғылыми-техникалық пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық мерекелерді ұйымдастыру орталықтары
    Несиелер: 3

    Студенттерде бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, осы бағытта практикалық дағдыларды қалыптастыру, әлемдік спорттық іс-шаралардың ерекшеліктерін сипаттау; әлемдік спорттық іс-шараларды сүйемелдеу рәсімдерімен таныстыру; түрлі деңгейдегі іс-шараларды өткізу дағдыларын дамыту. дене тәрбиесі бойынша дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру дағдылары мен дағдылары; PV құралдары мен әдістерін қолдану дағдылары; құқықтарды пайдалану және міндеттерді орындау дағдылары; дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын және дене жаттығуларын пайдалана отырып балалардың белсенді демалысын ұйымдастырудағы іскерліктер мен дағдылар; дене шынықтыру сабақтарын өткізу және спорттық-сауықтыру шараларын, сондай-ақ оқушылармен сабақтан тыс және спорттық іс-шараларды жоспарлау дағдылары мен дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың мәдени демалысын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Студенттерге бос уақыт түсінігі мен мүмкіндігі шектеулі балалардың мәдени демалысын белсенді ұйымдастыруын ұйымдасыруын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу іс-шараларындағы интерактивті технологиялар мен әдістер
    Несиелер: 6

    Инновация ұғымын және мәдени-демалыс жұмысының инновациялық әдістерін зерттеу. Мәдени-тынығу жұмысының интерактивті әдістері мен технологиялары арқылы іс-шараларды дайындау және өткізу алгоритмін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептерде мәдени шараларды өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептерде мәдени іс-шаралар ұйымдастыруда студенттердің теориялық және практикалық дағдыларын игеру. Білім алушыға мектептегі тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру және іс-шараларда сценарий жазу ерекшеліктерін меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу іс-шаралардағы мерекелік, салт- дәстүрлер
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс жұмысының ұлттық дәстүрлері мәдени мұраның ажырамас бөлігін құрайды. Ұлттық салт-дәстүрлердің көп өлшемді табиғаты мәдени-демалыс жұмысының ұлттық дәстүрлерінің адам өмірінің негізгі өзегін құрайтын күнделікті мәдениет пен еңбек мәдениетімен тығыз байланысты. Ұлттық мәдениетті жаңғырту және бос уақытта ұлттық бірегейлікті қалыптастыру дағдыларын біліммен қаруландыру - бұл пәннің басты мақсаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • МТЖ сахналық костюмдері
    Несиелер: 6

    Сахналық костюм жасау технологиясы сан алуан. Ол дизайн, көркем модельдеу, құрылыс, өңдеу технологиясы және безендіру элементтерін қамтиды. Жұмысты бастамас бұрын болашақ өнімнің композициялық шешімі анықталады. Сахналық костюмді жасау процесінің күрделілігі арта отырып, белгілі бір реттілікпен орналастырылған материалдың қажетті көлемі қаралады. Тереңдетілген процесте көрнекі құралдар белсенді қолданылады: өнім үлгілері, фотосуреттер, дайын бұйымдар, бейне материалдар, журналдар және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Продюсерлік шеберлік
    Несиелер: 5

    Аудиовизуалдық салада өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді өндіріс процесін сипаттайтын заманауи концептуалды және терминологиялық аппаратпен таныстыру, заманауи экрандық технологияларды басқару принциптері туралы түсінік беру. Жалпы ұйымдастырушылық мәселелерді шешу. Жобаның маркетингтік стратегиясын бағалау, әзірлемелер мен жетілдірулерге қатысу. Жобаның қаржылық-экономикалық жағдайының аналитикасы. Режиссердің функцияларын орындау, яғни. бұйымның шығармашылық компонентін қалыптастырудағы белсенділік. Имиджмейкерлермен жұмыс. Продюсердің сценариймен жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Макетті орналастыру
    Несиелер: 5

    Кесетін геометриялық фигуралардың көлемдік пішіндерін модельдеуде студенттердің шеберлігі. Құралдар мен материалдар. Қағазмен жұмыс жасау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахнаны безендіру
    Несиелер: 6

    Студенттерге сахналық өңдеудің негізін, сахналық құрал-жабдықтарын, спектакльді жобалау технологиясын беру; қойылым ұжымының құрамындағы шығармашылық жұмысының ерекшеліктері, оқиғаларды сахналық безендіру саласындағы ерекшеліктері, театр суретшісінің шығармашылық процесін ұйымдастыру әдістері; сценографияның қазіргі әдістері; сценографияның негізгі көрнекі-техникалық құралдары мен материалдары, орналасу тәсілдері мен тәсілдері, декоративті кескіндеменің ерекшеліктері, спектакльдің көркемдік безендірілуінің әртүрлі кезеңдеріндегі графика және макет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саябақтағы бос уақыт
    Несиелер: 5

    Саябақтағы бос уақытты зерттеу. Қаламыздың үлкен және кіші саябақтарында іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесі. Балалардың бос уақытын саябақта тиімді өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 6

    Студенттер іскерлік қарым – қатынастың заманауи техникалары мен технологияларының теориялық білімі мен практикалық дағдыларын, тіл мәдениеті мен техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахна шеберлігі және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мәдени-демалыс жұмыстарында қазіргі заманғы іскерлік мәдениет пен іскерлік этиканы қалыптастыру. Артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс беру. Орфоэпия. Сөйлеу логикасы. Орфоэпия туралы түсінік. Негізгі орфоэпиялық ережелер. Сөйлеу техникасы және оның маңызы. Дикция. Тыныс алу және дауыс. Әдеби материалды таңдау. Жұмыстың кезеңдері шебер үстінен көркем шығарма. Сөйлеудің логикалық мәнерлілігі. Чтение с листа. Көркем шығарманы іске асыру. Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени демалыс қызметі саласындағы менеджмент, маркетинг негіздері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – мәдениет саласындағы менеджменттің теориялық негіздерін, мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін, сонымен қатар практикалық дағдыларды үйрету және мәдениет мекемелеріндегі басқару процесін меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Грим
    Несиелер: 5

    Студенттерді грим технологиясы мен грим өнеріне үйрету. Косметика және гримерлік өнер тарихынан. Грим және жанр. Спектакльде сахналық бейнені құрудағы грим рөлі. Бас сүйектің анатомиялық құрылысы. Бет формаларының жіктелуі.Гримнің техникалық құралдары. Гримнің техникалық тәсілдері. Бас сүйектің бет бөлігіндегі Грим. Концерттік грим. Толық (қалың) адамның белгісі. Жұқа адамның белгісі. Ескі бет гримі. Ұлттық грим.Ертегі гримі. Тән грим.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем өнер ұжымындағы оқу-тәрбие жұмысы
    Несиелер: 5

    Көркем топтардың түсінігі мен мағынасын зерттеу. Студенттерді оқудан тыс мекемелерде, мәдениет үйлерінде бос уақытын ұйымдастырудың тиімді тәсілдеріне үйрету, сондай-ақ шығармашылық ұжымдардың оқу-тәрбие жұмысының кезеңдерін әзірлеу және қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркемөнерпаздар үйірмесін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Көркемөнерпаздар ұғымдарын, өнер түрлерін зерттеу. Үйірмелер арқылы бос уақытты ұйымдастыру. Көркемөнерпаздар үйірмелерін ұйымдастырудың жаңа әдістерін меңгеру, мектептен тыс мекемелерде, мәдениет сарайларында оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысын безендіру әдістемесі (дыбыспен, жарықпен)
    Несиелер: 6

    «Мәдени-тынығу жұмысын безендіру әдістемесі (дыбыспен, жарықпен)» курсы болашақ драма, эстрада – шоу, қуыршақ, музыкалық театр ұйымдастырушыларын-педагогтарын, режиссерларын кәсіби дайындау барысында теориялық білім беру негізінде оқытылады. Қайсыбір мәдени шара болмасын, сауық кештері болмасын, той-томалақ, туған күн кеші, спектакльдер, қойылымдар, әртүрлі тақырыптардағы концерттер болмасын соы кештерді ұйымдастыруға, сол кештерге сай музыкалық безендіру, сол кештік сахнаны, залды безендіру осы пән курсында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас үшін коммуникациялық технологияларды үш тілде – қазақ, орыс және бір шетел тілдерінде енгізуге қабілетті

  • Код ON1

    Қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, философиялық білімнің негіздерін, әлемдік діндер, әлеуметтік-саяси, құқықтық, экономикалық, экологиялық, этикалық ғылымдарды дүниетанымдық және азаматтық ұстанымды қалыптастыру және осы білімді тәжірибеде қолдану үшін ұғынуға қабілетті

  • Код ON8

    Ұйымдастыру-кәсіпкерлік, шығармашылық-режиссерлік, қаржы-экономикалық, продюсерлік және мәдени-тынығу жұмыстары қызметінде менеджмент және маркетинг негіздерін қолдануға қабілетті.

  • Код ON5

    Мәдениет мекемелеріндегі үйірмелердің, әуесқой шығармашылық бірлестіктердің жұмысы, компьютермен жұмыс жасау дағдыларын (оның ішінде жаһандық компьютерлік желілерде) және техникалық құралдарды (жарық және Сахна жабдықтары)пайдалана отырып, байқаулар, конкурстар, фестивальдер, мәдени-ойын-сауық іс-шараларын өткізу үшін мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарлық-драматургиялық негіздерін әзірлеуге қабілетті

  • Код ON2

    Гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және ықтимал теріс сыртқы әсерлерден қорғау қағидаларына сәйкес салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға қабілетті

  • Код ON6

    Мәдениет мекемелерінде педагогтің шығармашылық және педагогикалық қызметі үшін инновациялық технологияларды қолдануға қабілетті

  • Код ON4

    Өнер тарихын, өнер стилін, кез келген түрдегі көркем шығармаларды, өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективасына өзінің негізделген және дәлелденген көзқарастарын талдауды және бағалауды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON7

    Мәдени-тынығу қызметіне қатысушылардың әр түрлі санаттарымен оқу-тәрбие процесін және тәрбие іс-шараларын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге қабілетті

Top