Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Химия-Биология в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Теориялық және практикалық есептерді шешу үшін математикалық аппараттың негіздерін зерттеу. Студенттер айнымалылардың функцияларын, дифференциалдық теңдеулерді, ықтималдықтар теориясын, математикалық статистиканы және олардың экологияда қолданылуын біледі, математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи алады, қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеу дағдыларын талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ағзаның құрылысы, құрылымы және қызмет ету заңдылықтарын, жүйелеу орнына байланысты емес меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент тірі организмдердің шығу тегі, құрылысы, дамуы, тіршілік әрекеті, қасиеттері мен әртүрлілігі туралы білімдерді біліп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: іргелі физикалық заңдылықтар жүйесі туралы ғылыми білімді қалыптастыру және студенттерді кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында студенттер физиканың негізгі түсініктері, заңдары және теорияларын біледі; есептерді шешуде физика білімін қолдана алады; физика бойынша теориялық білім жүйесін, теориялық есептерді шешу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    "Бейорганикалық химия "пәні екі негізгі өзара байланысты бөлімнен тұрады:" бейорганикалық химияның теориялық негіздері "және" элементтер химиясы". Пән студентке химияның жалпы түсініктері мен заңдары, атом құрылысы мен химиялық байланыстар туралы қазіргі заманғы түсініктері туралы түсінік береді, студенттердің химиялық процестердің кинетикасы мен энергетика саласындағы білімдерін тереңдетеді және кеңейтеді, ерітінділер теориясымен, тотығу-қалпына келтіру реакцияларымен, күрделі қосылыстар химиясымен таныстырады. Бұл бөлім элементтерді сипаттау үшін негіз болып табылады, ол мектеп курсы барысында алған білімдерін кеңейте және тереңдете түседі. "Бейорганикалық химия" пәні шеңберінде материалдың мұндай құрылымы "құрам - құрылым - реакциялық қабілет" қатынасындағы жалпы заңдылықтарды жоғары деңгейде бақылауға, элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін болжауға мүмкіндік береді. "Бейорганикалық химия" пәнін табысты меңгеру үшін оқушылар мектеп химиясын оқу барысында алынған химияда қолданылатын реакциялардың негізгі түрлері туралы түсінікке ие болуы тиіс, физиканың негізгі түсініктері мен заңдарын білуі және математикалық есептердің негізгі тәсілдерін меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Атом, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі түсініктері, кванттық қатты дене физикасы, атом ядросы физикасы, ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы кванттық түсініктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары сатыдағы өсімдіктер мен жануарлар систематикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге жануарлар мен өсімдіктер дүниесінің өмірлік түрлерінің алуан түрлілігі, олардың эволюциясы және қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы түсінік беру. Адам өмірінде практикалық маңызы бар организмдердің жүйелі жағдайы мен биологиялық ерекшеліктеріне көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттерді кәсіби дайындыққа қажетті біліммен қаруландыруды, өзіндік жұмыстың практикалық дағдыларын үйретуді көздейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент омыртқасыздардың морфологиялық ерекшеліктерін біледі, филогенетикалық қарым-қатынасты түсіндіреді, практикалық сабақтарда микропрепараттармен жұмыс істейді, омыртқасыздардың негізгі өкілдерін анықтайды және сипаттайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    "Аналитикалық химия" пәнін оқытудың міндеттері: студенттерде қоршаған орта объектілерін (ауа, табиғи және ағынды сулар, топырақ) талдау әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін экологиялық мониторингте сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алу; қоршаған ортаның ластануын бақылау үшін әртүрлі аналитикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін ғылыми ойлауды және жалпытехникалық эрудицияны дамыту.; аналитикалық химия бойынша оқу және анықтамалық әдебиеттермен өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заттардың физикалық және химиялық сипаттамаларын анықтау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: теориялық принциптерді жүйелі түрде зерттеу, техникалық іске асыру, ең бастысы зерттеудің жаңа физика-химиялық және физикалық әдістерін практикалық қолдану. Физикалық әдістер заттардың құрамын анықтау үшін, яғни аналитикалық химия үшін ерекше маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқу-тәрбие процесінің формаларын, әдістерін, оқытудың жаңа технологияларын меңгереді. Пәнді оқу нәтижесінде студент биология пәнінен сабақ өткізудің әдістері мен тәсілдерін біледі, оқу жоспарының мазмұнын талдайды, оқытудың инновациялық құралдарын қолдана отырып сабақ өткізудің конспектілерін әзірлейді және оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларының тиімділігін ажырата алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: органикалық химия негіздерін ғылымның, эксперименталды техниканың және өнеркәсіптік өндірістің жетістіктерінің заманауи даму деңгейінде меңгеру; органикалық химия саласында химия-технологиялық білім беру жүйесіндегі іргелі ғылым ретінде білім мен біліктерді қалыптастыру. Пәнді игеру пәні келесі объектілер болып табылады: әртүрлі кластардың органикалық қосылыстары, олардың негізіндегі реагенттер мен материалдар; органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы; Органикалық заттардың молекулалық құрылымы, қасиеттері, зерттеу әдістері; химиялық процестер, жалпы заңдылықтар, реакциялар мен реагенттердің типтері; химиялық реакциялардың механизмдері, катализ; органикалық қосылыстарды синтездеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен жоспарлауы
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеулер өзара байланысты кезеңдердің бірнеше блоктарын қамтиды. Біріншісі-ҒЗЖ жоспарын жоспарлау алдындағы зерттеу, құрастыру және бекіту. Екіншісі зерттеу процесін қамтиды (зерттелетін мәселені сипаттайтын материалдарды жинау, ол туралы нақты деректерді жинақтау, оларды жүйелеу, проблема туралы белгілі бір идеяларды әзірлеу). Зерттеудің үшінші бөлімі-ғылыми ізденіс нәтижелерін ресімдеу (интерпретация, есеп беру, жарияланым).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Биосферада өтетін әртүрлі химиялық процестерді, химикаттарды қолдану салдарын, ОС-ға түскен кездегі олардың мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін зерттеу, сондай-ақ ОС-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдерін оқу. Оқыту және оқыту үдерістерін жетілдіру үшін мектептегі көшбасшылықтың қазіргі заманғы тұжырымдамасын және мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамыту принциптерін көрсету. Студенттерді мектеп мұғалімдерінің кәсіби қоғамдастығы жағдайында белсенді жұмыс істеуге дайындау. Критериалды бағалау жүйесін практикалық іске асырудың ғылыми негіздері мен тәсілдерін ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері мен әдістемесі (химияны оқыту саласында)
    Несиелер: 3

    "Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері мен әдістемесі (химияны зерттеу саласында)" пәні: философиялық аспектілерді, ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін меңгеруді; ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеуді, теориялық зерттеу әдістерін зерделеуді, химия бойынша ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін қамтиды және ғылыми зерттеу бағытын дұрыс таңдауға көмектеседі. Курсты оқу кезінде студенттер ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді, сонымен қатар эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізуді, өңдеуді және рәсімдеуді үйренуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән міндеті - адам және жануарлар ағзаларының мүшелері мен ірі жүйелерінің құрылымдық-функциональды ұйымдастырылуы туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер негізгі мүшелер жүйесінің анатомиялық және физиологиялық құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін түсіндіре алады, адам денсаулығының физикалық, психофизиологиялық және әлеуметтік факторлар әсерінің өзара әрекетін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғары нерв қызметінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің орталық жүйке жүйесінің функциялары мен құрылымы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Осы пәнді оқу барысында студенттер орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі болып саналатын бас миының жоғары жарты шарларының қыртысының функциясын зерттейді және осы жүйенің жоғары дамыған ағзалардың қоршаған ортамен байланысын жүзеге асырудағы функциясын саралайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы биологиялық химия
    Несиелер: 3

    "Жалпы биологиялық химия" пәнін игерудің мақсаты тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы білім алу болып табылады. Ғылыми - зерттеу және өндірістік бейіндегі биохимиялық зертханаларда қолданылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық әлемнің дамуы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаттары: органикалық әлемнің дәлелдемелерінің негізгі топтарын зерттеу, эволюция, Эволюциялық ілім, креационизм, систематика, трансформизм ұғымдарымен таныстыру; логикалық ойлауды дамыту; ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; коммуникативтік мәдениетті тәрбиелеу, экологиялық дүниетанымды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Генетика қазіргі биологияның маңызды бөлімі болып табылады. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдары кез келген ағзалар мен генетика үшін әділ, интегралдаушы ғылым ретінде барлық биологиялық пәндер мен зерттеулердің бағыттарын қамтиды. Тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын талдауға аса көңіл бөлінеді. Генетикалық материалдың өзгергіштігінің, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерінің сипаттамаларына елеулі мән береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биохимия негіздері
    Несиелер: 3

    "Биохимия" пәнін меңгерудің мақсаты-Биохимия және Биохимия құрылымы туралы білім алу болып табылады тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың қасиеттері туралы, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы. Ғылыми - зерттеу және өндірістік бейіндегі биохимиялық зертханаларда қолданылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық химия 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: химиялық құрылым теориясы, органикалық қосылыстардың жіктелуі, гомологиялық қатарлар, негізгі химиялық қасиеттерді қамтамасыз ететін функционалды топтар, органикалық қосылыстардың молекулаларындағы атомдардың өзара әсер ету ерекшеліктері туралы іргелі білімді үйрету; органикалық қосылыстардың таралуы, олардың биологиялық әлемдегі маңызы, зертханалық және табиғи жағдайда мүмкін болатын өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эволюция теориясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - органикалық әлем эволюциясының теориялары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент эволюцияның іргелі заңдарын, органикалық әлемнің даму кезеңдерін біледі, органикалық әлемнің дамуының заманауи алғышарттарын талдайды, адам тәртібінің биологиялық және әлеуметтік негіздерін талдайды, эволюция теориясының жаңа жетістіктеріне біледі және макро және микроэволюция үдерістерін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп бағдарламасындағы сапалық және сандық есептер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің әр түрлі эвристикалық және қызықты (стандартты емес) есептерді шешу жоғары мектеп оқушыларының оқу тәжірибесіне қол жетімді әдістермен. Пәннің міндеттері: - жоғары сынып оқушыларына химиялық білім берудің құрамдас бөлігі ретінде студенттерде стандартты емес міндет туралы түсінік қалыптастыру; - химияның бастапқы курсының эвристикалық және қызықты есептерін шешудің берік дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-болашақ химия мұғалімдерін есептік химиялық есептерді шешу әдістемесімен таныстыру және практикалық орта мектепте химияны оқыту процесінде оқушылардың химия бойынша есептерді шешуін ұйымдастыру бойынша іскерліктер мен дағдылар, сондай-ақ студенттердің эвристикалық және қызықты (стандартты емес) есептерді әртүрлі әдістермен шешу, жоғары сынып оқушыларының оқу тәжірибесіне қол жеткізу біліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-генетикалық зерттеулердің объектісі ретінде адам туралы бар білімді тереңдету және жаңарту. Пәнді оқу нәтижесінде студент адамда генетикалық деңгейде болатын барлық процестерді, сондай-ақ олардың заңдылықтарын түсіндіреді. Студент тақырыпты игеру барысында адамның генетикалық ауруларының ерекшеліктері және оларды әртүрлі әдістермен тану әдістері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ЖМҚ)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді полимерлер туралы ғылым негіздерімен, олардың құрылымы, қасиеттері туралы қазіргі заманғы ұғымдармен, сондай-ақ полимерлерді практикалық қолданудың маңызды салалары мен аспектілерімен, оларды талдау және сәйкестендіру әдістерімен таныстыру. Пәнді оқытудың міндеттері: Полимерлер және олардың синтезінің реакциялары туралы Ғылым туралы білімді қалыптастыру; полимерлік материалдардың негізгі түрлері; жоғары молекулалық қосылыстардың негізгі ерекшеліктерін, олардың құрылысын, практикалық қолдану саласын негіздеу; полимерлердің химиясын, олардың физикалық және эксплуатациялық қасиеттерін, сондай-ақ олардың ерітінділерінің қасиеттерін білу.; полимерлерді синтездеудің практикалық міндеттерін әртүрлі әдістермен шешу үшін іргелі білім негіздерін қолдану; макромолекулалардың құрылымын, физико-механикалық қасиеттерін, полимерлерді талдау мен сәйкестендіруді зерттеу үшін қазіргі тәжірибелік әдістерді қолдану бойынша практикалық дағдыларды қолдану; қолданбалы есептерді шешу үшін теориялық білімді, практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дисперсті жүйелердің химиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру міндеттері: - дисперсиялық жүйелердің физикохимиясының негізгі түсініктері мен қазіргі заманғы бағыттарын зерттеу; - практикалық тапсырмаларды шешу үшін теориялық ережелерді қолдану дағдыларын меңгеру; - студенттердің шығармашылық инженерлік ойлауын қалыптастыру. - қоршаған әлемде өтетін химиялық процестердің механизмі мен материалдарының қасиеттерін түсіну үшін химиялық қосылыстардың әртүрлі сыныптарындағы химиялық байланыстың табиғаты, Заттың құрылысы туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық-коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: а) студенттердің технологияда, экологияда, тұрмыста және медицинада дисперсиялық жүйелерді қолдануға қатысты ақпараттық ағымда бағдарлану қабілетін дамыту б) өмір сүру сапасын арттыру және денсаулықты сақтау үшін өндірістік қызметте дисперсиялық жүйелерді пайдалану бойынша тәжірибелік және теориялық Міндеттерді өз бетінше шешу қабілетін дамыту. в) дисперсті күйдегі заттар мен материалдарды, сондай-ақ олардың беттерін пайдалануға негізделген болашақ мамандықтардың кең жиынтығында кәсіби құзыреттілікті арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем флорасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: өсімдіктердің пайдалы қасиеттерін зерттеу, оларды тиімді пайдалану; әр өсімдік белдеуіндегі өсімдіктердің түрлік әртүрлілігімен танысу; флора мен өсімдіктердің даму тарихы мен шығу тегін зерттеу; студенттердің өзіндік, аналитикалық және ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ботаника экология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты - өсімдіктердің құрылымы, ерекшеліктері мен көбею жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студент өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін сипаттайды, өсімдіктердің жай-күйінің экологиямен байланысын орнатады, қоршаған орта факторларының өсімдіктерге әсерін бағалайды. Зертханалық сабақтарда микропрепараттар, кеппе шөптер үлгілері және табиғи объектілер арқылы өсімдіктерге морфологиялық және анатомиялық сипаттама жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды және синтетикалық полимерлі материалдар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: полимерлер химиясы мен физикасының негізгі түсініктерін, олардың құрылысы мен қасиеттерінің ерекшеліктерін меңгеру; полимерлер алудың негізгі тәсілдерін меңгеру; полимерлердің құрылымын және олардың қасиеттеріне әсерін білу; полимерлерді зерттеудің заманауи әдістерін білу; полимерлер синтезі әдістерін әзірлеу үшін алған білімдерін қолдана білу; синтетикалық және жасанды полимерлердің химиялық құрылымын зерттеу үшін практикалық дағдыларды пайдалану, олардың физика-химиялық және физика-механикалық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты өсімдіктердің өзгермелі орта жағдайларына бейімделуінің негізгі үдерістері мен механизмдерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент өсімдік ағзасының негізгі үрдістерін түсіндіреді: фотосинтез, тыныс алу, су режимі және т.б., негізгі физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгереді, өсімдіктердің минералды қоректенуі мен су алмасуын диагностикалау бойынша тәжірибелерді жоспарлайды және қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық термодинамика және кинетика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі химияның теориялық негізі ретінде физикалық химияның рөлін көрсету, химиялық термодинамика негіздерін, ерітінділер мен фазалық тепе-теңдік теориясын, Химиялық кинетика мен катализ, электрохимия негіздерін үйрету, химиялық реакциялардың механизмдері туралы түсінік беру. Міндеттері: оқушыларға фундаментальды және қолданбалы сипаттағы химиялық есептерді шешуге жүйелі көзқарас дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Клеткалық биология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жасушалардың дамуын, құрылысын, қызметін, даму заңдылықтарын, тіндердің морфо-функционалдық ұйымдастырылуын және даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты тіндердің, ағзалардың жасушаларының сипаттамаларын ,жасушалық және тканьдық деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітеді, жасушалардың, тіндердің және олардың құрылымдарының микропрепараттарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Курстың құрылымы гендердің экспрессиясында кодталған ақпаратты зерттеуге негізделген. Молекулалық биологияның мәселелері, оның жағдайы мен даму перспективалары қарастырылады. Студент бактериофагтардың және вирустың репликациясының, РНҚ биосинтезінің және ДНҚ мен ақуыздардың биосинтезінің теориялық ережелерін түсіндіреді, қарапайым молекулалық зерттеу әдістерін және эксперимент жасауды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттер өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясын зерттеу заңдылықтарымен танысады. Студенттер жасушалар, ұлпалар, вегетативтік және генеративтік органдар және өсімдіктердің көбею тәсілдері туралы түсінік алады. Практикалық сабақтарда өсімдікті морфологиялық сипаттау, гүл формуласы мен диаграммасын оқу дағдыларын меңгереді. Топтарда жұмыс істей отырып, анатомиялық препараттарды микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында дайындау дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдау

  • Код ON6

    Кәсіби қызмет үшін фундаменталды химияның теориялық және практикалық білім негіздерін қолдану

  • Код ON1

    Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қолдану

  • Код ON2

    Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген дәлелдерді қолдану.

  • Код ON7

    Ұйымның әр түрлі деңгейдегі жүйелерінің өзара іс-қимылын түсіндіру үшін негізгі биологиялық ұғымдар мен терминдермен жұмыс жасау

  • Код ON10

    Органикалық әлемнің эволюциясына және биологияның негізгі заңдарына әсер ететін механизмдер мен процестерді қолдану

  • Код ON4

    Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, төтенше жағдайлар және адам денсаулығын сақтау жағдайында қорғау дағдыларын қолдану

  • Код ON8

    Заманауи жабдықтарды, инновациялық технологияларды пайдалана отырып, қажетті қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, химиялық және биологиялық зертханалық жұмыстарды жоспарлау және жүргізу

  • Код ON11

    Қашықтықтан, инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында химия мен биологияны оқыту әдістемесін қолдану.

  • Код ON9

    Оқылатын салада ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін қолдану

  • Код ON12

    Әр түрлі күрделілік деңгейіндегі эксперименттік және есептік есептерді, соның ішінде стандартты емес есептерді шешу

  • Код ON5

    Сапалық және сандық құрамын анықтау мақсатында заттар мен қосылыстарға химиялық талдау жасау

6B01508 6B01508-Химия-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Химия-Биология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Химия-Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B015088(4 Химия-Биология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top