6B02201 Философия в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі философиялық және әлеуметтік-мәдени проблемалар саласындағы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларымен бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B032 Философия және этика
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
-
Философияға кіріспе
Несиелер: 5Ойлаудың философиялық мәдениетін және қазіргі заманның өзекті мәселелерін шешуге деген кәсіби философиялық ыңғайды қалыптастыра білуі, философиялық мәтінді оқу және талдай біліуі дағдыларын дамыту, мәдениеттегі философияның рөлін түсінуі, философияның жалпы мәселелерін, оның даму кезеңдерін білуі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Эллинизм философиясы
Несиелер: 7Бұл курста Ежелгі Грек философиясы дамуының соңғы кезеңіндегі негізгі мәселелері мен бағыттары талданады; эллинистік философияның антикалық философиядағы және әлемдік философия тарихындағы орны зерделенеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ежелгі Шығыс философиясы
Несиелер: 6Курста ежелгі шығыс философиясы дамуының негізгі кезеңдері, мектептері мен нақты сипаттамалары қамтылған. Курстың мазмұны шығыс философиялық ойының динамикасының ерекшеліктерін ашуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дінтану
Несиелер: 6Пән студенттердің діни құбылыстарды көп өлшемді талдауда дағдыларын дамытуға қызмет етеді. Осыған байланысты курста діндердің классификациясы тізбесін; дінді түсіндіру тәсілдерін шолу; тәуелсіз гуманитарлық пән ретінде дінтану пәнінің және әдістемелік саласының қалыптасу тарихымен; негізгі діни ұғымдар, әдістер, зерттеу бағыттарымен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Антика философиясы Античная философия Antique philosophy
Несиелер: 7Бұл курста Ежелгі Грекия мен Рим философиясы дамуының негізгі кезеңдері, мектептері мен мәселелері талданады; антикалық философияның әлемдік философия тарихындағы орны зерделенеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Еуропа орта ғасырлары және Қайта өрлеу философиясы
Несиелер: 6Курстың мақсаты: Орта ғасырлар мен Ренессанс дәуіріндегі философияның ерекшеліктерін, негізгі ғалымдарды, ең маңызды тұлғаларды және ғаламдық тарихи-философиялық дәстүрдің контексінде Орта ғасырдың және Ренессанстың философиялық ойларының әртүрлі аспектілерін қосу ерекшеліктерімен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Логика
Несиелер: 5Курстың мақсаты жан-жақты білімді, логикалық қаруланған маманды және зерттеушіні қалыптастыру; маманның логикалық мәдениетін жетілдіру, анықтылық пен нақтылықты дамыту, сенімді пайымдау және сендіру қабілетін дамыту, ақпаратты жылдам қабылдау және өңдеу қабілетін қалыптастыру, пікір таласта дәлелді аргументтер табу, дәлелді және дәлелсіз аргументтерді ажырата білу, оппоненттің пікірін сынай білу, айла тәсілдерді әшкерелеу қабілеттін дамыту, әртүрлі логикалық мәселелерді шешу жолдарын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Несиелер: 5Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Несиелер: 5Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әл-Фараби пәлсапасы
Несиелер: 6Бұл пән Әл-Фарабидің энциклопедиялық мұрасының қырларын, оның зерттеуі қазақстандық қоғамның рухани дамуындағы басымдық болып саналады, өйткені тарихтың білім беру сәттерінің бірі, өткеннің рухани мәдениетін зерделеу негізінде Қазақстанның жаңа ұлттық идеясы қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Несиелер: 5Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні "Бизнес, басқару және құқық" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. "Қазақстан-2050" стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтерді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Рухани жаңғыру
Несиелер: 5Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мұсылман ренессансы философиясы
Несиелер: 6Бұл курс мақсаты –VIII-XIII ғасырлар арасындағы мұсылман әлемі ойшылдары шығармашылығының философиялық қырларын талдау; Шығыс Ренессансы философиясының әлемдік мәдениеттегі орнын зерделеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Араб-мұсылман пәлсапасы
Несиелер: 6«Араб-мұсылман пәлсапасы»пәні білім алушыларға ортағасырлық араб-мұсылман фалсафасының философия тарихындағы орны мен рөлі туралы білім қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Түркі сопылығы
Несиелер: 6Курс мақсаты – түркі сопылығын түркі халықтарының, оның ішінде қазақ халқының рухани жүйесінің дүниетанымдық негізі ретінде зерделеу; түркі сопылығының негізін салушы Қожа Ахмет Яссауи шығармашылығындағы махаббат тақырыбын талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дін философиясы
Несиелер: 6Курстың мақсаты: студенттерге діни философияның негізгі мәселелері және оның мектептері, мектептерінің өкілдерінің ерекше ойлары туралыжан-жақты білім беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Миф философиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: мифология философиясының философиялық сана жүйесіндегі орнымен оның даму заңдылықтарын зерделеу мифология философиясының мәселелерін уақыт пен кеңістіктің мифологиялық негіздерін талдау, қазіргі кездегі кеңістік пен уақытты зерттеу тәсілдерін зерделеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жаратылыстану философиясы және техникасы
Несиелер: 5Курстың мақсаты – ғылым мен техниканың философиялық мәселелерін зерттеу, ғылыми техникалық білім мен тәжірибе саласындағы проблемалық жағдайларды шешу механизмдерін игеру, табиғат пен техника арасындағы қарым-қатынасты саралау. Техниканың адам, қоғам, мәдениет өміріндегі орынын зерделеу. Қоғам мен табиғат алдындағы адамзаттың жауапкерілігін қалыптастыру. Заманауи техника саласындағы көзқарастар мен жеткістіктерді түсіну.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақ пәлсапасы
Несиелер: 5Студенттерді философиялық білімнің тарихи-философиялық үрдесімен, қазақ философиясының негізгі теориялық мәселелерімен таныстыруға, әр түрлі танымдық стратегиялардың негізінде студенттердің бойында өзіндік көзқарастық, азаматтық позицияны және ұлтаралық келісіммен ұштастырылған қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақ мифологиясы
Несиелер: 5Пәннің мазмұны: мәдениет тұрғысынан қазақ мифологиясын түсіну. Пәндерді оқудың міндеттері: қазақ мифологиялық символдарды игеру; Мифологияны талдау ерекшелігін анықтайтын тұжырымдамалық аппараты болуы керек; қазақ мифологиясына арналған мәтіндерді талдауға дағдыландыру; Қазақ мифологиясының даму динамикасын және логикасын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
И.Кант этикасы
Несиелер: 5И.Кант шығармашылығындағы этикалық мәселелер. Ізгілік этиканың іргелі ұғымы ретінде. Дін және ізгілік. Ізгілік қағидаттары – адамзат пен адамгершіліктің түпкі қағидаттары. Бақыт ұғымы және ізгілік. Ізгілік және адам еркіндігі. Парыз ұғымы және оның И.Кант этикасындағы орны. Канттың үзілді-кесілді императивіндегі негізгі тұжырымдар. Қазіргі этикалық дискурстағы И.Кант деонтологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Экологиялық этика
Несиелер: 5Курс қазіргі экологиялық проблемалар: қоршаған ортаның ластануы, климаттың өзгеруі және жабайы табиғатты сақтау мәселелерін талдауға бағытталған.Экологиялық этика туралы антропоцентрлік және экоцентрлік немесе биоцентрлік идеялардың арасындағы айырмашылықты, ішкі құндылық пен инструментал құндылық арасындағы айырмашылықты зерделеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жаңа заман философиясы
Несиелер: 5Курс еуропалық философияның ерекшелігін және оның жалпы еуропалық философия мен мәдениетті дамытудағы рөлін анықтауға және негіздеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
ХІХ ғасырдағы Батыс философиясы
Несиелер: 7Бұл курс философ-студенттердің кәсіби тарихи-философиялық дайындығының органикалық элементі болып табылады. Курстың мақсаты-студенттерді XIX ғасырдың Батыс Еуропа философиясының негізгі идеяларымен, маңызды тұлғаларымен және ерекшеліктерімен, осы философиялық ойдың әртүрлі аспектілерін әлемдік тарихи-философиялық дәстүр контекстіне енгізу ерекшеліктерімен таныстыру. Курстың міндеттері: XIX ғасырдағы батыс еуропалық философиялық ойдың қалыптасуының интеллектуалды алғышарттарын, оның әлемдік философиялық оймен байланысын анықтау; XIX ғасырдың Батыс Еуропа философиясының негізгі идеяларын бейнелейтін ең маңызды мәтіндерді зерттеу; қазіргі заманғы мәдениет контекстінде XIX ғасырдың философиялық идеяларының өзектілігі дәрежесін ашу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Этика
Несиелер: 6Пәннің мақсаты - адами қарым-қатынастардың адамгершілік-эстетикалық негіздері, сондай-ақ адам мен табиғаттың өзара әрекеті туралы идеяларды қалыптастыру. «Этика және эстетика» пәні - айналадағы шындықты жақсы, жамандық, әдемі, қайғылы, қызықты, қайғылы тұрғысынан қабылдау.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Онтология және гносеология
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - студенттерді философия тарихындағы онтологиялық және эпистемологиялық мәселелердің генезисі, қалыптасуы мен дамуы, сондай-ақ онтология мен эпистемологияның негізгі түсініктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тарих философиясы
Несиелер: 6Мақсаты - әлемге, адамға және мәдениетке деген диалогтық көзқарастың мүмкіндіктері мен маңыздылығын түсіну үшін тарих пен философияның маңызды идеяларын, классикалық дәстүрлер мен теориялардағы теориялық тарихты меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Әлеуметтік философия
Несиелер: 6«Әлеуметтік философия» - философия бакалаврларын дайындау барысында міндетті кәсіби пән ретіндегі курс. Әлеуметтік философия социогуманитаристиканың адам болмысының жүйесіндегі қоғамдық өмірдің рөлі мен орны және оның заңдылықтары, адамның әлеуметтік болмысының аксиологиясы, әлеуметтік танымның логикасы және оның методологиялық жүзеге асу аспектісіндегі мәселесі туралы қарастыруға мүмкіндік беретін сала.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Философиялық мәтін
Несиелер: 6Курс оқу және философиялық мәтіндерді сапалы талдау дағдысын дамытуға бағытталған. Курстың ең басты міндеті – философияны мәтін арқылы түсіну. Пән шеңберінде рационалды, проблемалы-бағдарлы, сыни ойлау негізінде ерекше авторлық стилдегі әртүрлі әдістемелік философиялық мәтіндер талданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Орыс философиясының тарихы
Несиелер: 6Курстың мақсаты-Орыс философиялық ойының қалыптасуы мен дамуы туралы іргелі білім беру, сонымен қатар толық тарихи-философиялық зерттеу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға ықпал ету. Курс барысында: Орыс философиялық ойының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін; аса маңызды теориялар мен тұжырымдамалар қалыптасқан философиялық мектептер мен бағыттарды; орыс философиялық ой шығармаларының классикалық корпусын; орыс және әлемдік философияның байланыс ерекшеліктерін; қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдай контексіндегі орыс философиялық ойының дамуының негізгі бағыттарын зерттейтін болады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
ХХ-XXIғғ. философиясы
Несиелер: 7Бұл курста студент қазіргі заманғы философияның неокантанизм, неогегелянизм, өмір философиясы, феноменология, экзистенциализм, прагматизм, аналитикалық философия, структурализм, постмодернизм және т.б. негізгі парадигмалық көзқарастары мен тенденцияларымен таныса алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Философиялық роман
Несиелер: 5Философиялық роман XX ғасырда кең тараған әдеби термин. Бұл термин жаңа пішінде жазылған өнер туындыларын, философиялық тұжырымдамалармен белгілі бір рөл атқаратын сюжетте немесе бейнелері болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Философиялық антропология
Несиелер: 5Философиялық болмыс формаларын қалыптастырушы, тасымалдаушы ретінде адам табиғатын, негізін және қызметін оқыту; оның ішкі рухани әлемін, бостандық мәселелерін, өмір мәнін, ар-ұждан, жауапкершілігін, рухани әлемнің болмыс арқылы пайдаланылуы, қазіргі заманғы қиын және динамикалық әлемде философиялық антропологияның сұрақтарын толықтай қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Орыс философиясының тарихы (жалғасы)
Несиелер: 5Пәнді игерудің мақсаттары: 1) философияның Дүниежүзілік тарихымен тығыз байланысты орыс философиялық ойының жетістіктерін зерттеу. 2) орыс рухани мәдениетінің қалыптасуы мен дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі философияның әдіснамалық негіздерін анықтау. 3) орыс философиясының дамуының негізгі бағыттарын талдау. 4) Орыс философиялық ойының проблемаларын тұжырымдау. Білу: ағарту дәуіріндегі орыс философиялық ойының ерекшеліктері, 19-20 ғасырлардағы негізгі философиялық ағымдар. Істей алу керек: проблемалар мен процестерді ғылыми талдау, алған білімдерін орыс философтарының тұжырымдамаларын талдауда және салыстырмалы талдауда қолдана білу. Меңгеруі тиіс: тарихи-философиялық мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдылары, пікірталас және полемика жүргізу тәсілдері, көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдылары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мәдениет философиясы мен теориясы
Несиелер: 5«Мәдениеттің философиясы мен теориясы» оқу пәні тарихи кеңістіктегі мәдениетті философиялық ұғынудың, зерттеудегі негізгі философиялық-әдістемелік амалдарды анықтаудың орнын, адамның әлеуметтік-мәдени өміріндегі, мәдениеттің басты теориялық мәселелерді шешудегі рөлін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Хакім Абай
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – Абай шығармашылығындағы «Толық адам», өлім, махаббат, ізгілік пен әділдік тақырыптарын талдау. Ойшылдың Қара сөздерін адамгершілік тұрғысынан зерделеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Шәкәрімнің ар ілімі
Несиелер: 5Ар ілімін адамдық сапаның алдына шығарып бүкіл поэзиялық туындыларына өзек еткен Шәкәрім тағылымы бүгінгі күн үшін де аса қажетті әрі көкейкесті мәселе болып отыр. Пәннің мақсаты: студенттердің бойында Шәкәрім Құдайбердіұлының мұрасының түп қазығы – «ақ жүрек», «таза ақыл», «адал еңбек» иесі түзу адамды қалыптастыру, сол арқылы қоғамды түзеу туралы көзқарас қалыптастыру; қазіргі заманғы философиядағы онтология, гнесеология, аксиологияны түсіну ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Білім философиясы
Несиелер: 5Курстың мақсаты-қазіргі білімнің дамуы мен жағдайына айтарлықтай әсер еткен философиялық ұғымдар мен теориялармен танысу, сонымен қатар өзінің кәсіби-педагогикалық дүниетанымының философиялық және идеологиялық негіздерін түсіну және түсіну. Курстың негізгі тақырыптары: қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы Білім философиясы. Генеалогия. Білім философиясының тәртіптік дизайны. Білім философиясы: пән және генеалогия әдісі. "Білім" философиялық ұғым ретінде. Білім берудің тұжырымдамалық кейіпкерлері. Білім субъективтіліктің тууы ретінде. Білім беру оқиғасы. Білім коммуникация ретінде. Дискурс және білім беру диспозициясы. М. Фуко: білім беру тәртіптік тәжірибе ретінде. Заманауи білім беруді дамыту стратегиясы. Білім беру білім берудегі өзгерістерді басқару тәсілі ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Аналитикалық философия
Несиелер: 5Пәннің мақсаты ХХ ғасырдың екінші жартысындағы аналитикалық философияның бірқатар негізгі идеяларын сыни тұрғыдан түсіну және талдау болып табылады. Міндеттері:-аналитикалық философияны тарихи - философиялық құбылыс ретінде түсіндірудің негізгі тәсілдерін зерттеу; - тіл философиясындағы мағынаның табиғатын зерттеудің қазіргі тәсілдерін зерттеу; - сананың қазіргі философиясындағы "феноменальды ұғымдар стратегиясын" зерттеу; - қазіргі метафизика мен тіл философиясындағы пайымдау (пропозиция) табиғатын негізгі түсіндіруді зерттеу. Жоспарланған оқыту нәтижелері: тарихнама саласындағы қазіргі заманғы аналитикалық негізгі өкілдердің негізгі идеялары мен теорияларын білу; қазіргі авторлардың философиялық шығармаларын сыни тұрғыдан талдай білу, қазіргі философиялық идеялар мен дәлелдердің тарихи-философиялық маңыздылығын өз бетінше бағалай білу; салыстырмалы талдау және түсіндіру әдістерін қолдану дағдысын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Космос философиясы
Несиелер: 8Курстың мақсаты космос туралы философиялық тұжырымдамаларды мазмұнды талдау, қазіргі дәуірдің жаөандық мәселелерін қабылдауын кеңейту. Курс барысында тарихи қырлары, қазақ философиясының космоцентистік әлеуеті, орыс космизмі, космос туралы қазіргі ғылыми білімдер дүйесі, дүниетанымдық және жпистемологиялық дискусртар қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Іскерлік философиясы
Несиелер: 6Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға дайындығын қамтамасыз ету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жүсіп Баласағұн пәлсапасы
Несиелер: 5Курстың енгізілуінің маңыздылығы Жүсіп Баласағұн философиясы мәдени дамудың көпөлшемді процесін жан-жақты зерттеу тұрғысынан айқын көрінеді.Тарихи-философиялық модулінде Баласағұнның «Құтты билік» жұмысын ғылыми зерттеу, түсіндіру, интерпретациялау зияткерлік мазмұны, зияткерлік өмірі мен орта ғасырларда Шығыс халықтарының байланысын толықтырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Саяси философия
Несиелер: 5Курстың мақсаты – студенттерде әлемнің саяси картинасын жалпы түсіну мақсатында саясаи-философия көзқарасты қалыптастыру. Курстың міндеттері: қазіріг кездегі саяси-философияық көзқарастардың көптүрлілігімен таныстыру; саяси философияның маңызды ағымдарымен, концептерімен, бағыттарымен таныстыру; саяси-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыру; аналитикалық талдау, сыни ойлау, концептуалды талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Сыни ойлау
Несиелер: 6Курс жазу, дәлел келтіру, ауызша баяндаумашықтарын жетілдіругебағытталған. Курс шеңберінде дәлелдерді сыни бағалау, дәлелдер құру, олардағы жалпы қателіктерді анықтау сияқты тақырыптар қамтылады. Ойлауды манипуляциялаудың негізгі тәсілдерімен және оларды әшкерелеу шеберлігімен танысу. Курс мәтіндерді, фильмдерді, жаңалықтарды сыни тұрғыдан түсінуге негізделген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
әл-Газали философиясы
Несиелер: 5Бұл оқу курсында әл-Газали суфизмінің ислам философиясының қалыптасуындағы ролі зерделенеді; рационалдық философия мен суфизм арасындағы негізгі ерекшеліктер талданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Аксиология
Несиелер: 6Аксиология – құндылықтар туралы философиялық ілім. Аксиология шеңберінде құндылықтар феномені және адамның әлемге деген нормативті-құндылықтық қарым-қатынасының ерекшеліктері зерттеледі; аксиологиялық ойдың даму тарихы және қазіргі заман тұжырымдамалары; құндылықтардың саналуан типологиялары және аксиологияның философияның өзге бөлімдерімен байланысы; қазіргі заманғы Қазақстандағы реформалардың құндылықтық-аксиологиялық негіздермен қамтамасыз етілуі қамтылған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Дәстүр философиясы
Несиелер: 8Дәстүр философиясы пәнін оқыту барысында тарихи барысында қалыптасқан, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып отыратын әдет-ғұрыптар, салт-сана, қоғамдық тәртіп, заң, мұрат пен игілік, қоғамда, ұлтта ұзақ уақыт бойы сақталатын мұра құндылықтарымыздың адамзат өмірінде алатын орнын анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Бизнес философиясы
Несиелер: 6«Бизнес философиясы» курсының мақсаты - кәсіпкерлік әлемінің жұмыс істеу заңдарын анықтау және талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Философия пәнін оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: «Философия» бағытының студенттерін жоғары оқу орындарында философиялық емес мамандықтарды оқытудың философиясын оқытудың теориялық негіздері мен әдіснамалық дағдыларымен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON3
әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
-
Код ON9
алуан кезеңдердегі және философиялық жүйелердегі адам және оның өмірінің мәні туралы түсінікке ие болу; адам және қоғам өміріндегі негізгі әлеуметтік объектілерді және оның орны мен мәнін ғылыми тұрғыдан сипаттау; философия ерекшеліктері туралы, оның негізгі кезеңдері мен бағыттары туралы түсінік болу;
-
Код ON11
заманауи философиялық зерттеулер әдістері мен әдістемесін игеру; әлеуметтік философия, онтология және гносеология, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы, әлем және қазақ мәдениеті салаларында жоғары кәсіби деңгейде тәуелсіз философиялық зерттеулер жүргізу; тілдің қазіргі философиялық зерттеулерінде алынған негізгі нәтижелердің теориялық маңыздылығын анықтау;
-
Код ON2
ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
-
Код ON6
әлемдік және қазақ философиясының бағыттары, ілімдері, мектептері мен үрдістері бойынша бағыттау; қазіргі заманғы философиялық проблемаларды анықтауға, олардың әлемдік және қазақ философиясы тұрғысынан даму логикасын түсіну; әлемдік көзқарас қалыптастыру үшін философиялық білім негіздерін қолдану;
-
Код ON7
этика және эстетика пәні, олардың адамзат мәдениетіндегі рөлі туралы, отандық және әлемдік этикалық және эстетикалық ойлардың дамуының негізгі кезеңдері туралы, көрнекті қазақ ойшылдарының маңызды мектептері және ілімдері туралы түсінік болу, дін философиясының негізгі санаттары мен түсініктерін қолдану; кәсіби мәселелерді шешуде діни философияның ережелері мен санаттарын қолдану; дін философиясының негізгі қазіргі заманғы мәселелерін талдауға дағдылану;
-
Код ON8
заңдар мен пішіндерді, логика санаттарын, ғылыми зерттеулер барысында қолдану; стандартты емес жағдайларда логиканың теориялық тәсілдері мен әдістерінің негізінде кәсіби проблемаларды және проблемаларды шеше білу; жаратылыстану ғылымдары мен технологияның қазіргі заманғы тұжырымдамаларының философиялық мағынасы туралы түсікті пайдалану;
-
Код ON5
құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
-
Код ON12
стандартты емес жағдайларда тәуелсіз шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілікті алу, өздерінің кәсіби қызметтерін ұйымдастыру және басқару, түрлі командалардың жұмысын ұйымдастыру; қоғамның қазіргі заманғы рухани пішінінде философияның орны, оның құрылымы, дәстүрлі функциялары және жаңа міндеттері туралы ойлану; бизнес әлемінде жеке тұлғаны әлеуметтендірудің маңызды сипаттамаларын анықтау.
-
Код ON4
дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.
-
Код ON10
қоғамдық өмірдің түрлі салалары туралы, рухани мәдениеттің алуан түрлі объектілері туралы, саяси жүйе, оның құрылымы, мәні, заң мен белгілердің белгілері, олардың құндылығы туралы білімді беру дағдыларын игеру; Мемлекеттік білім беру органдарының негізгі құжаттары: «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің мемлекеттік білім беру стандарты; ғылыми материалдарды жоспарлау негіздерін игеру; «Философия» курсы бойынша негізгі оқулықтардың мағынасын меңгеру;
-
Код ON1
жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
6B02201 Философия
БакалавриатЛ.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
БББТ: B032 Философия және этика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B02201 6B02201-Философия
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B032 Философия және этика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B02201 Философия - әлеуметтану
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B032 Философия және этика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B02201 Философия
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B032 Философия және этика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B02201 Философия
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B032 Философия және этика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша