Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02201 Философия в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық сананы жаңғыртуда философияның рөлін түсіну және өркениетті дамудың өзекті міндеттерін шешуде философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетке ие классикалық және қазіргі заманғы философия саласындағы мамандарды кәсіби даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B032 Философия және этика
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дәлелдеме теориясы және практикасы
Логика және диалектика тарихы
Риторика
Ойлау мәдениеті
Этика және эстетика
Ежелгі дүние философиясының тарихы
Логика
Орта ғасырлар және қайта өрлеу дәуірі философиясының тарихы
-
2 Оқу жылы
Ортағасырлық Шығыстың Араб-мұсылман философиясы тарихы
Онтология және гносеология
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Діни экстремизмнің алдын алу
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Жаңа заман және Ағартушылық философиясының тарихы
Қазақ философиясы
Орыс философиясының тарихы
Қолданбалы бизнес
Ғылыми зерттеу негіздері
Толеранттылық мәдениеті
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік философия
Философия шығармашылық ретінде
Неміс классикалық философиясының тарихы
Техника философиясы
Тарих философиясы
Қазақстандық жаңғырудың әлеуметтік мәдени мәселелерін философиялық талдау
Мәдени антропология
Құқық философиясына кіріспе
Әлеуметтік танымның гетерологиялық парадигмасы
Бұқаралық мәдениет теориясы
Әлеуметтік қызметтің теориясы мен тәжірибесі
Философиялық антропология
XIX-XX ғғ постклассикалық философия
Әлеуметтiк конфликтология
Өнер философиясы
XIX ғасыр философия тарихы
Адам болмысының экологиясы
-
4 Оқу жылы
Дін философиясы
Қазақ мәдениетінің тарихы
Акмеология, жеке және әлеуметтік табыстың негіздері
Жаратылыстанудың философиялық мәселелері
Білім берудің философиялық әдіснамасы
Философияны оқыту әдіснамасы және әдістемесі
Ш. Уәлихановтың философиялық идеялары
Абай дүниетанымы
Постмодерн философиясы
Әлеуметтік эпистемология
XX ғасыр философия тарихы
Әлеуметтік антропология
Кәсіби қазақ тілі
Қазақ менталитетінің архетиптері
Оқыту нәтижелері
- Адамның жан-жақты дамуына қажетті әлеуметтік жағдайлар жасау, адам болмысының тарихи танымын және адамның табиғатқа, қоғамға, басқа адамдарға және өзіне қатысты адамгершілік міндеттерін түсіну бойынша зерттеулер жүргізу үшін алған білімдерін қолданады.
- Өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, толеранттылық, құқықтық жауапкершілік, экономикалық ұтымдылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қазіргі заманғы қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарында белсенді азаматтық ұстанымды бекітеді.
- Философиялық дискурстағы адам мен қоғам проблемаларының мәні туралы кәсіби білімді және әлеуметтік-гуманитарлық қызметтің тиімді жүйесін қалыптастыру үшін өзекті мәселелерді шешудің философиялық әдіснамасының негізгі қағидаттарын түсінуді көрсетеді.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философия, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша өзекті білімдерін көрсетеді.
- Философиялық мәдениеттің негізгі категориялары, философияның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, философиялық дүниетанымның табиғаты мен мәні туралы адамның әлемге әмбебап қатынасы туралы негізгі білімдерін көрсетеді, қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелерін талқылау және шешу үшін философия теориясы мен тарихы туралы білімді қолдана алады.
- Табиғатты, қоғамды және ойлауды зерттеудегі сандық технологиялардың рөлін талдайды және тиісті философиялық тұжырымдамаларды тұжырымдайды. Қазіргі қоғамдағы коммуникативті ұтымдылық мәдениетін қалыптастырудағы сандық технологиялардың маңыздылығын түсіндіреді және оларды әртүрлі әлеуметтік іс-шараларға қолдану бойынша практикалық ұсыныстар жасайды.
- Қазіргі Қазақстанның дамуындағы өзекті мәселелерді шешуге және жеке және әлеуметтік табысқа жету үшін қажетті жағдайларды қалыптастыруға ықпал ететін практикалық ұсыныстардың философиялық негіздемесін әзірлейді.
- Әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы қазіргі заманғы философиялық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы кәсіби білімін және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы философиялық мәселелерді өзінше түсіндіру қабілетін көрсетеді. Қазақстанның қазіргі заманғы өркениеттік даму нұсқаларын талдау және болжау үшін философиялық әдіснаманың когнитивті әлеуетін пайдаланады.
- Әлеуметтік-гуманитарлық білімнің өзекті мәселелерін философиялық зерттеу үрдісінде тәуелсіз зерттеу ұстанымын дәлелдейді, қоғамдағы коммуникативті ұтымдылық дағдыларын қалыптастыру үшін философиялық дүниетанымның танымдық әлеуетін пайдаланады.
- Әлеуметтік-мәдени қызметтің әртүрлі бағыттары бойынша нақты философиялық мәселелерді шешу саласында үнемі жаңа білім алады. Көпшілік алдында сөйлеу және әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы философиялық білімнің өзекті мәселелері бойынша өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау негіздерін меңгереді.
- Қоғамдық санада қоғамдық дамудың гуманистік сипатының құндылығын, қазіргі табиғи және әлеуметтік процестерде адам факторы рөлінің өсуін бекітеді.
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес формада еркін, қолжетімді және сенімді қарым-қатынас жасай алады. Мәдениетаралық диалог тұрғысынан объективті түрде түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгереді.
- Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық салалардың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде қоғам туралы, Адам және оның топтық мінез-құлқы туралы Әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі заманғы қоғамдардың әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен бағыттары туралы білімді меңгерген.
- Ақпараттық сауаттылықты, философия дамуының жаңа үрдістері туралы білім алу үшін жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білуді көрсетеді. Жаңа цифрлық шындықты зерттеу әдіснамасын меңгерген және оның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, философиялық зерттеулерді жобалайды.