Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08704 Агроөнеркәсіп кешенінде мамандарды кәсіби даярлау в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Қазіргі заманғы операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Көптеген операциялық жүйелердің маңызды ерекшеліктері болып олардың желі арқылы бір бірімен әрекет жасаулары болып табылады, бұл компьтерлерге жергілікті есептеу желілер арқылы бір бірімен қалай әрекет жасауға мүмкіндік берсе солай ауқымды Интернет желісі арқылы әрекет жасауға мүмкіндік береді. Заманауи операциялық жүйелер, бар операциялық жүйелердің жаңартылып жасалған нұсқалары жергілікті желіде және ауқымды Интернет желісінде жұмыс істеуге қолдау беретін протоколдардың толық жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • HTML-да Web-сайт құру
    Несиелер: 4

    Интернеттің принциптері. Сайт түрлері. Статистикалық және динамикалық сайттар. HTML белгілеу тілі. Жасаудың жалпы принциптері. Негізгі тегтер. HTML құжат құрылымы. Ақпараттық мета тегтер. URL пішімі және сипаттамасы. Каскадты стиль кестелері (CSS). Негізгі CSS параметрлері. Веб-беттердегі графиканы пайдалану. GIF, JPEG және PNG форматтары. Веб-дизайн. Объектілерді байланыстыру. Гиперсілтемелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттің оқу үрдісінде бағыттардың бірін меңгерудің, ғаламдық желіде виртуалды шындықта компьютерлік графикалық жүйелерді кеңінен пайдалану қажеттілігінен туындаған объектілердің имиджімен байланысты ақпаратты өңдеу жүйелерінің дамуы туралы айқын және нақты түсінікке ие болуын қамтамасыз етуге арналған. Интернет және интерактивті графикалық жүйелер. Пәндерді оқытудың мақсаты студенттердің екі өлшемді және үш өлшемді кескінді қайта құру үшін «ашық» графикалық жүйелерді құру үшін студенттердің дағдылары мен принциптерін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Теориялық механика
    Несиелер: 5

    Теориялық механика материялық нүкте мен механикалық жүйенің тепе-теңдігі туралы және қозғалыстағы нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің кинематикалық және динамикалық сипаттамаларының қасиеттері туралы; механиканың жаңа жетістіктерін механизмдер мен машиналарды жетілдіу үшін қолдану туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Математика курсы кәсіби сфераның қолданбалы есептерінде математикалық әдістерді қолдануға бағытталған алгебра мен анализдің заманауи әдістерін қамтиды. Математикалық алгебраның білімдерін, негізгі ұғымдарын, сызықтық теңдеулер жүйесінің теориясын, векторлық алгебра, интегралды есептеу негіздерін, сандық және функционалдық қатарлар теориясын және дифференциалдық теңдеулер мен математикалық талдау әдістерін, олардың әртүрлі салаларда қолданылуын бағалау; типтік математикалық есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскерлік хат алмасу
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге қызметтік хат алмасу негіздерін үйретуге арналған. Курс бағдарламасы тыңдаушылардың экономика, сыртқы сауда және қаржылық қызмет саласында әртүрлі хат-хабар түрлерін аудару және құрастыру дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызба геометрия және сызу
    Несиелер: 5

    Геометриялық сипаттамасы бар есептердің шешу жолдарын зерттеу және суреттердің құрастыру әдістерін түсіндіру негіздеу; кеңістік объектілерін жазықтыққа түсіру әдістерін оқып білу; студенттердің кеңістік ойлауларын дамыту; сызуды сызудың теориялық негіздерін қалыптастыру. Студенттерді конструкторлық құжаттарды орындауға және рәсімдеу ережелерін оқып білуге ұйрету; сызбалардың құрастыру теориясын оқып білу; бұйымдардың сызбаларын құрастыру және оқу үшін практикалық іскерліктерін, біліктерін және теориялық білмдерін бере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі желілік қызметтер
    Несиелер: 5

    Сабақта желілік сервистерді қолдану мақсаттары білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерінің түрлерімен анықталады және нақты оқу міндеттері түрінде қалыптасады, олар оқу-танымдық іс-әрекеттер аясында тиімді қолдану мүмкін. Wеb 2.0 аясында іс-әрекеттер түрлеріне ұжымдық талқылауларды, желілік дискуссияларды жатқызуға болады; ақпаратты, сілтемелерді ұжымдық іздеулер; видео, аудио және суреттерді ұжымдық қолдану; мәтіндерді ұжымдық құрастырулар және өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік этика
    Несиелер: 4

    Пән іскерлік қатынастар саласындағы этикалық нормалардың базалық білімін, басқару және менеджмент әдістерін, әлеуметтік жауапты бизнестің кепілдігі ретіндегі әлеуметтік тәртіп пен әлеуметтік әділеттілік мәселелерін, әлеуметтік жауапкершілік саласындағы халықаралық және ұлттық стандарттарды; Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі; қоршаған ортаны қорғау және жергілікті қоғамдастықтың құқықтарын; бірлесу бостандығын және Ұжымдық шарт жасасу құқығын; кемсітуді; бизнеске демеушілік және қайырымдылық жасауды және т. б. зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдар кедергісі
    Несиелер: 6

    Материалдардың кедергісі студенттерде құрылымдық элементтердің беріктігі, қаттылығы және орнықтылығы үшін деформациялардың қарапайым және күрделі түрлері бойынша инженерлік есептеулер, олардың статикалық және динамикалық жүктемелер кезінде қауіпсіз жұмыс істеуі үшін қажетті өлшемдерін анықтау саласындағы білім кешенін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік механика
    Несиелер: 6

    Статиканың аксиомалары. Шоғырланған күштердің әсерінен денелердің тепе-теңдігі. Жазық күштер жүйесі әсеріндегі денелердің тепе-теңдігі. Үйкелісті ескеретін күштердің тепе-теңдігі. Кеңістіктегі күштер мен жұптар теориясы. Ось туралы күш моменті. Кеңістіктік күштердің әсерінен күштердің тепе-теңдігі. Кинематикалық мәселелер. Нүктелік қозғалыс заңдары. Қозғалысты көрсетудің әртүрлі тәсілдерімен нүктенің жылдамдығы мен үдеуі. Қатты дененің жазықтық қозғалысы. Жылдамдықтың лездік центрін қолдана отырып жылдамдықты анықтау. Ұшақ қозғалысы кезінде дене нүктелерінің үдеуі. Динамика заңдары мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бағдарламалық қамту
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты ақпараттық технологиялар және даму тарихын меңгеру негізінде студенттердің бойында ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, және оқу-тәрбие мекемелері жұмыстарында заманауи ақпараттық және коммуникативті технологияларды пайдалану, және де қолданбалы бағдарламалық камтамасыз ету мүмкіндігі және қажеттілігі туралы білімдермен қаруландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 6

    Жаратылыстану мен ғылыми-техникалық прогрестің дамуын анықтайтын заттың құрылымы, онда болып жатқан құбылыстардың табиғаты туралы терең түсінік қалыптастыру. Физиканың басқа жаратылыстану ғылымдарымен, сабақтас пәндермен байланысы. Физиканың техниканың жаңа салалары мен жаңа технологияларын құрудағы және дамытудағы рөлі. Физиканың дамуына техниканың әсері. Физикалық зерттеу әдістері: тәжірибе, гипотеза, эксперимент, теория.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Денсаулығының мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың және даралық даму үдерістерін басқару тенденцияларын, заңдылықтарын және мәнін қарастырады. Мектепке дейінгі, мектеп, арнайы педагогикаға және ересектер педагогикасына бөлінеді. Сабақ беру барысында түзету-тәрбие жұмыстары қолданылады (кемшіліктердің дамуын тынштандыруға, жеңуге бағытталған арнайы педагогикалық іс-шаралар жүйесі) Арнайы педагогиканың негізгі мақсаты дамуында проблемалары бар адамдарды әлеуметтік ортаға қосу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика
    Несиелер: 5

    Экономикалық және сыртқы экономикалық саясат саласында, экономикалық процестерді негізгі басқарушы заңдар жөнінде, инфляция, жұмыссыздық мәселелері бойынша кешенді білім қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Механизмдер, машиналар және манипуляторлар теориясы
    Несиелер: 5

    Механизмдер мен машиналардың құрылымын құрудың негізгі түрлерімен, принциптерімен, жекелеген механизмдердің жұмыс істеу принциптерімен және олардың машинадағы өзара әрекеттесуімен танысу. Берілген механизмдер мен машиналардың кинематикалық және динамикалық параметрлерін және берілген кинематикалық және динамикалық қасиеттеріне сәйкес жобаланған механизмдердің оңтайлы параметрлерін табу. Машиналарды жасау үшін қажетті тетіктердің схемаларын зерттеудің және жобалаудың жалпы әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негізі
    Несиелер: 5

    Бұл курс әмбебап мәнін, шығу табиғатын, сыбайлас жемқорлықтың тұрақтылығының себебін ашады. Сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік этикалық аспектілеріне талдау жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология
    Несиелер: 5

    Мүмкін болатын экологиялық мәселелерді шешу және болжау үшін теориялық білім алу, студенттердің экологиялық сауаттылығын арттыру, олардың экологиялық тәрбиесі, экологиялық ойлауды қалыптастыру, сонымен қатар бұл білімді кәсіби және басқа да іс-әрекеттерде қолдану дағдыларын игеру. Экожүйе мен БиоСфера ұғымы берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінде АКТ-ны пайдалану
    Несиелер: 5

    Автоматтандырылған бағалау технологиясы білім алу жағдайын жақсартуды қамтамасыз етуде көмек көрсете алады. Ақпараттық-коммуникативті технологияларын бағалаудың жалпы моделі қомақты масштабты бақылау зерттеулерін жүргізуді көрсетеді. Онда көптеген оқушылар білім беру технологияларының тиімділігін зерттеуге бағытталады. Ақпараттық-коммуникативті технологиялар көптеген оқушыларға қол жетімді. Баға білім алуға қуатты әсер етеді, Ол тек баға болып қоймайды, студент үшін маңызды болып келетін мотивацияны қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарының технологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары студентте ғылыми-зерттеу еңбегінің дағдыларын қалыптастырып, қазіргі заманғы маман дайындау талабына сай зерттеуші, басқарушы, практик деңгейінде шығармашылық бастамаларын дамытып, ғылыми-техникалық үдеріс жетістіктерін тәжірибеде қолдануға бағытталуы қажет. Ғылыми зерттеу жұмыстарына қатысу студентті кәсіби пәнді терең меңгеруге, олардың ғылыми, техникалық және әлеуметтік дүниетанымын кеңейтуге, жаңа идеяларды өз бетінше игеруге, ғылыми ақпараттар тасқынында жедел әрі тиімді бағыт ұстануға бейімдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материалдың беріктігі
    Несиелер: 5

    Материалдардың беріктігі пәні механиканың бөлімі ретінде студенттерде осы ғылымның негізгі әдістері туралы түсініктерді, құрылымдар мен машиналар элементтерінің беріктігін есептеуді, беріктік, қаттылық және тұрақтылық жағдайларынан бөлшектердің есептеулерін анықтауда ішкі күштерді, кернеулер мен деформацияларды анықтауды, оларды шешу алгоритмдерін құруды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тракторлар және автомобильдер
    Несиелер: 5

    Пән тракторлар мен автомобильдердің жалпы құрылғыларын, іштен жану қозғалтқыштарын, бензинді және дизельді қозғалтқыштардың қоректену жүйесін, двигательді салқындату және майлау жүйесін, тракторлар мен автомобильдердің трансмиссиясы, доңғалақты тракторлар мен автомобильдердің жүру бөлігі мен басқару механизмдерін, тракторлар мен автомобильдердің гидравликалық жабдықтарын оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады, және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдыларды қабілеттілігі түсініледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еркін бағдарламамен қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқу барысында студент әр түрлі есептерді шығару үшін алгоритмдерді және бағдарламаларды құрастыру туралы нақты және анық білім алу үшін қажет. Пәнді оқыту мақсаты студенттерде бағдарламалық құрылымды, алгоритмдерді және бағдарламаларды құрастыру қағидаларын, есептерді шығару әдістерін, алгоритмдеуді, С++ тілін пайдалана отырып бағдарламаларды пайдалану және кейінге қалдыруды сауатты құрастыра білуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясының ғылым ретіндегі психологиялық құбылыстарды анықтап, оларды жүйеге келтіру, заңдылықтарын ашып,олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындылар мен ұсыныстарды жасауды анықтау. Сонымен қатар, психология ғылым ретінде, басқару жүйесінің жұмыс сапасын тиімді етіп көтеру мақсатында басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық шарттарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық-өлшеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Mетрологияның негізгі түсінігін, ақпараттық-өлшеу техникасы мен технологияларын, өлшеу және бақылау процестерін талдау және синтездеу бойынша теориялық және практикалық оқытуды қамтамасыз ету болып табылады. Осы пәнді оқу процесінде бакалавр өлшеу арналары, сигналды өлшеу түрлері, өлшеу әдістері, өлшеу құралдарының түрлері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электронды оқулықтар негізінде инновациялық ақпараттық-білім беру ортасын жобалау
    Несиелер: 5

    Оқу материалдарына байланысты оқытудың инновациялық технологияларын пайдалануға, кәсіптік оқыту бағыты бойынша күнделікті сабақ жоспарларын әзірлеу мен оларды әдістемелік тұрғыда жабдықтауды, рқу материалына байланысты оқытудың формасын қолдану. Кәсіптік оқыту әдістемесін заманауи талаптарға сай жетілдіруге, шығармашылық қабілетін үнемі дамытуға, тақырыпқа сәйкес инновациялық оқыту әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АКТ негізінде оқыту нәтижелерін бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    Автоматтандырылған бағалау технологиясы білім алу жағдайын жақсартуды қамтамасыз етуде көмек көрсете алады. Ақпараттық-коммуникативті технологияларын бағалаудың жалпы моделі қомақты масштабты бақылау зерттеулерін жүргізуді көрсетеді. Онда көптеген оқушылар білім беру технологияларының тиімділігін зерттеуге бағытталады. Ақпараттық-коммуникативті технологиялар көптеген оқушыларға қол жетімді. Баға білім алуға қуатты әсер етеді, Ол тек баға болып қоймайды, студент үшін маңызды болып келетін мотивацияны қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технологиялық үрдістерді автоматтандыру жүйесі
    Несиелер: 6

    Пән саланы автоматтандырудың негізгі бағыттары мен мәселелері, типтік автоматтандырылған объектілердің құрылымы мен функциялары, бақылаудың техникалық құралдары мен басқару жүйелері, технологиялық процестерді модельдеу және оңтайландыру әдістері, жүйелерді математикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқу үрдісіндегі білім берудің ақпараттық-коммуникациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Процестерді, ақпаратты іздеу, сақтау және өңдеу әдістерін, цифрлық технологиялар арқылы ақпаратты жинау және беру әдістерін сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Студенттердің компьютерлік жүйелер, операциялық жүйелер және желілер архитектурасының тұжырымдамалық негіздерін меңгеруі. Желілік және веб-қосымшаларды әзірлеу тұжырымдамалары, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдары туралы білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық машиналары
    Несиелер: 5

    "Ауылшаруашылық машиналары" пәні жерді өңдеуге, себуге және отырғызуға, тыңайтқыштарды енгізуге, өсімдіктерді қорғауға, егістіктерді күтуге, шөп және силос өнімдерін жинауға, әр түрлі өнімдерді жинауға, өнімді жинағаннан кеин жерді өңдеуге арналған машиналардың құрылысын, жұмыс істеу принципын, және қажетті реттеулерін жүргізуді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік- техникалық білім беру жүйесін басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің құрылымы мен мазмұны, принциптері, функциялары мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға, білім беру ұйымдары басшыларының басқару қызметін жүйелік тәсілге негізделген ғылыми ұйымдастыруға мүмкіндік береді. және басқару шешімдерін қабылдау технологиясы, білім беру жүйесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету, педагогикалық маркетинг жоспарлау құралы ретінде, кәсіптік білім беру мекемелерінің материалдық-техникалық базасын басқару, жеке тұлға мен ұжым рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 3D графикалық пакеттер
    Несиелер: 5

    3D-модельдеуді білу күн сайын танымал бола түсуде: үш өлшемді бейнелерді жасау технологиясы көптеген салаларда қолданылады және графиканың бұл түрі дизайнерге өзінің барлық шығармашылық идеялары мен шығармашылық идеяларын іске асыруға мүмкіндік береді. Үш өлшемді графикалық пакеттердегі дағдылар мен қабілеттер шығармашылық әлеуетіңізді іске асыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттерге кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің құрылымы мен мазмұны, принциптері, функциялары мен әдістері, жүйелік көзқарас негізінде білім беру ұйымдары басшыларының басқарушылық қызметін ғылыми ұйымдастыру, оқыту процесі туралы білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. және басқару шешімдерін қабылдау технологиясы, білім беру жүйесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету, жоспарлау құралы ретінде педагогикалық маркетинг, кәсіптік білім беру мекемелерінің материалдық-техникалық базасын басқару, педагогикалық менеджмент жүйесіндегі тұлға мен ұжымның рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық ауылшаруашылық машиналары
    Несиелер: 5

    Пән аспаптарды зерттеуді, машиналар мен құрал-саймандарды тильдеуге арналған жұмыс принципін қарастырады; егу және отырғызу үшін; ұрықтандыру үшін; өсімдіктерді қорғау үшін; ауыл шаруашылығы дақылдарының күтіміне арналған; шөптер мен сүрлем дақылдарын жинағаны үшін; масақ, бұршақ және басқа да дақылдар дайындауға; ауыл шаруашылығы дақылдарын жинаудан кейінгі өңдеу және сақтау машиналары, агрегаттары, кешендері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік психология
    Несиелер: 5

    Ол еңбек әрекетіндегі әдістерді, еңбекті басқарудың психологиялық ерекшеліктерін зерттейді. «Персоналды басқару жүйесі», «Адам және менеджмент жүйесі» және «Адам-машина» бойынша тұлғаның функцияларын меңгереді. Еңбекті автоматтандыру тұрғысынан адам ерекшеліктерін психологиялық талдау. «Ғылыми-техникалық прогресс және адамзат» және «Еңбек және адамгершілік» туралы білімдерін бекітеді. Адам еңбегінің психологиялық ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Машина жөндеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Студенттің бойында машиналарды жөндеудің заманауи технологияларын меңгеру үшін қажетті теориялық білімдерді және практикалық іскерліктерді қалыптастыру. Міндеттер - бөлшектерді жөндеу және істен шыққан бөлшектерді, жинақтау блогын, машиналарды және құрылғыларды орнына келтіретін технологиялық үрдістерді жобалау әдістерін студенттің меңгеруі; өндірістік үрдістердің оңтайлы түрлерін анықтап орындау; машиналардың және құрылғылардың жөндеу сапасымен басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 6

    Болашақ мамандардың өздерін және қоршаған ортаны бағалай білу қабілетін дамыту. Жеке және қоғамдық өмірді өз бетінше сезіну, өмір салтын таңдаудың жеке көзқарасын қалыптастыру. Ғылыми өзін-өзі бағалау, өзін-өзі тану, өзін-өзі басқару, өзін-өзі дамыту, ар-ұждан, бақыт ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электротехниканың теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Пән электр тізбегі және оның элементтері туралы түсінік береді. Электрлік схемаларды, Ом және Кирхгоф заңдарын қарастырады. Тұрақты токтың электр тізбегіне талдау, айнымалы токтың электр тізбегіне талдау, үш фазалы ток электр тізбектеріне талдау жасайды; периодты синусоидалы емес токтармен электр тізбектерін талдау; сызықты емес тізбектерді талдау, магниттік тізбектерді талдау; квадриполдар және электр сүзгілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр машиналары
    Несиелер: 6

    Курс жалпы өнеркәсіптік қолданудағы электр машиналарының жұмыс істеу принципі мен конструктивтік ерекшеліктерін зерттеуге, электр машиналарының сипаттамаларын есептеу дағдыларын алуға, электр машиналарын өндіру, монтаждау, реттеу, сынау және пайдалану процестері туралы жалпы идеяны қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кескінді сандық өңдеу
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің ақпаратты өңдеу және талдау үшін қазіргі заманғы технологияларды меңгеру; қазіргі заманғы ЭЕМ-ді қолдана отырып ақпаратты өңдеудің тиімді әдістерін меңгеруі; ақпараттық ресурстарды құру, жинақтау, өңдеу және пайдалану саласында біртұтас білім жүйесін қалыптастыру; ақпаратты өңдеудің әдістемелік негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық қаржылық талдау
    Несиелер: 5

    Қаржылық талдаудың мәні мен міндеттері. Экономикалық талдаудың әдістері мен тәсілдері. Экономикалық талдау түрлері. Басқарушылық және қаржылық талдау. Кәсіпорынның инновациялық стратегиясын қаржылық талдаудың экономикалық-математикалық модельдері.Кәсіпорындардың стратегиялық құндық талдауының моделі. АӨК кәсіпорындарының инновациялық қызметін кешенді бағалау. Кәсіпорынның қаржылық тұрақтылық мәселелерін зерттеудегі инновациялық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электротехникалық пәндерді оқытудың жеке әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән электротехника саласында білім, білік және дағдыларды алуға, атап айтқанда, электротехникалық құрылғыларды есептеу әдістерін игеруге, ‘лектрлік өлшеулерді жүргізуге, электр машиналарының жұмысы мен құрылымының принциптерін білуге, сондай-ақ алынған білімді кейіннен оқытушылық қызметте қолдана отырып, электроника құрылғыларын модельдеу және есептеу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейінді пәндерді оқытудың жеке әдістері
    Несиелер: 5

    Келесі міндеттерді шешеді: педагог-басшының шығармашылық және психологиялық-педагогикалық қызметі туралы теориялық білімді жүйелеуге көмектесетін әдістемелік нұсқаулар беру; кәсіптік циклдің белгілі бір пәнінің мазмұны, формалары мен жүргізу әдістері туралы базалық білім беру; оқытудың теориялық негіздерімен және оларды практикалық іске асыру тәсілдерімен танысу; ІТ-технологиялар саласындағы үздік теоретиктер мен педагог-практиктердің тәжірибесі мен жетістіктерін қамтитын арнайы, анықтамалық, әдіснамалық әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеуге қызығушылықты ояту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығында машина пайдалану
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық техникасын пайдаланудың заманауи жағдайын қарастырады, машина паркін пайдалануды ұйымдастырудың маңызды түрлерін; ауылшаруашылық техникасын пайдалануды; машина паркін пайдалануда жүзеге асатын ұйымдастырушылық, техникалық, технологиялық және т.б. іс-шаралар; тракторларды, ауылшаруашылық машиналарын және агроөнеркәсіп кешенінің нарықтық жағдайында басқадай құрылғыларды тиімді пайдалану көрсеткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электрлік жарықтандыру
    Несиелер: 5

    Оптикалық сәулеленудің физикалық негіздерін, оның спектрі бойынша таралуын, биологиялық объектілерге әсерін, басқа энергия көздеріне ОС-нің алдын-ала қалыптасуын біледі. Жарықтандырудың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын береді. OС және өлшеу құралдарын, OС көздерін және балласттарды сандық бағалауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикалық талдау және статистика
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік кәсіпорындарда экономикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерін пайдалануды зерттейді. Экономикалық талдау түрлері. Шынайы статистикалық ақпаратты жинау әдістері; Басқарушылық және қаржылық талдау. Кәсіпорынның шаруашылық процестеріне талдау жүргізу әдістемесі, субъект қызметінің соңғы қаржылық нәтижелеріне есеп жүргізу, экономикалық құбылыстар мен процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау тәсілдері. Өндірістің шығындарын және өнімнің өзіндік құнын талдау. Кәсіпорынның қаржылық нәтижелері мен қаржылық жағдайын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпаратты сандық өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ақпаратты өңдеу және талдау үшін студенттердің заманауи технологияларын дамыту; заманауи компьютерлермен ақпаратты өңдеудің тиімді әдістерін әзірлеу; ақпараттық ресурстарды құру, жинақтау, өңдеу және пайдалану саласындағы білімнің бірыңғай жүйесін қалыптастыру; ақпаратты өңдеуде әдістемелік негіздер мен тәжірибелік дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Техникалық және арнайы пәндерді инновациялық негізде оқытудың жеке әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеті теориялық және практикалық сабақтарды жоспарлау мен өткізуде оқытудың инновациялық технологияларын қолдану, білім алушылардың білімін, дағдылары мен қабілеттерін, кәсіптік оқытуға педагогикалық технологияларды енгізу ерекшеліктерін бағалау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электржетек негіздері
    Несиелер: 5

    Пән электр жетегі туралы жалпы мәлімет береді. Автоматтандырылған электр жетегінің ашық контурлы жүйелерін, автоматтандырылған электржетегі жүйелерінің мақсаты мен функцияларын, типтік тораптар мен электр жетектерін басқару схемаларын зерттейді. Схемалардың орындалуына қойылатын жалпы талаптарды және қозғалтқыштарды іске қосу және тежеуді автоматты басқару принциптерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Машиналарды жөндеу және техникалық қызмет көрсету» пәнін оқытудың жеке әдістемесі
    Несиелер: 6

    Машиналарды жөндеу және техникалық қызмет көрсету оқытудың формаларын, әдістері мен құралдары. Оқытудың заманауи технологияларын пайдалану арқылы машиналарды жөндеу және техникалық қызмет көрсету әдістемесі үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • «Ауылшаруашылық машиналары және тракторлар мен автомобильдер» пәнін оқытудың жеке әдістемесі
    Несиелер: 6

    Келесі міндеттерді шешеді: педагог-жетекшінің шығармашылық және психологиялық-педагогикалық қызметі туралы теориялық білімдерін жүйелеуге көмектесетін әдістемелік нұсқаулар беру; кәсіби циклдің белгілі бір пәнін жүргізудің мазмұны, нысандары мен әдістері туралы негізгі білім беру; оқытудың теориялық негіздерімен және оларды іс жүзінде жүзеге асыру жолдарымен таныстыру; ІТ-технологиялар саласындағы үздік теоретиктер мен практиктердің тәжірибесі мен жетістіктерін қамтитын арнайы, анықтамалық, әдістемелік әдебиеттермен өз бетінше жұмыс жасауға қызығушылықты ояту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеті - дидактикалық принциптер, еңбек және кәсіптік оқыту әдістері, нысандары мен құралдары туралы білімді үйрету; оқытушыны теориялық және практикалық сабақтарға дайындау, білім алушылардың білімін, дағдылары мен қабілеттерін, кәсіптік оқытуға педагогикалық технологияларды енгізу ерекшеліктерін бағалау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Теориялық және практикалық білімді кәсіби деңгейде қолдану, аргументтерді тұжырымдау және агроөнеркәсіптік кешенде мамандарды кәсіби даярлау мәселелерін шешу, сондай-ақ зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін алынған білімді қалыптастыру және қолдану үшін ақпаратты жинау және түсіндіруді жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Кәсіби қызмет саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдануды көрсету.

  • Код ON9

    Аграрлық техниканы тиімді пайдаланудың мәнін түсіну, тораптар мен жүйелерді баптау мен реттеуді орындау, жұмыс органдарының, тетіктердің негізгі параметрлері мен жұмыс режимдерін негіздеу бойынша есептеулерді орындау.

  • Код ON4

    Параллель проекциялау әдісімен алынған суреттерді қолдана отырып, жобалық құжаттаманың бірыңғай жүйесінің ережелерін қолдана отырып есептерді шешу үшін білімді қолдану, сонымен қатар компьютерлік бағдарламалардың көмегімен жалпы сызбаларды оқи, орындай және егжей-тегжейлі білу.

  • Код ON1

    Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндерді, сондай-ақ құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, экологиялық және экономикалық мәдениеттің құрылымы мен функцияларын көрсету. Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсіну.

  • Код ON11

    Әдістемелік міндеттерді шешуде техникалық, педагогикалық, психологиялық және басқа да білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON8

    Машиналар мен электр жабдықтарының тозған бөлшектеріне техникалық қызмет көрсетудің, жөндеудің және қалпына келтірудің тиімді технологияларын пайдалана отырып, Конструкциялық материалдарды іріктеу және оларды өңдеу міндеттерін шеше отырып, өлшеу құралдары мен тәсілдерін пайдалану дағдысының болуы.

  • Код ON12

    Ғылыми зерттеу әдістерін білу және теориялық және практикалық білімді теориялық және өндірістік (практикалық) оқыту сабақтарын жобалау технологияларында қолдану.

  • Код ON3

    Кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдарын қолдана отырып, типтік міндеттерді шешу әдістерін білу.

  • Код ON10

    Бастауыш кәсіптік білім беру жүйесінің білім беру мекемелеріндегі теориялық және өндірістік оқыту процесінің инженерлік негіздерін білу.

  • Код ON6

    Компьютерлік және желілік технологияларды қолдана отырып, әртүрлі көздер мен мәліметтер базасынан ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және талдау.

  • Код ON7

    Сандық және символдық ақпаратты өңдеудің жоғары деңгейлі тілдерінде бағдарламаларды әзірлеу, құрастыру, бақылау, тестілеу және құжаттауды жүзеге асыру.

Top