Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01511 География және тарих в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Археология және этнология негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл курс ежелгі дәуірден темір дәуіріне дейінгі кезеңді қамтиды және студенттерге практикалық сабақтар барысында археологиялық мәліметтермен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Студенттер өткен және қазіргі халықтардың этникалық мәдениетімен байланысты фактілер мен дереккөздерді талдайды, әлемдік, аймақтық, ұлттық діндерді, дәстүрлі діни нанымдардың даму ерекшеліктерін сыни бағалайды. Курс әлемнің әртүрлі халықтарының өткен және қазіргі өмірінің әртүрлі проблемалары бойынша өз ұстанымын білдіруге және негіздеуге көмектеседі; мәдени және тұрмыстық құбылыстардың барлық түрлерін басшылыққа алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курс мұғалім мамандығына алғашқы кіріспе ұсынады. Атап айтқанда, студенттер тұтас педагогикалық процесті түсіну және олардың кәсіби жеке бағдарларын қалыптастыру, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды дамытады. Курс студенттерге мұғалім мамандығын игеруге деген ынтасын қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 6

    Курс географиялық карталардың проекциялары, мазмұнының ерекшеліктері, картографиялық жинақтаудың түрлеріне шолу жасап, карталарды құрудың дəстүрлі жəне қазіргі заманауи əдістерін анықтауға бағытталған. Студенттер топографиялық, ірі жəне орта масштабты карталардың номенклатурасы және жер бетінде қашықтықтан жүргізілетін түсірулердің түрлеріне, географиялық нысандар мен құбылыстарды кескіндеу ерекшеліктеріне талдау жасайды. Курс студенттерге жергілікті жерде жүргізілетін далалық жоспарлы, жəне жоспарлы-биіктіктік түсірулердің түрлері қашықтықтан түсіру əдістерінің карталарды құрастырудағы алатын орнын айқындауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық психологиясы» курсы педагогикалық процесс және оқыту тұжырымдамаларына, білім беру психологиясының негізгі бағыттарына, түсініктері мен категорияларына шолу ұсынады. Студенттер оқу іс-әрекетінің құрылымын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары мен оқу-тәрбие процесінің әр түрлі кезеңдеріндегі педагогикалық әсерге шағылыстыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық география негіздері
    Несиелер: 6

    Курс Жер және табиғат компоненттері жайлы түсінік қалыптастыруға, географиялық қабықтың құрамы, құрылымы, динамикасы, заңдылықтары жайлы білім мен дағдыны дамытуға бағытталған. Студенттер табиғат компоненттерінің өзара байланысын географиялық зерттеу әдістер арқылы талдайды, географиялық қабықтағы табиғи құбылыстарды және үрдістерді сыни тұрғыдан бағалайды, табиғи ортаға танымжорықтар жоспарлайды, метеорологиялық бақылауларды ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихнамасы және деректану
    Несиелер: 5

    Курс ежелгі және ортағасырлық кезеңнен қазіргі уақытқа дейінгі Қазақстан тарихы бойынша негізгі тарихнамалық дереккөздерді зерделеуге бағытталған. Курс студенттерге дереккөздердің дұрыстығын, оларды таңдау критерийлерін, беделін анықтауға мүмкіндік береді. Студенттер дереккөздердің рөлін қайта қарастырады және Қазақстан тарихы бойынша тарихнамалық деректерді сыни бағалайды, дереккөздерді жіктейді, мерзімді баспасөз материалдарына дереккөз ретінде түсініктеме береді, тарих ғылымының дамуындағы дереккөздердің рөлін қайта қарастырады, ғылыми зерттеулер мәселесі бойынша өз ұстанымын дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсы студенттерге кәсіпкерлік қызметті басқару саласындағы теориялық дайындықтың негіздеріне кең шолуды ұсынады. Студенттер кәсіпкерлік тетіктерін талдайды, кәсіби қызметте ұтымды шешімдер қабылдау механизмін сыни бағалайды. Кәсіпкерлік саласындағы жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау әдістерін талдайды. Студенттер осы проблемалық мәселеде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қайта қарастырады., кәсіпкерлік объектілері мен субъектілерін жіктейді. Кәсіпкерлікті жоспарлау, қаржыландыру, талдау және бағалау саласында дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі және орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл курста Ежелгі дүние мен орта ғасырдың қалыптасуы мен даму процесінің ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер әлемдік тарихтың заманауи тұжырымдамаларын, ежелгі әлемнің хронологиялық және географиялық негіздерін, қоғамның әлеуметтік құрылымының ерекшеліктерін талдайды, грек және Рим өнерін, әдебиеті мен театрын талдау арқылы жоғары мәдениеттің қалыптасу процесін бағалайды. Курс студенттерге Ежелгі әлем мен орта ғасырдың тарихи даму процесінің заңдылықтарын түсінуге қажетті дағдылар мен қабілеттерді дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік тарихнама және деректану
    Несиелер: 5

    Бұл курс тарихи білім мен тарих ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ Деректанудың ғылым ретінде даму кезеңдерін зерттеуге ұсынады. Студенттер дереккөздерді жүйелейді, дереккөздердің түрін анықтайды, дереккөздік талдау жүргізеді, ақпаратты іздеу, шолулар, аннотациялар жасау, мәліметтер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс жасау технологияларын қолданады. Курс студенттерді ғылыми-зерттеу, педагогикалық қызметке дайындауға, тарихи танымның қарапайым әдістерін, негізгі тарихи дереккөздермен және зерттеу әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдыларын игеруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлы даланың педагогикалық мұралары
    Несиелер: 4

    Курста Ұлы даланың ұлы ағартушылары мен ғалымдарының педагогикалық мұраларына шолу жасалады. Оқу барысында студенттер Ұлы Дала ғалымдарының өмірі мен шығармашылығына талдау жасайды: әл-Фараби, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, М.Дулатов. М.Жұмабаев, І.Алтынсарин және басқалар Курс студенттерге Қазақстандағы педагогика ғылымының пайда болуы мен дамуы мәселесінде ұлы ғалымдардың еңбектерінің маңыздылығын қайта қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс жүйелі білім беру арқылы студенттердің бойында сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және заманауи контексте қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, шығу табиғатын, тұрақтылығын жүйелі түрде ашады, сонымен қатар Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін талдайды, "сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдістемелік негіздерін практикада қолданады, сыбайлас жемқорлық көріністерінің психологиялық ерекшеліктері және кәсіби ортадағы сыбайлас жемқорлық әрекеті үшін құқықтық жауапкершілікті тәжірбиеде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 7

    Бұл курс түркі халықтарының қалыптасу тарихын зерттеуді ұсынады, түркі халықтарының пайда болу мәселесін ашады. Студенттер орта ғасырдағы түркі халықтарының тарихымен танысуға мүмкіндік алады. Олар ерте орта ғасырларда түркі мемлекеттерінің қалыптасу процесін талдайды. ортағасырлық кезеңдегі түркілердің, қазіргі кезеңдегі түркі мемлекеттерінің тарихын қамтитын тарихи мәтіндермен дереккөздермен жұмыс жасауды менгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Курс материктер мен материктер табиғатының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Мұхиттар олардың құрамына кіретін жоғары дәрежелі физика – географиялық аймақтар. Курс негізгі білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі табиғи ортаны ұтымды пайдалану, қоршаған ортаны пайдаланудың қолайсыз салдарымен күресудің аймақтық міндеттерін шешу үшін қажет. Студенттер қоршаған орта, материктер мен мұхиттардың табиғи кешендерінің құрылымын анықтайды, табиғи компоненттердің өзара тәуелділігін сыни тұрғыдан бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биогеография
    Несиелер: 6

    Курс аясында студенттер қауымдастықтар құрылымының және жер бетіндегі өсімдіктер мен жануарлар аймақтарының кеңістіктік құрылымы мен динамикасының маңызды заңдылықтарын зерттейді. Студенттер өсімдіктер мен жануарлар топтарын жүйелейді, тірі организмдердің географиялық таралуы мен экологиялық маңыздылығын сыни бағалайды және оларды сипаттайды. Курс студенттерде зоогеографиялық және фитогеографиялық аудандастыру бойынша өз бетінше жұмыстар жүргізу үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курс тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы және қауіпсіз қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық сауаттылықты дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздік негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер адамның қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда іс-әрекеттерді жүзеге асырады және экологиялық құзыреттілікті дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады. Сонымен қатар, студенттер табиғатты қорғау мен табиғатты пайдаланудың экологиялық принциптерін қисынды түрде анықтайды, қоршаған ортаның ластануын зерттеу жүргізеді, экожүйенің бір бөлігі ретіндегі адамның рөлін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 7

    Курс түркі халықтарының, соның негізінде батыс және Шығыс қағанаттары қалыптасқан Түркі қағанатының қалыптасу тарихын, түркі халықтарының пайда болу проблемаларын ашуды ұсынады. Студенттер қыпшақ тайпаларының көшпелі мемлекеттердің дамуындағы рөлін талдайды, Қазақ хандығының қалыптасуындағы моңғол шапқыншылығының салдарын бағалайды, заманауи зерттеулер негізінде Қазақ хандығының қалыптасу процесін қайта түсіндіреді. Курс ежелгі дәуір мен Орта ғасырдағы қазақ мәдениеті мен мемлекеттілігінің эволюциясын бағалауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс географиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін, құрылымын, мазмұнын меңгеруге бағытталған. Курс студенттердің болашақ география мұғалімі ретінде қалыптасуға қажетті негізгі білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі. Студенттер географияның мектеп курсы мазмұны бойынша замануи әдіс-тәсілдерді пайдаланып қысқа мерзімді жоспарын жасайды, қалыптастырушы және жиынтық бағалау үшін Блум таксономиясы негізінде бағалау критерийлер мен тапсырмаларын құрастырады, сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыс жұмыстардың әзірлемесін дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан топонимикасы
    Несиелер: 7

    Курс Қазақстан топонимикасы, географиялық атаулардың семантикасы, тарихи даму және ғылым әдістері бағытындағы заманауи түсініктерді қарастырады. Студенттер топонимдерді жіктеу сызбаларын жүйелейді, топонимикалық фактілер мен құбылыстардың алуан түрлілігін, олардың қазіргі әлемдегі рөлін талдайды. Курс студенттерге туған өлкенің топонимикасын зерттеу үшін білімі мен дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Ұсынылып отырған курс студенттердің зерттеу құзіреттілігі мен академиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Курс студенттерге сапалық және сандық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді, оның ішінде білім беру саласындағы зерттеулерді сауатты жүргізуге, ғылыми зерттеу этикасына сәйкес жоба жазуға мүмкіндік береді. Мәліметтерді өңдеу мен талдауды жүзеге асырудың практикалық дағдылары студенттерге зерттеу нәтижелерін әртүрлі академиялық формада (мақала, тезис, эссе және т.б.) ұсыну үшін пайдалы. Сонымен қатар, студенттерге іс-әрекеттегі зерттеулер мен жағдайлық зерттеулерді қисынды жүргізуге мүмкіндік беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 7

    Курс Қазақстан территориясының табиғат кешендеріндегі құбылыстар мен үрдістерді, ландшафт бірліктерінің күрделі құрылымдарының физикалық-географиялық ерекшеліктерін қарастыруға арналған. Студенттер Қазақстанның ландшафттардың биіктік белдеулерінің құрылымын анықтайды, аймақтардың орографиялық және гидрографиялық жобасын жасайды, табиғи құбылыстарды және үрдістерді сыни тұрғыдан бағалайды, табиғи ортаға танымжорықтар жоспарлайды, метеорологиялық бақылауларды ұйымдастырады. Курс студенттердің Қазақстан аумағы туралы зерттеулердің деректеріне сүйене отырып, бүгінгі таңдағы табиғаттың болмысын талдап зерттеу үшін қажетті білім мен дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге соғысқа дейінгі және одан кейінгі әскери кезеңдегі (1939-1945 жж.) Қазіргі әлемдегі Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің тарихын зерттеуді ұсынады.Студенттер саяси-экономикалық және әлеуметтік дамудың тарихи жағдайларын, 20-жылдардағы мемлекеттердегі жұмыс қозғалыстарын талдайды, Оңтүстік-Шығыс Азия елдеріндегі жаңадан қалыптасқан мемлекеттік басқару саяси жүйесін жаңа және жаңа кезеңде бағалайды. Курс қазіргі әлем жағдайында отарлаудан кейінгі елдердің даму тәжірибесін қайта қарастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 6

    Аталған курс әлемнің тұтас, жекелеген аймақтары, жеке елдеріндегі шаруашылық пен халықтың дамуы және орналасу зандылықтарын анықтауға бағытталған. Курс халықаралық қатынастар, адамзаттың ғаламдық мәселелері және коғам мен табиғат арасындағы өзара қатынас мәселесін, қазіргі әлемнің даму сатысын, дүниежүзіндегі ТМД елдері мен Қазақстан Республикасының экономикадағы және саясаттағы орнына, рөліне сипаттама беруге, түсінуге жәрдемдеседі. Студенттер дүниежүзі шаруашылығының аймақтық құрылымының қалыптасуында халықаралық еңбек бөлінісінің орнын, қазіргі демографиялық, этникалық және геосаяси мәселелерді сыни тұрғыдан бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс тиімді оқыту мен оқыту үшін сандық әдіснамаларды шығармашылық тұрғыдан дамытуға және қолдануға бағытталған. Студенттер цифрлық платформалар мен оқыту, оқыту және бағалау құралдарын (Quizizz, PadLet, Google) қолданады.classroom, AR-books), сонымен қатар, "face-to-face", "blended" және "online" оқыту стратегияларын сауатты ұштастырады, төрт кезеңді процеске (жобалау/салу/оқыту/қайта қарау) сәйкес онлайн-курстың мазмұнын ұйымдастырады, құрылымын жобалайды және әзірлейді. Курс студенттерге қолайлы және қауіпсіз оқу ортасын құру үшін онлайн-студенттердің табиғаты туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Азия мен Африка тарихын жаңа және қазіргі уақытта дәріптейді. Студенттер Азия мен Африка елдеріндегі жаңа және қазіргі уақыттағы тарихи оқиғаларды талдайды, тоталитарлық жүйенің, монополистік капитализмнің қалыптасуын сыни бағалайды, ХХ ғасырдың 30-жылдарындағы әлемдік экономиканы, бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың себептерін, барысы мен нәтижелерін, олардың себептері мен салдарын талқылайды. Курс ХХ ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, ХХ ғасырдағы тарихи қайраткерлердің рөлі мен маңызын қайта қарастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің ішкі өзгерістерін сезіну және бекіту тетіктерін, шығармашылық, педагогикалық іс-әрекетке ұмтылуды ұсынады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауыс ырғағын студенттерді тәрбиелеу мен тәрбиелеу саласындағы өзіндік мінез-құлқын талдауды, кәсіби сапасын бағалау меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл курс қазіргі кезеңдегі тарихи білім беру саласының даму үрдістері мен перспективаларын қарастыру мүмкіндігін ұсынады. Студенттер әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді ғылыми тұрғыдан талдайды, тарихи білімді берудің формаларын, тәсілдерін, құралдарын зерттеуде әдістерді қолданады, оқу процесін ұйымдастырады, заманауи білім беру технологияларына ие болады, көпшілік алдында сөйлеудің кәсіби лексикасын сауатты қолданады. Курс студенттерге болашақ тарих мұғалімінің теориялық, оқу-әдістемелік дайындығы қажеттілігін қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта білім беру мекемелерінде ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу
    Несиелер: 6

    Курс барысында студенттер орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің негізгі кезеңдерін меңгереді. Студенттер ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және орта білім беру саласындағы ғылыми зерттеу жобаларын іске асыру ерекшеліктерімен танысады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін меңгереді; ғылыми қызметтің ерекшеліктерін және олардың орта білім беру мекемелерінің қызметіне әсерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі дүние географиясы
    Несиелер: 7

    Курс қазіргі қоғамдағы елдердің экономикалық және географиялық даму мәселелерін шешу жолдарын қамтиды. Студенттер экономикалық, статистикалық мәліметтер негізінде заманауи әлеуметтік-экономикалық процестерді талдайды, географиялық деректерді өңдейді және олардың дамуын болжайды. Курс студенттерге экономикалық географиядан өз бетінше білім алу қажеттілігін, қазіргі халықаралық процестерді талдауда қазіргі география білімін пайдалану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқушылармен ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пән аясында студенттер оқушылармен тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім мен дағдыларды талқылайды. Мектептің тарих бағдарламасы аясында қолданылатын ғылыми зерттеулердің негізгі құралдарын анықтайды. Тарихи дереккөздерді талдау әдістері, оның ішінде тарихи дереккөздерді өңдеудің сандық әдістерін менгереді. Курс нәтижесінде студенттер зерттеулерге негізделген қорытынды жасауды, оларды жазбаша және ауызша хабарлау қабілеттерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Геоинформатика және географиялық ақпараттар жүйесі негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс географиялық ақпаратты алу, жинақтау, өңдеу, көрсету қағидаларын, әдістері мен технологияларын жобалауға бағытталған. Студенттер географиялық ақпараттық жүйелерді мақсатына, тақырыптық бағытталуына қарай жіктейді, географиялық деректер базасын жүйелейді, талдайды, алынған ақпарат пен қорытындыларды әртүрлі графикалық нұсқада көрсетеді, оқу тапсырмаларын шешуде графикалық редактор түрлерін ажыратады, ГАЖ технологиясын меңгеріп геоақпараттық платформалармен жұмыс жүргізіп, геокеңістік сандық жүйенің материалдық мәліметтер базасын құра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жаңа және қазіргі заманғы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы қазақ этносының, мемлекеттік-құқықтық жүйенің, шаруашылықтың, мәдениеттің, қоғамдық және әлеуметтік қатынастардың пайда болуы мен дамуын тарихтың түрлі кезеңдерінде зерделеуге бағытталған. Студенттер тарихи оқиғаларға талдау жасайды, өздері таңдайды және тарихи фактілерді таңдайды. Курс Қазақстан аумағындағы жетекші үрдістерді, түйінді фактілерді, құбылыстар мен процестерді оның тарихы бойында түсінуге және талдауға, әртүрлі дереккөздерден ақпаратты анықтауға және алуға; түйінді мәселелер бойынша сөз сөйлеулерді, ғылыми мақалаларды және баяндамаларды дайындауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 6

    Курс тарихи деректер арқылы студенттерге әлемдік қоғамдастықтағы Еуропа және Америка елдерінің орны және рөлімен танысуға мүмкіндік береді; жаңа және қазіргі уақыттағы Еуропа мен Америка елдеріндегі тарихи оқиғаларды талдайды. ХХ ғасырдың 30-жылдарындағы әлемдік экономиканың дамуымен танысады. Бірінші және екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, барысы мен нәтижелерін қарастырады. ХХ ғасырдағы қоғамдық-саяси қайраткерлерінің рөлін анықтайды. ХХ ғасыр мәдениетінің дамуын, ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік саясаттағы Еуропа мен Америка елдерінің рөлін бағалайды және талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХIХ-XXIғ. Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму тарихы
    Несиелер: 5

    Курс тыңдаушыларға Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму тарихының кең панорамасын ұсынады. Студенттер ХІХ-ХХІ ғасырлардағы Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму ерекшеліктерін, тарихын талдайды, осы кезеңдік кезеңдегі оқиғаларға сыни тұрғыдан баға береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Географиядан практикалық зерттеушілік дағдыларды дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс географиялық ақпаратты талдаудың практикалық дағдыларын дамытуға арналған. Студенттер географиялық деректерді картографиялық, геоақпараттық, географиялық модельдеу, сандық, аудандастыру, географиялық мониторинг әдістері арқылы өндейді, сонымен қатар географиялық эксперименталды жұмыс түрлері бойынша жобалау жұмыстарын жоспарлайды және жүргізеді, зерттеу нәтижелерінің түрлі формаларын ұсынуға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғғ. Еуропа елдерінің саяси және экономикалық дамуы
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттерге ХХ ғасырдағы Еуропа елдерінің саяси және әлеуметтік-экономикалық тарихының кең панорамасын ұсынады. Студенттер Еуропа елдерін жартылай тұрақтылық және әлемдік экономикалық дағдарыс жағдайын талқылайды. Олар 1937-1939 жылдары дүниежүзілік соғыстар мен Еуропада тоталитарлық жүйенің құрылу мәселелерін қарастырады. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Еуропадағы саяси дағдарыс жағдайын, қырғи қабақ соғыс мәселелерін қарастырады. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Германия, Ұлыбритания, Францияның рөлін қайта қарастыру, сондай-ақ Шығыс Еуропадағы төңкерістердің нәтижелерін тарихи деректер арқылы талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеулер жүргізу және есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс географиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін тәжірибе жүзінде оқушылардың жоба жұмыстарын жүргізу әдістемелерін дайындауға бағытталған. Студенттер оқушылардың жоба жұмыстарын ұйымдастыруды жоспарлайды, зерттеу нәтижелерін бағалау өлшемдерін құрастырады, ғылыми зерттеу аппаратын жасау жолын күтілетін нәтижелерді болжайды. Осы курсты оқу барысында студенттер оқушылармен жобалық іс-әрекетті жүргізу әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы
    Несиелер: 7

    Курс Қазақстан Республикасының экономикалық әлеуметтік жағдайы даму тенденциясы географиялық орналасу ерекшелігін зерттеуге бағытталған. Студенттер Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайын талдайды, Қазақстанның ресурстары және табиғи жағдайын, халықтың өсу динамикасын, шаруашылығын сипаттайды, адам потенциалының даму индексін сыни тұрғыдан бағалайды, сандық және сапалық географиялық деректерді өндейді және талдайды. Курс Қазақстанның индустриалды инновациялық даму бағыттарын анықтауға және ғылыми жобалық жұмыстарды әзірлеуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби ортада географиялық және тарихи пәндер бойынша теориялық және тұжырымдамалық білімді таратады

  • Код ON2

    Географиялық жабдықтармен, материалдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын көрсетеді және оқу-зерттеу қызметіндегі эксперименттік және есептік деректерді академиялық сауатты талдайды

  • Код ON3

    Әлем тарихының тарихи үдерістерін жүйелі түрде талдайды, тарихи оқиғалардың өңірлік және жергілікті салдарының себеп-салдарлық байланыстарын белгілейді, тарихи дереккөздермен жұмыста қосалқы тарихи пәндердің әдістерін қолданады

  • Код ON9

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік негіздері саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды кәсіби ортада пайдаланады.

  • Код ON5

    Білім беру және тәрбиелеу үрдісіне психологиялық-педагогикалық талдау жасайды, ұлттық идеялар мен мұралар негізінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырады

  • Код ON6

    Заманауи оқыту әдістері, критериалды бағалау технологиялары негізінде тиімді оқыту мен оқуды тәжірибеде қолданады, оқу-бағдарламалық құжаттарды ажыратады, педагогикалық іс-әрекетке рефлексиялық талдау жүргізеді, кәсіби ортада қарым-қатынасты педагогикалық сауатты жүзеге асырады

  • Код ON8

    Эксперименталды және жобалық іс-шараларды ұйымдастыру және зерттеу, білім алушылардың ғылыми көзқарастарын қалыптастыру мен дамыту жолдарын сыни тұрғыдан таңдайды

  • Код ON4

    Оқыту мен оқытуда цифрлық технологиялар мен дидактиканың (оның ішінде АКТ, ГАЖ) жаңа жетістіктерін тиімді пайдаланады

  • Код ON7

    Педагогикалық және психологиялық шеберлік негіздерін қолданады, сынып ұжымында оқу процесін және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес салауатты, қолайлы және қауіпсіз ортаны қалыптастырады, адамның қоршаған ортамен өзара әрекетін экологиялық тұрғыдан сауатты бағалайды.

Top