Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 География-Тарих в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тарихи әдіснама саласындағы теориялық білімдерге ие, тарихи процестер теориясы мен әлемнің тарихи білімін сыныптайды, әлемнің этникалық және геодемографиялық бейнесін сипаттайтын сенімді ғылыми ақпаратқа ие. Азия мен Африка елдерінің жаңа және жаңаша тарихын үйрену барысында теориялық білімдерге, дағдылар мен дағдыларға ие, Азия мен Африка елдерінің тарихындағы аймақтық айырмашылықтардың себептерін талдайды.
  • Географиялық қабықтың негізгі компоненттері, оның үлгілері және кеңістіктік-уақыттық ұйымы, ландшафт және ландшафт сферасы, топырақ географиясы туралы білім алады. Ол палеогеографиялық карталардағы қашықтықты мен алабын өлшейді, карталарда рельеф пішіндерімен нысандарды анықтайды, геологиялық өткен ғаламдағы заттардың болу нысандарын зерттейді және ежелгі литосфераның заманауи идеясына ие.
  • Әлеуметтік, экономикалық және саяси географияның теориялық сұрақтары, экономикалық географияның, саяси-әкімшілік карталардың, халықтар географиясының, табиғи ресурстар мен ТМД шаруашылығы, елдер мен экономикалық аудандардың өндірістік күштерінің орналасун талдау әдістері туралы білімдерін талдау.
  • Ол кезеңділікті қалыптастырады және Қазақстанның ұлттық-азаттық қозғалыстары, Қазақстанның жаңа және жаңаша тарихының ерекшеліктерін сипаттайды. Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және жаңа тарихын үйрену барысында теориялық білімдерге, дағдыларға және қабілеттерге ие, Еуропа мен Америка елдерінің тарихындағы аймақтық айырмашылықтардың себептерін талдайды.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, пәндердің өзекті білімдеріне негізделген азаматтық ұстанымды көрсетеді; қазіргі қоғамдағы, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік тетіктеріндегі рухани және құқықтық процестердің рөлін түсіндіреді; адам өміріне және қоршаған ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін түсіндіреді.
  • Оқыту барысында балалар ағзасының функционалдық және бейімделу мүмкіндіктерін анықтау, бастауыш мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруды жобалау және жүзеге асыру, жеке тұлғаны қалыптастыру мен тәрбиелеудің даму заңдылықтарын орнату, тікелей педагогикалық қызметте дамудың жеке және жас ерекшеліктерін біледі.
  • Физикалық процестерге ғылыми бақылау жүргізу кезінде теориялық білімін көрсетеді, теориялық және эксперименттік нәтижелердің нәтижелерін талдайды, практикалық есептерді шешеді және оларды бағалайды; физика-математикалық пәндердің теориялық және практикалық білімдері арасындағы әртүрлі байланыстарды анықтайды.
  • Әлеуметтік-экономикалық географияның теориялық мәселелерін, экономикалық гоеграфияның талдау әдістерін, саяси-әкімшілік картасын, елдің өндіргіш күштерін және экономикалық аудандарын анықтауға бейімді. Физикалық географияның теориялық мәселелерін, табиғат компоненттерін талдау әдістерін, Қазақстанның физикалық картасын, ландшафтар, табиғи ресурстар мен физикалық-географиялық аудандарын анықтауға бейімді.
  • Ежелгі әлем тарихының теориялық негіздеріне ие, дәуірлеуді орнатады және ежелгі әлем тарихының ерекшеліктерін сипаттайды. Мұражайтанудың қалыптасу тарихын, мұрағаттанудың теориясы мен әдіснамасын түсінеді. Ежелгі дүние тарихының теориялық негіздерін меңгерген, ежелгі дүние тарихының кезеңділігін белгілейді және ерекшеліктерін сипаттай алады.
  • Геоэкономика пәнін және объектісін біледі. Геоэкономикадағы теориялық және эмпирикалық компоненттерді ұғынып, саяси географиямен байланыс орнатады. Ол геоглобалистиканың мәселелерін түсінеді, табиғи ресурстардың тұжырымдамасына және олардың түрлеріне ие. Демографиялық ахуалдың сипаттамасын, этникалық процестердің сипатын, қоныс аудару сипатын және оның динамикасын анықтайды және түсіндіреді.
  • Картографиялық аспаптармен далалық және камералдық жағдайда жұмыс жасайды, мектеп географиясы мен тарихы картографиялық материалдарын пайдалана отырып сабақтарды құрастырады, АКТ-мен жұмыс жасайды, табиғи, әлеуметтік және табиғи-қоғамдық геожүйелерді моделдеудің геоақпараттық әдістерін түсінеді.
  • Ежелгі дәуірдегі тарихи оқиғалардың барысын біледі, себеп-салдарлық байланыстарды табады, ғылыми-жаратылыстану әдістерін тарта отырып, артефактілердің жасын анықтау кезінде алған теориялық білімдерін қолданады, Қазақстан аумағында ежелгі заманда өмір сүрген халықтардың тұрмысы мен мәдениетін біледі. ТМД археологиясын біледі, Орталық Еуразия археологиялық мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдерін анықтайды.
  • Географияны оқыту әдістерінің теориялық негіздері, түсіну және талдау. Зерттеу әдістерімен жұмыс, оларды пайдалану. табиғи ландшафттарды оқудағы жалпы және жекелеген тәсілдерді және олардың территорияны аудандастыруға әсерін жіктеу. Тарих пәнінен заманауи сабақты жоспарлау алгоритмін және оқушыларды критериалды бағалау негіздерін біледі.
  • Әлем және Қазақстан халықтарының мәдениет, дін және этнография саласындағы қазақ этносының рухани және материалдық мәдениетінің ерекшеліктерін түсіндіреді. Әлем халықтарының этнографиясының теориялық негіздерін, Еуропа және Африка, Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихын, әлемнің көптеген этностарының мәдениеті, өмір салты мен көшпелі өркениеттің ерекшеліктерін меңгереді.
  • Белгілі бір немесе дерексіз тақырыптар бойынша берілген көлемді, күрделі мәтіндердің негізгі мазмұнын, сонымен қатар кәсіби қызығушылықтарына байланыстыра түсінеді; мамандығына байланысты терминдерді меңгереді. Кез келген жағдайда дайынсыз сұхбат алуды меңгерген; әртүрлі тақырыптар бойынша өз ойын анық жеткізеді; БАҚ ақпараттарынан мемлекеттік тілде қысқаша түсініктеме бере алады.
Top