Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01402 Инженерлік-педагогикалық қызмет (өнеркәсіп салалары бойынша) (2) в Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті

  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің пәндік мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік-педагогикалық қызметтегі оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Пән инженерлік-педагогикалық қызметте оқу процесін ұйымдастырудың тиімді тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: оқу процесін ғылыми ұйымдастырудың негізгі мәселелері; оқу процесін ұйымдастырудағы әдістемелік принциптер, әдістер мен технологиялар. Курсты оқу техникалық пәндер оқытушысының инженерлік-педагогикалық қызметін ұтымды басқару және ұйымдастыру әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құзыреттілікке негізделген оқыту
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі тәжірибелік-бағдарлы бағыт негізінде оқу процесін ұйымдастыру саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: кәсіптік білім берудегі құзыреттілік тәсіл, оқыту нәтижесіне бағдарлану, тәжірибеге бағытталған білім беру ортасын құрудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары. Курсты оқу ұтымды тәжірибеге бағытталған бағдарламаларды, оқу жоспарларын өңдеуге және оларды іске асыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылымның даму заңдарын ашады. Курс келесідей тараулармен ұсынылған: ғылыми білім құрылымы; ғылыми білім мен техногендік мәдениетті дамытудың ғаламдық мәселелері. Курсты оқу болашақ мамандардың, ғалымдардың және оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметіндегі жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық негіздерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік-техникалық білім берудегі медиа дидактика
    Несиелер: 5

    Пән инженерлік-білім беру қызметінде қолданылатын медиадидактикалық құралдарды өңдеуге бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: мультимедиялық құралдарды пайдаланудың дидактикалық тұжырымдамаларын, оқытудағы виртуалды оқу зертханаларын құру мәселелері; медиадидактиканың технологиялық тәсілдері. Курсты оқу медиа құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбек нарығымен байланысты әрекетке бейімделген оқыту
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі еңбек нарығының компоненттерін, өндіріс пен қызмет құрылымын қарастырады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: кәсіптік оқыту және еңбек нарығы, әрекет теориясы. Курсты оқу ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға және зерттеудің негізгі ұғымдары – өндіріс, қызмет көрсету және оқыту құрылымы туралы білімді жүйелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәндер жоғары мектептің (ЖМ) оқу-тәрбие процесін гуманизациялау мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын, оқытудың және тәрбиенің жаңа технологияларын оқытады, педагогикалық қызметтің жеке шығармашылық стиліне бейімдейді. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, ЖМ оқыту теориясы. Оқу курсы ЖМ оқытушыларының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән жүйелік түсініктерді қалыптастыруға және басқару қызметінің психологиялық мәнін түсінуге; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін меңгеруге; тұлғалық өсу уәждемесін дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, басқарушы психологиясының негіздері қарастырылады. Курсты оқу басқару қызметінің мәдениетін арттыруға бейімделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік-оқытушылық құрамға арналған қашықтықтан оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қашықтықтан оқыту технологиялары негізінде техникалық ЖОО-да білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыру; қашықтықтан оқыту курсын әзірлеу және енгізу технологиясы; қашықтықтан оқыту процесінде оқу қызметінің нәтижелерін диагностикалау және түзету. Курсты оқу техникалық ЖОО-да қашықтықтан оқыту технологияларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбекті ғылыми ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби қызметті түсінуге және рефлексивті мінез-құлық қабілеттерін дамытуға, техникалық пәндер оқытушысының өзін-өзі реттеу және өзін-өзі ұйымдастыруына негізделген идеяларды оқытады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: еңбекті ұйымдастыру ғылымының пайда болуы мен даму тарихы, еңбекті ұйымдастыруды жетілдіру бойынша шаралар. Курсты оқу басқарудың тиімді технологияларын және оның әдістемесін игеруге, техникалық пәндер оқытушысының педагогикалық қызметін ұйымдастыруға бейімделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәртіп - жоғары мектеп мұғалімін әдістемелік дайындаудың негізі. Курс бөлімдерде ұсынылған: университеттің оқу үдерісін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы негізінде оқу-әдістемелік құжаттама жасау; нәтижеге бағытталған оқу мақсаттарын қою. Курсты зерттеу қазіргі заманғы оқыту технологияларын қолдана отырып, техникалық пәндер бойынша сабақтарды өткізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік педагогикадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән кәсіби-педагогикалық зерттеуді жоспарлау кезеңдерін, зерттеу жұмысының ғылыми нәтижесінің негізгі түрлерін зерттейді. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: инженерлік педагогикадағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ғылыми жұмыстардың түрлері, зерттеу әдістерін қолдануға қойылатын талаптар. Курсты оқу білім алушыларда кәсіби педагогика мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу біліктерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні негізгі пәндер циклінің университеттік компонентіне кіреді. Курсты оқу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын танымдық-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. «Орыс тілі (кәсіби)» пәнін оқыту үшін қажетті кәсіби және педагогикалық құзыреттерді дамыту мақсатында барлық мамандықтар бойынша қазақ тілінде білім алатын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарының қызметін жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пән білім алушыларда техникалық бейіндегі жоғары білім беру ұйымының жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ұйымдастыру және жоспарлау негіздері; стратегиялық, жедел, тактикалық және бизнес-жоспарлау. Курсты оқу барысында ЖОО-ның техникалық пәндерінің болашақ оқытушыларында талдау, жоспарлау және мониторинг саласында құзыреттер қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    «Қазақ тілі (кәсіби)» пәні кәсіптік пәндердің университеттік құрамдас цикліне енгізілген. Курсты оқу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби және іскерлік салаларда және жағдайларда шетелдік қарым-қатынас қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің пәндік мазмұны кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын танымдық-лингвомәдениеттану кешендері түрінде ұсынылған. «Қазақ тілі (кәсіби)» пәнін магистранттар қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында магистранттардың ғылыми және педагогикалық қызметінің көрінісі ретінде оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Техникалық оқу орындарында ересектерге білім беру
    Несиелер: 5

    Пән техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарында ересектерге оқытуды тиімді ұйымдастыру үшін қажетті теория мен практикамен білім алушыларды қаруландыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ересектерге білім беру мен оқытуды дамытудың процестері, тарихы мен перспективалары; ересектердің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері, білім алушылардың осы санатымен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістері. Пәнді оқу педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дуалды оқыту әдісі
    Несиелер: 5

    Пән теориялық және практикалық оқыту синергиясы саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: кәсіби стандарт, дуалды оқыту формалары, әдістері, құралдары мен технологиялары, дуалды оқыту жағдайында кәсіби білім беру мазмұны мен технологияларындағы инновациялар. Курсты оқу дуалды оқыту шеңберінде оқу-тәрбие процесін жоспарлау және жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары оқу орындарындағы кәсіптік бағдар
    Несиелер: 5

    Пән жалпы білім беретін мектептер мен ТжКБ оқу орындары оқушыларының кәсіптік бағдарлануын өткізуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: кәсіптік бағдар беру жүйесі. Кәсіби бағдар компоненттері. Кәсіби өзін-өзі анықтау. Кәсіптік бағдар беру әдістері. Мектептерде, бейінді мектептерде, колледждерде кәсіптік бағдар беру. Курсты оқу білім беру орындарында кәсіптік бағдарлауды жүргізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженерлік-техникалық қызмет саласындағы кәсіптік бағдарлаудың заманауи аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды заманауи техникалық кәсіптердің теориялық негіздерін оқу, кәсіби өзін-өзі анықтау, оны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мақсатын қояды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: тұлғаның өзін-өзі анықтауы және оның түрлері; кәсіби бағдар ғылым ретінде; кәсіби бағдарды әдістемелік қамту. Пәнді оқуда кәсіптік бағдар беруді жоспарлау, ұйымдастыру, білім алушылардың кәсіби өзін-өзі айқындауын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қолдану саласындағы құзыреттіліктер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Андрагогика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ересектерді оқыту педагогикасы саласында жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: андрагогика тарихы, андрагогиканың теориялық және қолданбалы негіздері, ересек адам оқыту субъектісі ретінде, үздіксіз білім беру жүйесінде ересектерді оқыту, білім беру процесі, ересектермен жұмыс істеу технологиялары. Курсты оқу ересектерді оқыту технологиясының дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өндірістегі тәлімгерлік әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән жас жұмысшыларды жұмыс орнына бейімдеу мен кәсіби даярлауды ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс келесідей бөлімдермен ұсынылған: Сторителлинг. Тәлімгердің құқықтары мен міндеттері. Тәлімгерлерді іріктеу және даярлау тәжірибесі. Тәлімгердің жұмысын жоспарлау. Оқыту іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Курсты оқу өндірісте тәлімгерлікті ұйымдастыру әдістемесін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Педагогика мен басқару психологиясының принциптері негізінде инженерлік-педагогикалық қызметті ұйымдастыру

  • Код ON3

    Инженерлк-педагогикалық және ғылыми қзметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру

  • Код ON4

    Еңбекті ғлыми ұйымдастыруды есепке ала отырып, инженерлік-педагогикалық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON6

    Инженерлік-педагогикалық қызмет саласында кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу

  • Код ON9

    Техникалық бейіндегі жоғары білім беру ұйымдарында, оның ішінде «Күміс университетінде» ересектерді оқытуды ұйымдастыру

  • Код ON5

    Техникалық бейіндегі бағдарламалардың жүзеге асырылуын ғылыми, оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу

  • Код ON8

    АКТ-ны пайдалана отырып, техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарында білім беру қызметін жүзеге асыру

  • Код ON11

    Практикаға бағытталған оқыту негізінде кадрлар даярлауды жүзеге асыру

  • Код ON1

    Философиялық-әдіснамалық негізге сүйене отырып, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізу

  • Код ON10

    Техникалық бейіндегі жоғары білім білім беру ұйымдарының қызметін жоспарлау

  • Код ON7

    Оқытуда еңбек нарығын талдау негізінде құзыреттілік тәсілді қолдану

7M01402 Кәсіптік оқыту (сала бойынша)
Магистратура

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01402 Білім берудегі лидерлік (1,5 жыл)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01402 Кәсіптік оқыту (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01402 Кәсіптік оқыту
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01402 Кәсіптік оқыту (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01402 Кәсіптік оқыту (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01402 бейнелеу өнері
Магистратура

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01402 Кәсіптік оқыту
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top