7R01137 Неврология ересектердің, балалардың в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Невролог-дәрігердің кәсіби қабілеті бар және жасына және жынысына қарамастан халыққа мамандандырылған жоғары білікті неврологиялық көмекті өз бетінше қамтамасыз ететін дәрігерлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
-
Стационардағы неврология, ересектер
Несиелер: 54Ересектер мен балалардағы жүйке жүйесі ауруларының топикалық диагнозы. Бас ми және жұлын нейроинфекциялық аурулар. Нерв жүйесінің зақымдануымен тұқым қуалайтын аурулар. Приондық аурулар. Балалар мен ересектердегі перифериялық нерв жүйесінің аурулары. Нерв жүйесінің вертеброгенді аурулары. Дегенеративті аурулар. Жүйке жүйесінің демиелинизациялық аурулары. Ересектер мен балалардағы бас және жұлын миының тамыр аурулары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Нейрореабилитация
Несиелер: 6Ересектер мен балалардың реабилитациясы бойынша ҚР ДСМ негізгі нормативтік құжаттары. Функционалдық жағдайын және тіршілік әрекетін бағалау. Кинезиотерапия. Емдік гимнастика. Мануалды терапия. Вибростимуляция. Жағдаймен емдеу, тыныс алу гимнастикасы. Физиотерапия. Емдік магниттік және электронейростимуляция. Ішкі тоқ электростимуляция. Дәрі-дәрмектік блокадалар және фармакоакупунктура. Афазияның әр түрлі түрлерінде инсульттан кейінгі сөйлеу реабилитациясы. Тепловодолечение. Психологиялық және әлеуметтік оңалту.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жүйке жүйесі ауруларының гериатриялық аспектілері
Несиелер: 4Жүйке жүйесінің қартаюының морфофизиологиялық сипаттамалары. Қарт және егде жастағы науқастарды тексеру ерекшеліктері. Қарт және қарт жастағы неврологиялық аурулар ағымының ерекшеліктері. Егде және қарт жастағы науқастарға фармакотерапияның ерекшеліктері. Құлау. Вегетативті бұзылулар. Синкопальды күйлер. Болевые синдромы, нарушения сна и бодрствования у больных пожилого и старческого возраста. В12 витаминінің жетіспеушілігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Стационардағы неврология, балалар
Несиелер: 30Балалардың психомоторлық дамуының тежелуі. Балалардағы ең аз ми дисфункциясы. Тыныс алу және жұту бұзылуымен өтетін жүйке жүйесінің аурулары. Ми және жұлын дамуының туа біткен ауытқулары. Жүйке жүйесінің перинаталдық зақымдануы және оның салдары. Балалардағы эпилепсия. Жүйке жүйесінің орфандық аурулары. Соматикалық аурулар кезіндегі неврологиялық бұзылулар.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Амбулаториялық-емханалық неврология ,ересетер
Несиелер: 10Нерв жүйесінің қабыну аурулары, перифериялық нерв жүйесінің аурулары, бас миының қан тамыр аурулары, нерв жүйесінің дегенеративті және тұқым қуалайтын аурулары бар науқастарды диспансерлеу ерекшеліктері. Невроздар. Вегетативті дистония синдромы. Вегетативті пароксизмдер. Ересектер мен балалардың бас ауруы. Вегетативті криздер. Балалардағы невротикалық көріністер: кек алу, тиктер, ұйқының бұзылуы. Тәбеттің невротикалық бұзылуы, невротикалық энурез, энкопрез.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ми қан айналымының жіті бұзылуы проблемасы: диагностика, емдеу
Несиелер: 4Мидың тамырлы ауруларының жіктелуі. Ми қан айналымының жіті бұзылуының өзекті этиологиялық факторлары, патогенезі және клиникалық көріністері.Диагностиканың заманауи критерийлері, оның шұғыл терапиясының принциптері.Инсульттің бастапқы және қайталама алдын алу, инсульт алған науқастарды ерте және кеш оңалту. Стационарлар мен амбулаториялық жағдайларда жіберілетін тактикалық және терапиялық қателер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экстрапирамидтік жүйенің басым зақымдануы бар аурулар
Несиелер: 4Паркинсон ауруының, үдемелі ядролы параличтің, мультисистемалық атрофияның, коритико-базальды дегенерацияның, тремордың, дистонияның, хорейдің, миоклонустардың, стратл-синдромның, тиктерының, Туретта синдромының, гепатолентикулярлық дегенерацияның, Галлерворден-Шпатцтің, базальды ганглиялардың, кальцефикациясының заманауи аспектілері, этиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері, терапевтік тәсілдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Неврологиядағы шұғыл жағдайлар және нейрореанимация
Несиелер: 12Ересектер мен балалардың коматозды жағдайы. Эпилептикалық статус. Улану кезіндегі жедел неврологиялық патология. Бас сүйек ішілік қысымның жоғарылауы, ми ісінуі. Мидың өлімі. Нейроинфекциялық аурулар кезіндегі қарқынды терапия. Церебральды және жұлын инсульттері. Миастениялық криз. Холинергиялық криз. Балалардың су-тұз балансын түзету. Жедел тыныс алу жетіспеушілігі кезіндегі дәрігерлік тактика. Балалар неврологиясындағы шұғыл дегидратация. Краниоцеребральды гипотермия. Симпатотониялық коллапс.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Эпилепсия кезіндегі дифференциалды диагностиканың, емдеудің және әлеуметтік оңалтудың өзекті аспектілері
Несиелер: 4Этиология, патоморфология, патогенез, зерттеу әдістері. Эпилепсия мен эпилепсиялық талмалардың жіктелуі. Клиникасы, диагнозы, дифференциалды диагностикасы. Эпилепсия түрлері және эпилептикалық синдромдар. Жүкті әйелдерде Эпилепсия. Эпилептикалық емес ұстамалар. Эпилепсиямен ауыратын науқастарды емдеудің заманауи аспектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері
Несиелер: 8Нерв ауруларын диагностикалаудағы зерттеудің визуалды әдістерінің маңызы. Балалар мен жасөспірімдердің неврологиялық ауруларының визуалды диагностикасы. Тамыр және тұқым қуалайтын аурулардың сәулелік диагностикасы. Тірек-қимыл жүйесінің визуализациясы. Магнитті-резонансты томография, бас және жұлын миы, церебралды ангиография – зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Бас испан миының, омыртқаның компьютерлік томографиясы-зерттеу нәтижелерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері
Несиелер: 8Ми биопотенциалдарын зерттеу әдістемесі-электроэнцефалография, эхоэнцефалография және зерттеу нәтижелерін түсіндіру. Электронейромиографиялық зерттеу әдістемесі және нәтижелерді интерпретациялау. Экстракраниалдық және брахиоцефалдық тамырлардың ультрадыбыстық допплерографиясы-зерттеу әдістемесі және нәтижелерді интерпретациялау. Неврологиядағы генодиагностика.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON4
Қоғамның денсаулығы: "Неврология, оның ішінде балалар неврологиясы" мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпаралық командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті
-
Код ON3
Қауіпсіздігі және сапасы: медициналық неврологиялық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалауға және ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.
-
Код ON2
Коммуникация және коллаборация: неврологиялық аурулармен қарым қатынасты жасай білу және оларды қоршаған адамдармен қатынасты жақсарту,сонымен қатар денсаулық сақтау мамандарымен қатынасты жақсарту жоғары нәтиже болу үшін
-
Код ON5
Зерттеу: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті
-
Код ON1
Науқастарды курацилау: клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және нерв жүйесі ауруларымен ауыратын науқастарға медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
-
Код ON6
Оқыту және даму: кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, неврология саласындағы пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті
7R01137 Неврология ересектердің, балалардың
РезидентураАстана медицина университеті
БББТ: R037 Неврология ересектердің, балалардың
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7R01137 Неврология ересектердің, балалардың
РезидентураМарат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
БББТ: R037 Неврология ересектердің, балалардың
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша