Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 3

    "Жас физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена" пәні Болашақ мектепке дейінгі білім беру мұғалімдерінде білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырудың негізгі негізі болып табылады. Анатомия және жас физиологиясы саласындағы біліммен қамтамасыз етіңіз. Жас физиологиясы мен мектеп гигиенасының пәні мен міндеттері. Дене құрылымының жалпы принциптері, ағзадағы функцияларды реттеу. Білім алушыларды мектепке дейінгі гигиенаның жас физиологиясы саласында теориялық біліммен және практикалық дағдылармен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру және олардың кәсіби міндеттерін шешуге байланысты креативті дайындығын қалыптастыру; білім алушыларда кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыру, педагог тұлғасына қойылатын талаптармен таныстыру, педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Курс білім алушылардың ғылыми-зерттеу шығармашылығының әдістемесі, жалпы ғылыми іс-әрекетін дамыту, жалпы ғылыми даму құралдарын пайдалану және саладағы кәсіби іс-әрекет тәжірибесінде логикалық заңдылықтар мен шарттарды пайдалану тұжырымдамаларының мәселелерін қалыптастырады. ғылыми-зерттеу қызметі. Пән академиялық шығармашылықтың механизмін, оның әрекет ету әдістерін оқытады, ойлаудың жалпы ғылыми жүйесін жасайды. Пәнді оқу білім алушыларға ғылыми жұмыстарды қалыптастыруға, дамытуға және жүзеге асыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби сандық сауаттылық
    Несиелер: 3

    "Кәсіби цифрлық сауаттылық" пәні-цифрлық технологиялар мен интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылардың жиынтығы. Цифрлық сауаттылықтың құрауышы білім алушылар онлайн қоғамдастыққа кірген және әртүрлі желілермен жұмыс істеген кезде жеке өмірде олар ұсынатын және пайдаланатын басқарушылық ақпарат болып табылады. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар цифрлық ақпаратты жинау, жүйелеу және өңдеу дағдыларын меңгереді; ақпаратты іздеу, жүйелеу және өңдеу, құжаттарды ресімдеу және статистикалық талдау жүргізу үшін цифрлық технологияларды қолданады; ақпаратты іздеу мен алмасуды қоса алғанда, цифрлық технологиялар негізінде контентті пайдалану және құру қабілетін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржылық сауаттылық
    Несиелер: 3

    Курс білім алушылардың алған білімдерін тікелей байланыстыру және оларды іс жүзінде қолдану арқылы қаржылық және ақша ресурстарын тиімді құру және пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; олардың ағымдағы және ұзақ мерзімді перспективада қаржылық ақпаратты түсінуі және пайдалануы; білім алушылардың экономикалық қауіпсіздігі мен әл-ауқатын ескере отырып, өзінің жеке және кәсіби қаржылық шешімдеріне, әрекеттеріне жауапкершілікті қалыптастыруға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі педагогика тарихы" пәні студенттердің кәсіби-педагогикалық негіздерін, базалық білімі мен педагогиканың пайда болу тарихын қалыптастыру үшін негіз болып табылады. Білім алушылардың болашақ педагогтың кәсіби-педагогикалық қызметінің мәні мен ерекшелігі және олардың ерекшеліктері туралы білімді меңгеруін қамтамасыз ету. Білім алушыларды мектепке дейінгі педагогиканың пайда болуы мен тарихының өзекті проблемалық мәселелерін зерделеуде теориялық біліммен және практикалық дағдылармен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру процесінде кәсіби-педагогикалық негіздер мен кәсіби құзыреттіліктің негізі болып табылады. Білім алушылардың болашақ педагогтың кәсіби-педагогикалық қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы білімді меңгеруін қамтамасыз ету. Мектепке дейінгі педагогика мектепке барар алдындағы жастағы балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту ерекшеліктерін зерттейтін педагогика саласы болғандықтан.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Білуі керек: ҚР Конституциясы мен қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелерін; Мемлекеттік басқару органдарының жүйесін, олардың өкілеттіктерінің шеңберін, сыбайлас жемқорлықтың мәнін және оның шығу себептері мен салдарын; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы. Іс-әрекеттерді құқықтық реттеу тұрғысынан талдау және қажетті нормативтік актілерге жүгіну; қолданыстағы заңнамаларға бағдарлану; заңды пайдалана отырып, өз құқықтары мен мүдделерін қорғау; нақты жағдайларда азаматтық құқық нормаларын қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    "Педагогика" пәні бастауыш білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызметті жүзеге асыру процесінде болашақ бастауыш білім беру педагогтарында кәсіби-педагогикалық негіздер мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру үшін негізгі компоненттердің бірі болып табылады. Болашақ мұғалімдердің бастауыш білім беру жүйесін қалыптастыру, өзінің кәсіби қызметін жүйелі басқару және заманауи мұғалімнің бейнесі. Педагогикадағы өзекті мәселелерді зерттеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    "Этнопедагогика" пәні-бұл бір немесе басқа этностың білім беру және тәрбие дәстүрлерін ескере отырып, тәрбие мәселелерін, әлеуметтік-педагогикалық процестерді, педагогикалық процестегі өзара әрекеттесуді қамтитын ғылыми көзқарастар. Этнопедагогика курсы рухани-адамгершілік тәрбие білімін қалыптастырады, білім алушылардың тұлғалық өсуіне ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби бағытталған шет тілі" пәні білім алушылардың кәсіптік ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, бағдарламада көзделген тақырыптар шегінде нақты кәсіптік, іскерлік, ғылыми салаларда шет тілінде сөйлеу, қарым-қатынас жасау қабілетін оқытуды және қалыптастыруды мақсат етеді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер белгілі бір жағдайға, мақсат қоюға және коммуникативті ниетке сәйкес шет тіліндегі сөздерді түсіну және қалыптастыру қабілетін қамтитын коммуникативті құзыреттілікке ие болады. Курсты игеру нәтижесінде алынған әлеуметтік-мәдени құзыреттілік шынайы тілдік ортада жүруге, мәдениаралық қарым-қатынас жағдайында мүмкін болатын әлеуметтік-мәдени кедергілерді және оларды жою жолдарын болжауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" пәні коммуникативтік-дискурстық аспектідегі қазақ (орыс) тілінің мазмұнына, кәсіп пен мамандық негіздеріне, іскерлік коммуникация мәдениетіне кіретін пәнаралық білім саласын білдіреді. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушылар лексикалық-грамматикалық деңгейде тілдік жүйе мен стилистикалық ресурстарды меңгереді. Олар іскерлік қарым-қатынастың сөйлеу ерекшеліктерін біледі, кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің тұжырымдарын дұрыс түсіндіре алады, қазақ (орыс) тілінің бейіні мен қызметтік-іскерлік құжаттамасы шеңберінде оқу-ғылыми жұмысты дұрыс ресімдеу дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мектепке дейінгі мекемелердегі менеджмент бойынша теориялық - әдіснамалық негіздерді, оқу-тәрбие процесін басқарушының практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Білім беру жүйесін басқару түрі ретінде педагогикалық менеджменттің білім алушылардың дағдыларын игеруіне ықпал ету. Педагогикалық үдерісті басқарудың заманауи әдістері мен тәсілдерімен таныстыру. Курс студенттерге арналған. Пән кәсіби циклды таңдау бойынша курстар бөліміне кіреді. Логикалық және мазмұнды-әдістемелік пән басқа пәндермен байланысты

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар" пәні қазіргі білім беру үдерісінде білім және педагогикалық технологиялар арқылы білім беру жүйесі студенттерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Білім алушыларда мектепке дейінгі білім беру жүйесінде қолданылатын заманауи педагогикалық технологиялар туралы білімді қалыптастырады. Себебі мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялар өзекті мәселелерді шешу және білім беру қызметінің сапасын арттыру үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 3

    Осы курс аясында білім алушылар балалық шақтағы адамның психикалық дамуының заңдылықтарын зерттейді. Зерттеу пәні-ағзаның, психиканың және балалардың жеке басының қалыптасуының психикалық процестерінің детерминанттары мен мотивациялық факторларын талдау. Білім алушылар эксперимент, байқау, диалог, баланың іс-әрекетін талдау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларды мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі инклюзивті білім беру процесін ұйымдастыру мен басқарудың базалық білімдерімен және дағдыларымен таныстыру. Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқу процесіне қосуды тұжырымдау сызбаларын бөліп көрсету және инклюзивті оқыту мен тәрбиелеу туралы маңызды әлеуметтік-мәдени құбылыс және мектепке дейінгі білім берудің аспектісі ретінде түсінік беру. Инклюзия процесіне мүгедектігі бар, когнитивті және менталдық ерекшеліктері бар адамдар қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • МДҰ оқу процесінде ойын технологиясын қолдану
    Несиелер: 6

    Бұл пән ойын әрекетін дамытудың теориялық аспектілерінің құрылымдық бөлігі болып табылады. Мектепке дейінгі мекеме балаларының ойын әрекеттерін басқару дағдыларын қалыптастырады. Ойын негізгі іс-әрекет, білім берудің сенімді құралы ретінде қызмет ететіндіктен, баланың жеке басының жалпы дамуына ықпал етеді. Студенттерде ғылыми – теориялық білім жүйесін, оқу процесінде ойын іс-әрекетін жүргізу әдістерін қалыптастырады, кәсіби іскерліктер мен дағдыларды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ (орыс) балалар әдебиеті
    Несиелер: 6

    Бұл пән студенттерге теориялық білімді, практикалық дағдыларды және балалар шығармаларының көркемдік мазмұнын зерттеу және зерттеу әдістемесін игеруге мүмкіндік береді. Аннотация жасау, балаларға арналған кітап сюжеттерінің қысқаша сипаттамасы, әдеби-сюжеттік ойындар мен әдеби ойын-сауық пен іс-шаралар сценарийін құрастыру үшін әдебиеттерді таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған әдеби шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • МДҰ-да әдістемелік жұмыстың теориялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән білім негіздерімен және мектепке дейінгі мекемелерде әдістемелік жұмысты ұйымдастыратын болашақ педагогтарды іргелі даярлаумен қамтамасыз етеді. Курс тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық аспектілерін қарастыратын педагогиканың бір бөлігінен тұрады. Мектеп жасына дейінгі балалардың жас айырмашылықтарын ескере отырып, әдістемелік жұмыс жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылардың ББМДҰ-да тәрбиешінің әдістемелік жұмысын ұйымдастыру саласында практикалық тәжірибе, білік және білім алуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 3

    "Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері" пәні кәсіпкерлік және көшбасшылық саласындағы базалық түсініктерді айқындайды, білім алушыларды ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық, кәсіпкерлік қызметке, әртүрлі салалардағы мақсатқа бағытталған басқару қызметіне, кез келген ұйымдық-құқықтық нысанды ұйымдастырудағы бизнес-процестерді басқаруға дайындайды. Курсты игеру нәтижесінде студенттер басқарушылық жағдайдағы ең тиімді стильді өз бетінше таңдай алады, көшбасшы дағдыларына ие болады және оларды кәсіби қызметінде сәтті қолданады. Сондай-ақ, студенттер ішкі және сыртқы ортаның үнемі өзгеріп отыратын жағдайларында жұмыс істеуге және басқарушылық міндеттерді тиімді шешуге қажетті жаңа ақпаратты іздеу, алу, талдау және басқару дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың еңбек тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамгершілік тәрбие, мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеуді қалыптастыру және оларды қарапайым еңбек дағдыларымен таныстыру жолдарын қарастырады. Балабақшада үй жұмысын ұйымдастыру белгілі бір форманы алады. Мектеп жасына дейінгі балалардың жұмыс істеуге деген ынтасын оятып, махаббат пен адамгершілікке баулиды. Мектепке дейінгі балалар еңбегінің түрлері. Балалар еңбегін ұйымдастыру формалары, тапсырмалар түрлері қарастырылған. Білім алушыларды мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеу процесін жүргізуде теориялық біліммен және практикалық дағдылармен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Монтессори педагогикасы
    Несиелер: 5

    Монтессори педагогикасының негізгі мақсаты – өз-өзін бағалай алатын және өзіндік көзқарасына жүгінетін тұлғаны тәрбиелеу. Монтессори педагогикасының басты қағидасы – бала өз әрекеті арқылы өзін-өзі қалыптастырады. Баланың ой-санасы қоршаған ортадағы құбылыстарды тез қабылдайды. Баланы тәрбиелеуде оның физиологиялық ерекшеліктері мен қабілетіне сай жүзеге асады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Оқу пәні студенттердің теориялық білімді, практикалық дағдыларды, грамматикалық түсініктерді, логикалық байланыстарды меңгеруін қамтамасыз етеді; байланысты сөйлеу (ауызша және жазбаша) дағдыларын қалыптастырады; көркем шығармалар мәтіндерімен жұмыс істей білу. Бұл курс сөйлеу дағдыларын дамытуды ұйымдастырудың теориялық аспектілерін, оның аспектілері мен негізгі проблемалық мәселелерін қарастыратын педагогика туралы біліммен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық диагностика әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Педагогикалық диагностика әдістемесі" курсы білім алушыларды педагогикалық диагностика дағдылары мен білімімен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Курс аяқталғаннан кейін студенттер болашақ мұғалімдерге бастауыш сынып оқушыларына диагностика жүргізуге мүмкіндік беретін психологиялық-педагогикалық білімнің негіздерін біледі. Оқушыларды кіші мектеп жасындағы балалармен жұмыс жасауда психологиялық және педагогикалық диагностика саласында, олардың ерекшеліктері мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, біліммен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі мектепке дейінгі дидактика
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ тәрбиешілердің балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздерін игеруіне мүмкіндік береді; болашақ мұғалімдердің қалыптасуында кәсіби-педагогикалық құзіреттілік пен адамгершілік көзқарасты қалыптастыру. Болашақ мектепке дейінгі білім беру жүйесінің мұғалімдерінде мектепке дейінгі педагогика туралы ғылым ретінде жүйелі білім қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру процесінің теориясын біртұтас, тұтас педагогикалық процесс ретінде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балабақшада мәдени тынығу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пән балабақшадағы мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастырудың білімі мен дағдыларын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға ықпал етеді. Білім алушылардың бойында тәрбие процесіне және баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуына әсер ететін мектеп жасына дейінгі балалармен мәдени-демалыс қызметін жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Басым міндет балалардың эмоционалды демалысы үшін жағдай жасау, психикалық стрессті жеңілдету болғандықтан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • МДҰ-да психологиялық қызметтерді ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    "МДҰ-да психологиялық қызметті ұйымдастыру" курсы мектепке дейінгі мекемелерде психологиялық қызметтерді ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық ерекшеліктерінің негіздерін білу. Курс аяқталғаннан кейін студенттер болашақ мұғалімдерге мектеп жасына дейінгі балалармен педагогикалық қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін психологиялық-педагогикалық білімнің негіздерін біледі. Бұл пәнді оқу-бұл оқу және тәрбие процесінің мәселелерін шешуге бағытталған бақылау және бағалау әдістерінің жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәні білім алушыларды МБҰ-да ұйымдастырылған бейнелеу іс-әрекетін өткізу әдістемесі мен білім негіздерімен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Болашақ педагогтардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға көмектеседі. Педагогикалық шындықты тұтас педагогикалық процесс ретінде зерттеуге көмектеседі, тәрбие заңдылықтарын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасының өзекті мәселелерін, мектеп жасына дейінгі балаларға бейнелеу өнерімен байланысты пәндерді жоспарлау мен оқытуды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық өнер теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ педагогтарда музыкалық-педагогикалық білім, Музыка пәндерін өткізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Дамытуға мүмкіндік береді Музыкалық білім беру негіздерімен танысу арқылы білім алушылар тұлғасының көркемдік жақтары. Курстың міндеттері Білім алушылардың тұлғасын қалыптастыруға және қалыптастыруға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниетану теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Әлемді танудың теориясы мен әдістемесі" пәні білім алушыларға жаратылыстану ғылымдары саласында теориялық білім беруге, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін жүргізудің негізгі тәсілдерімен, әдістерімен және нысандарымен таныстыруға мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі ұйымдарда жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту. Балаларды оқытуда теориялық білім мен практикалық дағдыларға сүйене отырып, студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбие жұмысында болашақ педагогикалық мамандарды іргелі даярлауға ықпал етеді. Курс тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық аспектілерін, оның аспектілері мен тәрбие процесінің негізгі мәселелерін қарастыратын педагогика туралы біліммен қамтамасыз етеді. Педагогикалық шындықты тұтас педагогикалық процесс ретінде зерттеуге көмектеседі, тәрбие заңдылықтарын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасының өзекті мәселелерін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық шеберлік” пәні педагогикадағы кәсіби білімді жетілдірудің негізі болып табылады. Бұл пәнді оқытудың мақсаты әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдармен байланысты қолдай отырып, педагогикалық шеберлік негіздерін білумен қамтамасыз ету; сөйлеу мәдениетін, педагогикалық әдепті, педагогикалық үдерістегі өзара әрекеттесу психологиясын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән оқушыларға мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту процесінде қарапайым математика теориясы мен әдістемесінің негіздерін меңгеруге мүмкіндік береді. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде мектепке дейінгі білім беру жүйесінде оқу материалын дұрыс пайдалану проблемаларының теориялық негіздерін білуді қамтамасыз ету. Болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға, педагогикалық шындықты тұтас педагогикалық процесс ретінде зерттеуге көмектеседі, мектеп жасына дейінгі балаларға бейнелеу өнерімен байланысты пәндерді оқыту мен тәрбиелеу заңдылықтарын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша жаңа білім алу, осы білімді кәсіби деңгейде қолдану және түсіну

  • Код ON3

    Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану қабілеті.

  • Код ON8

    Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық іс-әрекетін жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастыра білу

  • Код ON5

    Білім беру мекемесінің қызметін ұйымдастыру және басқару негіздерін, білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды білу

  • Код ON6

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуында негізгі ретінде көрнекі оқыту әдістерін пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру

  • Код ON1

    Көп мәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог, қарым-қатынас орната білу, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу

  • Код ON9

    Заманауи білім беру технологияларын, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу

  • Код ON12

    Мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесіне инновацияларды енгізу нәтижелерін талдай және бағалай білу

  • Код ON11

    Қоғамның өзгеретін қажеттіліктері мен ғылыми ой жетістіктеріне ғылыми зерттеулердің отандық және шетелдік тәжірибесін, шет тіліндегі ғылыми ақпаратты зерттеу

  • Код ON10

    Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқу-тәрбие жұмысын заңдарға, заңдарға, принциптерге, тәрбие тетіктеріне сәйкес жүзеге асыру

  • Код ON7

    Мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесіне ата-аналарды тартудың инновациялық формалары мен әдістерін білу

  • Код ON2

    Кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы аясында шет тілдерін коммуникация құралы ретінде меңгеру

Top