Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі ұйымдардың оқу-тәрбие процесін, ғылыми-әдістемелік қызметін тиімді жүзеге асыру және тәрбиеленушілердің дамуына мониторинг жүргізу дағдылары бар білікті педагогтерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кәсіби іс-әрекетке кіріспе
Кәсіби-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
-
2 Оқу жылы
«Академиялық жазба және кәсіби тілдер» модулі (Академиялық жазба, Кәсіби қазақ (орыс) тілі, Кәсіби бағытталған шетел тілі)
Мектепке дейінгі педагогика.
«Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)" модулі
Педагогика.
Жалпы психология.
Тұлға психологиясы
Жас ерекшелік психологиясы
«Сандық технологиялар» модулі (Бұлтты және мобильді технологиялар, Smart-технологиялар, Электронды үкімет)
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі.
Балалар психологиясы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена.
Инклюзивті білім беру.
-
3 Оқу жылы
Көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудің денсаулық сақтау технологиялары
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі бала тұлғасынның психологиялық-педагогикалық диагностика
Балалар әдебиеті
Мәнерлеп оқу әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық білім беру
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық мәдениеті
Қол еңбегін оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі балаларды экологиялық еңбекке тәрбиелеу
Ритмика
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбекке тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалар тілін дамыту әдістемесі.
Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу
Ана тілін оқыту әдістемесі
Көркем еңбек және құрастыру практикумы
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі балалардың логикасы мен математикасы
Баланың тілін дамыту
Мектепке дейінгі мекемелерде шет тілін оқыту әдістемесі
Сурдопедагогика
Бейнелеу өнерінің негіздері
Дефектология негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс
-
4 Оқу жылы
Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары
Баланың мектепке психологиялық-педагогикалық даярлығы
Білім беру менеджменті.
Сауат ашу мен жазуға дайындық
Оқытудың ақпараттық технологиялары
Сауат ашуды оқытуға дайындықты қалыптастыру
Ойын және драматизация
МДҰ сауат ашу әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудің дамыту технологиялары
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
Театралдық ойын қызметі
Балаларды мектепалды даярлау
Балаларды оқытуға мектепалды даярлық
Педагогикалық имиджелогия
Педагогикалық шеберлік
Әлеуметтік психология
Педагогикалық психология
Дифференциялық психология
Педагогикалық акмеология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепке дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын қоса алғанда, мектепке дейінгі педагогика, педагогика, психология саласындағы жаңа жетістіктерді ескере отырып, оқу сабақтарын өз бетінше құрастыру.
- Мектеп жасына дейінгі балалардың функционалдық міндеттерін орындау үшін оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып оқу сабақтарын өз бетінше өткізу
- Қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану негізінде гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
- Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша білім алушылардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдерді анықтау
- Психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығын ескере отырып, мектепке дейінгі баланың жеке басын қалыптастыруға жағдай жасау.
- Мектепке дейінгі жастағы балалардың білім беру ортасының контекстінде ерекшеліктерін, олардың мектепке дейінгі балалардың қызметін сүйемелдеудің тиімді әдістерін қолдану үшін қажеттілігін талдау.
- Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, философиялық, құқықтық және әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық, жаратылыстану ғылымдарының әдіснамалық негіздерін игеру процесінде кәсіби ойлау мен шығармашылық даралықты қалыптастыру.
- Дефектология мен логопедияның ғылым ретіндегі негізгі сипаттамасын, оның әдістері мен міндеттерін, даму динамикасын, танымдық процестердің механизмдері мен құрылымын және сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың жеке басының дамуын білу, логопедиялық жұмыс әдістерін қолданудың оқу дағдыларын жүзеге асыру.
- Спорттық-эстетикалық цикл пәндері бойынша білім беру процесін ұйымдастыру үшін оқу материалдарын әзірлеу.
- Мектепке дейінгі мекемелерде педагогикалық қызметті басқару мен ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру