Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04111 Digital бизнес в Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

  • Алгебра
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты-компьютерлік технологияны қолдана отырып, экономикалық мәселелерді қосымшалармен модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық аппаратты игеру; студенттерге маман ретінде студенттердің болашақ қызметі саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеуге және болжауға мүмкіндік беретін математикалық әдістерді игеруге көмектесу; экономикалық мәселелерді зерттеуді өз бетінше талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, өз жұмысын жетілдіру жолдарын ғылыми іздеуге ұмтылысты дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 3

    Курста құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, негізгі құқықтық ұғымдарды анықтауды, сонымен қатар қазақстандық құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және т.б.) ролі туралы, басқа да нормалармен құқықтық мәселелерді шешуде бағдарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шаралары және мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарасты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Экономикалық теория аралас әлеуметтік бағдарланған экономиканың әртүрлі деңгейлеріндегі шаруашылық жүргізу заңдылықтарын және шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұтымды мінез-құлқын, оның маңызды сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіру процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстарды; шектеулі ресурстар әлеміндегі шаруашылық жүргізуші субъектілерді (өндірушілерді, сатушыларды, сатып алушыларды) экономикалық таңдауды; шаруашылық қызмет пен адамдар арасындағы экономикалық қатынастарды, экономикалық жүйенің әртүрлі деңгейлеріндегі ұдайы өсу процесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Критикалық ойлау
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі ақпараттық қоғамда болып жатқан коммуникативті процестердің күрделілігіне байланысты сыни ойлау мәдениетін дамытуды қамтиды. Критикалық ойлау дағдыларын, шешім қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістемелерін белсенді игеруді көздейді. Пәндерді тереңірек меңгеруге, жазбаша жұмыстарды дайындау сапасын арттыруға ықпал етеді, дербес білім беру стратегиясын құруға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және жасыл экономика
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты студенттердің қазіргі әлемдегі «жасыл» экономиканың түсінігі, Қазақстан Республикасындағы «жасыл» экономиканың құқықтық негіздерінің құрылуы мен қызмет етуі, қазақстандық экономиканың салаларын дамыту аспектілеріндегі оның мазмұны, мемлекеттiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының бағыттарының кешенiн айқындайтын, сондай-ақ «жасыл» экономика саласындағы бiлiм мен дағдыларды қалыптастыруды, ондағы экономика «жасыл» идеяларының дамуымен байланысты болуы тиiс тұрғысынан жан-жақтылығы туралы кешенді білімді алуы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі курсы студенттердің негізгі экологиялық проблемалары, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы туралы түсініктерін қалыптастыруға және тіршіліктің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерінің кешенін оқуға арналған. Курс кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика
    Несиелер: 3

    Пән фирма, жеке тұтынушы, тауарлар мен ресурстар нарығы сияқты экономиканың «шағын» субъектілерінің мәселелерін зерттейді. Теориялық ғылымды оңтайландыру және тепе - теңдік нарықтық модельдерін қолдану арқылы «шығындар – пайда» тұрғысынан экономикалық ойлауды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Java тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Есептерді алгоритмдеу негіздерін, Java бағдарламалау тілінің құрылымын, мәліметтер түрлерін және алгоритмдік тіл операторларының жіктелуін үйрену. Бағдарламаларды кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және сынау әдістерін, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін қолдана отырып дамыту қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері (бастауыш курс)
    Несиелер: 3

    "Кәсіпкерлік негіздері" пәнін оқу кезінде қазіргі жағдайдағы кәсіпкерлік негіздерінің теориялық мәселелері; кәсіпкерліктің қалыптасуы, кәсіпкерліктің мәні мен функциялары, бизнестің қолданыстағы ұйымдастырушылық нысандары, кәсіпкерліктегі мәдениет пен этика, нарықтық экономикадағы кәсіпкерліктің рөлі қарастырылады; кәсіпорынды (фирманы) ұйымдастыруға байланысты мәселелер: кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау, кәсіпкерлік жетістік құраушылары және фирма қызметінің мақсаттары, экономикалық жағдайлар, фирманың нарықтағы мінез-құлық стратегиясы, бизнесті жоспарлау, кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштері, жарнама және оның бизнестегі рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды бухгалтерлік есеп тұжырымдамаларымен, ұйымдарда және оның құрылымдық бөлімшелерінде бухгалтерлік есепті жүргізу бойынша теориялық біліммен және практикалық дағдылармен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу қаржы және экономика саласында бәсекеге қабілетті кадрларды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пән тұтастай алғанда экономиканың принциптерін, заңдылықтарын, макроэкономикалық модельдерін, сондай-ақ жұмыспен қамтуға, өндіруге, бағалар мен пайыздық мөлшерлемеге фискалдық, монетарлық және валюталық саясат әрекетінің салдарларын зерделейді, экономикалық саясаттың нәтижелілігін талдау және бағалау білігін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің басқару саласындағы теориялық білімдерін игеру және басқару құралдарын практикада қолдану дағдыларын игеру, атап айтқанда студенттердің ситуациялық және жүйелік ойлауын қалыптастыру және дамыту, басқарудың байланыстырушы функцияларының мәні мен мазмұнын зерттеу, тиімді басқару шешімдерін табу үшін шығармашылық және аналитикалық қабілеттерін дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 3

    Android / IOS операциялық жүйелеріне арналған мобильді қосымшаларды әзірлеу негіздері, клиент-серверлік қосымшаларды ұйымдастыру және жұмыс істеу, деректер базасын қосу қағидаттары зерделенеді. Objective-C тілінің дизайны, кітапханалар қосылған қосымшалар архитектурасын құру және жобалау, сонымен қатар заманауи мобильді құрылғылардың қауіпсіздігін ұйымдастыру қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Web-бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 3

    PHP/ JavaScript тілінің көмегімен веб-бағдарламалау негіздері, сондай-ақ сайттарды әзірлеудің заманауи технологиялары оқытылады. Веб-қосымшалардың клиент-серверлік дамуын жобалау мен құрудың негізгі негіздері берілген. Серверлік қосымшаларды және әртүрлі шеңберлерді, сондай-ақ веб-серверлердің қауіпсіздігін дамыту мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді. Ол тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастырудың негізін құрайтын, тұтастай алғанда кәсіпорынның басқару қызметі үшін маңызды, оның ішінде маркетингтік зерттеулерді басқару, маркетинг кешенінің элементтері, әртүрлі салалар мен салалардағы маркетингтік стратегияларды әзірлеу принциптерін, әдістерін, құралдарын зерттеуді қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    «Қаржы» пәні студенттердің қаржылық категорияларды, ұғымдар мен терминдерді игерудегі теориялық және практикалық дайындығын, олардың жіктелуін, әлеуметтік-экономикалық үдерістердегі маңызы мен орнын қамтамасыз етуге бағытталған. Ол қаржының табиғатын, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін, әлеуметтік өндірістің тиімді дамуындағы категориялар механизмін, қаржыны ұйымдастыру нысандары мен олардың әдістерінің өзара байланысы мен өзара әрекеттесуін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәліметтер базасын жобалау
    Несиелер: 3

    Процедуралар, функциялар, курсорлар мен триггерлер үшін сұраныстарды құру кезінде SQL тілінде бағдарламаланатын негізгі синтаксистік құрылымдар зерттеледі. Деректер базасын жобалау және құру әдістері, олардың жалпы жұмыс істеу принциптері, бизнеске арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйелерде дерекқорды басқарудың заманауи жүйелерін қолданудың теориялық және қолданбалы мәселелері қарастырылады. Клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу негіздері, сыртқы қосымшалармен және объектіге бағытталған бағдарламалау орталарымен мәліметтер базасы жүйелерінің жұмысы берілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат 1
    Несиелер: 2

    Академиялық хаттың негізгі ұғымдарымен және терминдерімен танысу және академиялық хаттың әртүрлі түрлерін тиімді жазу үшін қажетті академиялық стильдің жазбаша дағдыларын меңгеру, ғылыми мәтіндерді жазу дағдысы, сипаттау стилистикасы мен тілін құрылымдау, форматтау, таңдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді Статистикалық зерттеу жүргізудің жалпы дағдыларына; алғашқы статистикалық деректерді жинауды ұйымдастыру принциптері мен әдістеріне, оларды өңдеуге және алынған нәтижелерді талдауға үйрету; студенттерді жалпылама статистикалық көрсеткіштерді: абсолютті статистикалық шамаларды, орташаларды, вариация, динамика, өзара байланыс көрсеткіштерін пайдалануға үйрету болып табылады. Бұл экономикада қолданылатын топтау мен жіктеуді қолдануға, экономиканың жағдайын бағалауға, экономиканың дамуын болжау әдіснамасына ие болуға және жаппай әлеуметтік құбылыстарды білудің тиімді құралдарына ие болуға мүмкіндік береді. Себеп-салдар байланыстарын, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен үрдістерін анықтай отырып, ақпараттың үлкен ауқымында бағдарлай білуге дағдыландырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларында коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру үшін фонетикалық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды дамыту, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру және дамыту, оқудың негізгі түрлерін (танысу, зерттеу, іздеу/қарау) қолдана отырып, түпнұсқа шет тіліндегі мәтіндерді түсіну қабілетін дамыту (тыңдау, оқу) және коммуникативті міндетке байланысты тыңдау, алынған ақпаратты баяндау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Community learning services
    Несиелер: 2

    Курс мұқтаж адамдарға көмек көрсету, қоғамдық игіліктің дамуына ерікті үлес қосу нысаны ретінде қоғамға қызмет ету түсінігін дамытуға бағытталған және студенттерге қоғам мүшелерінің әлеуметтік жауапкершілігінің жоғары деңгейін дарытады. Жоғары білім беруде қоғамға қызмет етудің жаңа маңызы университеттердің 4.0 миссиясына көшуіне қарай пайда болады, оған сәйкес жоғары оқу орындары оны қоршаған қоғаммен қарым-қатынас және коммуникация жүйесіне қосылуы, түрлі өмірлік жағдайларды, қоғамдық проблемаларды шешуге көмектесуі және оның әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпал етуі тиіс. Курс жалпы әлемдік құндылықтарды Қазақстан халқының дәстүрлі құндылықтарымен біріктіреді және еріктілік, краудсорсинг (асар), краудфандинг (жылу жинау), фандрейзинг, ұжымдық даналық (құрылтай, ақылдасу) сияқты әлеуметтік тәжірибелерді іске асыру дағдыларын қалыптастырады. Сонымен қатар, студенттер өздерінің кәсіби құзыреттерін дамыту үшін коммерциялық қызметтерді ақысыз көрсететін тәжірибелер қарастырылған (заңгерлік, маркетингтік, экономикалық консалтинг, копирайтинг және т.б.).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • 1С Бухгалтерия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу: есепке алудағы автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың жалпы теориялық және әдістемелік мәселелерімен, бухгалтерлік міндеттерді шешуге арналған бағдарламалық құралдармен танысуға; бухгалтерлік операцияларды көрсету, қаржылық есептілікті жасау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға; автоматтандырылған есепке алуды жүргізу тәсілдерін зерделеуге; функционалдық мүмкіндіктерді, есепке алудың автоматтандырылған жүйесін баптау мен пайдаланудың негізгі қағидаттарын зерделеуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Іскерлік ағылшын тілін оқыту білім алушылардың коммуникативтік, лингвистикалық, лингво-өлкетану, кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Іскерлік қарым-қатынас саласында зерделенетін тақырыптар шеңберінде ресми-іскерлік стиль нормаларын меңгеру, белсенді іскерлік лексика мен терминологияны меңгеру, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істеу, іскерлік хаттар жазу, ағылшын тілінде іскерлік әңгіме жүргізу дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Креативті экономика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді креативті экономиканың негізгі экономикалық, құқықтық және білім беру алғышарттарымен таныстыру, оның дамуына ықпал ететін институционалдық факторларды бірлесіп талдау болып табылады. Пәннің мазмұны: креативті экономикаға кіріспе. Білім экономикасы. Желілік экономика. Шығармашылық экономика және шығармашылық индустрия ұғымына көзқарастар. Шығармашылық индустрияларды ұлттық деңгейде дамытуды ынталандырудағы мемлекеттік қолдаудың рөлі. Шетелдік тәжірибе. Қалалық ортаны дамытудағы және аймақтың экономикалық тартымдылығындағы шығармашылық индустрияның рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Әрбір кәсіпорын өздігінен өмір сүрмейді, бірақ тұтастай экономикаға, өндіріс факторлары нарығы арқылы, екінші жағынан, сату нарығы арқылы байланысты, сондықтан кәсіпорын экономикасы жекелеген кәсіпорындардың басқа құрылымдық бөлімшелермен, нарықпен қатынастарын зерттеуі керек. Сонымен бірге, ол бизнес-процесті тұтастай алғанда да, жеке кәсіпорынның мүдделері тұрғысынан да қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мінез-құлық экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәнаралық әдіснамалық тәсілдер негізінде экономикалық шешімдер қабылдауға әртүрлі психологиялық құбылыстардың, эмоциялар мен топтық динамиканың әсер ету факторларын зерделеу, мінез-құлық теориясын практикалық қолданудың әртүрлі нұсқаларын қарау, экономикалық-психологиялық модельдер негізінде әртүрлі институттар (үй шаруашылығы, фирма, мемлекет) үшін ұсынымдар мен болжамдар әзірлеу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның салық есептілігін жүргізу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: салық саласында теориялық білім алу. салық салу механизмінің жұмыс істеуі, салық жүйесі мен салықтық реттеудің негіздерін зерттеу және білу, салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша практикалық есептеулердің дағдыларын меңгеру. Шетелдік, заңды және жеке тұлғалардың кірістеріне салық салу ерекшеліктері.Әлеуметтік салық. Экспортқа рента салығы. Жер қойнауын пайдаланушыларға салық салу. Ойын бизнесіне салық салу. Арнайы салық режимдері. Кәсіпкерлік қызметтегі салық салу. Кәсіпорынның салық есептілігін практикалық сүйемелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 5

    «Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі» пәнінің мақсаты-студенттердің қазіргі экономика жағдайында кәсіпорындардың тұрақты бәсекеге қабілеттілігін қалыптастырудың заңдылықтары мен әдістері туралы білімдерін игеру. Пәннің негізгі міндеттері студенттерде: • әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде бәсекелестіктің теориялық-әдіснамалық негіздерін білуді; • экономикалық санат, оның көп деңгейлі сипаты ретінде бәсекеге қабілеттілік туралы тұтас көзқарасты; • кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілік факторлары мен әдістерін зерттеуге жүйелі көзқарасты қалыптастыру болып табылады; кәсіпорынның бәсекелестік стратегиясын әзірлеу мен іске асырудың әдістемелік құралдары туралы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес-қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Веб-ресурстарға орналастыруға арналған бизнеске арналған ақпараттық жүйелердің құрылысы зерттелуде. Front-end және back-end әзірлемелерін бағдарламалауда бағдарламалық өнімдерді жасау негіздері қарастырылады. Заманауи объектіге бағытталған бағдарламалау орталары мен сандық технологияларды қолдана отырып, Әртүрлі күрделіліктегі қосымшаларды жобалау және іске асыру негіздері берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және құқық
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құқық субъектілері зерттеліп, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеудің ерекшеліктері ашылады. Кәсіпкерлік келісімшарттарды толтыру дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеу, сауда және делдалдық қызметті құқықтық реттеу бойынша білімді қалыптастырады. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің құқықтарын қорғау ерекшелігі және кәсіпкерлік дауларды шешу тәртібі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    «Бизнес ағылшын тілін» оқып үйрену студенттерге халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби деңгейде қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Негізгі бағыттар коммуникативтік, іскерлік полемикалық біліктерді одан әрі жетілдіру; түрлі коммуникативтік және бизнес салалардағы және қарым-қатынас жағдайларындағы ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылық меңгеру білігін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпаратты және бизнесті құқықтық қорғау
    Несиелер: 5

    "Ақпарат пен бизнесті құқықтық қорғау" пәнін меңгерудің мақсаты - кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу дағдыларын, кәсіпкерлік дауларды шешу тәртібін, ақпарат саласындағы кәсіпкерлік қызмет субъектілерін құқықтық қорғау тәсілдерін, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің әкімшілік жауапкершілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Online-кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру мақсаты-оnline-форматта бизнесті құру және тиімді жүргізу құзыреттерін түрлі, соның ішінде жетекші халықаралық алаңдарда иелену. Пән online-дүкен құру, оны жүргізу және одан әрі сүйемелдеу үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады. Сондай-ақ, бизнесті жетекші әлеуметтік алаңдарда жылжыту міндеттерін шешу мақсаттардың бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік (ілгері курсы)
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерлік қызметпен байланысты құзыреттер, дағдылар мен терминологияларды білуге және түсінуге; кәсіпкерлік қызметтегі стандарттық және стандарттық емес проблемаларды шешуде білім мен сыни түсінікті қолдануға; кәсіпкерлік қызмет проблемаларын шешу үшін дұрыс және қажетті пайымдаулар мен тұжырымдар жасау үшін ақпаратты бағалауға, талдауға, түсіндіруге және түсіндіруге мүмкіндік береді. Дағдыларға ие болу: кәсіпкерлік тұжырымдамасы мен процесін түсіну; жаңа бизнес-тұжырымдамалардың өміршеңдігін немесе мүмкіндіктерін анықтау; жаңа бизнес-тұжырымдамалардың табиғатын зерттеу; бизнес-жоспар құру және бизнес-жоспарды критикалық талдау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    "Әлеуметтік кәсіпкерлік" пәнін оқытудың мақсаты-инклюзивтілік шеңберінде жобалық ойлауды, қоғамның әртүрлі топтарының өкілдерімен бизнес жүргізу білімін пайдаланатын кәсіпкердің жаңа буынын қалыптастыратын құзыреттерді әзірлеу және әлеуметтік мақсаттарды шешу үшін өз бизнес-жобасын іске асырудың практикалық дағдыларын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаруашылық қызметті кешенді экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Шаруашылық қызметті кешенді экономикалық талдау-мекеменің, кәсіпорынның немесе ұйымның шаруашылық қызметі туралы білім мен мәліметтердің тұтас көрінісін алу жөніндегі іс-қимылдар жиынтығы. Кешенді талдау жүргізу шеңберінде кәсіпорынның қызметін толық және жан-жақты зерделеу (өндіру, жабдықтау, сату, тұтыну сияқты қызмет түрлері) және талдаудың бірнеше түрін бірыңғай жүйеде пайдалану: қаржылық және өндірістік, іріктемелі және жаппай, жедел, ағымдағы және кезеңдік, факторлық, баланстық, көлденең немесе тік және талдаудың басқа да бірқатар түрлері болжанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электрондық бизнес
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу электрондық бизнес саласында бизнес-модельдерді әзірлеуге мүмкіндік береді. Курс шеңберінде электрондық бизнестің түрлері мен бизнес-модельдерін зерделеу; электрондық бизнесте блокчейн, жасанды интеллект және big data технологияларын қолдану тәсілдерін игеру; үлкен деректерді өңдеу бойынша әдістер мен құралдарды игеру; e-commerce түрлі модельдерін пайдалану бойынша бизнес-кейстерді шешу; блокчейн, жасанды интеллект және big data технологияларын пайдалануда қолданылатын жаңа цифрлық құралдарды зерттеу; электрондық коммерцияда пайдаланылатын электрондық бизнесті дамыту. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер жасанды интеллект технологиясын, электронды бизнестегі блокчейнді қолдану ерекшеліктері туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Start-Up жобалар
    Несиелер: 5

    Пән бизнестің толыққанды прототипін тез құру дағдыларын дамытуға және оны қысқа мерзімде коммерциялық сәтті өнімге жеткізуге, мақсатты аудиторияның үмітіне сәйкес өнімді қайта құруға бейімделуді дамытуға, бизнес-идеяны қалыптастыруға және идеяны технологиялық, ұйымдастырушылық, қаржылық бағалауды жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде инновацияларды құрудың заманауи тәсілдері және оларды когнитивті макро-және микроэкономикалық ортада жұмыс істейтін кәсіпорындардың басқарушылық шешімдерін қабылдау процесіне кешенді интеграциялау туралы білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ инновацияларды жоспарлау және бағалау, тиісті бизнес-процестерді құру және инновациялық қызметтің нәтижелерін бизнесті әртараптандыру мақсатында пайдалану құралдарын қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық цифрлық бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән қатысушыларды орналасқан елдің шарттары мен талаптарына бейімдей отырып, шетелде бизнесті ұйымдастыру дағдыларын береді; оның мақсаттарының ерекшелігі мен іскерлік белсенділіктің уақтылы түрленуін ескере отырып, трансұлттық бизнес; параметрлері мен мүмкіндіктерінің сипаттамалары бар жаһандық бизнес; халықаралық бизнестің жоғары нысаны ретінде бірлескен кәсіпкерлік; Халықаралық бизнес пен Қазақстан экономикасының өзара байланысы мен өзара іс-қимылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық ағылшын тілі (сандық бизнесте)
    Несиелер: 5

    Академиялық ағылшын тілін үйрену студенттерге академиялық тілді меңгеруге сауатты және саналы түрде жүгінуге мүмкіндік береді, бұл сөйлеудің модельденген түрінде және коммуникация түрлерінде (өз ойларын сауатты баяндау, мәтіндерді талдау, эссе жазу, іскерлік құжаттама) іске асырылатын қол жеткізілген деңгей дескрипторларында көрініс табады.Шет тілінде ақпарат таба білу және өз бизнес-идеяларын заманауи цифрлық форматта алға жылжыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның Е-технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән цифрлық экономика платформасын, оның жұмыс істеу заңдылықтарын, экономикалық агенттер мінез-құлқының негізгі қағидаттарын, ақпараттық сегменттерді, ақпараттық тауарлар мен қызметтерді, олардың кәсіпорынды дамытудағы рөлін білуге; цифрлық экономиканың базалық технологияларын зерделеуге және оларды Қазақстан экономикасына имплантациялау бағытын айқындауға; инновациялық цифрлық технологиялар негізінде кәсіпорынның тиімді қызмет ету мүмкіндіктерін береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық цифрлық бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән халықаралық бизнестің мәні мен объектісі ретінде активтерді, халықаралық бизнестің негізгі шарты ретінде шетелдік инвестицияларды; халықаралық іскерлік белсенділіктің негізгі алғышарты ретінде өндірістік кооперация; халықаралық кәсіпкерлік қызметтің сипатын, ерекшеліктерін және нысандарын; цифрландыру жағдайындағы елдерде бизнес жүргізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның қаржы-шаруашылық қызметін талдау
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың, ұйымдардың есептілігінде қамтылған қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру, алынған мәліметтерді басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдалану, ұйым қызметінің негізгі экономикалық көрсеткіштерін болжау әдістерін қолдану, техникалық құралдар мен ақпараттық технологиялардың көмегімен экономикалық ақпаратты өңдеу дағдыларын; ұйымның қаржы-шаруашылық қызметінің болжамдарын қалыптастыру әдістемесін береді, басқарушылық шешімдерді қалыптастыру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректерді талдау және экономиканы болжау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-экономист студенттерге шешім қабылдау және әлеуметтік-экономикалық дамуды болжау үшін әртүрлі сипаттағы деректерді талдау бойынша білім мен дағдыларды беру. Курстың мазмұны: мақсаттары, міндеттері және болжам түрлері. Экономикадағы болжауды ақпараттық қамтамасыз ету. Параметрлерді статистикалық бағалау. Корреляциялық талдау. Математикалық статистика әдістеріне негізделген болжау. Экономикалық көрсеткіштерді болжау үшін бірнеше сызықтық регрессия моделін қолдану. Көшбасшылық теориялары. Бөлу мақтанады. Экономикадағы маусымдық және циклдік ауытқулар. Уақыт қатарларын тегістеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикалық болжау және жоспарлау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу процесі келесі кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған: типтік әдістемелер мен қолданыстағы нормативтік-құқықтық база негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеуге қабілетті, жоспарлардың экономикалық бөлімдерін жасау үшін қажетті есептерді орындауға, оларды негіздеуге және ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес жұмыс нәтижелерін ұсынуға қабілетті; талдау, ғылыми-зерттеу қызметі қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыруға қабілетті;қойылған міндетке сәйкес Экономикалық деректерді өңдеу үшін аспаптық құралдарды таңдауға, есептеулер нәтижелерін талдауға және алынған қорытындыларды негіздеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Research Paper
    Несиелер: 6

    Пән оқу процесінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен даму дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен пәнін анықтау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша библиографиялық дереккөздерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын әзірлеу. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қоғам алдында жауапкершілікті көрсете отырып, үздіксіз өзін-өзі дамытуға қабілетті.

  • Код ON2

    Ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын пайдалана отырып, өз пікірін айта алады

  • Код ON3

    Көп салалы ақпаратқа назар аударады, себеп-салдарлық байланыстарды анықтайды, алынған ақпаратты пәнаралық тәсіл негізінде жинақтайды.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік қызметке тәуекел факторларының әсерін талдау үшін микро - және макроэкономика, математика және статистика білімін пайдаланады.

  • Код ON5

    Бизнесті жүргізудің қаржылық-құқықтық негіздерін білуді қолдана отырып, тиімді кәсіпкерлік шешімдерді әзірлей алады.

  • Код ON6

    Кәсіпкерлікте қолданбалы мәселелерді шешу үшін өз конфигурацияларын әзірлей отырып, кәсіпорындардың бизнес-процестерінің цифрлық құрамдастарын жобалау және енгізу дағдылары бар.

  • Код ON7

    Кәсіпкерлік мәселелерді шешу үшін заманауи объектілі-бағытталған бағдарламалау тілдерінде мобильді және серверлік веб-қосымшаларды әзірлеу білімдері мен дағдыларын қолданады.

  • Код ON8

    бизнес шешімдер үшін заманауи фреймворктер мен сандық құралдар негізінде деректер қорын басқару жүйелерін жобалау, құру және әзірлеу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON9

    Экономикалық болжау әдістері негізінде сандық технологияларды пайдалана отырып, коммерциялық фирманың қызметіне экономикалық талдау жүргізеді

  • Код ON10

    Белгісіздік жағдайында шешім қабылдай отырып, командада көшбасшылық қасиеттерді көрсете отырып, бизнес-идеяларды іске асырады

  • Код ON11

    Әлеуметтік желілер арқылы тауарлар мен қызметтерді, соның ішінде нарықты зерттеу әдістерін қолдана отырып, халықаралық нарықтарға жылжытады.

  • Код ON12

    Жаңа цифрлық технологияларды пайдалана отырып, электрондық коммерцияны жүргізу дағдыларын көрсетеді.

6B04111 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Бакалавриат

Баишев Университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04111 Жобалық-инновациялық менеджмент
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04111 Менеджмент
Бакалавриат

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04111 Менеджмент ДОТ ВО
Бакалавриат

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B04111 Экономика
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04111 Экономика и менеджмент
Бакалавриат

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04111 Ұйым менеджменті
Бакалавриат

Рудный индустриальдық институты

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі:
6B04111 Кәсіпкерлік
Бакалавриат

Қазақстан-Британ техникалық университеті

БББТ: B044 Менеджмент және басқару

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top