Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Бастапқы әскери дайындық мұғалімін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Саптық дайындық
    Несиелер: 4

    Оқушылар саптық дайындық талаптары мен ережелерін, негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну, сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау, ҚР заңдарының талаптарының нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР ҚК Жалпы әскери жарғылары
    Несиелер: 5

    Оқушылар ҚР ҚК жалпы әскери жарғыларының құқықтық негізін, олардың әскери антты жарғы баптарының талаптары мен ережелерін, негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну, сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау, ҚР заңдарының талаптарының нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Атыс дайындығын пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну және қаруды, атысқа дайындау, кідіріссіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету, өз қаруын сенімді қорғану құралы ретінде білімін практикада қолдануды, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери және технологиялық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 7

    Болашақ бастапқы әскери және технологиялық дайындық мұғалімнің кәсіптік қызметінің ғылыми негіздерін, пәннің негізгі концепциялары мен зерттеулерде модельдеуді қолдану және ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей білу, педагогикалық тәжірибелерді жеңілдету, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лаңкестік қауіп-катер жағдайында халықты қорғау
    Несиелер: 6

    Террорлық актілер бойынша қауіп-қатер төнген және террор болған кездегі азаматтардың атқаратын әрекеттері, түрлі деңгейдегі қауіп-қатер төнген кезде, туындаған проблемаларды шешуде тиімді жұмыс жасап коммуникативтілік көрсете білу. Лаңкестік қауіпінің алдын алу іс-шараларының орны мен рөлін дәйектей білу тиімділігін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән студенттердің жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Технологиялық дайындық
    Несиелер: 5

    Технологиялық дайындықты оқытуда АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалана отырып, оқушыларға технологияларды қолдану білімі мен түсініктерін, дағдыларды, ұкыптылыкты, тәртіптілікті қалыптастыру, көлік құралдарын басқару негіздері және жүргізу қауіпсіздігін, күрделі жол жағдайында көлiк құралын басқару білімін практикада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымының метапәндік идеяларына негізделген оқу-тәрбие процесінің білімі мен түсініктерін, оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдарын практикада қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыстың мәнін, ұрыс жүргізу тактикасының негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну. Жалпы әскери ұрыстың түрлері бойынша білім, дағдыларын практикада қолдана алу. Жалпы әскери ұрыс жүргізу тактикасының талаптары мен дағдыларын толық пайдаланып жеңіске жету үшін командада және көшбасшылықта креативтілік көрсете біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тактикалық дайындықты үйрету әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бөлімшелердің ұрыстың әр-түріндегі іс- әрекетін жүргізуде тактикалық есептерді шешуді, жаңа қарудың дамуы және жалпы әскери ұрыс жүргізу тактикасы талаптары мен тәсілдерін бағалауды, әскери әрекеттер жүргізу тактикасы дағдыларын әдіс-тәсілдерін меңгеруге АКТ-ны пайдалану арқылы тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Таулы аймақтарда ұрыстық дайындық
    Несиелер: 4

    Таулы жерлердегі ұрыс жүргізу майданның болмауымен, өзіне тән ерекшеліктерін, және соғыс жүргізу тәсілдері мен әдістерін практикада қолдану талаптарын, ұрыстық дайындық жүйесіндегі орны мен рөлін, шабуыл бір-бірінен жекелеген бағыттар бойынша, яғни көбіне маңызды аудандарды (қатынас жолдары, белестер, шұраттар, су көздері, таулы су өткелдері, қазбалар мен елді мекендер) алу әрекетімен жүргізілетінін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ҚР ҚК бітімгершілік қызметі
    Несиелер: 5

    ҚР ҚК халықаралық мiндеттемелерге сәйкес бiтiмгершiлiк және өзге де операцияларға қатысу, пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша білімді түсінеді және әскери білім, білік және дағдыларды, Қарулы Күштердің ҚР бекіткен халықаралық шарттарға сәйкес міндеттерді орындауды, өмір бойы білім алуда интеграциялай біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери заң шығару
    Несиелер: 5

    ҚР Қарулы Күштерде әскери заңдардың, жарғылардың талаптарын білу, пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану және интеграциялауды айқындай білу, оқушының тұлғалық дамуын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімдер «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» пәні бойынша –компьютер оқу құралдарын пайдалану методикасының дидактикалық негізін білу, және оқу техникасының аппаратурасымен еркін жұмыс істеуге керекті іс әрекетті білу. Пәннің қысқаша сипаттамасы: Қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды игеруге, оларды тәрбие барысына әдістемелік дұрыс пайдалануға көмектесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери психология мен педагогика негіздері
    Несиелер: 5

    Болашақ БӘТД оқытушыларын тұлғалық дамуын қалыптастыру мақсатында, әскери-психологиялық және әскери-педагогикалық оқу жетістіктерін критериалды бағалауды, жауынгерлік тәрбие мен оқытуға қажетті іскерлік дағды мен психологиялық дамуын, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсетіп, білім алуды интеграциялай біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери қызметшілерді әлеуметтік қорғау негіздері
    Несиелер: 5

    Әскери қызметшілерді әлеуметтік қамсыздандыру жөніндегі мемлекеттік саясат негіздері, әскери қызмет және әскери қызметшілер мәртебесінің қағидаттары мәселелерін шешу жолдарын, әскери қызметшілер кәсіби саладағы тұлғалық дамуын қалыптастыру және даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери спорттық ойындарымен комплекстерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жастарды Қазақстан Республикасының Қорғаныс Күші қызметіне дайындау мен оқу орындарының материалдық базаларын жақсарту талаптарын түсіндіру және Отансүйгіштік қасиеттерін арттыру, әскери-патриоттық ойындар арқылы жастардың патриоттық сезімін және дене күші жағынан мықты шыныққан азамат етіп қалыптастыру, орта оқу орындарының әскери спорттық құрылыстарын салу білімін практикада қолдананып, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту негіздері
    Несиелер: 7

    Жастарды әскери қызметке дайындау жұмысымен қатар әскери патриоттык тәрбиені педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне сәйкес қолданады. Ұрыс жүргізу тактикасын біліп, қарсыластың қандай қимылына болса да үрейленбей қарсыласып, жою әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әскери патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 7

    Жастарды әскери патриоттык тәрбиенің негізгі концепциялары мен ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі, оларды әскери қызметке, өз Отанын қорғауға жан-жакты дайындап, әскери патриоттык тәрбиені педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне сәйкес қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты жаңартылған бағдарлама бойынша білім негіздерін жаңартылған бағдарлама бойынша, білімі мен түсініктерін, инновациялық әдіс-тәсілдерін, коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері және ақпараттық технология
    Несиелер: 6

    Төтенше жағдайларда, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып АҚ ұйымының іс-әрекетін, күшті әсер ететін улы заттармен улану ошақтарын, адам организміне әсер ету ерекшеліктерін, террорлық актілерді болдырмау бойынша дағдыларды практикада қолдануда креативтілік көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Төтенше жағдайларда құтқару жұмыстары
    Несиелер: 6

    Білім алушыға төтенше жағдайларда құтқару және шұғыл атқарылатын жұмыстарды ұйымдастыру мен азаматтық қорғаныс ұйымының іс-жүзінде атқарылатын білімін АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып, практикада қолдана алу, тиімді жұмыс істеуде креативтілік көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери робот техникасының негіздері
    Несиелер: 6

    Әскери роботты техникалардың негіздерін оқып үйренуге қолданбалы программалық білімін практикада қолдана алу, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып роботтық техникалардың басқару алгоритмін оқып үйренеді. Роботтарға арналған тактикалық міндеттерді қою инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне сәйкес қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бағалаудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән бағалаудың заманауи технологиялары туралы мағлұмат беріп, оқу барысында оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың заманауи үлгілерін қолдану, бағалау жүйесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарын, дифференциалды бағалаудың тәсілдерін, диагностикалаудың негіздерін, мектептегі оқыту мен басқару және өзін-өзі бағалаудың негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери дене шынықтыру дайындығы
    Несиелер: 6

    Жауынгерлік даярлықтың негізгі бағыты физикалық дамуы білімін практикада қолдана алу, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып шешу жолдарын талдай білу, әскери қызметшілердің организмінің төзімділігін арттыру жолдарынының технологияларын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери-спорттық ойындар мен комплекстер
    Несиелер: 6

    Әскери-патриоттық ойындар арқылы жастардың патриоттық сезімін және дене күші жағынан мықты шыныққан азамат етіп қалыптастыру, АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалану арқылы, орта оқу орындарының әскери спорттық құрылыстарын салу білімін практикада қолдананып, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери самбо
    Несиелер: 6

    Жастарды АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдаланып, әскери-самбо күресінің әдіс - айласы жекпе - жекте қарапайым қозғалыстан тұратын тұтас әрекет пен қатар оның әдіс-тәсіл дағдыларын практикада қолдануды, оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады

  • Код ON10

    Технологияларды қолдану және білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалай біледі

  • Код ON1

    пәндік саланың идеяларына негізделген бастапқы әскери және технологиялық дайындық білімі мен түсініктерін көрсете біледі

  • Код ON4

    Әскери білім, білік және дағдылардың нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі

  • Код ON8

    Тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, ақпараттық мәдениетін және академиялық адалдық принциптерімен мәдениетінің маңызын ұғынады

  • Код ON2

    Әскери іс-әрекеттерін жасауда, тактикалық есептерді шешуде сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады

  • Код ON3

    Кәсіби және ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдау және академиялық хатты біледі

  • Код ON7

    Критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады

  • Код ON9

    Оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі

  • Код ON5

    Бастапқы әскери және технологиялық дайындық пәнін оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының жеке мүддесіне сай оқу үдерісін ұйымдастырады

Top