6B01401 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласындағы жұмыс үшін бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру оқытушыларын, өз Отанының құзыретті және бәсекеге қабілетті патриоттарын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Білім алушыларды дамытудың жас ерекшелік және физиологиялық ерешеліктері
Болашақ педагогтар психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ педагогтар білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ педагогтар әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму
Пән экология және экожүйелердің тұрақты дамуының негізгі ұғымдарын, сонымен қатар қоршаған ортаның ластануын және оның адам денсаулығына әсерін бағалау әдістерін, жағымсыз факторлардан қорғау мәселелерін, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және зардаптарын жоюды, алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету дағдыларын зерттейді. Пән тұрақты дамуды құру және қазіргі және болашақ ұрпақтардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін қабылданған шешімдерге экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторларды біріктіру қажеттілігін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Саптық дайындық
Сарбаздың құрылыс алдында және сапта міндеттерін орындауға үйретеді. Бұйрықтар мен бұйрықтардың орындалуына жауапкершілік пен тәртіпті тәрбиелеу. Саптық есеп. Сап. Саптық тұрыс. Орнында бұрылыстар. Қадам немесе жүгіру арқылы қозғалыс. Қозғалыстағы бұрылыстар. Әскери сәлемдесуді орнында және қозғалыста беру. Бөлімше орын ауыстыру (взвод). Жорық сапындағы бөлімше (взвод).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР Қарулы күштерінің жалпы әскери Жарғысы
Пән ҚР Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғылары әскери ұжымдардың өмірі мен қызметінің заңдарын, сондай-ақ жарғылардың түрлері, олардың мақсаты бойынша қарастырады (Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің ішкі қызметінің Жарғысы, ҚР ҚК гарнизондық және қарауылдық қызметінің Жарғысы, ҚР ҚК тәртіптік жарғысы).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ педагогтар заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге үйренеді. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде педагог қызметінде қолдана алады. Болашақ педагогтар білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал ету тәсілдеріне дағдыланады. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасу формалары мен әдістерін қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикалық жаттығулардың биомеханикасы
Адам ағзасын айрықша биомеханикалық жүйе. Адам қозғалысы бойынша биологиялық және механикалық білім. Қозғалыстарды құру мен басқарудың жалпы заңдылықтары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әскери ұрысты ұйымдастырудың автоматтандырылған жүйесі
Оқу курсының мақсаты білім алушылардың әскери салада ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану, өнімді бағдарламалау, оның қағидалары, әдістері, әскери қызметте байланыс жүйесі, оны басқару, командалық пунктегі телекоммуникациялық құралдармен жабдықтау және т.б. құралдармен қамтамасыз етудің базалық білімдерін қалыптастыра, олардың орындалуы бойынша дағдыландыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ педагогтар оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ педагогтар әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника АКТ негіздерімен
Робототехникаға кіріспе. Роботтар, олардың дамуындағы модификациялары. Роботтардың жіктелуі. LEGO конструкторлары. Қауіпсіздік ережелері. Lego - роботтарының құрылысының ерекшеліктері. Lego Mindstorms стандартты модельдері. Бағдарламалық жасақтаманы оқып үйрену, бағдарламалау мен басқару ортасын үйрену. NXT және EV3 интерфейсы. NXT немесе EV3 блогын пайдаланып роботты бағдарламалау. Датчиктердің түрлері мен параметрлері. Роботтарды құрастыру. Нұсқаулыққа сәйкес робот моделдерін құрастыру. Қиял мен ойға сәйкес роботтарды жобалау. Компьютерлік қосымшаның көмегімен роботтарды бағдарламалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Гимнастикалық терминология. Гимнастикалық жаттығулар топтары: саптық, акробатикалық, секіру, снарядтар, нақты білім беру, тәрбиелілік және сауықтыру. Гимнастика түрлерінің жіктелуі. Жалпы білім беру жаттығуларын жазу ережелері. Сақтандыру және көмек жарақаттанудың алдын алу шарасы және оқыту әдісі ретінде. Сақтандыру және көмек түрлері. Гимнастика сабағы, оның педагогикалық міндеттері мен құрылымы бойынша түрлері. Сабаққа қойылатын талаптар. Мектептегі гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс барлық білім беру бағдарламаларының білім алушыларына арналған және жасанды интеллекттің күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қалай қолданылатынын түсінуге мүмкіндік береді. Курстың мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллекттің негізгі қағидаларымен таныстырып, оны әртүрлі салалардағы нақты міндеттерді шешуде қолдану дағдыларын дамыту. Курсты меңгеру барысында білім алушылар деректерді талдау, ЖИ-технологияларын бейімдеу және оларды кәсіби процестерге интеграциялау бойынша құзыреттерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әскери техникалық дайындық
Техникалық дайындық пәні әскери-техникалық прогрестің негізгі мәселелерін, сондай-ақ жеңіл, жүк, жүк-жолаушы автомобильдері мен бронетанктік техника сияқты техникалық дайындық мәселелерін қамтиды. Жауынгерлік, дөңгелекті және шынжыр табанды техниканы пайдалану. Өз мақсатына сәйкес автобронетанктік техниканы қолдану және пайдалану. Техникалық қызмет көрсетуді жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби табыстылық менеджменті
Студенттерге кәсіби жетістіктің теориялық және қолданбалы модельдерінің тетіктерін жан-жақты түсінуге, жеке компанияларда да, қоғамда да қолдануға болатын іскерлік жазбаша бизнес және мансаптық коммуникация стратегияларын, кәсіби көшбасшылық және тиімді командалық жұмыс дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Өзін-өзі таныстырудың, идеяларды қалыптастырудың және іскер адамның имиджін қалыптастыруға бағытталған шығармашылық ойлаудың маңызды дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атыс дайындығы
Атыс қаруымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шаралары, сабақтарда, атыс алаңында, тирде өзін-өзі ұстау қағидалары; атыс шебінде өзін-өзі ұстау қағидалары; сабақтарда, жарыстарда, атыстарда берілетін командалар; атыс қаруынан ату негіздері; атыс қаруының материалдық бөлігі; нысаналардың негізгі түрлері және мақсат қою қағидалары; атыс қаруының түрлері туралы жалпы мәліметтер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларға экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері туралы кешенді түсінік қалыптастыруға бағытталған. Нарықтық тетіктер, мемлекеттің экономикадағы рөлі, азаматтық және еңбек құқығының негіздері, кәсіпкерлік бастамалар, бизнес-жоспарлау, жеке бюджет, жинақтау, салық салу және тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда ұтымды қаржылық әрекет ету, құқықтық бағдарлану және кәсіпкерлік ойлау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Жеңіл атлетикалық жаттығулардың жіктелуі.Техника негіздері.Оқыту және жаттықтыру негіздері, оқыту әдістері, сабаққа көрсету мен түсіндіруді пайдалану ерекшеліктері.Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, жағдайларға байланысты оқушылармен өткізілетін сабақтар мен жаттығу сабақтарының құрылымы.Жеңіл атлетика түрлерінің техникасы, жеңіл атлетика түрлерін дұрыс түсіндіру және көрсету. Оқу процесінде шаңғы спорты бойынша білім негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты ашып, зерделеп түсінуге, оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістерді таңдауға, оқыту мен бағалау үдерісін оқып үйренеді. Білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра, дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдерге, оқу үдерісінде жүзеге асыру тәсілдемелерін, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алу тәжірибесіне дағдыланады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты бастапқы әскери дайындық пәні бойынша сабақты жоспарлау, ұйымдастыру және өткізудің ғылыми-әдістемелік білімі мен құзыреттерін қалыптастыруды көздейді. Оқу барысында курстың білім беру мазмұны, белсенді оқытудың әдістері, формалары және құралдары, орта және қысқа мерзімді жоспарлау, бағалау жүйесі, оқу кабинетін дидактикалық құралдармен қамсыздандыру қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стартапты ұйымдастыру және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін басқару
Пән білім алушылардың стартапты құру, дамыту және тиімді басқару бойынша құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Мақсатты аудиторияны анықтау, команда құру, бизнес-идеяны іске асыру, құндылық ұсынысын әзірлеу және сыбайлас жемқорлық қатерлерін болдырмау тәсілдері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ашық, тұрақты және әлеуметтік жауапты кәсіпкерлік жобаны әзірлеу дағдыларын иеленеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік дайындық
Инженерлік дайындық курсының мақсаты әр түрлі ұрыс түрлеріне әскери бөлімшелерді инженерлік қамтамасыз етуді ұйымдастыру жағдайлары бойынша студенттердің дағдыларын қалыптастыру. Әскери инженер іс-әрекеті курсында білім алушылардың әскерлердің әр түрлі инженерлік тапсырмаларды орындауын ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін, соның ішінде ұрыстық инженерлік қамтамасыз етуді, шекара мен бағыттар бойынша инженерлік кедергілерді дайындаудың әдістері мен тәсілдерін, техникалық құралдарымен жаудың барлық ұрыстық әрекеттер түріне төзімді жүйе құруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тактикалық дайындық
Ұрыс техникасын, ұрыс жүргізу тәсілдері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын, қаруды, жауынгерлік техниканы шебер пайдалануды және жергілікті жердің тактикалық қасиеттерін зерделеу, командирлер мен штабтарды ұрысты ұйымдастыру және жүргізу әдісімен оқыту. Қазіргі әскери ұрыс негіздері. Әскери техниканы басқару. Жауынгердің ұрыстағы әрекеті. Шабуылдағы бөлімше. Қорғаныс бөлімі. Марштағы бөлім, кемпингтік күзет. Барлаудағы бөлімше.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-патриоттық тәрбиенің негізі
Әскери-патриоттық тәрбие принциптерін, оның сабақтан тыс уақыттағы іс-шараларды өткізу нысандары мен әдістерін, оқу орындарында бұқаралық-қорғаныс және спорт жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізу әдістемесін зерделейді. Тәрбие жұмысын жоспарлау патриотизмді болжау және стратегияны анықтау процесі ретінде. Әскери-патриоттық тәрбие беру бойынша өткізілетін іс-шаралардың мазмұнын әзірлеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау мен даралау
Болашақ педагогтар өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларына және шарттарына негізделе жоспарлау үдерісін меңгереді. Педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландырудың тәжірибесіне үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұлттық және спорттық ойындар оқыту әдістемесімен
Курс мақсаты ұлттық ойындарын оқытудың әдістемесі мен ойын түрлерін орындаудың техникасын үйрене, ойынды оқыту құзыреттерін дамыту болады. Бұл курста ұлттық ойындардың даму тарихы, түрлері, олардың орындалу техникалары, сабақтарды оқыту әдістемесі қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жекпе-жек
Курстың мақсаты спорттық жекпе-жектің техникасы меңгере, мектепте педагогикалық, ұйымдастыру жұмыстарын жүзеге асырудың білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Оқу барысында дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесінде жекпе-жектің түрлерін, оның сипаттамасын, техникаларын, лақтыру, соғу, ұстау приемдарын, сабақты жүргізудің әдістемесін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өзін қорғану негіздері
Курстың мақсаты білім алушылардың өзін-өзі қорғанудың негізгі приемдарын орындау дағдыларын қалыптастыра, кәсіби еңбегінде дидактикалық міндеттерді жүзеге асыруға дайындалады. Оқу барысында өзін қорғану бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, өзін қорғанудың приемдарын, самбошының арнайы жаттығулары, қорғану әрекеттері, лақтыру приемдары, жарақат алудағы медициналық көмек шаралары, жасөспірімдерді өзін қорғануға үйретудің әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасы егемендігінің күзетіндегі замануи Қарулы Күштері
Пәннің мақсаты студенттердің қазіргі қарулы күштердің құрылымы, қару-жарағы туралы теориялық білімдерін дамытуға, мемлекеттік және әскери рәміздері, Қазақстан Республикасының егемендігі мен қарулы күштерінің қалыптасу тарихы туралы құралдарымен, олардың әскери-патриоттық білімін, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар Қазақстан Республикасы Конституциясының жалпыға бірдей әскери міндеті, әскери қызметтің тәртібі мен түрлері, мемлекеттің құндылықтары, оларды бейбіт және соғыс уақытында қорғау және қорғау туралы материалдар мен ұстанымдарын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыруды оқытудың теориялық білім жүйесін, тәжірибелік және шығармашылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталады. Курстың барысында оқытудың функциясы, жүйесі, қағидалары, формалары, әдістері, құралдары, қозғалыс әрекеттерінің тәсілдері, оқу процесін жоспарлау, сабақты құрастыру, спорттық жаттығуларды сабақтан тыс ұйымдастыру, құралдармен қамсыздандыру қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ педагогтар оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ педагогтар қауымдастықпен ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ педагогтарға педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық мәдениетін қалыптастырудың теориялық негіздеріне үйретеді. Түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал ету дағдыларын тәжірибелейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушылық қызмет
Жаттықтырушы біліктілігіне қойылатын талаптар. Ұжым құру және оны басқару. Оқыту құралдары, әдістері. Таңдалған спорт түріндегі жаттықтырушының біліктілігіне қойылатын талаптар таңдалған спорт түріндегі техникалық, тактикалық дайындықтың ерекшеліктері мен заңдылықтары. Жаттықтырушылар қызметінде соңғы ғылыми жетістіктерді пайдалану. Таңдалған спорт түріндегі техникалық және тактикалық дайындықты жетілдіру әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Зерттеулер, даму және инновация
Болашақ педагогтар жұмысының нәтижесін ғылыми дәлелдеудің технологиясы мен әдістеріне үйрену үшін шағын зерттеу жобасын әзірлеуге үйренеді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын жасайды. Этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады. Өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру-сауықтыру технологиясы және ДМШ балалармен жұмыс
Курстың мақсаты болашақ педагогтың ДМШ балалармен кәсіби еңбегінде дене шынықтырудың инновациялық технологияларды қолдануға бағытталған дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары саласы бойынша кәсіби білімін қалыптастыра, құзыреттерін дамыту болып табылады. Оқу барысында адамның, ДМШ балалардың физикалық белсенділігі мен денсаулығы, жас ерекшеліктеріне қарай физикалық даму алгоритмі, ерекшеліктері, сауықтыру технологияларды қағидалары, тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру менеджменті
Пәнді зерделеу студенттерге кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің құрылымы мен мазмұны, принциптері, функциялары мен әдістері, білім беру ұйымдары басшыларының басқару қызметін ғылыми ұйымдастыру, жүйелік көзқарас негізінде басқару шешімдерін қабылдау процесі мен технологиясы, білім беру жүйесін ғылыми-әдістемелік қолдау, педагогикалық маркетинг жоспарлау құралы ретінде, кәсіптік білім беру мекемелерінің материалдық-техникалық базасын басқару, педагогикалық менеджмент жүйесіндегі жеке тұлғаның және ұжымның рөлі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясы
Жалпы тәрбие процесінде дене шынықтыру және спорт құралдарын пайдалану заңдылықтары. Үздік педагог-жаттықтырушылардың тәжірибесі, тиімді нысандары мен әдістері. Спорттық іс-әрекеттің жалпы психологиялық ерекшеліктері. ДШ және С мен айналысатын адамдармен тәрбие жұмысының әдістемесі спорттық дайындықтың психологиялық негіздері. Спорттағы психикалық реттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери психология мен педагогика
Курстың мақсаты білім алушының әскери психология мен педагогика негіздері бойынша білімін қалыптастыра,, әскери тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру мен басқару құзыреттеріне үйрету, әскери қызметке жастарды даярлау, олардың психологиялық ойлауын дамыту болады. Курстың барысында базалық психикалық құбылысы, сарбаздың тұлғалық қасиеттері мен психикасы, әскери ұжым, оның күйі, жеке құрамдың ұрыстық шеберлігін қалыптастырудың психологиялық, педагогикалық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Төтенше жағдайлар, азаматтық қорғаныс және медициналық дайындық
Оқу курсының мақсаты төтенше жағдай кезінде шараларды жоспарлау, дайындық, ұйымдастыру бойынша теориялық білімін қалыптастыра, нысандарды қорғау, төтенше жағдай бойынша ескерту, жою, әр түрлі дағдарыстардағы жарақат алған адамдарға санитарлық-медициналық көмек көрсету құзыреттеріне дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери басқару, байланыс және топография
Курстың мақсаты мектептегі болашақ БӘД пәні жетекшісінің әскери инженерлік жұмыс, басқару, байланыс және топография бойынша теориялық білімін қалыптастыра, оның әскери ғимараттар жасау, қоршау кедергілерін дайындау, топографиялық картамен жергілікті жердің нысандарын анықтау, ұрыс беттерін бағдарлау, командалық құраммен байланыс пен ақпараттар алмасу құралдарымен жұмыстану дағдыларына үйрену болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін гуманитарлық пәндер саласында негізгі білімге ие болу
- кәсіби қызметтің жалпы әдіснамасын және кәсіби шығармашылықтың дамуын қамтамасыз ететін білімді меңгерген
- заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана біледі
- ағза жүйесінің физиологиялық және биохимиялық механизмдерін, биомеханиканың ғылым ретіндегі бағытын, дене жаттығуларының ағзаға әсерін сипаттайды
- шығармашылық қызметтің негізгі принциптерін, оның психологиялық және әдістемелік ерекшеліктерін, тұлғаның психикалық даму заңдылықтарын жинақтайды, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін пайдалана отырып, адамдарды басқарады
- әскери қызметшінің мінез-құлқының ережелерін атайды, ҚР ҚК міндеттері мен олардың барлық түрлерін, қорғаныс және шабуыл ұрысының негізгі міндеттерін анықтайды, бұйрықтар береді
- іс-шараларды ұйымдастырады, сценарийді әзірлейді, денсаулық деңгейіне сәйкес жаттығулар кешенін құрайды, өз көзқарасын негіздейді, жаңа шешімдер ұсынады
- оқу материалын талдайды, туындаған мәселені талқылайды, күнделікті жағдайларда міндеттерді шешуді ұсынады, оларды өзінің кәсіби қызметінде қолданады
- кәсіби міндеттерді шешу үшін мәселелер мен қорытындыларды анықтау үшін оқу процесін түсіндіредін дидактика, білім және әдіснама негіздерін тәжірибеде пайдаланады
- спорттық ойындардың техникасы мен тактикасын жіктейді, сабақтардың жоспар-конспект құрастырады, жүктеме көлемін реттейді және іскерлік ойындарды оқытудың әдістемесі мен кезектілігін көрсетеді
- әскери және дене шынықтыру мен спорт салалары бойынша оқу үдерісін жоспарлау мен ұйымдастырудың инновациялық формаларын қолданады, жобалар дайындайды және кәсіпкерлік сипаттағы формада кулбтар құрады
- төтенше жағдайлар, авариялық-құтқару эвакуациялау жұмыстары бойынша жұмыстарды ұйымдастыруға, алғашқы медициналық көмек көрсетуге, әскери қызметшілердің денсаулығын сақтауға қабілетті