Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары туралы білімдерін тереңдету және кеңейту. Атомдық-молекулалық ілім, химияның негізгі заңдары, бейорганикалық қосылыстардың кластары, атом құрылысы, периодтық заң және Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі, химиялық байланыс, химиялық реакциялар жылдамдығы, химиялық тепе-теңдік, ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, судың иондық көбейткіші және сутектік рН көрсеткіші, тұздардың гидролизі, кешенді қосылыстар, тотығу-тотықсыздану реакциялары. Химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби қолдану. Талдаудың физика-химиялық әдістері негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады және жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электролиттер және бейэлектролиттер ерітінділерінің теориясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: электролиттердің, бейэлектролиттердің негізгі қасиеттерін зерттеу. Жалпы химиялық жүйеде ерітінділер теориясының орнын білу және түсіну. Электролиттер мен бейэлектролиттердің салыстырмалы сипаттамасы. Бейэлектролиттер мен электролиттер ерітінділерінің комипативті қасиеттері. Иондаушы еріткіштер туралы түсінік. Электролиттер мен ерітінділерді практикалық қолдану: биологиялық жүйелер, гидрометаллургия, галургия, аналитикалық химия. Практикалық бағыттағы ерітінділерге қолданбалы есептерді шешу арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту. Эксперименттің ерекшелігін ескере отырып, белгілі бір концентрациядағы ерітінділерді дайындауда практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементер химиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: химиялық элементтер мен олардың жіктелуі туралы ең маңызды білімді дамыту және ой-өрісті кеңейту. Химиялық элементтерді зерттеу әдістемесін жасау. Элементтердің биологиялық маңызы. Ғылыми-зертханалық және оқу сипатындағы практикаға бағытталған тапсырмаларды шешу үшін эксперименттік-есептеу әдістерін қолдану. Химиялық зертханада және оқу аудиторияларында химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты- студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігі, әртүрлі жүйелік топтардың өсімдіктерінің дамуы мен құрылымының негізгі заңдылықтары, олардың шығу тегі, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы өзара қатынастарымен таныстыру. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: өсімдік клеткасы, өсімдіктердің ұлпалары; тамыр және тамыр жүйелері; өркен және өркендер жүйесі; көбеюі; төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің систематикасы: Ашықтұқымдылар бөлімі, Гүлді өсімдіктер бөлімі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Жануарлардың негізгі кластарын, олардың құрылысы мен функцияларын зерттеу: Төменгі радиалды симметриялы жануарлар: Губкалар, Ішекқуыстылар. Екі жақты симметриялы жануарлар (Жалпақ, Жұмыр, Буылтық құрттар). Моллюскалар типі. Буынаяқтылар типі. Тікентерілер. Хордалылар типі. (Бассүйексіздер тип тармағы. Омыртқалылар тип тармағы. Дөңгелекауыздылар класы. Балықтар класы. Қосмекенділер класы. Бауырымен жорғалаушылар класы. Құстар класы. Сүтқоректілер класы. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цитология, гистология және эмбриология негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: макро - және микро деңгейде ағзаның морфофункционалды ұйымдастырылу заңдылықтарының іргелі биологиялық негіздерін дамыту. Биологиялық және нақты ғылымдардың түйісінде орналасқан пән қазіргі заманғы аспаптар мен жабдықтарды қолдана отырып, ағзаның тарихи және жеке дамуы тұрғысынан тірі жүйелерді ұйымдастырудың жасушалық деңгейін зерттейді. Ол ғылымның әртүрлі салаларын біліміне негізделген, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктің қалыптасуын болжайды, жеке арнайы пәндерді (Биоэнергетика, Жасушалық сигнализация, Иммунология, Биохимия) оқытуға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық талдау негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: химиялық талдау жүргізу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру. Қысқаша мазмұны: химиялық талдаудың мақсаттары мен міндеттері; ерітінділер; буферлік ерітінділер; электролиттік диссоциация; қосылыстардың химиялық құрамын зерттеудің сапалық әдістері; химиялық талдаудағы тұздардың гидролизі, ерітінділердің ерігіштігі; қосылыстардың химиялық құрамын зерттеудің сандық әдістері; тотығу-тотықсыздану және комплексонометриялық титрлеу әдісі; титрлеу; талдаудың физика-химиялық және электрохимиялық әдістері. Заманауи аналитикалық жабдықты пайдалану, эксперимент нәтижелерін өңдеу үшін мамандандырылған білімді дамыту. Этикалық қағидалар мен кәсіпқойлықты сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Курс аясында оқытылады: Цитология мен гистологияның даму тарихы. Клетка, ұлпаларды зерттеудің заманауи әдістері. Плазмалық мембрана, органоидтар, клетканың ядролық аппаратының құрылысы, функциясы. Митоз. Мейоз. Клеткалардың байланыс түрлері. Ұлпаның жіктелуі және морфофункционалды сипаттамасы: эпителий, дәнекер, ішкі орта ұлпалары (қан және лимфа), қаңқа (шеміршек, сүйек), бұлшық ет және жүйке. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия (сапалық талдау)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: заттың сапалық құрамын анықтауға мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу. Қысқаша мазмұны: химиялық талдаудың теориялық негіздері; сапалық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; аналитикалық топтардың катиондары мен аниондарын, буферлік ерітінділерді талдаудың мәні мен ерекшеліктері; өзара әрекеттесетін массалар мен біртекті емес жүйелер заңы; тотығу-тотықсыздану процестері мен коллоидтық жүйелерді сапалы талдау. Инновациялық жабдықтар негізінде қолданбалы есептерді шешуде әдістерді практикалық қолдану дағдыларын қолдану және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби пәндерді оқытуда химиялық инструментарийді қолдану қабілетін қалыптастыру, дамыту. Химия негіздері бойынша білімді тереңдету және кеңейту. Химиялық формулаларды құрастыру, реакциялардың химиялық теңдеулерін жазу, ғылыми химиялық ойлауды қалыптастыру үшін есептеу есептерін шығарудың практикалық дағдыларын дамыту. Химиялық зертханада және оқу аудиторияларында химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Адам анатомиясының пәні, міндеттері, әдістері; Адам тіндері: жасушалар және жасушааралық зат құрылысының ерекшеліктері, орналасқан жері, функциялары. Тірек-қимыл жүйесі. Адам қаңқасына жалпы шолу. Ішкі мүшелер (Спланхнология). Ағзалар жүйесінің құрылысы мен қызметі: жүйке, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, жыныс. Талдағыштар. Сезім мүшелері. Жабынды жүйесі: тері, шаш және тырнақ. Тері бездері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия (сандық талдау)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: химиялық заттың сандық құрамын анықтау. Қысқаша мазмұны: сандық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; талдау әдістерінің салыстырмалы сипаттамасы - гравиметриялық, электрогравиметриялық, колориметриялық және спектрофотометриялық, люминесценттік, хроматографиялық, титриметриялық, қышқылдық-негіздік титрлеу, редоксиметрия, комплексонометрия, тұндыру, бірге тұндыру, адсорбция және окклюзия. Аналитикалық есептеулер үшін негізгі есептеу формулаларын шығару қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антропология
    Несиелер: 5

    Курс аясында оқытылады: Антропология бағыттары. Зерттеудің жетекші тәсілдері. Негізгі ұғымдар: этностық және этникалық процестер туралы түсінік (антропогенез және этногенез) қазіргі жануарлар дүниесі жүйесіндегі адамның орны. Салыстырмалы және эволюциялық приматология. Саналы адамның пайда болуы. Адам постнаталды онтогенездің ерекшелігі мен кезеңдері. Адамның биологиялық жасы. Адамның конституциялық түрлері. Адам нәсілдері және этнография негіздері. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тамақ өнімдерін талдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: тамақ өнімдерінің, зиянды заттардың, тамақ шикізатының негізгі химиялық компоненттерін зерттеудің физика-химиялық, микробиологиялық әдістері туралы білімді қалыптастыру. Азық-түлікті зерттеудің оңтайлы әдісін таңдау кезінде шығармашылық қабілеттерін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларын дамыту. Талдау нәтижелеріне математикалық өңдеуді жүргізу. Сақтау және тасымалдау кезінде заттардың қасиеттерінің өзгеруін болжау. Халықаралық тәжірибе аясында тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі стандарттарының сәйкестігі. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру және жалпы химия бойынша орта білім берудің жаңартылған мазмұнының негізгі НҚА-сын зерделеу. Пәннің мазмұны: орта білім берудің жаңартылған мазмұнының НҚА, бағалаудың әдістері мен заманауи технологиялары (рейтинг, мониторинг, портфолио), критериалды бағалау, жоспарлау және химияны оқыту мен оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрохимия негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: қолданбалы пәндерді одан әрі игеру үшін электрохимия бойынша теориялық базаны зерттеу. Электрохимияның негізгі бөлімдеріндегі есептерді шығару арқылы негізгі құзіреттіліктер мен танымдық белсенділікті қалыптастыру. Электрохимиялық зерттеулер жүргізу, электрохимия құрылғыларындағы зерттелетін объектінің физикалық қасиеттерін және зерттеу нәтижелерін талдау. Еңбек нарығында сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін техникалық электрохимия мен металдардың коррозиясының әртүрлі салаларында бағдарлануына байланысты электрохимия мәселелерін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық қосылыстардың зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жұмыстың дәлдігін едәуір арттыратын Органикалық заттардың құрылымын зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі белгілер бойынша әдістердің жіктелуімен танысыңыз. Аналитикалық есеп үшін оңтайлы зерттеу әдісін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды таңдауда шығармашылық қабілеттерін дамыту, заттардың қасиеттерін болжау, талдау нәтижелерін математикалық өңдеуді жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы және молекулалық генетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Генетиканың даму тарихы; клетка тұқым қуалаушылық пен көбеюдің негізі ретінде; эукариоттар мен прокариоттардағы тұқым қуалайтын құрылымдардың ерекшеліктері; Дж. Уотсон және Ф. Крик ДНҚ құрылымдық моделі; Кариотип және идиограмма; Клетканың бөлінуі (амитоз, эндомитоз, митоз, мейоз); Г.Мендель заңдары; моногибридті, дигибридті және полигибридті будандастыру; аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу түрлері; геннің плейотропты әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: адам және жануарлар физиологиясының мақсаттары, міндеттері, пәні және әдістері; адам және жануарлар физиологиясының ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; Жануарлар клеткасының физиологиясы; жүйке жүйесінің физиологиясы; сенсорлық жүйелердің физиологиясы; бұлшықет жүйесінің физиологиясы; эндокриндік жүйенің физиологиясы; ағзаның қорғаныс жүйелері; Иммунитет; қан айналымы физиологиясы; тыныс алу физиологиясы; ас қорыту жүйесінің физиологиясы; шығару жүйесінің физиологиясы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: пәнді зерттеудің негізгі заңдары, заңдылықтары мен негізгі физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру және жүйелеу. Физикалық химия. Газдардың қысқаша сипаттамасы. Химиялық термодинамика. Ерітінділер. Электрохимия. Химиялық реакциялардың кинетикасы. Коллоидты химияға кіріспе. Дисперсті жүйелер мен бөлшектер. Беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелердің термодинамикасы. Капиллярлы құбылыс. Беттік-белсенді заттардың адсорбциясы. Электр бетіндегі құбылыстар. Пәннің негізгі бөлімдері бойынша есептерді шығару арқылы танымдық белсенділікті дамыту, виртуалды оқу кешендері және жабдықтармен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жұмыстың дәлдігін едәуір арттыратын органикалық заттардың құрылысын зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі белгілер бойынша әдістердің жіктелуімен танысу. Аналитикалық міндет үшін оңтайлы зерттеу әдісін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды таңдауда шығармашылық қабілеттерін дамыту, заттардың қасиеттерін болжау, талдау нәтижелеріне математикалық өңдеуді жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Студенттердің организмнің негізгі молекулалық-генетикалық және клеткалық механизмдері туралы қазіргі заманғы білімдерін қалыптастыру. Пән аясында клетканы құрайтын жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен функциялары, генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдері зерттеледі. Ядро компоненттері. ДНҚ және теломераза синтезі. ДНҚ метилденуі. ДНҚ зақымдануының репарациясы. Ақуыздарды сұрыптау және модификациялау. ДНҚ секвенирлеу әдістері. Биочиптеу әдісі. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты органикалық химияның теориялық негіздерін және алифатты қосылыстардың негізгі кластарын тереңірек зерттеу болып табылады. А.М. Бутлеровтың органикалық қосылыстар құрылысы теориясының негізгі ережелері Негізгі ұғымдармен және терминдермен сауатты жұмыс жасау. Студенттердің заманауи химия ғылымының жетістіктерін игеруі, кәсіби қызметте білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Әдістемеге сәйкес экспериментті өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту, нәтижелерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: халықтың мәдениеті мен тілдеріне білім алушылардың мәдениеті мен білім деңгейін арттыру, жазбаша қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру. Академиялық мәтіндердің түсініктерін, функциялары мен жанрларын таныстыру және кеңейту. Академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, сын-пікір, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Ғылыми және қоғамдық танымды кеңейту үшін академиялық адалдықтың этикалық және құқықтық нормаларын, қағидаттары мен мәдениетін сақтау. Дереккөздермен, кітапханалық, Интернет қорларымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау. Әдістемелік материалдарды, интерактивті, сандық әдістерді пайдалана отырып сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық молекулардың функционалды туындылар химиясы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты бензол негізіндегі органикалық молекулалардың циклдік қосылыстарын терең зерттеу. Өзінің кәсіби қызметінде органикалық химия бойынша білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Қысқаша мазмұны: бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидты химия, химиялық технология және экология, кинетика және катализ, жоғары молекулалық қосылыстар химиясы саласындағы әрекеттің ң әмбебап әдістерін білу. Заманауи жабдықтарды қолдана отырып, функционалдық талдау элементтері арқылы білімнің практикалық қолдану саласын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерде өсімдік организмінде болатын физиологиялық процестердің негізін құрайтын жалпы заңдылықтар мен нақты механизмдер туралы білімді қалыптастыру. Студентке өсімдіктер физиологиясының негізгі бөлімдері туралы нақты білім беру: өсімдік клеткасының физиологиясы, су алмасу, фотосинтез, тыныс алу, минералды қоректену, өсу және даму, өсімдіктердің өсу қозғалысы. Өсімдіктердің физиологиялық негіздері мен тұрақтылық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі органикалық химия курсы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: органикалық химияның мектеп курсы бойынша теориялық білімді жүйелеу және жалпылау. А.М. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясының негізгі ережелері. Органикалық молекулалардың электрондық құрылысы. Органикалық реакциялардың жіктелуі және олардың өту механизмдері. Органикалық қосылыстар кластарының салыстырмалы сипаттамасы. Қосылыстар кластары бойынша есептерді шығару арқылы танымдық белсенділікті дамыту, виртуалды оқу кешендері және жабдықтармен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биоорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болып органикалық молекулалардың құрылымын, қасиеттері мен қызметін анықтау, биологиялық белсенділігі бар жасушаларда синтезделмейтін жаңа заттарды синтездеу. Қысқаша мазмұны: биоорганикалық химияның негізгі түсініктері мен заңдары. Қосылу реакцияларының механизмдері. Органикалық заттардың молекулаларындағы функционалды топтардың табиғаты мен тәртібі, химиялық реакциялардың негізгі түрлері және олардың сипаттамалары. Органикалық қосылыстар молекулаларының электрондық және стереохимиялық құрылымының негіздері. Оқыту процесін тиімдету арқылы білімді теориялық және практикалық қолдану саласын дамыту, типтік метаболикалық реакцияларды зерттеуде сандық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктердегі физиологиялық процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - өсімдіктердің тіршілік процестерінің мәні туралы білім негіздерін игеру. Студенттердің бойында өсімдік ағзаларында жүретін түрлі физиологиялық процестердің негізін құрайтын жалпы заңдылықтар мен нақты механизмдер туралы, күрделі функциялар мен оларды тұтас организм жүйесінде реттеу механизмдерінің өзара тәуелділігінің биохимиялық, молекулалық және генетикалық негіздері, зертханалық талдаудың және өсімдік ағзаларын зерттеу барысында эксперимент жүргізудің кәсіби бастапқы дағдылары туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдердің бойында жалпы білім беретін мектепте биология сабақтарында оқу-тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз ететін әдістемелік білім мен білік жүйесін дамыту; студенттерді биология сабақтарында оқушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу процестері туралы біліммен қаруландыру; биологияны оқыту әдістемесінің теориясын ашу; студенттерді негізгі білім беру-тәрбиелік міндеттерді іске асыру үшін сабақтың әртүрлі нысандарын жүргізуге үйрету. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиялық процестердің химиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: химия және биология саласындағы заманауи жетістіктер контекстінде биологиялық процестердің химиялық негіздері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Тірі ағзалар макромолекулалардың жоғары реттелген динамикалық жүйесі ретінде. Адам тамақтануының биохимиялық негіздері. Процестердің заңдылықтарын болжау туралы ситуациялық есепті талдауда ғылыми әдебиеттерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Биохимиялық анализаторларда эксперименттік жұмыс жүргізу үшін практикалық дағдыларды қалыптастыру. Сандық технологиялар арқылы метаболикалық процестердің математикалық модельдерін құру және нәтижелердің химиялық-физикалық мағынасын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі биологиялық эксперимент
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері мектептегі биология сабағында биологиялық экспериментті жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті мұғалімді даярлау. Ғылыми зерттеу нәтижелерін талдай білу, оларды ғылым мен білім саласындағы нақты зерттеу мәселелерін шешуде қолдана білу. Өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу. Қысқаша мазмұны Биологиядағы эксперименттік әдістер; биологиялық эксперименттің функциялары. Биологияны оқытуда оқу экспериментін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: оқушылардың тұтастығын, болжамдылығын, жалпы сауаттылығына қол жеткізуді ескере отырып, заманауи мектептегі химиялық білім берудің мақсатты компонентін қалыптастыру. Академиялық білім, білік, дағды жүйесін дамыту, білім алушылардың жасына және әртүрлі сыныптарға арналған бағдарламаларға сәйкес тақырыптарды зерделеу реттілігі, цифрлық технологияларды пайдалану (Phet, Labxchange, Renderforest), сондай-ақ критериалды бағалау үшін PISA, STEM форматында тапсырмалар құрастыру, тілдік білімді және сыни ойлауды дамыту, мектеп бағдарламаларын практикада жетілдіру және тексеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядағы мәселелерді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттердің генетика және молекулалық биология саласындағы әртүрлі типтегі биологиялық есептерді білімін қорытындылау, жүйелеу, кеңейту және тереңдету мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Курстың негізгі тақырыптары бойынша күрделілігі жоғары генетикалық мәселелерді шешу. Генеалогиялық шежірені құру және ұрпақтар бойынша белгілі бір белгінің тұқымқуалаушылық сипатын талдау; теориялық дереккөздерді қолдана отырып, генетикалық есептерді, схемалар мен конспектілерді құру. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядан көрнекі құралдарды дайындау
    Несиелер: 3

    Биология сабағында оқыту құралдарын пайдалану. Көрнекілік құралдарының жіктелуі. Тірі өсімдіктер мен жануарлар көрнекілік құралы ретінде. Препаратталған табиғи объектілер. Ылғалды препараттар. Коллекциялар. Микропрепараттар. Остеологиялық препараттар. Таксидермиялық Көрнекі құралдар. Көрнекілік оқытудың дидактикалық принципі ретінде. Биология бойынша көрнекі құралдардың жіктелуі. Табиғи құралдар. Бейнелеу құралдары. Әдістемелік құралдар түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында химияны оқыту
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: негізгі НҚА-ны зерделеу және пәннің мазмұнын жаңарту контексінде химия мұғалімдерінің педагогикалық мәдениетін жетілдіру. Жаңартылған мазмұндағы НҚА, білім беру бағдарламасы құрылымының ерекшеліктері, ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды құру бойынша әдістемелік ұсынымдар, спиральді білім беру нысанын, критериалды бағалауды жетілдіру, көптілді кадрларды даярлау, функционалдық сауаттылықты, өз бетінше білім алу дағдыларын, коммуникативтілікті, сыни ойлауды дамыту үшін PISA, STEM, сондай-ақ Phet, Labxchange, Renderforest форматындағы тапсырмаларды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық эксперимент әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: замануи химия ғылымы тұрғысынан химиялық эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру деңгейінде оқушылардың танымдық қызметін жандандыруға бағытталған оқытушының шығармашылық қызметін дамыту. Қарапайым жабдықтармен және заманауи аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, химиялық эксперименттің кезеңдері мен әдістемесі: демонстрация технологиясы, зертханалық тәжірибелерді орындау, практикалық жұмыстарды жүргізу, проблемалық оқытуда қолданбалы сипаттағы эксперименттік және шығармашылық есептерді шешу, реактивтердің аз массасымен жұмыс істеу әдістемесі мен артықшылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында биологияны оқыту
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: орта білім берудің жаңартылған мазмұнының негізгі НҚА-сын зерделеу және биология пәнін оқыту бойынша қазіргі заманғы мектептің қажеттіліктеріне байланысты ұтқырлық деңгейін, шығармашылық ғылыми-педагогикалық қызметке қабілеттілікті дамыту. Қысқаша мазмұны: жаңартылған мазмұндағы НҚА, оқу бағдарламасы құрылымының ерекшеліктері, ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды әзірлеу бойынша әдістемелік ұсынымдар, спиральді оқыту нысаны, критериалды бағалау әдістемесі. Пәндік құзіреттілікті, сыни ойлауды қалыптастыру үшін компьютерлік технологияларды қолдана отырып шығармашылық, қолданбалы практикалық тапсырмаларды қолдану. Ерекше қажеттіліктері бар балаларға қатысты әлеуметтік, білім беру саясатын жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан эксперименталды есептерді шығару әдісі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттерді химия пәні бойынша эксперименттік тапсырмаларды шешудің ғылыми-әдістемелік негіздерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: химия бойынша эксперименттік тапсырмалардың жіктелуі; эксперименттік тапсырмаларды шешудің теориялық негіздері, оларды шешу мен орындаудың техникасы мен аспаптық әдістері, Математикалық теңдеудің көмегімен әдістемелік есептерді шешу; аралас есептерді шешу, деңгейлер бойынша эксперименттік есептерді шешу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядан сабақтан тыс жұмыстар
    Несиелер: 3

    Биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың мазмұны және ұйымдастырылуы. Оқу-тәрбие үрдісіндегі маңызы мен орны. Мектептегі биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың жіктелуі. Биологиядағы сыныптан тыс жұмыстардың формалары мен түрлері. Сыныптан тыс жұмыстардың тиімділігін арттыру жолдары мен құралдары. Мектептегі биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі формалары мен түрлерін ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: теориялық, сонымен қатар практикалық деңгейде биохимиялық процестер саласындағы білім мен дағдыларды дамыту. Тірі ағзалардың макромолекулаларының негізгі кластарына салыстырмалы сипаттама беру: ақуыз құрылымы, ақуыздардың физика-химиялық қасиеттері, ферменттер, нуклеин қышқылдарының құрылысы, көмірсулар алмасуы, липидтердің алмасуы және құрылымы, ақуыз биосинтезі, ферменттердің әсер ету механизмдері, аминқышқылдарының метаболизмі, нуклеотидтер алмасуы. Автоматты биохимиялық анализаторда биохимиялық зерттеулердің жүргізу және нәтижелерін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға және білімді іргелі меңгеруге ықпал ететін химия бойынша есептерді шешуде метапәндік әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: қазіргі заманғы мектеп оқушыларына химия пәні бойынша мектеп бағдарламасына бағытталған есептеу, сандық, сапалық, практикалық, қолданбалы, аралас есептердің негізгі түрлерін шешуге оқыту әдістемесі, есептер жүйесіне шешудің алгоритмін құру, ойлаудың әртүрлі әдістерін қалыптастыру үшін есептер мәтіндерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияда күрделілігі жоғары есептерді шығару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді химия пәні бойынша есептік және эксперименттік есептерді, күрделілігі жоғары жаттығуларды шешудің ғылыми-әдістемелік негіздерімен таныстыру Қысқаша мазмұны: химия бойынша күрделілігі жоғары тапсырмаларды жіктеу; есептерді шешудің және ілгері деңгейдегі тапсырмаларды орындаудың теориялық негіздері, оларды шешудің әдістемесі мен технологиясы; математикалық теңдеудің көмегімен әдістемелік есептерді шешу; аралас есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Экспериментті қауіпсіз жүргізуге негізделе отырып пәндік саладағы негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру және кеңейту құралы ретінде талдаудың химиялық, физика-химиялық, биологиялық әдістерін пайдалана отырып, заманауи аспаптар және жабдықтармен ғылыми-зерттеу, жобалау жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу.

  • Код ON4

    Білім алушылардың жастық және ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім, біліктілік және дағдылар жүйесін дамыту және қолдану.

  • Код ON7

    Бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидтық, биохимияны; ботаниканы, цитология мен гистологияны, зоологияны, адам мен жануарлар физиологиясын, анатомияны, өсімдіктер физиологиясын, генетиканы қоса алғанда білім берудің жаңартылған мазмұны аясында химиялық және биологиялық ғылымдар саласында білімді, дағдыларды, біліктілікті кәсіби деңгейде пайдалануды көрсету, дамыту, қолдану.

  • Код ON5

    Оқу жетістіктерін (ТЖБ, БЖБ, ҚБ) критериалды бағалау әдістемелерін практикада пайдалана отырып тұлғаның ойлау қызметін жандандыруға және жан-жақты дамытуға бағытталған, орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде химия және биологияны тиімді, нәтижелі оқыту әдістері мен түрлерін, инновациялық білім беру технологияларын қолдануы.

  • Код ON1

    Біліктілік қасиеттеріне сәйкес келетін үлкен эрудициясы, қолданбалы сипаттағы ойлау мәдениеті, лингвистикалық санасы бар тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік беретін жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер бойынша ғылыми-теориялық, болжамдық, технологиялық білімдерін көрсету.

  • Код ON6

    Қауіпті және зиянды өндірістік жағдайларды ескере отырып қолданбалы сипаттағы есептерді, химиялық және биологиялық есептерді шешуде білім алушылардың шығармашылық, танымдық қабілеттерін, ғылыми білімі мен практикалық дағдыларын қолдану және дамыту.

  • Код ON2

    Ғылыми және қоғамдық танымды кеңейту үшін негізгі тілдік, коммуникативтік білім мен іскерлікті, этикалық және құқықтық нормаларды, академиялық, кәсіби мақсаттарды, мәдениетаралық қарым-қатынас пен академиялық жазуды, кәсіби саладағы академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін көрсету.

  • Код ON3

    Қолданбалы бағдарламалық құралдарды, ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін және оқытудың жаңа цифрлық инновациялық технологияларын кәсіби қызметте қолдану.

Top