Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06105 Data Science в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Математика 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны алгебра, аналитикалық геометрия және математикалық анализдің Білім Беру Бағдарламасының шеңберінде жаңа пәндерді одан әрі дамытуға қажетті таңдалған мәселелерін қамтиды. Математика ғылымының негізгі даму кезеңдерімен, математиканың басқа ғылымдармен өзара байланысының негізгі заңдылықтарымен таныстыру; Математиканың техникада қолданылуын көрсететін нақты есептердің, практикалық мысалдардың шешімдерін келтіреді. Интерактивті дәрістерді қолдану және белсенді практикалық жаттығулар жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоримдер, деректер құрылымы және программалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - алгоритмдері әзірлеу теориясын, әдістері және Python тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің технологияларын меңгеру болып табылады. Алгоритмдер. Мәліметтер құрылымы. Алгоритмдерді өңдеу принциптері. Деректер құрылымын өңдеу алгоритмдері.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    Жалпы және теориялық физика мәселелерін зерттеу. Техника және технология саласындағы практикалық есептерді шешу үшін негізгі физикалық заңдарды қолдану; жүргізілген физикалық өлшеулердің нәтижелерін математикалық өңдеу. Физикалық құбылыстарды эксперименттік зерттеулерде ғылыми көзқарас дағдыларын қолдану, сонымен қатар өлшеу нәтижелерінің сенімділік дәрежесін бағалау. Интерактивті дәрістерді қолдану, белсенді практикалық сабақтар мен виртуалды зертханалық жұмыстарды жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика 2
    Несиелер: 3

    Пән бойынша қарастырылатын негізгі базалық математикалық есептерді шешуге қажетті дифференциалдық теңдеулер мен ықтималдықтар теориясының қажетті таңдалған бөлімдерін және мәселелерін оқып игеру. Математикалық білімді жобалау және конструкциялық-технологиялық мәселелерді шешкенде кешенді пайдалану. Математиканы нақты техникалық есептерді шешуге қолдану және теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеуге математикалық әдістерді қолдану. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу формасын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау I
    Несиелер: 5

    Объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздерін меңгеру: инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизм. С++ (С#) бағдарламалау тілін қолдану арқылы практикалық есептерді шешудің, объектілі-бағытталған бағдарламалау технологиясын қолданудың, мәліметтерді өңдеу алгоритмдері мен әртүрлі құрылымдарды қолданудың дағдыларын меңгеру.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу формасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық технологиялардың математикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері; ақпарат теориясының элементтері; кодтау теориясының негіздері; детерминирленген және ықтималдық автоматтар; ақпараттық процестердің физикалық принциптері. Деректерді регрессивті және корреляциялық талдау әдістерімен өңдеу. Экспериментті жоспарлаудың математикалық теориясы. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономиканы математикалық модельдеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ қызмет саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеу және болжау үшін математикалық әдістерді меңгеру; қалыптасқан экономикалық проблемаларға дербес талдау жүргізу білігін қалыптастыру, студенттерді ғылыми танымды дамытуға үйрету. Қысқаша мазмұны: бұл пән сызықтық және векторлық алгебраны, жазықтықтағы түзуді, дифференциалды есептеуді зерттейді. Экономикадағы математикалық модельдерді, ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын қарастырады. Тапсырмаларды шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Операциялық жүйелердің түсінігі мен сипаттамалары. ОЖ классификациясы. Түрлері интерфейстер. ОЖ машиналық-тәуелді қасиеттері. Үзіктерді өңдеу. Процестерді жоспарлау. Енгізу-шығару қызметін көрсету. Виртуалды жадыны басқару. Файлдармен жұмыс. Ресурстарды бөлу. Тәсілдері құрылғыларды қолдау, жабдықтың драйверлері. Желілік операциялық жүйелер. Таратылған жүйелердегі процестер мен жіптер. ОЖ баптау, пайдалану және басқару. Отбасы ОС MS Windows, LINUX. Білім беру платформасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-жасанды интеллект мәселелерін шешудің проблемалары мен әдістерін, соның ішінде шешім қабылдауды қолдау мәселелерін зерттеу және дамыту. "Жасанды интеллект ғылыми бағытының негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары, әдістері мен перспективалары туралы білім алу. Зияткерлік жүйелерді құру және бағдарламалық іске асыру, білім базаларын қалыптастыру технологиялары мәселелері қаралды, жасанды интеллект жүйелерін іске асырутілдері және оларды пайдалану әдістері сипатталған. Бағдарламалық кешенді әзірлеу, жасанды интеллект құру мәселесін шешу алгоритмін құру. Компьютерлік технологиялар өмірлік мәселелерді шешу үшін ұсынатын мүмкіндіктерд ісаналы және ұтымды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау ІІ
    Несиелер: 5

    Java тілінің және объектіге-бағытталған бағдарламалау концепциясының негіздері; Java тілі кластарының кітапханаларын қолдану аспектілері, соның ішінде файлдар, коллекциялар, желілік және көп ағынды қосымшалар, сондай-ақ ХМL-мен өзара іс-қимыл; сервлеттерді, JSP және әзірлеушінің жеке тегтерін қолданумен таратылған ақпараттық жүйелерді бағдарламалау негіздері; жобалау шаблондарын практикалық қолдану. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жүйелер теориясы және жүйелік талдау
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру мақсаттары жүйе теориясы мен жүйелік талдаудың әдістері мен үлгілерін оқу, жүйелік талдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру Пәннің мазмұны: Жүйелердің классификациясы. Үлкен және күрделі жүйелер. Жүйелік талдаудың негізгі әдістемесі. Жүйелік талдау пәні. Жүйені талдау кезеңдері. Жүйелік талдау мәселелерін формализациялау әдістері: сарапшылардың тәжірибесі мен интуициясын пайдалану әдістері және жүйелерді формальды көрсету әдістері. Жүйелер және олардың қызмет ету және даму заңдылықтары. Жүйелердің құрылымы мен қызметін сипаттайтын негізгі түсініктер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нейрондық желілердің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нейрондық желілер теориясының негізгі ережелерін және оларды есептерді шешуде қолдану әдістерін оқып үйрену. Бұл курста мыналар қарастырылады: жасанды нейрон түсінігі, оның құрылымы, нейрон түрлері; нейрондық желі туралы түсінік, нейрондар арасындағы байланыс түрлері; нейрондық желілердің түрлері, олардың архитектурасы; перцептрон, радиалды желі, Кохоненнің өздігінен ұйымдастырылатын картасы, қайталанатын желілер; нейрондық желілерді баптау (үйрету) әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 3

    Ақпаратты қорғаудың негізгі ұғымдары мен анықтамалары; компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпараттық қауіпсіздік қатерлері; қауіпсіздік саясатының негізгі ұғымдары мен принциптері; компьютерлік ақпаратты қорғаудың негізгі криптографиялық әдістері мен алгоритмдері; кең таралған операциялық жүйелерде ақпаратты қорғау; деректермен желіаралық алмасуды қорғаудың базалық технологиялары; антивирустық қорғау әдістері мен құралдары. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы
    Несиелер: 5

    Компьютер архитектурасына кіріспе. Архитектураның дамуы және есептеудегі параллельділік. Компьютер жұмысының көппрограммалық режимі. Есептеу жүйелерінің архитектурасы. Микропроцессорлардың негізгі түрлеріне шолу. Компьютерлік желілердің архитектурасына кіріспе. Сымсыз байланыстар. Желілердегі қауіпсіздік. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Машиналық-бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Регистрлердің негізгі түрлері, микропроцессордың пайдаланушы және жүйелік регистрлерін пайдалану принциптері; микропроцессорлар командаларының жүйесін қолдану салалары; жүйелік функциялар және олардың параметрлері; операциялық жүйелерде орындалатын ағындар мен процестер; қателерді өңдеу механизмдері. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Деректер қорының және деректер қорын басқару жүйелерінің негіздері зерттеледі. Студенттер реляциялық деректер моделінің принциптерін, деректер қорын басқару жүйелерімен жұмыс істеу негіздерін, реляциялық алгебра және реляциялық есептеуді білуі тиіс.Деректер қорын құруды, ДҚБЖ басқаруды, деректерді мұрағаттауды, SQL –сұраныстарды орындауды, деректерді таңдауды, іздеуді білуі керек. Деректер қорын жобалау және әзірлеу дағдылары болуы тиіс.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік стандарттары
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етумен байланысты стандарттарды білу. Ақпаратты қорғау бойынша нормативтік және басшылық құжаттарды талдай білу, оларға салыстырмалы талдау жасай білу. Кәсіпорында ақпаратты қорғауды ұйымдастыру үшін стандарттарды қолдану дағдысының болуы. Негізгі ұғымдар. Стандарттарды жіктеу. Ақпараттық технологиялардың қауіпсіздігін бағалау стандарттары. Ақпараттық қауіпсіздік жүйесінің ISO∕IEC 27000 стандартының талаптарына сәйкестігіне аудиті. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұлтты есептеу қосымшалары
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – бұлтты есептеу парадигмалары, бұлттық жүйе архитектурасы саласындағы білім мен дағдыларды алу. Курстың мазмұны: Бұлтты орналастыру үлгілері. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі үлгілері: Бағдарламалық қамтамасыз ету қызмет ретінде (SaaS) (қызмет ретіндегі бағдарламалық құрал), қызмет ретінде платформа (PaaS), қызмет ретінде инфрақұрылым (IaaS), басқа бұлттық қызметтер (XaaS). Жетекші жеткізушілер шешімдеріне шолу - Microsoft, Amazon, Google. Microsoft бұлттық қызметтерінің мысалдары. Google бұлттық қызметтерінің мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Веб бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Кәсіби мәселелерді шешуге арналған Веб-бағдарламалау; HTML белгілеу тілінің негіздерін, CSS стильдерін, CSS стильдерінің HTML беттерінде қолдану технологияларын, РНР бағдарламалау тілін үйрену: веб-қосымшаларды әзірлеу технологиясына кіріспе. Сервлеттер. Java Server Page. Сессиялар, оқиғалар және сүзгілер. JSP STANDARD TAG LIBRARY. Жеке тегтер. Компьютерлік презентацияларды қолдана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұлттық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: бұлтты технологиялардың сәулеті, бұлтты сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сонымен қатар негізгі бар бұлтты платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын алу. Бұлтты технологиялардың негізгі сипаттамаларын зерттеу; серверлік технологиялар негізінде шешімдерден негізгі айырмашылықтарды анықтау; бұлтты есептеулерді пайдалану мен байланысты артықшылықтар мен тәуекелдерді бағалау. Интерактивті дәрістер өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Машиналық оқытуға арналған математика
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің машиналық оқыту негіздері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыту, машиналық оқытудың құралдарын, модельдерін және әдістерін меңгеру, сонымен қатар математикалық мәліметтерді зерттеуші және әзірлеуші дағдыларын меңгеру болып табылады, деректерді талдаудың модельдері, әдістері және алгоритмдері. Курста алгебра, статистика элементтері, математикалық талдау элементтері (мысалы, градиенттік түсу), сандық әдіс және талдау элементтері, оңтайландыру есептеріне кіріспе, векторлық кеңістік элементтері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүйелік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Ең аз шығындармен күрделі логикалық құрылымы бар қазіргі заманғы бағдарламаларды алуға мүмкіндік беретің, бағдарламаларды әзірлеу деңгейіндегі жүйелік бағдарламалаудың негізгі теориялық және практикалық аспектілері:Ағындарды және процестерді басқару. Ағындар мен процестерді синхрондау. Жадты басқару. Файл жүйесін басқару. Динамикалық түрде қосылатын кітапханалар. Консоль қосымшаларын бағдарламалау. Ерекшеліктерді құрылымдық түрде өңдеу. Параллель процестер арасындағы деректермен алмасу. ОЖ-де қауіпсіздікті басқару. Деректерді асинхронды өңдеу. Аппараттық құралдарды бағдарламалау. Интерактивті дәрістер өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғыларды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мобильді қосымшаларды әзірлеу контексінде білім алу, қосымшаларды жобалау және пайдаланушы интерфейсін әзірлеу дағдыларын бекіту, соның арқасында студенттер заманауи интеграцияланған даму ортасын қолдана отырып, мобильді қосымшалардың білікті дамуын жүзеге асыра алады, бейімделгіш пайдаланушы интерфейсін жасай алады, шектеулі ресурстар жағдайындаархитектураны жобалай алады, нәтижесінде мобильді платформада жұмысістейтін тұтас қосымшаны алады; қабылданған шешімдерді өзбетінше бағалау. Интерактивті дәрістер өткізу, заманауи АТ және Интернет-ресурстарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Курста компьютерлік желілер, олардың компоненттері мен технологиялары, жергілікті және жаһандық компьютерлік желілердің түрлері, олардың құрылымының, компоненттерінің ерекшеліктері және қолдану әдістері қарастырылады; компьютерлік желілердің қауіпсіздігі мәселелеріне ерекше назар аударылады. Компьютерлік жүйелер мен желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері. Есептеуіш техника жұмысының ерекшеліктері. Желілік хаттамалар. Желілік операциялық жүйелер.Компьютерлік презентацияларды қолдана отырып, интерактивті дәрістер, зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық қорғаудың ұйымдастырушылық және құқықтық әдістері
    Несиелер: 5

    "Ақпаратты ұйымдастырушылық қорғау" түсінігі. Ақпаратты ұйымдастырушылық қорғаудың құқықтық негіздері. Ақпараттық қоғам және ақпараттық қауіпсіздік. Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы нормативтік құжаттар. Ақпаратты қорғау саласындағы халықаралық заңнама. Компьютерлік ақпарат саласындағы қылмыстарды жіктеу. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет нысанын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер ғалымдарына арналған Python
    Несиелер: 6

    Курс болжамды модельдерді құру, деректерді визуализациялау және нейрондық желілермен жұмыс істеу үшін бағдарламалау дағдыларын қалай қолдану керектігін көрсетеді. Курстың мазмұны: Python тілінде бағдарламалау негіздері. Деректерді визуализациялау. Зерттеу нәтижелерін ұсыну. Мәтіндік мәліметтермен жұмыс. Машинамен оқытуға кіріспе. Sklearn модулі. Классификация және сызықтық модельдер мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпарат теориясы
    Несиелер: 5

    Ақпарат теориясына кіріспе. Ақпаратты өлшеу. Ақпараттың статистикалық шаралары. Кодтау алгоритмдері. Котельников теоремасы және оны қолдану. Деректерді беру арналары. Сандық ақпаратты беру тәсілдері. Байланыс арнасының өткізу қабілеті. Теорема Шеннонның. Деректерді беру мен қабылдаудың шуылға қарсы иммунитетін және шуылға қарсы тұрақтылығын арттыру әдістері. Криптографиялық алгоритмдерді құру принциптері. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректер қорының қаупсіздігі
    Несиелер: 6

    Мәліметтер базасының тұжырымдамасы, құру және пайдалану негіздері. Деректер базасының қауіпсіздігі: мәселелер, перспективалар, шешімдер.Деректер қорын қорғау әдістері. Қорғалған деректер қорын жобалау принциптері. Таратылған деректер қорының архитектурасы. Таратылған деректер қорын қорғау әдістері.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Динамикалық бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Курс динамикалық бағдарламалау есептерінің математикалық талдаудың классикалық есептерінен айырмашылығы мен артықшылықтарын ашады, динамикалық бағдарламалау бөлімдерін жіктейді; есептерді құрастырады және есептерді шешу әдістерін жіктейді. Толық ашылған әдістерге шартты экстремумды анықтаудың классикалық әдісі және Лагранж көбейткіштері әдісі жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің сенімділігі
    Несиелер: 5

    Ақпараттық жүйелер сенімділігінің негізгі ұғымдары. Қалпына келтірілмейтін жүйелердің сенімділігінің негізгі сипаттамалары. Сенімділік теориясының математикалық модельдері. Бағдарламалық қамтаманың сенімділігі. Резервтелген жүйелердің сенімділігін есептеу әдістері. Ақпараттық жүйелердің сенімділігі мен киберқауіпсіздігін талдаудың заманауи үрдістері.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • IT-инфрақұрылым
    Несиелер: 6

    Ақпараттық инфрақұрылымды басқару теориясы мен тәжірибесінің негіздерін зерделеу, кәсіпорынның қазіргі даму үрдістері туралы, олардың қозғаушы күштері туралы, кәсіпорынның архитектурасына ақпараттық-телекоммуникациялық технологиялардың көпжақты әсер етуі туралы, кәсіпорынның ұйымдық-басқару және ақпараттық жүйелерін құрудың ұйымдастырушылық және заңнамалық аспектілері туралы, стратегиялық жоспарлау әдістері туралы теориялық білім алу. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелерді оңтайландыру
    Несиелер: 6

    Аппараттық құралдар олардың жүйелік бағдарламалық қамтамамен өзара әрекеттесуін ескере отырып қарастырылады.Курста компьютерлік жүйелердің архитектурасы, ЭЕМ құрылғылары жұмысының негізгі принциптері мен ұйымдастырылуы, оның ішінде есте сақтау құрылғылары, процессорлар және жалпы есептеу кешендері туралы жүйеленген ақпарат ұсынылған.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Желілік қауіпсіздік
    Несиелер: 6

    Желілік қауіпсіздікке кіріспе. Шабуыл түрлері. Желілік қауіпсіздік моделі. Криптография және шифрлау жүйелері. Коммутацияланатын жергілікті желілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету механизмдері. Сымсыз жергілікті желілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету механизмдері. Желіаралық қауіпсіздік механизмдері. Туннелдеу жүйелері. Қашықтан басқару қауіпсіздігі. Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу. Студенттердің өзіндік жұмысын тексеру үшін компьютерлік тестілеу/билет формасын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректерді басқару құралдары
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты – мәліметтер банкі және білім туралы негізгі түсініктерді оқып-үйрену, сонымен қатар ақпаратпен және мәліметтермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Бұл курс мыналарды қамтиды: деректер банкінің пәндік аймағы; ақпараттық жүйелердегі деректер банктерінің рөлі мен орнын; пәндік облыстың ақпараттық моделі ретінде деректер базасы; деректер банкінің архитектурасы; ақпараттық мәліметтер базасын жобалау; файлдық жүйелерді құрудағы ағымдағы тенденциялар; өнеркәсіптік ДҚБЖ шолуы; деректер банкінің даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ML және құралдарды жобалау
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты: машиналық оқытуда (Machine learning, ML) қолданылатын деректерді жинау, өңдеу және визуализациялау үшін қолданылатын құралдарды жобалау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Пәннің мазмұны: Машиналық оқытудың негіздерін оқу, машиналық оқытудың құралдарын, модельдерін және әдістерін меңгеру, сонымен қатар мәліметтерді зерттеуші (деректерді зерттеуші) және математикалық модельдерді, деректерді талдау әдістері мен алгоритмдерін әзірлеуші дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 6

    Арнайы оқу пәндерін және дипломдық жобалауды одан әрі игеру үшін бағдарламалық жобаны басқару негіздерін оқу. Жобаларды басқаруға кіріспе. IT жобаның тәуекелдерін басқару. Ресурстарды басқару. Сапаны басқару әдістері. IT жоба командасын басқару. IT жобаның қаржылық негіздемесі. IT жобаларын басқарудың ақпараттық жүйелері.Компьютерлік презентацияларды қолдану арқылы интерактивті дәрістер, белсенді практикалық жаттығулар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Операцияларды зерттеу
    Несиелер: 3

    Міндеттері – экономикалық жүйелерді зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеру; әртүрлі деңгейдегі экономикалық жүйелердің математикалық модельдерінің қазіргі жағдайын және дамуының негізгі бағыттарын зерттеу; модельдер мен модельдеу алгоритмдерін экономикалық талдауды тәжірибеге енгізу және құрастыру бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды меңгеру; ойлаудың жүйелі түрін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инжинирингтік және ақпараттық инновациялар
    Несиелер: 3

    Инжинирингке ие болу (ағыл. engineering-тапқырлық, білім), яғни жаңа объектілерді немесе ірі жобаларды құру бойынша инженерлік-кеңес беру қызметтерін көрсете білу. Инжинирингтік инновацияларды енгізу — белгілі бір инновацияны құруды, іске асыруды, жылжытуды және таратуды қамтитын инновациялық жобаны құру жөніндегі жұмыстар кешені ретінде қолданыстағы және әзірленіп жатқан жобалардың деректерін пайдалана отырып. Топтық жобалау жұмысының тәжірибесін, заманауи ақпараттық технологиялар мен Интернет-ресурстарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Big Data және жоғары өнімді есептеулер
    Несиелер: 6

    Курс үлкен деректермен жұмыс істеу негіздерін, жоғары өнімді есептеу принциптерін, оларды тиімді өңдеу және пайдалы ақпаратты алу үшін құралдарды таңдауды үйренуге арналған. Курстың/пәннің мазмұны: Үлкен деректердің негізгі түсініктері және жоғары өнімді есептеулерді қолдану салалары Математикалық зерттеулерде өнімділігі жоғары есептеулерді қолдану мысалдары. Жоғары өнімді есептеу жүйелерінің архитектурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 3

    Студенттерге іскери және кәсіби қарым-қатынас түрлері, ғылыми стильдің жанрлық ерекшеліктері, кәсіби қарым-қатынастың білік пен дағдыларын игертеді, жалпы гуманитарлық және жалпы кәсіби танымын кеңейтеді. Пәнді игеру барысында кәсіби сөздердің мағыналық, құрылымдық ерекшеліктерін, кәсіби салалық терминдердің семантикасы мен жасалу ерекшеліктерін, кәсіби саладағы сөйлеу тілі мен ғылыми стильдің ерекшеліктерін меңгереді. Белсенді оқытудың әңгімелесу, пікірталас, ситуациялық талдау әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи тілді тану
    Несиелер: 6

    Курс табиғи тілді өңдеу жүйелерін (NLPS) жобалауға бағытталған. Пәннің мақсаты студенттердің теориялық білімдер жүйесін және табиғи тілде берілген ақпарат пен компьютердің өзара әрекеттестігіне байланысты есептерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Морфологиялық және синтаксистік талдаудың негіздері, тілдік модельдер мен сөздердің мағынасын модельдеу қарастырылған. Танымал қолданбалар ақпарат пен сұрақ-жауап іздеу, автоматты қорытындылау, сезімді талдау, ақпаратты алу және машиналық аударма салаларында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби орыс тілі
    Несиелер: 3

    Студенттердің кәсіби қарым – қатынаста-ауызша және жазбаша орыс тілін пайдалану саласындағы білімі мен іскерлігін кеңейту және тереңдету. Бағдарламаның мазмұны ғылыми және кәсіби лексиканы (терминдер мен кәсібиліктерді) меңгеру жолымен орыс/қазақ тілінде кәсіби қарым-қатынастың ұғымдық базасын құрумен айқындалады; әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректер туралы терең білім
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - оқыту үлгілері үшін топтамалық эксперименттерді құру және бақылау, нақты уақытта модельдердің өнімділігін салыстыру, кез келген терең оқыту ортасын пайдалану, пәрмен жолын, Python кітапханасын немесе интерактивті интерфейсті пайдаланып терең оқыту эксперименттерін басқару, нейрондық желілерді жобалау. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Терең оқу және бейнелеуді меңгеру дегеніміз не. Негізгі абстракциялар. Қолдану салаларына қысқаша шолу және сурет пен мәтінді талдаудың қарапайым есептерін шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Машиналық оқыту алгоритмдері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің машиналық оқыту негіздері бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамыту, машиналық оқытудың құралдарын, модельдерін және әдістерін меңгеру, сонымен қатар математикалық мәліметтерді зерттеуші және әзірлеуші дағдыларын меңгеру болып табылады. деректерді талдаудың модельдері, әдістері және алгоритмдері. Курста алгебра, статистика элементтері, математикалық талдау элементтері (мысалы, градиенттік түсу), сандық әдіс және талдау элементтері, оңтайландыру есептеріне кіріспе, векторлық кеңістік элементтері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Big Data интеллектуалды талдау әдістері мен құралдары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – үлкен мәліметтерді аналитикалық өңдеу бойынша білім, білік және дағдыларды (құзыреттіліктерді) қалыптастыру. Курстың мазмұны: Үлкен деректерді деректерді өңдеуге кіріспе. Үлкен деректердің даму тарихы. Үлкен деректерді өндіру әдістері. Аналитикалық құралдар. Үлкен деректерді сақтау технологияларына шолу. Үлкен деректерді басқару шешімдеріне арналған нарықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Big Data негізіндегі маркетингтік аналитика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – маркетингтік аналитикаға арналған қосымшалармен жұмыс істеу қабілетін дамыту, сонымен қатар маркетингтік аналитика құралдарын жобалау және әзірлеу. Пән шеңберінде келесі аспектілер қарастырылады: Маркетингтік аналитиканың тұжырымдамалары, технологиялары. Маркетингтік аналитикалық платформалар. Мәліметтер қоймалары. Бизнес есеп беру және онлайн аналитикалық өңдеу үшін құралдар мен қолданбаларды пайдалану. Шешім қабылдауды қолдау жүйелері. Маркетингтік аналитика және экономикалық талдаудағы үлкен деректер тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік көру
    Несиелер: 6

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: бейнелер мен бейне тізбегін талдаудың және танудың заманауи әдістерін қолдану үшін база құру. Бұл курс келесі сұрақтарды қарастырады: компьютерлік көру бағытының пайда болу тарихы; сурет пен бейне тізбегін қалыптастыру; сурет пен бейне ретін анықтау, олардың құрылымы; бейнелер мен бейне тізбектерін сақтауды ұйымдастыру; кескінді сегменттеу түрлері және олардың тану процесіндегі рөлі; бейне ағынындағы объектілерді талдау; динамикалық объектіні анықтау; қозғалатын объектілерді іздеу және таңдау; объектіні қадағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән бойынша табысты жұмыс істеу үшін қажетті және жеткілікті шарт жалпы тілдік дайындық, сондай-ақ қазақ/ орыс тілінде арнайы пәндер бойынша базалық білімнің болуы болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми және кәсіби лексиканы меңгеру арқылы шет тіліндегі кәсіби қарым-қатынастың тұжырымдамалық базасымен, сондай-ақ студенттердің кәсіби саладағы коммуникативті қажеттіліктерімен анықталады. Кәсіби ауызша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік 3D модельдеу негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы компьютерлік үшөлшемді графиканың ерекшеліктерін білуі тиіс; үшөлшемді модельдеудің технологиясын тиімді қолдана білуі, үшөлшемді модельдерді жасай білуі, объектілерді редакциялау, объектілердің қасиеттерін басқара білуі, үшөлшемді модельдерге визуализация құралдарын қолдана білуі тиіс; логикалық шығармашылық және жүйелік ойлау дағдысының болуы, үшөлшемді модельдеудің жүйелеріндегі жұмыс технологиясын меңгеруі тиіс. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web-технологиялар және оларды практикалық қолдану
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: технологияны, интернетті ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін игеру, Интернет ортасында қолдануға арналған заманауи қосымшаларды жобалау әдістерін үйрету. Клиент-web-сервер-дерекқор сервері көп деңгейлі архитектурасы негізінде қосымшалар құру технологиялары. WEB-технологияларды қолдану салалары және дамыту перспективалары. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    салауатты және қауіпсіз өмір салты туралы идеяларды қалыптастыру, қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсерін бағалау және аймақтың жағдайына экологиялық баға беру

  • Код ON10

    Data Science саласындағы мәселелерді шешу үшін негізгі құралдар мен шеңберлерді пайдалана білу, нейрондық желілердің заманауи архитектурасын түсіну және есептерді шешу үшін оларды тәжірибеде қолдану, Computer Vision / Natural Language Processing есептерін шешу

  • Код ON1

    кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында шетел (ең алдымен ағылшын) тілін меңгеру; мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде Талдамалық құжаттаманы ресімдей және ұсына білу

  • Код ON7

    әртүрлі шешімдерді (модельдерді, әдістерді) бағдарламалау және сынау, барлық жоспарланған дамудың өмірлік циклдерінің жүйелерін әзірлеуге және басқаруға қатысу

  • Код ON6

    компьютерлердің архитектурасы мен түрлері, операциялық жүйелер, бағдарламалау тілдері, бағдарламалау технологиялары, деректер базасының үлгілері, есептеу жүйелерінің өзара әрекеттесу хаттамалары, мәліметтерді талдау үлгілері мен түрлері, жасанды интеллект принциптері мен үлгілері, модельдеу әдістері, жүйелердің композиция мен декомпозициясы, ақпараттық қауіпсіздік, жүйелілік пен тұтастық принциптері, жүйелік/құрылымдық талдау әдістері, бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі туралы білімдерін практикада қолдану

  • Код ON8

    техникалық тапсырманы әзірлеу, есептердің оңтайлы шешімін таңдау, жобаның кезеңдерін жоспарлау, пәндік саланың құрылымын модельдеу; жүйе құрамдастарына функционалдық және өнімділік талаптарын анықтау

  • Код ON3

    математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеулер әдістерін қолдана отырып, жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын кәсіби қызмет барысында қолдана білу; кәсіптік қызмет барысында туындайтын мәселелердің жаратылыстану ғылымының мәнін анықтауға, оларды шешуге тиісті физика-математикалық аппараттарды тарта білу

  • Код ON12

    өз бизнесін құру және дамыту үшін бірлескен талдау, жобалау және шешім қабылдау әдістемелерін қолдану; басқару шешімдерін әзірлеу және оларды тәжірибеге енгізу бойынша ұйымдастыру жұмыстарын жүргізу; басқалармен тиімді қарым-қатынас жасай білу, өз ойын жазбаша да, ауызша да жеткізе білу

  • Код ON4

    деректерді талдаудың бағдарламалық құралдарын, сондай-ақ бағдарламалық жүйелерді әзірлеу, деректерді тиімді талдау және деректерден білім алу үшін талап етілетін алгоритмдерді, модельдер мен әдістерді талдау және жобалау

  • Код ON9

    қазіргі заманғы стандарттарға сәйкес машиналық оқыту мәселелерін шеше білу, негізгі машиналық оқыту және математикалық бағдарламалау алгоритмдерін қолдану, үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу кезінде тұжырымдамалар мен құралдарды қолдану

  • Код ON5

    тұлғааралық қарым-қатынас және топта жұмыс жасау технологияларын қолдану, топты дамытуда жұмысты басқару; ақпараттық жүйелер мен желілерді жобалау, әзірлеу, өндіру, енгізу және қолдау үшін мемлекеттік ережелерді, бұйрықтарды, бұйрықтарды, стандарттарды, ережелерді, математикалық үлгілерді, әдістерді, әдістер мен технологияларды тәжірибеде пайдалану;

  • Код ON11

    тарихи оқиғалар мен процестерді зерттеуде аналитикалық және аксиологиялық талдау жасау қабілетін көрсету; философиялық пікірсайысты сауатты жүргізіп, қазіргі заманның өзекті мәселелері бойынша өз ұстанымдарын қорғауға; мемлекет пен құқықтың мәнін түсіну, демократиялық қоғамдағы өмірге, қоғамда қабылданған моральдық-құқықтық нормалар негізінде басқа адамдармен әлеуметтік қарым-қатынас жасауға дайын болу

Top