Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03102 Психология (ғылыми-педагогикалық) в Қайнар академиясы

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" курсы ұйымдағы адамның мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, басқару жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтары туралы бұрын алынған психологиялық білім мен идеяларды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты-Әлеуметтік психология саласы ретінде басқару психологиясының негізгі әдіснамалық және теориялық аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Теориялық мәселелерді зерттеу барысында бұл пән басқарушылық қызметтің негізгі буыны ретінде адамның жеке басының және оның психологиялық ерекшеліктерінің маңыздылығын көрсетуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҒЗЖ-ның әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Осы курсты оқу барысында магистранттар ҒЗЖ әдіснамасын меңгереді. ҒЗЖ әдіснамасы-бұл ғылыми ізденіспен, зерттеулер жүргізумен, қолда бар білімді кеңейту және жаңа білім алу, ғылыми гипотезаларды тексеру, заңдылықтарды, ғылыми жалпылау мен негіздемелерді белгілеу мақсатында эксперименттермен байланысты ғылыми сипаттағы жұмыс. Ғылыми-зерттеу жұмысы-бұл дербес және көбінесе ғылыми жетекшімен бірлесіп, білім алушының білімі мен оларды нақты практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану қабілетін ашатын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және ғылым философиясы
    Несиелер: 4

    Курста ғылыми білімдердің өндіру бойынша ерекше қызмет ретіндегі ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен беталыстары, ғылымның әлеуметтік-мәдени тұрғыдағы мәні және оның тарихы дамуы, қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемалары, әлемнің ғылыми бейнесінің ауысының жаһандық беталыстары, ғалымдар бағдарланатын құндылықтар жүйелері туралы оқытылады. Магистранттар баяндамалар, пікірталастар кезінде ғылымның қазіргі заманғы кезеңінде пайда болатын негізгі дүнеиетанымдық және әдіснамалық проблемаларды талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ОНЖ мен ЖНІӘ психофизиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мидың белсенділігі және оның психикалық құбылыстармен байланысы туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру. ОНЖ мен ЖНІӘ психофизиологиясы саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Психологиялық эксперименттің негізгі түсініктері мен процедуралары туралы ақпарат беру, психологиялық эксперимент тәжірибесіне қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандыру, магистранттарды эксперименттік зерттеуді жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүргізуге, нәтижелерді өңдеуге және түсіндіруге қойылатын негізгі талаптармен таныстыру. Зерттеу проблемасы мен гипотезаларын әдіснамалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдауға, эксперименттік процедураны жүргізуге, зерттеу нәтижелерін түсіндіруге, сондай-ақ эксперименттік психологиялық зерттеулерге шолу жасауға мүмкіндік беретін құзыреттерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарда болашақта оның табыстылығын қамтамасыз ету үшін кәсіби-педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ магистранттарда кәсіби-педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарасты дамытуға арналған. Практикалық сабақтарда пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелерін қолдануға, пәндік материалды баяндау кезінде Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын, соның ішінде білім беру процесін жетілдіру құралы ретінде өзіндік ғылыми зерттеулерді тарту мүмкіндіктерін пайдалануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология даму тенденциялары мен тарихы, жағдайы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда Қазіргі психологияның тарихы, жай-күйі мен даму тенденциялары туралы теориялық білім негіздерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: магистранттарда қазіргі психологиялық ғылымның тарихы мен жай-күйі туралы теориялық-әдіснамалық білімді қалыптастыру; Қазіргі психологияның даму тенденциялары туралы психологиялық білімді қалыптастыру; магистранттардың ғылыми-практикалық қызметінде алған білімдерін пайдалану дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Қазіргі уақытта шет тілдерін терең білетін университет түлектеріне әлеуметтік тапсырыс қалыптасты, бұл магистрлерді даярлау жүйесіндегі басқа курстар арасында "Шет тілі (Кәсіби)" пәнінің ерекше орнын анықтады, өйткені әлемдік академиялық білімге қол жеткізудегі шет тілдерінің маңыздылығын асыра бағалау мүмкін емес. Магистратурада шет тілін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның аномалды (қалыптан тыс) даму онтогенезі
    Несиелер: 5

    Психикалық және физикалық дамуы бұзылған адамдарға мамандандырылған көмектің басым бағыттары оқыту қиындықтарын уақтылы анықтау және түзету және оларды бейімдеу болып табылады. Балалардың психикалық дамуын диагностикалау мәселесі бірқатар байланысты пәндер саласында орталық болып табылады. Бұл көбінесе психиатрияға, медициналық психологияға, психофизиологияға, нейропсихологияға, арнайы психологияға қатысты. Дамуында проблемалары бар балалардың қоршаған ортаға бейімделу ерекшеліктерін зерттеу психологиялық көмек тактикасын неғұрлым адекватты таңдауға ықпал етеді. Дамуында ауытқулары бар балалары бар отбасылардың әлеуметтік қиындықтары, олардың әлсіз психологиялық қорғалуы оларды арнайы зерттеу және медициналық-психологиялық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру қажеттілігін анықтайды. Психикалық денсаулық қызметінің құрылымында байланысты мамандықтардың өкілдеріне маңызды рөл беріледі. Психологтардың дәрігерлермен және мұғалімдермен өзара әрекеттесуі нақты оң нәтиже береді, медициналық, педагогикалық және психологиялық бағыттардың үйлесімінде оңалтудың тиімділігі айтарлықтай артады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік құбылыстар психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлеуметтік психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері, оның қалыптасу және даму кезеңдері, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістері мен жұмыс ұғымдары саласында білім алуға; қолданбалы мәселелерді шешуге зерттеу әдістерін қолдану тәсілдері туралы білімді тексеруге, нақты әлеуметтік-психологиялық зерттеудің бағдарламалары мен әдістерін әзірлеу дағдыларына, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің этикалық ережелерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бірлескен іс-әрекет психологиясы
    Несиелер: 5

    3 компоненттің конгломераты арқылы кәсіби қызметке дайындықтың қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтарын ашу: танымдық, аффективті және реттеуші. Қазіргі өмір сүру жағдайында мамандардың қызметіне психологиялық дайындықты анықтауда және түзетуде білімнің, біліктің және дағдылардың теориялық және практикалық базасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық психологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда медициналық психология саласында терең кәсіби білімді қалыптастыру, осы пәннің теориялық және әдіснамалық негіздерін, медициналық психологияның қазіргі заманғы бағыттарында кең іргелі дайындықты зерделеу. Біздің елімізде де, шетелде де осы саланың дамуы мен жай-күйі туралы заманауи түсінік беру. Медициналық психологияның өзекті мәселелері және осы сабақтас ғылым саласындағы психологиялық зерттеу мүмкіндіктері туралы негізгі кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы статистиканың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Психологияда математикалық модельдерді дұрыс қолдану Психология маманы үшін қажетті дағды болып табылады. Математикалық модельдерді білу және қолдана білу психологиялық зерттеуді жоспарлаудың бастапқы кезеңдерінде қажет және психологиялық зерттеу барысында алынған мәліметтер қалай талданатынын түсіну үшін қажет. Психологияның математикалық негізін одан әрі дамыту психологиялық құбылыстардың математикалық модельдерін жасау жолымен жүреді. Пәнді игерудің мақсаты: Курс психологиялық зерттеуді ұйымдастыру, оның нәтижелерін өңдеу және түсіндіру процесінде математикалық модельдеуді қолданудың негізгі әдіснамалық принциптерін, теориялық тұжырымдамалары мен әдістемелік құралдарын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы эксперименталды және кросс-мәдени зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әртүрлі мәдениеттердің өкілдерін зерттеу. Көбінесе бір мәдениеттің өкілдеріндегі даму заңдылықтарын тексеретін психологтар бұл әмбебап заңдылық екенін түсінгісі келеді, содан кейін бұл әдіс қолданылады. Кросс-мәдени зерттеулер белгілі бір психологиялық айнымалы бойынша екі немесе одан да көп мәдениеттердің үлгілерін салыстырады. Айырмашылықтар әдетте әлеуметтенудің әртүрлі жағдайларына немесе генетикалық факторларға байланысты. Бірақ қазіргі заманғы зерттеулердің көпшілігі мүмкін себеп ретінде әлеуметтік факторларды таңдайды. ХХ ғасырдың басында жүргізілген зерттеулер негізінен дамымаған Мәдениеттер мен қоғамды зерттеуге бағытталған және қарабайыр деп сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмпирикалық этнопсихология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың этнопсихологиялық құзыреттілігін арттыру, оларда этнопсихологиялық көріністер саласында теориялық, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізудің қажетті дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: әртүрлі этнос өкілдерінің этномәдени ерекшеліктері мен әлеуметтік мінез-құлық ерекшеліктерін теориялық негіздеу; әртүрлі тарихи және әлеуметтік жағдайларда этнопсихологиялық көріністердің заңдылықтарын ашу; магистранттарды этнопсихологиялық зерттеу әдістемелерін игеруге теориялық және практикалық дайындау; әр түрлі этностардың этномәдени көріністері мен әлеуметтік мінез-құлқын зерттеу әдістерін, әдістемелері мен әдістерін пысықтау; этнопсихологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы зерттеу әдістері мен эксперимент
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны магистранттардың жүйелі психологиялық-педагогикалық пәндерді оқу барысында алған білімдеріне негізделеді. Тақырыпты таңдау, ғылыми әдебиеттерді таңдау, мәселені тұжырымдау, зерттеу әдістерін таңдау, психологиялық-педагогикалық эксперимент жоспарын құру мәселелеріне бағдарлау үшін магистранттар педагогиканың жалпы негіздерін білуі керек. Магистрант психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізуді ұйымдастыра білуі, ең көп таралған әдістерді қолдана білуі керек: бақылау әңгімелесу, сауалнама жүргізу, тестілеу, сараптамалық бағалау, диагностика нәтижесінде алынған мәліметтердің әдістерін меңгеруі, математикалық статистика әдістерімен жұмыс істеуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы математикалық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды заманауи математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру, әрі қарай кәсіби пайдалану үшін математикалық әдістерді игеру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: студенттерді психологияда қолданылатын негізгі математикалық әдістермен таныстыру; іргелі және қолданбалы зерттеулерде математикалық әдістерді қолданудың оң мотивациясын қалыптастыру; кәсіби есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын дамыту; эксперименттік және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін математикалық өңдеуге барабар пайдалану дағдыларын игеру; эксперименттік деректерді өңдеу және талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Саналы іс-әрекет психологиясы
    Несиелер: 4

    Жеке тұлғаны зерттеудің негізгі мәселелерімен және қызметтегі әртүрлі жеке процестермен танысу. Адамның әлеммен, өмірмен, қоғаммен және басқалармен қарым-қатынасында үйлесімді бейнесін жасауға тырысуға баса назар аударылады. Теориялық және эмпирикалық зерттеулер құруда жеке тұлғаның өзін-өзі тану психологиясының категорияларымен жұмыс істей білу, сондай-ақ жеке тұлғаға экзистенциалды көзқарас әдіснамасын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттағы психологиялық бақылау және өзін-өзі реттеу
    Несиелер: 5

    "Спорттағы психологиялық бақылау және өзін-өзі реттеу" пәнін игерудің мақсаты құзыреттерді қалыптастыру болып табылады: әртүрлі жас кезеңдерінде адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеудің жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін ескеру қабілеті, кәсіби қызметте денсаулық сақтау технологияларын пайдалану қабілеті, қалыптасқан білім, білік, дағды жүйесі негізінде әлеуметтік орта мен білім беру кеңістігінің тәуекелдері мен қауіптерін ескеру өзін-өзі реттеу негіздері саласында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пәнаралық кеңістіктегі психологиялық теория және практика
    Несиелер: 5

    Психология өзінің жұмыс нормалары мен принциптерін, тұжырымдамалық аппараттарды, әдістер мен міндеттерді қалыптастыратын кәсіби практикалық қызмет саласына айналуда. Психологиялық білімді саралау және интеграциялау процестері кез-келген жүйенің жеке бөліктері ретінде жаңа проблемалық салалардың, бағыттардың, салалардың пайда болуына әкеледі. Психологияның салалары психологияның басқа ғылымдармен байланысын орнатуға, сондай-ақ психологияның ғылым жүйесіндегі орнын анықтауға мүмкіндік береді, өйткені психология адам зерттеу объектісі болып табылатын барлық ғылыми пәндер туралы білімді біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми шығармашылық психологиясы-стандарттар, принциптер, тәсілдер, бағдарламалар, процедуралар, әдістер мен әдістер жүйесін, ғылыми зерттеу процесін, ғылыми білімді ұйымдастыру мен жүйелеуді, әдіснамалық тілді дамытуды, оқытуды жетілдіру және оңтайландыру мақсатында ғылыми таным процесінің заңдылықтары мен заңдылықтарын және оның нәтижелерін талдайтын ғылыми пән. әдістің жалпы теориясын әзірлеу әдісі. Ғылым әдіснамасы (Ғылыми зерттеу әдіснамасы) пәнін дұрыс түсіну үшін ғылыми ұтымдылықтың, ғылыми зерттеу мен ғылыми ойлаудың ерекшелігі мен мәнін ескеру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экстремалды психология
    Несиелер: 5

    "Экстремалды психология" пәнін зерттеудің мақсаты: экстремалды жағдайларда адам психикасының жұмыс істеу заңдылықтарын зерттеуге арналған ғылыми ұғымдар жүйесі, қолданбалы ғылыми зерттеулер туралы кешенді идеяны; төтенше жағдайларда қалған адамдарға шұғыл психологиялық көмек көрсету және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның өзіндік сана психологиясы
    Несиелер: 4

    Жеке тұлғаның өзін-өзі тануы - бұл адамның өзінің қажеттіліктері мен қабілеттеріне, мінез-құлқының, тәжірибесі мен ойларының қызығушылықтары мен мотивтеріне саналы қатынасы. Өзін-өзі танудың негізі-адамның болмысының бастапқы тәсілдерін қалыптастыру кезінде қарым-қатынаста пайда болатын өзін-өзі өмірінен ажырату қабілеті. Адамдармен қарым-қатынас жасау және қарым-қатынас жасау арқылы адам өзін қоршаған ортадан ерекшелендіреді, өзін физикалық және психикалық күйлерінің, іс-әрекеттері мен процестерінің субъектісі ретінде сезінеді, өзі үшін "Мен"ретінде әрекет етеді. Өзінің субъективті тәжірибесі адамның қазіргі, өткен және болашақтағы өзінің жеке басын түсінетіндігінде көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    "Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері" пәнін игерудің мақсаты магистранттарда кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған психологиялық ғылымның негізгі философиялық-әдіснамалық мәселелері туралы жалпылама түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс психологияның ғылым әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі және психология үшін әдіснамалық білімнің ерекше маңызы, психология әдіснамасы Ғылыми танымның тәуелсіз саласы, Ғылыми зерттеудің объектісі, пәні және эмпирикалық саласы туралы түсініктерді қарастырады. Сондай-ақ, ол әдіснамалық білімнің құрылымын зерттейді: философиялық әдіснаманың деңгейі, жалпы ғылыми әдіснаманың деңгейі, жеке ғылыми әдіснаманың деңгейі, зерттеу процедуралары мен әдістемелерінің деңгейі. Әдістемелік тәсіл ұғымы. Психологияның қазіргі даму кезеңінің ерекшелігі. Психологиядағы позитивистік парадигманың теориялық негіздері. Психологиядағы гуманистік парадигманың теориялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі эксперименталды психологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    "Қазіргі эксперименттік психологияның өзекті мәселелері" пәнін оқудың мақсаты: магистранттарда эксперименттік әдістерді қолдану арқылы психологиялық білімді қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттері: магистранттардың психологиялық экспериментті жоспарлауының теориялық ерекшеліктерін зерттеу; магистранттардың Психологиялық эксперименттің ерекшелігі туралы түсініктерін қалыптастыру; эксперименттік психологияда ғылыми-зерттеу міндеттері мен шешімдерін қоюда Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің инфрақұрылымы
    Несиелер: 5

    "Ғылыми зерттеу инфрақұрылымы" пәнінің мақсаты: ғылыми зерттеулерді жүргізу үшін қажетті логикалық білімнің негіздерін, ғылыми зерттеулерді жобалау және әзірлеу кезінде теориялық және эксперименттік әдістерді меңгеру, психология саласындағы ғылыми зерттеулерді өз бетінше орындау үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды сіңіру, ғылымдағы заманауи зерттеу әдістері туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Кездейсоқ жағдайларда әрекет ете алады, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауап береді; өзекті мәселелерде жеке адамға және топтарға көмектесуге, өзгермелі ақпараттық ортадағы даму бағдарламалары мен болжамдарын жасауға; дүниежүзілік, әлеуметтік, экономикалық, діни және басқа факторлардың адамдар мен топтардың психологиясына, санасына, психикасына әсерін зерттеу

  • Код ON8

    Қазіргі психологиялық ғылым мен практика жетістіктерін талдауға негізделген зерттеудің проблемаларын, мақсаттары мен міндеттерін қою, гипотезаларды негіздеу, зерттеуге бағдарламалық және әдістемелік (теориялық, эмпирикалық) сүйемелдеу

  • Код ON10

    Адам өмірінің антропометриялық, анатомиялық және физиологиялық өлшемдерін, медициналық психология мен патологияның өзекті мәселелерін ескере отырып, психикалық процестердің негізгі тетіктерін, жағдайлары мен жеке айырмашылықтарын талдау

  • Код ON1

    Кәсіптік, әлеуметтік-психологиялық, педагогикалық, мәдениетті, зерттеу құзыреттіліктері және өзіндік даму құзіреттілігі, дүниетанымдық ұстаным туралы түсінікке ие болады; әлемдік білім жүйесінің жетістіктерін біледі; кәсіби ортадағы тұлғааралық өзара әрекеттесудің психологиялық заңдылықтары мен механизмдері; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын игереді

  • Код ON4

    Өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру, шығармашылық әлеуетті пайдалану, кәсіби және мемлекеттік және шет тілдерінде қолдану мүмкіндігі болуы; сындарлы диалог, көп мәдениетті, полиэтикалық және көп дінді қоғамдағы қарым-қатынас дағдыларын дамыту, креативті ойлау, әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне толеранттылықпен қарау

  • Код ON5

    Психологиялық диагностиканы жүзеге асыруда, оңтайлы нысандарды, әдістерді, жұмыс құралдарын ұтымды таңдауда, психологиялық мәселелерді шығармашылық тұрғыда шешуде сауатты болу; кәсіби тәжірибені зерттеу және жинақтау; іс-әрекеттің көрінісі негізінде жетілдіру және өзін-өзі дамытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру

  • Код ON9

    Өз бетінше іздеу, сыни тұрғыдан талдау, ғылыми ақпаратты жүйелеу және жалпылау, зерттеу мақсаттарын қою және оларға қол жеткізу үшін ең тиімді әдістер мен технологияларды таңдау алуы, ақпарат көздеріндегі негізгі идеяларды талдай алу

  • Код ON2

    Психологиялық қызметте, алынған деректерді өңдеуде және түсіндіруде заманауи ғылыми негізделген әдістер мен технологияларды қолдану; кәсіби қызметте ғылыми зерттеулерді жобалау және ұйымдастыру

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әртүрлі нысандарда (ғылыми жарияланымдар, есептер) ұсыну және оларды жүзеге асыруда психологиялық қолдау көрсету

  • Код ON6

    Өмірдің барлық салаларында әлеуметтік белсенділікті көрсету, жақын даму аймағын ескере отырып, оқу процесі мен өзара әрекеттестік құру

Top