7M03102 Психология (1.5) в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік және құқықтық аумақ салаларында іргелі ғылыми білімі бар жоғары білікті магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Психологиядағы сапалық және сандық әдістер
Пәннің мақсаты мен міндеттері. Сандық әдістердің жалпы сипаттамасы. Сапалық және сандық әдістердің салыстырмалы сипаттамасы. Сапалық-сандық зерттеулердің әдіснамасы. Семантикалық дифференциал әдісі. Сандық және сапалық әдістерді этикалық қолдану мәселесі. Әдістемелік құралдарды таңдау кезіндегі негізгі қағидалар мен типтік қателер. Аралас зерттеу әдістері: жалпы сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Практикалық психологтың кәсіби іс-әрекетінің технологиялары
Практикалық психологтың кәсіби ісәрекеті. Практикалық психологтардың әлеуметтік-құқықтық және кәсіби-әдп нормалары. Психологтың кәсіби құзыреттілігі оның еңбегінің интегративті сипаттамасы ретінде. Психолог маманының тұлғалық бағыттылығы. Психолог іс-әркетінің негізгі әдеп қағидалары. Практикалық психолог қыметіндегіпсиходиагностика. Психолог іс-әрекетнің нормативтік құқықтық негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектепте психологияны оқыту әдістемесі
Жоғары білімнің қысқаша тарихы және қазіргі жағдайы. Болон декларациясы және Болон процесі. Жоғары білім берудің қазіргі бетбрыстары және олардың кадрлар даярлау жүйесіне проекциясы. Жоғары кәсіптік білім берудің мазмұны мен білім беру бағдарламалары. Жоғары мектептің оқытушысы: іс-әрекет аумағы, мәдениеті, құзыреттілігі, шеберлігі, мансабының ықтимал траекториялары. Білім беру стандарттары. Жоғары мектеп жүйесіндегі оқытудың педагогикалық технологиялары. Оқытудың белсенді әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шетел тілі (кәсіби)
Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Психологиядағы кроссмәдени тарихи зерттеулер
Психологиядағы мәдени зерттеулердің жалпы сипаттамасы мен айнымалылары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар әдістерінің бірі ретінде кроссмәдени талдаудың қайнар көзі. ККИ кезеңдері және олардың проблематикасының дамуы. Психологиядағы кросс-мәдени талдаудың жалпы бетбұрыстары. Контекстік айнымалылар. Кросс-мәдени психология саласындағы зерттеу әдістерінің тарихы. Кросс-мәдени зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Оқытудың заманауи әдістері
Дәріс. Семинар. Тренинг. Модульдік оқыту. Қашықтықтан оқыту. Құндылықты бағдарлау. Кейс-стади. Коучинг. Рөлдік ойындар. Іскерлік ойын. Үлгі бойынша әрекет. Креативті топтар. "Үйінділерді" талдау. Жұппен жұмыс істеу. Рефлексия әдісі. Ротация әдісі. "Көшбасшы-жетекші" әдісі. "Ұшқыштар" әдісі. Мифологемалар. Тәжірибе алмасу. Миға шабуыл. Тақырыптық талқылау. Консалтинг.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік қызмет аумағындағы практикалық психология
Әлеуметтік аумақтың теориялық негіздері. Әлеуметтік аумақтағы әлеуметтік қызметтің әдістемесі мен әдістері. Әлеуметтік қызмет әдістерінің теориялық және мазмұнды аспектілері, олардың негізгі жіктелуі және ғылыми сипатының негіздемесі. Әлеуметтік қызмет тәжірибесін жүзеге асыру тәсілдері. Әлеуметтік қызметтегі кәсіби іс-әрекет шеңбері. Құзыреттілік пен әлеуметтік жауапкершілік шекаралары. Әлеуметтік қызмет клиенттерінің мақсатты топтары және олармен жұмыс істеу тәсілдерінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи психодиагностика
Психодиагностиканың жалпы методологиялық қазіргі мәселелері. Психодиагностиканың өзектілігі мен түсінігі. Психодиагностиканың әдістемесі, объектісі, пәні және міндеттері. Психодиагностика тарихы. Психодиагностиканы дамытудың негізгі мәселелері. Отандық психодиагностиканың қалыптасуы. Қазіргі заманғы психодиагностика мәселелері. Психодиагностикадағы психометрия. Психометрия тарихының түсінігі мен кезеңдері. Психологиялық өлшеудің түрлері мен шкаласы. Валидность психометриялық көрсеткіш ретінде. Сенімділік психометриялық көрсеткіш ретінде. Психодиагностиканың ұйымдастыру-әдістемелік сұрақтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі психология тарихы
Әлемдік психологиялық ғылым дамуының негізгі кезеңдері мен дәуірі. Өткен және қазіргі заман ғалымдары ұсынған әр түрлі теориялардың интрпретациясын талдау мен зерттеудің шығармашылық тұрғысы. Психиканың табиғаты туралы, содай-ақ мінез-құлық ретінде ғылымның пайда болуы мен даму кезеңдері, ғалымдардың қосқан үлесі. Әлемдік және отандық психологияның тарихи динамикасындағы негізгі бағыттары мен мектептері. Қазіргі психология дамуының негізгі бағыттарын талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологиялық кеңес беру және терапия теориясы мен тәжірибесі
Психотерапияның әдіснамалық негіздері. Суггестивті психотерапия. Бұйрықшыл емес психотерапия. Топтық психотерапия. Психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелері. Психологиялық кеңес берудің мақсаты мен анықтамасы. Кеңес беру мақсаты туралы заманауи түсінік. Психологиялық кеңес беру және психотерапия. Тұлға теориялары және кеңес беру тәжірибесі. Кеңес беру процесінің құрылымы. Қазіргі психологиялық бағыттардың теориялық қағидаары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Пеницитарлы психология
Пенитенциарлық жүйенің қалыптасу тарихы. Қазақстанда және шетелде пенитенциарлық жүйенің қалыптасуы. Қазіргі заманғы қылмыстық-атқару жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері. Пенитенциарлық психология негіздері. Психологиялық ғылым жүйесіндегі пенитенциарлық психология. Сотталғанның жеке тұлғасы мен сотталғандар ұжымының психологиялық аспектілері. "Пенитенциарлық педагогика" ұғымы, оның объектісі, пәні, категориялары мен міндеттері. Түзету мекемелеріндегі тәрбие процесінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топтық кеңес беру және терапия
Кеңес беру психологиясының пәні. Кеңестік психология ғылым ретінде және тәжірибелік іс-әрекет аумағы ретінде. Психологиялық көмек түрлерінің сипаттамасы. Кеңес беру психологиясының психологияның басқа салаларымен байланысы. Психотерапияның психологиялық кеңес беруден айырмашылығы. Әртүрлі авторлардың психологиялық кеңес беру ұғымы. Психологиялық кеңес берудің мақсаты мен міндеттері. Психологиялық кеңес беру типтерінің сипаттамасы. Жеке психологиялық кеңес беру түрлері. Топтық психологиялық кеңес беру түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Заң психологиясының қазіргі мәселелері
Ғылыми білім жүйесіндегі заң психологиясы. Заң психологиясының даму тарихы. Заң психологиясының пәні, міндеттері және жүйесі. Заң психологиясының қағидалары. Заң психологиясының әдіснамалық негіздері. Заң психологиясындағы таным әдістерінің жіктелуі.Психиканың дамуы. Психика және ми. Психиканың рефлекторлық теориясы. Сана және тұлға туралы түсінік. Сананы және тұлғаны дамытудағы еңбек пен қарым-қатынастың рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы бойынша практикум
Жас ерекшелік психологиясының пәні, әдістері мен міндеттері.Онтогенездегі психикалық және тұлғалық дамуының заңдылықтары, факторлары мен динамикасы. Жаңа туған нәрестенің дағдарысы. Нәрестелік кезең. Мектепке дейінгі жас шамасы. 7 жас дағдарысы. Кіші мектеп жасындағы психология. Жас өспірімдер және жастық шақ психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекет тұрғылары
Психология дамуының қазіргі заманғы стратегиясы және білім беруді әлеуметтік-мәдени жаңғырту. Психологияның және тұлғалық-бағдарлы білім берудің әдіснамалық негізі ретінде мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұрғы. Психологиядағы іс-әрекеттік тұрғыл және іс-әрекет ммәселесі, мектептер, персоналиялар. Мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұрғылар аясындағы балалық шақ психологиясы. Білім берудің мәдени-іс-әрекеттік парадигмасы. Қазіргі білім берудің мазмұны мен технологияларындағы мәдени-тарихи және іс-әрекет тұрғыларын жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік. Психология әдіснамасы, теория, әдіс және әдістеме. Ғылымның классикалық және классикалықтан кейінгі парадигмасы. Психологиялық білімнің ерекшелігі. Ғылыми және ғылыми емес психологиялық білім. Объективтілік мәселесі. Психология категориялары: іс-әрекет, көрініс, тұлға. Сана және қарым-қатынас; психологияның негізгі қағидалары: белсенділік, даму, детерминизм, жүйелілік. Психологиялық ілімдердің құрылымы. Психофизикалық және психофизиологиялық мәселелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік дағдарыстар психологиясы
Жас туралы жалпы түсінік. Онтогенездің психологиялық теориялары. Жас анықтамасы. Психикалық дамудың периодизациясы.Жасы және оның мәдени-тарихи теориядағы анықтамасы.Жас және оның іс-әрекет теориясындағы анықтамасы.Отандық психологиядағы сыни жастарды зерттеу. Отандық психологиядағы жас ерекшелік дағдарыстары тұжырымдамасының негізгі ережелері. Батыс зерттеулеріне көшу мәселесі.Онтогенезді зерттеудегі жаңа бағыттар. Өтпелі кезеңдердің қазіргі жағдайы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі психологиядағы ғылым мектептер және теориялар
Психологияның әдіснамалық негіздері. Ғылыми өлшемдер және психологиялық теориялар. Ғылыми рационалдықтың түрлері. Позитивті ғылым, постпозитивизм. Психология тарихының ғылыми бағыттары: структурализм, функционализм, психоанализ, бихевиоризм, гештальт-психология, гуманистік психология, когнитивті психология. Психологиялық бағыттардың дамуы мен тағдыры. Психологиядағы ғылыми бағыттар және қазіргі заман. Когнитивті ғылым.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Көпшіліктің алдында сөйлеу, дәлелдемелерді келтіру, пікірталас жұргізу дағдыларын; түрлі ой-пікірлердің қисынын тәжірибе жүзінде талдау; сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), іскерлік хат-хабармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және т. б.) меңгеру;
- Тұлға психологиясын басқару мен менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздерін; шет тілінде сөйлеу кәсіби коммуникациясының теориясы мен тәжірибесін ұсыну.
- Тұлғаның кәсіби қасиеттерін басқару және бағалау әдістерін, білім беру ұйымдары субъектілерінің қарым-қатынас жүйесін түсіндіру; зерттеу нәтижелерін шет тілінде баяндау.
- Әлеуметтік, институционалдық, жеке деңгейлерде білімді басқару психологиясы саласында терең білімі бар басқарушы көшбасшысының ашық танымдық ұстанымын, метакогнитивті тәжірибені пайдаланады;
- Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану барысында сол саладағы алдыңғы қатарлы білімдерге негізделген зерттелінген аумақта дамыған білім мен түсінікті байқату;
- Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану;
- Өзін-өзі дамыту және тұлғалық мансаптың өсуі үшін өмір бойы жеке-дара білім беру траекториясын құру, толыққанды психологиялық, әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетін қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарлану
- Әлеуметтік, әдептік және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, ой-пікірлерді қалыптастыру үшін ақпарат жинау мен түсіндіру;
Ұқсас БББ
7M03102 Психология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M03102 Психологиялық кеңес беру
Нархоз Университеті
7M03102 Психология (ғылыми-педагогикалық)
Q UNIVERSITY
7M03102 Психология (1 жыл)
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M03102 Психология
КИМЭП университеті
7M03102 Психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M03102 Психология
«Тұран» университеті