7M03102 Психология в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «7М031-Психология» білім беру бағдарламасы психолог магистрлерінің кәсіби іс-әрекетін дайындауға бағытталған. Ол білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік және құқықтық аумақ салаларында, сондай-ақ жеке тұлғалар мен ұйымдарға психологиялық қызмет көрсететін қоғамдық және шаруашылық ұйымдарда, әкімшілік органдарда, ғылыми-зерттеу және консалтингтік ұйымдарда кешенді міндеттерді шешуді қамтиды. «7М031-Психология» білім беру бағдарламасы жобалау, болжау, ұйымдарды дамыту, қызметкерлерді іріктеу, ұжымның әлеуметтік-психологиялық ахуалын оңтайландыру, консультациялық қызмет көрсету және психологиялық-педагогикалық көмек көрсету саласында гуманитарлық технологияларды меңгерген белсенді, шығармашылықпен ойлайтын психологты дайындауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.
Несиелер - 4
-
Коррекциялық психология
Магистранттарды коррекциялық психологияның теориялық негіздерімен және практикалық әдістерімен таныстыру, психикалық дамуында ауытқулары бар балалар мен ересектерге психологиялық қолдау көрсетудің тиімді жолдарын меңгерту. Сонымен қатар, жеке ерекшеліктерді ескере отырып, түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы бойынша практикум
Магистранттарға жас ерекшелік психологиясы теориялық білімдерін практикалық түрде қолдануды үйрету, әртүрлі жас кезеңдеріндегі дамудың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар, психологиялық бақылау, диагностика және коррекция әдістерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті дамыту.
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, психология саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және психология саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Несиелер - 4
-
Практикалық психологтың кәсіби қызметінің технологиялары
Практикалық психологтың кәсіби іс- әрекет, әлеуметтік-құқықтық және кәсіби-әдеп нормалары, пихологтың кәсіби құзыреттілігі оның еңбегінің интегративті сипаттамасымен таныстыру. Психолог маманының тұлғалық бағыттылығы менна талдауПсихологтың қызметіндегі іс-әркетінің негізгі әдеп, қағидалары, клиентпен жұмыс жасау барысындағы ұстанымдары. Практикалық психолог қыметіндегіпсиходиагностиканың мәні, қолдану ерекшеліктерін білу. Психолог іс-әрекетнің нормативтік құқықтық негіздерімен таныс болу.
Несиелер - 5
-
Оқытудың заманауи әдістері
Пәннің мақсаты – магистранттарға жоғары білім беру жүйесінде қолданылатын оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту; білім беру үдерісін жобалау, ұйымдастыру және талдау дағдыларын қалыптастыру; болашақ оқытушылардың педагогикалық құзыреттілігін арттыру. Пән заманауи білім беру парадигмаларына сәйкес оқыту әдістерін сындарлы тұрғыда таңдай білуге, оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға және магистранттардын белсенді оқу қызметін ынталандыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.
Несиелер - 4
-
Жас ерекшелік дағдарыстар психологиясы
Магистранттарды жас ерекшелік дағдарыстарының теориялық негіздерімен, түрлері мен ерекшеліктерімен таныстыру, әртүрлі даму кезеңдеріндегі психологиялық дағдарыстарды түсіну және оларды зерттеу әдістерін меңгерту. Сонымен қатар, жас ерекшеліктеріне байланысты психологиялық дағдарыстарды алдын алу және жеңілдету бағытындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Бұқара халық психологиясы
Пәннің мақсаты-Бұқара топ және бұқара топ санасы, бұқара топ көңіл-күйі және бұқара топтағы психологиялық құбылыстар негізгі теориялары мен ұғымдары туралы түсінік беру. Бұқаралық іс-шараларды дайындау және өткізу, төтенше жағдайлар кезінде қызметті ұйымдастыруға дағдыландыру. Бұқаралық топ психологиясының негізгі әдістері және эксперименталды материалы туралы білім жинақтау оны іс жүзінде жүзеге асыруға бағыттау.
Несиелер - 4
-
Топтық кеңес беру және терапия
Кеңес беру психологиясы ғылым ретінде және тәжірибелік іс-әрекет аумағы ретінде қарастырылуы. Психологиялық көмек түрлерінің сипаттамасы. Кеңес беру психологиясының психологияның басқа салаларымен байланысы туралы мәселелерге талдау. Психотерапияның психологиялық кеңес беруден айырмашылығы. Әртүрлі авторлардың психологиялық кеңес беру туралы анықтамалары. Психологиялық кеңес берудің мақсаты мен міндеттері. Психологиялық кеңес беру типтерінің сипаттамасы. Жеке психологиялық кеңес беру түрлері. Топтық психологиялық кеңес беру түрлері.
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік қызмет саласындағы практикалық психология
Пәннің мақсаты – магистранттарға әлеуметтік қызмет көрсету жүйесінде қолданылатын психологиялық білім мен практикалық әдістерді меңгерту; әлеуметтік мәселелермен жұмыс істеуде тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби-психологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру; түрлі әлеуметтік топтармен (балалар, қарттар, мүгедектер, тәуекел топтары және т.б.) тиімді өзара әрекет етуге бағытталған практикалық психологиялық құралдарды пайдалануға үйрету. Пән сонымен қатар магистранттардың этикалық, мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытуды көздейді.
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасындағы кроссмәдени зерттеулер
Магистранттарды білім беру саласындағы кроссмәдени зерттеулердің теориялық негіздерімен және әдістерімен таныстырып, әртүрлі мәдени контексттерде білім беру үдерісін зерттеуге және салыстырмалы талдауға үйрету. Сонымен қатар, білім беру ортасындағы мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, оқу-тәрбие үрдісін жетілдіруге бағытталған кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Несиелер - 4
-
Психология бойынша қазіргі заманғы әдістер, зерттеулер мен талдаулар
Пән барысында магистранттар деректерді талдау үшін қолданылатын әртүрлі зерттеу әдістерін, соның ішінде жалпы, эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістерін меңгереді. Магистранттар әрі қарайғы зерттеулер үшін зерттеу әдісін дұрыс таңдауды, сондай-ақ зерттеу сұрағын тұжырымдауды үйренеді. Олар сондай-ақ өлшеу құралдарының сенімділігі мен жарамдылығын іріктеу, деректерді жинау және бағалау принциптерімен танысады. Пән магистранттарға өз бетінше зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін теориялық негіздерді де, практикалық дағдыларды да қамтиды.
Несиелер - 5
-
Пеницитарлы психология
Магистранттарды пенитенциарлық психологияның теориялық негіздерімен және практикасы әдістерімен таныстырып, қылмыскерлердің психологиялық ерекшеліктерін зерттеуге, сондай-ақ түзету мекемелерінде психологиялық қолдау мен бейімдеуді ұйымдастыруға үйрету. Сонымен қатар, қылмыстық мінез-құлықтың алдын алу және түзету бағытындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру және терапия теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты – магистранттарға психологиялық кеңес беру мен психотерапияның теориялық негіздерін, бағыттары мен тәсілдерін терең меңгерту; клиентпен жұмыс жүргізу барысында қолданылатын практикалық дағдыларды қалыптастыру; кеңес беру үдерісінің құрылымын, кезеңдерін және тиімділігін бағалау тәсілдерін игеру. Сонымен қатар, пән кәсіби-этикалық стандарттарды сақтау, клиентпен сенімді қарым-қатынас орнату және әртүрлі психоэмоционалдық мәселелерді шешуде тиімді психологиялық көмек көрсету құзыреттерін дамытуды көздейді.
Несиелер - 5
-
Заманауи психологиядағы кроссмәдени зерттеулер
Магистранттарды заманауи психологиядағы кроссмәдени зерттеулердің теориялық негіздерімен және әдістемелерімен таныстыру, мәдени факторлардың психологиялық процестерге әсерін зерттеудің заманауи тәсілдерін меңгерту. Сонымен қатар, әртүрлі мәдени контексттердегі психологиялық құбылыстарды салыстырмалы талдау жасауға және интерпретациялауға қабілеттілік дамыту.
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.
Несиелер - 4
-
Қазіргі психология тарихы
Қазіргі психология тарихы пәні қазіргі заманғы әлемдік психологиялық ғылымның тарихы мен даму кезеңдері, жетістіктері туралы жүйелі идеяны ашуға бағытталған. Әлемдік психологиялық ғылым дамуының негізгі кезеңдері мен дәуірі, өткен және қазіргі заман ғалымдары ұсынған әр түрлі теориялардың интрпретациясын талдау мен зерттеудің шығармашылық тұрғысы қарастырылады. Әлемдік және отандық психологияның тарихи динамикасындағы негізгі бағыттары мен мектептері және қазіргі психология дамуының негізгі бағыттарын талдауға машықтандырады. Ең бастысы, мәселе тек теориялар мен фактілерді игеру ғана емес, сонымен қатар қоғамда бар мәселелерді өзіне тән дәстүрлер мен құндылықтармен шешу үшін оң тәжірибені біріктіруге, ізгіліктер мен қате түсініктерді бөлуге мүмкіндік беретін технологияларды игереді.
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеу әдістері және модельдеу
Магистранттарға психологиялық зерттеулер жүргізудің заманауи әдістері мен тәсілдерін, сонымен қатар психологиялық құбылыстарды модельдеу принциптері мен құралдарын меңгерту. Психологиялық деректерді жинау, талдау және интерпретациялауда ғылыми әдістерді қолдану қабілетін дамыту, сондай-ақ тәжірибелік және теориялық зерттеулер жүргізуге қажетті ғылыми-әдіснамалық дайындықты қамтамасыз ету.
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлеуметтік психология
Қазіргі әлеуметтік психологияның құрылымы,әлеуметтік-психологиялық феномендердің иерархиясы және арақатынасы, әлеуметтік-психологиялық феномендердің қызмет ету тетіктері туралы түсінік талданады. Адамдардың өзара әрекеттесу психологиясы, тұлғааралық қабылдау және өзара түсіністік психологиясы, тұлғаның әлеуметтік психологиясы, этникалық қауымдастықтар психологиясы, дау-дамайлар психологиясы тұрғысында мағлұматтар беріледі.Сонымен қатар психологиялық әсер ету түсінігі және түрлерімен таныстырып, психологиялық әсер ету әдістерін қолдана алуға үйретеді
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте психологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – магистранттарға психология ғылымының жоғары білім беру жүйесіндегі оқытылу ерекшеліктерін, әдіснамалық және дидактикалық негіздерін меңгерту; психологияны оқыту үдерісін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын жүйелі түрде түсіндіру; болашақ жоғары оқу орны оқытушыларының кәсіби-оқытушылық құзыреттерін қалыптастыру. Сонымен қатар, пән магистранттардың педагогикалық шеберлігін арттыруға, психологияны оқытуда магистранттардың танымдық белсенділігі мен қызығушылығын дамытатын әдістерді таңдауға және тиімді пайдалануға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Оқыту мен дамытудың нейропсихологиясы
Магистранттарды оқыту мен дамытудың нейропсихологиялық негіздерімен терең таныстыру, жоғары білім беру жүйесінде танымдық үдерістердің (зейін, ес, қабылдау, ойлау, сөйлеу) нейропсихологиялық механизмдерін ғылыми тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар, білім алушылардың нейропсихологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жобалау мен жүзеге асыруда зерттеушілік және практикалық құзыреттілікті дамыту.
Несиелер - 4
-
Психологиядағы кроссмәдени тарихи зерттеулер
Психологиядағы кросс-мәдени зерттеулердің жалпы сипаттамасы мен айнымалылары, кросс-мәдени талдаудың жалпы бетбұрыстары, зерттеу әдістерінің тарихы қарастырылады. Эллиот Аронсон (E. Aronson) қалыптастырған кросс-мәдениеттің екі маңызды мақсаты туралы түсінік беріледі. Бірінші мақсат психикалық құбылыстың және процестің қаншалықты жалпы ортақ екенін және сол себепті ғаламшарымыздағы бүкіл адамзат психикасының функциялануының тәртібі мен түсіндірілуі. Бұл зерттеудің түрі барлық адамдарға олардың мәдениетіне, алған тәлім-тәрбиесіне, қоғамдағы әлеуметік жағдайына, географиялық орналасу жағдайына қарамастан ортақ нәрселерді іздеуге бағытталғандығы. Зерттеудің екінші мақсаты әртүрлі мәдениетке жататын адамдар арасындағы өзгешелікті іздеуден және мәдениетке негізгі психикалық құбылыс пен процесі ретінде қалайша әсер етуін тексеруден тұрады
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өздерін әлемнің азаматтары және цифрлық қоғамның жауапты мүшелері деп таниды, цифрлық ақпарат пен технологияларды қауіпсіз пайдалануға ықпал етеді, этикалық және құқықтық стандарттарды сақтайды.
- Өзін-өзі реттеу принциптерін қолданады, өмірдің әртүрлі жағдайларына төзімділікті көрсетеді, белсенді өмір салтын жүргізеді, жаңа білімге ашықтық пен ақпаратты талдауға зерттеу қызығушылығын көрсетеді.
- Әртүрлі қауымдастықтарда үш тілде сөйлеседі, идеяларды тиімді жеткізеді, командаларды басқарады және инклюзивті орта жасайды, жаңа білімге бейімділік танытады.
- Саладағы озық білімге негізделген зерттеу процесінде дамыған білім мен түсінікті көрсетеді.
- Өздерінің білімдері мен дағдыларын жаңа ортада және пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін кәсіби деңгейде қолданады.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми аспектілерді ескере отырып, шешімдерді негіздеу үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді.
- Зерттеу әдіснамасы туралы білімді көрсетеді, этикалық принциптерді сақтайды, сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалайды, практикалық тапсырмалар үшін әдіснамалық білімді синтездейді (мысалы, Lesson Study шеңберінде).
- Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін жеке білім беру траекториясын жоспарлайды, психологиялық және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын басшылыққа алады.
- Жаңа білімді синтездейді және оларды әлеуметтік маңызды өнім түрінде ұсынады, әлеуметтік және өндірістік салалардағы өзгерістерді бағалайды.
- Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастағы жағдайларды бағалайды, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психология білімдерін пайдаланады.
- Әлеуметтік-саяси кластерді зерттеу және талдау үшін ғылыми әдістер мен әдістемелерді қолданады, кәсіби тәжірибені жақсарту үшін нәтижелерді жинақтайды.
- Бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, кәсіби міндеттерді шешу және қызмет стандарттарын арттыру үшін гуманитарлық ғылымдар білімін қолданады.
Ұқсас БББ
7M03102 Психология (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M03102 Психология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M03102 Психологиялық кеңес беру
Нархоз Университеті
7M03102 Психология (ғылыми-педагогикалық)
Q UNIVERSITY
7M03102 Психология (1 жыл)
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M03102 Психология
КИМЭП университеті
7M03102 Психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M03102 Психология
«Тұран» университеті