Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03102 Психология (1) в QYZPU

Пәндер

  • Заманауи психодиагностика

    Психодиагностиканың жалпы методологиялық қазіргі мәселелері. Психодиагностиканың өзектілігі мен түсінігі. Психодиагностиканың әдістемесі, объектісі, пәні және міндеттері. Психодиагностика тарихы. Психодиагностиканы дамытудың негізгі мәселелері. Отандық психодиагностиканың қалыптасуы. Қазіргі заманғы психодиагностика мәселелері. Психодиагностикадағы психометрия. Психометрия тарихының түсінігі мен кезеңдері. Психологиялық өлшеудің түрлері мен шкаласы. Валидность психометриялық көрсеткіш ретінде. Сенімділік психометриялық көрсеткіш ретінде. Психодиагностиканың ұйымдастыру-әдістемелік сұрақтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы бойынша практикум

    Жас ерекшелік психологиясының пәні, әдістері мен міндеттері.Онтогенездегі психикалық және тұлғалық дамуының заңдылықтары, факторлары мен динамикасы. Жаңа туған нәрестенің дағдарысы. Нәрестелік кезең. Мектепке дейінгі жас шамасы. 7 жас дағдарысы. Кіші мектеп жасындағы психология. Жас өспірімдер және жастық шақ психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі психология тарихы

    Әлемдік психологиялық ғылым дамуының негізгі кезеңдері мен дәуірі. Өткен және қазіргі заман ғалымдары ұсынған әр түрлі теориялардың интрпретациясын талдау мен зерттеудің шығармашылық тұрғысы. Психиканың табиғаты туралы, содай-ақ мінез-құлық ретінде ғылымның пайда болуы мен даму кезеңдері, ғалымдардың қосқан үлесі. Әлемдік және отандық психологияның тарихи динамикасындағы негізгі бағыттары мен мектептері. Қазіргі психология дамуының негізгі бағыттарын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік. Психология әдіснамасы, теория, әдіс және әдістеме. Ғылымның классикалық және классикалықтан кейінгі парадигмасы. Психологиялық білімнің ерекшелігі. Ғылыми және ғылыми емес психологиялық білім. Объективтілік мәселесі. Психология категориялары: іс-әрекет, көрініс, тұлға. Сана және қарым-қатынас; психологияның негізгі қағидалары: белсенділік, даму, детерминизм, жүйелілік. Психологиялық ілімдердің құрылымы. Психофизикалық және психофизиологиялық мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздері. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау қағидалары. Зерттеудің алдын ала бағдарламасы. Жоспарлы құжаттардың құрамы. Білім беру мекемесінде ғылыми-зерттеу және ғылыми-эксперименттік жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру. Кешенді психологиялық-педагогикалық зерттеу. Кешенді зерттеуді жүзеге асыру технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік дағдарыстар психологиясы

    Жас туралы жалпы түсінік. Онтогенездің психологиялық теориялары. Жас анықтамасы. Психикалық дамудың периодизациясы.Жасы және оның мәдени-тарихи теориядағы анықтамасы.Жас және оның іс-әрекет теориясындағы анықтамасы.Отандық психологиядағы сыни жастарды зерттеу. Отандық психологиядағы жас ерекшелік дағдарыстары тұжырымдамасының негізгі ережелері. Батыс зерттеулеріне көшу мәселесі.Онтогенезді зерттеудегі жаңа бағыттар. Өтпелі кезеңдердің қазіргі жағдайы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы сапалық және сандық әдістер

    Пәннің мақсаты мен міндеттері. Сандық әдістердің жалпы сипаттамасы. Сапалық және сандық әдістердің салыстырмалы сипаттамасы. Сапалық-сандық зерттеулердің әдіснамасы. Семантикалық дифференциал әдісі. Сандық және сапалық әдістерді этикалық қолдану мәселесі. Әдістемелік құралдарды таңдау кезіндегі негізгі қағидалар мен типтік қателер. Аралас зерттеу әдістері: жалпы сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы кросс мәдени тарихи зерттеулер

    Психологиядағы мәдени зерттеулердің жалпы сипаттамасы мен айнымалылары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар әдістерінің бірі ретінде кроссмәдени талдаудың қайнар көзі. ККИ кезеңдері және олардың проблематикасының дамуы. Психологиядағы кросс-мәдени талдаудың жалпы бетбұрыстары. Контекстік айнымалылар. Кросс-мәдени психология саласындағы зерттеу әдістерінің тарихы. Кросс-мәдени зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Психологиялық шкалалау және мәліметтерді интерпретациялау

    Танымдық үрдістерді зерттеу. Сезім күйлерін зерттеу. Қабылдау қасиеттерін зерттеу. Зейін қасиеттерін зерттеу. Ес ерекшеліктерін зерттеу. Ойлау ерекшеліктерін зерттеу. Елес пен қиялын зерттеу. Тұлғаның эмоционалдық және ерік қасиеттерін зерттеу. Тұлғаны зерттеу. Темпераментті зерттеу. Мінезді зерттеу. Тұлғаның құрылымын зерттеу. Тұлғаны зерттеудің жобалық әдістері. Психодиагностикалық әдістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Көпшіліктің алдында сөйлеу, дәлелдемелерді келтіру, пікірталас жұргізу дағдыларын; түрлі ой-пікірлердің қисынын тәжірибе жүзінде талдау; сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), іскерлік хат-хабармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және т. б.) меңгеру;
  • Тұлға психологиясын басқару мен менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздерін; шет тілінде сөйлеу кәсіби коммуникациясының теориясы мен тәжірибесін ұсыну.
  • Тұлғаның кәсіби қасиеттерін басқару және бағалау әдістерін, білім беру ұйымдары субъектілерінің қарым-қатынас жүйесін түсіндіру; зерттеу нәтижелерін шет тілінде баяндау.
  • Әлеуметтік, институционалдық, жеке деңгейлерде білімді басқару психологиясы саласында терең білімі бар басқарушы көшбасшысының ашық танымдық ұстанымын, метакогнитивті тәжірибені пайдаланады;
  • Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану барысында сол саладағы алдыңғы қатарлы білімдерге негізделген зерттелінген аумақта дамыған білім мен түсінікті байқату
  • Жеке тұлғаның кәсіби қабілеттерін, басқару мен бағалау әдістерін, білім беру саласында субъектілер арасындағы қарым-қатынас жүйесін пайдаланады
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
  • Психологияның негізгі білімдерін меңгеріп, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың түрлі салаларында жағдайларды бағалау
Top