Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08701 Аграрлық техника және технология в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ аграрлық техника және технология бакалаврларында Солтүстік Қазақстанның экономикалық қажеттіліктерін және ауыл шаруашылығы бейіні бойынша кадрлардың кәсіби құзыреттілігін ескере отырып, қазіргі заманғы ауыл шаруашылығы техникалары мен техникалық құралдарында жаңа инновациялық технологияларды қолдану кезінде іргелі білім, кәсіби дағдыларды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B183 Агроинженерия
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • Дайындық бағыты 6B087 Агроинженерия
  • Математика
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны алгебра, аналитикалық геометрия және математикалық анализдің Білім Беру Бағдарламасының шеңберінде жаңа пәндерді одан әрі дамытуға қажетті таңдалған мәселелерін қамтиды. Математика ғылымының негізгі даму кезеңдерімен, математиканың басқа ғылымдармен өзара байланысының негізгі заңдылықтарымен таныстыру; Математиканың техникада қолданылуын көрсететін нақты есептердің, практикалық мысалдардың шешімдерін келтіреді. Интерактивті дәрістерді қолдану және белсенді практикалық жаттығулар жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Егіншілік және механика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі агротехникалық ғылымды ұйымдастырудың құрылымы мен принциптері туралы алғашқы білім алу. Қысқаша мазмұны-ауылшаруашылық механикасының негізгі заңдары, ауылшаруашылық өндірістерінің әртүрлі түрлерінің жұмыс істеу принциптері, Ауылшаруашылық техникасы мен технологияларын дамытудың перспективалық бағыттары туралы негізгі ақпарат алу. Өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерін алу, сақтау және өңдеу мазмұны мен әдістемесін білу, сондай-ақ өндірістегі агротехникалық мәселелерді шешудің ғылыми тәсілін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 3

    Жалпы және теориялық физика мәселелерін зерттеу. Техника және технология саласындағы практикалық есептерді шешу үшін негізгі физикалық заңдарды қолдану; жүргізілген физикалық өлшеулердің нәтижелерін математикалық өңдеу. Физикалық құбылыстарды эксперименттік зерттеулерде ғылыми көзқарас дағдыларын қолдану, сонымен қатар өлшеу нәтижелерінің сенімділік дәрежесін бағалау. Интерактивті дәрістерді қолдану, белсенді практикалық сабақтар мен виртуалды зертханалық жұмыстарды жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызба геометрия және инженерлік графика
    Несиелер: 6

    Пән келесі мәселелерді қарастырады: күрделі сызбадағы нүкте, түзу, жазықтық және көпбұрыштарды анықтау. Сызбаны түрлендіру әдістері, беттерді сканерлеу. Конструкторлық құжаттама мен сызбаларды, сондай-ақ бөлшектердің геометрия элементтерін, бейнелерді, жазуларды, белгілеулерді, бөлшектердің аксонометриялық проекцияларын, бөлшектер элементтерінің кескіні мен белгілеулерін, бұранданың кескіні мен белгілеуін, бөлшектердің жұмыс сызбаларын, бұйымдардың Құрастыру сызбаларын ресімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Кристалдық құрылымы және металл пластикасы. Металдарды термиялық және химиялық-термиялық өңдеу және қорытпалар теориясы. Кесу процесінің физикалық негіздері. Кесетін құралдар. Қара және түсті металдар, пластмассалар және резеңке техникалық бұйымдар өндірісінің негіздері. Арнайы қасиеттері бар легирленген болаттар мен қорытпалар. Болат пен шойынды термиялық өңдеу негіздері. Химиялық-термиялық өңдеу негіздері. Азық-түлік технологиясына арналған жаңа материалдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Машина жасау сызбасы және компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты - студенттерге техникалық сызбаларды орындау мен оқуға, бөлшектердің эскиздерін орындауға, компьютерлік графиканы қолдана отырып жобалық-техникалық құжаттама жасауға қажетті білім мен дағдыларды үйрету.Пәннің міндеттері жобалық-конструкторлық жұмыстардың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына сәйкес келеді. Компьютерлік графиканы оқып үйрену кезінде студенттер арнайы программалық бағдарламаларды қолдана отырып, жаңа техникалық бұйымдарды жобалау мен жасауды үйренеді. Интерактивті практикалық жаттығулар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 3

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімді нарыққа шығаруға дейін стартап құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP - ең аз өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оның бизнес-инкубаторға түсуі. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Машина бөлшектері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында студенттер жетектердің жіктелуімен танысады. Қарастырылатын тақырыптар тізіміне мыналар кіреді: жобалау әдістері. Құрастырудың негізгі принциптері. Пайдалану талаптары. Тісті дөңгелектерді дайындау әдістері, олардың конструкциялары, материалдары және термоөңдеу. Біліктердің мақсаты, құрылымы және материалдары. Редукторлар үшін мойынтіректер түрін таңдау. Редукторлар. Мал шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу технологияларында пайдалану және техникалық қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • АӨК-те робототехниканың негіздер
    Несиелер: 3

    Роботтандырылған техниканы және оның элементтерін қазіргі заманғы ауыл шаруашылығы өндірісінде қолданудың қағидаттары мен практикалық әдістемелерін зерделеу. Агроөнеркәсіптік кешенге роботтандырылған басқаруы бар техниканы енгізу және оны пайдалану әдістемелерін зерделеу. Машина механизмдерін зерттеу мен жобалаудың жалпы әдістерін зерттеу және робототехника. Заманауи платформалар робототехника. Байланысты жүзеге асыру тәсілдері Arduino және компьютерлік интерактивті оқыту әдістері ("Кластер", "Газет"), портфолио, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теориялық және қолданбалы механика
    Несиелер: 5

    Жазықтықтағы және кеңістіктегі конвергентті күштер жүйесі. Жазықтықта және кеңістікте орналасқан параллель күштер жүйесі. Нүктенің қозғалысын анықтаудың кинематикалық әдістері. Үдемелі қозғалыс. Айналмалы қозғалыс. Еркін материалдық нүктенің динамикасы. Механизмдердің құрылымы. Тетік механизмдерінің кинематикасы. Механизмдер мен машиналардың кинематикасы Кинетостатика және механизмдер мен машиналардың динамикасы. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • САПР негіздері (Компас бағдарламаларының графикалық пакеттері, AutoCAD)
    Несиелер: 5

    Пән үш бөлімнен тұрады: топографиялық және жерге орналастыру графикасының элементтері, орман орналастырудың графикалық құжаттарын Сызу және ресімдеу. Инженерлік жобалау әдістемесі. САПР техникалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді құру. Математикалық модельдердің түрлері, жобалық есептерді шешудің сандық әдістері мен алгоритмдері. Жобалау жұмыстарын орындау кезінде нақты САПР қолдану. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, іскерлік ойын әдісі, кейс-әдіс, практикалық жұмыстар конкурстары, оларды талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидравлика және жылутехника негіздері
    Несиелер: 5

    Сұйықтықтар мен газдардың қозғалыс теориясы, жабдықтар мен үй-жайлардың жылу және гидравликалық есептеулері. Гидростатика. Гидродинамика. Гидродинамикалық ұқсастық және сұйықтықтардың қозғалыс режимдері. Гидравликалық машиналар мен желдеткіштер. Гидрожетек. Ауыл шаруашылығы өндірісі жағдайында гидрожетектерді пайдалану ерекшеліктері. - Гидростатика мен гидродинамиканың жалпы заңдары мен теңдеулері, қозғалатын сұйықтықтың гидравликалық кедергісін есептеу әдістері. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды талқылаумен практикалық жұмыстар конкурстары, жобалар әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фермерлік ісі
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы агроөнеркәсіптік кешеннің аграрлық технологиясының ерекшеліктерін зерттеу және әртүрлі ауылшаруашылық техникаларының түрлері мен оларды қолдану әдістерін қарастыру. Ауылшаруашылық дақылдарының, тыңайтқыштардың түрлері туралы алғашқы білім алыңыз. Трактор-егіс бригадасының және машина-трактор шеберханасының құрылымы. Фермер шаруашылығы қызметінің түрлері: Ауыл шаруашылығы өнімін өндіру және қайта өңдеу, сондай-ақ өз өндірісінің ауыл шаруашылығы өнімін тасымалдау (тасымалдау), сақтау және өткізу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Машиналардың сенімділігі және жөндеу
    Несиелер: 5

    Машиналарды техникалық диагностик-алау. Диагностика технологиясы. Негізгі ережелер және сенімділік тәуелділігі. Негізгі критерийлер бойынша сенімділік. Машиналар мен Жабдықтарды жөндеудің Өндірістік процесі. Машина бөлшектерін қалпына келтірудің технологиялық процестері. Жөнделетін машиналардың оңтайлы сапасын қалыптастыру. Жөндеу-қызмет көрсету базасын ұйымдастыру негіздері. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық және мелиоративтік машиналар
    Несиелер: 6

    Әр түрлі ауылшаруашылық машиналарының жіктелуі, құрылысы, технологиялық процесі. Топырақ өңдеу және себу машиналары мен кешендерін жобалау және реттеу ерекшеліктері. Жемшөпті химиялық қорғауға және ресурстарды үнемдеуге арналған заманауи машиналар жел эрозиясы аймағында дәнді, майлы және көкөніс дақылдарын өсіруге және жинауға арналған машиналар. Жерді игеруге дайындауға арналған машиналар, жер қазатын машиналар, шағын габаритті техника. Түбірлерді жұлуға және тастарды жинауға арналған машиналар. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Астық жинау комбайндері
    Несиелер: 5

    Білікше, тіркеме дестелегіштер. Бастыру аппараты, клавишалы соломотряс. Ауа торын тазарту. Механикалық берілістер. Гидрожүйе. Сақтандыру механизмдері және ТБ ережелері. Солтүстік Қазақстанда қолданылатын дәнді дақылдарды жинау тәсілдері. Астық жинау машиналарының жіктелуі жұмыстың технологиялық процесі және негізгі реттеу және құрылымды жетілдіру әдістері. Аспалы дестелегіштердің мақсаты мен құрылысы және оларды реттеу. Әдістері: проблемалық дәріс, сауалнама, rgz салыстыру әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық дақылдарды жинау үшін машиналар
    Несиелер: 5

    Астық дақылдарын жинау, астық жинайтын комбайн, ЗУК дестелегіштері, комбайнның негізгі және қосалқы жүйелері. Жинауға қойылатын агротехникалық талаптар. Астық жинайтын комбайндар. Егіннің дәнді емес бөлігін жинауға арналған машиналар. Астық пен сүрлемге жүгері жинауға арналған машиналар. Картоп жинауға арналған машиналар. Өсімдіктердің физикалық-механикалық қасиеттері Машинаны жинау кезінде маңызды мәнге ие. Жұмыс органдары мен машиналардың теориясы мен есептеу элементтері. Белсенді әдістер: әңгімелесу, жеке сауалнама. пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • АӨК Электр машиналар және электр жетегі
    Несиелер: 5

    Электр машиналарының жалпы құрылысы және жұмыс принципі. Автотракторлық электр машиналары. Арнайы орындалатын машиналар. Қол электр машиналары мен ауыл шаруашылығы механизмдеріне арналған қозғалтқыштар. Төмен қуатты электр қозғалтқыштарының негізгі түрлері. Ауылшаруашылық механизмдерін жүргізуге арналған қозғалтқыштар. Жұмыс машиналарының электр жетектерін және АӨК әртүрлі технологиялық процестерінің қондырғыларын есептеу әдістерін зерттеу; жұмыс машиналарын жүргізу үшін электр қозғалтқыштарын есептеу және таңдау әдістерін игеру. Оқытудың белсенді әдістері, кейс-әдіс, тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мелиоративті машиналар
    Несиелер: 6

    Мелиорациялық машиналардың негізгі конструкциялары мен жұмыс ерекшеліктері, олардың конструкциясын жетілдіруді ескере отырып, осы машиналардың теориясы мен есептеу негіздері. Мелиоративті машиналардың жұмыс органдарының параметрлерінің негізгі есептеулері, машинаның дизайнын жетілдіру, қондырғының тұрақтылығын және нақты жағдайда машинаның жұмысын есептеу. Машиналардың бригадалық паркінің сандық құрамын негіздеу, жөндеуді ұйымдастыру үшін қажетті құралдар мен әдістерді таңдау; әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас , сауалнама және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жүк-көлік механизмдері
    Несиелер: 5

    Мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығында пайдалану және техникалық және қамтамасыз етуді әзірлеу. Көтеру және тасымалдау механизмдерінің түрлері, жүк айналымын механикаландыру құралдарын енгізудің сандық әдістері мен алгоритмдері. Жүк тасымалдау жұмыстарын орындау кезінде жаңа САПР қолдану. Жүк көтергіш машиналар және олардың элементтері. Тасымалдау машиналары. Тиеу машиналары. тиеу-түсіру, Көлік және қойма жұмыстарын механикаландыру, сондай-ақ жүк көтергіш және тасымалдаушы машиналарды есептеу және құрастыру әдістемесінің негіздерін зерттеу. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық машиналар құрылмасының негіздері
    Несиелер: 5

    Жалпы талдау және құрастыру әдістері. Жұмыс режиміне және схемалық түйіндерді жобалауға қойылатын нақты талаптарға байланысты дизайнның ең ұтымды түрлерін таңдау.. А/ш машиналарының бөлшектері мен тораптарын есептеу, жобалау және құрастыру негіздері. Ауылшаруашылық машиналарының негізгі түрлерін есептеу әдістерін зерттеу, Көлік және технологиялық жаңа құрылымдардың жетектерін жобалау, дәнекерленген қосылыстардың беріктігін, түйіндердің беріктігін, механикалық қондырғының сенімділігін негіздеу. Проблемалық оқыту технологиясы. Жобалар мен пікірталастар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Агротехнологиялық машиналар
    Несиелер: 5

    Минималды технологияға, сондай-ақ терең өңдеуге арналған машиналар. Қатар аралық және ұсақ топырақты өңдеуге арналған машиналар. Дәл егіншілік жүйесі бойынша тыңайтқыштар кешенін енгізуге арналған машиналар. Егуге және отырғызуға арналған машиналар. Өсімдіктерді аурулар мен зиянкестерден химиялық қорғауға арналған машиналар. Қарқынды мал шаруашылығы үшін жем дайындауға арналған машиналар. Дәнді дақылдарды өсіруге және жинауға арналған машиналар-теориялық есептеулер. Сүрлем мен астыққа арналған жүгеріні өсіруге және жинауға арналған машиналар. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, Жоба әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АПК-дағы техникалық сервис
    Несиелер: 5

    Техникалық сервисті ұйымдастыру мәселелері. Ауылшаруашылық өндірісінің әртүрлі бағыттары үшін техникалық қызмет көрсету бағдарламаларын жобалау процесі. Сервистік қызмет көрсетудің түрлері мен ерекшеліктері. Техникалық қызмет көрсету талдауы мен қабылданған шешімдердің өндіріс тиімділігіне әсері. Трактор-дала бригадасы жағдайында техникалық қызмет көрсету жүйесі (ТҚ-1 және ТҚ-2). Тракторлар мен машиналарға техникалық қызмет көрсетудің технологиялық процесін ұйымдастыру, жүргізу және бақылау. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды талқылаумен практикалық жұмыстар конкурстары, жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық өнімдер өнімінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің өмір сүру жағдайлары, арамшөптер мен күрес, ауыспалы егіс негіздері. Топырақтың механикалық құрамы. Топырақтың физикалық-механикалық қасиеттері. Топырақ құрылымы. Ауыспалы дақылдардың ғылыми негіздері. Топырақты беткі өңдеу тәсілдері мен тәсілдері. Минималды өңдеу негіздері. Дәнді дақылдар-маңызы. Негізгі дала дақылдарын өсіру технологиясы. Әдістері:, проблемалық дәріс, өзіндік жұмыс, сауалнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бойынша қарастырылатын тақырыптар тізіміне: конституция, экстерьер және интерьер, жағдайлар; тұқымдар мен тұқымдардың пайда болуын зерттеу кіреді. Әр түрлі жыныстық және жас топтарды тамақтандыру ерекшеліктері. Жануарларды азықтандыру нормаларын анықтау. Мал шаруашылығы (сүт, сүт-ет, ет), шошқа шаруашылығы, түйе шаруашылығы, құс шаруашылығы, қой шаруашылығы, жылқы шаруашылығы, ара шаруашылығы. Зоогигиенаның негіздері және ауыл шаруашылығы жануарлары ауруларының ветеринариялық-санитариялық профилактикасы. Жануарлардан алынатын шикізатты қайта өңдеудің инновациялық тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Машиналарға техникалық қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Тракторларға, машиналар мен механизмдерге техникалық қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыру, жалпы мәселелері мен міндеттері. Тракторларға, машиналар мен механизмдерге техникалық қызмет көрсетудің жоспарлы - алдын алу жүйесін есептеу әдістемесі және оның орындалуын бақылау. Техникалық қызмет көрсету үшін қолданылатын аспаптар мен техникалық құралдардың негіздемесі. МТО техникалық қызмет көрсетуді жүргізу үшін арнайы буындарды ұйымдастыру. Пайдаланудың ерекше режимдерінде техникаға техникалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды тапсырумен практикалық жұмыстарды орындау, жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық машиналарының гидравликалық жүйелері және гидрожетегі
    Несиелер: 5

    Сұйықтықтар мен газдардың қозғалыс теориясы, жабдықтар мен үй-жайлардың гидравликалық есептеулері. СХМ гидрожетегінің негіздері. Гидравликаның негізгі заңдары, қалақты және көлемді гидромашиналар теориясының негіздері, олардың конструкциялары, жұмыс қағидаттары және ұтымды пайдалану әдістері, құрылыстың негізгі принциптері, гидрожетек жүйелерін, ауыл шаруашылық сумен жабдықтау, гидромелиоративтік және басқа да жүйелерді пайдалану әдістері мен конструкция элементтері, яғни. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АӨК-дегі құрал-жабдықтар (станоктар) және ӨСТӨ
    Несиелер: 3

    Жабдықтар мен бөлшектердің өзара алмастырылуы және стандартталуы, бөлшектердің техникалық өлшемдері, өндіріс квалитеті, АӨК заманауи станоктары мен жабдықтары. Өзара алмастырудың жалпы принциптері. Машина бөлшектерін дайындау және қалпына келтіру кезіндегі өңдеу дәлдігі. Техникалық өлшемдер туралы негізгі ұғымдар. Өлшеу тізбектерін есептеу. Бұрандалы қосылыстарды өзара алмастыру, бақылау әдістері мен құралдары. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы өндірісіндегі станоктар, құралдар мен бақылау құралдары
    Несиелер: 3

    АӨК-дегі стандарттау, техникалық өлшеулер және жабдықтар (станоктар) туралы негізгі мәліметтер. Жабдықтар мен бөлшектердің өзара алмастырылуы және стандартталуы, бөлшектердің техникалық өлшемдері, өндіріс квалитеті, АӨК заманауи станоктары мен жабдықтары. Технологиялық жабдықты бақылау мен диагностикалауды жүргізуге арналған аспаптар, аппаратура мен датчиктер және құрылғылар (жұмыс принципі, мақсаты мен сипаттамалары). Белсенді әдістер: әңгіме, сауалнама, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АӨК-дегі электрофикациялау және телемеханика
    Несиелер: 5

    Электротехниканың даму тарихы. Электр энергиясын алу. Тұрақты және үш фазалы айнымалы ток. Электромашиналық генерация. Симметриялық және асимметриялық жүктемелер. Электр энергиясын тұтынушылар және электр қабылдағыштар. Автоматика жүйелері үшін төмен қуатты электр машиналарының ерекшеліктері. Синхронды және қадамдық қозғалтқыштар. ауыл шаруашылығында жылуды пайдалану; өндірістік үй-жайларды жылыту; тұрақты ток машиналары (МПТ): интерактивті оқыту әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • А/ш кәсіпорнында жобалау
    Несиелер: 5

    Жобаланатын машинаға арналған техникалық тапсырманың мазмұны, технологиялық процестің жұмыс істеу және орындау шарттары; машиналардың жұмыс істеу жағдайларына байланысты олардың сыртқы сипаттамаларын негіздеу тәсілдері; Ауыл шаруашылығы машиналарының, уақытша Ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарының жұмыс органдары мен негізгі тетіктерін жобалау және есептеу қағидаттары; механикаландыру құралдарына қойылатын талаптарға әртүрлі машиналарды сынау технологиялары; өлшеуге арналған қазіргі заманғы әдістер мен аспаптар. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • А/ш технологияларындағы еңбек қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Еңбекті қорғау және өндірістік санитарияның Жалпы ұйымдастырушылық мәселелері. Жұмысшылардың заңды құқықтарын қамтамасыз ету. Қауіпсіздік техникасы негіздерінің сақталуын, сондай-ақ өндірістегі өрт қауіпсіздігін бақылау. Еңбек жағдайлары мен электр қауіпсіздігінің жай-күйін бақылау. Еңбекті қорғау талаптарының барлық жақтарын міндетті түрде зерттей отырып, машиналардың дизайнын жетілдіру. Мал шаруашылығы мен егін шаруашылығындағы еңбек қауіпсіздігінің ерекшеліктері. Жөндеу шеберханаларында жұмыс істеу кезіндегі еңбек қауіпсіздігінің ерекшеліктері. Әр түрлі ауылшаруашылық жұмыстарын орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі. Электр қауіпсіздігі. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, сауалнама, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құс шаруашылығы фермаларын механикаландыру
    Несиелер: 5

    Құс шаруашылығы фермаларын жылумен жабдықтауға арналған қондырғылардың механизмі; құстарға жем дайындауға арналған машиналарды, жылжымалы және стационарлық жемшөп үлестіргіш қондырғыларды, сорғы қондырғыларын, батырылатын сорғыларды реттеу; үй-жайларда микроклимат жасауға арналған жабдықтың; Тоңазытқыш қондырғылардың; инкубаторларға арналған жабдықтың, балапандарды өңдеу және сұрыптау тетіктерінің құрылғысы, балапандарды құс қораларына жеткізу үшін жәшіктерге автоматты түрде есептеу және беру. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығын механикаландыру және Smart-фермалар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді мал шаруашылығының әртүрлі салаларын басқаруға үйрету, жануарлармен таныстыру. Қысқаша мазмұны: мал фермаларын механикаландыру саласындағы жалпы мәселелер мен даму перспективалары. Фермалардың түрлері және мал шаруашылығы кешендерін жобалық жоспарлау. Азық таратуды механикаландырудың негізгі құралы. Мал шаруашылығы фермалары мен жайылымдарды сумен жабдықтауды механикаландыру. Жануарларды суаруға арналған машиналар мен жабдықтар. Витамин және шөп ұнын дайындауға арналған агрегаттардың құрылысы және технологиялық процесі. Азық жинайтын машиналар. Қой қырқуға арналған машиналар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автотракторлы қозғалтқыштар
    Несиелер: 5

    Поршеньді ішкі жану қозғалтқышының жалпы құрылымы мен жұмысы, 2 сатылы қозғалтқыштардың жұмыс циклдері, дизельді карбюраторлы қозғалтқыштармен салыстыру, байланыстырушы шыбықтар мен байланыстырушы шыбықтар. Көп циклді 4 сатылы қозғалтқыштың жұмысы. Қуат жүйесі. Айналу жиілігін реттегіштер. Май радиаторларының құрылғысы, қозғалтқыш картерінің желдеткіші. Қозғалтқыштың негізгі параметрлері мен жұмыс режимдері; қозғалтқыштың пайдалану қасиеттеріне әсер ететін факторлар. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • АПК кәсіпорындарында қайта өңдеудің технологиялық үрдістерін жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Технологиялық процесті әзірлеу, сондай-ақ стандарттар мен заманауи экологиялық қауіпсіздік талаптарына сәйкес материалдарды сапалы өңдеуді және дайын өнімді шығаруды қамтамасыз ететін ұтымды пайдалану режимдерін таңдау. Аппараттарды тиімді құрастыру және технологиялық процестерді есептеу негіздері. ТЭН техникалық-экономикалық негіздемесі. Жобалау алдындағы ізденістер. Ғылыми-техникалық ақпаратты талдау. Патенттік ізденістер. Жобалаудың мәні. Проблемалық оқыту технологиясы. Талқылау жобаларының әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • АӨК қауіпсіздік техникасы
    Несиелер: 5

    ҚР Еңбекті қорғау саласындағы негізгі заңдары, ауыл шаруашылығы кәсіпорнының машина-трактор паркіне техникалық қызмет көрсету кезінде қауіпсіздік техникасын ұйымдастырудың ерекшеліктері, мұнай өнімдерін, минералдық тыңайтқыштарды, пестицидтерді пайдалану кезінде ықтимал теріс факторлар. Электр және өрт қауіпсіздігі ережелеріне, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсетудің практикалық тәсілдеріне оқыту. . Мал шаруашылығы мен егін шаруашылығындағы еңбек қауіпсіздігінің ерекшеліктері. Жөндеу шеберханаларында жұмыс істеу кезіндегі еңбек қауіпсіздігінің ерекшеліктері. Әр түрлі ауылшаруашылық жұмыстарын орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі. Электр қауіпсіздігі. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, сауалнама, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық өнімдерді өндеу үшін технологиялық машинала
    Несиелер: 3

    Астық және май тұқымдарын өңдеу негіздері. Картопты, көкөністерді, қант қызылшасын өңдеу технологиясы қауіпсіздік механизмдері және ТБ ережелері. Тамақ технологиясының негізгі заңдары. Шикізат пен өнімдердің техникалық қасиеттері. Машиналар мен қорғаныс жабындарын жасауға арналған материалдар. Араластыру және араластыру. Материалдарды сұрыптау. Материалдарды ұнтақтау. мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары. Өнімді қайта өңдеудің техникалық құралдарын құру, жұмыс істеу және реттеу қағидаттары. Әдістері: проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономика және АПК кәсіпорындардың менеджменті
    Несиелер: 3

    Ұйым нысаны. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Басқару әдістері. Басқару функциялары және оны байланыстыру процестері. Көшбасшылық стилі, билік және көшбасшылық. Еңбек ресурстарын басқару. Басқарудың экономикалық тиімділігі. Агробизнестің түсініктері, ұйымдастырылуы және принциптері. АӨК ұйымдарындағы негізгі бизнес үдерістер; АӨК-дегі ұйымдық құрылымдардың типтері, олардың негізгі параметрлері мен жұмыс істеу принциптері әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, кейстер әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Машинапайдалану
    Несиелер: 5

    Машиналар мен агрегаттарды өндірістік пайдалану негіздері. Жұмыс машиналарының пайдалану-технологиялық қасиеттері. Агрегаттардың өнімділігі. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің индустриялық технологиялары кезіндегі машиналарды пайдалану. Нақты егіншіліктің, экология мен қауіпсіздікті ұйымдастырудың заманауи талаптары мен әдістері ауыл шаруашылығы техникасын пайдалану. Агрегат жұмысының тиімділік критерийлерін анықтау және пайдаланудың өзгеретін жағдайларына байланысты қажетті ұтымды параметрлер мен жұмыс режимдерін есептеу. Әдістері: проблемалық дәріс, дифференциалды оқыту технологиясын зерттеу, Жоба әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тракторлар және автомобильдер
    Несиелер: 5

    Трактордың жалпы құрылымы және поршеньді ішкі жану қозғалтқышының жұмысы есептеудің теориялық негіздері, 2 сатылы қозғалтқыштардың жұмыс циклдері, дизельді карбюраторлы қозғалтқыштармен салыстыру, байланыстырушы шыбықтар мен байланыстырушы шыбықтар. Поршеньді Іштен жану қозғалтқышының жалпы құрылысы және жұмысы. Иінді білік, негізгі мойынтіректер және ұшқыш. Газ тарату механизмінің құрылысы және жұмысы. Майлау майлары, пластикалық майлау материалдары және салқындатқыш сұйықтықтар туралы негізгі мәліметтер. Әдістері: проблемалық дәріс, дифференциалды оқыту технологиялары, Жоба әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салалар бойынша кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Зерттеу: АӨК-ге кіретін экономика салаларының жиынтығы; агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін; аграрлық азық-түлік нарығын; азық-түлік тауарларының экономикалық қолжетімділігін, азық-түлік тәуелсіздігі мен қауіпсіздігін, жеке кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің азық-түлік тауарларының экономикалық қолжетімділігін өткізу жөніндегі мүмкіндіктерін. Оқып білу: шаруа және фермер қожалықтарын құру нысандары; ауыл шаруашылығы қызметін және ауылдық жерде кәсіпкерлік қызметтің ауыл шаруашылығына жатпайтын түрлерін жүзеге асыратын жеке кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік қолдау бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нақты егіншілік негіздері және АӨК цифрландыру
    Несиелер: 5

    Ақмола облысының агрокәсіпорындарындағы ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында дәлме-дәл егіншілік жүйелерін енгізудің технологиялық негізділігі. Жел эрозиясы аймағын ескере отырып, технология элементтерін таңдау, Жабдықтар мен бағдарламалық жасақтаманы таңдауды негіздеу, ауылшаруашылық кәсіпорындарының әртүрлі түрлеріне кезең-кезеңімен енгізу, позициялау жүйелерінің ерекшеліктері. Ауылшаруашылық өндірісінде GPS\GLONASS қолдану ерекшеліктері, ауыл шаруашылығында ГАЖ қолдану ерекшеліктері. Жүйеліліктің артықшылықтары нақты жағдайларда нақты егіншілік жүйесінде алқаптарды картаға түсіру. Өрістерді картаға түсірудің мақсаттары мен міндеттері. Карталау технологиясының кезеңдері. АӨК цифрландырудың мақсаттары, міндеттері, негізгі элементтері. Оқытудың интерактивті әдістері ("Кластер","газет").

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы техникасын пайдаланудағы IT
    Несиелер: 3

    Жаңа технологияларды енгізудің негіздемесі мен қажеттілігі. Орнатылған сервистік бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесі бар ақпараттық технологиялар мен тиісті техника элементтерін таңдау. Пайдалану процесінде техниканы позициялау жүйесінің шаруашылығы жағдайында IT-технологияларға кезең-кезеңмен көшуді ұйымдастыру. Ауыл шаруашылығында ГАЖ қолдану ерекшеліктері, геоақпараттық жүйелердің негізгі мүмкіндіктері мен мысалдары. Өрістерді картаға түсіру технологиясының кезеңдері. ЖЖМ шығынын автоматты бақылау және техникаға техникалық қызмет көрсету (ТҚК) бойынша жұмыс кестесін жоспарлау. Маршруттық-технологиялық кестені құру. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентациялар, компьютерлік ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығы техникасын автоматты басқару
    Несиелер: 3

    Ауыл шаруашылығы техникасын автоматты басқаруды және тиісті инженерлік қызметті ұйымдастыру. Ауыл шаруашылығы техникасының механизмдерін, электр жабдықтарын және автоматтандырылған жүйелерін жөндеуді және сервистік қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Автоматика құралдарын қолдана отырып, ауылшаруашылық техникасының ақауларын, пайдалану көрсеткіштерін және агротехникалық талаптарды орындау режимдерін анықтау. Ауыл шаруашылығы өндірісінің жаңа жабдықтарын пайдалануға енгізу, сынау және баптау. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды талқылаумен практикалық жұмыстар конкурстары, жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • А/ш-ғы энергия сақтау технологиялар
    Несиелер: 5

    Энергетикалық қондырғылар туралы жалпы мәліметтер. Жану процесінің теориясын зерттеу. Технологиялардағы энергияны түрлендіру принциптері, жаңартылатын энергия көздері түрлерінің әртүрлілігі, олардың ауыл шаруашылығындағы қазіргі және келешектегі әлеуеті; ауыл шаруашылығы өндірісінде пайдалану процесінде энергия қондырғыларының негізгі элементтерінің жұмыс шарттары туралы. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АПК-дағы өндірістік процесстердің автоматтандырылуы мен роботтандыру
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығындағы ашық және қорғалған топырақтағы технологиялық процестерді автоматтандыру. Азық өндірудің толық циклін және ақылды фермаларда жануарларды ұстауды автоматтандыру. Өндірісті сумен жабдықтау және жерді суару кезінде энергиямен жабдықтауды автоматтандыру. Автоматты басқару міндеттері. Автоматиканың техникалық құралдары. Автоматты жабдық жүйелерін талдау. Технологиялық нысандарды автоматтандыру. АӨК өндірістік процестерінде роботтарды қолдану. Типтік технологиялық нысандарды Автоматтандырудың негізгі схемалары Автоматтандыру және робототехника, автоматтандырылған басқару жүйелерінің құрылымы мен функциялары. Әдістері: проблемалық дәріс, дифференциалды оқыту технологиялары, Жоба әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеуге арналған технологиялық процестер
    Несиелер: 3

    Кәсіпорындарда шикізатты қайта өңдеуді ұйымдастырудың жалпы негізгі мәселелері. Өнімді қайта өңдеу процестерінің техникалық және технологиялық есептері. Ауыл шаруашылығы шикізатын қайта өңдеу желілері жабдықтарын орналастыру схемалары, қолданылатын жабдықтың сипаттамалары. Шикізатқа қойылатын сапа көрсеткіштері. Қант, түрлі жарма, құрама жем және басқа да өнім түрлерін өндірудегі технологияның ерекшеліктері. Өндіріс қалдықтары және оларды ұтымды пайдалану. Мемлекеттік стандарттармен өнім сапасы талаптарының сақталуын ұйымдастыру, кәсіпорындарда ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасын бақылау жүйесі. Әдістері: проблемалық дәріс, технологиялар, сараланған оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Құс шаруашылығындағы машиналар мен құрылғылар
    Несиелер: 3

    Құс шаруашылығының әртүрлі бағыттары үшін тиісті жабдықты негіздеу және есептеу құс шаруашылығында сумен жабдықтауды ұйымдастыруға арналған машиналар мен жабдықтарды таңдау. Қоқысты жоюға және жоюға арналған жабдық. Әртүрлі құрылымдағы инкубаторларды іріктеу, техникалық пайдалану. Микроклиматтың ұтымды параметрлерін есептеу және қажетті жабдықты таңдау. Жұмыртқаларды орау және сұрыптау цехының жабдықтары. Буып-түю материалдары, ыдыс. Әдістері: заманауи мультимедиялық сауалнама негізінде презентациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Малшаруашылығындағы машиналар мен аппараттар
    Несиелер: 3

    Мал шаруашылығының а/ш шикізатын тамақ өнімдеріне қайта өңдеу үшін қазіргі заманғы өндірісте қолданылатын машиналар мен аппараттар. Өңдеуге арналған жабдық-жекелеген негізгі бағыттар бойынша жіктеу, тағайындау, құрылғы және реттеу. Сиырларды саууды және сүтті алғашқы өңдеуді механикаландыру. Витамин-шөп ұнын алуды механикаландыру. Әр түрлі жем түрлерін дайындауды, сақтау режимдерін және тамақтандыруға дайындықты механикаландыру. Дәнді, сабақты және шырынды азықтарды ұсақтауға арналған машиналар. Қазіргі заманғы мал шаруашылығы фермасына арналған жабдықты есептеу және таңдау, сондай-ақ өндіріс процесін басқарудың электрондық техникалық құралдары. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылық процестерінің механикаландырылған технологиясы
    Несиелер: 3

    Механикаландырылған ауыл шаруашылығы жұмыстарын жүргізу кезінде заманауи IT технологиялардың ерекшеліктерін зерттеу. Механикаландыру құралдарын есептеу және бидай, жүгері, картоп және басқа да дақылдарды өсірудің технологиялық карталарын жасау кезінде параметрлерді негіздеу. Ауылшаруашылық кәсіпорындары үшін машина-трактор паркін пайдалану көрсеткіштерін есептеу. Шаруашылықтағы инженерлік қызметті ұйымдастыру әдістемесі. Ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің минималды және нөлдік технологиясы. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, ргз, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Агроинженерияда ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыру үшін ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын көрсету.

  • Код ON2

    Кәсіби қарым-қатынас саласында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік стратегияларды көрсету.

  • Код ON7

    Агротехнологиялық машиналар конструкцияларының есебін, соның ішінде қазіргі заманғы бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып орындау.

  • Код ON10

    Еңбек заңнамасы, еңбекті қорғау және экологиялық қауіпсіздік нормалары мен ережелері, өндірістік санитария және өртке қарсы қорғау, а/ш қолданыстағы ҚР заңнамалық және нормативтік актілерін пайдалану мәселелерінде құзыретті болу.

  • Код ON6

    Әзірленетін жобалар мен техникалық құжаттаманың стандарттарға, техникалық шарттар мен жобалау жөніндегі басқа да нормативтік құжаттарға сәйкестігін практикада қолдану.

  • Код ON9

    . Мал шаруашылығы фермаларын, ғимараттар мен құрылыстарды, жылу газбен жабдықтау, желдету, сумен жабдықтау және кәріз жүйелерін, ауыл шаруашылығындағы технологиялық операцияларды есептеу бойынша негізгі нормативтік және анықтамалық құжаттармен жұмыс істеуді жобалау.

  • Код ON8

    Конструкциялық материалдардың негізгі физика-механикалық қасиеттерін, оларды дайындау технологиясын, зерттеудің заманауи әдістерін және қолдану тиімділігін арттыруды пайдалану.

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы менеджмент пен нормативтік құқықтық құжаттардың нысандары мен әдістерін сыни бағалау негізінде агроқұрылымдарда адам ресурстарын басқарудың өндірістік процесін ұйымдастыру.

  • Код ON1

    Ұжымда жұмыс істеу үшін әлеуметтік-гуманитарлық, этностық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға бағдарлану, ашықтық, парасаттылық, төзімділік көрсету.

  • Код ON5

    Құрастырмаларды, инженерлік жүйелер мен аграрлық объектілердің жабдықтарын монтаждау, жөндеу, сынау және пайдалануға тапсыру технологиясын, кәсіпорын шығаратын өнім үлгілерін және ҚНжЕ, ЕУРОКОД қолдануға дайындығын білу.

Top