Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08701 Аграрлық техника және технология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ аграрлық техника және технология бакалаврларында Солтүстік Қазақстанның экономикалық қажеттіліктерін және ауыл шаруашылығы бейіні бойынша кадрлардың кәсіби құзыреттілігін ескере отырып, қазіргі заманғы ауыл шаруашылығы техникалары мен техникалық құралдарында жаңа инновациялық технологияларды қолдану кезінде іргелі білім, кәсіби дағдыларды қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B183 Агроинженерия
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • Дайындық бағыты 6B087 Агроинженерия

Пәндер

  • Математика

    Пәннің мақсаты: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін зерттеу, Математикалық талдау негіздері, дифференциалды және интегралды есептеу, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы инженерлік есептерді шешу үшін математикалық аппаратты қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пәннің мақсаты: физиканың барлық салаларының негізгі заңдарымен, ұғымдарымен таныстыру. Нәтижесінде физикалық заңдар туралы білім қалыптасады, зерттеу және технологиялық мақсаттар үшін әртүрлі құрылғылар мен құрылғыларды қолдана білу қабілеті дамиды, жалпыланған типтік мәселелерді шешу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сызба геометрия және машина жасау сызбасы

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерге техникалық сызбаларды орындау және оқу, бөлшектердің эскиздерін орындау, конструкторлық және техникалық құжаттаманы жасау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері жобалау-конструкторлық жұмыстардың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына, жазықтықтағы кеңістіктік объектілерді дәл бейнелеу әдістерін зерттеуге, сондай-ақ берілген кескіндер бойынша фигуралардың геометриялық пішіндерін анықтауға жауап береді. Интерактивті практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы

    Кристалдық құрылымы және металл пластикасы. Металдарды термиялық және химиялық-термиялық өңдеу және қорытпалар теориясы. Кесу процесінің физикалық негіздері. Кесетін құралдар. Қара және түсті металдар, пластмассалар және резеңке техникалық бұйымдар өндірісінің негіздері. Арнайы қасиеттері бар легирленген болаттар мен қорытпалар. Болат пен шойынды термиялық өңдеу негіздері. Химиялық-термиялық өңдеу негіздері. Азық-түлік технологиясына арналған жаңа материалдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты: Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерліктің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті игеру процесінде білім алушы деректерді цифрлық технологиялардың көмегімен жинайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, бизнестің қыр-сырын меңгереді және мақсаттарға жету үшін дағдыларды дамытады. Білім алушы бизнесті жүргізу әдістерімен танысады, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру мен басқаруда шешім қабылдау дағдыларын арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық және қолданбалы механика

    Жазықтықтағы және кеңістіктегі конвергентті күштер жүйесі. Жазықтықта және кеңістікте орналасқан параллель күштер жүйесі. Нүктенің қозғалысын анықтаудың кинематикалық әдістері. Үдемелі қозғалыс. Айналмалы қозғалыс. Еркін материалдық нүктенің динамикасы. Механизмдердің құрылымы. Тетік механизмдерінің кинематикасы. Механизмдер мен машиналардың кинематикасы Кинетостатика және механизмдер мен машиналардың динамикасы. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тракторлар және автомобильдер

    Трактордың жалпы құрылымы және поршеньді ішкі жану қозғалтқышының жұмысы есептеудің теориялық негіздері, екі сатылы қозғалтқыштардың жұмыс циклдері, дизельді карбюраторлы қозғалтқыштармен салыстыру, байланыстырушы шыбықтар мен байланыстырушы шыбықтар. Поршеньді Іштен жану қозғалтқышының жалпы құрылысы және жұмысы. Иінді білік, негізгі мойынтіректер және ұшқыш. Газ тарату механизмінің құрылысы және жұмысы. Майлау майлары, пластикалық майлау материалдары және салқындатқыш сұйықтықтар туралы негізгі мәліметтер. Әдістері: проблемалық дәріс, дифференциалды оқыту технологиялары, жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • САПР негіздері (Компас бағдарламаларының графикалық пакеттері, AutoCAD)

    Пән үш бөлімнен тұрады: топографиялық және жерге орналастыру графикасының элементтері, орман орналастырудың графикалық құжаттарын Сызу және ресімдеу. Инженерлік жобалау әдістемесі. САПР техникалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді құру. Математикалық модельдердің түрлері, жобалық есептерді шешудің сандық әдістері мен алгоритмдері. Жобалау жұмыстарын орындау кезінде нақты САПР қолдану. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, іскерлік ойын әдісі, кейс-әдіс, практикалық жұмыстар конкурстары, оларды талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мақсаты-мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың барлық кешенін, құқық пен мемлекеттің даму серпінін, заңдылықтарын қамтитын мемлекеттің типтері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мақсаты-еңбек, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқықта және т. б. түсініктерді қалыптастыру. ҚР және т. б. салалық заңнамаларының негіздері және конституциялық–құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидравлика және жылутехника негіздері

    Сұйықтықтар мен газдардың қозғалыс теориясы, жабдықтар мен үй-жайлардың жылу және гидравликалық есептеулері. Гидростатика. Гидродинамика. Гидродинамикалық ұқсастық және сұйықтықтардың қозғалыс режимдері. Гидравликалық машиналар мен желдеткіштер. Гидрожетек. Ауыл шаруашылығы өндірісі жағдайында гидрожетектерді пайдалану ерекшеліктері. - Гидростатика мен гидродинамиканың жалпы заңдары мен теңдеулері, қозғалатын сұйықтықтың гидравликалық кедергісін есептеу әдістері. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды талқылаумен практикалық жұмыстар конкурстары, жобалар әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Мақсаты: адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің даралары, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелі білімді қалыптастыру экологиялық білімді тек тар кәсіби мүдделерде ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге мүмкіндік береді және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Мақсаты: пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар жағдайларында залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға қажетті практикалық дағдыларды береді, сондай-ақ осы салдарларды жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фермерлік шаруашылықты ұйымдастыру

    "Фермерлік шаруашылықты ұйымдастыру" пәні агробизнесті ұйымдастырудың негізгі аспектілерін, ауыл шаруашылығындағы технологияларды, ресурстарды тиімді пайдалану және фермерлік кәсіпорынды басқару әдістерін зерттеуді қамтиды. Сондай-ақ қазіргі АӨК аграрлық технологиясының ерекшеліктерін зерделеу, әртүрлі ауыл шаруашылығы техникасының түрлерін және оны қолдану әдістемелерін қарастыру көзделген. Студенттер ауылшаруашылық жануарларының, дақылдардың және тыңайтқыштардың түрлері туралы алғашқы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауыл шаруашылығында энергия үнемдеу технологияларын ұйымдастыру

    "Ауыл шаруашылығында энергия үнемдеу технологияларын ұйымдастыру" пәні студенттерге энергетикалық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі принциптеріне шолу жасайды. Курс жану процесінің теориясын, технологиядағы энергияны түрлендіру принциптерін, сондай-ақ жаңартылатын энергия көздерінің әртүрлілігін және олардың ауыл шаруашылығындағы әлеуетін зерттейді. Ауыл шаруашылығында пайдалану процесінде энергия қондырғыларының негізгі элементтерінің жұмыс жағдайларына басты назар аударылады. Курстың құрылымы ауылшаруашылық өндірісі аясында энергияны үнемдеуді ұйымдастыруды, зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сипаттама: мемлекет пен құқықтың негіздері мен ұғымдарын зерттейді. Заңнама салаларымен таныстырады. Құқықты қолдану және қылмыстың алдын алу әдістері. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын және оның алдын алу тетіктерін қарастырады. Заңды мінез-құлық пен белсенді азаматтықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауылшаруашылық және мелиоративті машиналар

    Әр түрлі ауылшаруашылық машиналарының жіктелуі, құрылысы, технологиялық процесі. Топырақ өңдеу және себу машиналары мен кешендерін жобалау және реттеу ерекшеліктері. Жемшөпті химиялық қорғауға және ресурстарды үнемдеуге арналған заманауи машиналар жел эрозиясы аймағында дәнді, майлы және көкөніс дақылдарын өсіруге және жинауға арналған машиналар. Жерді игеруге дайындауға арналған машиналар, жер қазатын машиналар, шағын габаритті техника. Түбірлерді жұлуға және тастарды жинауға арналған машиналар. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мелиоративті машиналар

    Мелиорациялық машиналардың негізгі конструкциялары мен жұмыс ерекшеліктері, олардың конструкциясын жетілдіруді ескере отырып, осы машиналардың теориясы мен есептеу негіздері. Мелиоративті машиналардың жұмыс органдарының параметрлерінің негізгі есептеулері, машинаның дизайнын жетілдіру, қондырғының тұрақтылығын және нақты жағдайда машинаның жұмысын есептеу. Машиналардың бригадалық паркінің сандық құрамын негіздеу, жөндеуді ұйымдастыру үшін қажетті құралдар мен әдістерді таңдау; әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас , сауалнама және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машина бөлшектері

    Пәнді оқыту барысында студенттер жетектердің жіктелуімен танысады. Қарастырылатын тақырыптар тізіміне мыналар кіреді: жобалау әдістері. Құрастырудың негізгі принциптері. Пайдалану талаптары. Тісті дөңгелектерді дайындау әдістері, олардың конструкциялары, материалдары және термоөңдеу. Біліктердің мақсаты, құрылымы және материалдары. Редукторлар үшін мойынтіректер түрін таңдау. Редукторлар. Мал шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу технологияларында пайдалану және техникалық қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Пәнді оқу міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Әдеби шолу. Теориялық зерттеулер. Эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауыл шаруашылығы дақылдарын жинауға арналған машиналар

    Дәнді дақылдарды жинау, комбайнның негізгі және қосалқы жүйелері. Тазалауға қойылатын агротехникалық талаптар. Егіннің астық емес бөлігін жинауға арналған машиналар. Жүгеріні астық пен сүрлемге жинауға арналған машиналар. Картоп жинайтын машиналар. Машина жинау кезінде маңызды маңызы бар ауылшаруашылық өсімдіктерінің физика-механикалық қасиеттері. Жұмыс органдары мен машиналардың теориясы мен есептеу элементтері. Белсенді әдістер: әңгімелесу, жеке сауалнама, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АӨК-дегі құрал-жабдықтар (станоктар) және ӨСТӨ

    Жабдықтар мен бөлшектердің өзара алмастырылуы және стандартталуы, бөлшектердің техникалық өлшемдері, өндіріс квалитеті, АӨК заманауи станоктары мен жабдықтары. Өзара алмастырудың жалпы принциптері. Машина бөлшектерін дайындау және қалпына келтіру кезіндегі өңдеу дәлдігі. Техникалық өлшемдер туралы негізгі ұғымдар. Өлшеу тізбектерін есептеу. Бұрандалы қосылыстарды өзара алмастыру, бақылау әдістері мен құралдары. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пәннің мақсаты: студенттердің жазбаша жұмыстарды (реферат, эссе, ғылыми жарияланымдар (мақалалар), баяндама, курстық, дипломдық және т. б.) шығармашылық жазу дағдыларын дамыту, мәтінді құру құрылымына, презентация стилін таңдауға, қолданылатын ғылыми әдебиеттерді жобалауға қойылатын жалпы қабылданған талаптарға бағынып, белгілі бір ғылым саласындағы қолда бар білімдерін қолдана отырып және осы зерттелетін саладағы дағдылар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауыл шаруашылығы машиналарының гидравликалық жүйелері және гидравликалық жетегі

    Сұйықтықтар мен газдардың қозғалыс теориясы, жабдықтар мен үй-жайлардың гидравликалық есептеулері.Ауылшаруашылық машиналарының гидравликалық жетек негіздері. Гидравликаның негізгі заңдары, қалақты және көлемді гидромашиналар теориясының негіздері, олардың конструкциялары, жұмыс қағидаттары және ұтымды пайдалану әдістері, құрылыстың негізгі принциптері, гидрожетек жүйелерін, ауыл шаруашылық сумен жабдықтау, гидромелиоративтік және басқа да жүйелерді пайдалану әдістері мен конструкция элементтері. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агротехнологиялық машиналар

    Минималды технологияға, сондай-ақ терең өңдеуге арналған машиналар. Қатар аралық және ұсақ топырақты өңдеуге арналған машиналар. Дәл егіншілік жүйесі бойынша тыңайтқыштар кешенін енгізуге арналған машиналар. Егуге және отырғызуға арналған машиналар. Өсімдіктерді аурулар мен зиянкестерден химиялық қорғауға арналған машиналар. Қарқынды мал шаруашылығы үшін жем дайындауға арналған машиналар. Дәнді дақылдарды өсіруге және жинауға арналған машиналар-теориялық есептеулер. Сүрлем мен астыққа арналған жүгеріні өсіруге және жинауға арналған машиналар. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, жоба әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астық жинау комбайндері

    Білікше, тіркеме дестелегіштер. Бастыру аппараты, клавишалы соломотряс. Ауа торын тазарту. Механикалық берілістер. Гидрожүйе. Сақтандыру механизмдері және ТБ ережелері. Солтүстік Қазақстанда қолданылатын дәнді дақылдарды жинау тәсілдері. Астық жинау машиналарының жіктелуі жұмыстың технологиялық процесі және негізгі реттеу және құрылымды жетілдіру әдістері. Аспалы дестелегіштердің мақсаты мен құрылысы және оларды реттеу. Әдістері: проблемалық дәріс, сауалнама және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүк-көлік механизмдері

    Мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығында пайдалану және техникалық және қамтамасыз етуді әзірлеу. Көтеру және тасымалдау механизмдерінің түрлері, жүк айналымын механикаландыру құралдарын енгізудің сандық әдістері мен алгоритмдері. Жүк тасымалдау жұмыстарын орындау кезінде жаңа САПР қолдану. Жүк көтергіш машиналар және олардың элементтері. Тасымалдау машиналары. Тиеу машиналары. тиеу-түсіру, Көлік және қойма жұмыстарын механикаландыру, сондай-ақ жүк көтергіш және тасымалдаушы машиналарды есептеу және құрастыру әдістемесінің негіздерін зерттеу. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы

    Пән бойынша қарастырылатын тақырыптар тізіміне: конституция, экстерьер және интерьер, жағдайлар; тұқымдар мен тұқымдардың пайда болуын зерттеу кіреді. Әр түрлі жыныстық және жас топтарды тамақтандыру ерекшеліктері. Жануарларды азықтандыру нормаларын анықтау. Мал шаруашылығы (сүт, сүт-ет, ет), шошқа шаруашылығы, түйе шаруашылығы, құс шаруашылығы, қой шаруашылығы, жылқы шаруашылығы, ара шаруашылығы. Зоогигиенаның негіздері және ауыл шаруашылығы жануарлары ауруларының ветеринариялық-санитариялық профилактикасы. Жануарлардан алынатын шикізатты қайта өңдеудің инновациялық тәсілдері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • АӨК-дегі электр машиналары және электр жетегі

    Электр машиналарының жалпы құрылысы және жұмыс принципі. Автотракторлық электр машиналары. Арнайы орындалатын машиналар. Қол электр машиналары мен ауыл шаруашылығы механизмдеріне арналған қозғалтқыштар. Төмен қуатты электр қозғалтқыштарының негізгі түрлері. Ауылшаруашылық механизмдерін жүргізуге арналған қозғалтқыштар. Жұмыс машиналарының электр жетектерін және АӨК әртүрлі технологиялық процестерінің қондырғыларын есептеу әдістерін зерттеу, жұмыс машиналарын жүргізу үшін электр қозғалтқыштарын есептеу және таңдау әдістерін игеру. Оқытудың белсенді әдістері, кейс-әдіс, тренинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық өнімдер өнімінің технологиясы

    Өсімдіктердің өмір сүру жағдайлары, арамшөптер мен күрес, ауыспалы егіс негіздері. Топырақтың механикалық құрамы. Топырақтың физикалық-механикалық қасиеттері. Топырақ құрылымы. Ауыспалы дақылдардың ғылыми негіздері. Топырақты беткі өңдеу тәсілдері мен тәсілдері. Минималды өңдеу негіздері. Дәнді дақылдар-маңызы. Негізгі дала дақылдарын өсіру технологиясы. Әдістері:, проблемалық дәріс, өзіндік жұмыс, сауалнама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • АӨК-дегі қауіпсіздік техникасы

    ҚР еңбекті қорғау саласындағы негізгі заңдары, ауыл шаруашылығы кәсіпорнының машина-трактор паркіне техникалық қызмет көрсету кезінде қауіпсіздік техникасын ұйымдастырудың ерекшеліктері, мұнай өнімдерін, минералдық тыңайтқыштарды, пестицидтерді пайдалану кезінде ықтимал теріс факторлар. Электр және өрт қауіпсіздігі ережелеріне, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсетудің практикалық тәсілдеріне оқыту. Мал шаруашылығы мен егін шаруашылығындағы еңбек қауіпсіздігінің ерекшеліктері. Жөндеу шеберханаларында жұмыс істеу кезіндегі еңбек қауіпсіздігінің ерекшеліктері. Әр түрлі ауылшаруашылық жұмыстарын орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, сауалнама, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімнің нарыққа шығуына дейін Стартапты құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP-минималды өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оны бизнес-инкубаторға енгізу. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АӨК-дегі экономика

    " АӨК-дегі экономика" пәні ауыл шаруашылығындағы экономикалық процестердің негізгі принциптерін қамтиды. Студенттер аграрлық экономиканың негіздерін, соның ішінде ауылшаруашылық өнімдерін өндіру, бөлу және тұтыну мәселелерін зерттейді. Ауылшаруашылық нарығына әсер ету факторлары, баға белгілеу, қаржылық аспектілер және аграрлық сектордағы ресурстарды басқару талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығын механикаландыру және Smart-фермалар

    Мал және Smart- фермаларын механикаландыру саласындағы жалпы мәселелер мен даму перспективалары. Фермалардың түрлері және мал шаруашылығы кешендерін жобалық жоспарлау. Азық таратуды механикаландырудың негізгі құралы. Мал шаруашылығы фермалары мен жайылымдарды сумен жабдықтауды механикаландыру. Жануарларды суаруға арналған машиналар мен жабдықтар. Витамин және шөп ұнын дайындауға арналған агрегаттардың құрылысы және технологиялық процесі. Азық жинайтын машиналар. Қой қырқуға арналған машиналар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құс шаруашылығы фермаларын механикаландыру

    Құс шаруашылығы фермаларын жылумен жабдықтауға арналған қондырғылардың механизмі; құстарға жем дайындауға арналған машиналарды, жылжымалы және стационарлық жемшөп үлестіргіш қондырғыларды, сорғы қондырғыларын, батырылатын сорғыларды реттеу; үй-жайларда микроклимат жасауға арналған жабдықтың; Тоңазытқыш қондырғылардың; инкубаторларға арналған жабдықтың, балапандарды өңдеу және сұрыптау тетіктерінің құрылғысы, балапандарды құс қораларына жеткізу үшін жәшіктерге автоматты түрде есептеу және беру. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • А/ш технологияларындағы еңбек қауіпсіздігі

    Еңбекті қорғау және өндірістік санитарияның Жалпы ұйымдастырушылық мәселелері. Жұмысшылардың заңды құқықтарын қамтамасыз ету. Қауіпсіздік техникасы негіздерінің сақталуын, сондай-ақ өндірістегі өрт қауіпсіздігін бақылау. Еңбек жағдайлары мен электр қауіпсіздігінің жай-күйін бақылау. Мал шаруашылығы мен егін шаруашылығындағы еңбек қауіпсіздігінің ерекшеліктері. Жөндеу шеберханаларында жұмыс істеу кезіндегі еңбек қауіпсіздігінің ерекшеліктері. Әр түрлі ауылшаруашылық жұмыстарын орындау кезіндегі еңбек қауіпсіздігі. Электр қауіпсіздігі. Әдістері: проблемалық дәріс, пікірталас, сауалнама, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • А/ш кәсіпорнында жобалау

    Жобаланатын машинаға арналған техникалық тапсырманың мазмұны, технологиялық процестің жұмыс істеу және орындау шарттары; машиналардың жұмыс істеу жағдайларына байланысты олардың сыртқы сипаттамаларын негіздеу тәсілдері; Ауыл шаруашылығы машиналарының, уақытша Ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарының жұмыс органдары мен негізгі тетіктерін жобалау және есептеу қағидаттары; механикаландыру құралдарына қойылатын талаптарға әртүрлі машиналарды сынау технологиялары; өлшеуге арналған қазіргі заманғы әдістер мен аспаптар. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АПК кәсіпорындарында қайта өңдеудің технологиялық үрдістерін жобалау негіздері

    Технологиялық процесті әзірлеу, сондай-ақ стандарттар мен заманауи экологиялық қауіпсіздік талаптарына сәйкес материалдарды сапалы өңдеуді және дайын өнімді шығаруды қамтамасыз ететін ұтымды пайдалану режимдерін таңдау. Аппараттарды тиімді құрастыру және технологиялық процестерді есептеу негіздері. Техникалық-экономикалық негіздемесі. Жобалау алдындағы ізденістер. Ғылыми-техникалық ақпаратты талдау. Патенттік ізденістер. Жобалаудың мәні. Проблемалық оқыту технологиясы. Талқылау жобаларының әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АӨК-дегі электрификациялау және телемеханика

    Электротехниканың даму тарихы. Электр энергиясын алу. Тұрақты және үш фазалы айнымалы ток. Электромашиналық генерация. Симметриялық және асимметриялық жүктемелер. Электр энергиясын тұтынушылар және электр қабылдағыштар. Автоматика жүйелері үшін төмен қуатты электр машиналарының ерекшеліктері. Синхронды және қадамдық қозғалтқыштар, ауыл шаруашылығында жылуды пайдалану, өндірістік үй-жайларды жылыту, тұрақты ток машиналары (ТТМ). Интерактивті оқыту әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын қызметін жоспарлау және болжау

    Пәннің мақсаты: кәсіпорын дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жоспарлау және болжау процестерінің мәнімен, нарықтық қатынастар жүйесімен және нарықтық қатынастарды дамытудың әлеуметтік-экономикалық жағдайларымен; экономиканы болжау мен жоспарлауды ұйымдастыру саласындағы негізгі тәсілдермен; мақсат қою қағидаттарымен, болжау мен жоспарлаудың түрлерімен, әдістерімен, принциптерімен, құралдарымен; әртүрлі кезеңдердегі болжау мен жоспарлаудың қазіргі даму тенденцияларымен танысу басқару шешімдерін қабылдау деңгейлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АПК-дағы техникалық сервис

    Техникалық сервисті ұйымдастыру мәселелері. Ауылшаруашылық өндірісінің әртүрлі бағыттары үшін техникалық қызмет көрсету бағдарламаларын жобалау процесі. Сервистік қызмет көрсетудің түрлері мен ерекшеліктері. Техникалық қызмет көрсету талдауы мен қабылданған шешімдердің өндіріс тиімділігіне әсері. Трактор-дала бригадасы жағдайында техникалық қызмет көрсету жүйесі (ТҚ-1 және ТҚ-2). Тракторлар мен машиналарға техникалық қызмет көрсетудің технологиялық процесін ұйымдастыру, жүргізу және бақылау. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды талқылаумен практикалық жұмыстар конкурстары, жобалар әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы техникасын пайдаланудағы IT

    Жаңа технологияларды енгізудің негіздемесі мен қажеттілігі. Орнатылған сервистік бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесі бар ақпараттық технологиялар мен тиісті техника элементтерін таңдау. Пайдалану процесінде техниканы позициялау жүйесінің шаруашылығы жағдайында IT-технологияларға кезең-кезеңмен көшуді ұйымдастыру. Ауыл шаруашылығында ГАЖ қолдану ерекшеліктері, геоақпараттық жүйелердің негізгі мүмкіндіктері мен мысалдары. Өрістерді картаға түсіру технологиясының кезеңдері. ЖЖМ шығынын автоматты бақылау және техникаға техникалық қызмет көрсету (ТҚК) бойынша жұмыс кестесін жоспарлау. Маршруттық-технологиялық кестені құру. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентациялар, компьютерлік ынталандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық өнімдерді өндеу үшін технологиялық машиналар

    Астық және май тұқымдарын өңдеу негіздері. Картопты, көкөністерді, қант қызылшасын өңдеу технологиясы қауіпсіздік механизмдері және ТБ ережелері. Тамақ технологиясының негізгі заңдары. Шикізат пен өнімдердің техникалық қасиеттері. Машиналар мен қорғаныс жабындарын жасауға арналған материалдар. Араластыру және араластыру. Материалдарды сұрыптау. Материалдарды ұнтақтау. мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары. Өнімді қайта өңдеудің техникалық құралдарын құру, жұмыс істеу және реттеу қағидаттары. Әдістері: проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машинапайдалану

    Машиналар мен агрегаттарды өндірістік пайдалану негіздері. Жұмыс машиналарының пайдалану-технологиялық қасиеттері. Агрегаттардың өнімділігі. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің индустриялық технологиялары кезіндегі машиналарды пайдалану. Нақты егіншіліктің, экология мен қауіпсіздікті ұйымдастырудың заманауи талаптары мен әдістері ауыл шаруашылығы техникасын пайдалану. Агрегат жұмысының тиімділік критерийлерін анықтау және пайдаланудың өзгеретін жағдайларына байланысты қажетті ұтымды параметрлер мен жұмыс режимдерін есептеу. Әдістері: проблемалық дәріс, дифференциалды оқыту технологиясын зерттеу, жоба әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Машиналардың сенімділігі және жөндеу

    Машиналарды техникалық диагностик-алау. Диагностика технологиясы. Негізгі ережелер және сенімділік тәуелділігі. Негізгі критерийлер бойынша сенімділік. Машиналар мен Жабдықтарды жөндеудің Өндірістік процесі. Машина бөлшектерін қалпына келтірудің технологиялық процестері. Жөнделетін машиналардың оңтайлы сапасын қалыптастыру. Жөндеу-қызмет көрсету базасын ұйымдастыру негіздері. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, жоба әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы техникасын автоматты басқару

    Ауыл шаруашылығы техникасын автоматты басқаруды және тиісті инженерлік қызметті ұйымдастыру. Ауыл шаруашылығы техникасының механизмдерін, электр жабдықтарын және автоматтандырылған жүйелерін жөндеуді және сервистік қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Автоматика құралдарын қолдана отырып, ауылшаруашылық техникасының ақауларын, пайдалану көрсеткіштерін және агротехникалық талаптарды орындау режимдерін анықтау. Ауыл шаруашылығы өндірісінің жаңа жабдықтарын пайдалануға енгізу, сынау және баптау. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды талқылаумен практикалық жұмыстар конкурстары, жобалар әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналарға техникалық қызмет көрсету

    Тракторларға, машиналар мен механизмдерге техникалық қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыру, жалпы мәселелері мен міндеттері. Тракторларға, машиналар мен механизмдерге техникалық қызмет көрсетудің жоспарлы - алдын алу жүйесін есептеу әдістемесі және оның орындалуын бақылау. Техникалық қызмет көрсету үшін қолданылатын аспаптар мен техникалық құралдардың негіздемесі. МТА-на техникалық қызмет көрсетуді жүргізу үшін арнайы буындарды ұйымдастыру. Пайдаланудың ерекше режимдерінде техникаға техникалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Әдістері: проблемалық дәріс, эвристикалық әңгіме, оларды тапсырумен практикалық жұмыстарды орындау, жобалар әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нақты егіншілік негіздері және АӨК цифрландыру

    Ақмола облысының агрокәсіпорындарындағы ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында дәлме-дәл егіншілік жүйелерін енгізудің технологиялық негізділігі. Жел эрозиясы аймағын ескере отырып, технология элементтерін таңдау, жабдықтар мен бағдарламалық жасақтаманы таңдауды негіздеу, ауылшаруашылық кәсіпорындарының әртүрлі түрлеріне кезең-кезеңімен енгізу, позициялау жүйелерінің ерекшеліктері. Ауылшаруашылық өндірісінде GPS\GLONASS қолдану ерекшеліктері, ауыл шаруашылығында ГАЖ қолдану ерекшеліктері. Жүйеліліктің артықшылықтары нақты жағдайларда нақты егіншілік жүйесінде алқаптарды картаға түсіру. Өрістерді картаға түсірудің мақсаттары мен міндеттері. Карталау технологиясының кезеңдері. АӨК цифрландырудың мақсаттары, міндеттері, негізгі элементтері. Оқытудың интерактивті әдістері ("Кластер","Газет").

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығындағы машиналар мен жабдықтар

    Пәннің мақсаты-студенттерге білім беру қазіргі заманғы және перспективалы механикаландырылған технологиялық процесс, мал шаруашылығын кешенді механикаландыру, мал шаруашылығы кәсіпорындарының, шаруа және фермер қожалықтарының машиналары мен технологиялық жабдықтарын орналастыру және тиімді пайдалану бойынша берік терең білім. Қазіргі заманғы мал шаруашылығы техникасы мен өндірісті басқарудың техникалық құралдарын пайдалану. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құс шаруашылығындағы машиналар мен құрылғылар

    Құс шаруашылығының әртүрлі бағыттары үшін тиісті жабдықты негіздеу және есептеу. Құс шаруашылығында сумен жабдықтауды ұйымдастыруға арналған машиналар мен жабдықтарды таңдау. Қоқысты жоюға және жоюға арналған жабдық. Әртүрлі құрылымдағы инкубаторларды іріктеу, техникалық пайдалану. Микроклиматтың ұтымды параметрлерін есептеу және қажетті жабдықты таңдау. Жұмыртқаларды орау және сұрыптау цехының жабдықтары. Буып-түю материалдары, ыдыс. Әдістері: заманауи мультимедиялық сауалнама негізінде презентациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • АПК-дағы өндірістік процесстердің автоматтандырылуы мен роботтандыру

    Өсімдік шаруашылығындағы ашық және қорғалған топырақтағы технологиялық процестерді автоматтандыру. Азық өндірудің толық циклін және ақылды фермаларда жануарларды ұстауды автоматтандыру. Өндірісті сумен жабдықтау және жерді суару кезінде энергиямен жабдықтауды автоматтандыру. Автоматиканың техникалық құралдары. Технологиялық нысандарды автоматтандыру. АӨК өндірістік процестерінде роботтарды қолдану. Типтік технологиялық нысандарды автоматтандырудың негізгі схемалары автоматтандыру және робототехника, автоматтандырылған басқару жүйелерінің құрылымы мен функциялары. Әдістері: проблемалық дәріс, дифференциалды оқыту технологиялары, жоба әдісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Агротехнологиялық машиналар конструкцияларының есебін, соның ішінде қазіргі заманғы бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып орындау.
  • Қазіргі заманғы менеджмент пен нормативтік құқықтық құжаттардың нысандары мен әдістерін сыни бағалау негізінде агроқұрылымдарда адам ресурстарын басқарудың өндірістік процесін ұйымдастыру.
  • Құрастырмаларды, инженерлік жүйелер мен аграрлық объектілердің жабдықтарын монтаждау, жөндеу, сынау және пайдалануға тапсыру технологиясын, кәсіпорын шығаратын өнім үлгілерін және ҚНжЕ, ЕУРОКОД қолдануға дайындығын білу.
  • Конструкциялық материалдардың негізгі физика-механикалық қасиеттерін, оларды дайындау технологиясын, зерттеудің заманауи әдістерін және қолдану тиімділігін арттыруды пайдалану.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияларды білу және түсіну.
  • Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздерін білуді көрсету.
  • Ауыл шаруашылығындағы мал шаруашылығы фермаларын, өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу кәсіпорындарын, ғимараттар мен құрылыстарды, жылу және газбен жабдықтау жүйелерін, желдету, сумен жабдықтау және кәрізді, технологиялық операцияларды есептеу үшін негізгі нормативтік және анықтамалық құжаттармен жобалау жұмыстары.
  • Еңбек заңнамасы, еңбекті қорғау және экологиялық қауіпсіздік нормалары мен ережелері, өндірістік санитария және өртке қарсы қорғау, а/ш қолданыстағы ҚР заңнамалық және нормативтік актілерін пайдалану мәселелерінде құзыретті болу.
  • Агроинженерияда ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыру үшін ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын көрсету.
  • Әзірленетін жобалар мен техникалық құжаттаманың стандарттарға, техникалық шарттар мен жобалау жөніндегі басқа да нормативтік құжаттарға сәйкестігін практикада қолдану.
Top