Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01408 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Организмдердің, әр түрлі деңгейдегі экожүйелердің, тұтастай биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтарын, тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қарастырады. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия және физиология дене тәрбиесі негіздерімен
    Несиелер: 6

    Пән физиологиялық процестерді, адам ағзасының әртүрлі жағдайлар мен қызмет түрлеріне физиологиялық бейімделу механизмдерін, дене тәрбиесі мен спорттың анатомиялық-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, балалар, жасөспірімдер мен ересектер ағзасының ерекшеліктерін, дене жүктемесінің ағзаның функционалдық мүмкіндіктеріне сәйкестігін, онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде функционалдық бұзылулардың алдын-алу әдістерін қолдануды және оларды түзетуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және Олимпиада Ойындарының тарихы
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру және спорт эволюциясын ежелгі уақыттан қазіргі күнге дейін зерттейді. Ежелгі дүние, жаңа және қазіргі заман, Кеңес Қазақстанның және қазіргі Егемен Қазақстанның Дене мәдениетінің пайда болуы мен дамуын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Саптық дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқу және оқыту әдістерін, студенттерде саптық түзеуді, төзімділіктің тартылуын, командаларды, қарумен және қарусыз саптық тәсілдерді дұрыс және тез орындай білуді, сондай-ақ бөлімшелерді (бөлімдерді) үйлесімді іс-қимылдарға дайындауды қарайды. Студенттердің Қазақстан Республикасы Қарулы күштері мен басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының саптық Жарғысының талаптарын зерделеуіне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әскери өнер тарихы
    Несиелер: 6

    Мемлекеттің әскери ұйымының пайда болуы, оның барысы мен нәтижесі, пайда болуы мен дамуының тарихи заңдылықтарын қарастырады. Оның барлық жақтары - экономикалық, саяси, әлеуметтік, рухани және жеке әскери - халықтық массалар, әскери армиялар, партиялар, қозғалыстар бейбіт уақытта да, соғыс уақытында да әртүрлі тарихи дәуірде әскери қызметті зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесінің жалпы сипаттамасын қоғамдық және педагогикалық құбылыс ретінде, дене тәрбиесімен байланысты, дене тәрбиесінде қолданылатын бөлімдерді оқытады. Спорт саласын спорттың жалпы теориялық-әдістемелік мәселелерін жария ететін қоғамдық және педагогикалық білім ретінде қарастырады.Спорттың әлеуметтік мәнін, оның негізгі функцияларын, түрлері мен қоғамдағы қызмет ету жағдайларын ашады. Дене тәрбиесінің жалпы сипаттамасын қоғамдық және педагогикалық құбылыс ретінде, дене тәрбиесімен байланысты, дене тәрбиесінде қолданылатын бөлімдерді оқытады. Спорт саласын спорттың жалпы теориялық-әдістемелік мәселелерін жария ететін қоғамдық және педагогикалық білім ретінде қарастырады.Спорттың әлеуметтік мәнін, оның негізгі функцияларын, түрлері мен қоғамдағы қызмет ету жағдайларын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бастапқы әскери дайындық және әскери-патриоттық тәрбие бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық негіздерді қарастырады. Пәнаралық байланыстарды, оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін, Бастапқы әскери даярлық бойынша оқу-материалдық базаны, Бастапқы әскери даярлық бойынша оқу процесін жоспарлау қағидаттарын, сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің нысандары мен әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қозғалмалы және ұлттық ойындар
    Несиелер: 5

    Аталған пән дене қасиеттерінің даму ерекшеліктері мен әдістемесін ескере отырып, қозғалмалы және ұлттық ойындарды оқыту, ұйымдастыру және өткізу әдістемесін қолданады, қолданыстағы бағдарламалардың мазмұны мен шұғылданушылар контингентінің ерекшелігіне сәйкес қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша сабақтар мен жарыстар өткізуді ұтымды ұйымдастырудың нақты міндеттерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбиелеу процесінің заңдылықтарын, мәнін және мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиенің ерекшеліктері мен принциптерін зерттейді. Болашақ педагогтың келесі педагогикалық өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сауықтыру жүзуі оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене шынықтыру-спорт әрекетінің (жүзу) базалық және жаңа түрлерінде дене қасиеттерін дамыту ерекшеліктері мен әдістемесін зерттейді. Денсаулықты нығайту, дене шынықтыру деңгейін, жұмысқа қабілеттілігін арттыру және әлеуметтік және кәсіби қызметті тиімді қамтамасыз ету үшін белсенді пайдалану мақсатында жүзу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Аталған пән дене шынықтыру бағдарламасына енетін жеңіл атлетика қозғалыстарын көрсету үшін қажетті моториканы қалыптастыруды, жеңіл атлетика жарыстарын ұйымдастыру және өткізу үшін білім, білік пен дағдыларды игеруді зерттейді, дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінде қажетті жас спортшылармен секциялық және жаттығу сабақтарын өткізу дағдыларын алуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән қозғалмалы және спорттық ойындардың әлеуметтік-педагогикалық функцияларын, олардың алуан түрлілігін, сабақтар мен олар бойынша жарыстардың әртүрлі нысандарын өткізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, техникасы мен тактикасын, ең көп қолданылатын спорттық ойындарды оқыту әдістемесін зерттейді. Кәсіби-педагогикалық жетілдіру үшін жағдай жасайды, қозғалмалы және спорттық ойындарды оқытудың кәсіби құзыреттілігінің негізін қалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби маманның жазбаша сөйлеу сауаттылығын, дене шынықтыру және спорт бойынша кәсіби терминологияны шет тілінде оқытады. Дене шынықтыру пәні мұғалімінің коммуникативтік, лингвистикалық, кәсіби, мәдениеттанушылық құзыреттіліктерін қалыптастырады; мәтінде негізгі ақпаратты бөлу, нақты коммуникативтік жағдайлар шеңберінде кәсіби - сөйлеу қарым-қатынасын жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру процесін басқару
    Несиелер: 5

    Пән бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру-сауықтыру технологияларын зерделеуге, сауықтыру бағытындағы бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыруға және өткізуге; бастапқы әскери дайындық және оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтарды ұйымдастыру және сапалы өткізуді зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтырудағы ғылыми-әдістемелік әрекет негіздері.
    Несиелер: 5

    Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтырудағы ғылыми-әдістемелік әрекеттің мәнін зерделейді, кәсіби міндеттерді шешу үшін проблемалар мен қорытындыларды анықтау үшін оқу процесін түсіндіретін дидактиканың, білім мен әдіснаманың негіздерін пайдаланады; қазіргі заманғы техникамен жұмыс істеу дағдыларына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды және бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сауықтыру-рекреациялық дене шынықтырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән дене жаттығуларын ауруларды емдеу және ауру, жарақат, шамадан тыс жұмыс және басқа себептермен бұзылған дене функцияларын қалпына келтіру құралы ретінде қолдана отырып, физикалық дайындықтың, денсаулықтың және психологиялық-эмоционалды жағдайдың кешеуілдеу көрсеткіштерін қалыптастыруды зерттейді. Қозғалыстардың жеке формалары мен бақылау әдістерін қолдануға, дене жүктемесінің жеке адамға әсерін бағалауға және сабақ процесіне тиісті түзетулер енгізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастапқы әскери дайындық пен дене тәрбиесін басқару мендежиенті
    Несиелер: 5

    Бастапқы әскери даярлық және дене шынықтыру саласындағы менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделейді, басқарушылық ойдың эволюциясы ұсынылған, менеджменттегі негізгі бағыттар мен тәсілдерді, негізгі ұғымдарды, қағидаттарды, қазіргі кезеңдегі Бастапқы әскери даярлық және дене шынықтыру саласындағы басқарушылық қызметтің негізгі нысандары мен әдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Алғашқы әскери дайындық пен дене шынықтыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Әскери қызметшілер мен әскери ұжымдарды басқару қабілеттерін қалыптастыру, оларды оқыту, тәрбиелеу, жанжалдардың алдын алу, әскери тәртіпті бұзудың профилактикасы мен теріс психологиялық құбылыстардың жолын кесу процестерін зерделейді. Кәсіби және бұқаралық спорт, салауатты өмір салтын жүргізу саласында маманданған. Әлеуметтік және ұйымдастырушылық психология, консультациялық психология негізінде практикалық қызметті жүзеге асыратын мамандарды даярлауды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шаңғы дайындығы оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән шаңғы спортында жаттығудың негізгі әдістемесін, қозғалыстағы түсу және бұрылу техникасының негіздерін, шаңғымен жүріп-тұру техникасын меңгеруді, жарыс ережелерін, төрешілікті, сондай-ақ шаңғы спортын оқыту әдістемесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән шынықтыру-сауықтыру әдістемесінің заңдылықтарын, негізгі принциптері мен ерекшеліктерін, сондай-ақ әртүрлі аурулардан зардап шегетін адамдардың денсаулығының бұзылуын түзетудің құралдары мен әдістерін ашады; оқушылардың психофизикалық және физиологиялық жағдайын кешенді диагностикалау нәтижелерін ескере отырып, стратегияны әзірлейді, дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетін педагогикалық түзетуді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Тілдік құзыреттіліктің практикалық қалыптасуын қарастырады, яғни кәсіби қызметте, ғылыми және практикалық жұмыста қазақ (орыс) тілін қолдануға мүмкіндік беретін білім мен іскерліктің деңгейін қамтамасыз етеді. Студенттердің оқу мақсатына бағдар ала отырып, сөйлеу дағдылары мен іскерліктерін меңгеру бойынша өз қызметін тиімді және нәтижелі құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери бөлімдерінде 5-күндік дала жиының ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    5 күндік оқу жиындарын ұйымдастыру және өткізу тәртібін, азаматтарды қорғаныс саласындағы бастапқы білімге оқыту және оларды әскери қызмет негіздері бойынша даярлау жөніндегі 5 күндік оқу жиындарының мақсаттары мен міндеттерін, оқу жиындары әкімшілігінің құрамы мен міндеттерін айқындайтын нормативтік құжаттарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастапқы әскери дайындықтың оқу-материалдық базасы.
    Несиелер: 5

    Пән бастапқы әскери дайындық жүйесін, белгілі бір тұтастық пен бірлікті құрайтын өзара байланысты элементтердің жиынтығын, студенттерді Қарулы Күштердің алдында тұрған мақсаттар және міндеттер, әскери қызметті ұйымдастыру негіздерімен таныстыру, қару-жарақ пен жауынгерлік техника туралы, қазіргі заманғы жалпы әскери ұрысты ұйымдастыру және жүргізу тәртібі туралы түсінік пен білім алу жүйесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің жалпы әскерлік жарғылары
    Несиелер: 8

    Қазақстан Республикасының Конституциясын, Нормативтік-құқықтық құжаттарды (Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Жарғыларын), мерзімді қызметтегі әскери қызметшінің мәртебесін, әскери қызметті, әскери доктринаны, әскери міндеттерді, әскери тәртіпті қарайды. Бастапқы әскери даярлықты ұйымдастырушы-оқытушыларды даярлау мақсатында Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Жарғыларын зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Радиациялық, химиялық және бактериологиялық қорғау
    Несиелер: 5

    Аудандардағы радиациялық және химиялық жағдайды үздіксіз бақылауды ұйымдастыруды, анықтауды және бағалауды, радиациялық және химиялық қауіпті объектілерді орналастыруды зерделейді; жеке қорғану құралдарын, радиациялық және химиялық барлау мен бақылау аспаптарын алдын ала жинақтау, әзірлікте ұстау және қажет болған кезде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс
    Несиелер: 5

    Халықты, материалдық және мәдени құндылықтарды әскери қақтығыстар кезінде немесе осы қақтығыстар салдарынан, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде туындайтын қауіптерден қорғауға дайындау және қорғау жөніндегі іс-шаралар жүйесін қарайды. Азаматтық қорғаныс саласында халықты даярлау жүйесін, халықты әскери қақтығыстар кезінде туындайтын қауіптер туралы хабардар етуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Бұл пән жалпы физикалық дамуға және адамның қимыл-қозғалыс қабілеттерін жетілдіруге бағытталған, нақты педагогикалық мәселелерді сәтті шешуге кең мүмкіндіктер беретін жаттығулардың алуан түрлілігімен ерекшеленеді. Дене және рухани күштері үйлесімді дамыған физикалық мықты жас ұрпақты даярлауды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Патриоттық және әскери-патриоттық тәрбиенің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін зерделейді. Азаматтардың, әсіресе жастардың патриоттық сезімін дамытуға, қазіргі жағдайда Отанды қорғауға және әскери қызметке дайындығын қалыптастыруға, шиеленіскен әскери-саяси жағдай мен өзгерістерді, қазіргі жастардың ерекшелігін, оның құндылықтарын, мүдделерін, ұмтылыстарын ескере отырып, әскери-патриоттық жұмысты ұйымдастыру мен жүргізуге бағытталған мәселелерді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (жаңартылған мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 8

    Денсаулықты қамтамасыз ету факторы ретінде оқыту процесінде базалық спорт түрлерін пайдаланудың теориялық негіздері, бәсекелестік қызметтің ұйымдастырушылық және нормативтік негіздері туралы түсінік қалыптастырады; кәсіптік және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін сабақтар мен спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау және өткізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери заңнама
    Несиелер: 5

    Қарулы Күштер құрылысының принциптері мен нысандарын бекітетін, олардың құрылысы, өмірі, тұрмысы мен қызметі саласындағы қатынастарды реттейтін және әскери қызметшілердің міндеттерін, құқықтары мен жауапкершілігін айқындайтын мемлекет белгілеген құқықтық нормалар жүйесін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындыққа оқытудың стратегиялары мен технологиялары (тактикалық дайындық, атыс дайындығы, әскери топография, әскери робототехника негіздері)
    Несиелер: 10

    Жалпы білім беретін оқу орындарында бастапқы әскери және технологиялық дайындыққа оқытудың технологиясын, мақсаттары мен міндеттерін, оқушыларды ғылым негіздеріне енгізу, оқушыларда бастапқы әскери және технологиялық дайындық бойынша оқу-тәрбие процесінің түсініктері мен ұғымдарын қалыптастыру, бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыру, оқушылардың білімін тексеру және бағалау әдістемесін зерделейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі инновация
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі инновациялық процестерді тұтас қабылдауды қалыптастыруға бағытталған. Білім беру жүйесін дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін, білім беруді жаңғырту жөніндегі негізгі құқықтық құжаттарды, Білім берудегі инновациялық процестерді іске асырудың өлшемдері шарттарын зерделейді. Инновациялық білім беру жағдайында бағдарлану, педагогикалық ізденісті жүзеге асыру және білім беру процесіне инновациялық технологияларды енгізу білігін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Заманауи педагогикалық технологиялар мүмкіндігі шектеулі балалардың санатына, әртүрлі деңгейлерге, санаттарға байланысты технологияларды қолдануды қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке физикалық ерекшеліктерін ескереді, топтық және жеке сабақтарда тапсырмаларды орындау кезінде инновациялық әдістерді қолдануға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    12 жылдық білім берудің тұжырымдамалық ережелерін, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру стратегиясын ескере отырып, оқыту нәтижелерін критериалды бағалау жүйесін зерделейді. Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздерін; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын және өзін-өзі бағалау тетігін; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауға қойылатын талаптарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Технологиялық дайындық
    Несиелер: 5

    Робототехника, IT-технологияларды пайдалану және доңғалақ жүргізу негіздері бойынша бастапқы білім мен біліктіліктің теориялық және практикалық негіздерін қарастырады. машиналар. Бастапқы әскери дайындық бойынша орта білімнің жаңартылған мазмұны шеңберінде жалпы теориялық ерекшеліктерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери қызмет негіздері
    Несиелер: 10

    Күнделікті өмірде адамгершілік және моральдық құндылықтарды, психологияны және өзін-өзі ұстау ережелерін, азаматтардың Қарулы күштердегі қызметке әскери міндеттерін, ҚР Қарулы Күштерінің әскери оқу орындарына қабылдау шарттарын қарастырады. ҚР ҚК-де қызмет өткерудің жалпы теориялық ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасының Әскери доктринасын, Қазақстан Республикасының әскери қорғаныс негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери-инженерлік дайындық, басқару және байланыс
    Несиелер: 5

    Әскери-инженерлік дайындық бойынша шешілетін мән мен міндеттерді қарастырады, әскери топография, басқару және байланыс. Студенттердің тактикалық-техникалық инженерлік құрылыстардың, қоршаулардың сипаттамалары, байланыс құралдары, топографиялық карталармен және құралдармен жұмыс істеу тәртібі әскери топография.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Білім беру саласындағы нормативтік құжаттарға, білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту нәтижелері мен бағалау әдістерін жобалау.

  • Код ON7

    Білім алушылардың әскери-әлеуметтік жұмыстарын ұйымдастырудың әртүрлі формалары мен әдістерін меңгеру.

  • Код ON2

    Білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін, даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжай, жоспарлай және басқара білу.

  • Код ON6

    Жастарды Бастапқы әскери даярлау міндеттерін шешу үшін әскери қызметшілердің мәртебесін айқындайтын Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің негізгі ережелері туралы білімдерін қолдану.

  • Код ON9

    Дене шынықтыру мен спорттағы этникалық ерекшеліктерді ескере отырып, білім алушылар үшін дене шынықтыру бойынша жеке және топтық сабақтар өткізеді

  • Код ON3

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс, шет тілдерін меңгеру.

  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен зерттеу дағдылар негізінде олардың қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі тұрғысынан көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстаным таныту

  • Код ON4

    Сабақтар мен іс-шараларды өткізу барысында инновациялық педагогикалық технологиялар мен оқытудың заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON8

    Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс саласындағы ғылыми білім жүйесін талдау.

  • Код ON10

    Оқу процесінде денсаулық сақтау технологияларын қолдану, балалар жарақатының алдын-алу шараларын сақтау.

  • Код ON11

    Жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ өткізу үшін оқушылардың физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын бағалау.

  • Код ON12

    Дене шынықтыру құралдары мен әдістерін қолданып, білім беру, жаттығу және жарысу процестерінің мазмұнын әзірлеу.

Top