Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01408 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру және спорт в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Азаматтық ұстанымға, адамгершілік қасиеттерге, жауапкершілік сезіміне, шешім қабылдауда дербестікке, бастамаға, төзімділікке, қоғамда табысты әлеуметтену қабілетіне, салауатты өмір салтын насихаттауға, денсаулықты сақтау және нығайту үшін дене шынықтырудың әр түрлі құралдары мен әдістерін қолдануға, болашақ өмірге және кәсіби қызметке психофизикалық дайындық және өзін-өзі дайындауға бағытталған қабілетіне ие әскери-спорттық қызмет саласындағы мұғалімдерді даярлау,
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Саптық дайындық
Дене шынықтыру негіздері
Дене шынықтыру тарихы
Абайтану
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Қазіргі заман мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
ҚР ҚК жалпы әскери жарғылары
-
2 Оқу жылы
Бауыржантану
Білім берудегі сандық технологиялар
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Бастапқы әскери және дене шынықтыруды оқыту әдістері мен технологиялары
Атыс дайындығы
Жауынгерлік дайындықты ұйымдастырудағы автоматтандырылған жүйелер
Ілгермелі шет тілі
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Педагогикалық зерттеулер
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс
Әскери робототехника негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Оқыту әдістемесінің жаңа тәсілдері «БӘД»
Әскери-кәсіби білім беру философиясы
Әлемнің жетекші елдерінің қару-жарағы мен әскери техникасы
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясы
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Ақпараттық технологияларды пайдаланудың құқықтық аспектілері, қауіпсіздік мәселелері және ақпаратты қорғау
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесі
Бастапқы әскери және дене шынықтыру пәндерін оқытуды жоспарлау және даралау
Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Әскери-медициналық дайындық
Әскерге шақыруға дейінгі жастағы жастардың дене шынықтыру дайындығы
Әскери спорттық зерттеулер, дамуы және инновация
Емдік дене шынықтыру
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Тактикалық дайындық
Автомобиль дайындығы
Әскери-педагогикалық менеджмент
Өзін-өзі қорғау және қоян-қолтық ұрысты оқыту әдістемесі
Мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
Спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу
Әскери-қолданбалы дайындық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу қызметінің және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді, шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдалану;
- Мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми әскери-технологиялық білім берудің педагогикалық процесін түсіну және құрастыру;
- Педагогикалық ғылымның әдіснамалық негіздерін, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептің педагогикалық процесін сыныптайды, бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласында оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістерін жобалау, іріктеу және қолдану;
- Бастапқы әскери дайындықты оқытуда практикалық міндеттерді шешу үшін әскери педагогика және психология білімдерін, зерттеу әдістерін, бағдарламалау және заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;
- Оқу-тәрбие процесінде технологиялық жетістіктер мен жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, техниканың жетістіктерін белсенді тарта отырып, әртүрлі көздерден бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласындағы ақпаратты модельдеу және жасау;
- Жалпы білім беретін мектептің бастапқы әскери дайындығы мен оның аралас пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын модельдеу;
- Менеджмент, оқушылардың жетістіктерін өлшеу технологиясы, бастапқы әскери пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі және цифрлық мәдениет негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында әскери білім беру шеңберінде педагогикалық процесті құру;
- Қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтік, саяси, мәдени және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет әлеуетін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдеу;
- Әскери-технологиялық білім беруді жетілдіру мақсатында экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалды пайдалану, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгеру;
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде әскери-технологиялық білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін ұсыну және дәлелдеу;
- Қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді жіктеу
- Жаңа аппараттық-бағдарламалық құралдарды және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, техникалық жетістіктерге негізделген білім беру процесін модельдеу;