6B01408 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру және спорт в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Азаматтық ұстанымға, адамгершілік қасиеттерге, жауапкершілік сезіміне, шешім қабылдауда дербестікке, бастамаға, төзімділікке, қоғамда табысты әлеуметтену қабілетіне, салауатты өмір салтын насихаттауға, денсаулықты сақтау және нығайту үшін дене шынықтырудың әр түрлі құралдары мен әдістерін қолдануға, болашақ өмірге және кәсіби қызметке психофизикалық дайындық және өзін-өзі дайындауға бағытталған қабілетіне ие әскери-спорттық қызмет саласындағы мұғалімдерді даярлау,
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Саптық дайындық
Саптық оқыту негіздері. Саптық оқыту әдістері. Саптық байқау. Жеке саптық дайындықты тексеру және бағалау. Саптық үйлесімділікті тексеру және бағалау. Саптық тәсілдер және қарумен қозғалыс. Қаруы бар саптық тіреу. Орнында автоматпен тәсілдерді орындау. Қарумен бұрылу және қозғалыс. Саптан шығу, бастыққа қарумен келу және одан кету. "Жатық" ("ұрысқа"), "тұр", перебежки және переползание тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру негіздері
Пәннің мақсаты: студенттерге дене шынықтыру мен спорттың теориялық негіздері бойынша терең білім беру, оларды әр түрлі білім беру мекемелері мен спорттық ұйымдарда – болашақ кәсіби қызмет орны бойынша оның негізгі ұғымдарын іс жүзінде жүзеге асыруға үйрету, дене шынықтыру және спорт саласында арнайы білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру, педагогикалық ойлауға тәрбиелеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру тарихы
Пәннің мақсаты: дене шынықтыру және спорт генезисінің себептері мен механизмдерін, олардың дамуының заңдылықтары мен спецификалық принциптерін оқып үйрену; студенттердің болашақ мамандығының педагогикалық практикасында қолдануға мүмкіндік беретін тарихи білімдермен қарулануы. Мазмұны: қазіргі Тарих Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін дене шынықтыру мен спорттың эволюциясын қадағалайды. Өз кезегінде дене шынықтыру және спорт тарихы өзінің ғылыми және оқу пәні бойынша осы ұғымдарды пайдалана отырып, барлық спорт ғылымының маңызды бөлігін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
Пәннің мақсаты: алғашқы әскери дайындық мұғалімінің әртүрлі функциялары туралы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Бастапқы әскери дайындықты оқыту. Мектептегі алғашқы әскери дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларына сипаттама.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі заман мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
Пәннің мақсаты: педагогика туралы ғылым ретінде, оның әдіснамасы, міндеттері мен деңгейлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттері. Білім берудің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасқан дағдылар: кәсіби қызмет процесінде педагогикалық міндеттерді талдау және шешу қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ҚР ҚК жалпы әскери жарғылары
Пәннің мақсаты: ішкі тәртіп ережелері, әскери қызметшілердің жалпы міндеттері және олардың арасындағы қарым-қатынас, негізгі лауазымды тұлғалар мен тәуліктік наряд тұлғаларының міндеттері. Мазмұны: Жарғының күші Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының (бұдан әрі – Қарулы Күштер) әскери қызметшілеріне, сондай-ақ әскери жиындарға шақырылған әскери міндеттілерге, оларды өткеру кезеңінде әскери қызметтен әскери киім нысанын кию құқығымен босатылған азаматтарға, оны киген кезде қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бауыржантану
Пәннің мақсаты: Бауыржан Момышұлының өмірі мысалында өскелең ұрпақтың бойында патриоттық сезімдерді тәрбиелеу. Мазмұны: Бауыржан Момышұлының отандық қауіпсіздік, жоғары әскери басшылық және стратегияның практикалық қызметі мәселелеріндегі ұлы мұрасы. Стратегияны жалпы соғысты дайындау және өткізу туралы ғылым ретінде түсіну. Момышұлының әскери-тактикалық әдістері. Кеңес Одағының батыры, оның екінші дүниежүзілік соғыстағы өмірі. Бауыржан Момышұлының ұрпақтарына қалдырған өсиеттері мен еңбектері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Мақсаты: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Мазмұны: оқыту процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі. Оқу нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ - ның цифрлық білім беру ресурстары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі білім беру жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері
Пәннің мақсаты: өскелең ұрпақтың дене және психикалық денсаулығын қамтамасыз ету. Мазмұны: "Денсаулық" түсінігі, оның мазмұны мен өлшемдері. Авторлардың кәсіби көзқарасымен анықталатын осы ұғымның көптеген анықтамалары бар. Салауатты өмір салты-аурудың алдын алу негізі. Онда профилактиканың ең құнды түрі — аурулардың пайда болуының алдын алатын, адамның бейімделу мүмкіндіктерінің ауқымын кеңейтетін аурулардың бастапқы алдын алу іске асырылатынын атап өткен жөн.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери және дене шынықтыруды оқыту әдістері мен технологиялары
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер мүмкін: * оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Атыс дайындығы
Пәннің мақсаты: атыс дайындығы саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: атыс қаруының даму тарихы. Қазіргі атыс қаруы мен гранотометтер. Ішкі баллистиканың негізгі ережелері. Ату кезінде оқтың шашырауы. Қазақстан армиясының мотоатқыштар взводының қарулануы: АК-74, РПК-74, РПГ-7В, СВД, ПМ. Жауынгерлік сипаттамалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жауынгерлік дайындықты ұйымдастырудағы автоматтандырылған жүйелер
Тактикалық пәндер бойынша жоғары оқу орны жанындағы әскери оқу орталығы студенттерінің жауынгерлік іс-әрекетін ұйымдастырудағы автоматтандырылған жүйелер: "жалпы тактика", "атыс дайындығы", "радиациялық, химиялық, биологиялық қорғау", "әскери топография". Оқулық жалпы әскери соғысты ұйымдастыру және жүргізу туралы негізгі мәліметтерді, атыс қаруы мен гранатометтерден ату теориясы мен баллистика туралы жалпы ұғымдарды, жаппай қырып-жою қаруы мен одан қорғау туралы мәліметтерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шет тілі
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты-студенттерді бүкіл өндіріс қызметкерлері үшін салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау қабілетіне теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Мақсаты: деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Құзыреттіліктер: кәсіпкерлікке және әлемдік экономикалық байланыстар нарығының қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдарды білу және түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Kәсіби біліктілікті игеру. Студенттер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. Студенттер: •педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді. •педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді. •адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратады. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру және тәрбиелеу арқылы білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті мен санасын, сыбайлас жемқорлық көріністері мен құқық бұзушылықтарға "нөлдік төзімділікті" оятуға бағытталған азаматтық бірегейлік пен әлеуметтік-құқықтық Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Пән студент жастардың білім беру мәдениеті мен санасын, Академиялық адалдық пен ашықтық қағидаттарын нығайтуға бағытталған. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі; білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады; білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс
Әскерлер алып жатқан аудандардың фортификациялық жабдықтары. Камуфляжды бояу. Инженерлік бөгеттердің құрылысы: мина-жарылғыш және жарылмайтын бөгеттер. Жерді бағалау әдістері мен құралдары. Әскерлердің жауынгерлік қызметін қамтамасыз ету үшін далалық өлшеулер. Командирлердің жұмыс карталарын жүргізу. Бөлімшелердің жауынгерлік дайындығы. Басқаруға қойылатын талаптар. Әскерлерді басқару тәртібі, тетігі. Байланыс әскерлері. Байланыс құралдары. Радиобайланыс құралдарының жалпы сипаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Әскери робототехника негіздері
Пәннің мақсаты: ғылыми-жаратылыстану бейіндегі пәндерден алынған білімдер мен дағдыларды біріктіре отырып, әскери робототехника негіздерін, әртүрлі технологияларды оқу. Мазмұны: болашақ робототехника және инженерлік жүйелерді жобалау туралы, әскери міндеттерді шешу үшін роботтарды құрастырудың, модельдеудің және бағдарламалаудың жаңа тәсілдері туралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістемесінің жаңа тәсілдері «БӘД»
БӘД оқытудың заманауи әдістері, сыныптан тыс жұмыстар, үйірме жұмыстары. Бастапқы әскери дайындықты оқытудың жаңа тәсілдері: инновациялық-коммуникациялық технологияларды, презентацияларда, флипчарттарда, интерактивті тақтада, мультимедиа мүмкіндіктерінде, қашықтық конференцияларда, конкурстарда және т.б. қолдану. білім мен дағдыларды игеру сапасын арттыратын заманауи техниканың жаңалығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әскери-кәсіби білім беру философиясы
Мәдениет жүйесіндегі Философия. Философия танымдық іс-әрекет ретінде, танымдық қатынас ретінде, әлеуметтік және жеке сананың формасы ретінде. Философия дүниетаным ретінде. Философия ғылым ретінде: объект, объект, құрылым, әдістер, функциялар. Философиялық білімнің негізгі мәселелері: адамның айналасындағы әлемнің құбылыстары мен процестерінің пайда болуы, мәні, мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары. Философиялық білімнің ерекшелігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әлемнің жетекші елдерінің қару-жарағы мен әскери техникасы
Әскери жабдықтарды үйрену және пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығы. Жеке оқыту, жарғылық оқу — жаттығулар, қарауылдық қызмет, атыс, тактикалық оқу-жаттығулар, далалық инженерлік Іс, оқу маневрлері-осының барлығы, әрқайсысы өзінше, әскерлерді әр түрлі қатынастарда дамыта отырып, олардың жауынгерлік даярлығына және жауынгерлік әзірлігін арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясы
Пәннің мақсаты: ұжым тұлғасының қажетті білімін, дағдыларын және моральдық-психологиялық қасиеттерін қалыптастыру. Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың жалпы мәселелері педагогика және психология Қазақстандағы әскери білім беру жүйесін және оның даму перспективаларын талдау. Бөлімнің спорттық-педагогикалық процесінің сипаттамасы және оның негізгі құрылымдық элементтері, тұтас педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы және оның оқудағы, тәрбиедегі және дамудағы рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Пән мақсаты: оқушы жастарды сабақтан тыс уақытта әскери-патриоттық тәрбиелеу. Мазмұны: Қазақстан жастарын патриоттық тәрбиелеу: инновациялар, жобалар, тұжырымдамалар, бағдарламалар. Азаматтық-патриоттық және әскери-патриоттық тәрбие: заманауи түсінік және интегралдау мәселесі. Жастарды патриоттық тәрбиелеу технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологияларды пайдаланудың құқықтық аспектілері, қауіпсіздік мәселелері және ақпаратты қорғау
Пәннің мақсаты - қазіргі білім беру ортасындағы ақпараттық технологиялардың рөлі және педагогикалық іс-әрекет туралы біртұтас түсініктерді қалыптастыру арқылы педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: алғашқы әскери дайындық мұғалімінің әртүрлі функциялары туралы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Алғашқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту. Мектептегі алғашқы әскери және технологиялық дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларына сипаттама.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бастапқы әскери және дене шынықтыру пәндерін оқытуды жоспарлау және даралау
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мүмкін: * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіну; * оқытуға әсер ететін басқа да жағдайларды жоспарлау және болжау; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: оқу-тәрбие процесінің соңғы, кезеңдік, аралық және ағымдағы нәтижелерін диагностикалау, білім беруді басқару, оқушыларды тәрбиелеу және дамыту. Мазмұны: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі мазмұнды зерттейді, дене шынықтырудың құрылымы, функциялары, оның принциптері, мақсаттары, міндеттері, құралдары, тұжырымдамалық аппаратты әзірлейді, сонымен қатар дене шынықтыру түрлерінің мақсаттарын, міндеттерін, құралдары мен әдістері мен мазмұнын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әскери-медициналық дайындық
Пәннің мақсаты: әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау, жеке және ұжымдық гигиена. Мазмұны: медициналық қорғаудың жеке құралдары және оларды пайдалану ережелері. Бөлімшелердің санитарлық нұсқаушысы және санитары. Медициналық әскери сөмке СМВ. Жарақаттар мен қан кету кезіндегі алғашқы медициналық көмек. Туралы түсінік жет. Қан айналымы туралы мәліметтер. Қан кетудің түрлері. Қан кетудің салдары. Қан кетуді уақытша тоқтату тәсілдері мен құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Әскерге шақыруға дейінгі жастағы жастардың дене шынықтыру дайындығы
Пәннің мақсаты: әскерге шақыру жасына дейінгі жастардың дене шынықтыру дайындығын игеру. Мазмұны: "әскерге шақыру жасына дейінгі жастардың дене шынықтыру негіздері: Жалпы және арнайы дайындық."бұл физикалық жетілуді қамтамасыз ету, денсаулықты нығайту, салауатты өмір салтына дайындық, практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жалпы дене дайындығы (ҚПО) - организмнің функционалдық мүмкіндіктерін, іскерлігін, сапасын, дағдыларын, адамның көптеген іс-әрекеттерді орындауға физикалық дайындығын дайындауға бағытталған оқу процесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Әскери спорттық зерттеулер, дамуы және инновация
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер мүмкін: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыту * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданыңыз * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзіңіздің зерттеу қызметіңізді құжаттаңыз және нәтижелеріңізді ұсыныңыз
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Емдік дене шынықтыру
Пәннің мақсаты: физикалық жаттығулар мен табиғат факторларын қолдануды қамтитын емдеу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Емдік дене шынықтыру әр түрлі дене жаттығуларының әсерінен науқастың ағзасында болатын өзгерістерді зерттейді, бұл өз кезегінде емдік дене шынықтыру құралдарын қолдану әдістемесінің клиникалық және физиологиялық ұстанымдарынан ғылыми негізделген әдістемелерін жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Пәннің мақсаты: дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтың кәсіби қызметінің технологиясын игеру. Мазмұны: дидактика және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелері мен білім беру стандарттарының талаптары негізінде айналысатындардың ерекшеліктерін ескере отырып, спорттың базалық түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізу қабілеті; білім алушылардың дене қабілеттері мен функционалдық жай-күйін, дене жаттығуларын орындау техникасын бағалау қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тактикалық дайындық
Қазіргі жалпы әскери ұрыс негіздері. Жалпы әскери соғысты жүргізудің сипаты мен тәсілдерін анықтайтын негізгі факторлар. Қазіргі жалпы әскери ұрыстың мәні мен түрлері. Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыс сипаттары. Қазіргі жалпы әскери ұрысты жүргізудің негізгі принциптері. Әскери қызметшінің ұрыстағы жалпы міндеттері.Жауынгерлік жарғы. Сарбаздың ұрыстағы әрекеті. Солдат бақылаушы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Автомобиль дайындығы
Автокөлік құралдарының конструкциясын, сондай-ақ осы бейіндегі маманның біліктілік сипаттамасына сәйкес көлік техникасын пайдалану қауіпсіздігіне әсер ететін элементтерді зерделеу.Автокөлік техникасы бойынша маманның деңгейін қалыптастырады. Пайдалану экологиялық көрсеткіштерін қалыптастыратын, көбінесе автокөлік құралдары жұмысының техникалық және өндірістік көрсеткіштерін анықтайтын білім.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Әскери-педагогикалық менеджмент
Басқару және басқару туралы жалпы ақпарат. Әскери-педагогикалық менеджмент: мәні мен ерекшелігі. Әскери-педагогикалық менеджменттің мақсаты. Әскери университеттегі әскери-педагогикалық менеджменттің негізгі міндеті. Теориялық негіздері басқарудың технологиялық, әлеуметтік-психологиялық деңгейі. Әскери-педагогикалық менежменттің ерекшеліктері. Әскери-педагогикалық білім беруді Стратегиялық, ағымдағы және перспективалық жоспарлау. Әскери-педагогикалық менеджменттің функциялары. Басқарудың принциптері мен әдістері. Әскери университетте педагогикалық менеджментті ұйымдастыру технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі қорғау және қоян-қолтық ұрысты оқыту әдістемесі
Білім мен дағдыларды көрсету, байыту, АӘД сабақтарында және әскери-патриоттық тәрбие бағдарламасы бойынша практикалық дайындық процесінде алған белгілі бір дағдыларды көрсету, дене шынықтыру сабақтарында және спортпен шұғылдану кезінде алған дене шынықтыруды көрсету. Салауатты өмір салтын насихаттау және дамыту, әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысу. Оқушыларда ұжымшылдық, жолдастық, достық, жауапкершілік және өзара көмек сезімдерін тәрбиелеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
Мектептегі бағалау, оқу технологиясының негізгі түрлері мен түсініктері. Бағалау әдістемесі бойынша білім деңгейін анықтау принциптерін түсіну. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері. Оқытуды бағалауға жаңа көзқарас. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи тәсілдері және оны жүзеге асыру тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу
Пәннің мақсаты: спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі ережелерімен таныстыру. Мазмұны: ұтыс жүйесі. Дамытушы: ұтыс ойын жүйелерінде еркін шарлау және жарыстарды дұрыс ұйымдастыру қабілетін дамыту. Спорт түрлері бойынша жарыстарды өткізу тәжірибесінде ұтыс ойынының екі негізгі жүйесі қолданылады: дөңгелек және жойылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Әскери-қолданбалы дайындық
Жалпы мәдениетті қалыптастыру, рухани-адамгершілік, азаматтық, әлеуметтік, тұлғалық және интеллектуалдық даму, білім алушылардың әлеуметтік табыстылығын қамтамасыз ететін өзін-өзі жетілдіру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, денсаулығын сақтау және нығайту, оның дамуының жеке ерекшеліктерін және денсаулық жағдайын ескере отырып жоспарланған нәтижелерді қамтамасыз ету, тұлғаның қалыптасуы мен дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу қызметінің және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді, шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдалану;
- Мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми әскери-технологиялық білім берудің педагогикалық процесін түсіну және құрастыру;
- Педагогикалық ғылымның әдіснамалық негіздерін, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептің педагогикалық процесін сыныптайды, бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласында оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістерін жобалау, іріктеу және қолдану;
- Бастапқы әскери дайындықты оқытуда практикалық міндеттерді шешу үшін әскери педагогика және психология білімдерін, зерттеу әдістерін, бағдарламалау және заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;
- Оқу-тәрбие процесінде технологиялық жетістіктер мен жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, техниканың жетістіктерін белсенді тарта отырып, әртүрлі көздерден бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласындағы ақпаратты модельдеу және жасау;
- Жалпы білім беретін мектептің бастапқы әскери дайындығы мен оның аралас пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын модельдеу;
- Менеджмент, оқушылардың жетістіктерін өлшеу технологиясы, бастапқы әскери пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі және цифрлық мәдениет негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында әскери білім беру шеңберінде педагогикалық процесті құру;
- Қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтік, саяси, мәдени және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет әлеуетін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдеу;
- Әскери-технологиялық білім беруді жетілдіру мақсатында экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалды пайдалану, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгеру;
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде әскери-технологиялық білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін ұсыну және дәлелдеу;
- Қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді жіктеу
- Жаңа аппараттық-бағдарламалық құралдарды және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, техникалық жетістіктерге негізделген білім беру процесін модельдеу;