Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01720 Орыс тілі мен әдебиет в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жазу практикумы
    Несиелер: 3

    Орыс тіліндегі емле ережелері. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың түбірге жазылуы. Орфографиялық префикстер. Сөздердің тәуелсіз және қызметтік бөліктерінің емлесі. Сөйлемдегі тыныс белгілерін заңды түрде қолдану. Тікелей сөйлеудегі тыныс белгілері және жазбаша әр түрлі тыныс белгілерінің тіркесімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің орфоэпиялық және лексикалық нормалары 1
    Несиелер: 3

    Орфоэпия тілдің айтылу нормаларының сипаттамасы ретінде. Емле жазбаша сөйлеуді қолдану ережелерінің жиынтығы ретінде. Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту үшін орфографиялық және орфоэпиялық нормалардың маңызы. Мектеп бағдарламасындағы тілдік бірліктерді фонетикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы 1)
    Несиелер: 3

    Тілдің дыбыстық жағы. Орыс тілінің сегменттік және супер сегменттік құралдары. Дыбыстық құралдарды зерттеудің фонологиялық, артикуляциялық, акустикалық және перцептивті аспектілері. Фонема тілдің дыбыстық жүйесінің минималды сызықтық бірлігі ретінде. Орыс тіліндегі Транскрипция және транслитерация.Тілдік бірліктерді фонетикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы 2)
    Несиелер: 7

    Сөз лексикалық бірлік ретінде. Оны зерттеудің аспектілері. Лексикалық мағынасы және оның компоненттері. Лексикалық жүйе. Парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар. Көпмүшелік, синонимия, омонимия, антонимия, конверсия. Лексиканы оның қалыптасуы тұрғысынан жіктеу. Лексикография. Фразеология. Қазіргі орыс лексикасы мен фразеологизмдеріндегі белсенді процестер. Лексика мен фразеологияның стилистикалық ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің орфоэпиялық және лексикалық нормалары 2
    Несиелер: 7

    Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту үшін орфографиялық және орфоэпиялық нормалардың маңызы. Сөз лексикалық бірлік ретінде. Оны зерттеудің аспектілері. Лексикалық мағынасы және оның компоненттері. Лексикалық жүйе. Парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар. Көпмүшелік, синонимия, омонимия, антонимия, конверсия. Лексиканы оның қалыптасуы тұрғысынан жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 5

    Славян жазуының пайда болуы, негізгі жазба ескерткіштері. Праславян тілінің кезеңі, оның фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктері. Орыс тілінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық құрылымы; ежелгі орыс сөздерінің қалыптасу принциптері; атаулы септеулер парадигмасы мен етістік жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің тарихы 1
    Несиелер: 5

    Ескі орыс әдебиетінің пайда болуының тарихи алғышарттары. Ежелгі орыс әдебиетінің кезеңділігі. Киев Русінің Әдебиеті. Феодалдық бытыраңқылық кезеңіндегі әдебиет. Мәскеу мемлекетінің әдебиеті. 16-17 ғасырлардағы әдебиет. Жанрлық жүйе: шежіре, өмір, сөз, ілім, әңгіме, аңыз және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы және сөзжасам 1
    Несиелер: 4

    Морфемалардың түрлері мен құрылымдары, олардың бір-біріне және жалпы сөзге қатынасы. Сөзжасам сөздің құрылымы және оның қалыптасу заңдары туралы ілім ретінде. Қазіргі орыс тіліндегі сөзжасам әдістері. Синхронды сөзжасам. Морфемика дериватологияның бөлігі ретінде, оның негізгі ұғымдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи грамматика
    Несиелер: 5

    Курстың тақырыбы және міндеттері. Орыс тілін зерттеудің негізгі көздері. Орыс тілі және оның славян тілдері арасындағы орны. Ескі орыс тілінің дыбыстық жүйесі. Ескі орыс тілінің морфологиялық жүйесі. Ескі орыс синтаксисінің ерекшеліктері. Лексикалық жүйе. Ежелгі орыс мәтіндерін талдау және түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі 1)
    Несиелер: 4

    Морфология қазіргі орыс тілінің грамматикалық құрылымы туралы ілім ретінде. Морфологияны зерттеу объектісі. Морфологияның міндеттері. Грамматикалық категория, грамматикалық мағына және грамматикалық форма. Морфологияға сөздердің лексикалық және грамматикалық категориялары ретінде сөйлеу бөліктері туралы ілім кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет (Классикалық орыс әдебиеті 1)
    Несиелер: 5

    Орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және периодизациясы. Әдебиеттің фольклормен байланысы. Ескі орыс әдебиеті жанрларының жүйесі. 18 ғасырдағы орыс әдебиеті: жаңашылдық, жанрлық жүйе. Романтизм әдеби бағыт ретінде. Поэзия, драматургия және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы 1-пол. 19 ғ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет (Классикалық орыс әдебиеті 2)
    Несиелер: 6

    Орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және периодизациясы. Поэзия, драматургия және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы 2-ші пол. 19 ғ. орыс әдеби процесіндегі Реализм. Әдеби процестегі модернистік ерекшеліктердің пайда болуы мен дамуы. Орыс жазушыларының әдеби процестегі шығармашылығы 2-ші жыныс. 19 ғ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы және сөзжасам 2
    Несиелер: 5

    Негізі және оның түрлері. Морфема және оның белгілері. Орыс тілінің морфемаларының типологиясы. Туынды және күрделі сөздерді құрудың, жұмыс істеудің, құрылымының және жіктеудің барлық аспектілерін зерттейтін тіл білімі бөлімі. Сөздерді қалыптастыру жолдары. Жаңартылған білім мазмұны бар заманауи мектепте сөзжасамдықты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – оқу әр түрлі жас кезеңдеріндегі тұлға дамуының психологиялық ерекшеліктері. Ойын әрекетінің психологиясы. Кіші мектеп жасындағы баланың дамуы. Жасөспірімдер жасындағы психологиялық ерекшеліктері. Ерте жастық психологиясы. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі баланың мінез-құлқының ерекшеліктері, іс-әрекет, мінез-құлық және психикалық жай-күй ерекшеліктері. Психологияның пәндік саласы, тарихы мен әдістемесі. Психиканың дамуы және сананың қалыптасуы. Психологиядағы тұлға ұғымы. Тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері. Жас кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтай алады. Әдістер: АКТ, кейс әдісі және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі 2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу бөліктері. Зат есім сөйлеу бөлігі ретінде. Сын есім сөйлеудің бір бөлігі ретінде. Сөйлеу бөлігі ретінде есімдік. Етістік сөйлеу бөлігі ретінде. Сөйлеудің бөлігі ретінде сан. Орыс тіл білімінде сөйлеу бөліктері туралы ілім. Сөйлеу бөліктерін жіктеу принциптері. Сөйлеудің маңызды және қызметтік бөліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетінің тарихы 2
    Несиелер: 6

    Орыс әдеби процесіндегі реализм. Реализмнің үрдіс ретінде пайда болуының тарихи, әлеуметтік, әдеби алғышарттары. Модернистік ерекшеліктердің әдеби процесте пайда болуы мен дамуы. Әдеби процесіндегі орыс жазушыларының шығармашылығы 19 ғасырдың 2 жарт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 6

    Функционалды стиль түсінігі. Функционалды стильдердің қолданылу аясы, міндеттері, әдістері, тілдік құралдары. тілі. Оларда әртүрлі тілдік құралдарды қолдану ерекшелігі. Функционалдық стильдер: ресми-іскерлік, ғылыми, публицистикалық, ауызекі, көркем шығармалар тілі. Стиль жасаудың ерекше тілдік құралдары. Жаңартылған мазмұндағы оқулықтардағы стилистикалық материал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функционалды стиль
    Несиелер: 6

    Стиль туралы түсінік. Стилистика тілдің функционалды стильдер жүйесі туралы ғылым ретінде. Стилистиканың негізгі түсініктері мен категориялары. Функционалды стиль туралы түсінік, стильдерді бөлектеу принциптері. Тіл ерекшеліктеріне қарай стильдерді жіктеу. Педагогикалық қарым-қатынаста стилистикалық ресурстарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары
    Несиелер: 10

    Тарихтағы тұлға. Павлодар Ертіс өңірінің рухани мұрасы. 18-19 ғасырдың атақты тұлғалары (Малайсары Тархан, Олжабай Батыр, Бұқар Жырау, Мұса Шорманов, Мәшһүр Жүсіп Көпеев, Естай Беркімбаев және т.б.). ХІХ – ХХ ғасырлар соңындағы Павлодар Ертіс өңірінің ұлттық зиялылары. Аймақтың Ертіс өңірінің ақындары. Ұлы Отан соғысындағы Ертіс өңірінің батырлары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымы 1
    Несиелер: 5

    Синтаксис деңгейінің бірлігі. Сөз тіркесі, сөйлем, күрделі синтаксистік бүтін, мәтін. Синтаксистік бірліктерді зерттеудің негізгі аспектілері, олардың негізгі белгілері, түрлері. Қазіргі синтаксистік теорияның проблемалық мәселелері. Синтаксистік құбылыстарға құрылымдық-семантикалық және функционалдық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогкалық білім ретінде орыс тілін оқытудың әдістері. Орыс тілін оқыту принцитері. Орыс тілін оқыту құралдары. Мектепте орыс тілін оқыту әдістері мен тәсілдері. Орыс тілін оқыту процесстерін ұйымдастыру. Сабақ орыс тілін оқытудың негізгі формасы. Фонетика, лексика, сөздік құрам, синтакситі оқыту әдістері. Орыс тілі сабақтарында тілді дамыту әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 10

    Өлкетанудың даму тарихы. Ежелгі және орта ғасырлардағы Павлодар Ертіс өңірі. Патша үкіметінің отаршылдық саясаты. Павлодар Ертіс өңірінің XIX – XX ғ. дамуы. Павлодар облысы Тәуелсіздік жылдарында. "мұражай"ұғымы. Мұражайдың әлеуметтік функциялары. Мемлекеттік мұражай желісі және оның қазіргі жағдайы. Мұражайтану ғылыми пән ретінде. Мұражайтану-музеология. Мұражайтанудың объектісі, пәні және әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі (Синтаксис ҚОТ 1)
    Несиелер: 5

    Синтаксистік бірлік ретіндегі жай сөйлем. Сөйлемнің қатысымдық түрлері. Субъекті – екі жақты сөйлемнің бас мүшесі. Жай сөйлемнің типологиясы. Бір мүшелі ауызша тұлғалы сөйлемдер. Бір мүшелі етістікті тұлғалы сөйлемдер. Бір мүшелі атаулы сөйлемдер. Күрделі ұсыныс. Ұсыныстың біртекті мүшелері. Предикативті емес сөйлемнің жеке мүшелері. Сөйлемнің түсіндірмелі, нақтылаушы, байланыстырушы мүшелері. Грамматикалық байланысы жоқ сөйлем мүшелері. Кіріспе және кірістіру құрылымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы
    Несиелер: 5

    Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы. Тарихи-мәдени мұраны зерттеу, сақтау және пайдалану әдістерін дамыту. Халық тәжірибесі мен шығармашылығымен (салт - дәстүр, әдет-ғұрып, фольклор мен мифология, көркем және шаруашылық-тұрмыстық кәсіпшілік, халықтық қолөнер, әдебиет, медицина, спорт және педагогика әдістері, идеялары мен үлгілері) әзірленген материалдық емес, рухани-зияткерлік құндылықтарды сапалы игеру. Мұражайлардың, мұрағаттардың және басқа да тарихи-мәдени мұра объектілерінің қызметі, Қазақстан халқының мәдени мұрасын қорғау мен көпшілікке танымал етуді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет 1
    Несиелер: 6

    Антикалық әдебиет. Ежелгі әдебиеттің өзіндік ерекшелігі мен дәуірленуі. Грек әдебиеті. Орта ғасыр әдебиеті. Ортағасырлық әдебиетті кезеңге келтіру. Халықтық батырлық эпос. Ренессанс әдебиеті. 17 ғасырдағы Батыс Еуропа әдебиеті. Ренессанс реализмі. Барокко Классизм Сентиментализм. 18 ғасыр Батыс Еуропа әдебиеті. Тәрбиелік шынайылық. Ағартушылықты кезеңге келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиеттік өлкетану
    Несиелер: 5

    Өлкетану және әдеби өлкетану түсінігі. Оның әдебиет ғылымындағы, оқу үрдісіндегі және мектептегі тәрбие жұмысындағы рөлі. Әдеби өлкетану әдістемесі, оның ғылыми принциптері. Әдеби өлкетанудың негізгі көздері. Мектептегі әдеби өлкетанудың ұйымдастырушылық формалары. Оның Павлодар облысында дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (Синтаксис ҚОТ 2)
    Несиелер: 3

    Күрделі сөйлем. Күрделі сөйлемнің құрылымдық-семантикалық түрлері. Көпмүшелік құрылымды құрмалас сөйлем. Құрмалас сөйлем. Құрмалас сөйлемнің құрылымдық-семантикалық түрлері. Ассоциативті құрмалас сөйлем. Одақсыз құрмалас сөйлемнің құрылымдық-семантикалық түрлері. Жалғау түрі әртүрлі көпмүшелік құрылымды күрделі сөйлемдер. Жоғарғы деңгейдегі синтаксистік бірліктер. Күрделі синтаксистік тұтастық (фразалық бірлік). абзац, кезең. Орыс тыныс белгілері. Орыс тіліндегі тыныс белгілерінің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымы2
    Несиелер: 3

    Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылысының ерекшеліктері. Сөз тіркесі, сөйлем, күрделі синтаксистік тұтас және мәтін синтаксис бірлігі ретінде. Синтаксистік бірліктердің негізгі жіктелуі. Ауызша және жазбаша сөйлеуде синтаксистік бірліктердің жұмыс істеуі. Мектепте қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылысын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет (Шетел әдебиеті1)
    Несиелер: 6

    Мифологиялық жүйелер. Антикалық эпос. Гомер. Римдік эпос. Вирджилдің «Энейд». Ежелгі гректер мен римдіктердің лирикасы. Антикалық трагедия. Антикалық комедия. Антикалық роман. Шотландия эпосы. Данте жасаған құдайлық комедия. Франческо Петрарх Уильям Шекспир. Франсуа Рабелай. Молере. Гете.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет (қазіргі орыс әдебиеті)
    Несиелер: 8

    Қазіргі кезеңдегі орыс тілінің дамуы. Орыс шетел жазушыларының шығармашылығы. «Жаңа проза». Тақырыптар, идеялар, кейіпкерлер, жанрлық-стильдік ерекшеліктер. Вена. Ерофеев, Л. Петрушевская, Т. Толстая, В. В. Нарбикова, М. Харитонов. Е. Попов, В. Пьецух, В. Сорокин, В. Пелевин. Қазіргі орыс поэзиясы. Қазіргі авторлық ән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 20-21 ғасыр орыс әдебиеті
    Несиелер: 8

    ХХ ғасырдың әдеби үрдісінің ерекшеліктері. ХХ ғасырдың басындағы және ғасырлар тоғысындағы орыс реализмінің тағдыры. Модернизм, декаданс және символизм туралы түсінік. Символизм көркем-философиялық жүйе ретінде. Орыс әдебиетіндегі Акмеизм. Футуризм Орыс әдебиетінің "Авангард" ағымының бірі ретінде. Драматургия. Орыс шетел әдебиеті. Ғасыр мен ғасырдың екінші жартысындағы әдебиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Әдебиетті ғылыми пән ретінде оқыту әдістемесі. Әдебиетті оқыту әдістемесін қалыптастыру. Әдебиетті оқытудың әдістері мен тәсілдері. Әдеби шығармаларды зерттеу кезеңдері. Эпикалық, лирикалық және драмалық шығармаларды зерттеу және оқу. Әдебиеттің жүйелі курсын оқыту әдістемесі. Монографиялық тақырыптар. Шолу тақырыптары. Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту бойынша жұмыс түрлері. Әдебиет бойынша сыныптан тыс жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвистикалық зерттеулер тарихы
    Несиелер: 4

    Көне Индияның Тіл білімі. Классикалық тіл білімі. Классикалық рационалистік тіл білімі, Пор-Рояль грамматикасы. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі және оның тіл білімі теориясы үшін маңызы. Орыс тілі білімінде Тіл теориясының сұрақтары лингвистикадағы Құрылымдылығы және оның ірі мектептері. Кеңестік тіл білімі тіл теориясының дамуындағы кезең ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    Ғылыми лингвистикалық бағыттар мен мектептердің қалыптасуы. Ежелгі кезеңдегі Тіл білімі. 17-18 ғасырлардағы және Қайта өрлеу кезеңіндегі тілдің теориясы. 19 ғасырдың тіл білімі. Орыс лингвистикалық мектептері. Тіл теориясы. Тіл және қоғам. Тіл жүйе ретінде, тілдің маңызды сипаты. Тіл және ойлау. Заманауи лингвистикалық парадигма. Таным әдістері және тілді зерттеудің лингвистикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиетті оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Әдебиетті оқытудың заманауи әдістерінің ерекшеліктері. Проблемалық және диологтық мектептегі әдебиетті оқытудың негізі ретінде. Туыстық ерекшелігіне қарай шығармаларды қабылдау және зерттеу. Эпикалық, лирикалық және драмалық шығармаларды зерттеу. Мектептегі оқытудағы әдебиет теориясы. Әдебиет сабағында оқушылардың тілін дамытудың заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы және мәтінді түсіндіру
    Несиелер: 4

    Әдебиет теориясы ғылым ретінде. Әдебиеттанудың даму концепциясы. Поэтика әдебиет теориясының саласы ретінде. Көркем шығармаларды тұтас шолу. Әдебиеттанудағы талдау мен синтез. Мағынасы мен түсінігіне жету. Пішінді тану. Стиль таңдамалы талдау мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет 2
    Несиелер: 3

    XIX ғасыр мәдени-тарихи дәуір ретінде. Романтика 19 ғасырдың көркемдік әдісі және әдеби бағыты ретінде. Германиядағы романтизм. Англиядағы романтизм. Франциядағы романтизм. АҚШ-тағы романтизм. Реализм көркемдік әдіс және бағыт ретінде. Англиядағы, Франциядағы реализм. Натурализм ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің дамуындағы негізгі тенденциялар. Реализм: постклассикалық кезең. Модернизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Текстология
    Несиелер: 4

    Текстология ғылым ретінде. Көркем мәтін және оны зерттеу. Теориялық поэтиканың негізгі терминдері мен түсініктері. Көркем кеңістік пен уақыт түсінігі. Оларды талдау және моделдеу ерекшеліктері. Кең және тар мағынадағы стиль ұғымы. «Мәтін» және «контекст» түсініктері. Мәтіндегі мәтін. Интертекстілік Әдеби түрлер және жанрлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы әдебиеттану
    Несиелер: 4

    Салыстырмалы-тарихи әдебиеттерді зерттеудің негізгі принциптері. Ұғымдар мен терминология. Әлемдік әдеби үрдісті меңгерудегі салыстырмалы әдебиеттану рөлі. Әдеби шығармаларды салыстырмалы талдау дағдылары. Салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі кезеңдері, негізгі ұғымдар мен терминдер. Салыстырмалы әдебиеттану мәселесіне жаңа көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет (Шетел әдебиеті 2)
    Несиелер: 3

    Еуропалық романтизм. E.T.A. Гофман. «Көл мектебі» ақындары. Д.Г.Н. Байрон V. Гюго. Еуропалық реализм. Ф.Стендаль. Honore de Balzak. C. Диккенс. ХІХ - ХХ ғасырлар тоғысында әлемдік әдебиеттің даму ерекшеліктері. ХХ ғасырдың модернизмі. Ф.Кафка. Экзистенциализм. Постмодернизм. ХХ - ХХІ ғасырлар тоғысында әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі заңдылықтары мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салғастырмалы әдебиеттану талдауы
    Несиелер: 4

    Ғылыми пәндер жүйесіндегі көркем мәтін талдауына кіріспе. Көркем шындық құрылымы. Әдебиеттанудағы талдау және синтездеу. Компаративистік зерттеулердегі мәтін, контекст, интертекст. Контекст және оның түрлері. Тарихи контекст. Типологиялық қосылыстар, ұқсастықтар, сәйкестіктер. Сөздік-көркем өнердің әмбебаптары және типологиялық үйлесімдер: ұғымдардың ара жігін ажырату. Салыстырмалы әдебиеттану: пән, ұғымдар және санаттар, әдіснамалық нұсқаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың күрделі тәуелділіктерін білу мен түсінуді қолданады;

  • Код ON1

    Қазіргі орыстану мен әдебиеттану, осы салалардағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген оқыту әдістері саласындағы білімдер мен түсініктерді көрсетеді;

  • Код ON4

    Орыс тілі, орыс әдебиеті, теориялық және практикалық білімдерін өзінің кәсіби саласында оқу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешудің әдіс-тәсілдерін қолданады;

  • Код ON9

    Ерекше бәләм беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді;

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет саласындағы ғылыми және әдістемелік ақпараттарды жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады және әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып тұжырым жасайды;

  • Код ON5

    Әрі қарай өздігінен білім алуға және орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы кәсіби шеберлік деңгейін көтеруге қажетті оқу дағдыларын қолданады және үнемі жетілдіріп отырады, академиялық жазу білімін қолданады;

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

  • Код ON6

    Тіл білімі мен әдебиеттану, академиялық жазу саласындағы ғылыми зерттеулердің әдістерін біледі және оларды зерттелген салада қолданады;

  • Код ON2

    Қолданыстағы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдерді тұжырымдайды және оқу саласындағы кәсіби қызметтің мәселелерін шешеді.

  • Код ON8

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді және оларды өз қызметінде қолданады;

Top