Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шет тілі: негізгі мектептегі екі шет тілі (неміс, ағылшын) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 6

    Студенттердің халықаралық стандарттағы А 1 тілдік деңгейіне жетуі. Дайндықсыз және дайындалған күйде монологтық және диалогтық сөйлеу әрекетін меңгеру,неміс тілінің грамматикалық құрылымын игеру, оқылған тілдің лексикалық жүйесімен танысу, дыбыстық жазудағы ана тілінде сөйлеушінің, оқытушылар мен студенттердің сөзін тыңдау және түсіне алу қабілетінің қалыптасуы, сонымен қатар игерген дағдыларды пайдалана отырып қарым-қатынас жағдайларында барабар жауап қайтару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Неміс тілін үйде оқу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: көркем – әдеби мәтінді талдау, саралау және оқу дағдыларын кемелдендіру. Сөздік қорды толықтыру және Э.Кестнер, Х.Фаллад неміс авторларының көркем шығармаларын таныстыру арқылы дайындықсыз сөйлеу дағдыларын игерту. Қысқаша мазмұны: оқу, мәтінді аудару, мазмұндау, басты идеяны анықтау, жаңа сөздермен жұмыс істеу, студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеуін дамытуға арналған сан түрлі тапсырмалар орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Неміс тілінің практикалық грамматикасы (А2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты оқылып отырған тақырыптар шеңберінде коммуникативті тапсырмаларды орындау үшін неміс тілінің грамматикалық ережелері мен нормаларын игеру болып табылады.Пән шетел тілінің ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәденитін оқытуға бағытталған, жалпы лингвистикалық, прагматикалық, және мәдениет аралық құзыреттіліктерге негізделген, басқа да пәндермен өзара әрекеттесу барысында, студенттердің кәсіби дағдылары мен құзыреттіліктерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем-әдебиет мәтін оқуға үйретудің негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты — неміс авторларының көркем- әдеби мәтіндерін өзіндік шығарма ретінде және лексикалық, грамматикалық дағдыларды дамыту құралы ретінде оқыту. Мәтінді түпнұсқада оқу, мәтіннің түсінігін тексеру үшін әр түрлі тапсырмаларды орындау, оқылғанды талдау, автордың ойын анықтау, кейіпкерлердің жағдайлары мен іс-әрекеттерін талқылау, мәтінді түсіндіру және интерпретациялау, сөздік қорды толықтыру, жаңа грамматикалық құрылымдарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі шет тілі (жоғары деңгей)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты — студенттердің лингвистикалық, коммуникативті, лингвоелтану құзыретлліктерін қалыптастыру және айтылған салалар бойынша білімдерін игерту, сонымен қатар, базалық жеткілікті деңгейде жалпы еуропалық В 1 құзіреттіліктер бағамына сәйкес келетін неміс тілінде морфологиялық, синтаксистік сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, тіл арқылы студенттердің кәсіби деңгейін көтеру, олардың сөздік қорын 1000 лексикалық бірлікке дейін молайту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетарлық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 3

    Студенттердің мәдениетаралық және кәсіби құзыреттіліктерінің одан әрі кемелденуі, халықаралық В 1 тілдік деңгейіне жету. Оқылып жатқан тілдің жанрына сәйкес ауызша, жазбаша, оқылым және жазылым дағдыларын дамыту. Болашақ мамандық ерекшеліктеріне қатысты, тіл үйренушілерінің тілге деген қажеттіліктері ескерілген. Мәдениетаралық құзіреттілік коммуникативті дағдыларды қалыптастыру әлемдік бейнені тереңірек түсіну арқылы жүзеге асырылады деп пайымдалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел немic тілі (В1)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты — студенттердің әлеуметтік жеткілікті мәденитаралық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, ұлттық ерекшеліктерді ескере отыра халықаралық үлгідегі В1 тілдік деңгейіне қол жеткізу.Мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік түлектің шет тілінде, мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынасқа түсе алу қабілетінің болуын және оның соған дайындығын білдіреді. Тақырыптар: Қарым-қатынастың әлеуметтік мәдени саласы. Әлем картасы. Оқылып отырған тілдің елі. Мерекелер, салт-дәстүрлер. Әлем және қоршаған орта. Табиғат. Экологиялық мәселелер. Қоршаған ортаны қорғау. Бұқаралық ақпарат құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (В1)
    Несиелер: 3

    Студенттерде оқу тақырыптары шеңберінде тілдік, сөйлесу және мәдениетаралық құзыреттіліктерді қалыптастыру, шет тілдік ауызша және жазбаша тілдесу мәдениетін оқыту, студенттердің кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Тақырыптар: Әлеуметтік-мәдени тілдесу саласы.Әлем картасы. Оқитын тіл елі. Мерекелер, салт-дәстүрлер. Әлем және қоршаған орта. Табиғат. Экология мәселелері. Қоршаған ортаны қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша жазу практикасы (В2 деңгейі) мен екінші шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты студенттерде шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасай алатындай тілдік, лингвомәдениеттік, коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән мазмұны: келесідей тақырыптар бойынша лексикалық-грамматикалық тақырыптарды қарастыру: Адам құқықтары мен ар-ожданы, бұқаралық ақпарат құралдары, Қазақстандағы және оқитын шет тілінің еліндегі білім беру, екінші шетел тілінің оқыту әдістемелерін үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: даярланбаған монологтік және диалогтік сөйлеу дағдыларын дамыту, лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдау, жазу (мазмұндама, шығарма, аударма) дағдыларын әрі дамыту. Пән мазмұны: студенттердің тілдік елтанымдық құзыреттілігін дамыту үшін келесі тақырыптар бойынша тілдік материал: адам құқықтары мен абыройы , бұқаралық ақпарат құралдары, Қазақстандағы және оқитын тіл еліндегі білім беру, мамандық таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл білімі негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі мақсаты: - студенттерде жалпы тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, тіл білімі ғылымының негізгі түсініктері және терминдерін, аталған сала бойынша өзекті мәселелер шеңберімен таныстыру. Тілдік құбылыстардың мәнін ашуға ерекше мән беріледі. Пән мазмұны: - қоғамдық құбылыс ретіндегі тіл ерекшелігі, оның негізгі қызметтерін қарастыру. - тілдің және оның ішкі құрылымының шығу мәселесі - фонетика, лексикология мен лексикография, грамматика

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты — әдістемелік және педагогикалық тұрғыда сауатты шетел тілі мұғалімін қалыптастыру. Пәннің мазмұны қазіргі кезеңдегі тілдік білім беру жүйесінің қазіргі заманғы дамуының жетекші принциптері мен негізгі тенденцияларын, шет тілдерін оқыту процесінің мақсаттарын, мазмұнын және құрылысын түсінудің маңызды тәсілдерін, теориялық негіздерін қамтиды, бұған қоса жаңа типтегі мектептерде шет тілдерін оқытуды ұйымдастыру, заманауи әдістемелік жүйелер, шет тілдерін оқытудың тиімді технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық неміс тілі (В2)
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты–оқушыларда жеткіліктідеңгейдегі мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік – бұл оқушының мәдениетаралық деңгейде шет тілінде қарым-қатынас жасай алу қабілеттілігі мен оған дайындығы. Студенттер оқыған тақырып материалы негізінде сөйлемдер құрастыра алуы тиіс, ауызша күрделі емес мәтіндерді қабылдай алуы, әңгімелесе алуы, дайындықсыз диалог құра алуы, өткен тақырып бойынша хабарлама жасай алуы тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Неміс тіліндегі сөз жасам
    Несиелер: 6

    Қарастырылып отырған курстың мақсаты, студенттердің сөзжасамның негізгі терминдері мен түсініктерімен танысуы, дәл осы жерде айтылып отырған лингвисткалық бағыт шеңберіндегі негізгі мәселелермен танысуы, сонымен қоса олардың лингвистикалық дүниетанымын кеңейту және студенттерді лингвистикалық топтамадағы басқа да пәндерді оқытуға дайындау, заманауи сөзжасамның аспектілері мен тіл қолданысындағы әр түрлі салаларда кездесетін лексикалық ерекшеліктерді және лексикалық бірліктердің үйлесуін түсіндіру. Әлемнің ұлттық тілдік бейнесіне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы мақсатқа арналған 2 ШТ
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты — шетел тілі мұғалімінің дайындығын жан-жақты қамтамасыз ету, яғни оның лингвистикалық, коммуникативті, лингвоелтанушылық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қорытынды мақсат коммуникативті және кәсіби құзыреттілік болып табылады. Білім берудің жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын одан әрі тереңдету, келешек мамандыққа және оқып отырған тілдегі елдің тарихына, мемлекеттілігіне, діл мен мәдениетінің өзгеше құбылыстарына қызығушылықтарын арттыу және оларды семантикалық тұрғыдан өзінің төл мәдениетімен салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 8

    Мақсат: жалпы еуропалық С 1 құзіреттіліктер бағамына сәйкес студенттердің шетелдік кәсіби және мәдениетаралық коммуникативті құзіреттіліктерінің қалыптасуы. Мазмұны: 1.Балалардың жаһандық сахнадағы «КВО» мәртебесі 2.«Заманауи қоғамның әлеуметтік мәселелері мен жаһандық сын қатерлері » 3.«Қазіргі заман әлеміндегі білім беру жүйесінің сын қатерлері » 4.«Мәдениет және жаңа заман» 5.«Білім беру жүйесіндегі бұқаралық ақпарат құралдары және трендтері »

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған немic тілі ( С1 деңгейі)
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты — студенттердің ұлттық оқыту моделін ескере отырып, студенттердің халықаралық стандарттық С1 тілдік деңгейіне жетуі, студенттердің әрі қарай мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде қарым-қатынас жасай алу қабілетінің қалыптасуы, рецептивті және продуктивті тілдік материалдың тереңдетілуі және кеңеюі. Қысқаша мазмұны: әлеуметтік мәселелер, Қазақстандағы және Германиядағы дефографиялық жағдай, адам құқықтары, жастардың қиындықтары, жеке тұлғаның тәрбиесі мен дамуы, рухани құндылықтар, шет тілінің заманауи қоғамдағы алатын орны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неміс тілі лексикологиясы
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді шет тілінің сөздік құрамы бойынша заманауи ғылыми зерттеулер жағдайымен таныстырады. Пән студенттерде сөз және сөдік құрамының даму заңдылықтары мен негізгі факторлары, лексиканың жүйелік ұйымдасу сипаты, лексикалық бірліктердің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктері, сөздік қор мен оның байуының, түрленуінің әлеуметтік факторға байланысты екендігі жайлы ғылыми түсінік қалыптастырады. Сонымен қатар бір тілді және екі тілді сөздіктерге сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі (негізгі)
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты — жеке тұлғаның коммуникативті және әлеуметтік мәдени дамуы, мәдени диалогтар аясында шетел тілін кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану қабілеті: төл және шетел. маманнның кәсіби әрекетімен байланысты бөлігі яғни шетел тілі арқылы қарым-қатынас жасау барысында танымдық, дамытушы, тәрбиелеуші және оқу аспектілері арқылы меңгеретін шет тілдік мәдениет оқытудың мазмұны болып есептеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неміс тілі теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық ой шеңберін тереңдету, студенттерде неміс тілінің фонетика, сөз, грамматика деңгейлерінде тарихи дамуының негізгі жолдары, факторлары, заңдылықтары жайлы, лексика, граммматикалық және фонетикалық тіл құрылысының жүйелік ұйымдасуының сипаты жайлы ғылыми түсінік қалыптастыру. Пән мазмұны: сөз және тілдің сөздік құрамы, тілдің сөздік құрамының тарихи даму барысында туындайтын сөздердің семантикалық тұрғыдан өзгеруі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 2 шетел тілінің қоғамдық- саяси лексикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерді газет мақалаларын аналитикалық түрде оқуға, әңгіме жүргізуге және оқылған тақырыптар бойынша қысқаша баяндамалар жасауға үйрету. Студенттер немістің қазіргі мерзімді басылымдарынан алынған материалдармен танысады. Көру, таныстыру және ізденіп оқу дағдыларын дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Базалық шетел немic тілі (С1, С2 деңгейі)
    Несиелер: 8

    Ұлттық оқыту үлгісімен қоса халықаралық-стандарттағы жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби С2 тілдік деңгейіне жету. Арнайы-кәсіби қарым-қатынас шеңберінде кәсіби маңызды білім мен біліктіліктерді қалыптастыру, түрлі коммуникативтік салалар мен жағдайларда даярланбаған монологтік және диалогтік сөйлеу дағдыларын дамыту. (бағалау, шолу, түсіндіру, резюме, т.б.)

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі)1
    Несиелер: 3

    Курс мақсаты – шет тілі мұғалімінің жан-жақты даярлануын қамтамасыз ету, яғни оның лингвистикалық, коммуникативтік, тілдік-елтанымдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Соңғы мақсаты – коммуникативтік және кәсіби құзыреттілік. Ерекшелігі, жалпы-кәсіби және мәдениетаралық бағыттар әрі қарай тереңдете оқытылады, болашақ мамандыққа деген, оқып жатқан тіл елінің тарихы, ойлау жүйесі, мәдениетіне деген, оны өз мәдениетінің құныдылықтары мен семантикалық қалыптасуымен салыстыруға деген қызығушылықтарды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    12 жылдық негізгі мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында критериалды бағалаудың негізгі мәселелері бойынша білікті мұғалімдерді кәсіби даярлау. Мұғалімнің оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиімді тәсілдері мен құралдарын таңдау іскерлігін қалыптастыру жаңартылған білім беру бағдарламасын оқыту мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсіну және қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Неміс тілінің қалыптасуы мен дамуының теория- лық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің неміс тілінің қалыптасуы мен дамуының негізгі тарихи заңдылықтары мен ерекшеліктерін және салыстырмалы-тарихи талдау әдістемесін меңгеру. Пәннің негізгі міндеттері: студенттерді фонетикалық жүйені, неміс тілінің грамматикалық құрылысын және сөздік құрамын дамытудың негізгі кезеңдерімен таныстыру; неміс тілінің тарихи өзгеру процестерінің жүйелік сипатын ашу және оның фонетикалық, грамматикалық құрылымы мен сөздік құрамындағы өзгерістер арасындағы өзара байланысты ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық лингвистикалық зерттеулердің негіздер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты —қазіргі көпмәдениетті кеңістіктегі мәдениетаралық коммуникация теориясындағы тұжырымдамалық тәсілдерді зерттеу; көркемдік коммуникативті дағдыларды қалыптастыру; материалды өз бетінше талдау әрі жүйелеу дағдыларын игеру; Курстың міндеті — қазіргі көпмәдениетті кеңістіктегі мәдениетаралық көркемдік коммуникацияның мәні мен рөлі туралы заманауи ғылыми көзқарастар туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқылатын тілдерінің әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - студенттердің филологиялық ойлауын қалыптастыру арқылы филологиялық құзыреттілігін дамыту. Студенттердің ағылшын тілінде жасалған жазба мәдениетінің негізгі ескерткіштері және әдеби үрдістің даму логикасы туралы түсініктерін қалыптастыру, оқитын тілдің ел әдебиеті туралы студенттердің білімін жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика және функционалдық стильдер
    Несиелер: 5

    Курс негізгі функционалдық стильдерге және олардың стильдік ерекшеліктеріне сиппаттама береді, стильдік ерекшеліктерді (лексико-фразеологиялық, грамматикалық, сөзжасамдық, т.б.) жүзеге асыратын стилистикалық тілдік құралдарды анықтап көрсетеді және нақты бір мәтіндердің функционалдық стилін анықтай білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби үдерісті периодизациялау: тарих және қазіргі заман
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: студенттерді Германия әдебиеті ерекшеліктеріне, оның ролімен немістілдік мәдени кеңістікте және неміс жазушыларының шығармаларымен таныстыру; бейнелік және аналитикалық ойлау дамытып, оқырман мәдениетін түсіну және авторлық позициясы; дағдыларын жетілдіру мәтіндерді көркем туындыларды бірлікте нысанын және мазмұнын қарау; көркем туындыларды оқу және талдау, әдебиет тарихы бойынша қажетті мәліметтер мен базалық әдеби ұғымдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (С1 деңгейі)2
    Несиелер: 8

    Курс ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгеруді, сөйлеуді есту арқылы түсінуді, оқу іскерлігін одан әрі жетілдіруге, сондай-ақ С1 деңгейі үшін қарастырылған көлемде дұрыс грамматикалық және лексикалық сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 2 ШТ синтаксисі
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты — заманауи ағылшын тілі жүйесінің сан түрлі қолданысын назарға ала отырып түсінік алу. Пәнді игерудің негізгі міндеттері екінші шетел тілінің синтаксисын дәстүрлі әрі қазіргі заманғы жаңа теориялармен студенттерді таныстыру арқылы оқыту; лингвистика ғылымының даму барысында пайда болған зерттеу әдістері мен тәсілдері бойынша білімдерін жүйелеу, бірліктерді зерттеу әдістерімен және когнитивті бағыт шеңберінде синтаксистік салаламен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фразеологизмде әмбебап талдау
    Несиелер: 5

    Лексикалық және фразеологиялық номинациялардың түрлі типтерін сипаттау, оларды салыстыру, заманауи фразеологияның жалпы және жеке мәселелерімен танысу. Мазмұны: курс фразеологиялық және фразеологиялық емес типтердің және фразеологизмдердің барлық топтарының тұрақты сөздің құрылымының сипаттамасын және классификациясын, аударма жолдарын және қисынды аударма жасау жолдарын, ауызша және жазбаша тілдегі көркемдік тіркестерді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы курс "Қазақстан немістерінің тарихы"
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: студенттердің саяси және әлеуметтік процестерді зерделеу; немістердің материалдық және рухани мәдениеті; мотивация арттыру, немістердің тарихын және мәдениетін зерттеу; этникалық немістердің әйгілі өкілдерімен танысу, халықтың тұтастығын зерттеу, оныңқоғамдағы рөлі мен келешегін зерттеу, әдеби шығармалардағы диалекттерді зерттеу; студенттердің тнымдық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді аударма пәнінің ұғымдары мен терминдер жүйесімен таныстырады, аударманың нақты теориясының проблемалары мен аударманың адекваттығына жету жолдарын егжей-тегжейлі қарастырады, аударма түрлері мен формаларын және аударма жазбаларын зерттейді, әртүрлі деңгейдегі аударма трансформациясы мен аударма техникасына назар аударады. Біздің заманымыздағы және тарихи келешектегі аударма іс-әрекетінің ерекшеліктеріне қысқаша сипаттама береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бірінші шет тілінің синтаксисы
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты —заманауи неміс тілі жүйесінің сан түрлі қолданысын назарға ала отырып түсінік алу. Пәнді игерудің негізгі міндеттері синтаксистың дәстүрлі әрі қазіргі заманғы жаңа теориялармен студенттерді таныстыру; лингвистика ғылымының даму барысында пайда болған зерттеу әдістері мен тәсілдері бойынша білімдерін жүйелеу, бірліктерді зерттеу әдістері мен когнитивті бағыт шеңберінде синтаксистік салаламен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған немic тілі (С2 деңгейі)
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты - студенттердің ұлттық оқыту үлгісін ескере отыра, халықаралық стандарттық С 2 жалпы ғылыми және ғылыми кәсіби тілдік деңгейіне жетуі. Қысқаша мазмұны: әлеуметтік мәселелер, Германия және Қазақстандағы демографиялық жағдай, адам құқықтары, жастар мәселесі, тұлға тәрбиесі мен дамуы, адамгершілік және рухани құндылықтар, қазіргі қоғамдағы шет тілінің рөлі, мұғалім мамандығы, Германия мен Қазақстанның білім беру жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    оқу процесін ұйымдастыруды, оның мазмұны мен мақсатын білу; ШТ оқыту саласындағы заманауи ақпараттық технологияларды білу; ақпараттық көздерді (мультимедиялық, оқыту бағдарламалары, электронды оқулықтар, TS-технологиялары, Интернет-желісінің мүмкіндіктерін) қолдану.

  • Код ON9

    жеке кәсіби даму аспектілерін білу және әрдайым өзін жетілдіруге ұмтылу; өз кәсіби деңгейін жетілдіру мақсатында кәсіби саладағы жаңашылдықтарды зерттеу және бағалау, ғылыми зерттеулер мен басқа да сыртқы дәлелелдеуші ақпарат көздерінің нәтижелерін пайдалану; академиялық адалдықты сақтау; кәсіби қызметтегі жаңалықтарды зерттеу және бағалау; ғылыми-зерттеу қызметі барысында шет тілін қолдану жағдайларында тілдік дағдыларды қолдану

  • Код ON1

    жазбаша және ауызша түрде түрлі тілдік құралдарды орынды қолдана отырып, шет тілінде өз ойын еркін жеткізуге

  • Код ON3

    заманауи ақпараттық ағымда бағдарлана алу және білім беру технологиялары саласындағы тез өзгергіш құбылыстар мен процестерге бейімделе алузаманауи ақпараттық ағымда бағдарлана алу және білім беру технологиялары саласындағы тез өзгергіш құбылыстар мен процестерге бейімделе алу

  • Код ON7

    пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер, кәсіби іс-әрекетте теориялық білімдерді қолданудың біліктіліктері мен дағдылары жүйесінде бағдарлану алу

  • Код ON6

    оқытудың заманауи әдістері, құралдары мен формаларын, ШТ біліктіліктері мен дағдыларын бақылау және есептеудің формаларын қолдана білу

  • Код ON4

    жоғары мектептің классикалық ережелерін арнайы сала (оқу пәндері, білім беру модульдері, білім беру бадарламалары), кәсіби білім беру теориясы мен әдістемесінің теориялық түсініктерімен қоса білу

  • Код ON2

    білім, жастар саясаты, балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы салаларындағы мемлекеттік негізгі стратегиялар мен векторлар бойынша бағдарлана алуға

  • Код ON8

    ШТ тілдік және коммуникативтік іс-әрекеттің барлық аспектілерінде кәсіби меңгеру; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды шет тілінде сөйлеу барысында қолдана білу қажет

Top