Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

  • Казіргі заман ағылшын әдебиеті

    Курс жеке білім беру қажеттілігінің негізі ретінде қазіргі заманғы ағылшын әдебиеті саласындағы білімді қалыптастыруға, оларды ағылшын тілін оқыту процесінде пайдалануға дайын болуға бағытталған. Студент негізгі әдеби бағыттарды, ұлттық әдебиеттің даму кезеңдерін, қазіргі заманның ірі ағылшын жазушыларының шығармашылығын, біздің және шетелдік әдебиеттануда оқытылатын тілдің әдебиетін зерделеудің қазіргі жағдайын таниды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі шетел тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы

    Курс грамматикалық форма мен мағына арасындағы байланысты ашуға, ағылшын тіліндегі айтылымды сипаттау және талдау үшін қажетті терминологияны зерттеуге бағытталған. Курс соңында студенттер ағылшын тілінің дыбыстық жүйесінің қыр-сырын, тілдің грамматикалық құрылымын және сөздік қорын одан әрі дамыту жолдарын анықтайды; қарым-қатынас процесінде санатты нысандар мен басқа да грамматикалық құралдарды дұрыс таңдайды және пайдаланады; ағылшын дауысты және дауыссыз дыбыстардың артикуляциялық ерекшеліктерін айтады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі А1

    Курс оқытылатын екінші шетел тілінің фонетикалық, орфографиялық, грамматикалық нормаларын ажырату білуге; сөйлеу, жазу ,оқу, тыңдалымдарды белсенді игеруге үйретеді. Курс оқу барысында студенттер екінші шетел тілін практикада қолдануымен бірге, неміс тілінің тілдік материалдарын толығымен меңгереді, өз ойларын өтілген тақырып бойынша еркін жеткізеді. Неміс тіліндегі күрделі емес мәтіндер, мақалалар мен әңгімелерді баяндайды, аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі психология

    Курс білім беру қызметінің психологиясы саласында теориялық білімдерді қалыптастыруға және практикалық біліктерді игеруге бағытталған. Пән мектепке дейінгі және мектеп жасындағы білім алушылардың ойын және оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ мұғалімнің педагогикалық қызметін ашады. Осы курс аясында мектепке дейінгі және орта білім беру мекемелерінде оқу кезеңінде әр түрлі жас кезеңдерінде баланың дамуының заңдылықтары мен психологиялық ерекшеліктеріне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Базалық шетел тілі В2

    Курс тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыруға және мәдениетаралық және ғылыми-кәсіби деңгейде еркін диалогтық қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студент әртүрлі жанрдағы ұзақ жазба және ауызша дәлме-дәл мәтіндердің мазмұнын қорытындылайды; тыңдау, сөйлеу, оқу стратегиясын және жанрдың мақсатына, жағдайына сай келетін хаттарды таңдайды; өзінің көп тілдік тұлға ретінде дамыту үшін тілді үйрену тәжірибесін пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Екінші шетел тілі A2

    Курс өтілген тақырыптарға байланысты студенттің қарым-қатынас жасау кезінде тілді ұшқыр, грамматикалық тұрғыда қатесіз және тиімді пайдалану іскерлігін, өз идеяларын және олардың дұрыстығына дәлелдер жүйесін келтіру қабілетін дамытуға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер грамматиканы, лексиканы және айтылымды А2 деңгейінде сәтті ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті деңгейде көрсетеді; үйренген сөздік қоры бар және тиісті грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, күрделі сөйлемдер жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогика

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі В1

    Курста студенттер мазмұнды өзара байланысты сөйлемдерді құру үшін грамматика мен лексиканың негізгі принциптерін қолданады. Студент таныс тақырыптағы мәлімдемелердің негізгі мағыналарын, күнделікті өмірдегі радио және теледидар бағдарламаларының маңыздылығын, қызығушылықтармен байланысты оқиғаларды түсінеді. Студент таныс және қызықты тақырыптарға сұхбат жүргізе алады, кітаптың, фильмнің тарихи тарихын немесе сюжетін айта алады, алдын-ала дайындықсыз жағдаяттар туралы өз көзқарастары мен идеяларын білдіре алады. Ол өзінің тәжірибесі мен әсерлерін сипаттайтын хат жаза алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілінің лингвоелтануы

    Курс оқытылып жатқан тілде сөйлеудің ерекшеліктерін, қосымша семантикалық жүктемелерді, саяси, мәдени, тарихи және т. б. сөздердің, сөз тіркестерінің, мәлімдемелердің коннотацияларын түсінуге ықпал етеді. Курстың мақсаты: студенттердің әлемдік қоғамдастықтың интеграциясы жағдайында қажетті мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени және лингвомәдени құзыреттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік дискурсқа кіріспе

    Курстың мақсаты - іскерлік қарым-қатынас саласына байланысты проблемалар бойынша теориялық сипаттағы білім алу; іскерлік қарым-қатынас саласындағы сөйлеу өзара іс-қимылының және ықпал етудің негізгі стратегиялары мен тактикаларын зерделеуге; алған білімін практикада қолдануды үйрену. Нәтижесінде студент іскерлік қарым-қатынас теориясында қарастырылатын негізгі мәселелерге, іскерлік өзара әрекеттесу мен әсердің түрлері мен формаларына баса назар аударады; алынған теориялық білімді қазіргі іскери дискурстың құрамына кіретін ауызша және жазбаша мәтіндерді құруда қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің тарихы, мәдениеті және әдебиеті

    Курс студенттерді әлемнің тілдік бейнесінде көрініс тапқан неміс тілді әлемнің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерімен таныстыруды мақсат етеді. Ана тілі әлемін зерттеу осы халықтың тарихи тамырларын, қазіргі заманғы мемлекеттік құрылым мен мәдени дамудың жолдарын жақсы түсінуге бағытталған. Курстың негізгі міндеті-оқу процесіне лингвистикалық және аймақтық көзқарасты дұрыс жүзеге асыру арқылы студенттердің коммуникативті және әлеуметтік-мәдени дамуын қалыптастыру. Бұл тәсіл шет тілі мәдениетімен тығыз байланысты тілді меңгеруді қамтамасыз етеді, оған зерттелетін тіл халқының тарихы, әдебиеті, сәулеті, өмірі, әдет-ғұрпы, өмір салты мен дәстүрлері туралы әртүрлі танымдық ақпарат кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аударма және интерпретация теориясы мен практикасы

    Курс аударма және ауызша аударма саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студент аударманың негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдерін біледі; аудармадағы мәдени нормалар мен құндылықтарды, әртүрлі жанрдағы (әдеби, ғылыми, техникалық, іскерлік және т.б.) мәтіндерді аударудың принциптері мен әдістері анықтайды; мәтіндерді лингвистикалық, мәдени және функционалдық аспектілерден талдайды және бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экологиялық мәдениет

    Экологиялық мәдениет курсы экологиялық сауаттылық және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениеттілікті дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда қорғанудың әдіс тәсілдерін меңгереді, экологиялық мәдениет дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық

    Курс қазіргі нарықтық экономика жағдайында табысты кәсіпкерлік қызметке қажетті құзыреттерді дамытуға ықпал етеді. Студенттер оңтайлы экономикалық шешімдер қабылдауды үйренеді, кәсіпкерлік пен қаржының негізгі ұғымдары мен білімдерін меңгереді, қаржылық операцияларды жүргізуге қажетті дағдыларды дамытады. Студенттер қаржы институттарының (банктер, қор нарығы және т.б.) қызметін талдайды, қаржылық-экономикалық құбылыстарды (несие беру, инвестициялау және т.б.) жіктейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адал азамат құндылықтары

    Студенттердің бойында жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтар аясында адал азаматтың құндылықтарын қалыптастырады. Адалдықтың құндылығы мен азаматтық ұстанымды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жүйелі білім арқылы меңгереді. Рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық құқықтық мәдениетке тәрбиелеу контекстінде адал азаматты қоғам ортасында қалыптастыру мәселелері жүйеленеді. Білім алушылардың ішкі тұлғалық мәдениетін нығайту негіздерінің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі ғылыми зерттеу әдістемесі

    Курсы ғылымға және оның жіктелуіне, ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасына анықтама береді, ғылыми ақпараттың негізгі көздерімен, оқу-ғылыми жұмыстың құрылымымен, мектеп оқушыларының ғылыми бағыттағы жұмыстарын (эссе, жоба жұмыстарын, баяндамаларды) жүргізу, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер ғылыми гипотезаларды тексеру және қайта қарау мақсатында тиісті деректерді жинау үшін тиісті құралдар мен әдістерді пайдалана отырып, бірлескен ортада ғылыми зерттеулерді жоспарлай, жобалай және жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл С1

    Курс ауызекі сөйлеу дағдыларына баса назар аудара отырып, ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру үшін әзірленген. Келесі тілдік салаларға бағытталған: сөйлеу дәлдігі, еркін сөйлеу, күрделілік, прагматизм. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы ағылшын тіліндегі жаңалықтардың жалпы ағынынан қажетті ақпаратты таңдай алады және оны коммуникативтік-функционалдық бағытта пайдалана алады; ғылыми күрделі мәтіндерді жазады және оқиды, ғылыми терминология мен лексиканы таңдайды; топтық жұмыста қажет түрлі рөлдерді орындай отырып, топта жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілінің жазбаша сөйлеу практикасы

    Курс оқу ауқымында қойылған оқу стратегиясына сәйкес студенттердің оқу және ақпараттар алу іскерліктері әртүрлі жанрдағы аутентикалық көркем әдебиет, қоғамдық – саяси, визуалдық-мінез - құлықтылық, прагматикалық мәтіндерге, меңгерген материалдарға, әлеуметтік –мәдени білімдеріне сүйене отыру аясында қалыптастырады. Курс аяқтағаннан соң нормативтік талаптарын сақтай отырып, маңыздык омпоненттерге ерекше көңіл бөліп, эссе және баяндама жаза алады. Оқылған, тыңдалған және көрсетілген фактілерді, оқиғаларды жазбаша түрде бірізділікпен баяндау, сондай-ақ кейіпкерлер әрекеттеріне, фактілерге және оқиғаларға өз көзқарасын білдіре алады. Бұқаралық ақпарат құралдарынан түсетін ақпараттарды және дәлелдерді жинақтай және бағалай отырып әртүрлі мәселелерді мазмұндайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу орта мектепте шетел тілі сабағын өткізуге және студенттерді мәдениаралық қарым-қатынасқа даярлауға жеткілікті деңгейде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігінің болуын көздейді. Курс аяқталғаннан кейін студент әдістемелік тапсырманы тұжырымдай алады; тілдік материалды, оқыту тәсілдерін, құралдарын іріктеп, оқу материалын меңгеру үшін және әдістемелік міндетті шешу үшін оқушылардың оқу іс-қимылдарын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілінің ауыз екі сөйлеуді дамыту

    Курс ауқымында студенттер дайындалған диалог және монолог сөзді (үлгі - мәтін негізінде, түйінді сөздерге, жоспарға, тезистерге, мәтіндер мен мақаланың аттарына, суреттерге, кинофильмдерге, теледидар т.б.) материалдарына және көріп-байқау, ақпараттық деректердің негізінде студенттердің өмірден алған және тілдік тәжірибелеріне, проблемалық жағдаяттарға сүйене отырып, дайындалмаған диалог және монолог сөз түрінде сөйлеуді меңгереді. Курс аяқтағаннан соң студенттер әртүрлі тақырыптар ауқымында сөйлей алады, дайындықсыз, грамматикалық қателер жібермей, сөйлеу стильдерімен асыра шектелмей әңгіме жүргізе алады. Әрбір іске өзінің қызығушылығын көрсету, қажетті дәлелдер арқылы өзінің көзқарасын түсіндіреді және нығайта алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық емтихандарға дайындық стратегиясы

    Курс тілдік құзыреттерді стратификациялаудың халықаралық деңгейіне және халықаралық коммуникацияға сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелерін меңгеруді көздейді. Пәнді игеру нәтижесінде студент оқудағы үзінділердің барлық түрлерінде нысаналы материалдарды қарастырады және талдайды; тиісті тіл мен грамматиканы пайдалана отырып, статистикалық деректерді түсіндіреді және сипаттайды; жалпы түсінік пен детальді түсінік үшін тыңдап-түсіну дағдыларын көрсетеді; негізгі идеяларды анықтайды және формалды немесе академиялық үзіндінің тиісті қосалқы детальдарын бөліп көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IELTS, TOEFL,TKT халықаралық тестілеулер практикум

    Курс халықаралық стандарттардың ағылшын тілі бойынша емтихандарға дайындық және одан әрі халықаралық сертификаттау, шетел тілін меңгеру деңгейінің технологияларын - әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студент мәтін элементтерін анықтайды және қажет болған жағдайда осы элементтерді өз хатында жазып қолданады; әр түрлі эссе жазады; өз сөзін бағалайды және өздігінен түзетеді; тиісті лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, өз пікірлерін тұжырымдайды, білдіреді және қорғайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жаңа технологиялар

    Курстың мақсаты cтуденттерді әртүрлі заманауи білім беру деңгейлеріндегі оқу процесінде белсенді оқыту мақсатында негізгі заманауи педагогикалық технологиялармен таныстыру. Бітіргеннен кейін студент технологияларды интеграциялау тәжірибесіндегі соңғы жетістіктер туралы біледі; оқушылардың шетел тіліндегі оқуын бағалау үшін әртүрлі бағалау стратегияларын қолданады; Flipgrid, Live board, Coursera, PADLET негізінде онлайн сабақты модельдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстары

    Курстың мақсаты-студенттердің ағылшын тілін үйрену және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану және жасанды интеллект саласындағы білімдерін, дағдылары мен іскерліктерін кеңейту. Оқу процесінде студент АКТ, зерттеу және коммуникациялық құзіреттіліктерді қалыптастырады. Курстың өзектілігі цифрлық технологияларды білім беру ресурсы ретінде пайдалану болып табылады, ол тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектеседі, осылайша қызықты, лингвистикалық мазмұнды оқу ортасын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған жобалар, CLIL және Case study технологияларын қолдану әдістері

    Курс озық практика мысалдарының теориялық және практикалық сабақтарына, сондай-ақ CLIL, Project, Case тәжірибелерін талқылауға және салыстыруға негізделген. Пәнді игеру барысында студенттер CLIL, Project, Case әдіснамасының барлық принциптеріне негізделген өзінің CLIL, Project, Case блогын жасайды; шетел тіліндегі білім беру іс-әрекетінде жобаның, CLIL, Case study ерекшеліктерін ажыратады; әртүрлі ресурстардағы халықаралық бірлескен жұмыстар мен жобалардың тәжірибесін сыни бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқу үрдісін модельдеу

    Курс сыныпта оқуды жеңілдету және студенттерімізге 21-ші ғасырда цифрлық болуға көмектесу үшін оқытудың сенімді теориялары мен дәлелденген педагогикалық оқыту принциптеріне негізделген танымдық-интерактивті технологияларды қолдануға бағытталған. Пәнді меңгеру процесінде студенттер оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің мүмкіндіктерін, олардың жіктелуі мен салыстырмалы сипаттамасын қолданады; білім беруде жобалық және когнитивті қызметін көрсетеді; оқу процесінде оқушыларды ынталандыру мақсатында сабақтардың контенттін құру және бейімдеу үшін АКТ-ны пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Бұл курс студенттерде қалыптастырады: мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтас құрылымы, оның жеке басы туралы; кәсіби-педагогикалық шеберліктің мәні, мазмұны және ерекшелігі туралы; Педагогикалық шеберлік негіздерінің құрылымдық құрамдас бөліктері: педагогикалық қабілеттер, педагогикалық техника және педагогикалық ықпал ету құралдары, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтері туралы білімді. Педагогикалық қызметті педагогикалық және азаматтық сананы дамыту, студенттердің шығармашылық және жеке өсуінің шарты ретінде түсіну және қабылдау. Сондай-ақ, бұл курс мектепке дейінгі және орта білім беру жүйесінде өзінің кәсіби өсуі мен жеке дамуының траекториясын жобалаудың педагогикалық техникасы мен дағдыларын практикалық игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілдерін оқытудың теориялық және практикалық негіздері

    Курс жетекші лингвистикалық және оқыту теориялары мен шетел тілін оқытудың негізгі әдістері арасындағы байланысты қарастырады. Курс соңында тыңдаушы тілді пайдаланудың теориялық және практикалық аспектілерін, оның ішінде оның фонетикалық, семантикалық, грамматикалық, мәтіндік және прагматикалық ерекшеліктерін, сондай-ақ тіл құрылымының әртүрлі аспектілерін зерделеудің негізгі тәсілдерін синтетикалық тұрғыдан сипаттай білуін көрсете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер

    Курста салыстырмалы-педагогикалық тәсіл негізінде шетел тілін мектепте оқыту кезінде инновациялық технологияларды енгізу және іске асыру процесін ұйымдастырудың теориялық-практикалық негіздері қаралады және талданады. Пәнді меңгергеннен кейін студент шетел тілін оқыту процесінде әдістемелік қызметтің әртүрлі түрлеріне барабар әдістемелік тәсілдерді талдайды; қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдайды және бағалайды, зерттеу міндеттерін шешу кезінде идеяларды жинақтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Бұл курс студентті медиа-сауаттың негізгі қиындықтарымен таныстырады, сыни ойлау дағдыларын дамытады және медиа-мазмұнды интерпретациялауды талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс аяқталған соң студент медиа сауаттылықтың негізгі анықтамаларын, тұжырымдамаларын, тәсілдерін атайды; медиатекстерді атрибуттау әдістерін анықтайды; медиамәдениетті қалыптастыруда қоғамдық ақпарат мазмұнының жеке адамға, қоғамға әсерін түсінеді; виртуалды және медиа ортада жауапты, сындарлы және әдепті қарым-қатынас пен хабарламалар жасайды, және оларды бұқаралық ақпарат құралдарында таратады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде оқыту және оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

    Пән мәдениетаралық коммуникация контекстінде шетел тілін оқытуда компьютерлік технологияны, интернетті, телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиялық және электрондық бағдарламалар мен оқулықтарды пайдаланудың тұтас көрінісін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер бірінші немесе екінші тілді үйренуді тиімді, ынталандыратын және интерактивті ету үшін АКТ құралдарын зерттейді; АКТ құралдарына жаңа көзқарасты көрсетеді және тіл үйрену үшін оларды қолданудың жаңа тәсілдері мен озық тәжірибелерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы медиа сөйлеуді оқытудың ерекшеліктері

    Курс БАҚ-та білім алу және бұқаралық ақпарат құралдарының сауаттылығы үшін кеңінен сөйлеу, тыңдап-түсіну, оқылым мен жазылым дағдыларын дамытуға, сондай-ақ түрлі БАҚ-ты талдау және құру үшін сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қазіргі әлемдегі және білім берудегі медианың рөлін, лингвистикадағы медиа ұғымын, сондай-ақ ағылшын тілін оқытудағы медиа мен педагогикалық аспектілердің рөлін қысқаша сипаттайды; оқу-тәрбие процесінде медианы тиімді пайдалану дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі В2

    Курс коммуникативті білімді жалпы және кәсіби лексикаға негізделген сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде қолдана білу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер ауызша және жазбаша түрде ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді жеткізеді, кәсіби бағдарланған мәтіндер мен аннотацияларды түсінуге қабілетті болады; кәсіби тақырыптар бойынша әдебиеттерді таңдайды, үздіксіз білім алуға қажетті материалды өз бетінше оқуды жүзеге асырады, өңдейді және безендіреді, білім беру кеңістігінде басқару қызметінде оқуға қажетті материалды өз бетімен синтездейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық тыңдалым және айтылым

    Пәнді меңгерудің мақсаты: академиялық қарым-қатынас деңгейіне сәйкес келетін шетел тілдерін меңгеру саласындағы білім, білік және дағды жүйесін жетілдіру, сондай-ақ студенттердің академиялық дағдыларын, тілін және сыни ойлауын жүйелі және прогрессивті дамыту. Студент академиялық қарым-қатынас жағдайында кез келген тақырыпта ауызша және жазбаша түрде кәсіби шетел тілі коммуникациясын құрады; негізгі идеялар мен детальдарды ажырата отырып, академиялық дереккөздерден алынған ақпаратты жинақтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл С2

    Курс жалпы кәсіби саланың сөйлеу тақырыптары негізінде білім алушылардың жалпы ғылыми және кәсіптік деңгейінің халықаралық стандартына жету үшін дайындықтың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағытын тереңдетуге бағытталған. Студенттер тілді практикалық қарым-қатынас мақсатта түсіндіру немесе талдау үшін тілді тиімді артикуляциялайды, сондай-ақ тілді меңгерудің ілгері деңгейінде аудиторияны, мақсаттарды және әлеуметтік кодтарды түсіну деңгейін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сын тұрғысынан ойлау және жазу

    Курс зерттеу және академиялық тапсырмаларды орындау үшін қажетті сыни ойлау және жазу дағдыларын дамытады. Курс логикалық аргументация қағидаттарына, озық риторикалық әдістерге, сыни ойлау мен бастапқы материалды тиімді пайдалануға, зерттеу және дәйексөз алу дағдыларына, сондай-ақ стилистикаға баса назар аударады. Курс соңында студенттер нақты, дәйекті, бірыңғай дәлелді эссе құрастыра алады; авторлардың бақылаушы және қолдаушы идеяларын анықтау, бағалау және талқылау арқылы мәтіндерге сыни талдау жасай алады; эмоционалды үндеулерді тану, фактілерді пікірлерден ажырату, болжамдарды, стереотиптерді, жалпылау мен теріс пікірлерді анықтау үшін риторикалық жазуды сын тұрғыдан бағалайды; тиісті тілді, риторикалық заңдылықтар мен дәлелдерді қолдана отырып, дипломдық жұмысты жазады және қорғай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілінің теориялық грамматикасы, фонетикасы мен лексикологиясы

    Курс ағылшын тілін теориялық грамматиканың, теориялық фонетиканың, ағылшын тілінің лексикологиясының жалпы бағыттары бойынша оқытуға бағытталған. Пән сөз, сөз жасау тәсілдері, тілдің фонетикалық құрылысы, фонема, буын, екпін және интонация сияқты негізгі ұғымдарды қамтиды. Қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын және оны сипаттау принциптерін сипаттайды. Оқу соңында, студент тілдің әртүрлі деңгейлерінде лингвистикалық талдау жасайды, лингвистикалық зерттеулердің негізгі әдістерін игереді, тіл бірліктері мен олардың қызметі туралы теориялық мәліметтерді түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, орта білім берудің жаңартылған мазмұны, білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының тенденциялары туралы түсінікке ие болады; ұлттық құндылықтарды ескере отырып, экология, кәсіпкерлік және қаржы саласындағы негізгі түсініктер мен білімдерді игереді
  • пәндік саладағы негізгі теориялық білімдерді, педагогикалық және кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен іскерліктерін меңгерген;
  • орыс, қазақ және екі шетел тілдерінде іскерлік және практикалық деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыруға қабілетті; көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда конструктивті диалогтың, қарым-қатынастың білігі мен дағдыларын көрсетеді;
  • педагогика мен психологияның теориялық пен практикалық білім негіздерін оқу үрдісінде және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда қолданады;
  • жас ерекшелігі, сенсорлық және зияткерлік дағдыларға байланысты әр оқушының білім беру қажеттілігін ескере отырып, тілдерді оқыту әдістемесі саласында негізгі және екінші шет тілдері бойынша фундаменталды білімді игереді; көңіл бөлу, ашықтық және құрмет көрсету арқылы қарым-қатынастың қолайлы жағдайын жасайды және туындайтын мәселелердің сындарлы шешімдерін таба алады;
  • – білім беру жүйесінде және медиакеңістікте ақпараттық коммуникация мен сандық технологияларды пайдаланып, жасанды интеллектің жаңа әдістері арқылы ақпаратты сараптайды және бағалайды, ақпараттық мәдениетті меңгереді;
  • академиялық жетістіктерін арттыру мақсатында зерттеу мәдениеті мен сын тұрғысынан талдау негізінде кәсіби бағытталған мәдениетаралық коммуникативтік міндеттерді шешеді;
  • өзінің және оқытылатын тілдер елдерінің ұлттық мәдениетін, тарихын және әдебиетін меңгереді.
Top