Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Академиялық оқылым мен жазылым

    Мақсаты: ағылшын тілінің оқылым мен жазылым дағдылары мен білімдерін дамыту және жаңарту. Мазмұны: Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Оқу мәтіндерінің түрлері. Презентация стилі. Құзыреттіліктер: шет тілінде негізгі ақпаратты жазбаша түрде алу және жаңғырту; шет тіліндегі анықтамалық материалдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Практикалық фонетика

    Фонемалар және олардың аллофондары, фонемалар мен олардың аллофондарының таралуы мен үйлесімділігі, фонемалар мен артикуляциялық ауысулардың үйлесуі. Силлабикалық құрылу және срафрафинг. Ағылшын вербалды интонациясы ана тіліне қатысты стресс, ана тіліндегі стресстің орны мен дәрежесі. Ағылшын тілінің фонетикалық құрылымының интонациялық компоненті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық грамматика

    Қарапайым ағылшын тіліндегі сөйлем құрастыру. Уақытқа, адамға және санға байланысты көмекші етістіктердің формалары. Ағылшын сөйлеміндегі сөз тәртібі. Теріс сөйлемдер құрастыру. Пысықтауыш есімдіктер. Нысан корпусындағы есімдіктер. Мақал. Алдын ала сөйлемдер. Модальды етістіктер және олардың баламалары. Сын есімдер мен нақыл сөздерді салыстыру дәрежелері. Демонстрациялық есімдіктер. Императивті көңіл-күйде сөйлемдер құрастыру. Жеке / жеке тұлға құрайтын сөйлемдер құрастыру. Анықтамалық сөйлемдер. Бағыныңқы сөйлемдер.Субъективті көңіл-күй. Инфинитивті. Қатысу. Герундий

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық тыңдау және жазбаларды жүргізу

    Мақсаты: кәсіби әлеуметтік-коммуникативтік мәселелерді шешу үшін шет тілін коммуникативтік, кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: Тыңдау кезінде жазып алу; шет тілі дыбыстарын есту арқылы қабылдау, дыбыстардың артикуляциялық ерекшеліктерін, бейтарап сөйлеудің интонациясын және ырғағын; хат, сауалнама жазу; жоспарды, ауызша/жазбаша қарым-қатынас рефераттарын құрастыру. Құзіреттіліктер: лингвистикалық, әлеуметтік лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық, дискурсивті құзыреттіліктерді қалыптастыру және дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең сүйіспеншілікке тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Лингвоелтану (негізгі шетел тілі)

    Мақсаты: елтану мен лингвоелтанудың негізгі ұғымдарымен, тұжырымдамаларымен, болмыстарымен және терминдерімен таныстыру, елдің мәдени мұрасының тарихи дамуы туралы білім базасын құру. Мазмұны: Лингвоелтану ғылыми пән ретінде. Лингвоелтанудың ғылым ретінде қалыптасу тарихы. Лингвоелтану және елтану. Мәдениет және қоғам, тіл. Ел туралы білімді жинақтау және оларды байланыс процесінде белсенді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тілдік бағалауға кіріспе

    Мақсаты: курстың мақсаты-тілдік құзыреттілік – жаңа тілдік құралдарды (фонетикалық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық) игеру, ағылшын тілінің тілдік құбылыстары туралы білімді игеру. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы мәдени құзыреттер-өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті, кәсіби құзыреттер-кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Деңгейлі оқу

    Мақсаты: сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу сияқты негізгі коммуникативтік дағдыларды дамыту. Мазмұны: көркем мәтінді өзіндік жұмыс ретінде және дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру құралы ретінде зерттеу; оны өңдеу негізінде мәтіннің мазмұнын түсіне білу. Қалыптасқан құзыреттіліктер: өз көзқарасының логикалық және сауатты көрінісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Студенттер: әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану; оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары

    Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және диалог, өзара әрекет, коммуникация

    Мақсаты: педагогика мен дидактиканың құзыреттілігін арттыру. Студенттер адам психикасының қалыптасуы, дамуы, жұмыс істеуі, оның құрылымдық компоненттері, даму заңдылықтары, тұлғаның жұмыс істеуі, жеке және жеке қасиеттерінің заманауи психологиялық теорияларын, модельдерін, тұжырымдамаларын игереді және білім алушылардың/оқушылардың оң дамуын қолдау үшін оқытуда және әртүрлі білім беру контексттерінде білімді қолдана алады. өзара әрекеттесу үшін құзыреттерді игеру, өзара іс-әрекеттің әр түрлі серіктестік желілерінде қарым-қатынас жасау және ынтымақтасу, педагогикалық қызметті дамытуға қолайлы жаңа қатынастар жасау. Студенттер: * педагогикалық психологияның негізгі ұғымдарын, терминдері мен салаларын, психологиялық-педагогикалық білімді практикалық қолдануды біледі; * оқу және тәрбие процестеріндегі адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдайды; * әр түрлі деңгейдегі білім беру орталарын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады; * кәсіби құзыреттіліктің дамуын өмір бойы үздіксіз оқу процесі ретінде түсінеді; • жеке, коммуналдық және желілік деңгейлердегі байланыс пен өзара әрекеттесудің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын біледі; • оқытуды ынталандыру үшін ең қолайлы жазбаша және ауызша қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдайды; • оқу тәжірибесін байыту үшін онлайн және контактілі оқытуда диалогты қолданады; • топтық динамиканың заңдылықтарын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (A1)

    Пәннің мақсаты: алған білімдері мен дағдыларын кәсіптік қызметте жүзеге асыруға қажетті әдістемелік дағдыларды дамыту. Пәннің мазмұны: кіріспе-фонетикалық курс, екінші шет тілінің грамматикасы мен лексикасы (А1) Қалыптасатын құзыреттіліктер: шет тіліндегі тілдік материалды түсіну және білу, кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін қажет шетел әдебиет көздерінен кәсіби ақпарат алу; білімін тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілінің академиялық курсы (А1)

    Мақсаты: екінші шет тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту, студенттерді екінші тіл оқытылып жатқан елдің әлеуметтік-мәдени мазмұнымен таныстыру. Мазмұны: кіріспе фонетикалық курс, екінші шет тілінің грамматикасы мен лексикасы (A1). Құзыреттері: екінші шет тілінде тілдік материалды білу және түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Базалық шетел тілі (негізгі шетел тілі)

    Қарым-қатынастың әлеуметтік саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Салт-дәстүрлер. Қарым-қатынастың білім беру және кәсіби саласы: болашақ мамандығы. Демалыңыз. Қазіргі заманғы тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени және тарихи алғышарттар. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық проблемалар. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінде академиялық сөйлем

    Мақсаты: сөйлесу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеру. Мазмұны: академиялық лексика, сөйлеу үлгілерін зерттеу, академиялық жазу дағдыларын дамыту, ағылшын тілінде әртүрлі академиялық жанрлардың жазбаша мәтінін құрастыру. Құзыреттіліктер: ақпаратты ассимиляциялау, сақтау, өңдеу және түсіндіру; теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдау, өз көзқарасын түсіндіру, дәлелдеу және дәлелдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілінің академиялық курсы (А2)

    Мақсаты: екінші шет тілінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту, студенттерді екінші тілде оқытылатын елдің әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік лингвистикалық мазмұнымен таныстыру. Мазмұны: екінші шет тілінің грамматикасы, екінші шет тілінің тақырыптық лексикасы (А2). Құзыреттіліктер: тілдік материалды түсіну және екінші шет тілінде қарым-қатынас жасай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2)

    Пәннің мақсаты: Тіл білімінің жалпы ұғымдарымен, ойды қалыптастырудың сөздік құралдарының жүйесі ретінде тілдің құрылымымен таныстыру.Пәннің мазмұны: Қазіргі қоғамдағы отбасы. Әлеуметтік мәселелер. Мерекелер. Демалыс. Саяхат. Сән және жеке стиль. Менің университетім. Менің болашақ мамандығым.Қалыптастырылатын құзіреттіліктер: белгілі бір әлеуметтік-мәдени жағдайда сәйкес келетін тілдік және тілдік емес құралдар арқылы коммуникативті жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану Студенттер мүмкін: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну; педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну; адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз; білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: студенттерді цифрлық технологиялардың мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Әдістеме оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану. Оқу нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ - ның цифрлық білім беру ресурстары. Құзыреттіліктері: білім берудің әкімшілік-басқару қызметін фровизациялау өзінің кәсіби қызметінде цифрлық технологияларды қолдану әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Шетел тілін оқыту әдістері мен технологиялары

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерін арттыру. Студенттердің білім берудің әдістемелік жүйесіне тұтас көзқарасы бар, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады, жоспарлау, көшбасшылық, оқыту мен бағалау, білім берудің шарттарына сәйкес оқытудың формаларын, әдістері мен технологияларын пайдалана алады. нақты мектеп және оқушылардың мүмкіндіктері. Оқушылар орындай алады: • оқуға қолайлы педагогикалық үлгілерді таңдау • технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылықпен және әртүрлі тәсілдермен қолдану • оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланыңыз • авторлық құқық пен деректерді қорғаудың нормалары мен принциптерін білу және қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттағы тіл

    Пәннің мақсаты: студенттердің кәсіби, әдістемелік және тілдік құзыреттілігін одан әрі қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Курс пәнаралық болып табылады және студенттердің қабілеттері мен дағдыларын, шет тілін оқыту теориясы мен әдістемесінің негізгі категорияларын қорытындылауға және біріктіруге мүмкіндік береді. Құзыреттілік: Студентер ауызша және жазбаша түрде болашақ мамандықтарына байланысты өзара мәдени қарым-қатынас жасай білуді, түрлі сипаттағы мәтінге мәтін алдындағы және мәтіннен кейінгі тапсырмаларды құрастыруды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (В1)

    Мақсаты: B1 негізгі жеткіліктілік деңгейінде студенттердің мәдениаралық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі қоғамдағы отбасы. Әлеуметтік мәселелер. Мерекелер. Сапар. Жастар сәні және жеке стиль. Менің университетім. Менің болашақ мамандығым. Қалыптасқан құзыреттіліктер: сөйлеу әрекетінің төрт түрі: оқу, сөйлеу, жазу және тыңдау бойынша шет тілдік қатынас дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • 21 ғасырдағы мұғалімнің дағдылары

    Мақсаты: болашақ шет тілі мұғалімдерінің 21 ғасыр дағдыларын дамыту үшін танымдық, шығармашылық немесе басқа да әрекеттерді ұйымдастыру арқылы мета-оқыту үшін жағдай жасау. Мазмұны: 21 ғасырдағы мұғалім шеберлігі. Сауаттылық – тіл, есеп, қаржы, ғылым, мәдениет, өзін-өзі дамыту рөлі туралы негізгі білім. Құзыреттіліктер: сыни тұрғыдан ойлау, есептерді шешу, шығармашылық ойлау, ынтымақтастық. Жеке қасиеттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бағалау және дамыту

    Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Тіл тарихы

    Пәннің мақсаты: түркі тайпалары туралы ежелгі тарихи мәліметтермен танысу; салыстырмалы тарихи әдіске сипаттама; түркі тілдерінің қалыптасу және даму ерекшеліктері. Мазмұны: Түркі тілдерінің классификациясы, ұйғыр тілінің даму кезеңдері. Ұйғыр тілінде жазылған ескі ескерткіштердің тілдік ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу әрекетінің рецептивті түрлерін үйрету

    Мақсаты: студенттерді шетел тілінде сөйлеу әрекетінің рецептивті түрлерін оқыту әдістемесі саласындағы заманауи ғылыми жетістіктермен таныстыру, бар ұғымдарды және оларды тәжірибеде жүзеге асыру мүмкіндіктерін сыни тұрғыдан бағалауға үйрету. Курсты аяқтағаннан кейін студент мыналарды істей алады: • академиялық және кәсіби өзара әрекеттесу үшін қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды, оның ішінде шет тілдерінде қолдану; • орта білім беру деңгейі шеңберінде шет тілдерін оқыту саласындағы ғылыми-әдістемелік зерттеулердің нәтижелерін талдау және жүйелеу; • мектепте шет тілін оқыту шеңберінде сөйлеу әрекетінің рецептивті түрлерін оқытудың негізгі және қосымша формаларын әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас

    Мақсаты: Білімгерлердің мәдениетаралық қарым-қатынас құзыретін қалыптастыру Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынас түсінігі. Мәдени Айсберг теориясы. Жоғары және төменмәтіндік мәдениет теориясы. Герт Хофштедтің мәдени өлшемдер теориясы. Стереотиптер. Мәдени шок. Бейвербальды қарым-қатынас. Ағылшын этикеті. Мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелері. Мәдениетаралық құзырет. Құзыреттер: білімгер алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын мәдениетаралық қарым-қатынас процесінде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқытудағы ағылшынтілді елдердің картасы

    Пәннің мақсаты: студенттердің мәдениаралық коммуникативтік құзыреттілік білімдерін, қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Пәннің мазмұны: Мәдениаралық қарым-қатынас және тіл. Мәдениаралық құзыреттілік және оның құрылымы. Этноцентризм. Тілдегі құндылықтардың көрінісі. Құзыреттілікті қалыптастыру кезеңдері. Мәдениаралық қарым-қатынасты қалыптастырудың негізгі факторлары. Қалыптасқан құзыреттіліктер: меңгерген білімдерін нақты коммуникативті жағдайларды және осы мәселелерді тиімді шешу жолдарын іздестірудегі коммуникативті қателіктерді талдауға қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Лексикология( негізгі шетел тілі)

    Пәннің мақсаты: студенттерде ағылшын тілінің қазіргі жағдайы мен тарихи дамуындағы, әлеуметтік және прагматикалық жағдайындағы сөздік құрамы туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: сөзжасам. Лексикалық бірліктердің семантикалық құрылымы. Сөз тіркестері және фразеология. Омонимия. Дереккөздер. Жіктеу. Қазіргі ағылшын тіліндегі синонимия, антонимия. Сөздік құрамының этимологиялық сипаттамасы. Лексикография қалыптасқан құзыреттер: лингвистикалық құбылыстарды талдауда лексикология бойынша білімді қолдану; негізгі лексикологиялық терминдерге анықтама беру; сөз құрылымын, сөзжасам моделін және сөз тіркестерін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Ілгермелі шет тілі

    Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер: * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді; * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді; * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады; * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады; * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолданып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Сөйлеу әрекетінің продуктивті түрлерін үйрету

    Мақсаты: студенттерді шетел тілінде сөйлеу әрекетінің өнімді түрлерін оқыту әдістемесі саласындағы заманауи ғылыми жетістіктермен таныстыру, бар ұғымдарды және оларды тәжірибеде жүзеге асыру мүмкіндіктерін сыни тұрғыдан бағалауға үйрету. Курсты аяқтағаннан кейін студент мыналарды істей алады: • академиялық және кәсіби өзара әрекеттесу үшін қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды, оның ішінде шет тілдерінде қолдану; • орта білім беру деңгейі шеңберінде шет тілдерін оқыту саласындағы ғылыми-әдістемелік зерттеулердің нәтижелерін талдау және жүйелеу; • мектепте шет тілін оқыту шеңберінде сөйлеу әрекетінің өнімді түрлерін оқытудың негізгі және қосымша формаларын әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытуда оқу-әдістемелік материал әзірлеу

    Мақсаты: Мектепалды даярлық мұғалімдерінің оқу жоспарын құру принциптерін, мақсаттар мен міндеттерді жоспарлауды, курсты және бағдарламаны ұйымдастыруды және материалдарды әзірлеуді қамтамасыз ету. Мазмұны: Шетел тілін оқытудың теориясы мен тәжірибесінің негізгі бағыттары. Шетел тілін оқытудың заманауи технологиялары мен құралдары. Құзыреттіліктер: дидактикалық материалдарды жобалау және өңдеу; ағылшын тілін үйренудің кеңейтілген блоктарын дамыту; АКТ қолдану арқылы ағылшын тілі сабағында оқу үдерісін шығармашылықпен ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жоба жұмысын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: студенттердің жобалық құзыретін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Жоба түрлері. Тақырыпты таңдау және тұжырымдау, мақсат қою. Жобаның мазмұны мен кезеңдері. Зерттеу әдістері мен құралдары. Жоба нәтижелерін ұсыну. Жобаны рәсімдеу. Құзыреттер: жоба жұмысын жоспарлау мен оны жүзеге асыру біліктілігі; студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. Студенттер мүмкін: * зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыту * бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданыңыз * ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту * әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзіңіздің зерттеу қызметіңізді құжаттаңыз және нәтижелеріңізді ұсыныңыз

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Медиа тіл

    Мақсаты: БАҚ: газеттер, журналдар, радио, теледидар, фильмдер және интерактивті интернет платформалары негізінде ағылшын тілінің ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: БАҚ тілі – әлеуметтік қарым-қатынастың ерекше тілі. Баспасөз тілі, радио-теледидар тілінің ерекшеліктері, компьютерлік ақпарат құралдары. Қалыптасқан құзыреттер: іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін еркін меңгеру, ақпараттық технологияның көмегімен жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше меңгеру және тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Академиялық шетел тілі

    Мақсаты: газет, журнал, радио, теледидар, фильмдер мен интерактивті интернет-платформалар сияқты ақпарат құралдарына негізделген ағылшын тілінің ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: бұқаралық коммуникация тілі - бұл әлеуметтік өзара әрекеттесудің ерекше тілі. Нақты байланыс арналарының тілі: баспасөз тілі, радио мен теледидар, компьютерлік ақпарат құралдарының тіл ерекшеліктері. Бұқаралық ақпарат құралдары және қоғам мәдениеті. Қалыптасқан құзыреттер: жалпы мәдени, кәсіби.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтін лингвистикалық талдау объектісі ретінде

    Мақсаты: тіл және сөйлеу туралы білімдерін тереңдету және жүйелеу, мәтіндерді лингвистикалық талдау дағдыларын жетілдіру; студенттердің кәсіби ой-өрісін кеңейту. Мазмұны: Мәтін филологиялық зерттеу объектісі ретінде. Тілдік мәтінді талдаудың мақсаты, міндеттері, пәні мен объектісі. Мәтінді зерттеудің негізгі аспектілері. Мәтін деңгейлері. Мәтін бірліктері. Құзыреттіліктер: ойлау мәдениетін меңгеру, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, теориялық және практикалық білімдерін әлеуметтік және кәсіби мәселелерді шешуде пайдалана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Диплом: Іскерлік шешендік өнер, презентация және коммуникация

    Мақсаты: көпшілік алдында сөйлеу және өзін-өзі таныстыру дағдыларын, мұғалім іс-әрекетіндегі қоғамдық коммуникацияның рөлі туралы түсініктерін дамыту; кәсіби мәтіндерді құрастыру және талдау қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Іскерлік қарым-қатынастың негізгі сипаттамалары, анықтамасы, функциялары, түрлері, ерекшеліктері және адам өміріндегі рөлі. Іскерлік презентацияларды дайындау. Презентацияларды ұйымдастырудың ғылыми негіздері. Іскерлік қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдары. Құзыреттері: іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру (көпшілік алдында сөз сөйлеу, келіссөздер жүргізу, кездесулер өткізу, іскерлік хат алмасу, электронды байланыс).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілі (В2)

    Пәннің мақсаты: студенттердің В2 базалық стандарты деңгейінде мәдениаралық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Қазіргі қоғамдағы отбасы. Әлеуметтік мәселелер. Мерекелер. Сапар. Сән және жеке стиль. Менің университетім. Менің болашақ мамандығым. Қалыптасқан құзыреттіліктер: сөйлеу әрекетінің төрт түрі: оқу, сөйлеу, жазу және тыңдау бойынша шет тілдік қатынас дағдылары мен дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті

    Пәннің мақсаты: «Оқытылатын тіл елінің әдебиеті» пәнін меңгерудің мақсаты – студенттердің тілдік және мәдени-тарихи құзіреттіліктерін қалыптастыру, студенттерді мәдениеттер диалогына қатыстыру. ағылшын және американ әдебиетінің ұлттық ерекшеліктері. Курстың мазмұны: Англосаксон және англо-норман әдебиеті. Қайта өрлеу. Ағылшын буржуазиялық революциясы және қалпына келтіру кезеңі әдебиеті. Ұлыбритания мен АҚШ-тағы ағарту дәуірі. Қалыптасқан құзіреттіліктер: кәсіби сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру, өз болашағының әлеуметтік маңыздылығын сезіну. кәсіп, кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін мотивацияға ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Мақсаты: бизнес-ортада еркін қарым-қатынас жасау және ағылшын тілінде іскерлік хат алысу сияқты белгілі бірер екшеліктерді ескеріп, студенттердің ағылшын тілін жетілдіру: Мазмұны: бизнес-терминология, этикет. Бизнес серіктестермен іскерлік келіссөздердің ұстанымдары. Кәсіби әдебиеттерді оқу. Іскерлік хаты ағылшын тілінде жазу. Клиенттермен, серіктестермен қарым-қатынас жасау түрлері. Құзыреттіліктер: іскери қарым-қатынас жасай алу, таныстырылымдар өткізу, келіссөздер ұйымдастыру, т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • - оқу үдерісінде зерттеу жүргізу үшін инновациялық және интерактивті әдістерді қолданады және практикалық мәселелерді шешу үшін заманауи әдістерді қолданады;
  • - инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсінеді, оқу процесінде оқушылардың жан-жақты қабілеттерін ескереді, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық саулығын этикалық тұрғыдан қолдайды;
  • - мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болады, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құрады; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтайды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдаланады;
  • - табиғаттың бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды қорытады және талдайды;
  • - шет тілдерін оқыту бойынша алған білімдерін жүйелеу және жалпылау, ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыстарды жүргізу процестерін модельдеу.
  • - әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қояды;
  • – тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік және өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамтиды, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
  • - ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми тұжырымдамаларды таниды және түсінеді, шетелдік ғалымдардың ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларындағы білімдерді қолданады және интеграциялау бойынша өзіндік ұстанымын дәлелдейді;
  • – оқытылатын шет тілінің ерекшеліктерін түсіну, теориялық білімдерін практикалық қызметте қолдана білу, кәсіби құзыреттілігін дамыту
  • - қазіргі қоғамның географиялық көзқарасын кеңейтеді және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмысты әзірлеу үшін АТ қолданады, жаратылыстану пәндерін пәндік-тілді оқытуда CLIL технологияларын қолданады, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін оқушылардың мәдениетаралық білімдерін кеңейтеді;
  • - әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, шет тілін оқытудың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және географияны оқытуды жақсартады және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдаланады;
  • - қазіргі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тілдерді оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын жобалайды, шет тілін оқыту саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады;
Top