Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби педагогикалық қызметте туындайтын коммуникативті және білім беру мәселелерін шешуге қабілетті, мәдениетаралық коммуникативті құзыретке ие, шетел тілін оқытуда заманауи технологиялар, әдістер мен тәсілдерді меңгерген жаңа формациядағы екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық оқылым мен жазылым
Практикалық фонетика
Практикалық грамматика
Академиялық тыңдау және жазбаларды жүргізу
Абайтану
Лингвоелтану (негізгі шетел тілі)
Тілдік бағалауға кіріспе
Деңгейлі оқу
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология және диалог, өзара әрекет, коммуникация
Екінші шетел тілі (A1)
Екінші шет тілінің академиялық курсы (А1)
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Базалық шетел тілі (негізгі шетел тілі)
Ағылшын тілінде академиялық сөйлем
Екінші шет тілінің академиялық курсы (А2)
Екінші шетел тілі (А2)
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Шетел тілін оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Арнайы мақсаттағы тіл
Екінші шетел тілі (В1)
21 ғасырдағы мұғалімнің дағдылары
Бағалау және дамыту
Тіл тарихы
Инклюзивті білім беру ортасы
Сөйлеу әрекетінің рецептивті түрлерін үйрету
Мәдениетаралық қарым-қатынас
Шет тілдерін оқытудағы ағылшынтілді елдердің картасы
Лексикология( негізгі шетел тілі)
Ілгермелі шет тілі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Сөйлеу әрекетінің продуктивті түрлерін үйрету
-
4 Оқу жылы
Ағылшын тілін оқытуда оқу-әдістемелік материал әзірлеу
Жоба жұмысын ұйымдастыру
Зерттеулер, даму және инновациялар
Медиа тіл
Академиялық шетел тілі
Көркем мәтін лингвистикалық талдау объектісі ретінде
Диплом: Іскерлік шешендік өнер, презентация және коммуникация
Екінші шетел тілі (В2)
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
Іскерлік ағылшын тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- - оқу үдерісінде зерттеу жүргізу үшін инновациялық және интерактивті әдістерді қолданады және практикалық мәселелерді шешу үшін заманауи әдістерді қолданады;
- - инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсінеді, оқу процесінде оқушылардың жан-жақты қабілеттерін ескереді, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық саулығын этикалық тұрғыдан қолдайды;
- - мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болады, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құрады; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтайды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдаланады;
- - табиғаттың бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды қорытады және талдайды;
- - шет тілдерін оқыту бойынша алған білімдерін жүйелеу және жалпылау, ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыстарды жүргізу процестерін модельдеу.
- - әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қояды;
- – тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік және өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамтиды, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- - ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми тұжырымдамаларды таниды және түсінеді, шетелдік ғалымдардың ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларындағы білімдерді қолданады және интеграциялау бойынша өзіндік ұстанымын дәлелдейді;
- – оқытылатын шет тілінің ерекшеліктерін түсіну, теориялық білімдерін практикалық қызметте қолдана білу, кәсіби құзыреттілігін дамыту
- - қазіргі қоғамның географиялық көзқарасын кеңейтеді және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмысты әзірлеу үшін АТ қолданады, жаратылыстану пәндерін пәндік-тілді оқытуда CLIL технологияларын қолданады, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін оқушылардың мәдениетаралық білімдерін кеңейтеді;
- - әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, шет тілін оқытудың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және географияны оқытуды жақсартады және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдаланады;
- - қазіргі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тілдерді оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын жобалайды, шет тілін оқыту саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады;
Ұқсас БББ
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты