Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • - оқу үдерісінде зерттеу жүргізу үшін инновациялық және интерактивті әдістерді қолданады және практикалық мәселелерді шешу үшін заманауи әдістерді қолданады;
  • - инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсінеді, оқу процесінде оқушылардың жан-жақты қабілеттерін ескереді, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық саулығын этикалық тұрғыдан қолдайды;
  • - мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болады, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құрады; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтайды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдаланады;
  • - табиғаттың бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды қорытады және талдайды;
  • - шет тілдерін оқыту бойынша алған білімдерін жүйелеу және жалпылау, ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыстарды жүргізу процестерін модельдеу.
  • - әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинайды және түсіндіреді, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қояды;
  • – тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік және өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамтиды, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін біледі, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
  • - ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми тұжырымдамаларды таниды және түсінеді, шетелдік ғалымдардың ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларындағы білімдерді қолданады және интеграциялау бойынша өзіндік ұстанымын дәлелдейді;
  • – оқытылатын шет тілінің ерекшеліктерін түсіну, теориялық білімдерін практикалық қызметте қолдана білу, кәсіби құзыреттілігін дамыту
  • - қазіргі қоғамның географиялық көзқарасын кеңейтеді және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмысты әзірлеу үшін АТ қолданады, жаратылыстану пәндерін пәндік-тілді оқытуда CLIL технологияларын қолданады, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін оқушылардың мәдениетаралық білімдерін кеңейтеді;
  • - әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, шет тілін оқытудың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және географияны оқытуды жақсартады және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдаланады;
  • - қазіргі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тілдерді оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын жобалайды, шет тілін оқыту саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады;
Top