Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01110 Педагогика және психология в Павлодар педагогикалық университеті

  • Жалпы психология
    Несиелер: 6

    Психология ғылым ретінде, оның пәні мен құрылымы Психиканың мәні мен құрылымы. Сенсорлық-перцептивті процестер. Ойлау және оның дамуы. сөйлеу және оның дамуы. есте сақтау процестері. Назар аударыңыз: мәні, физиологиялық негіздері, түрлері мен қасиеттері. Қиял: ұғым, функциялар Кейіпкер. Темперамент және қасиеттер. Жеке тұлғаның белсенділігі мен мотивациясы. Эмоциялар мен ерік. Жеке қабілеттер. Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивтік психология
    Несиелер: 7

    Когнитивтік психология: негізгі теориялық тәсілдер. психикалық бейнелеу. Сөйлеуді тудыратын модельдер.Ойлау және интеллект. Негізгі когнитивті стильдердің психологиялық сипаттамасы. Құндылық пайымдаулары. Танымдық процестердің эмоционалдық реттелуі. когнитивті даму. Сөйлеу онтогенезі және когнитивті дамудың детерминанттары (тұқым қуалаушылық, отбасы, интеллект, мәдениет).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика және психология тарихы
    Несиелер: 7

    Педагогика және психология тарихы пәні мен әдістері; антика, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі педагогика мен психологияның дамуы; Ағарту кезеңіндегі даму; Қазақстандағы психологиялық-педагогикалық ой тарихының қалыптасуы мен дамуы; Қазақстандағы және шетелдегі негізгі педагогикалық-психологиялық мектептер; Қазақстандағы және шет елдердегі педагогика мен психологияның негізгі заманауи даму бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаның психологиялық диагностикасы
    Несиелер: 9

    Психодиагностика ғылым және тәжірибе ретінде. Психодиагностиканың психометриялық негіздері. Қабілеттердің, когнитивті және эмоционалдық процестердің психодиагностикасы. Тұлға психодиагностикасы. Тұлға психодиагностикасының әдістері. Интеллект диагностикасы, когнитивті психикалық процестер мен психикалық процестердің психодиагностикасы. Психикалық күйлердің психодиагностикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясының жалпы сұрақтары. Сәбилік және ерте балалық шақтағы психикалық даму. Мектеп жасына дейінгі баланың белсенділігін дамыту. Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуы. Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуы. Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дүниетанымын қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі баланың тұлғасын тәрбиелеуге қоршаған ортаның әсері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Мен" концепциясының психологиясы
    Несиелер: 9

    Тұжырымдамаға кіріспе. Гуманистік психология саласындағы "мен" ұғымы. Когнитивті психологиядағы "мен" психология туралы ойлар. "Мен"психоаналитикалық тұлғаның табиғаты. "Мен" тұжырымдамасының когнитивті аспектілері. Р. Бернсті зерттеудегі "мен" концепциясының құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Жас проблемасы және жас аралығы. Психикалық дамудың негізгі концепциялары. Нәрестелер мен ерте балалық шақ кезеңінде баланың дамуы нәрестелер дағдарысы. Мектепке дейінгі жас: дағдарыс және жетекші қызмет. Кіші мектеп жасы. Жастық кезеңі. Ересек кезеңдер. Білім беру үрдісінің ерекшеліктері мен парадигмалары. Психологиялық мазмұны және оқу қызметінің құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлғаны психологиялық түзету
    Несиелер: 7

    Тұлғаның психологиялық түзетуы (психокоррекцияның пайда болу тарихы, түрлері, принциптері және кезеңдері). Тұлғаның психологиялық коррекциясының пайда болу тарихы. Психологиялық түзету түрлері. Тұлға дамуының психокоррекциялық бағдарламалары. Тұлғаның негізгі бағыттары. Тұлғаның негізгі сфераларын психокоррекциялау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 7

    Практикалық психология кәсіби қызмет ретінде және психологиялық ғылым саласы ретінде. Практикалық психолог жұмысының этикалық қағидалары мен ережелері. Практикалық психологияның бағыты ретінде психодиагностика, психокоррекция, психопрофилактика туралы түсінік. Практикалық психологтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Психологиялық қызметтің пәні мен міндеттері. Модельдер мен концепциялар. Білім беру психологының негізгі қызмет түрлері. Психодиагностика, психоконсультация, психокоррекция. Әр жастағы балалармен педагог-психолог жұмысының ерекшеліктері. Әлеуметтік іске қосылған балаларға психологиялық көмек. Педагог-психологтың білім беру мекемесінің педагогикалық құрамымен және ата-аналармен жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы психология практикумы
    Несиелер: 5

    Психологиялық зерттеу әдістері. Тұлға және оның көріністері. Зерттеу: жеке тұлғаның өзін-өзі бағалауы, жеке тұлғаның ұмтылу деңгейі, экстраверсия-интроверсия және невротизм, тұлғаның қасиеті ретіндегі агрессивтілік, жеке тұлғаның ерікті қасиеттері, ситуациялық және жеке мазасыздану, фрустрацияның эмоционалдық жағдайы. Тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері. Зерттеу: темперамент түрлері. кейіпкерлердің акцентуациялары. Тұлғааралық қатынастар. Қақтығыс жағдайындағы мінез-құлық стратегияларын зерттеу. Тұлға және оның көріністері. Жеке тұлғаның талаптарының деңгейін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Патопсихологии негiздерi
    Несиелер: 5

    Балалық және жастық шақ патопсихологиясы. Аномальды даму психологиясының әдістері. Диагностикалық әдістерге тарихи шолу. Қазіргі зерттеу әдістері Патопсихологтың диагностикалық жұмысының принциптері. Мектептегі дезадаптацияның және шекаралық бұзылыстың клиникалық-психологиялық диагностикасы. Балалық және жасөспірімдік кезеңдегі аффективті бұзылулардың психологиялық сипаттамасы. Психикалық дамудың жеке формалары мен бұзылыстарының психологиялық сипаттамасы (шизофрения, эпилепсия) Аномальды балалар мен олардың отбасыларына психологиялық көмек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы психология
    Несиелер: 5

    Юнга аналитикалық психологиясы және Адлер жеке психологиясы. Кеңес беруде бихевиоральды-когнитивті тәсіл. Кеңес берудегі экзистенциалды-гуманистік дәстүр. Нейролингвистикалық бағдарламалау (НЛП). Психологиялық кеңес беруде экзистенциалды тәсіл. Мақсаты: студенттерді психологиялық кеңес беру және психотерапияның ұстанымдарымен, формаларымен және мазмұнымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика және психология
    Несиелер: 7

    Тұлғаның әлеуметтік қалыптасуының педагогикасы мен психологиясы. Әлеуметтендіру факторлары. Бейімделу, дезадаптация және реадаптация. Адам дамуындағы әлеуметтік ауытқулар. Қиын өмірлік жағдайлар және сол жағдайда қалған балаларды орналастыру. Әлеуметтік-педагогикалық виктимология. Әлеуметтік педагогика және психология тарихы. Шет елдердегі әлеуметтік педагогика және психология. Білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс. Инклюзивті білім берудегі әлеуметтік педагогика, психология

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық практикум
    Несиелер: 8

    Психологиялық-педагогикалық семинар оқу пәні ретінде, оның мақсаттары мен әдістері. Психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге жағдай жасау. Жеке тұлғаның ерекшеліктеріне негізделген психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешу. Психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің әртүрлі формаларының құрылысы. Диагностиканың, болжаудың және жобалаудың психологиялық-педагогикалық әдістері, кәсіби тәжірибені жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес психологиясы
    Несиелер: 7

    "Бизнес психологиясы" пәнінің теориялық негіздері бизнес психологиясының пәні және тарихы. Басқарушылық қызмет түсінігі. Көшбасшылық және көшбасшылық. Бизнес психологиясындағы тұлға. Басқару қызметіндегі жанжал. Көшбасшы Мен бағыныштының іс-әрекетін ынталандыру. Бизнес процесі ретінде менеджменттің психологиялық ерекшеліктері; менеджердің жұмысын ұйымдастыру. Ұйымдағы әлеуметтік-психологиялық климат. Команда құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг
    Несиелер: 8

    Топтық динамика және топтың кезеңдері, топқа сипаттама. Жаттықтырушының рөлі. Интерактивті ойындар топтық психологиялық жұмыстың құралы ретінде. Нақты әлеуметтік дағдыларды оқыту. Хабардар болу және шешім қабылдау. Бағдарлама, кезеңдер, тәсілдер, әдістер. Әлеуметтік-психологиялық дайындық бағдарламаларының өзіндік нұсқаларын талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика және психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Педагогика және психологияны оқыту әдістемесі» курсының пәні, мақсаты мен міндеттері. Білім беруді нормативті қолдау, педагогика мен психологияны оқытудың мақсаттары мен принциптері. Педагогика мен психологияны зерттеудегі оқу міндеттерінің таксономиясы. Педагогика және психология бойынша дәрісті дайындау және өткізу әдістері. Педагогика және психология бойынша семинарларды, тәжірибелік сабақтарды өткізу әдістері .

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 7

    «Эксперименталды психология» курсының пәні мен мақсатының жалпы сипаттамасы. Эксперименттік психологияның теориясы мен тәжірибесін дамыту әдістемесі. Психологиялық эксперименттегі айнымалылар және оларды өлшеу. Психологиялық экспериментті ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу. Экспериментатордың қарым-қатынас белсенділігі және сыналушылардың мінез-құлқы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантты мiнез-кұлықтың алдын алу
    Несиелер: 7

    Ауытқу. Девиантты мінез-құлықтың көріну формалары. Мінез-құлық ауытқулары бар жасөспірімдердің типологиясы. Жасөспірімдік девиацияның даму факторлары. Девиантты мінез-құлықты балаларды әлеуметтендіру. Жасөспірімдік девианттылықтың ерекшеліктері. білім беру мекемесінде кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу. Профилактикалық жұмыста девиантты мінез-құлқы бар жасөспірімдермен интерактивті әрекеттесу формалары. Девиантты мінез-құлықты балалармен психокоррекциялық жұмыс. Девиантты мінез-құлықты балалармен сабақ өткізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психолоиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 7

    Өлшеу негіздері және мәліметтердің сандық сипаттамасы. Жалпы жиынтық және үлгі. Корреляциялық талдау. Статистикалық қорытынды әдістері: гипотезаны тексеру. Көпөлшемді әдістердің мақсаты мен классификациясы. Көпөлшемді әдістер мен модельдер. Көп регрессиялық талдау. Факторлық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мекемеде әлеуметтік педагогтың қызметі
    Несиелер: 7

    Әлеуметтік педагог жұмысы саласының ерекшеліктері. Әлеуметтік педагогтың қызметтік нұсқаулығы. Әртүрлі білім беру ұйымдарында әлеуметтік педагогтың әдістемелік жұмыс құрылымы. Әртүрлі білім беру ұйымдарында әлеуметтік педагогтың әдістемелік және ұйымдас-тырушылық жұмысы. Арнайы педагогика – мүгедек балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемелік негізі. Әлеуметтік педагогтың мүгедек балалармен жұмысының әдістемесі. Әлеуметтік педагогтың пенитенциарлық мекемелердегі жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медиацияның жалпы және мамандандырылған курсы
    Несиелер: 5

    Дауларды шешудің баламалы тәсілінің түсінігі және түрлері. Медиация жанжалдарды реттеу нысаны және дауларды шешудің соттан тыс тәсілі ретінде. Медиацияның артықшылықтары. Медиацияның негізгі принциптері. Медиация рәсіміне дайындық. Медиация құралдары. Медиация рәсімін өткізу туралы жалпы ережелер. Медиациялық сессиядағы медиатор мен тараптардың рөлі. Медитация, практикалық дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Конфликтология және медиация
    Несиелер: 5

    Конфликтологияның теориялық негіздері. Қақтығыстар: білім беру жүйесінде, қорқыту, ұйымдастырушылық және әкімшілік. Қақтығыстармен жұмыс жасау технологиялары әлеуметтік салада: арт-терапия, супервизион, коммуникативті, медиация.Медиация туралы жалпы түсінік. Адамның қабылдауы. Мінез-құлық стереотиптері. Перцептивті әсерлер. Медиациядағы қарым-қатынас. Медиация процесін ұйымдастырудағы медиатордың жұмысы. Мектеп медиациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Қазіргі дифференциалдық психологияның негізгі мәселелері. Темперамент құрылымы туралы түсініктерді дамыту. Темперамент құрылымының психологиялық диагностикасы.Жүйке жүйесінің қасиеттерінің психологиялық диагностикасы. Дифференциалдық психологиядағы қабілеттер мен дарындылық мәселесі. Функционалдық асимметрия. Гендерлік айырмашылық психологиясы. Мінезді дамытудың нұсқалары ретінде тұлғаның акцентуациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес берудің негіздері
    Несиелер: 6

    Психологиялық кеңес берудің теориялық және әдістемелік негіздері. Психологияның әдістемелік негіздері Жеке кеңес беру. Жеке тұлғаның психологиялық кеңес беру құрылымы. Консультациялық әңгіме жүргізу технологиясы. Кеңес беруші психологтың жеке және кәсіби аспектілері. Әр түрлі бағыттағы психологиялық кеңес берудің практикалық ерекшеліктері. Ата-ана мен бала қарым-қатынасы бойынша кеңес беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Жеке тұлға психологиясына кіріспе. Тұлғаны қалыптастыру және дамыту. Тұлға теориясы. Тұлға теорияларын зерттеудің қазақстандық және ресейлік тәсілдері. Тұлғаның бағыттылығы және қызметтің уәждемесі туралы түсінік. Темперамент туралы түсінік. Мінез туралы түсінік. Тұлғаның қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жанжалдар мен стрессті басқару
    Несиелер: 5

    Білім берудегі қақтығыстардың түсінігі мен мазмұны. Жанжалдардың түрлері мен себептері. Ұйымдағы қақтығыстарды шешу әдістері. Жанжал әлеуметтік-психологиялық құбылыс және білім берудегі басқару объектісі ретінде. Мұғалімнің конфликтологиялық мәдениеті. Стресстің табиғаты мен себебі. Эмоционалды күйзеліс синдромы. Эмоционалды жағдайларды өзін-өзі реттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    Отбасы мен некенің тарихы мен перспективасы. Некенің құқықтық негіздері. Отбасы типологиясы. Функционалды – отбасындағы рөлдік өзара әрекеттестік. Отбасы рөлдерінің құрылымы. Отбасы-неке қатынастарын қалыптастыру. Отбасылық қатынастар. Ерлі-зайыптылардың үйлесімділігі мәселелері. Отбасының өмірлік циклінің мәселелері. Отбасылық жанжалдар мәселесі. Баланың жеке тұлғасын отбасындағы әлеуметтендіру және тәрбиелеу. Бала мен ата-ана қарым-қатынасының сипаты. Отбасылық кеңес берудің негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психодиагностика бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Психодиагностика практикалық қызмет ретінде. Негізгі ұғымдар. Психодиагностикалық әдістер. психодиагностикалық процесс. Диагноз. Психодиагностикалық әдістер (әмбебап: тұлғаның даралық, когнитивтік, эмоционалды-ерікті мотивациялық сферасы, тұлғааралық қарым-қатынастар, өзіндік сана). Шығармашылық пен интеллект диагностикасы. Психодиагностикалық тексеру бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әлеуметтік-саяси жағдайды, дүниетанымдық, рухани-адамгершілік, әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді түсінуді көрсетеді, оларды шешу психологиялық-педагогикалық жұмыстың әдіснамасын, теориясы мен технологиясын білуге негізделеді

  • Код ON2

    Заманауи білім мен озық тәжірибені талдау негізінде психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізеді

  • Код ON5

    Кәсіби және әлеуметтік проблемаларды тұжырымдайды және шешімдер қабылдайды

  • Код ON6

    ҚББ-мен балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады

  • Код ON3

    Әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық мәселелер бойынша пікір шығару үшін маңызды деректерді жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады

  • Код ON11

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді.

  • Код ON8

    Педагогика және психология саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады

  • Код ON9

    Әртүрлі мәдениет, әлеуметтік жағдай, дене мүмкіндіктері, жасы мен көзқарастары бар адамдармен ынтымақтастық дағдысы, инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдысы бар

  • Код ON12

    Оқылатын салада оқуды жалғастыруға қабілетті

  • Код ON4

    Жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, жас ерекшелік және педагогикалық психологияның категориялық аппаратын, оқу іс-әрекеті мен тәрбие концепциясына талдамалы көзқарасты меңгерген

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін біледі және оларды педагогика мен психология саласында қолданады

Top