6B01110 Педагогика және психология в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы бойынша бәсекеге қабілетті бакалаврларды даярлау үшін тиімді инновациялық білім беру ортасын құру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
"Оқушыларды дамыту физиологиясы" пәнінің мақсаты-болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы заманауи мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру, оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте қашықтықтан оқытуды (сабақты) жүргізу әдістемесі
Пәннің мақсаты: қашықтықтан оқыту шеңберінде оқу процесін жүргізуге жан-жақты дайындық, қашықтықтан оқыту жүйесі бойынша сабақтарды өткізу процесінде үйлестірушінің болуы. Бүгінгі таңда ақпараттық қамтамасыз ету жүйесіне, білім берудің ақпараттық технологияларын, атап айтқанда электрондық оқулықтар мен бейнефильмдерді, Қашықтықтан оқытудың спутниктік арнасы бойынша басқа да электрондық басылымдарды енгізуге баса назар аудармай, кез келген әлеуметтік-экономикалық саланы ілгерілету мүмкін емес.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика тарихы
"Педагогика және білім беру тарихы" пәнін оқудың мақсаты-студенттердің әлемдік тарихи-педагогикалық процесті, оның даму заңдылықтарын ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейінгі нақты тарихи формаларда әртүрлі халықтар арасында білім беру, білім беру және оқыту теориясы мен практикасының бірлігінде игеруін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе
Студенттер "психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе" пәнін психологиялық педагогикалық дайындық процесінде алғашқылардың бірі болып игереді. Оның мақсаты-оқу-кәсіптік қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті оң оқу уәждемесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Пәннің мақсаты-әр адамның өмірдегі өркениетті іске асырылуын жан-жақты дамыту және педагогикалық шындықты ғылыми тану негізінде қоғамды дамыту, оны жетілдірудің тиімді шараларын әзірлеу және жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрландыру жағдайында білім беру ұйымдарын басқару
Цифрландыру жағдайында білім беру ұйымдарын басқару- пәннің мақсаты – бәсекеге қабілеттілікті арттыру, халықтың өмір сүру сапасын жақсарту, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету, білім алушыларға, педагогтерге, ата-аналарға жүктемені азайту. Ең бастысы – білім беру сапасын арттыру. Білім алушылардың халықаралық деңгейде әртүрлі салаларда, оның ішінде жасанды интеллект және ауқымды деректер жасау саласында бәсекеге қабілетті болуға ықпал жасау. Білім сферасындағы цифрландырудың ең басты міндеті – білім беру сапасын арттыру, яғни халықаралық дейгейде әртүрлі салаларда, оның ішінде «жасанды интеллект» және «ауқымды деректер» жасау саласында бәсекеге қабілетті студент жастарды дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы педагогика негіздері
Жалпы педагогика негіздері жеке тұлғаның дамуын қамтамасыз ететін тәрбиелік іс-әрекеттер мен қатынастарды зерттеумен айналысады. Яғни, физикалық, психикалық және рухани адам әлеуетінің ішкі дәйекті өзгеруі жүреді, ол арқылы мәні, мақсаты және жеке қалыптасуы жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Пәнді игеру мақсаттары "психологиялық кеңес беру негіздері" пәнін игерудің мақсаты психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің ғылыми бейнесін, сондай-ақ білім беру жүйесіндегі психологтың практикалық жұмысының негізгі түрлерінің бірі ретінде психологиялық кеңес беруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға байланысты кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі менеджмент
Білім берудегі менеджменттің ұғымдық аппаратын, педагогикалық менеджмент саласындағы өзінің кәсіби қызметінің мақсатын, міндеттерін уақытылы анықтау үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын, менеджердің функционалдық - рөлдік репертуарын; -менеджмент технологияларын, өзін-өзі басқару мен әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Студенттерді оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен (мониторинг, рейтинг, портфолио, критериалды бағалау, тестілеу, тәуелсіз бағалау), тестілік бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздерімен, бірыңғай мемлекеттік емтиханды ұйымдастыру және өткізу тәртібімен таныстыру; студенттердің оқу сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, мақсаттар қоюға байланысты кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту, материалдың мазмұнын таңдау оқушылардың білімін тексеру, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, тест тапсырмаларын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
"Психологияны оқыту әдістемесі" пәнін игерудің мақсаты студенттерде Психологияны оқыту әдістемесі туралы теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру, студенттерді осы процестің негізгі құбылыстарымен, олардың пайда болу және жұмыс істеу механизмдерімен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Девиантты мінез-құлық психологиясы
Психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің ғылыми бейнесін, сондай-ақ білім беру жүйесіндегі психологтың практикалық жұмысының негізгі түрлерінің бірі ретінде психологиялық кеңес беруді ұйымдастыруға және жүзеге асыруға байланысты кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім берудің мақсаты-мүмкіндігі шектеулі баланы жалпы біліммен таныстыру жолындағы әлеуметтік, физиологиялық және психологиялық кедергілерді еңсеру, оны мәдениетке енгізу, қоғамда өмір сүруге баулу. Инклюзивті білім берудің жалпы міндеттері - барлық балаларды мектеп жүйесіне қосу және олардың теңдігін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас мәдениеті
Пәнді игеру мақсаты "қарым-қатынас мәдениеті" пәнін игерудің мақсаты студенттерді іскерлік қарым-қатынас мәдениетінің негіздерімен, сондай-ақ күнделікті және іскерлік этикет нормаларымен таныстыру болып табылады, бұл ғылым, техника, технология саласындағы кәсіби қарым-қатынас шеңберінде басқару процесіне қатысатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға ықпал етуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы психология негіздері
Арнайы психология-психикалық және дене бітімі жағынан кемістігі бар ересек адамдар мен балалардың психикалық даму заңдылықтарын және психикалық қызметтерінің өзіндік ерекшеліктерін зертеттейтін психология ғылымының дербес саласын анықтау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогика ұйымдастыру
Бүгінгі таңдағы оқушылардың қоғамға, әлеуметтік ортаға бейімделуі, әлеуметтенудегі қиыншылықтар оның тұлғалық қасиеттерін зерттеуге ,зерттеу нәтижесінде түзету жұмыстарын жүргізуге, өмірдің қиын жағдайынан шыға білуге ықпал ету қажеттігінен туындап отыр. Әлеуметтік педагог балалардың әлеуметтік тәрбиесін ұйымдастырушы және әлеуметтану процесінің жоспарды және мақсатты түрде өтуіне жағдай жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Даму психологиясы
"Даму психологиясы" пәнін игерудің мақсаты – онтогенез барысында адамның психикалық дамуының жалпы заңдылықтары туралы идеялар жүйесін қалыптастыру; қазіргі заманның өзекті психологиялық міндеттерін, атап айтқанда, Даму, тәрбие және оқыту міндеттерін шешуде ғылыми және іс жүзінде бағдарлау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гештальт психология
Гештальт психологиясы-пәннің мақсаты- білім алушының қабылдауын және оның принциптерін зерттеу үшін гештальт психологиясының феноменологияын қолдануы, яғни зерттелетін элементті де, білім алушының субъективті тәжірибесін де талдау ниетімен тікелей психологиялық тәжірибені еркін сипаттау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отбасы қарым-қатынас психологиясы
Отбасылық қатынастар психологиясы бұл отбасылық қатынастардың мәні мен эволюциясын, олардың пайда болу ерекшеліктерін, қалыптасуын, тұрақтануы мен ыдырауын, сондай-ақ отбасы мен отбасылық өмірге қатысты бірқатар басқа тармақтарды зерттейтін психологияның бөлімі. Отбасы психологиясы-бұл көптеген адамдар үшін психологияның өте маңызды саласы, өйткені біздің көпшілігіміз үшін отбасы біздің бақытымызға байланысты негізгі құндылықтардың бірі болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гуманистік психология
Гуманистік психология-психологиядағы психиканы тек адам табиғатына тән белгілері бар ерекше және ерекше жүйе ретінде зерттейтін бағыт. Ол материалдық емес құндылықтарға, тұлғааралық қатынастарға, махаббатқа, өзін-өзі тануға, шығармашылыққа, бостандық пен автономияға ұмтылуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отбасы психологиясы
"Отбасы психологиясы" пәнінің негізгі мақсаты - студенттерді отбасының қалыптасуы мен дамуының психологиялық заңдылықтарымен, ерлі-зайыптылық және балалар мен ата-аналар қатынастарының даму заңдылықтарымен, сондай-ақ отбасылық қатынастарды диагностикалау және түзету әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-психологиялық тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі
"Тренингтерді әлеуметтік-психологиялық даярлау әдістемесі" пәнін оқытудың мақсаты: білім алушыларда әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру және өткізу туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психофизиология
Психофизиология-субъективті психикалық құбылыстардың, күйлердің және жеке айырмашылықтардың физиологиялық механизмдерін зерттейтін ғылым. Психофизиологиялық ғылымның зерттеу пәні-адамның психикалық қызметі мен мінез-құлқының физиологиялық негізі. Психофизиологияның басты ерекшелігі-бұл бастапқы теорияның негіздері мен практикалық мәселелерін шешуді енгізумен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық психология
Цифрлық психология адамның цифрлық технологиялармен, атап айтқанда Интернетпен өзара әрекеттесуінен туындайтын психологиялық құбылыстарға бағытталған ғылыми пәнаралық сала. Сандық психология сандық деректерге сүйене отырып, жаңа мүмкіндіктерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бұл бізге күнделікті өмірде байқамайтын әлеуетті ашуға көмектеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Студенттерді әдіснамалық және жалпы теориялық колледждерде педагогиканы оқыту мәселелері; - студенттердің практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, орта оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқыту процесін ұйымдастыру және басқару үшін қажетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасылық білім беру
Отбасылық білім беру пәннің мақсаты-мектептен тыс білім алудың негізі болып табылады.. Онда білім алушы негізгі жалпы білім беру бағдарламасын дербес меңгереді, ал оқыту сапасына жауапкершілік ата-аналарға жүктеледі. Тиісінше, отбасылық білім беру формасын таңдай отырып, ата-аналар (немесе басқа заңды өкілдер) мектепте оқудан бас тартады және білім сапасы мен оның траекториясы үшін барлық жауапкершілікті өз мойнына алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor бағдарламасы
Пәндері қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Түлектерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім беру сапасы мен игеру тиімділігін арттырады. Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегінің кеңеюін қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге, қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. Білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйретеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
"Психология тарихы" пәнінің мақсаты-әлемдік және орыс тарихындағы психологиялық білімнің пайда болуы мен даму динамикасы туралы ғылыми идеяларды қалыптастыру, сонымен қатар психологиялық ғылымның дамуының әртүрлі бағыттары мен кезеңдері туралы білім жүйесімен қаруландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Дифференциалды психология-пәннің мақсаты-психологиялық сипаттамалары бойынша білім алушылар мен білім берушілер арасындағы айырмашылықтарды, сондай-ақ осы айырмашылықтардың ауқымын, табиғатын, себеп салдарын және олардың адам өмірінің әртүрлі салаларына әсерін зерттейтін психологиялық ғылымның негізгі бөлімі болып табылады. Қазіргі Дифференциалды психология теориясы аясында жұмыс істейді. Дифференциалды психологияның жеке айырмашылықтардың табиғатын зерттейтін бөлігі жеке пәнге — психогенетикаға немесе адам мінез-құлқының генетикасына бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдарда, оқу орындарында психологиялық қызметті ұйымдастыру
Ғылыми аспект білім берудің практикалық психологиясының әдіснамасы мен теориясының мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізуді көздейді-даму психологиясының жаңа ғылыми-практикалық бағыты, психикалық дамудың жас заңдылықтарының жеке көріністерін, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы психологиялық денсаулықтың алғышарттары ретінде тұлға мен даралықтың қалыптасу жағдайларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патопсихология
Патопсихология- пәннің мақсаты-психология саласындағы негізгі мәселелердің бірі танымдық қызметтің құлдырау мәселесі болып табылады. Бұл саладағы жұмыс әртүрлі бағытта жүреді. Танымдық процестердің бұзылуы құрылымдағы жеке компонентерінің өзгеруі зерттеледі. Зерттеудің басты бағыты психиаторлық емханада жеке тұлғаның бұзылуында байқалатын психологиялық талдауды зерттеуге бағытталған болып табылады. Патопсихологиялық эксперименттің ерекшеліктері жалпы психологияның зерттеу әдістерімен байланысты. Ол психологияның даму шамасы бойынша дәл ғылым ретінде және оның жалпы теориялық ережелерімен байланысы ретінде басым болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагог-психологтың зерттеу мәдениеті
Педагог-психологтың зерттеу мәдениеті-қазіргі педагог тұлғасының жаңа сапасы, оны қазіргі педагогикалық білім беруде бағдарлай ала Педагог-психологтың зерттеу мәдениеті-қазіргі педагог тұлғасының жаңа сапасы, оны қазіргі педагогикалық білім беруде бағдарлай алатын, педагогикалық мәселелерді ғылыми талдау дағдыларын меңгеретін, білім беру объектісіне зерттеушілік көзқарасы бар маман ретінде сипаттайды. Педагогикалық мәселелерді ғылыми талдау дағдыларын меңгеретін, білім беру объектісіне зерттеушілік көзқарасы бар маман ретінде сипаттайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арттерапия негіздері
"Арттерапия негіздері" пәнін игерудің мақсаты білім алушыларда психологиялық түзету мен психопрофилактиканың негізгі арт-терапиялық әдістері мен технологияларын білу саласында, түзету-дамытушылық, дидактикалық және профилактикалық міндеттерді шешу үшін арт-терапевтік жұмыстың ұсынылған және бекітілген әдістерін, әдістемелері мен технологияларын қолдану дағдылары мен дағдылары саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
"Этнопсихология" пәнін оқудың мақсаты студенттердің жеке және топтық мінез-құлқының этномәдени ерекшеліктерін алғашқы талдау дағдылары мен біліміне қызығушылығын қалыптастыру болып табылады. Бұл курсты игерудің мақсаты студенттердің теориялық және практикалық дайындығын үйлестіру, этникалық және мәдениетаралық психология саласындағы ғылыми-зерттеу және психологиялық-практикалық (тренингтік) қызметті ұйымдастырудың дербес дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Нейропсихология
Нейропсихология-психологияның бір саласы. Бұл адамның танымы мен мінез-құлқының миға және жүйке жүйесінің қалған бөлігіне қалай байланысты екендігімен байланысты. Психологияның осы саласының мамандары көбінесе мидың жарақаттары немесе аурулары когнитивті және мінез-құлық функцияларына қалай әсер ететініне назар аударады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психогенетика
Психогенетика-психология мен генетиканың тоғысында пайда болған психикалық және психофизиологиялық қасиеттердің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігі туралы ғылым. "Психогенетика" пәнін игеру мақсаты білім алушыларда адам даралығын қалыптастыруға тұқым қуалайтын және қоршаған орта факторларының ажырамас қатысуы туралы дұрыс, ғылыми түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасының пәні адамның психикалық ерекшелігін анықтау және оны кейіннен өлшеу мақсатында диагностикалық құралдарды негіздеу және құру болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты психодиагностикалық процестің теориялық, практикалық және кәсіби-этикалық аспектілерін зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық психологияның ерекшелігі
Ұлттық-психологиялық ерекшеліктер-пәннің мақсаты-этникалық қауымдастық психологиясының негізгі көрінісі болып табылады. Ұлттық психологияның динамикалық компоненттерінің құрылымына мотивациялық-фондық, интеллектуалды-танымдық, эмоционалды-ерікті және коммуникативті-мінез-құлық, ұлттық-психологиялық ерекшеліктері кіреді, олар белгілі бір этникалық қауымдастықтар өкілдерінің психикасының қоршаған әлемнің әсеріне тікелей реакциясы нәтижесінде көрінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
"Педагогикалық шеберлік" пәнін игерудің мақсаты: студенттің педагогикалық мәдениеті мен шығармашылық көзқарасын қалыптастыру, өмірді, жан-жақты дамыған және бәсекеге қабілетті тұлғаны өз бетінше қабылдау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік психология
"Тәжірибелік психология" пәні "химия" және "биология"даярлау бағыты бойынша оқитын бакалавриаттың бірінші курс студенттері үшін міндетті болып табылады. Пәнді зерттеудің негізгі мақсаттары-психиканың заңдылықтары мен қызметіне қатысты негізгі ұғымдарды игеру, психологиялық ойлау мәдениетін қалыптастыру, топта қарым-қатынас дағдыларын арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер саласында базалық білімге ие болу.
- Психология мен педагогиканы оқыту әдістемесінде психологиялық сүйемелдеуді моделдеу және жүзеге асыру.
- Кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді болу.
- Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес білім беру үдерісі субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жобалау кезінде қазіргі заманғы педагогикалық тұжырымдамалар мен психологиялық теориялар туралы іргелі, қолданбалы және пәнаралық білімді пайдалану.
- Кәсіби қызметте инновациялық идеяларды жүзеге асыра отырып, әр түрлі жастағы адамдардың дамуына, қарым-қатынасына, қызметіне диагностика жүргізу.
- Педагогика және психология саласындағы кәсіби терминологияны меңгеру, қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді коммуникацияны жүзеге асыру, сындарлы диалог жүргізу және өз пікірін дәлелді түрде баяндау;
- Инклюзивті білім беру жағдайында дамыту және түзету жұмыстарының әдістері мен әдістерін меңгеру.
- Білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық бақылаулар, диагностика және психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастыру нәтижелері туралы ақпаратты жинау және түсіндіру әдістерін қолдана білу; психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасыңызды дұрыс қорғау, әрекеттерді реттеу және әртүрлі әдістерді қолдану.
- Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін білу; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу.
- Бағалау іс-әрекетінің дағдыларын меңгеру, білім алушылардың жетістіктерін бағалау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторларды әзірлей білу.
- Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдану.