6B08101 Агрономия в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру, табиғи және материалдық ресурстарды тиімді пайдалану, өнімді сақтау, өсімдік шаруашылығы өнімдерін бастапқы өңдеу бойынша кәсіби қызметте пәндік-мамандандырылған құзыреттілікке ие, оның әлеуметтік ұтқырлығы мен еңбек нарығындағы тұрақтылығына ықпал ететін әр түрлі меншік нысанындағы агроөнеркәсіптік кешендегі ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында агроном ретінде жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
Пәндер
-
Егістік дақылдардың тұқымтану негіздері
Тұқым биологиясын, тұқым түзілу кезеңдерін, тыныштық түрлерін, әртүрлілікті, тұқымның өну жағдайларын зерттейді. Тұқым өсіру кезінде әртүрлі топырақ-климаттық, ауа-райы, агротехникалық факторлардың олардың сапасына әсері сипатталған. Тұқымдарды сертификаттау тәртібі сипатталған, тұқымдарды өндірістік көбейтудің негізгі принциптері қамтылған, экологиялық және агротехникалық ерекшеліктер анықталған-жоғары сапалы тұқымдарды өсіру жаңалықтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экология, тұрақты даму және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру; бұл білімдер экологиялық үдерістерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын бағалауға, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сондай-ақ төтенше жағдайларда қолданылатын қорғаныс әдістері мен технологияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында экологиялық үдерістерді болжау, сондай-ақ апаттар, техногендік және табиғи зілзалалардың салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда тұрақты даму қағидаттары негізінде негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Сатып алынатын кәсіпті кәсіби жүргізу бойынша білім мен дағдыларды зерделейді. Экономиканың аграрлық секторын дамытудың қазіргі кезеңіндегі табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының негізгі ерекшеліктерін түсіну. Адамның ауылшаруашылық қызметі мен аграрлық ғалымдардың жұмысының мысалында студенттерді осы пәнді терең зерттеуге қызықтырады. Қойылған мақсаттарға байланысты агрономия саласындағы кәсіби қызметке сәйкес міндеттер шешілуі керек
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдение
Мақсаты-білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттарымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерімен, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және жүзеге асыру заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларын және мемлекеттегі және қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері, сондай-ақ әділ және тең құқықтық тәртіптің ажырамас бөлігі ретінде инклюзия құндылықтары туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Білім алушылардың әлеуметтік, мәдени, физикалық немесе өзге де ерекшеліктеріне қарамастан, әр адамның құқықтарының маңыздылығын түсінуін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты – студенттерді қазіргі қоғам өміріндегі экономикалық мәселелермен таныстыру, экономикалық ойлауды қалыптастыру және кәсіпкерлік саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар бойынша білім алу. Бағдарлама студенттерге экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары туралы кешенді түсінік қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы құзыреттерді меңгеруге бағытталған іскерлік білім беруді көздейді. Курс барысында тұрақты даму, ресурстарды ұтымды пайдалану және ұқыпты өндіріс қағидаттарын енгізу арқылы тиімді әрі экологиялық жауапты бизнесті жүргізу мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы кәсіпкерлікке қойылатын экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік талаптарын ескере отырып, жеке бизнесті құру мен табысты жүргізудің ерекшеліктері ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
«Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Органикалық қосылыстардың номенклатурасының классификациясы мен ережелерін; органикалық заттардың құрылымы мен химиялық қасиеттерінің өзара байланысы; органикалық қосылыстардың негізгі кластарының химиялық және физикалық қасиеттері; органикалық қосылыстарды басып шығаруда және қаптамада қолдануды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы химия
Атомдық-молекулалық ілім. Негізгі химиялық түсініктер мен заңдар. Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі және номенклатурасы. Атом құрылысы. Химиялық байланыс. Энергетикалық және химиялық процестердің бағыты. Химиялық реакциялардың жылдамдығы. Химиялық тепе-теңдік. Ерітінділер. Электролиттік диссоциация теориясы. Тотығу-қалпына келтіру реакциялары. Электродты процестерді қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдік шаруашылығы
Адамның азық-түлікке, мал азығына, қайта өңдеу өнеркәсібіне арналған шикізатқа қажеттілігін қанағаттандыратын өнім алу үшін ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологияларын қарастырады; бөлімдерді қамтиды: егіншілік, көкөніс шаруашылығы, бау-бақша, жүзім шаруашылығы, жем өндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өңірлік ауыл шаруашылығы жүйелері
Ауылшаруашылық өндірісін экономикалық тұрғыдан ұтымды орналастыра отырып, аграрлық табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқару жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Топырақтану
Топырақты, оның құрылымын, құрамын, қасиеттерін және географиялық таралуын зерттейді; оның пайда болу, Даму, жұмыс істеу заңдылықтары және табиғаттағы рөлі; құнарлылықты арттыру, қорғау және ұтымды пайдалану жолдары мен әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Егіншілік
Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің жалпы әдістерін және ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін арттыру мақсатында жерді пайдаланудың және топырақтың тиімді құнарлылығын арттырудың неғұрлым ұтымды тәсілдерін әзірлеуді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық өсімдіктер физиологисы
Өсімдіктер тіршілігінің жалпы заңдылықтары туралы білімнің қазіргі жағдайын; негізгі биологиялық процестердің өзара байланысын, сондай-ақ осы процестердің сыртқы орта жағдайларына тәуелділігін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер карантині
Елдің өсімдік ресурстарын әкелуден қорғауға және әрбір елдің тиісті органдары белгілейтін карантиндік объектілер мен өсімдіктердің басқа да аса қауіпті зиянды организмдерінің таралуын болдырмауға бағытталған мемлекеттік іс-шаралар жүйесін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер генетикасы
Генетикалық зерттеу әдістерін, тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздерін зерттейді. Прокариоттар мен эукариоттардың көбею механизмдерін, тұқым қуалаушылықтың белгілері мен принциптерін, тұқым қуалаушылық заңдылықтарын, өзгергіштігін, оның себептері мен зерттеу әдістерін, онтогенездің генетикалық негіздерін, гендердің дифференциациясының механизмдерін, әсерлері мен өзара әрекеттесуін, генотип пен фенотипті, онтогенездің кезеңдері мен маңызды кезеңдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Топырақ және өсімдіктердің минералды қоректену химиясы
Топырақтың органикалық және минералды бөліктерінің шығу тегін, құрамын және қасиеттерін, оның физикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық қасиеттерін зерттеу; топырақтың қасиеттері мен режимдерін, негізгі дақылдарды өсіруге жарамдылығы бойынша олардың құнарлылығын бағалау; топырақ-климаттық жағдайларды ескере отырып, агроэко жүйесіндегі Өсімдіктердің қоректенуінің физиологиялық, физика-химиялық және биологиялық процестерін бағалау және биохимиялық аспектілерді зерттеудің заманауи әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Өсімдіктерді қорғау
Ашық және (немесе) қорғалған топырақта, дақылдалған алқаптар мен табиғи өсімдіктерге зиян келтіретін организмдермен күрес жөніндегі іс-шаралардың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Гендік инженерия негіздері
Рекомбинантты РНҚ және ДНҚ алу тәсілдері, әдістері мен технологиялары жиынтығын, организмнен (жасушалардан) гендердің бөлінуін, гендермен манипуляцияларды жүзеге асыруды, оларды басқа организмдерге енгізуді және ДНҚ-дан таңдалған гендерді жойғаннан кейін жасанды организмдерді өсіруді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Агрохимия
Тыңайтқыштар мен мелиоранттарды ұтымды қолдану, топырақ құнарлылығын және климаттық, шаруашылық және экономикалық жағдайларды ескере отырып, тыңайтқыштардың қазіргі заманғы жүйелерін әзірлеу, игеру және бақылау негізінде ауыл шаруашылығы дақылдарының минералдық қоректенуін оңтайландырудың әдістері мен тәсілдерінің ғылыми негіздері оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Жерге орналастыру
Пән негізгі жерге орналастыруды зерделейді және неғұрлым тиімді жобалық шешімдер қабылдайды; компьютерлік технологияларды пайдалануды қоса алғанда, қажетті жобалық есептеулерді орындайды; жерге орналастыру міндеттерін шешу кезінде жер құқығы, геодезия, Топырақтану және басқа да сабақтас пәндер бойынша білімді пайдаланады; жерге орналастыру объектілерін межелеу жөніндегі құжаттарды қалыптастырады; әртүрлі нысаналы мақсат үшін жерге орналастыру объектілерін межелеу дәлдігін талдайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жер аумақтарын ұйымдастыру
Пән жер аумағын ұйымдастырудың негізгі ережелерін зерделейді және неғұрлым тиімді жобалық шешімдер қабылдайды; компьютерлік технологияларды пайдалануды қоса алғанда, қажетті жобалық есептеулерді орындайды; жерге орналастыру міндеттерін шешу кезінде жер құқығы, геодезия, Топырақтану және басқа да сабақтас пәндер бойынша білімді пайдаланады; жерге орналастыру объектілерін делимитациялау жөніндегі құжаттарды қалыптастырады; жерге орналастыру объектілерін әртүрлі нысаналы мақсаттар үшін делимитациялаудың дәлдігін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылық дақылдарының систематикасы
Білімгерлерді ботаниканың қазіргі ғылыми жетістіктері мен жинақталған білімге жүгіне отыра, өсімдіктердің құрылыстық ерекшеліктерімен, өсу және даму, жүйелік заңдылықтарымен таныстыру. Ауыл шаруашылық дақылдарының морфологиялық құрылысымен танысу; өсімдіктің анатомиялық құрылымын, жүйелеуді зерттеу тәсілін үйрену; негізгі өсімдіктер тұқымының өнімділігін болжауды үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу технологиясы
Пәннің мақсаты - білім алушылардың білімін, практикалық дағдыларын қалыптастыру және Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеу, сақтау және қайта өңдеу кезінде өнімнің жоғалуын азайту дағдыларын игеру, өнімді сақтау және қайта өңдеу тиімділігін арттыру, шығарылатын өнім ассортиментін кеңейту бойынша қалыптасқан құзыреттерге сәйкес дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Агрометеорология
Атмосфераның құрылымын, ауа массаларының қозғалысын, радиациялық және жылу балансын, метеорологиялық элементтерді (температура, ауа ылғалдылығы, жауын-шашын, ылғалдың булануы, желдің бағыты мен жылдамдығы және т.б.); климат пен олардың өзгеру болжамдарын; метеорологиялық деректерді өлшеу әдістері мен техникалық құралдарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық геоинформатикасы
Геожүйедегі кеңістіктік-уақыттық құбылыстар туралы жаңа ақпарат пен білім алу үшін деректерді жинау, жинақтау, беру, өңдеу және ұсыну принциптерін, әдістері мен технологияларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Майлы дақылдарды өсіру технологиясы
Биологиялық ерекшеліктері, дақылдардың жіктелуі, өсімдіктердің вегетациялық кезеңдегі қоректік заттарға қажеттілігі, өсімдіктердің өсуі мен дамуын жақсарту факторлары зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы
Пәннің мақсаты-өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру және қайта өңдеу кезінде өнім шығынын азайтуды игеру, өнімді сақтау және қайта өңдеу тиімділігін арттыру, шығарылатын өнім ассортиментін кеңейту бойынша қалыптасқан құзыреттерге сәйкес білім алушылардың білімін, практикалық дағдылары мен дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық статистикасы
Ақпаратты жинау, деректерді талдау әдістері мен тәсілдерін, байланыс орнату және болжамдар жасауды; елде болып жатқан барлық экономикалық және әлеуметтік құбылыстар мен процестердің жағдайы мен дамуы туралы қажетті ақпаратты пайдалануды; статистикалық есеп ақпаратын шешім қабылдау үшін пайдалануды зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тамыр түйнекті дақылдарды өсіру технологиясы
Дала дақылдарының морфологиялық құрылымы мен биологиялық ерекшеліктерін зерттейді; ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің заманауи технологияларын зерделейді; жер бедерінің нақты топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, жетекші дала дақылдарының техникалық-технологиялық карталарын әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің биотехнологиясы
Мәдени өсімдіктердің жаңа сорттарын құрудың қазіргі заманғы технологияларын, олардың өнімділігін арттыру жолдарын, ортаның қолайсыз факторларына төзімділігін арттыру жолдары, сондай-ақ жасушалық және гендік-инженерлік әдістерге негізделген өсімдік өнімдерінің сапасын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының экономикалық белсенділігін талдау
Экономиканың теориялық негіздерін және ауылшаруашылық өндірісін экономикалық талдаудың даму үрдістерін, ауылшаруашылық ұйымдарының жұмыс істеуінің ұйымдастырушылық және экономикалық негіздерін, ауыл шаруашылық өндірісінің технологиясының негіздерін, шаруашылықты және өсімдік шаруашылығы өнімдерін және ауылшаруашылық өнімдерін өндірудің негіздерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Агробизнесті жоспарлау және жобалау
Бастапқы ақпаратты өңдеуге негізделген және мақсаттарды таңдауды, баламалы нұсқаларды салыстырмалы бағалау және күтілетін даму жағдайларында олардың неғұрлым нақты қабылдануын қоса алғанда, оларға қол жеткізу құралдары мен жолдарын айқындауды қамтитын жобаларды дайындау әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дәнді дақылдарды өсіру технологиясы
Дәнді дақылдарды өсірудің жаңа технологияларын, топырақтың құнарлылығын, фитоценозды, өнімділігі мен өнім сапасын сақтауға, өсірудің әр технологиялық схемасының әсерін, нақты өсіру технологиясын пайдалану үшін өндірістік шығындарды қысқарту кезінде өндіріс құнын төмендету мүмкіндігі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жерді мелиорациялау
Жерді ұтымды пайдалану және оны эрозиядан қорғау тәсілдерін, суаруды жүргізу мерзімдерін, ауыл шаруашылығы дақылдарын суару режимін, суармалы судың сапасын, суаруда және оларды жою әдістерінде орын алатын келеңсіз процестерді, топырақтың құнарлылығын молықтыру заңдылықтарын және жоғары және тұрақты өнім алу үшін оны тиімді пайдалану тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі емес дақылдарды өсірудің инновациялық технологиялары
Пәннің мақсаты студенттердің дәстүрлі емес дақылдарды өсірудің инновациялық технологияларын меңгеруді үйренеді. Өсіру технологияларды практикалық қолдану бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен және құжаттамамен жұмыс істеуді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бұршақ тұқымдас дақылдарын өсіру технологиясы
Бұршақ дақылдарын өсіру технологиясын және аудандарына тән аңыздық түрлерін зерттеу. Тұқымның химиялық құрамы. Биологиялық ерекшеліктері. Ауадан азотты бекіту және оның белсенділігін арттыратын жағдайлар. Бұршақ, соя және Люпин өсірудің заманауи технологиясы үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақстанның климатына бейімделген тропикалық және субтропикалық дақылдарды өсіру технологиясы
Пәннің мақсаты студенттердің Қазақстан климатына бейімделген тропикалық және субтропикалық дақылдарды өсіру технологиясын зерттеуі болып табылады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарында әлемдік ғылым мен озық технологияның заманауи жетістіктерін пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мал шаруашылығының негіздері
"Мал шаруашылығы негіздері" пәні - мал шаруашылығын, жемшөп пен жануарлар гигиенасын игеру. Асыл тұқымды малдардың тұқымдық қасиеттерін өсіру, жұптастыру және жетілдіру әдістерін, жоғары сапа мен жоғары өнімділік, осы салада қарқынды және ұтымды даму үшін тәжірибеде қажетті зоогигиеналық талаптарға сәйкес құнарлы азықтандыру жүйесін және күтім жөніндегі деректерді меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Суармалы егіншілік
Пәннің мақсаты студенттердің дәстүрлі емес дақылдарды өсірудің инновациялық технологияларын меңгеруді үйренеді. Өсіру технологияларды практикалық қолдану бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен және құжаттамамен жұмыс істеуді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллектті құру мен қолданудың негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Бұл пән бойынша студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілерді, табиғи тілді өңдеу алгоритмдерін және компьютерлік көруді үйренеді. Олар сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында жасанды интеллектті қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жеміс-көкөніс шаруашылығы
Көкөніс дақылдарының өнімділігін арттыру үшін қолданылатын негізгі агротехникалық шаралар: ең өнімді сорттар мен будандардың жоғары сапалы тұқымын пайдалану; полярлық климаттық аймақтарда, сондай-ақ ауа-райының қолайсыз жағдайларында, сондай-ақ географиялық жағынан ірі өнеркәсіптік нысандармен ірі қалалардың маңында орналасқан жерлерде Жеміс-көкөніс шаруашылығын дамыту қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Агрономия ғылымындағы ғылыми-зерттеу әдістері
Пән студенттерді ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрдегі қарым-қатынасқа кәсіби қызмет мәселелерін шешуге дайындайды. Студенттер биология, ботаника, агрономия және экология саласындағы терминологияны, сондай-ақ ағылшын тілінің сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін (сөйлеу, оқу, тыңдау және жазу) білуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жем-Шөп өндірісі
Егістікте азықтық дақылдардың жоғары және тұрақты өнімдерін алудың теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін, сондай-ақ табиғи шабындықтар мен жайылымдарды құру мен жақсартуды, оларды дұрыс пайдаланудың теориялық және практикалық негізі зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сорттану
Курста сорт туралы түсінік, бастапқы материал және оны құру әдістері, өсімдік селекциясының түрлері, селекциялық материалды іріктеу және бағалау әдістері, селекциялық процесті ұйымдастыру, сорттар мен будандарды мемлекеттік сорттық сынау және аудандастыру, далалық дақылдардың тұқым шаруашылығында сорттық және тұқымдық бақылау, сорт алмастыру және сорт жаңарту оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық микробиология
Микробиологияның жалпы білімі мен практикалық дағдыларын зерттейді (сапрофитті және патогенді микроорганизмдердің әртүрлі топтарын, олардың морфологиясын, систематикасы мен физиологиясын, қоршаған орта факторларының әсерін, микроорганизмдердің тіршілік әрекетін және микроорганизмдердің өзгерудегі рөлін зерттеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Энтомология
Жәндіктердің ерекшеліктерін, олардың денесінің құрылымын, ағзалардың қызметін, өмір сүру түрі, формалардың әртүрлілігін және ортамен өзара қарым-қатынасын; биосферада өтетін әртүрлі процестердегі жәндіктердің рөлін, адам өміріндегі жәндіктердің маңызы туралы; Ауыл шаруашылық, орман және медициналық энтомологияның ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Жалпы микробиология вирусология негіздерімен
Вирусология негіздерімен жалпы микробиология микроорганизмдердің тіршілік ету ерекшеліктерімен байланысты микробиология саласында жүйелі білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.Курс микробиологияның негізгі ұғымдары мен әдістерін, бактериялардың метаболизм мәселелерін, олардың өсуін, көбеюін, жүйелеу мәселелерін, азық-түлік, энергетика, денсаулық сақтау, қоршаған ортаны қорғау мәселелерін зерттеуді қамтиды.қазіргі биотехнологияларда микроорганизмдерді қолданатын орта.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер селекциясы және тұқым шаруашылығы
Суармалы және құрғатылған жерлерде, сондай-ақ минералдық тыңайтқыштардың жоғары мөлшерін қолдану жағдайында, барлық өңделетін дақылдардың жоғары сапалы сорттық тұқымдарымен қамтамасыз ету үшін дәнді дақылдардың толық емес және ауруларға төзімді сорттары мен будандарын шығару технологияларын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Фитопатология
Өсімдік ауруларының негізгі түр құрамдары, ауруларды жіктеу принциптерді, диагностика әдістерін, патологиялық процестің даму заңдылықтарын, қоршаған ортаның нақты жағдайларында патогенді өсімдіктің өзара байланысын, өсімдіктердің иммунитетінің табиғаты және өсімдіктерде осы қасиеттің тұқым қуалауында генетикалық факторлардың рөлін, нақты зақымдану жағдайында қолданылатын қазіргі заманғы күрес шаралары туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Ауыл шаруашылығында жабдықтар мен машиналарды пайдалану
Тракторлар мен автокөліктердің құрылысы, негізгі компоненттері мен тетіктерінің жұмыс істеу принциптері, негізгі ауылшаруашылық машиналарын орналастыру және оларды өсімдік шаруашылығы өнімдерін өсіруде пайдалану; - Жұмысқа арналған тракторлар мен ауылшаруашылық машиналарын дайындау негіздерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жылыжайда көкөністерді өсіру технологиясы
Жеміс-көкөніс дақылдарының түрлерінің, сорттарының шығу тегі мен экономикалық және биологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Көбейту технологиясы, бақтар салу және жеміс-көкөніс дақылдарын өсіру бойынша теориялық және практикалық білім алыңыз;
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Аграрлық техника және технология
Жекелеген секторларда да, ауыл шаруашылығында да барлық жұмыстарды жан-жақты механикаландыруды қамтамасыз ететін біртекті, бірақ бірін-бірі толықтыратын машиналар мен қондырғыларды қолдану әдістерін зерттеу; механикаландыру принциптері мен принциптері, ауыл шаруашылығы өндірісі; машина-тракторлық қондырғыларды пайдалану және механикаландырылған операцияларды жасаудың жедел технологиялары мен ережелерін әзірлеуді қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Далалық жем-шөп өндірісі
Ауыл шаруашылық жануарларын жем-шөп үшін пайдаланылатын өсімдіктердің түрлік құрамын қалыптастыру, жем-шөппен қамтамасыз етуді ұйымдастыру, еліміздің әртүрлі табиғи-экономикалық аймақтарында жем-шөп дайындау сұрақтары қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығындағы инновациялық технологиялар
Агрономиядағы инновациялық технологиялар бойынша қазіргі заманғы ақпаратты, отандық және шетелдік тәжірибені зерделеу; ғылыми-зерттеу жұмыстарында әлемдік агрономиялық ғылым мен озық агротехнологиялардың бірлескен жетістіктерін пайдалану; инновациялық агротехнологиялық әдістерді әзірлеу үшін ғылыми зерттеулердің бірлескен уақытша әдістерін қолдану. жоғары және тұрақты сапалы өнім алу үшін технологияларды жобалау және іске асыру кезінде агроөнеркәсіптік кешендегі Инновациялық процестерді пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Биотехнологиялық әдістермен жасалған өсімдіктердің интродукциясының салдарын болжайды; маңызды ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігі мен тұрақтылығын арттыру үшін биотехнологиялық тәсілдерді пайдаланады;
- Жердің ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеу үшін жарамдылығын бағалау; топырақ құнарлылығын қалпына келтіру жөнінде шаралар қабылдайды; мелиорацияланған топырақтың жай-күйін диагностикалау және құрғату жүйесінің тиімділігін бағалау әдістерін пайдаланады; мелиорацияланған жерлерді бастапқы игеру, құнарландыру және шалғындандыру жөніндегі іс-шаралар кешенін әзірлейді;
- Өсімдіктердің микроклональды көбеюі мен сауығуы, жасуша селекциясы, өсімдік селекциясындағы молекулалық және биохимиялық маркерлер үшін жасушалық және тіндік дақылдарды қолдануды анализдеу;
- Ауыл шаруашылығы дақылдарының аурулары мен зиянкестеріне қарсы күрес әдістерін талдау және қолдану; зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден қорғау және профилактикалық іс-шаралар жүйесін әзірлеу және негіздеу;
- Аймақтарда ауыл шаруашылығын метеорологиялық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы тәсілдерін пайдаланады; өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде агрометеорологиялық ақпаратты қолдана біледі; белгіленген талаптардың, қолданыстағы нормалардың, ережелер мен стандарттардың сақталуын бақылауды жүзеге асырады; әртүрлі қалдықтарды кәдеге жарату, зарарсыздандыру және көму жөніндегі іс-шараларды жүргізеді; ауыл шаруашылығы қалдықтарын қайта өңдеу және қайта пайдалану процесін ұйымдастырады;
- Өсімдік шаруашылығы, мал шаруашылығы, егіншілік, селекция және тұқым шаруашылығы, өсімдіктерді қорғау саласындағы практикалық міндеттерді шешу үшін агротехникалық және технологиялық жұмыстарды ұйымдастырады.
- Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада, сондай-ақ қаржылық сауаттылық, инклюзия құндылықтары, тұрақты даму және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат салаларында қоғамдық, әлеуметтік маңызы бар құбылыстар мен үдерістерді түсінуге зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалап, қолдана білу қабілетіне ие болу.
- Табиғи ортаның сапасын химиялық көрсеткіштер бойынша бағалау; агроландшафттағы топырақтың химиялық құрамы мен қасиеттерінің өзгеруін болжау; топырақтың құнарлылығын және қолданылатын тыңайтқыштарды ескере отырып, топырақты өңдеу жүйесін бейімдеу;
- Жеміс бау-бақшасы, жеміс және көкөніс питомнигінде агротехникалық жұмыстарды ұйымдастырады; негізгі көкөніс, бұршақ, жемдік және дәнді дақылдарды өсірудің қазіргі заманғы технологияларын пайдаланады;
- Әртүрлі дереккөздер мен дерекқорлардан ақпаратты іздеуді, сақтауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыру, оны ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды пайдалана отырып, қажетті форматта ұсыну;
- Автомобильдер мен тракторлардың, олардың механизмдері мен жүйелерінің конструкциясын бағалайды; машина-трактор агрегаттарын және ауылшаруашылық кәсіпорындар паркін толықтырады; машиналар мен механизмдердің өндірісі мен техникалық пайдаланудың технологиялық процесін тиімді ұйымдастырады;
- Жаңа сорттарды, технологиялық әдістерді, тыңайтқыштарды, өсімдіктерді қорғау құралдарын қолданудың экономикалық тиімділігін талдау; әртүрлі экономикалық және ауа-райы жағдайларында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологияларын іске асыру бойынша шешімдер қабылдау;
Ұқсас БББ
6B08101 Агрономия-экология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B08101 Агрономия
Торайгыров университеті
6B08101 Агрономия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B08101 Агрономия
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B08101 Агрономия
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B08101 Агрономия
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B08101 Агрономия
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті