Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07201 Тамақ өнімдерінің технологиясы (2 ж.) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Тамақ өнімдері қауіпсіздігі: инспекция, санитария және НАССР
    Несиелер: 5

    Азық-түлік қауіпсіздігі тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасының тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі туралы заңы. HACCP жүйесінің негізгі түсініктері, принциптері және сипаттамалары. Әлемдік тәжірибедегі НАССР сапа жүйесі. Ауылшаруашылық кәсіпорындарында азық-түлік қауіпсіздігі жүйесі. Ет және сүт өңдеу зауыттары үшін НАССР әзірлеу және енгізу. HACCP-тің іске асырылуындағы тәуекелді талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдері өндірісінің ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    «Азық-түлік өнімдерінің өндірісінің ғылыми негіздері» курсын зерттеу тақырыбы - тиімді жұмыс істеуі және мамандығы үшін қажетті өсімдік және жануарлардан алынатын шикізаттан азық-түлік өнімдерін өндіру технологиясының теориялық және практикалық негізі, оны өңдеу үшін шикізатқа қойылатын талаптарды зерделеу, технологиялық процестерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын игеру, азық-түлік өндірісіндегі процестер мен кездесетін проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақ өндірісінің биотехнологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Микробтық синтез өнімдерін өндірудің жалпы биотехнологиялық схемасы. Ферменттік препараттарды алу және оларды тамақ өнеркәсібінде қолдану. Органикалық қышқылдарды, спирттерді, тәттілерді, амин қышқылдарын, витаминдерді алумен астық шикізатын терең өңдеу. Мал шаруашылығы өнімдерін терең өңдеу. Сүт қышқылды бактерияларды ірімшік, ашыған сүт өнімдерін алуға, консервациялауға қолдану. Ет және балық өнімдерін терең өңдеу. Микробтық протеин

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық өнімдерін өңдеу және сақтау кәсіпорындарындағы бизнесті жоспарлау
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлікті дамыту стратегиясын таңдау және оның бизнес-жоспарлардағы көрінісі. Бизнес-жоспарларды әзірлеуге қойылатын негізгі талаптар. Бизнес-жоспардың негізгі үлгілері. «Өндірістік жоспар» бизнес-жоспарының бөлімін әзірлеу Бизнес-жоспар әзірлеуге дайындық. Маркетинг жоспарын әзірлеу әдістері. Өнімдерді (қызметтерді) өндіруді және сатуды анықтау. Ресурстарды пайдалануды бағалау. Қызметкерлерді жоспарлау. Болжамдық теңгерім

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ өнімдері өндірісінің процестерін модельдеу
    Несиелер: 5

    Математикалық моделдеудің негізгі түсініктері. Астықты елеу және майдалау үдерістерін математикалық моделдеу және теориялық негіздері. Етті тұздау үдерістерін математикалық моделдеу және теориялық негіздері. Стерилдеу үдерісіндегі қоректік заттарды сақтауды оптимизациялау және математикалық моделдеу. Шикізатты сақтау үдерістерін математикалық моделдеу және теориялық негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ өндірісінің заманауи құрал-жабдықтары
    Несиелер: 5

    Технологиялық жабдықтар курсы өндірісті ұйымдастырудың заманауи нысандарын зерттеуді қарастырады. Тамақ өндірісінің инженерлік есептерін және оларды шешудің машина-аппаратуралық нұсқаларын оқып-білу. Дайын өнім шикізатын дайындауға арналған жабдықтар мен негізгі өндірістік операциялар. Жылу және масса алмасу үшін технологиялық жабдықтарды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін бақылау және олардың сапа нормалары
    Несиелер: 5

    «Азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін бақылау және олардың сапа нормалары» пәні шикізат пен тамақ өнімдерінің ластаушы заттары туралы білімді, қауіпсіздік стандарттарын, тамақ өнімдерінде ластаушы заттардың жиналуын болдырмау дағдыларын береді. Тағамдық қоспалар туралы негізгі білім: жіктеу, реттеу, бақылау. Тағамдарды таңбалау. Ол табиғи тағамның ағзаға кері әсерін тигізетін компоненттерін және олардың тағамды өңдеудің аспаздық техникасы мен технологиялық процестеріне әсерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасының негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары мектептегі педагогикалық үрдіс. Оқытудың заңдары, ұстанымдары мен принциптері. Жоғары мектеп оқыту әдістері, формалары мен құралдары. Қазақстан Республикасында жоғары білімнің қазіргі жағдайы. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының біліктілігін арттыру. Жоғары мектепте тәрбиелеу үрдісі. Тәрбиелеу білім беру мақсаты ретінде. Оқытушылар құрамы тұтас педагогикалық үрдістің жұмыс істеу формасы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Жоғары деңгейдегі кәсіптік және академиялық мақсаттағы тіл, мамандықтың ғылыми-концептуалды аппараты, ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми пікірталас, академиялық жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Азық-түлік сапасын бақылаудың микробиологиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің, технологиялық режимдердің, шикізатты өңдеу және сақтау жағдайларының тамақ өнімдерінің сапасына әсері. Тамақ өнеркәсібіндегі микробиология мен биотехнологияның заманауи жетістіктері. Тамақ өнімдерін өндіру кезінде биотехнологиялық процестерді жетілдіретін микроорганизмдер мен ферменттік препараттарды зерттеу. Микробиологиялық зерттеулер жүргізу үшін мамандандырылған теориялық және практикалық білім. Тағам өнімдерін микробиологиялық талдаудың заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Нутрициология
    Несиелер: 5

    ҚР халқының салауатты тамақтануы саласындағы мемлекеттік саясат. Дәлелді тамақтану және дұрыс тамақтану негіздері, балалар, геродиетикалық, профилактикалық және емдік тамақтану принциптері. Диетаның сапалық және сандық талдауы, энергия мен қоректік заттардың физиологиялық қажеттіліктері, диета мен тамақтану режимі туралы Әлеуметтік сауалнама. Диета мен тамақтану режимін түзету жоспары, түзету жоспарын жүзеге асыру, дұрыс тамақтанудың және тиісті физикалық белсенділіктің негізгі принциптері. Тамақтан уланудың алдын алу. Халықтың әртүрлі топтарының диеталарын оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімнің құрылымы мен функциялары, олардың кәсіби қызметіндегі ғылым әдістері; идеялық, саяси, діни құрылыстардың ғылыми ұғымдардан айырмашылығы. Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістері, философиялық-идеологиялық, гносеологиялық, логикалық-методологиялық мәселелерді талдау, ғылыми ойлау стилі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының тұжырымдамалық аппараты. Басшы және команда. Жұмыс орнындағы қақтығыстар. Басқарушылық қарым-қатынас. Шешім қабылдау технологиясы. Басқару субъектісі мен объектісі түсінігі. Басқарушы және көшбасшы. Бұйыру психологиясы. Тұлға - басқару субъектісі және объектісі ретінде. Басшылықтың демократиялық стилі және оның ерекшеліктері. Сыни психология. Қарым-қатынас субъектілерінің психологиялық түрлері. Психологиялық сендіру техникасы. Жетекші кадрларды іріктеудің психологиялық мәселелері. Басқарушылық кадрларды даярлау және қайта даярлаудың психологиялық мәселелері. Қызметкерлерді іріктеу және орналастыру. Қызметкерлерді ауыстыру. Аттестация және қызметкерлердің айналымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Ет және сүт өнімдері өндірісінің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Компьютерлік құралдарды пайдалана отырып ет, сүт және балық өнімдерін өңдеу, сақтау және өндіру технологиясы мәселелері бойынша отандық және шетелдік ғылыми және техникалық әдебиеттерді талдау. Өсімдік және мал шикізатының, сонымен қатар өсімдік және мал шикізатынан алынған жартылай фабрикаттар мен өнімдердің қасиеттерін зерттеу процесінде ақпараттық технологияларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шикізатты терең өңдеу және биоотын өнімдерін талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Шикізат пен дайын өнімнің сапасын бағалаудың теориялық сұрақтары. Терминдер мен анықтамалар. Зертханалық бақылауды ұйымдастыру. Өнімдердегі қосылыстардың жіктелуі. Шикізат пен дайын өнімнің қасиеттерін зерттеу әдістерінің жіктелуі. Сынамаларды талдау және дайындаудың жалпы принциптері. Өнімнің сапасын бағалаудың органолептикалық әдістері. Реологиялық қасиеттерді зерттеудің аспаптық әдістері. Шикізат пен өнімдердің құрамы мен қасиеттерін зерттеудің физика-химиялық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдерінің сапасын бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    Шикізат пен қайта өңдеу өнімдерінің сапасын бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін, талдау аспаптарының жұмыс істеу принциптерін, тамақ өнімдерін қайта өңдеуге арналған мемлекетаралық регламенттерін оқып үйрену. Шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің сапасын бағалау дағдылары, сертификаттау, өнімнің сандық-сапалық сақталуына қойылатын талаптар және сақтау орындарындағы табиғи кему мен ысырапты азайту жолдары, мал шаруашылығы өнімдерін сақтау тәсілдері мен режимдері оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және қайта өңдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Дәнді, дәнді-бұршақты және майлы дақылдарды өңдеудің, сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологиясы, сақтау кезінде астықта болатын физиологиялық-биохимиялық және микробиологиялық өзгерістерді құру мәселелерін зерделеу. Астық өңдеу кәсіпорындарында дезинсекциялық, гидротермиялық, ультрадыбыстық, лазерлік, десикациялық, термолучевтік, электромагниттік, озондық және иондық технологиялардың өзекті мәселелерін шешуге ерекше жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Азық- түлік өнімдерінің жаңа түрлерінің рецептураларын әзірлеу принциптері
    Несиелер: 7

    Бұл теңдестірілген тамақтану теориясының негізгі принципін қолдана отырып, сапалық және сандық көрсеткіштердің белгілі бір жиынтығы бар күрделі көп компонентті өнімдердің құрамын жасауға мүмкіндік беретін жаңа ғылыми зерттеу бағыты - тағамдық қоректік заттар адам ағзасына белгілі бір мөлшерде және арақатынаста енуі керек. Рецепт қоспаларының құрамын өзгерту, оларды маңызды қоректік заттармен байыту арқылы физиологиялық әсердің белгілі бір бағытына қол жеткізуге болады. Жаңа рецептураларды әзірлеу кезінде дайын өнімдердің тұтынушылық сипаттамаларын модельдеу, синергизм құбылысын ескере отырып, олардың биологиялық қауіпсіздігін, сапасы мен функционалды-технологиялық қасиеттерін болжау мүмкіндігі де үлкен мәнге ие, бұл олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік береді. Шикізат және азық-түлік нарықтарындағы бәсекелестіктің күшеюі қолданыстағы рецепт композицияларын түзету және жаңа рецептураларды әзірлеу арқылы өнімнің ассортиментін үнемі кеңейту қажеттілігіне алып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шикізатты терең өңдеу өнімдері және биоотын өндірісінің техникалық жүйелері
    Несиелер: 7

    Биоотын өндірісінің шикізаты мен өнімдерін терең өңдеуге арналған жабдықтарды жіктеу. Биоотын өндірісінің шикізаты мен өнімдерін механикалық бөлуге және араластыруға арналған жабдық; биоотын өндірісінің шикізаты мен өнімдерін сүзуге және флотациялауға арналған жабдық. Биоотын өндірісінің шикізаты мен өнімдерін концентрациялауға және тазартуға арналған жабдық. Биоотын өндірісі кезінде шикізатты ферментациялауға арналған жабдық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ет және сүт өнімдерін өндірудің қалдықсыз технологиялары
    Несиелер: 8

    Пәнді оқу кезінде магистранттар сүт және ет өнімдерінің қайталама ресурстарынан сапалы және қауіпсіз өнімдерін алуда қайта өңдеудің қалдықсыз және ресурс үнемдеуші технологиясының қазіргі заманғы қағидаларын зерделеу. Олардың қазіргі кезеңдегі өндірістердің прогрестерін айқындап, жаңа теориялық және практикалық ғылыми шешімдер алу жолдарын оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік шикізаттарын терең өңдеудің және биоотын өндірісінің перспективті технологиялары
    Несиелер: 8

    Шикізаттың негізгі топтары. Өсімдіктерді терең өңдеу және биоотын өндірісі үшін қосалқы ресурстар. Өндірістік қалдықтарды энергияны пайдалану. Сұйық және газ тәрізді биоотын өндірісі. Метан және сутегі ашыту. Биогаз-метанды және био-сутегін өндіру технологиясы. Биоэтанол және биодизель өндірісінің технологиясы. Биоэнергетикалық қондырғылардың технологиялық схемалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON4

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайын болу

  • Код ON3

    Шет тілдерінің бірінде жазбаша және ауызша кәсіби коммуникациялық дағдыларын меңгеру

  • Код ON5

    Ғылым жетістіктері негізінде қайта өңдеу саласы мен тамақ өнімдерін өндіру үшін инновациялық технологияларды жоспарлау және әзірлеу

  • Код ON8

    Тамақ және қайта өңдеу саласының өндірістік жүйелерінде шикізатты терең өңдеу технологиясы мен қалдықсыз технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру

  • Код ON6

    Заманауи технологиялар негізінде ақпараттық жүйелерді жобалаудың жаңа әдістері мен құралдарын жасау, ақпараттық технологияларды енгізу мақсатында тамақ өнімдері мен өңдеу саласындағы теориялық және эксперименттік модельдерді жасау және зерттеу бойынша дағдыларды игеру

  • Код ON1

    Білім беру қызметінің міндеттерін іске асыруда жоғары мектеп педагогикасының, кәсіптік білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін жетік меңгеру

  • Код ON2

    Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін қабілетіне ие болу

  • Код ON7

    Тәжірибелік зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін өндірістік және ғылыми қызметте қолдану

Top