Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06104 Компьютерлік ғылымдар в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Математика-1 (Mатематикалық талдау, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика)
    Несиелер: 9

    «Математика-1» пәнін меңгерудің мақсаты: математикалық талдау және ықтималдық теорияларының есептері мен теоремаларын, әдіс-тәсілдерді, қолданбалы математика мен информатика есептерін шешуге қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Императивті программалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты императивті программалау тәсілінің негізінде программаны жазу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән зерттеуге бағытталған тақырыптар: C++ программалау тілінің құрылымы, мәліметтердің базалық типтері, шартты операторлар процедуралар мен циклдар, функциялар, массивтер, көрсеткіштер, құрылымдар мен бірлестіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдер және программалау технологиялары
    Несиелер: 9

    Оқу процесінде студенттер келесі негізгі міндеттерді шешеді: - бар бағдарламалау технологияларымен танысу; – құрылымдық және объектілі-бағытталған бағдарламалау технологиясымен танысу; – құрастыруды бағдарламалау технологиясымен танысу; - экстремалды бағдарламалау технологиясымен танысу; - қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу негіздерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математика-2 (Алгебра және дискретті математика)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қолданбалы есептерде алгебра және дискретті математика білімдерін қолдана білу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Комплекс сандар. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Көпмүшелер. Жиындар және қатынастар және оларға қолданатын амалдар. Сандар теориясы мен комбинаторика элементтері. Графтар теориясының элементтері және буль функциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: алгоритмдерді құру әдістерін және программалаудың әртүрлі есептерін тиімді шешу үшін деректердің базалық құрылымын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: - фундаментальды есептеу алгоритмдерін пайдаланып, әртүрлі программалар құру; - сұрыптау әдістерін пайдаланып, массивтерді өңдеу; - мәліметтер құрылымын іс жүзінде пайдалану; - алгоримтдердің тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік жүйенің архитектурасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - деректерді тиімді сақтау, жіберу және өңдеу үшін аппараттық құралдарды қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер: Компьютерлік талдау және арифметикалық-логикалық құрылғының дизайны; Жад иерархиясы, кэштер және виртуалды жад; Орталық процессор мен перифериялық құрылғылардың, шиналардың өзара әрекеттесуі; Параллельді программалау; Компьютерлік архитектураны жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгоритмді жобалау және талдау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты студенттерге алгоритмдер теориясының негіздері, мәліметтерді өңдеудің ең көп таралған негізгі негізгі алгоритмдерінің құрылымы мен қолдану тәжірибесі, алгоритмдік стратегиялар, алгоритмдердің күрделілігін бағалау және оларды жүзеге асыру шығындары туралы жүйелі ақпарат беру болып табылады. , сондай-ақ оларды үлестірілген алгоритмдерді құру негіздерімен таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бұлттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Бұлттық есептеулердің технологиясымен таныстыру. Жаңа АТ-инфрақұрылымның қалыптастыруында бұлтты есептеулерді пайдалану. Бұлттық қызмет құру үшін технологияларды дамыту, қолданыстағы бұлт қызметтерімен жұмыс істеуге. Осы курстың нәтижесінде студенттер бұлтты есептеу қалай пайдалану керектігін үйренеді. Олар бұлтты есептеулердің тапсырмаларын пайдалануға дайын болады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесіге қабілетті болады: 1. Бұлтты технологияның негізгі ұғымдары мен терминологияларын қалыптастыру 2. Бұлтты есептеудің түсінігін түсіндіру 3. Бұлтты технологиялар үлгілерін классификациялау 4. Бұлтты есептеу әдістерін қолдану 5. Бұлтты технологияның таңдауын дәлелдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Программалық қамтаманы жобалау және құру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің өмірлік циклінің барлық кезеңдерін орындау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: - бағдарламалардың өмірлік циклін, бағдарламалық өнімдердің сапасын бағалау әдістерін, бағдарламалық жүйелерді әзірлеу технологияларын, CASE-құралдарын сипаттау; - Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және оны тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Python-да программалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Python бағдарламалау тілі мысалында сәйкес пәндік салалардағы мәселелерді шешу үшін жылдам өтуге мүмкіндік беретін объектіге бағытталған және функционалдық бағдарламалау тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: Python тілінде деректерді өңдеудің стандартты мәселелеріне эталондық шешімдерді шығару; Python тілінде қосымшаларды жасау және оларды үйлестіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Деректер базасы
    Несиелер: 6

    Курс мәліметтер қорын жобалау, құру және жүргізудің негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәліметтер қорын жобалау процесі концептуалды көзқарас тұрғысынан қарастырылады. Дерек қорын жоспарлау, дерек қорын таңдау және дерек қорын басқарумен байланысты мәселелерді зерттеледі. Қазіргі ДҚБЖ жұмыс істеу принциптері қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Параллель бағдарлмалау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: көп ядролы процессорлар мен кластерлік жүйелер үшін әртүрлі программалау модельдерінде параллельді программаларды құру қабілетін қалыптастырудан тұрады. Қарастырылатын мәселелер: Параллельді есептеу жүйелерінің құрылу принциптері. Параллель есептеулерді модельдеу; Параллель алгоритмдерді және программаларды құру; Параллель программалар жүйесін әзірлеу; Есептеу математикасындағы параллель сандық алгоритмдерді шешу үшін типтік практикалық міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік желілер және қауіпсіздік
    Несиелер: 9

    Мақсаты - желінің архитектурасы туралы, желіні жобалау және қолдану аймақтары туралы, желінің перспективті үлгілері туралы және желі ішінде ақпаратты басқару туралы жалпы сипаттама беру. Желілерді жобалау және қолдау негіздері, қауіпсіздік мәселелері; архитектурасы, желілерді жобалау және қолданудың негізгі тәсілдері, желілердің перспективалық үлгілері және желілер ішіндегі ақпаратты басқару туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кескінді өңдеуге және бейнелерді тануға кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қолайлы құралдарды, орталарды таңдау, кескіндерді өңдеу және үлгіні тану мәселелерін шешуге арналған қосымшаларды әзірлеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - бейнелерді өңдеу, талдау және тану алгоритмдерін құрастыру; - бейнелерді өңдеудің, талдаудың және танудың математикалық және қолданбалы есептерін құрастыруды, талдауды, шешуді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Машиналық оқытуға кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: мәліметтер талдаудың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру, деректерді алдын ала өңдеу, талдау әдісінің параметрлерін орнату және нәтижелерді интерпретациялау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - машинамен оқытудың негізгі принциптерін, әдістерін, міндеттерін айту; - логикалық, ықтималдық, метрикалық машиналық оқыту модельдері үшін алгоритмдерді әзірлеу және бағдарламаларды жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мобилді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мобильді операциялық жүйелермен қоса алғанда әртүрлі заманауи платформалар үшін мобильді қосымшаларды құру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады:Мобильді құрылғылардың архитектурасы. Программалау тілдері. Программалық жабдықтарды жобалау. Клиенттік апппараттық қамтамасыз ету. Android ортасында Java қолданып қосымшаларды құру. Swift қолданып iOS қолданып қосымшаларды құру. Қауіпсіздікті басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Веб қосымшаларды құру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: индустриялық деңгейдегі веб-қосымшаларды әзірлеу үшін веб-құрастырудың және веб-программалаудың практикалық тәсілдері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: - әртүрлі технологияларды пайдаланып, веб-қосымшалар құру; - әртүрлі технологияларды пайдаланып, веб- сервистер құру; - веб-сайтты администрациялау, оны контентпен толтыру; - мәліметтер қорымен әрекеттесетін веб-қосымшалар құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерге операциялық жүйелердің мақсаты, функциялары, құрылымы және жұмыс істеу принциптері туралы теориялық білімдерді меңгерту. Студент келесі қабілеттерге ие болады: операциялық жүйелердің негізгі мазмұнын сипаттау; операциялық жүйенің стандартты бағдарламаларымен жұмыс істеу; компьютерлік жабдықтарды ұтымды пайдалануды пайдаланушыға ыңғайлы ететін операциялық жүйелерді зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Деректер қоры жүйелерін құру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: деректер қорының жүйелерін жобалау және әзірлеу, деректерді манипуляциялаудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: - реляциялық алгебарамен жұмыс жасау; - мәліметтер қоры жүйесінің қауіпсіздігін және қолжетімділік құқығын таңдауды ұйымдастыру; - реляциялық ДҚБЖ қолдану үшін қарапайым логикалық схемаларды құру, ER-диаграммала әдісі көмегімен мәліметтер қоры схемасын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Үлкен деректерді визуализациялау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әртүрлі пәндік салалардағы деректерді талдауға арналған құралдарды, үлкен деректерді визуализациялау қосымшаларын жасау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде: - деректерді визуализациялау қосымшаларын сәтті жобалау және әзірлеу үшін бағалау әдістерін қолдану; - қолжетімді технологияларды және/немесе визуализация құралдарын пайдалана отырып, деректерді визуализациялау қосымшаларын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жасанды интеллект жүйелері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: деректерді өңдеудің жылдамдығын, сапасын арттыру, шешім қабылдау үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін құру қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде: - жобалау үшін метематикалық әдістерді таңдау, жасанды интеллект жүйелерін құру үшін программалық құралдарды таңдау; - білімді көрсететін құралдар көмегімен пәндік саланың моделін құру, шешімді іздеуге қолжетімді әдіс таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Есептеуіш алгоритмдерін программалау
    Несиелер: 9

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: - Есептегі бастапқы деректерді ұсыну және оны сан немесе сан жиынтығы түрінде шешу. - Тура есептің жалпылама шешімінің бар болуы және біртұтастығы. - Лаплас теңдеуі үшін операторлық теңдеуге кері есепті редукциялау. - Тұрақтылығы. Кері есепті сандық шешудің градиенттік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биоинформатика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты медициналық физика саласындағы ғылыми зерттеулер үшін компьютерлік технологияларды пайдалану қабілетін қалыптастыру және биологиялық деректерді түсіну үшін қажетті негізгі әдістер мен бағдарламалық құралдарды білу, биологиялық объектілерді модельдеу әдістерімен және күрделі биологиялық жүйелер мен процестердің модельдерін жасау кезінде қолданылатын әртүрлі тәсілдермен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Деректерді интеллектуалды талдау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты әр түрлі көлемдер мен күрделіліктегі мәліметтермен жұмыс істеу кезінде теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән зерттелетін құбылысқа тән заңдылықтарды әрі қарай анықтау үшін мәліметтерді жинау, оларды өңдеу және талдау әдістерін, сондай-ақ бұрын белгісіз, прививиалды емес және іс жүзінде пайдалы деректерді табу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Программалық қамтаманы тестілеу және верификациялау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: дұрыс және бас тартуға төзімді программалық жүйелерді құру үшін программалық қамтаманы тестілеу және верификациялау процестерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пәнге кіріспе. Тізбектелген жүйелерді модельдеуді ауысатын жүйелермен белгі ретінде (Крипке) қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Деректер қорын басқару және қосымшаларын құру
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: ірі масштабты жобаларға деректер қорының қосымшаларын жобалау және әзірлеу әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: SQLServer қауіпсіздік модельдерімен жұмыс. SQLServer резервті көшірмесін жасау. SQL Server Agent қауіпсіздік мүмкіндіктерін іске асыру. Сервер рөлдерімен және дерекқордың рөлдерімен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Графикалық бейнелерді жасау үшін тәжірибеде компьютерлік графиканың теориялық негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс оқытады: компьютерлік графикке кіріспе. Түс кеңістігі. Растрлық графиканың негіздері. Растрлық графиканы құрудың бағдарламалық құралдары. Векторлық графика негіздері. Векторлық графиканы құрудың бағдарламалық құралдары. Үшөлшемді графика негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • BigData -да машиналық оқыту
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты: заңдылықтарды ашу, деректерді жіктеу, кластерлеу, мәтінді іздеу, мәтінді талдау, сонымен қатар деректерді визуализациялау және нақты әлемдегі мәселелерді шешу үшін деректерді іздеу әдістерін қолдану. Машиналық оқыту әдістеріне ерекше назар аударылады. Деректерді сақтау және онлайн аналитикалық өңдеу(OLAP) сияқты маңызды байланысты технологиялар да талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Параллельді және үлестірілген есептеулер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: ресурстарды көп қажет ететін есептеуіш есептерді шешуде параллельді және үлестірілген есептеулердің әдістері мен құралдарын таңдау және білікті қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Қарасытырылатын мәселелер: параллельді жүйелер(жабдықтар). Параллельді программалау модельдері. Өнімділікті талдау және баптау. Көп нүктелі программалау(OpenMP). Таратылған адрестік кеңістіктің архитектурасы. Хабарламаларды жіберу интерфейсі(MPI). GPU Arcthitures and Programming(CUDA). Үлестірілген программалау(MapReduce).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адам компьютерлік өзара әрекеттесу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: прототиптерді жылдам құру және пайдаланушы интерфейстерінің әр түрлі нұсқаларын бағалау үшін әдістерді қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Қарасытырылатын мәселелер: Адам-компьютер өзара әрекетесуінің парадигмалары. Заманау интерфейстердегі графикалық көрсетумен техникалық және психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Криптография және желі қауіпсіздігі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: криптографиялық әдістердің көмегімен техникалық құралдармен берілетін, өңделетін ақпаратты қорғауды ұйымдастыруға жүйелік тәсілді жүзеге асыру қабілетін қалыптастырудан тұрады. Қарасытырылатын мәселелер: Криптография кіріспе. Негізгі түсініктер, анықтамалар. Криптографияның тарихы. Тарихи шифрлары. Шифрды математикалық моделі. Құпияның Шеннон теориясы. Блок шифрлары. Кейдейсоқ бірізділік және ағымдық шифрлар. Теориясы imitoprotection Симмонс және криптографиялық хеш функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Веб-бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты веб-қосымшаларды жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Пән клиент-серверлік технологиялардың архитектурасын зерттеуге бағытталған: клиент жағы, сервер жағы. Веб-қосымшалардың деректер базасын жобалау, веб-қосымшаларды жобалау мен әзірлеуде объектілі-бағытталған және пәндік-бағытталған тәсілдеме, MVC және веб API қосымшаларды әзірлеу, FRONTEND әзірлеу негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    Қолданушы интерфейсіне, қосымшаның аппараттық және программалық қамтамасыз етуіне қойылатын негізгі шарттарға кешенді талдау жасау.

  • Код ON9

    Жаңа технологияларды қолданыста бар қосымшалармен біріктіру үшін инновациялық шешімдерді әзірлеу немесе жаңа шешімдерді құру.

  • Код ON7

    Көп мөлшерлі ресурстарды қажет ететін есептерді шешу үшін параллель және үлестірілген есептеу технологияларын қолдану.

  • Код ON8

    Нақты есептерді шешу үшін жасанды интеллект тәсілдері мен үлкен мәліметтерді талдау және өңдеу әдістерін қолдану.

  • Код ON6

    Икемді әдіснамалар мен желілік қауіпсіздік қағидалар негізінде эргономикалық пайдаланушы интерфейсі бар веб- және мобильді қосымшаларды әзірлеу.

  • Код ON5

    Операциялық жүйелер мен компьютерлік желілерді құру принциптерін білу және осы білімді бағдарламаларды жасау кезінде қолдана білу.

  • Код ON10

    Командада жұмыс істеу, әлеуметтік, этникалық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өз қызметін, команданың қызметін сын тұрғысынан бағалау.

  • Код ON1

    Компьютерлік ғылым саласындағы есептерді сипаттау, талдау және шешу үшін математика негіздерін білу мен түсінуді көрсету.

  • Код ON3

    Жобаларды жүзеге асыру барысында заманауи программалық тілдердің көмегімен программалық қамтамасыз етуді жобалаудың, әзірлеудің, тестілеудің және верификациялаудың негізгі принциптерін таңдау және қолдану.

  • Код ON2

    Нақты есептерге, олардың сипаттамалары мен қолданылатын есептеу құралдарын ескере отырып оңтайлы алгоритмдерді қолдану.

Top