Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Танаптық дақылдар селекциясы в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Танаптық дақылдардың селекциясы» білім беру бағдарламасының мақсаты - ғылыми-зерттеу, басқару және оқытушылық қызметтерін атқара алатын, селекция саласының өзекті мәселелерін заманауи ғылыми - тәжірибелік тұрғыда құрастырып, оны шешуге қабілетті, танаптық дақылдардың өнімділігі жоғары сорттары мен будандарын шығару мақсатын көздейтін селекциялық үрдістерді жоғары деңгейде жүргізе алатын мамандар дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының тұжырымдамалық аппараты. Басшы және команда. Жұмыс орнындағы қақтығыстар. Басқарушылық қарым-қатынас. Шешім қабылдау технологиясы. Басқару субъектісі мен объектісі түсінігі. Басқарушы және көшбасшы. Бұйыру психологиясы. Тұлға - басқару субъектісі және объектісі ретінде. Басшылықтың демократиялық стилі және оның ерекшеліктері. Сыни психология. Қарым-қатынас субъектілерінің психологиялық түрлері. Психологиялық сендіру техникасы. Жетекші кадрларды іріктеудің психологиялық мәселелері. Басқарушылық кадрларды даярлау және қайта даярлаудың психологиялық мәселелері. Қызметкерлерді іріктеу және орналастыру. Қызметкерлерді ауыстыру. Аттестация және қызметкерлердің айналымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасының негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары мектептегі педагогикалық үрдіс. Оқытудың заңдары, ұстанымдары мен принциптері. Жоғары мектеп оқыту әдістері, формалары мен құралдары. Қазақстан Республикасында жоғары білімнің қазіргі жағдайы. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының біліктілігін арттыру. Жоғары мектепте тәрбиелеу үрдісі. Тәрбиелеу білім беру мақсаты ретінде. Оқытушылар құрамы тұтас педагогикалық үрдістің жұмыс істеу формасы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Жоғары деңгейдегі кәсіптік және академиялық мақсаттағы тіл, мамандықтың ғылыми-концептуалды аппараты, ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми пікірталас, академиялық жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімнің құрылымы мен функциялары, олардың кәсіби қызметіндегі ғылым әдістері; идеялық, саяси, діни құрылыстардың ғылыми ұғымдардан айырмашылығы. Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістері, философиялық-идеологиялық, гносеологиялық, логикалық-методологиялық мәселелерді талдау, ғылыми ойлау стилі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибе ісінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерттеу жүргізудің нақты әдістемесі жазылған, алынған зерттеу мәліметтері статистикалық өңдеуден өткізілген, сонымен қатар, бағалауға арналған критерия немесе критерилер нақты таңдаумен анықталған ғылыми зерттеулер жүргізудің дайын алгоритмі. Мақсаты - магистранттарда кәсіптік міндеттерді шешу үшін құзіреттілік жүйелері, ғылыми зерттеу әдістемесі бойынша білім және дағдылар, ауылшаруашылық дақылдарымен зерттеулер жүргізу бойынша құзіреттілік жүйелерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық дақылдарының қоректенуін оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Пән топырақ құнарлылығын есепке ала отырып, тыңайтқыштар мен мелиоранттарды тиімді және экологиялық қауіпсіз қолдану негізінде далалық дақылдардың минералдық қоректенуін реттеу және оңтайландыру бойынша теориялық білімді қалыптастыруға және тәжірибелік дағды мен дағдыны алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктерді интегралды қорғау
    Несиелер: 5

    Курс экологиялық, токсикологиялық талаптарды қанағаттандыратын барлық басқа әдістерді қолданумен қатар, бірінші кезекте табиғи факторларды шектейтін олардың зияндылығының экономикалық шегін ескере отырып, зиянды организмдермен күрес шараларының жүйесін зерттеуге бағытталған. Пән жоғары экономикалық әсер алуды, табиғи реттеу факторларын барынша пайдалануды, қоршаған ортаның пестицидтермен ластану қаупінің алдын алуды, өсімдік шаруашылығының экологиялық таза өнімдерін алуды қамтамасыз ететін әдістердің ұтымды үйлесімділігіне негізделген өсімдіктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәліметтерді математикалық өңдеу
    Несиелер: 5

    Статистикалық өңдеуге арналған заманауи математикалық пакеттерді және арнайы бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, статистикалық өңдеу және деректерді талдау әдістері мен әдістерін қолдана білу; кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану дағдыларын қалыптастыру; қоршаған ортаны зерттеу және мониторинг деректерін статистикалық өңдеудің компьютерлік әдістерін қолдануды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зиянкестердің экологиясы
    Несиелер: 5

    Популяция экологиясының негіздері, эпифитотиологиясы Зерттеу әдістері. Урбофлорадағы зиянды және мәдени компоненттердің өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Егіншілік жүйесі және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру
    Несиелер: 5

    Пән аймақтық (заманауи) егіншілік жүйелері, заманауи егіншілік жүйесі және өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндірудің қағидалары, ауылшаруашылық дақылдарының арамшөптер, ауру және зиянкестерімен күрес шараларының кешені, заманауи егіншілік жүйелеріндегі ауыспалы егістік жүйелері, сонымен қатар, топырққорғау егіншілігі және оның теориялық негіздері мен іс жүзінде қолдануды оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Селекция мен тұқым шаруашылығының теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді,соның ішінде: селекция үшін жаңа бастапқы материалдарды жасау және селекциялық-тұқым шаруашылығы жұмысының қолданыстағы әдістері мен тәсілдерін жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Өсімдіктердің молекулярлық және жасушалық биологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің заманауи жасушалық биологиясының қазіргі мәселелерін қарастырады. Бұл курс магистранттарға жасушалық құрылымның негіздері, өсімдіктердің жасушаларының жасушалық механизмдері, жасушалардың қоршаған орта, энергетика, жасуша қозғалысы, көбею және дифференциация механизмдері туралы түсінік береді, өсімдіктердің жасушалық биологиясының қазіргі жетістіктері мен ағымдағы мәселелерін, қазіргі заманғы молекулярлық-генетикалық, биотехнологиялық зерттеулер әдістерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік және стресс
    Несиелер: 5

    Өсімдік ағзасында стресс тудыруы мүмкін факторлардың негізгі топтары, сондай-ақ молекулалық, жасушалық, мүшелік және ағзалық деңгейде әртүрлі стресс факторларының әсеріне өсімдіктердің реакциялары туралы іргелі білімді меңгеру, өсімдіктердегі стресс физиологиясын зерттеудің ең кең тараған классикалық және заманауи әдістері туралы түсінік алу. Пәнді меңгеру процесінде магистрант өсімдік ағзаларының стресстік әсерлерге төзімділігінің физиологиясы бойынша ғылыми және оқу әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдыларын бекітуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биологиядағы ақпараттық ресурстар
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі молекулалық биологияның негізгі іргелі ережелерін, индекстеу және ақпаратты іздеу теориясын, компьютерлік желілерде ғылыми ақпаратты сақтау және алу принциптерін, биологиялық молекулалардың бірінші реттік тізбектерін теңестіруді, протеомика негіздерін және биомолекулалардың үш өлшемді құрылымын модельдеуді қарастырады. Пән биологиялық ғылыми мәселелерді шешуде заманауи ақпараттық технологиялар негізіндегі әдістерді қолдануды, қолда бар ақпаратты өз бетінше талдауды, іргелі мәселелерді анықтауды, тапсырманы қоюды және заманауи бағдарламаны пайдалана отырып нақты есептерді шешу кезінде далалық, зертханалық биологиялық зерттеулерді орындауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Танаптық дақылдардың өсуі мен дамуының физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    «Өсімдіктердің өсуі мен дамуының физиологиялық аспектілері» пәні негізгі физиологиялық процестердің ерекшеліктері мен механизмдерін зерттейді: фотосинтез, тыныс алу, судың алмасуы, минералды тамақтану, егістік өсімдіктердің өсуі мен даму заңдылықтары, қоршаған ортаға қолайсыз жағдайларға қарсы тұруы, өсімдіктердегі физиологиялық процестердегі бұзылулардың себептері және оларды жеңу жолдары; ауылшаруашылық өсімдіктерінің өнімділігін арттыру жолдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің молекулалық генетикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың шеңберінде өсімдіктердегі тұқым қуалаудың молекулалық процестері, экспрессиясы, генетикалық материалдың өзгеруі және ұрпақтарға берілу мәселелері қарастырылады. Бұл процестерге қатысатын макромолекулалардың құрылымдары (ДНҚ, хромосомалар, РНҚ), сондай-ақ транскрипция, процессинг және трансляция процестері қарастырылады. Курстың негізгі мақсаты – генетикалық процестер мен олардың реттелу мүмкіндіктері туралы перспективаға бағытталған жаңа түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоинформатика
    Несиелер: 5

    Биоинформатика биологияның генетикалық-математикалық әдістерін зерттейді және салыстырмалы геномика (генетикалық биоинформатика) бойынша компьютерлік талдау мәселелерін зерттейді, математикалық әдістер, алгоритмдер және (құрылымдық биоинформатика) және протеиндердің кеңістіктік құрылымдарының бағдарламаларын болжау, стратегиялар, қажетті есептеу әдістемелерін зерттеу, биологиялық жүйелердің кешенді ақпаратын орталықтандырылған басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Танаптық дақылдар селекциясының әдістері
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметте стандартты тапсырмаларды орындау, биологияның негізгі заңдылықтарын қолдану және ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, заманауи ақпаратты, зерттеу тақырыптары бойынша отандық және шетелдік тәжірибелерді зерделеу, агрономияда ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, өсімдіктер мен ауылшаруашылық өнімдеріне зертханалық талдау жүргізу,тәжірибе нәтижелерін жалпылау және қорытынды жасау. Пән әрбір нақты дақылдың биологиялық ерекшеліктері, көбею әдістері, негізгі экономикалық құнды белгілердің генетикасы, селекцияның міндеттері мен бағыттары, селекцияның бастапқы материалы, селекция әдістері, негізгі жетістіктері туралы білім беруге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Патенттеу және зияткерлік меншікті қорғау
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарда зияткерлік меншік мәселелері бойынша білімді, өнертабыстарды, лицензияларды және басқа да зияткерлік меншік объектілерін пайдаланудың тиімділігін есептеудің жақсы теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сонымен қатар зияткерлік меншік объектілерін қорғаудың негізгі әдістерімен танысуға арналған. Пән бағдарламасында зияткерлік меншік саласында магистранттарды теориялық және тәжірибелік даярлау, болашақ мамандардың білім беру, ғылыми-техникалық, ұйымдастырушылық әлеуетін жүзеге асыру қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Генетика селекция және тұқым шаруашылығы негіздерімен
    Несиелер: 5

    Курста геномдық және хромосомалық талдаудың негізгі зерттеу әдістері мен өсімдіктердің генофондын зерттеу бағыттары, генетика және селекциясаласындағы әлемдік жетістіктерді және ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің жеке белгілерін талдау қарастырылады. Пәнді меңгерудің мақсаты биологиялық жүйелер құрылымының молекулалық, жасушалық, ағзалық және популяциялық деңгейлерінде тұқым қуалайтын ақпаратты сақтау, беру және жүзеге асыру процестері туралы білімге негізделген магистранттың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру, сонымен қатар өсімдіктердің гендік қорын, геномын, хромосомаларын және гендерін зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON2

    Шетелдің көздерінен керек ақпарат алу дағдылары, кәсіби саладағы шетелдік ғылыми орталықтармен байланысу мүмкіндігі

  • Код ON1

    Педагогикалық қызметті басқару, сонымен бірге ұлттық шаруашылық үшін кәсіптік оқу орындарында кадрлар дайындайтын және кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген, ғылыми зерттеулер жүргізуге және өнеркәсіптегі кәсіпорындардың дамуына көшбасшылық қасиеттерін көрсете білуге қабілетке ие болу.

  • Код ON7

    Ауылшаруашылық өсімдіктердің селекциясы мен тұқым шаруашылығында молекулалық-биологиялық әдістерін қолдану қабілеті болу.

  • Код ON3

    Аурулардан, зиянкестерден, арамшөптерден және жер пайдалану төзімділігінен заманауи технологиялармен, пестицидтердің инновациялық препараттық формалармен өсірілетін дақылдардың өнімділігін сақтауды қамтамасыз ету қабілетіне ие болу

  • Код ON5

    Зияткерлік меншік мәселелері бойынша халықаралық құқық саласындағы негізгі ережелерді білу, патенттік құқықты және зияткерлік меншік туралы заңнаманы қолдану дағдыларын игере білу

  • Код ON10

    Физиологиялық және биохимиялық механизмдерде өсімдіктердің стресс факторларына бейімделун білу және олардан жоғары өнімділік алуды реттеу

  • Код ON4

    Топырақтың агрохимиялық қасиеттерін, топырақ құнарлылығын, әсіресе ауыл шаруашылық дақылдардың қоректену және тыңайтқыш ерекшеліктерін бағалауға, тыңайтқышты пайдаланудың агрономиялық, экономикалық және энергия тиімділігін есептеуге қабілетті болу.

  • Код ON9

    Топырақтың құнарлылығын сақтауға және жақсартуға көмектесетін агротехниканы, ауыл шаруашылығы техникасының ресурс үнемдейтін элементтерін агроэкономикалық бағалау әдістерін қолдануға, ауылшаруашылық дақылдарының шығымдылығын төмендету үшін ықтимал факторларды бағалауға қабілетті болу.

  • Код ON6

    Белгілердің тұқым қуалаудың заңдылық қабілеті, өсімдік геномының құрылымы туралы заманауи идеялар. Ауыл шаруашылық дақылдарының зерттеу әдістемесімен және селекциялық-генетикалық талдау жүргізе білуге қабілетті болу

  • Код ON8

    Егістерде апробация жүргізуге, іріктеу және будандастыруды жүзеге асыруға; сортсынау питомниктарын және біріншілік тұқымшаруашылығын құруға және селекция мен тұқымшаруашылығында құжаттарды толтыруға қабілетті болу.

  • Код ON11

    To determine the viability of cells, tissues and organs of a plant, the intensity of physiological processes in different types of crops, diagnose the mineral nutrition of plants by morphological and physiological indicators, assess the degree of resistance of plants to the action of adverse environmental factors , determine the biochemical composition of various plant organs, justify agrotechnical measures and optimize timing.

  • Код ON12

    Қазіргі заманғы талдау әдістерін қолдану және алынған мәліметтерді дұрыс талдай білу, молекулалық генетика бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу; молекулалық генетика бойынша арнайы ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, ғылым мен биотехнологияның дамуына сәйкес өз білімдерін тереңдету. Жаңа мәселелерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласындағы өзіндік молекулалық-генетикалық бағытта ойлау қабілетін жетілдіру. Өсімдіктердің молекулалық генетикасы бойынша жалпы білім беретін ұйымдарда, сондай-ақ жоғары оқу орындарында дәріс оқуға және оқуға қажетті оқу материалын білу

  • Код ON13

    Заманауи ақпараттық және компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді тиімді ұйымдастырудың негізгі ережелерін білу. Ғылыми топ жұмысының тиімділігін арттыру үшін әртүрлі ақпараттық ресурстарды қолдану және қолда бар ақпаратты өз бетінше талдау, іргелі мәселелерді анықтау, нақты мәселелерді шешуде заманауи жабдықтармен есептеу құралдарын пайдалана отырып, міндет қоя және далалық және зертханалық биологиялық зерттеулер жүргізе білу, жұмыс сапасымен нәтижелерінің ғылыми сенімділігіне жауапкершілікпен қарау.

  • Код ON14

    Гибридологиялық талдау жүргізе білу, талдау нәтижелерін халықаралық стандарт талаптары негізінде талдау, селекциялық және қолданбалы генетика саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, ұсынылған әдістерді қолдана отырып, сапа көрсеткіштеріне зертханалық талдауды әдістемелік тұрғыдан сауатты жүргізу. Олардың биологиялық және генетикалық ерекшеліктерін білуді ескере отырып, әртүрлі дақылдармен селекциялық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу, өсімдік объектілерін талдау нәтижелерін сипаттау және түсіндіру

Top