Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05410 Математика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Матрицалар теориясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: матрицаның түрлері мен элементтерін зерттеу; матрицалар мен матрицалық теңдеулерді есептеудің әртүрлі әдістері. Кіші және алгебралық толықтыруларды есептеу, кері матрицаны табу, матрицаның рангы, базис миноры. Крамер және Гаусс әдістерімен АСТЖ шешімін табу кезінде матрицаларды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықтық алгебра
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: сызықтық алгебраны құрайтын Негізгі құрылымдарды түсіндіру (матрицалар мен детерминанттар, тензорлар және сызықтық дисплейлер, сызықтық теңдеулер жүйесі). АСТЖ шешуде сызықтық алгебра элементтерін қолдану. Сызықтық алгебра әдістерінің қосымшалардағы және басқа математикалық ғылымдардағы рөлін, оларды практикалық қолдану мен мүмкіндіктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Векторлық алгебра зерттеледі; декарттық тікбұрышты координаталардың түрленуі, геометриялық объектілерді алгебралық әдістермен сипаттаудың негізгі тәсілдері қарастырылады; сызықтық бейнелер, сондай-ақ екінші ретті кескіндер теориясы сипатталады. Физика мен техникада зерттелген ұғымдарды қолдану мысалдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анықтауыштар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: анықтауыштардың негізгі анықтамалары мен қасиеттерін, анықтауыштарды есептеу әдістерін, аксиомалық құрылысты, балама есептеу әдістерін зерттеу. Анықтауыштардың көмегімен АСТЖ шешімі, анықтауыштардың кейбір ерекше қасиеттері мен түрлерін талдау. Анықтауыштарды басқа жаратылыстану ғылымдарында қолдану қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 6

    Мақсаты: таңдалған мамандық туралы түсінік беру Математиканың пәні мен міндеттері, математиканың дамуының басқа ғылымдардың дамуымен байланысы, математиканың өндіріспен байланысы баяндалады, математиканың қазіргі проблемалары мен даму перспективаларына талдау жасалып, баға беріледі, кәсіби қызмет саласын таңдауға ықпал ететін ғылыми-зерттеу жұмысының перспективалы бағыттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: кәсіби қызметте қолданылатын академиялық контенттер мен құжаттарды ресімдеу және жасаудың осы ережелерін меңгеру. Ғылыми есептерді, мақалалар мен тезистерді, хат-хабарлар мен шарттарды, сондай-ақ зерттеу жұмыстары мен эсселерді құрастыра білу. Практикадан ерекшеліктер мен мысалдар зерттеледі. Баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды рецензиялау, сондай-ақ жеке қолжазбаны қорғау тәжірибесі пысықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау I
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: талдау принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Рет пен функцияның шегін, функцияның туындысының геометриялық және физикалық мағынасын, бір айнымалының функциясын саралауды зерттеу. Математикалық талдау мен басқа математикалық пәндерді одан әрі зерттеу үшін әртүрлі функцияларды саралау әдістерін игеру. Математика мен жаратылыстану ғылымдарында кеңінен қолданылатын дифференциалды есептеулердің көптеген қосымшалары туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі әдістерін, қатарлар теориясын, функцияның туындысын табуды зерттеу. Бір айнымалы функцияның туындысын, күрделі функциядан, екі функцияның көбейтіндісінен, екі функцияның қатынасынан табу мүмкіндігі. Пән математикалық пәндерді әрі қарай оқуға тірек болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қазақ ойшылы және ақын Абайдың әдеби мұрасымен, оның философиялық, эстетикалық және қоғамдық көзқарастарымен танысу. Ақынның өмірбаяны сипатталады, Абай шығармашылығының мәні мен мазмұны, гуманизмі ашылады, әдеби шығармашылықтың оның қоғамдық қызметімен байланысы орнатылады, Абайдың қазақ халық поэзиясының, Шығыстың классикалық әдебиетінің және орыс әдебиетінің дүниетанымына әсері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Дискретті математика есептерін шешу әдістеріне оқыту, дискретті құрылымдарды зерттеу – соңғы графиктер, Жиындар теориясы, қатынастар, функциялар және логикадағы пайымдар. Есептеу күрделілігі жағынан тиімді дәл алгоритмдерді құру мәселелерін шеше білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау II
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Математикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен терминологиясына байланысты мәселелерді қарастыру. Интегралдау әдістері қарастырылады (тікелей, айнымалыларды ауыстыру, анықталмаған коэффициенттер әдісі және т.б.; Математикалық талдау теоремаларын дәлелдеу әдістері. Жаратылыстану-ғылыми пәндерде математикалық білімді қолдану мысалдары келтірілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: функцияны бір айнымалымен есептеу тұжырымдамасын және оны қолданбалы есептерді шешуде қолдануды көрсету. Функция теориясы, саралау ережелері, анықталған және анықталмаған интегралдар көрсетілген. Интеграция әдістері қарастырылады. Қолданбалы есептерді шешу үшін дифференциалдау мысалдары, доғаның ұзындығын, айналу көлемін және айналу бетінің ауданын есептеу үшін интегралды есептеу мысалдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс ) тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби салада қазақ (орыс) тілінде коммуникация дағдыларын меңгеру. Математика саласынан терминдер мен ұғымдар баяндалады; кәсіптік-бағдарланған мәтіндерді аударудың ерекшеліктері қаралады; кәсіптік қызметте цифрлық технологияларды пайдалану; тақырыпты айқындаудың мысалдары, ғылыми мәтін идеялары келтіріледі; ғылыми мәтінді құрастырудың тілдік құралдарын айқындаудың және жоғары мамандандырылған лексика мен пәндік терминологияны пайдаланудың мысалдары келтіріледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: өскелең ұрпақтың бойында гүлденген қоғам құру үшін қажетті құндылықтарды қалыптастыру. Қоғамдық сананы жаңғыртудың мақсаттары мен міндеттері және оларға қол жеткізу әдістері, жаңғырудың ел азаматтарының қазіргі заманның қарқынды өзгеріп жатқан жағдайларына бейімделуімен, олардың мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен, ғылымымен байланысы қарастырылады. Өзін-өзі тануды жаңғыртудың бағыттары көрсетілген: бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімге табыну, сананың ашықтығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру және дамыту, сондай-ақ кәсіби қызметте және іскерлік қарым-қатынасты құруда қажетті тілдік дайындық. Математикалық терминдер мен анықтамаларды зерттеу, ағылшын тілінде математикалық мәтіндер мен есептерді құрастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Мұхтар Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; Абайтанудың негізін қалаушы, атақты жазушының әдеби шығармаларына талдау жасалады. ХІХ ғасырдағы Отандық тарих мәселелерін "Абай"шығармасы арқылы талқылануда. Ақын мұрасының шетелдік әдебиетке және адамдардың санасына әсері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: математикалық белгілерді зерттеу, математикадағы пайымдаулардың дәлелділігі, жалпы математикалық дәлелдердің ерекшеліктері, есептелуі. Математикалық логиканың негізгі ережелері мен бөлімдерімен танысу. Мәлімдемелерді, логикалық операцияларды, импликация ұғымдарын, логикалық салдар мен баламаларды зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: элементар математика бөлімдерін тереңдетіп оқыту. Есептер келесі бөлімдер бойынша талқыланады: өрнектерді түрлендіру, теңдеулер мен теңсіздіктердің әртүрлі түрлері, функцияны зерттеу, тригонометрия, Ньютон биномы, мәтіндік есептер. Элементар математиканың қосымшаларын қоса алғанда, қазіргі элементар математиканы дамытудың өзекті бағыттарына талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау III
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көп айнымалысы бар функциядан, сондай-ақ күрделі және нақты берілгендерден дербес туындыларды табуға үйрету. Бірнеше айнымалысы бар функцияның дифференциалы, әртүрлі ретті дербес туындыларды және олардың дифференциалдарын табу. Нақты есеп берілген функцияның туындысын табу. Бірнеше айнымалысы бар функцияға арналған Тейлор формуласы, оның экстремумы және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: әр түрлі олимпиадалық деңгейдегі математика есептерін шешудің негізгі әдістері мен әдістерін зерттеу. Элементар математика, алгебра және геометрия, сандар теориясы, графтар теориясы бойынша олимпиадалық есептерді шешу және зерттеу. Дәлелдеу, логикалық және критериалды ойлау, Дирихле принципі, толық және толық емес математикалық индукция. Комбинаторика және ықтималдық теориясы бойынша есептер; қиын теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін зерттеу. Бірінші және екінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері және шешімдерді түсіндіру; дифференциалдық теңдеулер шешімдерінің бар болуы, бірегейлігі, шешімдердің бастапқы мәндер мен параметрлерге үздіксіз тәуелділігі, осы шамалар бойынша шешімдердің дифференциалдануы. Дифференциалдық теңдеулерді тербелістер теориясында, автоматты басқару теориясында қолдану мысалдары келтіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көп өлшемді есептеу тұжырымдамасын және оның қолданбалы есептерді шешуде қолданылуын көрсету. Көп айнымалы функция туралы түсінік қарастырылады, есептеудің негізгі теоремалары, функциялардың дифференциалын табу, бірнеше айнымалысы бар функцияларын есептеу әдістері сипатталған. Аралас және күрделі сипаттағы есептерді шешудің мысалдары келтіріледі (нақты есем түрде берілген функциялар); жаратылыстану пәндері мен техникасында есептеулерді қолдану зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бессель функциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Бессель дифференциалдық теңдеуінің канондық шешімдері ретінде әрекет ететін функциялар кешенін және олардың қасиеттерін зерттеу; толқындардың таралуы туралы есептерді, статистикалық потенциалдар туралы есептерді, сигналдарды өңдеу туралы есептерді, цилиндрлік объектілердегі жылу өткізгіштік есептерін және т. б. шешуде Бессель функциясын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    Пән білім алушылардың физика негіздері бойынша білімін кеңейтеді, ғылыми зерттеу әдістерімен таныстырады; мақсат қою, жоспарлау, гипотеза ұсыну және оны дәлелдеу сияқты бірқатар жаратылыстану-ғылыми пәндер мен математикаға ортақ біліктерді қалыптастыруға ықпал етеді; танымдық қызметте аналогтарды, эксперименттерді, іргелі математика аппаратын пайдалану, синтез, салыстыру, талдау, абстракция, жалпылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау IV
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: бірнеше айнымалылардың функциясын интегралдық есептеу Ережелерін зерттеу. Қос интеграл және оны есептеу, оның қосымшаларын зерттеу. Үштік интеграл және оны әртүрлі координаттар жүйелерінде есептеу. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту; есептерді зерттеу әдістерін меңгеру; - қолданбалы сипаттағы есептерді шешуге математикалық білімді пайдалану дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық физика әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Математикалық физиканың негізгі теңдеулерін зерттеу (гиперболалық, параболалық және эллиптикалық типтегі теңдеулер). Математикалық құралдарды физикалық есептер мен процестерге қолдана білу; осындай қосымшалар мен физикалық теорияларды сипаттау үшін қолданылатын математикалық әдістерді білу. ҚДТ шешімдерінің сапалық қасиеттері, бірінші ретті ДТТ және олардың классикалық және жалпыланған шешімдері талданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: бүтін сандардың, алгебралық және трансценденттік сандардың қасиеттерін, оларды жалпылауды, бүтін сандардың арифметикасымен байланысы бар әр түрлі функцияларды зерттеу. Сандар теориясының әдістерін зерттеу (аналитикалық, алгебралық, геометриялық және элементарлық). Сандар теориясының есептерін шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көп айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көп айнымалы функциялардың интегралдық есептеу әдістерін зерттеу; еселі интегралдарды, қисық сызықты интегралдарды, меншіксіз интегралдарды есептеу ережелері. Қос және үш еселік интегралды зерттеу, еселі интегралдардың көмегімен дененің көлемін (айналу денелерін) табу. Дененің көлемін әртүрлі координаттарда (полярлық, цилиндрлік, сфералық) есептеу мүмкіндігі қарастырылады. Біріктірілген және күрделі міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вариациялық талдау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: терминдерді зерделеу және функционалдық вариацияларды зерттейтін вариациялық талдауды анықтау (вариациялық есептеу, бағыт бойынша туынды, вариациялық туынды, шартты экстремумдар). Эйлер-лагранж теңдеуі зерттелуде. Эйлер-Лагранж дифференциалдық теңдеуінің экстремумының қажетті шарттары, брахистохрон есептері, Лежандра шарттары, Якоби шарттары, Вейерстрасс шарттары, Гамильтон қағидасы түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулердің қосымша тараулары
    Несиелер: 4

    Пән қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешудің сандық әдістерін қарастырады. Мазмұны Эйлердің, Рунге-Куттың (әртүрлі ретті) ең танымал әдістерін талдайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы теоремаларды тұжырымдай және дәлелдей алуы; Эйлер, Рунге-Кутта әдістерімен дифференциалдық теңдеулерді шеше алуы, шекті айырмашылықтар әдісімен өлкелік есептің шешімін табуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: дербес туындысы бар дифференциалдық теңдеудің шешімін табуға үйрету. Белгілі жіктеу қарастырылады (Өлшем, сызықтық, біртектілік, тәртіп); шешімнің болуы және бірегейлігі. МФТ есептерінің мысалдары (жылу өткізгіштік теңдеуі, сымның тербелісі, екі өлшемді Лаплас теңдеуі) талданады. Аналитикалық және сандық шешімдер, әлсіз шешімдер зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стандартты емес салу есептері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: циркуль және сызғышпен стандартты емес салу есептері саласында теориялық және практикалық дайындықты ұйымдастыру. Циркуль және сызғыш салу есептерін шешу кезінде дәлелдеу және талдау жасай білу; әртүрлі әдістерді қолдана отырып, ерекше құрылыстар салу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кездейсоқ оқиғалар
    Несиелер: 4

    Терминология, негізгі ақпарат, ықтималдық процесінің әдістері зерттелуде. Кездейсоқ процестердің жіктелуі берілген, мысалдар қарастырылған (кездейсоқ шама, Марков тізбегі, Марковский және Марковский емес процестер) кездейсоқ функциялар теориясының қолданбалы әдістері қамтылған. Ықтималдық және статистикалық модельдерді құру мен талдаудың математикалық тәсілдерін білу; деректерді талдау есептерін шешуде негізгі әдістерді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: әртүрлі объектілердің құрылымын математикалық сипаттаудың негізгі әдістерін үйрету. Графтар теориясының негізгі терминдерін зерттеу (графтар, графтардың түрлері, жолдары мен байланыстылығы, ағаштар). Графтар теориясын математикаға қатысты қолдану қарастырылады. Графтар теориясының қазіргі жағдайы, олардың кейбір міндеттері және ашық мәселелері көрсетілген. Берілген объектілердің құрылымдық қасиеттеріне талдау жүргізу. Қазіргі кездегі негізгі алгоритмдік құрылыстарды игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: кездейсоқ оқиғалардың заңдылықтарын және кездейсоқ шамаларды, олардың қасиеттері мен негізгі операцияларын зерттеу; статистика элементтері. Комбинаториканы, ықтималдылықты, кездейсоқ шаманы және оның сипаттамаларын, шартты ықтималдылықты, үлкен сандар заңын, математикалық статистика элементтерін зерттеу. Статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін, ықтималдылықты табу мәселелерін шешу әдістерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың педагогикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: математиканы оқытудың өзекті әдістері мен технологияларын; психологиялық тәсілдерді; мектептің жас физиологиясы мен гигиенасын зерделеу. Психология және дидактика негіздерін білу; математика мұғалімінің кәсіби қызметінің принциптерін меңгеру. Математика пәнін оқыту психологиясы, оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері; пән мұғалімінің жалпы қызметі қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геометриялық салу есептері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: геометриялық тұжырымдар мен геометриялық фигураларды құру ережелері туралы түсінік беру. Салу есептерінің аксиомалары, геометрияның негізгі және теоремалары келтірілген. Тірек есептерді, логикалық құрылыстарды шешу алгоритмін талдау жүргізіледі. циркуль мен сызғышты қолдана отырып, геометриялық фигураларды салу қарастырылады; салуға арналған есептерді шешуде әртүрлі әдістер баяндалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім беру теориясымен танысу және математикалық пәндерді оқыту әдістемесін игеру. Пәннің мақсаттары, міндеттері, математика тарихы, мектеп курсындағы математика мазмұны қарастырылады. Оқу процесінің модельдері сипатталады; МЖМБС және инклюзивті білім беру талаптарына сәйкес сабақты жоспарлау. Мектептегі математика сабақтарында критериалды бағалау мен оқытудың заманауи технологияларын қолдану мысалдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық талдаудың қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: нақты есептерді шешуге математикалық талдау әдістерін зерттеу. Функционалдық тізбектер мен қатарлар теориясы, олардың конвергенциясын зерттеу әдістері келтірілген. Параметрге байланысты еселік, қисық сызықты және беттік интегралдар, сондай-ақ меншікті интегралдар теориясы қарастырылады. Математика мен физикада әртүрлі практикалық есептерді шешуде оларды қолдану мысалдары келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Трансценденттік функциялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында алгебралық емес аналитикалық функцияның негізгі қасиеттері қарастырылады. Білім алушылар пәнді игеру барысында трансценденттік функцияларды күрделі айнымалы функциялар ретінде қарауға үйренеді; экспоненциалды, тригонометриялық, логарифмдік функциялар мен олардың графиктерінің қасиеттерін пайдалану білігіне ие болады; трансценденттік теңдеулерді осы функциялардың графиктерін құру арқылы шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Aлгебраның қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: алгебраның жеке тарауларын зерттеу, еркін түрдегі сызықтық жүйелер туралы теорияны игеру. Симметрия топтары, бисызықтық формалар мен сызықтық топтар, топтардың көріністері, көпмүшелер теориясының негіздері келтірілген. Соңғы өлшемді операторлардың өрістер бойынша жіктелуі, екінші ретті қисықтар мен беттерді жіктеу үшін матрица теориясын қолдану қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Minor бағдарламасының мақсаты-студенттерге іргелі математика саласында қосымша терең білім беру. Бағдарламаның міндеттері-Математикалық физиканың корректі с емес және кері есептерін және вариациялық есептеу есептерін шеше алатын жаратылыстану бакалаврларын дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жазықтықтағы геометриялық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі деңгейдегі планиметрия есептерін шешуде жазықтықтағы геометриялық фигуралардың негізгі тұжырымдарын, теоремаларын, қасиеттерін қолдануға үйрету. Планиметрия аксиомалары, үшбұрыш, ромб, параллелограмм, шеңбер тәрізді негізгі фигуралар зерттеледі. Геометриялық мәдениетті дамыту мәселенің құрылысы және шешімді дәлелдеу және негіздеу мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ақпараттық технологиялар түсінігі мен түрлері зерттеледі. Математика мен геометрияны оқытуда қолданылатын заманауи цифрлық технологияларды (MathCAD, Geogebra және т.б.) пайдалану мүмкіндіктері ашылады.) АКТ-ны қолдана отырып, математика пәнін оқыту процесі зерттелуде, қажетті дағдылар мен қабілеттер қалыптасуда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кеңістіктегі геометриялық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кеңістіктегі геометриялық есептерді шешудің кейбір арнайы әдістерін зерттеу. Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтар, үш перпендикуляр салу сияқты фигураларды құру дағдыларын дамыту. Көпбұрыштардың модельдерін сызу ережелері. Координаталық және векторлық әдістерді қолдана отырып, стереометрия фигураларының қасиеттеріне қатысты әртүрлі есептерді шешу. Күрделілігі жоғары деңгейдегі есептерді шешудің стандартты емес тәсілдерін қолдану білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика және ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Математиканы оқыту саласында инновациялық IT технологияларды меңгеру дағдыларын, білім жүйесін қалыптастыру. Оқушыларға математикалық пәндерді оқытуда сандық жаңалықтарды қолданудың әдістемелік аспектілері мен принциптерін талдау. Оқу үрдісіне ақпараттық технологияларды енгізудің ерекшеліктері мен бағыттары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өріс теориясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Негізгі математикалық әрекеттерді (қосу, азайту, көбейту, бөлу) және олардың қосымшаларын жинақтайтын өрістердің қасиеттерін зерттеу. Қарапайым элемент, Галуа және Веддерберн теоремаларымен танысу. Өріс теориясы бойынша есептерді шеше білу (векторлық, скалярлық). Қарапайым және мінсіз өріс, өрісті кеңейтудің трансценденттік дәрежесі сияқты қажетті ұғымдарды талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Комплексті айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: комплекс сандар жиынын, олардың қасиеттерін және оларға қатысты ережелерді зерттеу. Комплекс сандарды тригонометриялық және экспоненциалды түрде ұсына білу. Комплекс айнымалы функцияларды саралау мен интегралдауды жүргізу; Коши теоремасын игеру; Коши интегралын және Коши интегралдық формуласын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тензорлық есептеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: тензорлар мен тензорлық өрістердің түсінігі мен қасиеттерін, оларға қатысты ережелерді зерттеу. Тензор ұғымын Вектор және матрица ұғымдарымен жалпылау. Скалярлық көбейтінді анықтайтын формулаларды дәлелдеу, Коши-Буняковскийдің теңсіздігін тұжырымдау мүмкіндігі. Нәтижені тұжырымдау, бекітуді қатаң дәлелдеудің практикалық дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Векторлық талдау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: екі өлшемді және үш өлшемді Евклид кеңістігінде векторларға математикалық талдау әдістерін қолдана білу. Векторлық талдауды (векторлық және скалярлық өрістер) қолдану объектілерін білу, векторлық операторларды (ротор, дивергенция, градиент, лаплассиан) таба білу. Векторлық жазбада көп өлшемді талдаудың негізгі теоремаларын қолданады (градиент, Стокс, Грин, Острогадский-Гаусс теоремасы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сызықты түрлендірулер
    Несиелер: 5

    Геометриялық түрлендірулермен танысу және оларды қолдану қабілеті математикалық мәдениеттің маңызды элементі болып табылады. Пән геометриялық түрлендірулер теориясының элементтерін қарастырады. Жазықтықтың қозғалысы, ұқсастық түрлендірулері, аффиндік, дөңгелек және проекциялық түрлендірулер қарастырылады. Лобачевский геометриясының модельдерінің құрылысы проективтік және дөңгелек түрлендірулерді қолдана отырып сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лаплас түрлендіруі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: қолданбалы есептерді математикалық модельдеуде интегралдық түрлендірулерді практикалық қолдану үшін қажетті білім беру. Терминдерді, Лаплас түрлендіру ережелерінің анықтамаларын зерттеу. Күрделі айнымалы функцияны нақты айнымалы функциямен байланыстыратын интегралды түрлендіру ұсынылған. Динамикалық жүйелердің қасиеттерін зерттеу және дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: өлшеу және интеграл теориясы, операторлар теориясы және функциялар теориясы, шексіз өлшемді кеңістіктерде дифференциалды есептеулерді қолдану сияқты функционалды талдаудың бөлімдері туралы түсінік беру. Осы пәннің негізгі ұғымдары, теоремалары мен тұжырымдары зерттеледі, функционалдық талдаудың негізгі нәтижелері мен маңызды бағыттары талданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: берілген есептің сандық түріндегі мәнін табуға үйрету. Әр түрлі ретті Коши (ҚДТ) мәселесін Эйлер әдісімен, модификацияланған Эйлер әдісімен, Рунге-Кутта және т.б. әдістермен шешу кестесін құру. Аналитикалық және сандық шешім арасындағы айырмашылықты ажыратады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Математикалық моделдеу әдістері
    Несиелер: 4

    Жаратылыстану, экономика және т.б. қолданбалы есептерді шешуде қолданылатын математикалық модельдеудің принциптері, әдістері мен негізгі кезеңдері қарастырылады. Сызықтық, бөлшек-сызықтық, бүтін санды бағдарламалау есептерін, тасымалдау есептерін және т. б. шешу әдістері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дифференциалдық геометрия
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: қосымша құрылымы бар тегіс әртүрлілікті зерттеу. Қисықтар мен беттер сияқты геометриялық кескіндер Математикалық талдау әдістерімен зерттеледі. Қисықтар мен беттердің дифференциалды геометриясы, Риман геометриясы сияқты бөлімдер талқыланады. Пән әр түрлі математикалық пәндерді әрі қарай оқуға тірек болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есептеу математикасының теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: есептеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Сызықтық емес теңдеулерді және алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің әртүрлі сандық әдістері, интерполяция және жуықтау түрлері, сандық интеграция және дифференциалдау; оңтайландыру есептерін шешу; Математикалық физиканың дифференциалдық теңдеулері мен теңдеулерін жуықтау әдісімен шешу зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Топология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: топологияның негізгі терминдерімен, бөлімдерімен, міндеттерімен және әдістерімен, оның қосымшаларымен танысу. Үздіксіздік құбылысы, үздіксіз деформация кезінде өзгеріссіз қалатын кеңістіктің қасиеттері зерттеледі. Топология негіздері басқа математикалық пәндерді оқу үшін қолданылады. Топология мәселелерін шешудің берік практикалық дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Нақты талдау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: функцияның шексіз өлшемді топологиялық векторлық кеңістігін және олардың көрсетулерін зерттеу. Талдаудың негізгі әдістері мен принциптерін зерттеу және курс бойынша есептерді шеше білу. Математикалық талдау мен функционалдық талдаудың байланысын түсіну. Сыни ойлауды дамыту, жиындарда операциялар жасай білу, жиындар арасында параллельдер салу және жиынның қуатын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фурье түрлендіруі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: екі нақты функцияны бір-біріне салыстыру операцияларын үйрету. Фурье түрлендіруінің қасиеттері (белгісіздік принципі), оны қолдану және түрлері зерттеледі. Түсіндіру уақыт пен жиілік тұрғысынан беріледі, маңызды формулалар беріледі. Түрлендіру белгілі бір амплитудасы мен фазалары бар тригонометриялық функциялардың шексіз санының қосындысы ретінде үздіксіз функцияны білдіреді. Фурье талдауының мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: оңтайландыру мәселелерінің шешімін табуға, яғни шектеулер жиынтығы бар мақсатты функцияның экстремумын табуға үйрету. Оңтайландыру әдістерінің жіктелуі (жергілікті және ғаламдық), оңтайландыру мәселелерін шешу әдістерін зерттеу (аналитикалық, графикалық және сандық); негізгі міндеттер (дискретті, бүтін және сызықты емес бағдарламалау). Кезең бойынша есептің математикалық моделін құру білігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Математиканың негізгі теорияларын, ережелері мен әдістерін меңгеру, оның басқа бөлімдері үшін жалпы ұғымдарды анықтау

  • Код ON5

    Сыни және логикалық ойлауды көрсете отырып, ғылыми дәлелдеуді қолдана отырып, іргелі математиканың өзекті мәселелерін шешу

  • Код ON3

    Фундаменталды математика және математиканы оқыту саласындағы кешенді ғылыми проблемаларды шешу үшін заманауи педагогикалық технологияларды қоса алғанда, қажетті ресурстар мен әдістерді қолдану

  • Код ON7

    Академиялық мәдениеттің принциптерін ескере отырып, ғылыми және математикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, физикалық, экономикалық және басқа процестерді зерттеу.

  • Код ON8

    Математиканың қолданбалы есептерін шешу үшін зерттеу, кәсіпкерлік және белгісіздік жағдайында жұмыс дағдыларын пайдалану

  • Код ON6

    Қолданбалы сипаттағы математикалық есептерді шешуде математикалық әдістерді, инновациялық ақпараттық және цифрлық технологияларды қолданады

  • Код ON1

    Гуманистік, демократиялық және рухани құндылық бағдарларын басшылыққа ала отырып, мінез-құлықтың этикалық нормаларын ұстану

  • Код ON2

    Кәсіби және академиялық ортада коммуникативтік құзыреттілікті үш тілде дамыту

Top