7M01402 Дене шынықтыру және спорт педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктері қалыптасқан дене шынықтыруды оқыту саласындағы бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M005 Дене шынықтыру педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
-
Спорт ойындарын оқытудың заманауи әдістері
Несиелер: 5Оқытудың қазіргі заманғы әдістері-бұл белгілі бір дәйектілікте орналасқан кезеңдерден тұратын және дағдыларды қалыптастырудың педагогикалық және психофизиологиялық заңдылықтарын көрсететін нақты міндеттер, құралдар мен әдістерді қамтитын тұтас процесс, жүйе ретінде қарастырылады. Осы жүйенің құрамдас бөлігі ретінде: білім, техникалық – тактикалық әрекет және сапа; оқыту және оқытушы; білім алушы және оқыту; білім алушы мен білім алушының бірлескен қызметінің нәтижесі ретінде моторикалық шеберлік пен шеберлік-оқыту субъектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері
Несиелер: 6Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-педагогиканың мәні, ерекшелігі, заңдылықтарын, сондай-ақ зерттеу әдістерін қарастырады. Оқыту технологиялары туралы білімдерін жүйелеу және тереңдету, олардың дағдыларын іске асыру, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін жетік меңгеруге толық бағыт беру кәсіби тұрғыда біліктіліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың түрлі дәуіріндегі философиялық ойлардың дамуын зерттейді. Ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі кезеңдегі философиялық түсініктер мен теориялар, сондай-ақ олардың заманауи ғылымға әсері қарастырылады. Пәнді зерттеуде проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау, философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды қамту көзделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 3Зерттеу бағыттарын, құрылымын, жалпы гносеологиялық нұсқаулар жүйесін, педагогиканың ғылыми жүйе ретінде дамуының жаңа әдістерін және эмпирикалық жүйесін, онтогенездің кезеңдеріндегі тұлғаның қалыптасуын, психика дамуының заңдылықтарын, қазіргі психологиялық басқарудың бағыттары мен принциптерін, психологиялық білімдер мен іскерліктерді қарастырады. Туындаған проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін, шығармашылық қабілетін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау көзделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дене шынықтыру және спорт биомеханикасы негіздері
Несиелер: 5Оқытудың қазіргі заманғы әдістері-бұл белгілі бір дәйектілікте орналасқан кезеңдерден тұратын және дағдыларды қалыптастырудың педагогикалық және психофизиологиялық заңдылықтарын көрсететін нақты міндеттер, құралдар мен әдістерді қамтитын тұтас процесс, жүйе ретінде қарастырылады. Осы жүйенің құрамдас бөлігі ретінде: білім, техникалық – тактикалық әрекет және сапа; оқыту және оқытушы; білім алушы және оқыту; білім алушы мен білім алушының бірлескен қызметінің нәтижесі ретінде моторикалық шеберлік пен шеберлік-оқыту субъектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Шетел тілі пәні курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалды құзыреттілігін қалыптастыру, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерін дамыту, шетел тілін меңгеруін және ағылшын тілде сөйлейтін елдерінің мәдени ерекшеліктерін түсінуін қарастырады. Туындаған проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін, шығармашылық қабілетін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау көзделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Басқару психологиясының ғылым ретіндегі негізгі міндеті- психологиялық құбылыстарды анықтап, оларды жүйеге келтіру, заңдылықтарын ашып,олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындылар мен ұсыныстарды жасауды анықтау. Сонымен қатар, психология ғылым ретінде, басқару жүйесінің жұмыс сапасын тиімді етіп көтеру мақсатында басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық шарттарын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дене тәрбиесінің гигиеналық негіздері
Несиелер: 5Оқушылардың физиологиялық өсіп-дамуының ерешеліктерін, заңдылықтарын, гигеналық талаптарды дұрыс қолдана білуін, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелерін қарастырады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, балалардың денсаулығын қорғау, гигеналық талаптарды сақтауға, нығайтуға қатысты зерттеу әдістерін оқыту саласында одан әрі жалғастыру үшін пәндік білімдерін интеграциялай біледі, кәсіби шығармашылық дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғарғы нәтижелер спортындағы бәсекелесті зерттеу мен талдау
Несиелер: 5Жоғарғы нәтижелер спорты бойынша пәндерден берілетін білім көлемі мен оның мазмұнын негіздеп оқытудың тиімді әдістерін қарастырады. Жоғарғы нәтижелер спортындағы бәсекелесті зерттеу, идеяны, қорытындылары мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыра біледі, оқытудағы жаңа тәсілдерге кәсіби шығармашылық дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сауықтыру мәдениеті және массаждың қасиеттері
Несиелер: 5Болашақ мамандарды дайындауда терең теориялық білімді жетілдіріп қоймай емдік жаттығулар жиынтығы мен массаж тәсілдерін, емдеу және алдын алу шараларын іс-жүзінде қолданды қарастырады. Сауықтыру мәдениеті және массаждың қасиеттері барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдалануды қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дене сапаларын жетілдірудің физиологиялық негіздерін зерттеу әдістері
Несиелер: 5Спорт түрлерінің физиологиялық негіздері дене жаттығуларымен спорт физиологиясының даму тарихын, бейімделу өзгерістерінің қайтымдылығы, дене жүктемелеріне жедел және ұзақ уақыт бейімделудің сапасын, тиімділігін физиологиялық бағалаудың ұстанымдарын қарастырады. Дене сапаларын жетілдірудің физиологиялық негіздерін зерттеу әдістерін оқыту саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін пәндік білімдерін интеграциялайды, кәсіби шығармашылық дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ұлттық спорт түрлерін оқытуда инновациялық әдістерді қолдану
Несиелер: 6Ұлттық спорт түрлерін оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданудың заңдылықтарын, принциптері, әдістері мен формаларын, заманауи жетістіктері мен кәсіби ойлау көзқарасы туралы білімін қалыптастырады. Ұлттық спорт түрлерін оқытуды одан әрі жалғастару үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, толық теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дене мәдениетінің зерттеу теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Оқушылардың физиологиялық өсіп-дамуының ерешеліктерін, заңдылықтарын, гигеналық талаптарды дұрыс қолдана білуін, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелерін қарастырады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, балалардың денсаулығын қорғау, гигеналық талаптарды сақтауға, нығайтуға қатысты зерттеу әдістерін оқыту саласында одан әрі жалғастыру үшін пәндік білімдерін интеграциялай біледі, кәсіби шығармашылық дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дене шынықтырудың кәсіптік білім берудегі сауықтыру - оңалту әдістері
Несиелер: 5Әлеуетті деңгейдің негізінде-Өзін-өзі жетілдіру және кәсіби қызмет мақсатында студенттердің дене шынықтыруға деген оң саналы қарым-қатынасы жатыр. Дене жаттығуларын ауруларды емдеу және аурулардың, жарақаттардың, артық жұмыстың және басқа себептердің салдарынан бұзылған немесе жоғалған дене функцияларын қалпына келтіру құралы ретінде мақсатты пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологиялары
Несиелер: 6Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданудың заңдылықтарын, принциптері, әдістері мен формаларын, заманауи жетістіктерін қарастырады. Дене шынықтыру және спорттағы оқытудың заманауи инновациялық технологияларын одан әрі жалғастару үшін пән аралық білімдерін интергациялайды, теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Спорт психологиясы
Несиелер: 5Спорт психологиясын оқыту, теориялық ілімі, техникалық, тактикалық және физикалық дайындық, жаттығу мен жарыстың психологиялық негізі, спортшыларды дайындаудың психологиялық аспектілері, сондай-ақ спортшылардың психикалық жағдайын басқаруды қарастырады. Спорт психологиясы тұлғаның мінез құлқын және өзін-өзі жетілдіруі, қоғам мен кәсіби ортадағы қарым-қатынасы туралы өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ЖОО-да сауықтыру дене тәрбиесі және спорттық жұмыстарын ұйымдастыруы мен әдістемесі
Несиелер: 6Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезіндегі дене шынықтыру тәрбиесін жас ерекшелік негіздерге арналған өзіндік білім алу деңгейін көтеру бойынша білім беру және дағдыландыруды қарастырады. Дене шынықтыру жас ерекшеліктер негіздерінің теориясы мен әдістемесін оқыту саласында одан ары жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, жұмысқа қабілеттілікті арттыру туралы ғылыми дүниетаным қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы нормативтік қамтамасыз ету және басқару
Несиелер: 6Дене шынықтыру және спорт қызметін нормативтік қамтамасыз етуді зерделейтін спорт саласындағы әкімшілік-құқықтық реттеудің негізгі бағыттары; осы органдардың құзыретін және олардың ұйымдастырушылық бағыныштылығын белгілей отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы басқару органдарының жүйесі мен құрылымын айқындау; дене шынықтыру және спорт саласында қолданыстағы қағидалардың сақталуын бақылау; осы қағидаларды бұзғаны үшін жауапкершілікті белгілеу болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Несиелер: 5Ғылыми стиль туралы түсінігі, ғылыми бағытта жазылатын жұмыстардың ерекшелігі, академиялық мәтіннің түрлері және олардың құрылымы, академиялық мәтін тілі, ондағы тілдік бірліктерді қолданудың жолдары, акдемиялық мәтінге қажетті элементтері, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Спорттық адаптология
Несиелер: 5Жаттығу және бәсекеге қабілетті қозғалыс әрекеттерін орындау кезінде спортшылардың денесіндегі морфологиялық, биохимиялық, физиологиялық және биомеханикалық өзгерістерді, сондай-ақ спорттың ұзақ мерзімді салдарын зерттеудің ғылыми бағыты. Спорттық адаптологияны ғылыми зерттеу саласы-дене жаттығуларын орындау кезінде және қалпына келтіру кезінде спортшылардың жүйелері мен мүшелерінің тұтас мінез-құлқын зерттеу. Зерттеудің негізгі әдісі-спортшылардың денесіндегі жедел және ұзақ мерзімді бейімделу процестерін модельдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Білім алушыларға арналған оқыту, тәрбиелеу және дамытудың әртүрлі теориялық және әдістемелік негіздерін, зерттеу, ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктерін қарастырады. Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесін оқытуды одан әрі жалғастару үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, толық теориялық және практикалық білімін алуда жеке тұлғалық өзін көрсету мен өзін дамыту тәсілдерін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Дене шынықтыруда жас ерекшеліктер негіздерінің теориясы мен әдістемелері
Несиелер: 6Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезіндегі дене шынықтыру тәрбиесін жас ерекшелік негіздерге арналған өзіндік білім алу деңгейін көтеру бойынша білім беру және дағдыландыруды қарастырады. Дене шынықтыру жас ерекшеліктер негіздерінің теориясы мен әдістемесін оқыту саласында одан ары жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интергациялайды, жұмысқа қабілеттілікті арттыру туралы ғылыми дүниетаным қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON7
заманауи ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми мәселелерді шешу, кешенді кәсіби міндеттерді жүзеге асыру
-
Код ON2
стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешуге пәнаралық контексте білімді, түсінуді және шығармашылық көзқарасты қолдану
-
Код ON6
оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, оның ішінде бейіндік пән бойынша оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу, кәсіби-педагогикалық дағдыларды меңгеру
-
Код ON8
дене тәрбиесі саласындағы оқушылармен жұмыс кезінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
-
Код ON4
дайындық бейіні бойынша өзекті ғылыми-педагогикалық мәселелерді анықтау және оларды анатомиялық - физиологиялық, медициналық-биологиялық, психологиялық-педагогикалық құралдар мен бақылау әдістерін пайдалана отырып шешу
-
Код ON5
пәндік білім мен пәнаралық байланысты дене шынықтыру және спорт саласында келешекте қолдану үшін біріктіру
-
Код ON3
әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін шет тілін меңгеріп, мәдениеттілігін көрсету
-
Код ON1
дене тәрбиесі саласындағы білім мен түсініктің дамуын, зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және пайдалану кезіндегі зерттеу әдістерін көрсету