Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу машығы және грамматикасы
    Несиелер: 4

    Оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымын, синтаксис негіздерін, сөйлеу құрылысын реттейтін ереже-нұсқау жүйесін және шетел тілінде жалпы сипаттағы әңгіме-диалог құра білуді, шетелдік дереккөздерден ақпарат алуды, аударма жасауды, зерттелетін тақырыптарға пікірталас жүргізуді, нақты мәселелерге байланысты тақырыптар бойынша шетел тілінде хабарламалар мен презентациялар жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикалық аспект практикумы
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің лексикалық ерекшеліктерінің әр түрлі аспектілері фразеология және лексиканың стилистикалық өзгеруі, орфография және жазбаша сөйлеу негіздері, сондай-ақ ағылшын тілінің сөздік құрамы мен сөз тіркесінің ережелері, құрылымдық (сөздің бөлінуі, оның құрылымы), семантикалық (сөздің лексикалық мағынасы) және функционалды (сөздің тіл құрылымындағы рөлі және сөйлеу) аспектілері бойынша тілді зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Тілдің дыбыстық құрылымы және оның компоненттері, фонемалары, буыны туралы түсінік қарастырылады. Оқу процесінде сөйлеу аппараты және оның сөйлеу дыбыстарын қалыптастырудағы функциялары, дауысты және дауыссыз дыбыстардың пайда болу ерекшеліктері, ағылшын дауысты және дауыссыз дыбыстарын жіктеудің негізгі принциптері, ағылшын тілінің артикуляциялық базасының ерекшеліктері сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 6

    Екінші шетел тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылымы туралы түсінігін, грамматикалық тұрғыдан дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеу іскерліктері мен дағдыларды, сөйлемдердің құрылымдық және коммуникативтік түрлерін, рецептивті және нәтижелі деңгейде грамматикалық құрылымдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Елтану (негізгі тіл)
    Несиелер: 6

    Тілі оқытылатын елдердің мәдениетін, әдет-ғұрпын, іскерлік және кәсіби этикеттерін, сондай-ақ ел ортасымен өзара байланысы, кешенді елтану негіздерін және тарих, география, мемлекеттік құрылым, коммуникативтік мінез-құлық ережелері бойынша білім жүйесін қамтитын негізгі қағидаттар, заңдар, мәселе мен құндылықтар, лингвоелтану және мәдениетаралық құзыреттілік туралы базалық түсінігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілінің тәжірибелік курсы
    Несиелер: 7

    Студенттердің оқытылатын тілінде шеттілдік коммуникативтік құзыреттілігін, негізгі әдістер мен тәсілдерді, оқылым, тыңдалым, айтылым және жазылым арқылы сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруды, сондай-ақ тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекет міндеттерін шешу үшін сөйлеу мен ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын бекіту және одан әрі дамытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы және стилистикасы
    Несиелер: 5

    Лексикология ғылымының іргелі ұғымын, тіл туралы жаңа деректерді алу негізінде лексикологиялық талдаудың заманауи әдістері мен тәсілдерін оқытады, теориялық зерттеулердің ағылшын тілін оқыту қажеттілігімен тығыз байланысын, тіл жүйесіндегі стилистикалық құралдарды қарастырады, шығарманың эстетикалық тереңдігін ашу және оның идеясын табу үшін көркем әдеби мәтіндердің стилистикалық талдау дағдысын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымының метапәндік идеяларына негізделген оқу-тәрбие процесінің білімі мен түсініктерін, оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдарын практикада қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілінің күнделікті тілдік қарым-қатынас практикумы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын тіл мен мәдениеттің ерекшелігі туралы білім мен түсінікті интеграциялау және тіл жүйесінің әлеуметтік-мәдени ерекшелігін, коммуникативті стильді игеру арқылы коммуникативті құзыреттілікті дамыту процесінде сөйлеу қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруды, мәдениет пен оқытылатын тілде сөйлеушілермен әртүрлі әлеуметтік салалардағы өзара қарым-қатынас ерекшеліктерін ескере отырып, ауызша және бейвербалды қарым-қатынас дағдыларын дамытуды оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән студенттердің жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби бағдарланған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Академиялық қарым-қатынастың негізгі ұғымдары, түрлері, формалары, ерекшеліктері, оларды тәжірибеде қолдану үшін, білім алушының жеке мүдделеріне сәйкес АКТ-ны пайдалана отырып, шетел тілінде ақпаратты өңдеу, өз ойларын сыни тұрғыдан қалыптастыру мақсатында пікірталас қарастырылады. Пәнаралық білімді интеграциялау мақсатында болашақ мұғалімнің алғашқы кәсіби-педагогикалық біліктілігін қалыптастыру сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағылшын тілі дамуының теориялық аспекттері: фонетика теориясы және грамматика теориясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы мен фонетика теориясын, грамматикалық зерттеудің мәселелерін және теориялық талдау әдістемесін зерттеп, морфология мен синтаксис бірліктерін стилистикалық қолдану ерекшеліктерімен танысуды, грамматикалық және фонетикалық факторлардың өзара әрекеттесу процестерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру бағдарламаларын іске асыруда ЕБҚБ балаларды сүймелдеу қызметі, әдістері мен формалары, принциптері мен факторлары, оқыту-дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Жеке кәсіби өсуі мен білім беру траекториясын жобалау; ББ әзірлеу технологиялары; инклюзивті білім беру кеңістігінде педагогтің практикалық қызметінің ерекшеліктерін зерделей алу дағдысын дамытуды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән бағалаудың заманауи технологиялары туралы мағлұмат беріп, оқу барысында оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың заманауи үлгілерін қолдану, бағалау жүйесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарын, дифференциалды бағалаудың тәсілдерін, диагностикалаудың негіздерін, мектептегі оқыту мен басқару және өзін-өзі бағалаудың негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тілін ерте жастан үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән тілдік құрылым, бастауыш сынып оқушылардың дағдылары, олардың оқу стильдері (визуалды, есту және кинестетикалық) және стратегиялары (метакогнитивті, когнитивті, әлеуметтік-аффективті), сөздік дағдылары мен құрылымдарды (пазл, әңгіме ойындар) дамытуға арналған сабақтар және визуалды есту құралдары, оқушылардың деңгейі, когнитивті дамуы, бейімделуі және бағалауға байланысты материалдарды әзірлеу тұрғысынан сәйкес оқу іс-шараларын таңдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (В1, В2-деңгейі)
    Несиелер: 5

    Екінші шетел тілінің лексикалық бірліктерін, грамматикалық және лексикалық аспектілерін оқытудың практикалық аспектілері қарастырылады. Сөйлеу қызметін зерттеу, дискурстың әртүрлі түрлерін пайдалану, аутентті мәтіндерді түсіну талданады; білім алушының жеке мүдделеріне сәйкес өз ойларын сыни тұрғыдан қалыптастыру үшін коммуникативтік мақсаттарда әртүрлі сөйлеу стратегияларын қолдану сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Шетел тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, жүйесі, шетел тілін оқытудың мақсаты, мазмұны, принциптері, әдістері және құралдары, шетел тілі оқулығының тұжырымдамалық негіздері сипатталады. Сабақ оқу процесінің негізгі бірлігі ретінде, сабақ түрлері, олардың беру технологиясы, жаттығулар жүйесі, шет тіліндегі сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері, фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды қалыптастыру жүйесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағылшын тілінің тарихы және ағылшын әдебиетінің дамуы
    Несиелер: 7

    Ағылшын тілінің дамуының негізгі кезеңдерін, фонетикалық жүйенің қалыптасу процестерін, ағылшын тілінің тарихында орын алған және оның қазіргі жағдайына, Англияның мәдени-тарихи оқиғасында болған дыбыстық құрылымдағы, сөздік құрамындағы және грамматикадағы маңызды өзгерістерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Жалпы кәсіптік саланың сөйлеу тақырыбы негізінде оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын қарастырады (ғылым және білім, Қазақстанда және тілі оқытылатын елде болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығы, шетел тілін оқытудағы мәдениет диалогы), оқытудың ұлттық моделін ескере отырып, оқытудың халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіптік деңгейіне студенттерді жақындатуды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілін арнайы мақсатта оқыту
    Несиелер: 6

    Кәсіби бағдарланған жағдайға сәйкес монолог пен диалог жүргізу нысаны қарастырылады, академиялық қатынастардың негізгі түсініктері, түрлері, формалары, функциялары, әдістері мен ерекшеліктері көрсетіледі, өз ойларын сыни тұрғыдан қалыптастыру мақсатында алынған ақпаратты өңдеу дағдылары қалыптасады, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеті талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша және жазбаша аударма практикасы
    Несиелер: 6

    Білім алушылардың лингвистикалық және аударма құзыреттіліктерін қалыптастыруды, тіларалық коммуникация жағдайында баламалы жазбаша және ауызша аудармаларды қамтамасыз ету үшін білім, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруды зерделейді. Жазбаша және ауызша аударманың ерекшеліктерін, түрлерін, кезеңдерін және технологияларын, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық ерекшеліктерін, аударманың түпнұсқа/аударма мәтінді талдау, қайта кодтау, өңдеу мүмкіндігі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аудармашының кәсіби тренингі
    Несиелер: 6

    Шетел тілінен аударма жасауға мүмкіндік беретін кәсіби аударма құзыреттіліктерін дамытуды қарастырады, студенттерді контекстік мағынаны ескере отырып, түпнұсқа тілінің бірліктері үшін вариантты сәйкестіктерді таңдауға және осы таңдауды негіздеуге, әр жағдайда аудармашының алдында тұрған прагматикалық міндеттерді ескере отырып, аударманың барабар және баламалы әдістерін қолдана отырып, мәтіннің әртүрлі түрлерін аударуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аударма теориясы
    Несиелер: 6

    Аударманың лингвистикалық теориясының негізгі категорияларын, негізгі стратегиялары мен принциптерін, салыстырмалы талдау дағдыларын, электронды сөздіктермен, автоматтандырылған аударма жүйелерімен (TRADOS) жұмыс істей білуді қарастырады. Сондай-ақ аударманың эквиваленттік/барабарлық ұғымдарын, әртүрлі топтардың лексикалық бірліктерін аудару принциптерін, аударманың социолингвистикалық және прагматикалық аспектілерін талқылауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Грамматикалық дағдылар және аналитикалық оқу
    Несиелер: 6

    Пән күрделі мәтіндермен танысу барысында талдау, түсіндіру, салыстыру және салғастыру дағдыларын, сондай-ақ идеяларды, тұжырымдамаларды беру практикасын және сөйлеудегі грамматикалық құрылымдардың жұмыс істеу жағдайларын ескере отырып, оларды жаңа материалда қолдануды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша қабылдау және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
    Несиелер: 6

    Студенттердің оқу және болашақ кәсіби коммуникативті қызметінде қажетті ауызша қабылдау және сөйлеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ мамандарға қазіргі тілдің ауызша сөйлеу ғылыми стилінің лингвистикалық ерекшеліктері туралы түсінік береді, оларды академиялық мәтін түрлерімен таныстырады, олардың жазбаша формаларын ауызша түрлендіру дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шетел тілін оқытуда инновациялық және компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқытуда инновациялық және компьютерлік технологияны қолданудың негізгі мәселелері, компьютерлік оқу материалы инновациялық оқу материалының жаңа түрі ретінде, шетел тілі мұғалімінің ғылыми-практикалық қызметіндегі КТ құралдары, шетел тілін оқытуға арналған компьютерлік материалдардың түрлері, олардың типологиясы, компьютерлік оқу материалдарының сапасын бағалау параметрлері, оқыту процесінде интернет-ресурстарды қоса алғанда, ақпараттық технологияларды қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эссе жазу негіздері
    Несиелер: 6

    Халықаралық қарым-қатынас тілінің жазбаша жұмыстарын орындау үшін қолданылатын әдістер мен технологияларды, практикалық жұмыстарды құрастыруды, эссе жазу негіздерін дамыту әдістемесін және олардың тиімділігін оқытады. Болашақ мамандардың оқу мотивациясы мен жазу дағдыларын қалыптастырады, шығармашылық қызметтің негіздерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады

  • Код ON8

    Тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, ақпараттық мәдениеті мен академиялық адалдығын көрсетеді

  • Код ON10

    Технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды

  • Код ON4

    Пәннің нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектейді

  • Код ON9

    Оқушының тұлғалық сапасын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялайды

  • Код ON2

    Өз ойларын сыни қалыптастыру мақсатында алынған теориялық білімді тәжірибеде қолданады

  • Код ON3

    Шығармашылық ізденіс және академиялық хат арқылы пәнді зерттеудің құрылымын, негізгі концепцияларын және әдістерін талдайды

  • Код ON7

    Критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады

  • Код ON1

    Метапәндік тәсілге негізделген шетел тілдері саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді

  • Код ON5

    Шетел тілі пәнін оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының жеке мүддесіне сай оқу үдерісін ұйымдастырады

Top