Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01505 Биология педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Жоғары мектепте биологияны оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 6

    Пән биологияны оқыту саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді игеруді қарастырады. Инновациялық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып оқыту нысандарының жүйесін теориялық және практикалық меңгеруді, проблемаларды шешуді, білім беру процесінің сапасын диагностикалауды, ұйымдастыруды, және бағалауды, модельдерді әзірлеуді, өз пікірін қалыптастыруды, авторлық жобаларды әзірлеуді және одан әрі оқуын жалғастыруда пайдалануды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің салыстырмалы генетикасы
    Несиелер: 5

    Курс заманауи генетиканың жетістіктерін, тұқымдықтар туралы заңдардың ерекшеліктерін және өсіру әдістерін, тұқым өндірісін енгізуді, ауылшаруашылық дақылдарының жаңа материалдарын алуды, генетикалық мәселелерді шешу әдістерін қарастырады. Элиталық өсімдіктерді зерттеу әдістерін игеру, асыл тұқымды бастапқы материалдарды алудағы проблемаларды шешу үшін өз білімі мен түсінігін пайдалануды және көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жануарлардың салыстырмалы генетикасы
    Несиелер: 5

    Курс генетиканың заманауи жетістіктерін, генетикалық заңдылықтарды, жануарлардың сапалы тұқымдарын шығару, өсіру және оларды зерттеу әдістерін меңгеруді, туындаған проблемаларды шешу үшін өз білімі мен түсінігін пайдалануды қарастырады. Жануарлардың салыстырмалы генетикасы саласындағы жинақтаған білімдерін көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыруды және жүзеге асыруды, ақпараттық технологияларды пайдалануды жетілдіруді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілі пәні курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалды құзыреттілігін қалыптастыру, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерін дамыту, шетел тілін меңгеруін және ағылшын тілде сөйлейтін елдерінің мәдени ерекшеліктерін түсінуін қарастырады. Туындаған проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін, шығармашылық қабілетін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Зерттеу бағыттарын, құрылымын, жалпы гносеологиялық нұсқаулар жүйесін, педагогиканың ғылыми жүйе ретінде дамуының жаңа әдістерін және эмпирикалық жүйесін, онтогенездің кезеңдеріндегі тұлғаның қалыптасуын, психика дамуының заңдылықтарын, қазіргі психологиялық басқарудың бағыттары мен принциптерін, психологиялық білімдер мен іскерліктерді қарастырады. Туындаған проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін, шығармашылық қабілетін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясының ғылым ретіндегі негізгі міндеті- психологиялық құбылыстарды анықтап, оларды жүйеге келтіру, заңдылықтарын ашып,олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындылар мен ұсыныстарды жасауды анықтау. Сонымен қатар, психология ғылым ретінде, басқару жүйесінің жұмыс сапасын тиімді етіп көтеру мақсатында басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық шарттарын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың түрлі дәуіріндегі философиялық ойлардың дамуын зерттейді. Ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі кезеңдегі философиялық түсініктер мен теориялар, сондай-ақ олардың заманауи ғылымға әсері қарастырылады. Пәнді зерттеуде проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау, философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды қамту көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістік микробиология
    Несиелер: 5

    Пән ашыту өнімдерін өндіруді, субстрат таңдауды, технологиялық процестің негізгі кезеңдерін және оларды оңтайландыру жолдарын, зерттеу әдістерін игеруді көрсете білуді қарастырады. Индустриалдық өнімдерді өндіру бойынша ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыруды, одан әрі оқуды жетілдіру үшін пәнаралық білімдерін интеграциялауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микология
    Несиелер: 5

    Саңырауқұлақтар әлемінің биологиялық әртүрлілігін, систематикасын, физиологиясын, биохимиясын, филогенезі мен онтогенезін, басқа организмдермен қарым-қатынасын, биогеоценоздағы ролін және олардың құрылысын зерттеу әдістерін игеруді қарастырады және пәнаралық контексте проблемаларды шешуге бағыттайды. Білім алушыларды улы саңырауқұлақтар туралы және олардан өсімдіктерді, жануарларды және адамдарды қорғау туралы біліммен қамтамасыз етуді, көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроорганизмдердің жүйесі
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің тірі ағза жүйесіндегі орнын, алуан түрлігін, прокариотты және эукариотты микроорганизмдерді қарастырып, айырмашылықтарын анықтайды және шешімдерін көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыруды, пәнаралық бәлімдерін интеграциялауды қарастырады. Prokaryotae (Monera) және Protista патшалықтарын Виттекер жүйесінде қарастырып, архебактерияларды, прокариоттар систематикасының негізгі принциптерін, фенотиптік систематика мен номерлік таксономиясын зерттеу әдістерін игеруді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Альгология
    Несиелер: 5

    Балдырлардың морфологиясы, анатомиясы, биохимиясы, физиологиясы, генетикасы, экологиясы және таралуы туралы білімін қалыптастыруға, құрылысын зерттеу әдістерін игеруге, пәнаралық контексте проблемаларды шешуге бағыттайды. Балдырлар туралы ғылымның негізгі бағыты систематика және флористиканың түрлері мен қалыптасу жүйесін көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Биологияны оқытуда дамытылатын білімдер мен түсініктерді игеруді, сондай-ақ зерттеу әдістерін игеруді көрсете білуін қарастырады. Мультимедиялық бағдарламалар, жобалар, іскерлік ойындар, веб-квесттер және басқада шығармашылық және ғылыми жобаларды құру, сөйлеуді жобалау, сондай-ақ мұғалімнің кәсіби өсуі, одан әрі оқуын жалғастыру үшін, түсінігі мен шығармашылық артықшылықтарын анықтауды, өз қабілетін пайдалана білуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте биологияны оқытудың инновациялық технологияларын қолдану
    Несиелер: 6

    Педагогикалық технологияларды, білім беру қызметін ұйымдастыруды, диагностикалауды, білім беру процесінің сапасын бағалауды, оқу үдерісін, ғылыми-зерттеу әдістерін меңгеруді қарастырады. Жаңа технологияларды, оқу бағдарламаларды әзірлеуді, жаңа педагогикалық жүйелерді модельдеп, авторлық жобаларды білім беру ұйымдарында пайдалануды, одан әрі оқуын жалғастыру үшін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін анықтауда өз қабілетін пайдалана білуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиядан ғылыми жобаларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән биологиядағы ғылыми жобаларды ұйымдастырудың жаңа инновациялық әдістерін, педагогикалық және ғылыми-зерттеу үдерісін қарастырады. Қазіргі заманғы әдіснамалық концепциялармен, жаратылыстану ғылымдары саласындағы жаңа жетістіктерді, ғылыми зерттеу жұмыстары бойынша проблемаларды, тақырыптарды, объектілерді, гипотезаны және зерттеу тұжырымдамасын көпшілік алдында хабарлауды, шет мемлекеттердің ғылыми басылымдарына мақала жазуын көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық экспериментті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән білімді меңгеруді және ойлау мәдениетін қалыптастыруды, зерттеу әдістерін игеруді қарастырады; ақпаратты қабылдау, талдау, синтездеу, идеяны, қорытындылар мен проблема шешімдерін көпшілік алдында хабарлауды, мақсаттарды қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдауды қарастырады. Биологиялық эксперименттің ғылыми деректерін шет мемлекеттердің ғылыми басылымдарына шет тілінде мақала жазуын көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық дамудың қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану ғылымдарының әдістемелері негізінде курста табиғат, адам және қоғам туралы қазіргі ғылыми білімдегі биологиялық пәндердің іргелі рөлі бағаланады. Қазіргі кезеңдегі негізгі бағыттар көрсетіледі және биологиялық ғылымның даму тенденциялары. Инновацияға көп көңіл бөлінеді биологиялық зерттеулердің қазіргі кезеңдегі өзекті аспектілері, экологиялық және биоқауіпсіздік мәселелері, биологиялық ресурстарды тиімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық биологияны зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Биологияны оқытудың әдістемесін зерделеуде қазіргі заманғы бағыттарды (сабақтастық, вариативтілік, саралау, интеграция) және мектептегі биологиялық білім беру мен оқытудың тәсілдерін ескере отырып, мектепте биология мұғалімін толыққанды даярлау үшін қажет. Әдістемелік дайындықтың барлық кезеңдерінде студенттердің назары биология мұғалімінің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптардың деңгейін арттыруға және биология бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиялық статистика
    Несиелер: 5

    ғылыми зерттеулерде статистикалық әдістерді әзірлеуге және қолдануға байланысты биология мен Вариациялық статистиканың қиылысындағы биологиядағы ғылыми сала (сандық эксперименттерді жоспарлау кезінде, биологиядағы эксперименттік деректер мен бақылауларды өңдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Молекулярлы генетиканың қазіргі аспектілері
    Несиелер: 6

    Курс молекулалық генетиканың жаңа әдістері мен технологияларын жетілдіру және құру, тұқым қуалаушылық заңдылықтары және генетикалық ақпарат жұмысының механизмдері туралы мәліметтерді кеңейту үшін ерекше мүмкіндіктерді көздейді. Биологияның қарқынды дамып келе жатқан салаларын меңгеруде базалық идеялар мен заманауи әдістер жүйесін талдауды, алған білімдерін практикада қолдануды және зерттеу нәтижелерін өндіріске ендіруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиялық зерттеудің әдіснамалық аспектілері
    Несиелер: 6

    Биология саласындағы ғылыми зерттеулер әдістерінің жүйесі туралы негізгі мәліметтерді, зерттеу жүргізу кезіндегі әдістер мен әдістер туралы білімді, зерттеуді жоспарлау ережелерін, деректерді өңдеу ерекшеліктерін, әдеби дереккөздерді зерттеу негізінде әдебиетпен жұмыс істеу формаларын, әдістерін, әдебиетпен жұмыс істеу этикасын және оны зерттеу мен жазуда қолдануды, логикалық құрылысты қамтиды жұмыс, жалпылау, тұжырымдарды тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Биологиялық ғылыми жобаларды ұйымдастыра отырып, ғылыми деректерін шет мемлекеттердің ғылыми басылымдарына шет тілінде мақала жазуын көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Кәсіби құзыреттілігін кеңейту және коммуникативтік талдамалық мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді, ғылыми таным мен шығармашылықтың әдіснамалық негіздерін оқып-үйренуді, ғылыми зерттеу жұмыстары жүйесін зерделеуді, педагогикалық зерттеулердің бағытын таңдауды, ғылыми ақпараттарды іздестіруді, жинақтауды және өңдеуді, педагогикалық эксперимент мазмұнын, логикасын түзуді; зерттеу жұмыстарының нәтижелерін шығаруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде биологияны оқыту саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, сондай-ақ зерттеу әдістерін игеруді көрсете біледі.

  • Код ON3

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгеруін көрсете біледі;

  • Код ON5

    оқыту саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін пәнаралық білімдерін интергациялай біледі;

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу жұмысының идеяларын, қорытындылары мен проблемалар шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастырады;

  • Код ON2

    барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдалана біледі;

  • Код ON6

    академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, ғылыми-зерттеу процесінде заманауи әдістерді қолданады және зерттеу нәтижелерін оқу өндірісіне ендіреді;

Top