Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03105 Клиникалық психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нәсілдік, таптық, діни, мәдени және басқа да белгілері бойынша бөлінген әртүрлі әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Бұл психиканың жұмыс істеуінің айрықша ерекшеліктерін, мінез-құлық үлгілерін, осы топтардың психикалық белсенділігінің ерекшеліктері мен стереотиптерін түсініп, осы заңдылықтарды кәсіби қызметте және оқиғаларды болжау кезінде ескеру және қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Психиатрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты медицина ғылымдарының әдіснамалық, клиникалық және медициналық-әлеуметтік негіздерін меңгеру, сондай-ақ психиатрияның теориялық және әдіснамалық негіздерін тереңдетіп зерделеу және дербес ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық қызметтің дағдылары мен икемділіктерін қалыптастыру туралы білімдерді игеру, психиканың нормасы мен патологиясы процестерін түсіну, психиатрияның пропедевтикасын (әдістерді, аурулардың жіктелуін, аурулар динамикасының заңдылықтарын), жалпы психопатологияны, жеке психиатрияны, институционалды және институттандырылмаған мекемелердің жұмыс этикасын түсіну болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психосоматикалық бұзылыстар
    Несиелер: 5

    Пән психосоматикалық бұзылыстарды және психосоматикадағы жеке тұлғаның бейінінің концепциясын, психосоматикалық аурулардың пайда болуындағы эмоциялардың рөлін, эксперименталды фактілерді, клиникалық бақылауларды, дененің психологиялық онтогенезінің мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тәуелділік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты психологияның негізгі ережелері мен әдістерін, олардың клиникалық психология міндеттеріне қосымшасында тәуелділікті зерттеуге бағытталған; тәуелді мінез-құлық психологиясының әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін,тәуелділікті психологиялық диагностикалау әдістерін,психологиялық кеңес беру мен психотерапияның ерекшеліктерін зерттеу, тәуелді жеткіншектер мен балаларға психологиялық көмек көрсетуде психологиялық дайындықты қалыптастыру, тәуелді және тәуелді емес адамдармен жұмыстың негізгі психотехникалық тәсілдерімен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тайм-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты басқару қызметіне әсер ететін уақыт пен уақыт ресурстарын әзірлеу, басқару әдістері туралы теориялық білімді қалыптастыру, сыртқы және ішкі ортада жағдайындағы ұйымдағы уақытты басқару әдістерін, олармен жұмыс істеу тәсілдері, олардың жіктелуі, сонымен қатар оларды қолдану ерекшеліктері, уақытты басқарудың заманауи әдістерін зерттеу, нақты басқару объектісінің ерекшеліктеріне сүйене отырып, басқарушылық шешімдерді дербес әзірлеу және қабылдау, уақытты басқару әдістерін бейімдеу бойынша практикалық дағдылар мен икемділіктерді игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ОЖЖ анатомиясы және ЖЖК физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мидың функционалдық ұйымдастырылуын, рефлекторлық қызметтің заңдылықтарын, ес және оқытудың нейрофизиологиялық негіздерін, жоғары жүйке жүйесінің жеке ерекшеліктерін, адамның жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктерін, функционалдық жағдайын зерттеу, зерттеулерді дамытуға, қолданыстағы әдістерді, әдістер мен модельдерді тексеруге және бағалауға мүмкіндік беретін қолданбалы анатомия саласындағы білімді игеру, ОЖЖ іргелі және қолданбалы анатомиясын дамыту мүмкіндігін анықтау аймағындағы білімдерді игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дағдарыс және экстремалды жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тұлғаның және психикалық процесстердің дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдары, заңдылықтары мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, төтенше жағдайлар мен күйлер саласындағы ғылыми психологияның негізгі салаларымен, төтенше және шұғыл жағдайлардағы психолог-практиктердің жұмыс түрлері мен салаларымен таныстыру, дағдарыстар мен дағдарыстық жағдайлардың әртүрлі түрлері және тұлғаның оларды басынан кешіру ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, экстремалды (дағдарыстық) жағдайға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсету әдістері туралы түсінік беру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Стресс және мінез-құлықты реттеу психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты стресстің даму заңдылықтары мен кезеңдері туралы, психологиялық қорғаныс пен копинг стратегияларының типтерін жіктеу туралы, психологиялық қорғаныс түрлерін диагностикалау әдістері, копинг мінез-құлық және қарсы тұру өміршеңдігінің сипаттамалары туралы негізгі жүйелік идеяны қалыптастыру, қиын өмірлік жағдайлардың адам денсаулығына әсері туралы идеяларды қалыптастыру, стрессті диагностикалау мен түзетудің психологиялық әдістерін қолдана білу, жеңудің басым стратегияларын анықтау және қиын өмірлік жағдайды шешудің сәттілігін болжау туралы білімдерді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психотерапия және психокоррекцияның қазіргі әдістері
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның психологиялық-педагогикалық әсер ету жүйесінде оның қалыптасуына, дамуына және жұмыс істеуіне психологиялық түзету; психотерапия және психологиялық түзету әдістері негізіндегі түзету әсерінің психологиялық механизмдері; психологиялық түзету және психотерапия процесінің негізгі заңдылықтары және олардың жеке тұлғаға әсер ету ерекшеліктері; психотерапияның заманауи әдістері, терапиялық әсердің психологиялық механизмдерін, психотерапиялық әсердің әдістері мен құралдары жайлы білімдерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көшбасшылық және басшылықты жасау психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көшбасшылық ғылымының іргелі зерттеулері, қолданбалы әзірлемелері мен тәжірибесі саласындағы кәсіби құзыреттіліктер жүйесін қалыптастыру, білім алушыларды көшбасшылықты қалыптастыру механизмдерімен таныстыру болып табылады. Бұл пән аясында табысты басқару мен көшбасшылықтың аспектілері және механизмдері зерттеледі. Бұл академиялық ғылымды зерттеудің маңыздылығы зерттелетін мәселенің қолданбалы сипатында, көшбасшылықтың әртүрлі формаларында, оның ішінде саяси көшбасшылықтың негізгі элементтерін меңгеруде және оның қалыптасуындағы психологиялық стилінде (жеке дара психология, шағын және үлкен топтар, бұқаралық психология арқылы) болып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психосоатикалық денсаулық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, адамдардың, оның ішінде балалар мен жасөспірімдердің жағдайын оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер туралы білімді меңгеру, психосоматикалық бұзылыстар түрлері мен формалары және психосоматикадағы тұлға профилі тұжырымдамасын, психосоматикалық аурулардың пайда болуындағы эмоциялардың рөлін, эксперименталды фактілерді, клиникалық бақылауларды, дененің психологиялық онтогенезінің мәселелерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Клиникалық психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі клиникалық психологияның теориялық негіздері мен құрылымы, оның теориясы мен практикасы дамуының өзара байланысы, медицинаның және психологияның басқа салаларының өзекті мәселелерін шешудегі қолданбалы маңыздылығы, клиникалық психологтың түзету қызметінің негізгі бағыттары туралы идеялар жүйесін қалыптастыру, клиникалық психологияның категориялық аппаратын, клиникалық психология қызметінің негізгі салаларын, нормалар мен патологияларды, шекаралық нормаларды, клиникалық психологияның тарихын, клиникалық психолог қызметін зерттеу, кәсіби бағыттылықты қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Клиникалық психология негізі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кәсіптік бағыттылықты қалыптастыру үшін клиникалық психологияның мазмұнымен таныстыру және клиникалық психологияның категориялық аппаратын, клиникалық психология қызметінің негізгі салаларын, норма, патология және шекаралық норма санаттарын зерттеу, клиникалық психологияның теориясы, әдіснамасы мен практикасы, адамның бейімделу ресурстарын арттырудағы клиникалық психологияның мүмкіндіктері, денсаулықты сақтау, ауруларды жеңу, диагностика, түзету және оңалту туралы базалық білімді қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты эксперименттік әдіснама мен техникамен байланысты білім алушылардың қабілеттері мен құзыреттерін дамыту үшін негіз ретінде психологиялық зерттеулердің нәтижелері мен қорытындыларын неғұрлым статистикалық сенімділікпен анықтайтын математикалық әдістерді қолдану бойынша білім мен құзыреттер жүйесін игеруге дайындықты қамтамасыз ету болып табылады. Статистикалық талдау нәтижелері негізінде дұрыс психологиялық қорытынды жасау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психологиялық статистика және математикалық әдістер
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты адам психикасын сипаттайтын фактілерді математикалық өңдеу мен модельдеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін, сондай-ақ оларға әртүрлі тәсілдерді зерделеу, деректерді өңдеу құзыреттілігін және зерттеу нәтижелерін статистикалық растауды, деректердің дәлелділігін қалыптастыру құзыреттілігін, психологиядағы негізгі статистикалық, математикалық әдістерді, бастапқы статистиканы, факторлық және корреляциялық талдауды, параметрлік емес критерийлерді, арнайы статистика құралдарын зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өзгерістерді басқару (озық курс)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өзгерістерді басқару мазмұны туралы түсінік қалыптастыру, бизнесті жоспарлау мен талдаудың негізгі ұғымдарымен, принциптерімен, әдіснамасымен, әдістемелерімен таныстыру, сыртқы және ішкі факторлардың өзгеруі жағдайында өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдерінде кәсіпорынды басқару саласындағы практикалық дағдылар мен қолданбалы дағдыларды ұйымдастырушылық даму мен жобалау бойынша қажетті теориялық білімдер және өмірлік циклдің қолданыстағы теориялары туралы жүйелік ойларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адамның онтогенез процесіндегі психикалық дамуының мәселелеріне қатысты негізгі ұғымдарды, теориялық көзқарастарды жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Бала мен ересек адамның психикасының қалыптасуы мен дамуының шарттары, қозғаушы күштері мен кезеңдері, оның тұлға және өз өмірінің субъектісі ретіндегі белсенділігі мен қалыптасуы, осы процестің қалыпты және қалыптан тыс жүруінің мүмкін себептері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Тұлғалық бұзылыстар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты феноменология, даму ерекшеліктері, құрылымы, динамика және «тұлғаның патологиялық ұйымдасуының» типтері туралы білімдерді қалыптастыру, тұлға аймағында ауытқулардың, нозологиялардың және шекаралық ауытқулардың психоаналитикалық және жалпы жүйесі туралы білімді қалыптастыру, сондай -ақ тұлға бұзылуындағы психоаналитикалық диагностика мен психотерапияның негізгі модельдерімен таныстыру, медициналық қызметкерлермен кәсіби қызмет процесінде өзара әрекеттесу кезінде тұлға бұзылуымен зардап шегетін адамдарға психологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуметтік-психологиялық білімдердің қалыптасу және даму тарихын, әлеуметтік психологияның әдістері мен әдіснамасын, әлеуметтік тұлғааралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас психологиясын, әлеуметтік психологиядағы топтардың мәселелерін зерттеу, әлеуметтік психология пәні, оның компоненттері, жеке тұлғаның және әртүрлі топтардың әлеуметтік мінез-құлқының құбылыстары мен заңдылықтары туралы ойларды, әртүрлі жағдайларды, құбылыстарды, әсерлер мен феномендерді әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қақтығыстану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қақтығыс туралы психологиялық білім жүйесін және оны реттеу тетіктерін қалыптастыру болып табылады. Қақтығыс құбылысы туралы ұғымдар, оның пайда болу себептері, қақтығыстың эсхоляциясы, шығу және шешу жолдары, тұлғаның, топтың және жалпы қоғамның да жағдайына әсері, қақтығыстың көрінісін анықтау психотехнологиясы, оны модельдеу және дамыту нұсқалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Процесс, қасиет және күйлер психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты психикалық процестерге, қасиеттер мен күйлерге, психика ғылымдарының өзара байланыс жүйесіне баса назар аудару арқылы психологияны теориялық аппарат, психология тарихы ғылымы ретінде зерттеу, психикалық күйлер психологиясының теориялық негіздерін зерттеу: әдістеме, көріністердің психологиялық заңдылықтары, басқа психикалық құбылыстармен байланысы, оңтайлы мәндерден ауытқуды тудыратын жағдайларды (дағдарыстық, экстремалды, қиын, шиеленісті) және жағдайларды түзету: өзін-өзі реттеу және өзін-өзі басқару әдістерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медициналық психолог тәжірибесіндегі психотехнологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-медициналық психологтың тәжірибесінде тұлға мен топтың процестері мен күйлерін басқарудың психологиялық әдістерін қолданудың мақсаттары, міндеттері, ережелері, принциптері мен механизмдері туралы кәсіби білім жүйесін қалыптастыру, алгоритмді белгілі бір әлеуметтік әсер ету мақсатында психологиялық есептерді шешуге әсер ету технологиясы ретінде қалыптастыру, психологиялық әсер ету әдісін құрайтын әртүрлі нақты әдістерді таңдау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геронтологиядағы клиникалық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геронтологияның міндеттері, пәні және нысаны туралы түсініктерді қалыптастыру, геронтологияның мазмұндық бағыттарын, қартаюдың психологиялық механизмдерін зерделеуді, инволюциялық жастың жас шекараларын құрылымдау, оның кезеңділігіне, қартаю теорияларын жүйелендіру, егде жастағы адамдарды клиникалық-психологиялық сүйемелдеу, қарт жастағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, жоғары психикалық функциялардың, эмоциялық сала мен тұлғаның бұзылуымен, қартаю процесімен қатар жүретін психикалық ауруларды зерделеп оқу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік-психологиялық бейімдеу және оңалту
    Несиелер: 6

    ППәннің мақсаты балалар мен ересектердің әртүрлі санаттарын бейімдеу, оңалту, бейімдеудің бұзылуы, оңалту стратегиясы, әлеуметтік-психологиялық бейімдеу және оңалту ерекшеліктерін қарастыру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделуі саласында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды игеру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделу теориясының негіздерін зерттеу, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделуі саласындағы зерттеу әдістерін игеру, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделу мәселелерін шешуге бағытталған практикалық психология әдістерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Арнайы әлеуметтік қызмет стандарттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуметтік жұмыс теориясы мен практикасын одан әрі зерделеу үшін квалиметрия әдіснамасы бойынша базалық білімді қалыптастыру, халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетудің негізгі стандарттарын зерделеу, әлеуметтік қызметтердің сапасын және стандарттауды өлшеу және сандық бағалаудыңтеориялық-әдіснамалық базасын меңгеру, әлеуметтік жұмыс клиентінде туындайтын әртүрлі әлеуметтік мәселелер және оларды өлшеу , сапаны сандық бағалау әдістері туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психотерапия және психокоррекция негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты психологиялық көмектің бір түрі ретінде психотерапия, психологиялық көмектің бір түрі ретінде психотерапияның негізгі бағыттары, түрлері, психокоррекцияның ерекшеліктері мен әдістері туралы білімді меңгеру, психологиялық көмекке жүгінетін балалар мен ересектердің жеке басын психотерапия мен психокоррекциялаудың негізгі әдістерімен таныстыру, психотерапияның қазіргі әдістерімен (теориялық және практикалық), терапиялық әсердің психологиялық механизмдерімен, психотерапиялық әсердің әдістері және құралдарымен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өзара әрекеттесудің әлеуметтік-психологиялық тренингтік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды адамның психикалық қызметін үйлестіру мақсатында қалыпты және психикалық ауытқуларда өзін-өзі тануға, психомотрикаға, қабілеттерге, мінезге, темпераментке, функционалдық күйлерге, жеке қасиеттерге және екпіндерге танымдық және мотивациялық-еріктік саланың дамуы мен жұмыс істеу деңгейіне кешенді әсер етумен таныстыру, дәстүрлі және инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, жеке адамға, топқа психологиялық көмек көрсету мақсатында психологиялық араласуды жүзеге асыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балалық және жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму бұзылыстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі ғылыми және қолданбалы әдебиеттегі балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының бұзылуының негізгі патопсихологиялық заңдылықтарын, психикалық даму бұзылуының негізгі механизмдері мен заңдылықтарын зерттеу, балалар мен жасөспірімдердегі даму бұзылыстарын клиникалық-психологиялық зерттеудің принциптері мен ерекшеліктерімен таныстыру, балалар мен жасөспірімдердегі психикалық даму бұзылыстарының құрылымын жүйелі талдау дағдыларын игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Клиникалық практикадағы әлеуметтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуметтік технологиялар және оны клиникалық практикада қолдану туралы базалық жүйелі ойларды қалыптастыру, психологтың клиникалық жұмыс жүйесінде әлеуметтік технологияларды және әлеуметтік құралдарды қолдану ерекшеліктерін зерттеу, төтенше және қақтығыс жағдайларда жекелеген азаматтардың мінез-құлқы мен жай күйіне кешенді әсер ету, басқарушылық және ұйымдастырушылық жұмыстың практикалық дағдылары мен икемділіктерді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Нейропсихология негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-психикалық процестердің миды ұйымдастыруы туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру, ақаудың құрылымын талдау және мидың,оның бөлімдерінің функционалдық жағдайын түзету, белгілі бір патологиялардың нейропсихологиялық механизмдерін, олардың ми локализациясын зерттеу; нейропсихологиялық әдістерге негізделген түзету жұмыстарын жобалау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Медициналық мекемедегі психолог қызметінің әлеуметтік-құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты медициналық мекемедегі психолог қызметінің әлеуметтік-құқықтық негіздері, жергілікті-нормативтік құжаттар туралы базалық жүйелік түсініктерді қалыптастыру, медициналық мекемедегі нормативтік-құқықтық актілердің ерекшелігін зерттеу, психологтың клиентпен, әріптестерімен, өзін-өзі реттейтін ұйымдармен, мемлекетпен құқықтық қатынастарын құқықтық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Топтық және тренингтік жұмыс негіздері
    Несиелер: 6

    Пән тренингтік үрдісті, тренер мен топтың мінез-құлық стратегиясын, топтық динамиканы, топтық феномендерді зерделеуді,топ үшін тренингті жобалау мен өткізудің тәжірибелік мүмкіндігін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тұлға теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі психологияның теориялық және практикалық саласы ретінде тұлға психологиясы туралы ойларды қалыптастыру, тұлға психологиясының әдіснамалық негіздерін, классикалық психология бағыттарын зерттеу, индивид, тұлға, жеке даралық кезеңдерімен таныстыру, тұлға дамуындағы адамның жеке дара дамуы қасиеттерінің рөлін көрсету, тұлғаның негізгі теорияларын зерттеу,тұлғаның негізгі тұжырымдарын тәжірибеде қолдана алуды көрстеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Қалыпты және патологиядағы бала дамуының диагностикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты норма мен патологиядағы баланың дамуын диагностикалаудың әдіснамасы, теориялық негіздері, принциптері мен әдістері туралы тұтас және тұрақты ойларды құру, баланың қалыпты дамуын, баланың дамуындағы патологияны, ерте араласу ерекшеліктерін, баланың дамуын бақылау мен бағалауды зерттеу, диагностикалық құралдарды таңдай білу, балалық шақта патопсихологиялық және нейропсихологиялық тексеруді құру және жүргізу принциптерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты адам психикасы қалыптасуының негізін процестер, күйлер мен қасиеттер, тұлға, мотивация және іс-әрекет сияқты категориялар арқылы зерттеу болып табылады. Психика ғылымдарының өзара байланыстары жүйесі, филогенездегі психиканың пайда болуы және онтогенездегі қалыптасуы туралы тұжырымдамасы, адамның практикалық іс-әрекетінде психологияның дәстүрлі әдістерін қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Күнделікті өмірде психиканың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эксперименталды психология және психодиагностика
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты психологиядағы эксперименталды әдістің даму тарихын, психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздерін, оны ұйымдастыру және жүргізу, психологиялық экспериментті жоспарлау ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық зерттеудің психологиялық эксперимент бағдарламасының әдіснамалық негіздеу және әдістемелік материалды меңгерудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларды психологиялық зерттеу әдістерін объективті және кәсіби түрде таңдап, практикада қолдана алатын дербес зерттеушілер ретінде даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Ментальды денсаулық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты психикалық денсаулық детерминантын (әлеуметтік, психологиялық және биологиялық факторлар, жедел әлеуметтік өзгерістер, жұмыстағы стресстік жағдайлар, гендерлік дискриминация, әлеуметтік иеліктен айыру, салауатты өмір салты, физикалық сауықсыздық, адам құқықтарының бұзылуы), осалдық, психикалық денсаулықты нығайту және қорғау, психикалық денсаулықты нығайту, психикалық денсаулықты қорғау саласындағы ұлттық саясатты зерттеу, психологиялық және әлеуметтік денсаулықты диагностикалау, бағалау және өзін-өзі бағалау әдістерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты кеңес беру процесінің теориялық негіздерін және кәсіби қызметте кеңес беру бағдарламаларын қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ "психолог - кеңесші – клиент" диадасындағы немесе "тапсырыс беруші-психолог - кеңесші-клиент" триадасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Байланыс орнату, сұранысты қалыптастыру, мәселені қайта құру, байланысты аяқтау, гипотезалар мен араласу стратегиялары сияқты кәсіби кеңесшінің дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психикалық денсаулықтың қазіргі теориялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі ғылыми және қолданбалы әдебиеттердегі психикалық денсаулықтың қазіргі заманғы теорияларын, психикалық денсаулық патологиясының теориялары мен психикалық денсаулықтың жеке нормаларының айырмашылықтарын, симптомдар мен синдромдар теорияларын, психопатологиялық теорияларды, генетикалық, когнитивті теорияларды зерттеу, денсаулық психологиясының құрылымындағы психолог қызметінің негізгі бағыттарымен: психологиялық кеңес беру, психотерапия және психологиялық түзету, науқастарды әлеуметтік оңалту, жаппай психопрофилактикалық зерттеулермен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Клиникалық- психологиялық диагностика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты клиникалық диагноз мәселелерін, клиникалық диагностика әдістерін, DSM, АХЖ классификаторлары негізінде клиникалық қорытындыларды зерттеу арқылы клиникалық диагностика дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • ІЖЖ физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пән орталық жүйке жүйесінің қызметін, рефлекстердің пайда болуын, мидың үлкен жарты шарының қабығындағы қозу және тежеу үрдістерінің өзара әрекеттесуін зерттеу; жеке нейрондардың, жұлын мен бас миының қызметі, жалпы қағидалары мен жұмыс заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, орта жағдайларына түрлік және жеке бейімделуді қамтамасыз ететін орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімдерінің жұмыс механизмдерін зерттеу; адамның жоғары жүйке қызметінің сапалық ерекшелігін анықтау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қалыпты және патологиядағы дағдарыс жағдайларының диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дағдарысты жағдайды, дағдарыс нормасы, патологиясы, дағдарыстың динамикасын зерттеу, дағдарысты бағалауға арналған диагностикалық құралдарды игеру, патологиялық дағдарыстық жағдайды диагностикалаудың ерекшелігін қарастыру, дағдарыс жағдайларын диагностикалау теориясы, әдіснамасы мен практикасы, адамның бейімделу ресурстарын арттыру, денсаулықты сақтау, ауруларды жеңу мүмкіндіктері туралы негізгі білімді қалыптастыру, диагностикалық қағидаларды-баламаларды, мінез-құлық бұзылыстары мен бұзылулары түрлерін бейнелеуді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Патопсихология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін ғылыми зерттеулердің негіздері мен қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын және оларды жүргізу кезеңдерін зерделейді, сондай-ақ зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Онтогенездегі сенсорлық жүйенің дамуы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты адамның сенсорлық дамуын зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен теориялық тәсілдері, балалар мен жасөспірімдердегі сенсорлық функцияның ерекшеліктері, визуалды сенсорлық, есту, дәм сезу, вестибуляторлы, проприорецептивті, иіс сезу жүйелерінің жас ерекшеліктері туралы жүйелі ойларды қалыптастыру, сенсорлық интеграция теориясы шеңберінде балалардың сенсомоторлық дамуының бұзылуын бағалаудың негізгі принциптерін игеру, тексеру нәтижелерін сапалы бағалауды қамтитын сенсомоторлық дамудың бұзылуын бағалау жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік ортадағы қақтығыс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- қақтығыс құбылысы, оның пайда болу процесі, ағымы мен әлсіреуі, пайда болу себептері мен шығу және шешу жолдары, жеке адамның да, топтың да, жалпы қоғамның да жағдайына әсері туралы психологиялық білім жүйесін дамыту. Дәріс материалын зерделеу барысында білім алушылар қақтығыстың алдын алу мен реттеудің, олардың ағымын басқарудың заманауи психотехнологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психосоматика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты психосоматикалық бұзылулардағы психосоматикалық норма мен симптомдардың пайда болу құбылыстарын зерттеу, психосоматикадағы психодиагностикалық зерттеудің негіздері туралы басты ойларды қалыптастыру, психосоматикада психодиагностикалық зерттеу жүргізу дағдыларын жетілдіру, соматоформды, психосоматикалық және созылмалы соматикалық аурулардан зардап шегетін адамдармен психокоррекциялық жұмыс дағдыларын меңгеру, дене бұзылыстарының психологиялық факторларын диагностикалауда клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON4

    Теориялық білімдерді қолданады және норма мен патология жағдайындағы психикалық заңдылықтарды түсіндіреді

  • Код ON5

    Норма мен патологиядағы клиникалық-психологиялық жағдайды бағалау әдістерін таңдайды және негіздейді.

  • Код ON1

    Вербальды, вербальды емес, АКТ құралдары арқылы кәсіби міндеттерді шешеуде пациенттермен, әріптестермен, ұйымдармен тиімді коммуникация орнату.

  • Код ON6

    Норма мен патологиядағы клиникалық-психологиялық жағдайға бағалау жүргізеді

  • Код ON2

    Коммуникация және қызметте этикалық, кәсіби нормаларға, халықаралық және ұлттық стандарттарға сүйенеді

  • Код ON3

    Норма, патология және шекаралық норма жағдайындағы психиканың жұмыс істеу заңдылықтарын біледі

  • Код ON7

    Норма мен патологиядағы клиникалық-психологиялық жағдайға қорытынды қалыптастырады.

  • Код ON8

    Адамды және әлеуметтік топтарды сүйемелдеу, интервенциялау араласу және дамыту үшін өзгерістерді жобалайды

  • Код ON9

    Өзгерістерге қол жеткізу үшін клиникалық жағдай субъектілерімен бірлескен іс-әрекетті жүзеге асырады

  • Код ON10

    Клиникалық жағдай динамикасына мониторинг жасайды және өзгерістер нәтижесін бағалайды

  • Код ON11

    Ұйымның, іс- әрекет субъектілерінің қажеттіліктеріне және өзінің мансаптық жоспарына сәйкес кәсіби даму жоспарын таңдайды және жүзеге асырады

  • Код ON12

    Өз жұмысында ғылыми дәлелді тәжірибені әзірлейді және жүзеге асырады.

Top