Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08301 Орман ресурстары, аңшылықтану және ара шаруашылығы в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Ветеринария және зоогигиена негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жануарлар ауруларының алдын алу және адамдарды адамдар мен жануарларға ортақ аурулардан қорғау негіздері бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жануарлардың инвазиялық және жұқпалы ауруларының қоздырғыштарының жүйелілігін, морфологиясын және дамуын, ауруларды анықтау тәсілдерін және оларды емдеуді, одан әрі таралуын болдырмау, аурулардың алдын алу және таратпау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыруды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологиядағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты биологиялық құбылыстарды талдауда статистикалық тұрғыдан зерттеудің қажеттілігін, статистикалық ойлауды, экспериментті жоспарлауды және математикалық өндеудегі тиімді әдістерді, соның ішінде математикалық статистика және ықтималдылықтар теориясы бөлімдерін биологияда қолдану икемділігін қалыптастыру. Пән математикалық статистиканың негізгі идеялары мен ұғымдарын, статистикалық модельдердің тілін, биологиялық объектілерді талдаудың көп өлшемді статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Фитопатология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өсімдік аурулары және олардың қоздырғыштары, бақылау шаралары, өсімдіктерді аурулардан қорғаудың әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру. Пән өсімдіктердің фитопатологиялық жағдайларының қоздырғыштарының анатомиясының, физиологиясының және морфологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың түрлік құрамын, патогендік организмдер тудыратын және өсімдіктердің зақымдануына әкелетін ауруларды, өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жануарлардың барлық топтарының эволюциялық дамуы және олардың тіршілігін қамтамасыз ету жүйелері туралы ұғымды қалыптастыру. Пән жануарлардың морфологиялық ерекшеліктері, жануарлардың алуан түрлері, жер шарындағы жануарлардың географиялық таралуы және жануарлар эволюциясының негізгі заңдылықтары, жануарлардың негізгі топтарының филогениясы, жіктелудің пайда болуы, жануарлардың адам өміріндегі рөлі, бақылау әдістері және жануарлардың экожүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты арнайы математикалық әдістерді қолдана отырып, биологиялық объектілердің сандық және сапалық белгілерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән зерттеу мәселелерін анықтау және шешу үшін, эксперимент нәтижелерін бағалау және ұсыну үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді зерттеуге, биологиялық объектілерге қатысты математикалық статистика мен корреляциялық, регрессиялық, дисперсиялық талдау әдістерін практикалық қолдануға, биометриялық есептеулерде компьютерлік бағдарламаларды қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дәрілік және улы өсімдіктер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты негізгі дәрілік, улы және эфир майы өсімдіктерінің ассортиментімен таныстыру. Пән дәрілік және улы өсімдіктердің қолданылу тарихымен, дәрілік өсімдіктердің негізгі топтарымен және оларды қолдану тәсілдерімен танысуға; дәрілік өсімдіктердің негізгі әсер етуші заттарын және дәрілік шикізатты дайындау ережелерін: жинауға, кептіруге, өңдеуге және сақтауға, олардың ресурстарын ұтымды пайдалануды зерделеуге; дәрілік және улы өсімдіктер саласында ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бақ-саябақ дақылдарын жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың урбанизацияланған ортада ландшафттық сәулет объектілерін қалыптастыру, елді мекендерде көгалдандыру объектілерін құру және күту дағдыларын игеру болып табылады. Пән болашақ мамандардың бойында МСЖТға сәйкес жасыл екпелер мен шағын сәулет формаларын қолдана отырып, қалаларда және қала сыртында демалыс аймағын құруға және көгалдандыруға қабілетті ландшафт дизайны саласындағы дағдыларды қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орман шаруашылығы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қолданыстағы орман заңнамасының ережелері мен талаптарына сүйене отырып, оны дамытудың қазіргі кезеңінде орман шаруашылығын жүргізудің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Пән орман және орман ортасы туралы, орманның қайта түлеуі, орман түрлерінің өзгеруі, орман түрлері, орманның топтарға бөлінуі, басты мақсатта пайдалану үшін кесу, орманды күтіп-баптау үшін кесу, ағаш кесу орындарын тазарту, ормандарда жанама пайдалану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жануарлар этологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жануарлардың басты мінез құлықын зерттеу болып табылады. Пән этологияның ғылым ретінде қалыптасуымен, жануарлардың мінез-құлқының формаларымен, жануарлардың жеке мінез-құлқымен, мінез-құлық формаларының жіктелуі мен сипаттамасымен, локомоциясымен және олардың тіршілік ету ортасына тәуелділігімен, жүйенің қасиеттерімен: құрылымдық ұйыммен, ақпаратты жинақтау және тарату қабілеттілігімен, онтогенездегі мінез-құлықтың дамуымен, мінез-құлық эволюциясымен және оның бейімделу функциясымен, мінез-құлық эволюциясын зерттеу әдісімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Фитодизайн және флористика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты флористика саласында базалық білім алу және табиғи материалдардан жасалған композициялар арқылы интерьердің әртүрлі түрлерін жасылдандыру принциптеріне негізделген фитодизайнда жобалау және жобалау саласында дайындық болып табылады. Пән гүлдердің көмегімен безендіру және ландшафтық сәулет саласында практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи ресурстарды қорғау, молықтыру және ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда табиғи ресурстарды қорғау, молықтыру және ұтымды пайдалану туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи ресурстарды қорғауды, олардың өсімін молайту шарттарын, Қазақстан Республикасындағы табиғатты ұтымды пайдалану факторларын; Тарихи хронологиядағы табиғат пен адамзат өркениетінің өзара іс-қимылын; ластанудың негізгі көздерін; шаруашылық қызмет салаларының қоршаған ортаға әсер ету сипаттамаларын; энергетикалық ресурстар мен таза суды тұтынудың экологиялық аспектілерін зерделейді; жердің отын ресурстары мен жер қойнауын пайдаланудың экологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды жануарлар әлемімен, оның дамуымен, негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Пән хордалы жануарларының сыртқы және ішкі құрылымын, қаңқасын, систематикасын, экологиясын және шығу тегін, шеміршекті, сүйекті балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар, сүтқоректілер класының биологиялық сипаттамаларын, систематикасын, морфологиясын, ішкі ағзалар жүйесін, омыртқалы жануарлар класының дамуы, филогениясын, табиғат пен адам өміріндегі маңызын зерттей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биотехния және жабайы жануарларды өсіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты биотехника негіздері, аңшылық шаруашылықтарындағы биотехникалық іс-шаралардың мәні және құс өсіру технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Пән аң аулау мерзімдері мен тәсілдерін, жабайы жануарларды селекциялық атуды, жыртқыш жануарларды санитарлық атуды, биотехниканың теориялық негіздерін, аңшылық жануарларды қорғауды, аңшылық алқаптардың жемдік сыйымдылығын арттыруды, аңшылық жануарларды азықтандыруды, минералдық азықтандыру түрлерін, жеке түрлерді жерсіндіруді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дендрология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты «Ботаника» пәні бойынша білімді тереңдету және мамандандыру, ағаш өсімдіктерінің таксономиялық, биологиялық және экологиялық қасиеттерін, биологияның әртүрлі бөлімдерінде алған білімдерін пайдалану мүмкіндіктерін зерттеу болып табылады. Пән ағаштарды, ағаш өсімдіктерінің формаларын, олардың құрылымын, морфологиясын, тіршілік ету ортасының әсерінен болатын морфологиялық ішкі және сыртқы өзгерістерді, тәждің пішініне, сәндік қасиеттеріне байланысты аумақты көгалдандыру үшін ағаштар мен бұталарды пайдалануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Араларды бағалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ара колониясының морфологиясы, биологиясы,ара шаруашылығы және ара өсіру өнімдерін өндіру технологиялары жайлы білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларда агроөнеркәсіптік кешен жүйесіндегі ара шаруашылығы саласының рөлі мен маңызы, жыл бойы ара ұстаудың негізгі мәселелері, бағалы бал араларды шығару және өсіру мақсатында аспаптық ұрықтандыруды пайдалану технологиясы, аналықтарды шығару және омартадағы асыл тұқымды жұмыс туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ресурстану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің негізгі өсімдіктер қауымдастығы және оларды зерттеу әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ресурстарын, пайдалы шикізат алынатын өсімдіктер қауымдастығының өмірі мен дамуын, пайдалы өсімдіктер ресурстарының географиялық таралуын, пайдалы өсімдіктер өсінділерінің жай-күйін анықтау әдістерін және оларды дұрыс пайдалануды, өсімдіктерді анықтаушы бойынша анықтау әдістемесін, далалық зерттеу әдістерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Энтомология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жәндіктердің биологиясы, жәндіктер отрядының алуан түрлілігімен танысу және зерттеу ерекшеліктерін ұйымдастыру болып табылады. Пән биология морфологиясы, жәндіктердің морфологиясын, биологиясын, экологиясы, ауыл шаруашылығы дақылдарын зақымдайтын зиянкестердің жіктелуі, зиянкестердің санын есепке алу әдістері, ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғау әдістері, өсімдіктер мен зиянкестердің иммунитеті, жидек, дәнді дақылдар, дәнді бұршақты, көп жылдық шөптер және жеміс-жидек дақылдары зиянкестері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Із кесу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жабайы жануарлар мен құстардың іздерін анықтау бойынша білім алушыларға теориялық білім беру. Пән есепке алу жұмыстарын (зоотаксация) жүргізу дағдыларын, сондай-ақ аң аулау мен кәсіпшілікте, табиғи жағдайларда жануарлардың күнделікті белсенділігінің іздерінен ақпаратты табу, бекіту, зерттеу және алу тәсілдері мен әдістемелерін жүйелейтін із қалыптастыру туралы қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мал шаруашылығының азық базасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ғылыми негіздер, әдістер, егістікте, шабындықта және жайылымда жем өндіру тәсілдері бойынша теориялық түсініктер, практикалық дағдылар туралы білім қалыптастыру болып табылады. Пән ауыл шаруашылығы жануарларын тиімді азықтандырудың маңызы, қоректік заттар бойынша азықтың құнарлылығын бағалау, азықтық құралдардың жіктелуі, жасыл, ірі, шырынды, құнарлы азықтар, техникалық өндіріс қалдықтары, жануарлардан алынатын азықтар, туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болып білім алушылардың ботаника, флора және фауна, зоология және басқа да арнайы биологиялық пәндер бойынша латын терминдерін одан әрі кедергісіз қолдануы үшін бастапқы тілдік базаны құру болып табылады. Пән латын тілінің тарихын, лингвистикалық сипаттамасын, фонетикасын, морфологиясын, биология және сабақтас ғылымдардағы латын тілінің стилистикасын ары қарай кәсіби қызметте қолдану үшін коммуникативті қарым-қатынас әдістерін қалыптастыру арқылы зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды басқа да байланысты пәндерді меңгеру үшін қажетті математикалық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтері бар сызықтық және векторлық алгебра бойынша; бір және көп айнымалылардың функцияларының шектері, туындылары және интегралдары сияқты ұғымдарға негізделген математикалық талдау бөлімдері бойынша және де ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ара аурулары мен зиянкестері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың әртүрлі типтегі омарталарда жүргізілетін эпизоотологиялық тұрғыдан аса маңызды ара ауруларын, оларды диагностикалауды, емдеуді, жалпы профилактикалық және сауықтыру іс-шараларын игерту. Пән аралардағы аурулардың түрлерімен, жіктелуімен, анықталған аурулармен күресу тәсілдерімен танысуға, балдың сапасы мен өнімділігіне аурулардың әсерін зерттеуге, химиялық және биологиялық күресу жолдарын қолдануға, аралардағы аурулардың пайда болу себептерімен танысуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жануарлар мен өсімдіктерден алынатын өнімдерді стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда стандарттау, метрология, сертификаттау, жануарлар мен өсімдік тектес өнімдердің тұтынушылық қасиеттері, оның сапасын нормалау саласындағы түсініктерін, білімдерін, дағдыларын қалыптастыру. Пән жануар және өсімдік негізінде пайда болған өнімнің Қазақстан Республикасы стандартына сапасы мен нормаларының сәйкестігін және осы өнімдерді одан әрі сертификаттауды тексеру әдістері мен тәсілдері туралы, стандарттау туралы білімді зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орман орналастыру және орман басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты орман шаруашылығын жүргізудің тиімділігі мен кірістілігін арттыратын орман ресурстарын үздіксіз, сарқылмайтын, көп мақсатты, ұтымды пайдалануды қамтамасыз ететін орман шаруашылығы салаларын жоспарлау үшін техникалық есептеулер мен материалдар туралы білімді қалыптастыру. Пән орманның құрылымы, орман шаруашылығын енгізу және оны экономикалық тұрғыдан басқару, орман жұмыстарын ұйымдастыру, орман ресурстарын пайдалану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орман таксациясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды орман ресурстарын есепке алудың техникасы мен әдістері, орман түгендеу жұмыстарын жүргізу технологиялары, орман өлшеу аспаптары мен құралдарын орнату және қолдану бойынша кәсіптік даярлау. Пән статистика мен динамикадағы орман алқаптарының құрылымдық ерекшеліктері, орман ресурстарын есепке алу және бағалау әдістері, кеңістікті орналастыру, сүрекдіңдердің қорлары мен тауарлық құрылымын анықтау, ағаш өсуін есепке алу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жануарларды бағалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ірі қара малдың негізгі биологиялық сипаттамалары және оларды азықтандыру техникасы туралы, азықтандыруды ұйымдастырудың заманауи принциптері, мал шаруашылығының басым салаларындағы маңызды дағдылары жайлы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың жануарларды бағалауын жүргізуге, конституцияны бағалауға, жануарлардың өнімді сыртқы қасиеттерін тереңдетіп зерделеуге, әртүрлі жыныстық-жас топтарының сүтті және сүтті-етті тұқымдарының ірі қара малын бағалау қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орман тұқымы ісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты құнды тұқым қуалайтын және жоғары сапалы қасиеттері бар орман өсімдіктерінің тұқымын өндірудің теориялық білімін қалыптастыру болып табылады. Пән орман тұқымы ісінің негіздерін зерделеуге, жақсы сорттарды одан әрі көбейту және шығару үшін жоғары сапалы тұқымдарды іріктеуге, тұқымдарды сақтау тәсілдері, тұқымдарды дайындауды есепке алу тәсілдеріне, тұқымдарды егу алдында өңдеуге, өнгіштігін анықтауға және тұқым зиянкестерімен күресу әдістері туралы білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Таксидермия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың тұлыптарды дайындау мен сақтаудың негізгі әдістері, жануар тұлыптарын жасау әдістері туралы білімдерін дамыту болып табылады. Пән білім алушыларда Зоология саласындағы білімді қолдана отырып, толтырылған жануарларды сауатты дайындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, әртүрлі әдістер мен технологиялар туралы білімдерін қалыптастыру тұлыптар жасау. оларды болашақта оқу орындарында және мұражайларда қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
  • Орман пирологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты орман өрттінің алдын алу, анықтау және сөндірудің заманауи әдістерін зерттеу. Пән орман өрттері және олардың жіктелуі, олардың түріне байланысты өртпен күресу қағидалары, ормандағы отты басқару туралы білімді қалыптастыруға, алдын алу іс-шараларын құрастыруға және өрттерден күресу шараларын дұрыс таңдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аңшылыққұрылымы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты болып есепке алу дағдыларын қалыптастыру, аңшылық ресурстар мен аңшылық алқаптарды бағалау, биотехникалық және аңшылық шаруашылық жұмыстарын ұйымдастыру, аңшылық ресурстарды алу әдістемесі табылады. Пән мемлекеттік аңшылық қоры, биоэкономикалық зерттеу, аңшылық алқаптарды ұйымдастыру, түгендеу және бағалау, аңшылық жануарларға арналған өсімдік азығының қорларын есепке алу, бағалау, Қазақстан Республикасының аң аулау ережелері, аңшылық шаруашылық кәсіпорындары туралы заңнамасы, олардың міндеттері мен маңызы туралы зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның балды өсімдіктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды Қазақстанның бал өсімдіктерінің алуан түрлілігімен, жекелеген топтарды зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерімен, сондай-ақ шикізат алу әдістерімен және оларды қолдану салаларымен таныстыру. Пән білім алушылардың бал өсімдіктерінің жіктелуін, олардың анатомиялық-морфологиялық сипаттамаларын, қауіпсіздікке, сапаға, химиялық құрамға қойылатын талаптарды, бал өсімдіктерін қолдану техникасын және бал ресурстары мен ара шаруашылығы өнімдерінің қасиеттерін білуін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аң шаруашылығының негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларға жануарлардың биологиялық және экономикалық ерекшеліктері туралы білімдерін, сонымен қатар олардың тұрақты мал шаруашылығымен жоғары рентабельді деңгейде ұсақ және ірі аң терісі шаруашылықтары жағдайында өндірісті жүргізуге мүмкіндік беретін дағдылар мен ікемділіктерді қалыптастыру болып табылады. Пән жануарлардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, толық рационды құру, азықтандыруды талдау дағдыларын қалыптастыруға және аң терісі фермаларының өндірістік-технологиялық қызметіне ғылым мен озық тәжірибенің жетістіктерін енгізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және жалпы химияның басқа ұғымдары мен заңдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарын зерттеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, зертханаларда аспаптарды, қондырғыларды қолдана отырып процестерді талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жылыжай жағдайында дәмдеуіш өсімдіктерді өсірудің технологиясы технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дәмдеуіш өсімдіктердің биологиялық негіздері жайлы теориялық білімді қалыптастыру, топырақтың ерекшеліктері және әртүрлі типтегі жағдайларда дәмдеуіш өсімдіктердің өсіру технологиялары жайлы практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән дәмдеуіш өсімдіктердің өсіру технологиясын зерттеуге, дәмдеуіш өсімдіктер туралы білімді қалыптастыруға, тұқымдарды егуге дайындау және көшеттерді өсіру әдістерін, ашық және қорғалған топырақта дәмдеуіш өсімдіктерді өсіру технологиясын, ауыспалы егістік ережесін қолдану, өңдеу және сақтау әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәндік өсімдік және гүл шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сәндік өсімдік шаруашылығы мен гүл өсірудің биологиялық негіздері туралы, географиялық аймақты ескере отырып, ағаш-бұта топтарын, гүлзарлар мен ландшафтық дизайнның басқа компоненттерін құру үшін маңызды сәндік өсімдіктерді таңдау мүмкіндігі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән сәндік өсімдіктерді отырғызудың, өсірудің және күтудің агротехникалық әдістерін қолдану дағдыларын игеруге, өсімдік шаруашылығы мен гүл өсіру саласындағы ғылыми зерттеу құзыреттерін алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологиялық зерттеулердің ұйымдастырылуы және жоспарлануы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды ғылыми зерттеу жұмысын дұрыс ұйымдастыруға, жоспарлауға, рәсімдеуге қажетті әдіс, тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пәнді меңгеру биологиялық зерттеулердің әдістері, сатылары, эксперименттердің түрлері, зерттеу үрдісінің құрылымы мен мазмұны, сұрақтар және далалық экспериментті жоспарлаудың жалпы принциптері бойынша зерттеу әдістемелерді құрастыру, ғылыми тәжірибелер мен бақылаулар бойынша іс-құжаттарды (қағаздарды) жүргізу, бақылау нәтижелерін және статистикалық өңдеуден өткізу, ғылыми есептер, мақалалар, магистрлік диссертацияларды жазу ережелері туралы мәліметтерге негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биоалуантүрлілік және оны сақтау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты биоалуантүрлілікті зерттеудегі және оны сақтау проблемалары саласындағы негізгі ұғымдар туралы білімді қалыптастыру. Пән құрлық және су экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігімен, биосферадағы Биологиялық әртүрліліктің қазіргі жағдайымен танысуға, Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін шаруашылық игеру әдістерін таңдау қағидаттарын игеруге және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен сақтау әдістерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ара шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ара колонияларының биологиясы, мазмұны, өндіріс технологиясы, ара шаруашылығы өнімдерін өңдеу және ара өсіру туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән ара колонияларының өнімділігі, омарталарды орналастыру және олардың мөлшерін анықтау, араларға күтім жасау құралдары мен жабдықтары, балдың сапасы мен оны сақтау, бал өсімдіктері, ара шаруашылығы өнімдері және оларды сату, араларды сәтті қыстау шарттары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қорықтану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қорық ісінің негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән қорық туралы білімді қарастырады, биоалуантүрлілікті, тірі және жансыз табиғатты сақтаудағы қорықтардың рөлі, қорық ісінің ерекшелігі мен жан-жақтылығы, қорық аумақтарының мәні мен функциялары, қорық аумақтары базасындағы ғылыми-зерттеу қызметі, қорық және басқа да ерекше қорғалатын табиғи аумақтар шегінде табиғатты пайдаланудың заңнамалық және құқықтық аспектілері туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тіл туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән оқытудың мәдениетаралық және ғылыми-кәсіби бағытын тереңдетуге және шет тілінің грамматикалық жүйесі, кәсіби бағдарланған және ғылыми мәселелер бойынша толық дәлелді сөйлеу, тілді кәсіби қарым-қатынас мақсатында пайдалану дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Су биоәралуандылық және аквакультура
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда теориялық негіздер, бағалау әдістері және адамның су биоресурстарын пайдалануы, адам пайдаланатын су биоресурстарының алуан түрлілігі, олардың көбею тәсілдері және сақтау жолдары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән судың тіршілік ету ортасының сипаттамалық ерекшеліктерін, гидробиоценоздардың тұрақтылығы үшін биоәртүрліліктің маңыздылығын, адамның су биоресурстарын бағалау және пайдалану әдістерін, су биоәртүрлілігінің көбею тәсілдерін және оны сақтау жолдарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ара ұясының биологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – бал аралары тұқымдастарының көбеюі, дамуы және өмір сүру заңдылықтары туралы жан-жақты білімді қалыптастыру болып табылады. Пән аралар отбасының құрамы, аралар өміріндегі ұяшық кезеңі, аналық және жұмысшы аралардың өмір сүру ұзақтығы, ара анатомиясы, ас қорыту органдарының құрылымы мен қызметі, аралардың дамуы, аралардың сезім мүшелері мен жүйке жүйесі, аралар отбасының ұялары және бал ұясының құрылысы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіпшілік жануарлар мен араларды өсіру, ұстау, пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нақты жағдайларда кәсіпшілік жануарлар мен араларды іріктеу және іріктеу, оларды өсіру, өсімін молайту, өсіру, күтіп-бағу жөнінде шешім қабылдау туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларда мал мен араларды өсіру, азықтандыру, күтіп-бағу туралы білімді қалыптастыруға, мал шаруашылығы мен ара шаруашылығы саласында өнімділікті арттыру және сапалы өнім алу үшін жаңа технологияларды қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы, систематикасы, фитоценология, өсімдіктер әлемінің пайда болуы мен дамуы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері, көбею түрлері, даму циклдері, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға, өсімдік ағзаларын ғылыми зерттеу дағдыларын игеруге және табиғи қорды сақтау бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Код ON8

    Омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың, құстардың, жәндіктердің белгілі бір топтарына тән морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін анықтап, тұлыптар жасау үшін оларды ұйымдастырудың жоғарылау дәрежесін қадағалап, зерттелетін материалды талдау

  • Код ON1

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, діннің пайда болу негіздері, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету

  • Код ON12

    Көгалдандыру, сәндік өсімдік шаруашылығы және гүл өсіру, ландшафттық сәулет принциптеріне және табиғи материалдардан жасалған композициялар көмегімен әр түрлі интерьерлердің фитодизайнға негізделген қалалар мен қала сыртындағы демалыс аймағын жобалау

  • Код ON3

    Жануарлардың физиологиясын, мінез-құлық процестерін және психикасын, негізгі тұқымдарын, конституциясы мен экстерьерін біле отырып, аңшылық жануарлар мен араларды күтіп-баптау, азық-түлік базасын қалыптастыру, оларды одан әрі пайдалану үшін өсіру әдістерін қолдану

  • Код ON4

    Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және сақтау үшін ресурстану, аквакультура, өсімдіктер мен жануарлардың су және жердегі экожүйелерінің биологиялық әртүрлілігі туралы білімдерін қолдану

  • Код ON6

    Жануарлар мен аралардың бағалы тұқымдарын шығару және өсіру мақсатында аспаптық ұрықтандырудың өнімділігін анықтау, жануарлар мен аралардың сыртқы деректерін өлшеу, шаруашылық-пайдалы қасиеттерін анықтау

  • Код ON13

    Биотехния және аң шаруашылығы жұмыстарды ұйымдастыра отырып, аң аулау мерзімдері мен тәсілдерін сақтай отырып, жабайы жануарлар мен құстардың іздерін анықтау арқылы аңшылық ресурстарды алу, есебін және бағалауын жүргізу

  • Код ON2

    Ботаника, флора мен фауна және басқа да арнайы биологиялық пәндерден латын терминдерін қолдана отырып, бал, дәрілік және улы өсімдіктерді жинау, сақтау және пайдалануын, анатомиялық, морфологиялық, химиялық сипаттамаларын, негізгі белсенді заттарын, химиялық құрамын сипаттау

  • Код ON7

    Ғылыми саланың ерекшеліктерін ескере отырып, үш тілде ғылыми және академиялық жанрдағы әртүрлі мәтіндерді құру үшін құрылымдық түрде өз идеяларын ұсыну, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып әртүрлі көздерден ақпаратты синтездеу

  • Код ON5

    Жануарлар мен аралардың денсаулығын сақтау үшін инфекциялық емес, жұқпалы және паразиттік ауруларды емдеу және алдын алу бойынша ветеринариялық іс-шаралар жоспарын жасау

  • Код ON9

    Орман шаруашылығын орман ресурстарын үздіксіз, сарқылмайтын, ұтымды пайдалануды қамтамасыз ететін қолданыстағы орман заңнамасының ережелері мен талаптары негізінде, орман ресурстарын есепке алу және бағалау әдістерін қолдана отырып, табиғи ресурстарды қорғауды, өсімін молайтуды, ұтымды пайдалануды және сақтауды ескере отырып, ерекше қорғалатын және қорғалатын аумақтарда, орман өрттерінің алдын алудың, анықтаудың және сөндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, өсімдік ауруларымен және олардың қоздырғыштарымен күресу әдістері ұйымдастыру

  • Код ON10

    Арнайы математикалық әдістерді пайдалана отырып, биологиялық объектілердің сандық және сапалық белгілерінің зерттеу жұмысын, кейіннен өнімді сертификаттаумен стандарттарды сақтай отырып, жануарлар мен өсімдіктерден алынатын өнімдерді өндіру үшін далалық және зертханалық биологиялық зерттеулерді орындау нәтижесінде алынған ақпаратты статистикалық өңдеуді ұйымдастыру

  • Код ON11

    Ағаш тектес өсімдіктердің ботаника, таксономиялық, биологиялық және экологиялық қасиеттерін білу негізінде жылыжай жағдайында жасыл өсімдіктерді өсіру және бағалы тұқымқуалаушылық және егістік қасиеттері бар орман өсімдіктерінің тұқымдарын өндіру технологиясын жасау.

Top