Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 География-Тарих в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты шетелдердің тарихи - саяси, әлеуметтік-экономикалық даму мәселелерінің кең ауқымын зерттеуге; отарлық жүйелердің ыдырауы, әлемнің барлық елдері мен аймақтарының өзара тәуелділігінің күшеюі, жаһандану процестері, ақпараттық революцияның дамуын зерттеуге бағытталып, жаңа және қазіргі замандағы Еуропа мен Шығыстағы саяси жүйенің алғышарттары қалыптасуның ерекшеліктеріне талдау жасалып, талқыланады.

    Оқу жылы - 1
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Пәнің мақсаты аймақтық және жаһандық ауқымдағы әлеуметтік-демографиялық шынайылықты қалыптастырудағы тарихи-демографиялық процестердің мәні мен маңызы туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқып-үйрену барысында білім алушылар халықтың көбею ерекшеліктерін, оның кеңістіктегі қозғалысын, мөлшерін, құрамын, орналасуын және урбанизациясын, сонымен қатар әлемнің әртүрлі елдерінің демографиялық саясатын егжей-тегжейлі қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Жаңа замандағы Қазақстан тарихы пәнінің негізгі мақсаты - XVII ғасырдың бірінші жартысы мен XX ғасырдың басындағы ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуды, Қазақстанның көрші мемлекеттермен өзара қарым – қатынасын, қазақ жерлерінің Ресей империясына қосылу үрдісін, ХІХ ғасырдың 60-90-жылдарындағы әкімшілік-аумақтық, сот реформаларын, қазақ халқының ұлт-азаттық күресін, Қазақстанның 1905-1907 жылдардағы революцияға қатысуын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әлемдік экономика, аумақтық ұйым салаларының даму және орналастыру заңдылықтары, сондай-ақ әлемдік қоғамдастықтың дамуының негізгі тенденциялары туралы экономикалық-географиялық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән әлемнің қазіргі саяси-географиялық бейнесін, аймақтар мен жекелеген елдердің табиғи-ресурстық әлеуетін, халықтың бөлінуінің географиялық заңдылықтарын және еңбек ресурстарын, әлемдік экономиканың салалық, инфрақұрылымдық, ұйымдастырушылық және кеңістіктік аспектілерін зерттейді

    Оқу жылы - 1
  • Геоинформатика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геоақпараттық жүйелермен, олардың құрылымымен, жіктелуімен, электрондық Карталарды жобалау және жасау технологияларымен жұмыс істеу негіздері мен принциптерін; мәліметтерді жинақтау, өңдеу және беру әдістерін, техникалық құралдардың көмегімен ақпаратты, географиялық кеңістікті, табиғи-аумақтық және әлеуметтік-экономикалық кешендерді зерттеу кезінде ГАЖ-ды пайдалануды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстан тарихының тас, қола және темір ғасырларына қатысты білім және тарихи материалдармен, көшпелі өркениеттер және олардың отырықшы-егінші халықтармен өзара әрекеттестігі туралы теориялар мен жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазақстанның ежелгі тарихы курсын оқу студенттердің дүниетанымын қалыптастырады, адамның қалыптасу процестері туралы, археологиялық кезеңдеу және Қазақстан ескерткіштері негізіндегі қоғамдар туралы біле алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты географиялық қабықтың, табиғи кешендердің, олардың құрамының, құрылымы мен дамуының жеке ерекшеліктеріндегі олардың әртүрлі топтарының аумақтық саралануын зерттеу болып табылады; ірі өңірлік бірліктің - Қазақстанның жалпы географиялық заңдылықтарымен ажырамас байланыста. Пән аумақтардың нақты физикалық-географиялық сипаттамаларын зерттейді; ландшафттар, физикалық-географиялық аудандастыру туралы ілім; физикалық-географиялық елдер мен аймақтардың проблемалары мен жағдайы; объектілерді, құбылыстар мен процестерді географиялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шетелдердің ежелгі және ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тарихи аренада алғашқы мемлекеттердің пайда болуы және онымен байланысты прото-мемлекеттердің қалыптасу процестері, әлеуметтік-экономикалық және саяси даму, социогенез, Ежелгі және орта ғасырларда Еуропа мен Шығыста мемлекеттердің қалыптасуы мен даму ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, жүйелі талдау, синтез және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлемнің физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты географиялық қабық пен физика-географиялық аймақтардың физика-географиялық дифференциациясының факторлары, сондай-ақ кеңістіктік дифференциацияның жұмыс істеуі және жоғары таксономиялық дәрежедегі геожүйелерді Экономикалық пайдалану туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән материктер мен мұхиттарды зерттейді. ірі табиғи - аумақтық кешендер ретінде олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері және материктер мен мұхиттарды физикалық-географиялық аудандастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты археология ғылымының негізгі даму кезеңдері, археологиялық кезеңдестіру, археологиялық ескерткіштердің типтері мен оларды зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыруға; әлемдік өркениеттің дамуындағы Қазақстанның археологиялық ескерткіштері мен мәдениеттерінің орнын анықтауға бағытталған. Сондай ақ, пәнді игеру барысында білім алушылар далалық зерттеулерді жүргізу әдістемесімен танысып, заттарды камералдық өңдеу мен есептік құжаттарды толтыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. және басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адамзат қоғамының тарихын тереңірек түсінуге және зерттеуге мүмкіндік беретін қосалқы тарихи пәндер кешенін (палеография, эпиграфия, хронология, сфрагистика, нумизматика, метрология, геральдика, генеология, топонимика, бонистика және т.б.) оқып үйренуге бағытталған. Білім алушылар жазбаша дерек көздердің пайда болу уақыты мен тұпнұсқалығын анықтайды, генология, геральдика және тағы басқалардың ережелерін қолдана отырып, шежіре мен елтаңбалар құрастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аймақтық география
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-табиғи кешеннің ерекшеліктері, аймақтың табиғи-ресурстық әлеуеті мен экономикасы, табиғатты зерттеу тарихы, географиялық талдау және жағдайды бағалау үшін аймақтың табиғи және әлеуметтік-экономикалық объектілерін дамытудың негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән өңірдің табиғи-ресурстық әлеуетін, халықты, демографиялық процестерді , өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуын, өңірлер экономикасындағы рөлі мен орнын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстан тарихының деректануы мен тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының деректемесі мен тарихнамасының қалыптасуы мен даму мәселесін, деректермен және ғылыми зерттеулермен жұмыс жасаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге, деректер мен зерттеушілердің еңбектерін жүйелеуге, «тарихи факт» және «тарихи дерек» ұғымдарының арақатынасын ұғыну бойынша біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар негізгі мәселелер бойынша отандық және шетел ғалымдарының еңбектеріне талдау жасау дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Алғашқы қауым тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: антропо және социогенез үрдістері, қазіргі адамның көне тегінен бастап алғашқы өркениеттер қалыптасуына дейінгі адамзаттың тарихи дамуындағы басты үрдістер туралы тұтастай түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар пәннің курсын оқу барысында алғашқы қауымдық қоғам тарихының кезеңдестірулері, негізгі дәуірлері, географиялық атаулары, сондай-ақ, алғашқы қауым тарихын зерттеудегі негізгі әдіснамалық тұжырымдар мен зерттеушілік мектептер туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың шет елдер тарихнамасының деректану теориясы мен әдіснамасы саласындағы тарихи ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес білім алуы, тарихи дереккөздер кешендері және олармен жұмыс істеу әдістемесі туралы ақпарат алуы; ғылыми әдебиеттерді талдау дағдыларын меңгеруі және мектептерді, тарих ғылымының бағыттары мен ағымдарын бағалауда ғылыми бағдарларға ие болуы болып табылады. Шет елдердің деректану және тарихнамасын зерттеу көкжиегін кеңейтеді және оның даму деңгейін бақылауға, белгілі бір проблемалардың зерттелу дәрежесін анықтауға, жаңа зерттеу мақсаттарын көруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән проблемалық мәселелерді шешудегі экономикалық географияның рөлін, орны мен маңыздылығын, ғылымның даму ерекшеліктерін, негізгі ережелерін, категорияларын, теорияларын, шаруашылық құрылымындағы өзгерістерді, халық географиясының негіздерін, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалануды, елтану, геосаясат пен геоэкономиканы, географиялық зерттеудің жаңа әдістерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Картографиядағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән ГАЖ және компьютерлік технологиялар негізінде географиялық карталарды бағдарламалық-басқарылатын құруға және пайдалануға, компьютерлік технологиялардың көмегімен картографиялық туындыларды жобалау және құрастыру негіздерін, картографиялық материалдарды құру ерекшеліктерін, компьютерлік технологияларды қолдана отырып карталар мен атластарды басып шығару, картографиядағы геоиконика негіздерін оқып білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тарихты оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда ақпараттық технологияларды қолданудың заманауи әдістері мен тәсілдері туралы білімдер жүйесін қалыптастыруға; білім беру ортасын ақпараттық технологиялар, сандық білім беру ресурстарын және мультмедиалық құралдарды қолдана отырып басқару, құру және ұйымдастыру мүмкіндіктерімен таныстыруға; тарих пәнін оқыту барысында заманауи технологияларды жасау және енгізуге мүмкіндік беретін жоғары кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың Қазақстанның табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері, табиғи-ресурстық әлеуеті, халқы, өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан аумағын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстардың сипаттамаларын, демографиялық процестерді, халықты орналастыру мен қоныстандыруды, Еңбек ресурстарын, экономиканың салалық құрылымы мен салалар қызметінің ерекшеліктерін, олардың даму тенденцияларын, сыртқы экономикалық байланыстардың қалыптасу жағдайларын, әртүрлі географиялық ақпаратты талдау негізінде Қазақстанның экономикалық аудандарын, экономикалық-географиялық аудандастыру ерекшеліктерін зерделейді

    Оқу жылы - 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты орта мектепте тарихи білім беруді, оқытуды ұйымдастыру әдістері мен нысандарын, олардың тарихта оқытудың қағидаттары мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында белсенді дамыта оқытудың қазіргі заманғы нысандарын (АКТ пайдалану, диалогтың маңыздылығы, сыни ойлауға оқыту және т.б.) қамтитын әдістемелік модельдерді және тарихты оқытудың тұжырымдамалық-әдістемелік тәсілдерін тиімді пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - материктер мен мұхиттар туралы ең ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, олардың кешенді сипаттамасы және физикалық-географиялық аудандастыру принциптері туралы білімді қалыптастыру. Пән жоғары дәрежелі табиғи-аумақтық кешендерді ішкі бірлігі, белгілі бір біртектілік дәрежесі және табиғаттың өзіндік ерекшеліктері, әртүрлі физиографиялық таксондардың табиғи ерекшеліктері бар географиялық қабықтың ажырамас бөліктері ретінде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның табиғи кешендері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстанның табиғи жағдайлары мен ресурстарының алуан түрлілігін, аумақтардың табиғи компоненттерінің даму заңдылықтарын, ішкі материктік жағдайдың ерекшеліктерін және континенттік табиғи "фонды"кешенді зерделеу болып табылады. Пән табиғат пен табиғи ресурстарды зерттеу кезеңдерін, табиғи-аумақтық кешендердің дамуын, олардың құрылымын, Қазақстан аумағын физикалық-географиялық аудандастыруды, физика-географиялық провинциялардың сипаттамасын, Қазақстанның бай табиғи ресурстарын шаруашылық бағалауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің заманымызға дейінгі 4 мыңжылдықтан бастап біздің заманымыздың 1 мыңжылдық ортасына дейінгі аралықтағы Азия, Солтүстік Африка және Европадағы ежелгі мемлекеттер мен өркениеттердің тарихын, протомемлекеттердің, социогенездің қалыптасу үрдісі мәселелерін, негізгі кезеңдері мен даму заңдылықтарын, ежелгі шығыс және антикалық өркениетердің адамзат тарихындағы рөлін, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі тұрғысында зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • ШҚО географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ШҚО табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән олардың қалыптасу шарттары мен даму тарихын, табиғи жағдайлар мен табиғи-ресурстық әлеуетті, халықты, демографиялық процестерді және өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуын, Облыстың Қазақстан экономикасындағы рөлі мен орнын, геоэкономикалық және геосаяси процестер негізінде өңірдің қазіргі жағдайы мен даму үрдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-орта мектепте географиялық білім беру туралы білімді, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, олардың географиядағы оқыту принциптері мен әдістерін бірыңғай оқыту және тәрбиелеу процесі ретінде қалыптастыру. Пән орта және қысқа мерзімді жоспарлаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, оқытудың инновациялық технологияларын қолдануды, ресурстарды қалыптастыру мен оқыту нәтижелерін бағалауды, практикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу үшін әдістемелік әзірлемелерді құрастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның әдет-ғұрыптық географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстанның киелі жерлерімен, аймақтық көрікті жерлері бар кластерлік тарихи-мәдени кеңістіктер тақырыбымен таныстыру болып табылады. Пән Қазақстанның киелі рухани құндылықтарының мәнін және елдегі табиғат, тарих және мәдениет ескерткіштерінің алуан түрлілігі мен орналасу ерекшеліктерін зерттейді, Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы жобасын және оны іске асыру мәселелерін қарастырады? Қазақстанның киелі нысандарын анықтау және жүйелеу жөніндегі жұмыстың маңыздылығын түсінеді. Қасиетті жерлердің географиясын оқытудың жаңа әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты география ғылымының мазмұны мен құрылымы, экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық негіздері, оның категориялары, шаруашылық құрылымы, халық географиясының негіздері, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалану, елтану, Геосаясат және геоэкономика туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән типтік сипаттамаларға, географиялық зерттеулердің заманауи әдістеріне және оларды экономикалық географияда қолдану ерекшеліктеріне негізделген экономикалық-географиялық объектілердің даму және қайта құру ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи ресурстар географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты табиғи ресурстардың генезисін, мазмұнын, олардың таралу заңдылықтарын, пайдаланылуын, экономиканы дамыту үшін маңыздылығын, табиғатты ұтымды пайдалану жолдарын зерттеу болып табылады. Пән табиғи ресурстардың жекелеген түрлері мен аумақтық комбинацияларының орналасуы мен құрылымын, әлемнің жекелеген елдері мен аймақтарының аумақтары мен табиғи ресурстарының даму тарихын зерттейді, әлемнің табиғи-ресурстық бейнесін ұсынады, табиғи ресурстардың түрлері бойынша уақытша және кеңістіктік аспектілерді басшылыққа алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғатты пайдалану және геоэкология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-табиғатты пайдалану мен геоэкологияның теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Пән жерді Жаһандық экологиялық жүйе ретінде зерттейді. жердің геосфералары, геожүйелердің эволюциясы, антропогендік әсердің ерекшеліктері және оларға жер экожүйесінің реакциясы. экологиялық дағдарыс және оның әртүрлі иерархиялық деңгейлердегі көріністері, антропогендік ландшафттар, оларды бақылау және сапалық және сандық сипаттамаларға негізделген бағалау. табиғатты ұтымды пайдаланудың әдіснамалық негізі ретінде пәнаралық тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Рекреациялық география және туризм негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты туристік-өлкетану қызметін ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән рекреациялық географияның тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратын, рекреациялық-географиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін, рекреациялық шаруашылықты дамыту мен орналастырудың жалпы және аймақтық заңдылықтарын, курорттарды, курорттық аймақтар мен курорттық агломерацияларды орналастыру географиясын,туристік орталықтардың географиясын және олардың ресурстық әлеуетін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Этнодемография негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлемдегі, өңірдегі және Қазақстандағы этнодемографиялық процестердің ерекшеліктері мен мазмұны туралы кешенді білімді қалыптастыру; халықтың этникалық құрылымымен байланысты демографиялық процестерді зерделеу бойынша ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды меңгеру болып табылады. Пән этникалық процестердің негізгі түрлері мен түрлерін, әлемдегі қазіргі этнодемографиялық жағдайды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өндірістік саланын географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты материалдық игіліктер өндіретін және оларды тұтынушыға жеткізетін барлық салалар туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән халықтың материалдық өндіріс қызметтеріне, экономиканың аграрлық, индустриялық және постиндустриалды секторларына қажеттіліктерін тікелей қанағаттандыру функциясымен біріктірілген өндірістік саланың салаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Азия және Африка елдерінің ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты Азия және Африка елдерінің ортағасырлар және ерте жаңа замандағы (V–XVII ғасырдың алғашқы жартысы) фактілік тарихын, феодалдық қоғамдық жүйенің тарихи эволюциясының заңдылықтары мен оның Шығыс елдеріндегі ерекшеліктерін және де дүниежүзі тарихының жалпы заңдылықтарын оқуға бағытталған. Сонымен қатар, ортағасырлық Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси даму мәселелері қарастырылып, талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Картография
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мамандардың картографиялық дүниетанымын қалыптастыру, географиялық карталармен, атластармен және басқа да картографиялық жұмыстармен негізгі жұмыстарды жүргізу, картография ғылымы мен өндірісінің перспективаларымен танысу болып табылады. Пән топография және картография негіздерін, карта туралы ұғымды, олардың түрлерін, математикалық карталардың түрлерін, жердегі топографиялық түсірілімдерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы ортағасырлық мемлекеттер мен Қазақ хандығының тарихын зерттеу болып табылады. Деректану негізінде осы мемлекеттердің құрамындағы Этногенез және тайпалардың аумақтық шекаралары мәселелері зерттеледі. Пән ортағасырлық Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің қалыптасуын, ішкі және сыртқы саясатын зерттейді. Қазақ халқының этногенезі және оның тарихнамалық аспектісі айқындалады. Қазақ халқының материалдық және рухани мәдениеті зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON4

    білім берудің жаңартылған мазмұнының мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқытудың, тәрбиелеудің инновациялық, ақпараттық технологияларын қолдану

  • Код ON7

    экономикалық-географиялық үрдістер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау әдістерін, есептеу-графикалық жұмыстарды орындау дағдыларын пайдалана отырып, оқуға ынталандыруды қалыптастыру

  • Код ON3

    географиялық білімді, кеңістіктік ойлауды және картографиялық, геоақпараттық дағдыларды тәжірибеде қолдану

  • Код ON5

    кадастр, картография және ГАЖ технологияларын қолдана отырып, табиғи-аумақтық кешендерді бағалау бойынша алынған білімді біріктіру

  • Код ON6

    оқу экспериментін, бақылауларды, модельдеуді және физикалық-географиялық процестер мен құбылыстарды талдау бойынша географиялық зерттеулердің кешенді әдістерін қолдану

  • Код ON8

    біртұтас педагогикалық процесс, оқытудың кең спектрі, әдістері, формалары мен құралдары туралы жүйелі білімді қолдана отырып, жаңартылған білім мазмұнына сәйкес тарихты оқытуда білім беру қызметін құру

  • Код ON9

    сыни ойлау саласындағы білімге және қоғам дамуының объективті заңдарына сүйене отырып, жаһандық және жергілікті тарихи-мәдени, әлеуметтік-саяси, этнодемографиялық және конфессиялық процестерді бағалау

  • Код ON2

    экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету

  • Код ON10

    тарихтың барлық кезеңдерінде дамудың тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді талдау, олардың себеп-салдарлық байланыстарын орнату

  • Код ON11

    ақпарат пен дереккөздерді шығу тегінің әр түрлілігіне қарамастан олардың сенімділігі, идеологиялық бағыты және ғылым тұрғысынан түсіндіру

  • Код ON12

    зерттеу және тәжірбиелік мәселелерді шешуде дереккөздік, тарихнамалық, этнографиялық және демографиялық материалдарды талдау

  • Код ON13

    оқушылардың жеке басын жетілдіру үшін, оның ішінде экономикалық, діни, философиялық, мәдениеттанулық білім, кәсіби және қоғамдық қызметтегі менеджмент туралы ғылыми түсінік негізінде өмірді, мәдениетті, қоршаған ортаны сақтау үшін еркіндік пен жауапкершілікті қалыптастыру үшін іс-шаралар жоспарын әзірлеу

Top