Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 География-тарих в ABU

Пәндер

  • Педагогика

    Пәннің мақсаты тұтас педагогикалық процестің мазмұны мен құрылымы, ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерін зерделеу болып табылады. Қазіргі заманғы мектепте оқу процесінің негізгі нысандары мен құрылымы ашылады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде пайдаланылатын негізгі әдістердің, нысандар мен құралдардың мазмұны мен қолданылуы айқындалады. Қазіргі заманғы білім беру және тәрбие технологиялары, мектеп пен мектеп құжаттамасын басқару мәселелері қаралуда

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология және адам дамуы

    Пәннің мақсаты адам психикасының жас динамикасын, тұлғаның психикалық процестері мен психологиялық қасиеттерінің онтогенезін, адамның уақыттағы заңды өзгерістерін және осыған байланысты тұлғаның әлеуметтену құбылыстары мен ерекшеліктерін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикалық-құқықтық білім негіздері

    Пән мемлекет және құқық, норма түсінігі және құқықтық мемлекеттің әрекеті, құқықтық қатынастар және құқықтық жауапкершілік, нарықтық экономика саласындағы білім, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік қызмет туралы түсінік қалыптастырады. Сонымен қатар, сыбайлас жемқорлық көріністерінің заңдылықтары мен механизмдерін және онымен күресу әдістерін, заманауи нарықтық инфрақұрылымның негізгі элементтерін зерттейді және өз ісін ашу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми және экологиялық білім негіздері

    Ғылыми және экологиялық ойлаудың даму тарихы. Ғылым әдістемесі. Ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерінің сипаттамасы. Ғылыми зерттеудің кезеңдері мен реттілігі. Ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау және зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми жұмыстар зерттеу нәтижелерін ұсыну нысаны ретінде: түрлері мен ерекшеліктері. Экологиялық зерттеулердегі жүйелік тәсілдің негіздері: мақсаты мен міндеттері. Биологиялық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерінің бірі ретінде адам өмірінің қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ педагог мамандарға балалар мен жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтарын, ағза, ағза жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттары, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ежелгі Шығыс өркениеті

    Пәннің мазмұны аса маңызды мәселелерді қарастырады: "Ежелгі Шығыс" ұғымы, оның географиялық және хронологиялық шеңбері; Ежелгі Шығыс елдерінің өркениеттік-формациялық тиістілігінің мәселелері; деректану мен тарихнаманың қысқаша очеркі; Ежелгі Шығыс өркениеттерінің әлеуметтік ұйымдастырылуы мен мемлекеттік-саяси құрылымының ерекшеліктері; Шығыс мәдениеттерінің негізгі ерекшеліктері және олардың әртүрлілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану

    Курс қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында табиғаттағы географиялық қабықтың, заңдар мен заңдылықтардың ерекшеліктерін зерттейді. Географиялық қабықты, оның компоненттерін және табиғи кешендерді оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі (ғаламнан атомға дейін) қоршаған кеңістік-уақытпен бірлікте және өзара іс-қимылда қарастырады және қазіргі табиғи (табиғи-антропогендік) жағдайларды құру және өмір сүру жолдарын, олардың болашақта мүмкін болатын өзгеру тенденцияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антика тарихы

    Бұл пән антикалық қоғамдардың ("классикалық ежелгі" қоғамдарының) тарихи жолын, Жерорта теңізі грек-рим өркениетінің пайда болуы мен даму процестерін, б.з.д. III–II мыңжылдықтағы алғашқы қадамдарынан, Крит, Киклад архипелагында және материктік Грекияда ерте мемлекеттік білім пайда болуын, б. з. 476-480 жж. Батыс Рим империясының құлауына дейін "антикалық әлемнің"түпкілікті жойылғандығын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Қазақстан территориясындағы ежелгі дәуірдегі тарихи үрдістерінің негізгі кезеңдері және ерекшеліктері туралы толық түсінік беру. Тас дәуіріндегі Қазақстан жеріндегі тайпалардың өмір сүруі мен шаруашылығы, қола дәуіріндегі тайпалардың тарихы мәдениетінің пайда болуы мен дамуы,темір дәуіріндегі сақ, скиф тайпаларының саяси тарихы мен мәдениеті жайлы және Қазақстан аумағында ерте мемлекеттік құрылымдардың, түркі мемлекеттерінің тарихы қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты мектептің тұтас педагогикалық процесін және білім беру мекемесіндегі практикалық қызметті жүзеге асыра отырып, болашақ мұғалімнің басқарудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, қызметтің жүйе құрайтын факторларын, педагогикалық менеджменттің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін, даму тарихын, мектептегі тұтас педагогикалық процесті басқару негіздерін, мектептің педагогикалық ұжымын тиімді басқару талаптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты тұтас педагогикалық процестегі тәрбиені зерделеу болып табылады, «тәрбие», «тәрбие процесі», «мектептің тәрбие жүйесі» ұғымдары, тәрбие жұмысында педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты зерделеу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушы ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара іс-қимыл технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және қорыту, сондай-ақ қалыптасқан кәсіби құзыреттіліктермен орта білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін қажетті академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дүние тарихы

    Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамының алғашқы қарапайым қауымдық қоғамнан алғашқы мемлекеттік қоғамға өту тарихының басты белгілерін және мемлекеттік инститтутарының пайда болу тарихын, адамзат дамуындағы жаңа қоғам- өркениеттік қоғамның даму тарихы жан-жақты талдап оқыту, үйрету және игерту, Алғашқы мемлекеттік құрылымдардың пайда болуы, дамуы мен құлауы туралы қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі қоғам тарихы

    Дәстүрлі қазақ қоғамының қалыптасуы мен дамуын, хан билігі институтының қалыптасуын, эволюциясы мен мәнін, әлеуметтік қатынастар жүйесін, қазақтардың қалыптасқан қан және генеалогиялық туыстық институтымен рулық-тайпалық құрылымының ерекшеліктерін, қоғамның топтық құрылымындағы адамның орнын, қазақ субцивилизациясындағы мәдени сәйкестіліктің, өзіндік мәдениеттің ерекшеліктерін зерделейді, қазақ-көшпенділердің дүниетанымы мен дәстүрлі үлгілері сипаттамаларын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археология

    Археология саласы бойынша нақты білім және археология пәнінің негізгі мақсаты мен міндеті туралы түсінік қалыпттастыру, болашақ мамандардың тарихи танымы мен гуманистік көзқарастарын қалыптастыру. Археологияны оқып-білу өткен уақыт пен пен қазіргі кездің органикалық тұтастығын түсінуге, тарихи үрдістердің заңдылықтарын, әлемдік тарихтың іргелі де терең мәселелерін ашуға және де адамзат пен әлемдік мәдениеттің, әлемдік өркениеттің бастапқы тамырлары жайлы білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ортағасырдағы Қазақстан тарихы

    Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихындағы саяси оқиғалар мен құбылыстар қарастырылады. Қазақстанның этносаяси дамуының алдыңғы түркі кезеңімен, Қазақстанның моңғол мемлекеттілігінің құрамына кіру үдерісімен, моңғолдан кейінгі мемлекеттік құрылымдардың қосылуымен, қазақ халқының тарихи жолдарын, оның әлемдік және еуразиялық тарихи және мәдени-интеграциялық үдерістердегі орнын, қазақтардың ұлттық мәдениетінің ерекшеліктері жайлы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи география

    Бұл пән географиялық аумақты және оның халқын зерттеуге бағытталған тарихтың бір саласы қарастырады. Тар мағынада ол оқиғалар мен құбылыстардың топографиялық жағын зерттейді: «мемлекеттің және оның аймақтарының, елді мекендердің шекараларын, қатынас жолдарын анықтау және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Деректану және тарихнама

    Пән отандық және шетелдік тарих ғылымының дамуының әртүрлі кезеңдерінде маңызды тарихнамалық тұжырымдамаларды зерделеуге, жетекші ғылыми мектептердің тәжірибесін және отандық және шетелдік тарихнаманың бағыттарын зерделеуге, тарихи дереккөздер туралы ғылым ретінде деректану теориясы мен әдіснамасын кешенді зерделеуге, оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орнына бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму мен мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс істеуде кәсіптік іс-қимылдар алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ортағасырдағы Азия және Африка елдерінің тарихы

    Орта ғасырлардағы Азия, Африка елдеріндегі феодалдық қатынастардың қалыптасуы, феодалдық қоғамның орнығуындағы өзіне тəн ерекшеліктері, кейбір Шығыс елдерінің Батыс Еуропа мемлекеттерінің отарына айналуы, орта ғасырлардағы Азия жəне Африка тарихы Қытай, Жапония, Индия, Индонезия, Египет, Закавказье елдердің әлеуметтік-саяси тарихын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлар тарихы

    Орта ғасырлар тарихындағы феодализмнің пайда болуы мен дамуы ерекшелігі оның ыдырауы және капиталистік қатынастардың дамуы туралы қарастырылады. "Орта ғасырлар тарихы" курсы 5-тен 17 ғасырға дейінгі мемлекеттердің саяси дамуын, әлеуметтік құрылымын және мәдениетін қарастырады.Ежелгі дүние тарихының Рим империясының құлауынан кейінгі саяси оқиғалар жайлы қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиялық ашылулар тарихы

    Бұл пән материктердің, олардың жеке бөліктері мен аймақтарының ашылуына байланысты бізді қоршаған әлемнің шекарасын кеңейту тізбегін қарастырады, студенттерді ашылу хронологиясымен, ең көрнекті және әйгілі саяхатшылардың өмірбаяндарымен, белгілі бір ірі экспедициялардың мақсаттарымен, міндеттерімен және маршруттарымен таныстырады, Географияны ғылым ретінде дамыту үшін әлемдік экспедициялардың маңыздылығын көрсетеді., елдердің сауда-экономикалық байланыстарын кеңейту, сауда орталықтарының пайда болуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Қосалқы пәндер нумизматика, хронология, сфрагистика, геральдика, генеология т.б. ғылым түрлері жатады. Бұл пәндерді әр түрлі қырынан оқып-білу әлемдік тарихтағы тарихи оқиғалардың нақты уақыты мен орнын анықтай білуді үйренуге, тарихты оқып білуде шежіренің, таңбалардың, мемлекеттік белгілердің алатын орнын, зерттеу әдістерін оқытады. Қосымша тарихи пәндер мазмұны белгілі тарихи мәліметтерді байыта түсіп, тарихи оқиғалардың әр алуан деректік көзін жан-жақты игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазахстан археологиясы

    Пән қазақ археологиялық ескерткіштерін зерттеуге ғылыми үлес қосқан В.В. Бартольд, В. В. Радлов, Ш. Ш. Уәлиханов бастау алған Қазақстан археологиясының қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Сондай-ақ, қазақстандық археология кеңес дәуірінде, Қазақ КСР ҒА жүйесінде Ә.х. Марғұлан археология бөлімінің басшысы болған кезде қарастырылады. Қазіргі заманғы Қазақстандық археологиялық мектеп Ұлы даланың материалдық мәдениеті тарихы мәнмәтініндегі өз зерттеулерінің нәтижелерімен сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Батыс пен Шығыс елдерінің жаңа заман тарихы

    Жаңа замандағы Батыс және Шығыс елдерінің тарихи даму ерекшеліктері, мемлекеттердің әлеуметтік-мәдени, саяси, экономикалық салаларында болған нақты фактілер мен сапалы өзгерістері жайлы қарастырылады. Батыс және Шығыс елдерінің жаңа замандағы саяси оқиғалар мен жаңа замандағы тұлғалардың орны мен тарихи маңызы жайлы және жаңа замандағы Батыс,Шығыс елдеріндегі өзекті мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа замандағы халықаралық қатынастар тарихы

    Пән халықаралық қатынастар мен дипломатия тарихындағы XV ғасырдың аяғы – XVI ғасырдың басындағы сапалы жаңа кезеңді, Еуропада әлеуметтік-мәдени, экономикалық және саяси қатынастардың жаңа түрінің генезисі – капитализмді белсенді түрде бастан кешіреді. Сауданың дамуы, халықаралық байланыстардың кеңеюі және 17-19 ғасырларда орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы.дипломатияны ұйымдастырудың жаңа формасының пайда болуына себеп болды, ол негізінен кейінгі буржуазиялық мемлекеттердің абсолютизмінен мұра болды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геология және геоморфология негіздері

    Жердің планета ретінде пайда болуы мен дамуы мәселелерін зерттейді. Жер ғарыштық дене ретінде. Жердің физикалық параметрлері: пішіні, мөлшері, массасы, тығыздығы. Жердің геосфералары және оның ішкі құрылымы - жер қыртысы, мантия, ядро. Жер қабықтарының физика-химиялық ерекшеліктері мен параметрлерін сипаттау. Жер қыртысының түрлері: континенталды және мұхиттық. Жердің планета ретінде пайда болуы мен дамуын, жердегі физикалық және химиялық процестерді анықтай алады.Жер беті рельефінің құрылымы, пайда болуы және дамуы, қазіргі экзогендік процестер, рельефті өзгертетін антропогендік факторлар, орогенездің (тау түзілу) негізгі кезеңдерін талдау туралы ақпарат береді. Жер планетасының бетіндегі эндогендік және экзогендік процестер, Жер бедерінің геологиялық құрылымын анықтау, экзогендік және эндогендік факторлардың әсері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Палеогеография

    Пән Жер планетасының пайда болуы мен эволюциясының қазіргі теориялары мен гипотезалары, қоршаған кеңістікпен өзара әрекеттесу процесінде оның географиялық қабықшасының қалыптасуы мен дамуының хронологиялық кезеңдері, географиялық қабықшаның ұзақ дамуының нәтижесінде табиғи кешендердің қазіргі ерекшеліктері туралы оқытады. Физикалық географияның бөлігі ретінде палеогеография туралы және ұзақ және күрделі бағытталған-ырғақты даму процесінде жер бетінің қазіргі заманғы табиғатының негізгі белгілерін қалыптастыру туралы түсініктерді дамыту мен игерудегі географиялық қабықшаны қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография топография негіздерімен

    Пән табиғат пен қоғам құбылыстарының кеңістіктік орналасуы, үйлесуі және өзара әрекеттесуін бейнелі және символдық модельдер арқылы географиялық карталар, сондай-ақ басқа да картографиялық жұмыстар көмегімен бейнелеу және зерттеу әдістерін зерттейді. Картография топография негіздерімен пәнін оқыту процесі мыналарды қамтиды: түрлі картографиялық туындыларды кеңінен пайдалану: жалпы географиялық (топографиялық және шолу) және тақырыптық карталар, атластар, карталар сериясы және т.б., соның ішінде заманауи мектеп карталары мен атластар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография тарихы

    Картографияның пайда болу тарихын, картографияның даму кезеңдерін, алғашқы географиялық карталардың пайда болуын, шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде географиялық карталарды құру және зерттеу тарихын, оларды жасау мен пайдаланудың әдістері мен процестерін зерттейді, карталардың көмегімен табиғат пен қоғам құбылыстарының бейнеленуі мен танылуын жарықтандырады; картографиялық өнімдер шығаратын өндіріс саласы (карталар, атластар, глобустар және т.б.); картографиялау процестері, кеңістіктік орналасуды, табиғат пен қоғам құбылыстарының комбинациясы мен өзара байланысын бейнелеу және зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Қазақ хандығының Ресей империясының отарлық бағыныстылығына айналу процесін оқытады, тарихтың жаңа кезеңіндегі қоғамдық – саяси дамудың, тектік-топтық стратификацияның, қазақ қоғамы шаруашылығының аса маңызды проблемаларын, Қазақстан аумағында Еуразия халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара іс-қимылда болған рухани мәдениеттің дамуын, тарихи оқиғаларды қарастырады, Қазақстанның ХVІІІ-ХІХ ғасырлардағы халықаралық қатынастар жүйесіндегі орнын айқындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаңа кезеңдегі Орталық Азия және Қазақстан

    Орталық Азия хандықтарының орыс жаулауы, Транскаспий аймағының жаулап алуы, Ресей құрамына кіруі дәуіріне дейінгі тарихын, қазақ жүздерінің, Орталық Азияның патша үкіметінің ішкі саясатына қосылу қорытындыларын, Орталық Азия генерал-губернаторлары мәртебесіндегі XIX ғасырдың ортасынан бергі құқықтық өзгерістерді, дала өңірі үшін құқықтық және әкімшілік құрылымдардың құрылу тарихын, Орталық Азия қоғамының экономикасы мен мәдениетіндегі өзгерістерді оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Метеорология климатология негіздерімен

    Курс жердің ауа-райы мен климатын құрайтын физикалық процестер мен географиялық факторлар туралы, оның ішінде адамның іс-әрекетіне байланысты түсінік береді. "Метеорология климатология негіздерімен" курсында жаһандық климат "атмосфера - Мұхит - жер - криосфера - биосфера" жүйесі арқылы өтетін жағдайлардың статистикалық жиынтығы ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Студенттерді жалпы орта білім беру мекемелерінде географияны оқыту үдерісінде қолдануға дайындық және кәсіби дайындықтың ғылыми негізі ретінде географияны оқыту әдістемесі саласындағы жүйеленген білім кешенімен таныстыру; Болашақ география мұғалімінің мақсатты, аналитикалық, проективтік мониторингтік, рефлексивті, зерттеушілік құзыреттерін қалыптастыру. ҚР Мемлекеттік білім беру саясаты туралы ақпарат береді. Қазіргі мәдениеттегі білімнің орны мен рөлі. Білім берудің әлеуметтік маңызы. Білім беру-адамның жеке және кәсіби дамуының факторы. ҚР Білім беру жүйесін жаңғырту бағыттары. Қазіргі заманғы білім беруді дамытудағы әлемдік жетекші үрдістердің бірі ретінде үздіксіз, ашық білім беруге көшу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Шетел тілін оқытуда студенттердің болашақ мамандықтың немесе мамандықтың ерекшеліктеріне байланысты қажеттіліктерін есепке ала отырып оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеудің теориясы мен әдістемесі

    Пән ғылым философиясының құрамдас бөліктерінің бірін құрайды, ғылыми таным әдіснамасының мәселелерін, оның ішінде ғылымға тән әдістер мен әдістерді жіктеуді қарастырады және оны танымның, нақты әлемді түсінудің басқа тәсілдерінен ажыратады; бар білімді талдау әдістері мен ғылыми зерттеу әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан табиғатын зерттеу тарихы

    Пән Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихын, негізгі табиғи елдің әртүрлі аудандарының заңдылықтары мен аймақтық физикалық-географиялық ерекшеліктерін зерттейді; қазақ жері туралы алғашқы географиялық мәліметтерді, XVI-XIX ғасырлардағы Қазақстанның физикалық–географиялық зерттеулерін, заманауи зерттеулерді зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Экономикалық және әлеуметтік географияны зерттеу үшін аймақтық физика-географиялық курстардың маңыздылығын зерттейді. Құрлықтар мен мұхиттар-ең ірі табиғи нысандар. Әлемнің бөліктері. Құрлықтар мен мұхиттардың физика-географиялық орналасуын зерттеу. Ол материктер мен мұхиттардың пайда болу процесін, жұмылдыру теориясын, жер плиталарының орналасуы мен қозғалысын, ішкі суларды, климат пен топырақ жамылғысын қарастырады. Экономикалық және әлеуметтік Географияны зерттеу үшін аймақтық физика-географиялық курстарды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Тарихи пәндерді оқыту әдістемесінің іргелі проблемаларының оқу процесін зерттеу мен игерудегі әдістемелік дәстүрлерін, тарихты оқыту процесінің заңдылықтарын қарастырады, білім алушыларды ББ игеру процесінде оқытудың, тәрбиелеудің және ынталандырудың білім беру мақсаттарын шешудің әдістемелік шарттарын ашады; оқу сабақтарының дидактикалық және ұйымдастырушылық сипаттамаларын, педагогикалық жобалау технологияларын сипаттайды, оқу процесінде дәстүрлі және инновациялық сабақтарды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми зерттеу негіздері - тарих ғылымының бір саласы бола отырып, адамзат қоғамының ғылыми даму заңдылықтарын, сондай –ақ, жалпы тарихи әдістемемен таныстыру ғылыми шығармашылық, ғылыми ұйымдастыру және жоспарлау туралы түсінік беру, зерттеу, ғылым мен білік дамуының жалпы заңдылықтары туралы негізгі түсініктер беру өзіндік ғылыми жұмыс жүргізу жүйесін таныстыру, сонымен бірге көне дәуірлерден бүгінгі күнге дейінгі адамзаттың даму процесін жүйелі түрде анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Бұл пән Қазақстан аумағындағы физика-географиялық жағдайды оқытады. Аумақтың, рельефтің, климаттың, ішкі сулардың, топырақ-өсімдік жамылғысының, жануарлар дүниесінің және Қазақстанның табиғи аймақтарының геологиялық құрылымының ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасының құрлықішілік жағдайының әртүрлі таксономиялық дәрежедегі туыстық кешендердің дифференциациясына әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мемлекеттік қорықтары

    Қазақстандағы ерекше қорғалатын аумақтарды ұйымдастырудың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерделейді, ел қорықтарына сипаттама береді. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды ұйымдастырудың теориялық негіздерін береді; Қазақстан Республикасы қорықтарының физикалық-географиялық сипаттамасын береді; ұлттық парктердің физикалық-географиялық сипаттамасын береді Қазақстан Республикасының; табиғи ескерткіштерге, қорықтарға, резерваттарға сипаттама береді; Қазақстандағы қорық ісін жақсарту жөніндегі практикалық ұсынымдарды оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Ол халық пен экономиканың орналасуын, яғни қоғамның аумақтық ұйымдастырылуын, түсініктерін, теорияларын, зерттеу әдістерін зерттейді. Пән Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық жағдайын қарастырады. Халықтың құрамын, демографиялық жағдайды және олардың бөлінуін, Қазақстанның өндіріс салаларын және олардың дамуын оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геоэкономика және саяси география негіздері

    Геоэкономика кеңістікке қатысты экономикалық шындықты қарастырады. Бұл пән homo economicus және кеңістік арасындағы өзара әрекеттестікті зерттейді: кеңістіктік факторлардың өндіріс және тауарларды тарату саласына әсері, экономикалық қызметті өрістету үшін кеңістікті пайдалану. Геоэкономика экономикалық шындықты кеңістік ерекшеліктеріне сәйкес қандай әдістерге қол жеткізуге болатындай етіп баяндайды. Саяси география-саяси құбылыстар мен процестердің аумақтық саралануын зерттейтін қоғамдық-географиялық ғылым. Саяси география әр түрлі пәндердің тоғысқан жерінде, көптеген қоғамдық ғылымдармен, бірінші кезекте – саясаттану, тарих, әлеуметтану, халықаралық және мемлекеттік құқықтармен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм және өлкетану негіздері

    Бұл пән халықаралық туризмнің генезисін, эволюциясын және механизмін зерттейді; туристік қызметтің табиғи және әлеуметтік-экономикалық ресурстарының принциптері және оларды тиімді пайдалану; халықаралық туризмнің тұрақты дамуын бағалау әдістері; статистика және туризмдегі жұмыс; әлемнің туристік орталықтары – туристік ағындардың негізгі бағыттары; туристік-рекреациялық ресурстарды және олар орналасқан аумақтарды рекреациялық бағалау әдістемесін меңгеру; - туристік аумақтарды қалыптастырудың негізгі алғышарттарын жіктеу және бағалау; - туризмнің әлеуметтік-экономикалық мәні мен негізгі функцияларын білу;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дүние жүзінің саяси, экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пән нақты мемлекеттердің әлемнің саяси картасындағы саяси-географиялық орнын қарастырады. Саяси шиеленіс аймақтары. Әлем елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуын зерттеу. Этно - діни құрамды, демографиялық жағдайды және әлем елдерінің экономикалық дамуын зерттейді. Ол әр түрлі елдердегі экономика мен халықтың өмір сүру жағдайының көрінісін ашады, олардың дамуының қазіргі кезеңін тереңірек білуге, әлемді нақты елестетуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік қауымдастықтағы Қазақстан Республикасы

    Тәуелсіз Қазақстанның егемен мемлекет ретінде халықаралық қатынастарының негізгі бағыттарының жүргізіле бастауы мен , белсенді сыртқы саясаттың даму ерекшелігі жайлы қарастырылады. Қазақстан өзінің сыртқы саясатындағы ұстанған позициясы мен белсенді жұмыстары және халықаралық байланыстар мен шет елдермен тек дипломатиялық байланыс қана орнатып қоймай, сонымен қатар, олармен мәдени-экономикалық байланысты күшейту, сол арқылы алдыңғы қатарлы өркениетті елдердің қатарына қосылу. Қазақстанның БҰҰ, ШЫҰ, ТМД және т.б ұйымдарға мүше болуы мен қызметі жайлы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс және Батыс елдерінің қазіргі заман тарихы

    Қазіргі замандағы Шығыс және Батыс елдерінің саяси және мәдени дамуындағы ерекшеліктері өзекті мәселелері қарастырылады. 1945 жылдан XXI ғасырдың басына дейінгі Батыс және Шығыс елдерінде болған негізгі оқиғаларды зерттейді. Пән студенттерде осы кезеңде болған негізгі әлеуметтік-экономикалық және саяси процестер туралы білімді, сондай-ақ осы тарихи уақыт аралығындағы халықаралық қатынастардың дамуы туралы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесіндегі сандық технологиялар

    Білім беру мекемесінің білім беру ақпараттық ортасын, оның құрамдас бөліктерін зерделейді: білім беруді ақпараттандыру, оқытудың ақпараттық технологиялары, дәстүрлі және заманауи педагогикалық технологиялар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мәні мен түрлерін, олардың қазіргі білім беру ұйымының білім беру қызметіндегі орнын, білім алушылардың білім беру мақсаттарына қол жеткізуі үшін жағдай жасаудағы АКТ рөлін, Тарихты оқыту процесін технологияландыру шарттарын, тарихты оқытудың инновациялық тәжірибесін зерделеу, сипаттау, цифрлық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның саяси және әлеуметтік географиясы

    Студенттерді экономикалық-географиялық пәндерге оқыту мазмұнының негізі мемлекеттердің, оның бөліктерінің немесе жекелеген аймақтардың әлеуметтік, салалық, саяси, экономикалық және аймақтық құрылымы болып табылады. Қазақстанның әлеуметтік-саяси жағдайын зерттейді. Халықтың құрамын, демографиялық жағдайды және олардың бөлінуін, Қазақстанның өндіріс салаларын және олардың дамуын зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі замандағы халықаралық қатынастар тарихы

    Соңғы кезеңдегі халықаралық қатынастардың тарихы Бірінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан бастап қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтиды. Пән Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін халықаралық жағдайды тұрақтандыру процестері болған кездегі тарихи оқиғаларды қарастырады. Бұл үшін жеңімпаз елдер барлық бағытта, соның ішінде халықаралық саясатта көшбасшы болуға тырысты. Пән БҰҰ құруды Екінші дүниежүзілік соғыс тәжірибесінің нәтижесі ретінде қарастырады, соның арқасында ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басында халықаралық құқық қағидаттарына негізделген қауіпсіздік жүйесі сақталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    ХХ - басындағы тарихи процестерді, оқиғаларды; Қазақстандағы кеңестік жүйенің дамуы мен дағдарысын зерделейді, тәуелсіздікке деген күрделі және қарама-қайшы, бірақ бірыңғай және ажырамайтын Тарихи қозғалыстағы процесті, Тәуелсіз ҚР-ның қалыптасуын, оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын, саяси жаңғыртудың негізгі бағыттарын, саяси жүйенің эволюциясын, әлеуметтік-экономикалық және мәдени саясаттың жетекші бағыттарын ашады. Қазақстанның қазіргі заман тарихыдағы саяси оқиғаларға анықтама беріп,таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау және оқыту технологиялары

    Критериалды бағалау технологиясы, критериалды бағалаудың моделі мен мәні бойынша білім мазмұнын оқытады; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін игеру және енгізу, критериалды бағалаудың әдістемелік негіздерін, критериалды-бағдарлы оқыту технологияларын жариялайды, тұлғалық-бағдарлы оқыту кезіндегі бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, педагогикалық бағалау функцияларын, бағалау түрлері мен оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жобалау технологияларын ашады, критериалды бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу, жоспарлау, әзірлеу және тарихты оқытуда бағалау нысандарын пайдалану дағдыларын қалыптастырады, қолданылатын білім беру технологияларының тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Урбоэкология

    Курс қала тұрғындары үшін қолайлы табиғи, психологиялық, әлеуметтік жағдай жасауды қарастыру туралы түсінік береді. Экономикалық деңгейдің өсуіне, экологиялық жағдайдың өзгеруіне және қалпына келтіру жолдарына байланысты қала тұрғындарының әлеуметтік жағдайының күрделенуін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытуда инновациялық технологияларды қолдану

    Пән оқу үдерісінің технологиялары туралы заманауи түсініктерді қалыптастырады, география және тарих пәні мұғалімінің инновациялық іс-әрекетінің құрылымын ұсынады, география мен тарихты оқытудың инновациялық әдістерін қолданудың теориялық және әдістемелік аспектілерін қамтиды; жүйелеуді қамтамасыз етеді және оларды қолданудың маңызды сипаттамалары мен мүмкіндіктерін ашады; фасилитативтік технологияларды қолдану әдістемесін тұлғалық әлеуетті дамыту және оқушылардың танымдық әрекетін белсендіруге ынталандыру құралы ретінде қарастырады. Жасанды интеллект технологиясы студенттердің үлгерімін талдау, оқу үдерісін жекелендіру, бақылау және білім деңгейлерін тексеру үшін қолданылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытуда цифрлық ресурстарды пайдалану әдістемесі

    пәнің мақсаты – негізгі бағыттар туралы идеяларды дамытуға байланысты кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән білім беру ортасындағы және педагогикалық қызметтегі цифрлық технологиялардың рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру арқылы студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған; кәсіптік қызметте цифрлық ресурстарды пайдалану мен қолдануды үйрету, ақпараттық технологиялар негізінде география және тарих сабақтарын құру әдістері, JOYTEKA, GIMKIT, LUMIO, GENIALLY, KAHOOT, ITEST цифрлық технологиялық бағдарламаларын пайдалана отырып, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геоэкологиялық мониторинг

    Пәнді меңгерудің мақсаты – негізгі геоэкологиялық түсініктер қалыптыстыру, табиғи орта және оған әсер ететін факторлар туралы білім алу табиғи және техногендік факторларға негізделген тұрақты кешендерді бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, сондай-ақ қауіпсіздік стандарттарын қамтамасыз ете отырып, қаржылық сауаттылық, кәсіпкерлік, көшбасшылық және ғылыми зерттеулерге негізделген инновацияларды қабылдау дағдыларын қалыптастыру үшін заманауи құқықтық мемлекет идеясы білімін көрсету
  • Кәсіби бағытталған ауызша және жазбаша мәтіндердің, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін қолдану; ауызша және жазбаша сөйлеуде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді танып, қолдану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тіліндегі қарым-қатынасты жүзеге асыру.
  • Қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен категориялары, даму физиологиясы және мектеп гигиенасы туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық қызметте оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу іс-әрекеті мен инклюзивті білім берудің әдіснамасы мен технологиясын қолдану дағдыларын, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару.
  • География және тарих пәні бойынша дидактикалық материалдар дайындау, оқу бағдарламаларын әзірлеу, оқыту әдістемесін меңгеру және білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып сабақ жоспарларын жасау, оқытудың қазіргі заманғы, оның ішінде ақпараттық технологиялардың кең спектрін қолдану, география және тарих саласындағы зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесін қолдану, кәсіби қызмет саласындағы ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді тұжырымдау.
  • Тарих ғылымы саласындағы озық жетістіктерге сүйене отырып, концептуалды аппаратты, тарихи фактілерді, құбылыстарды, концепцияларды және тарихи процестің тұтастығын сипаттайтын теорияларды білуі мен түсінігін көрсету; тарихтың теориялық және әдіснамалық негіздерін түсіндіру, тарих ғылымының қазіргі жағдайын, археология ғылымының іргелі принциптерін көрсету, тарихи процестер мен құбылыстарды зерттеу үшін себеп-салдарлық, уақыттық және кеңістіктік талдау принциптерін пайдалану; отандық және әлемдік тарихтың, жаһандық процестердің даму логикасын олардың тарихи-экономикалық шарттылығында түсіндіру;
  • Тарихи процесті зерттеуде өркениеттік және формациялық тәсілдер туралы білімі мен түсінігін қолдану, әртүрлі өркениет түрлерінің күрделі тәуелділіктері мен сабақтастығы жүйесін анықтау, мемлекеттіліктің тарихи нысандарының қалыптасуы мен даму механизмдерін, мемлекеттік құқықтық институттардың эволюциясын түсіндіру. , отырықшы және көшпелі өркениеттер, олардың мәдени сәйкестендірілуі;
  • Дүниежүзілік тарихи процестің жалпы бейнесін оның аймақтық және жергілікті ерекшеліктерімен салыстыру және салыстыру, тарихи-мәдени фактілер мен оқиғаларды зерттеуде пәнаралық интеграциялық тәсілді қолдану пайдасына дәлелдер тұжырымдау; мәдени әртүрлілікті және оның әлемдік тарих прогресіндегі маңызын қорытындылау; тарихтағы әлеуметтік жобаларды ілгерілетудегі жеке тұлғалардың рөлін көрсету;
  • Тарихты зерттеудің теориялық және әдістемелік тәсілдерін анықтау және қолдану, ғылыми танымның заманауи әдістерін анықтау және таңдау, ғылыми және тарихи ақпаратты өз бетінше іздеу; тарихи зерттеу әдістемесін меңгеру, тарихи материалдың тарихнамалық және деректану аспектілерін талдау және түсіндіру, тарихи дереккөздерді сыни талдау және ғылыми түсіндіру әдістері мен тәсілдерін, оларды оқу-тәжірибелік және кәсіптік міндеттерді орындауда пайдалана отырып, академиялық жазудың ерекшеліктерін меңгеру;
  • Географияның әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін, оларды шешу тәсілдерін, география ғылымының қазіргі мәселелерін жіктеу, теориялық және практикалық білімдерін география және оны оқыту әдістемесі саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік мәселелерді шешуге қолдану туралы түсінігі мен білімін көрсету;
  • Тарихи-географиялық процестердің даму ерекшеліктерін түсіндіру және талдау, жалпы заңдылықтарды түсіну; географиялық және тарихи дамуды зерттеу кезінде қазіргі ғылыми таным әдістерін қолданудың ерекшелігін анықтау; тарихи және географиялық бағытты, елдердің даму динамикасын сипаттайтын негізгі фактілерді анықтау; Қазақстан мен әлем елдерінің географиялық және тарихи даму үлгілерін салыстыру.
  • Экономикалық-әлеуметтік, саяси географияның қазіргі теориялық, әдістемелік және қолданбалы аспектілерін анықтау және салыстыру, экономикалық-әлеуметтік және саяси географияның қазіргі заманғы проблемаларын, аумақтық әлеуметтік-экономикалық, саяси жүйелердің дамуының географиялық заңдылықтарын талдау; қазіргі демографиялық, этникалық және геосаяси проблемаларды анықтау; қазіргі заманның жергілікті, өңірлік және жаһандық проблемаларының географиялық ерекшелігін көрсету, аумақтық дамудың болжамдары мен модельдерін жасау, қоғамның аумақтық ұйымдастырылуын зерттеу әдістемесін меңгеру.
  • Теориялық, қолданбалы физикалық географияның аспектілерін қолдану және заманауи физикалық географияның мәселелерін талдау, табиғи-аумақтық кешендерді зерттеу әдістемесін меңгеру; табиғи ортаны оңтайландыру жолдары туралы ғылыми түсініктерге ие болу; аумақтардың климаттық, гидрологиялық, табиғи сипаттамаларын құрастыру, картографиялық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, экологиялық мониторинг әдістерін пайдалану, физикалық-географиялық білім негіздерін тәжірибеде қолдану.
  • Критериалды бағалау технологияларын қолдану, оқу үдерісін бақылау, жасанды интеллект көмегімен география мен тарихты оқуға мотивацияны дамыту, интерактивті сабақтар, виртуалды шеберлік сабақтарын құру, оқуды қызықты әрі түсінікті ету; Барлық оқу үдерістерінде инновациялық және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу дағдыларын меңгеру.
Top